• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Radiant schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:44:
Heb/had je geen plastic folie op je scherm zitten dat aan beide kanten +- 2 mm vóór de rand van het scherm ophoudt, met een inkeping voor de camera, speaker en homeknop?
Nu ik er over nadenk heb ik die denk ik aangezien als folietje dat je moet verwijderen na aankoop 8)7 Hij ging er wel makkelijk af weet ik nog. Nouja. Dan maar die mooie curved tempered glass bestellen. Eerste kras zit al op het scherm, dus wil hem wel wat beter beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runeazn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 21:34
Ik dacht dat het gewoon de good ol' plastic screenprotector :P

Weet iemand waar ik de Rhinoshield bumper case kan bestellen? Ik kan hem alleen van hun eigen website bestellen en dan is hij echt 30 euro inclusief verzenden... Terwijl duitsers en Britten het maar voor 20 euro van amazon van hun kan bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door runeazn op 18-11-2016 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

runeazn schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:35:
Ik dacht dat het gewoon de good ol' plastic screenprotector :P

Weet iemand waar ik de Rhinoshield bumper case kan bestellen? Ik kan hem alleen van hun eigen website bestellen en dan is hij echt 30 euro inclusief verzenden... Terwijl duitsers en Britten het maar voor 20 euro van amazon van hun kan bestellen.
Ik heb er eentje liggen die ik niet gebruik. 1x om de telefoon gehad om te proberen. Pm me maar wat je ervoor wil geven, dan komen we er vast wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:51
Aangezien de accessoires van de OP3 en OP3T hetzelfde zijn, mag er vanaf nu ook gepraat worden over de accessoires van de OP3T in dit topic.

Bron
Q: What accessories will you guys release for the OnePlus 3T?
A: All OnePlus 3 accessories are fully compatible with the OnePlus 3T, so we're betting that OnePlus 3T owners will be pretty satisfied with the current options available. That said, we'll be releasing a beautiful Ebony Wood case this month, so stay tuned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 23:43
Heeft iemand al ergens een handige TPU bumper gevonden? Momenteel vind ik enkel aluminium. Op mijne iPhone 5 altijd zeer tevreden geweest van bumpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:35
whistleblazer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:22:
Heeft iemand al ergens een handige TPU bumper gevonden? Momenteel vind ik enkel aluminium. Op mijne iPhone 5 altijd zeer tevreden geweest van bumpers.
beetje zoeken kan geen kwaad:
[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
dan kom je uit op deze:
https://rhinoshield.io/pr...-case?variant=22912576641

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
Heeft er iemand ervaring met de sandstonde 3/3t case en de oneplus2? hoe vergelijkbaar is de case met de achterkant van de oneplus2? zit te denken aan de officiele case bij de bestelling zondag avond erbij te doen voor een goede grip, ik denk dat de oneplus 3t zonder case echt te snel uit de hand glijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 15:42
Skadrow schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:47:
Heeft er iemand ervaring met de sandstonde 3/3t case en de oneplus2? hoe vergelijkbaar is de case met de achterkant van de oneplus2? zit te denken aan de officiele case bij de bestelling zondag avond erbij te doen voor een goede grip, ik denk dat de oneplus 3t zonder case echt te snel uit de hand glijd
Ik heb alleen ervaring met de sandstone case. Na 5 maanden gebruik zitten er in 3 v/d 4 hoeken al scheurtjes. Ben bang dat hij het niet lang meer volhoudt.
Laatst was de camera kapot en heb ik dit bij de RMA aangegeven. Helaas konden ze de case niet repareren (no sh** 8)7 ) en in NL is er geen manier om een nieuwe case op te sturen of iets dergelijks..

Iemand zelfde/betere ervaring met de originele case (sandstone of andere)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Stfnlln schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:54:
[...]

Ik heb alleen ervaring met de sandstone case. Na 5 maanden gebruik zitten er in 3 v/d 4 hoeken al scheurtjes. Ben bang dat hij het niet lang meer volhoudt.
Laatst was de camera kapot en heb ik dit bij de RMA aangegeven. Helaas konden ze de case niet repareren (no sh** 8)7 ) en in NL is er geen manier om een nieuwe case op te sturen of iets dergelijks..

Iemand zelfde/betere ervaring met de originele case (sandstone of andere)?
De Karbon case is wel van betere kwaliteit dan. Het heeft al wat vallen overleefd, waaronder 1 op beton.
Nog geen scheuren, hoogstens wat krasjes, maar ziet er nog prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-09 22:24
Mijn broer heeft de OP2 met sandstone, ik had wel het idee dat die net iets stroever is maar kan het mis hebben, is al een tijdje geleden dat ik die in mijn handen heb gehad.

Mijn eigen sandstone OP3 (12 sept besteld) is nog niks aan te zien en ik zit regelmatig te spelen met de bovenste 2 hoekjes. Nog niet laten vallen dus daar kan ik niks over zeggen.

Ding zit perfect, en voelt goed aan. Ik heb nog een briefje van 20 tussen de hoes en telefoon zitten (3 briefjes en het past niet lekker meer) en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jansen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 13:36
Weet iemand of de RhinoShield bumper te combineren is met de curved glass screen protector van OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een goede curved glass screen protector nog geen goeie gevonden

wel de originele maar het is uitvoorraad

En een doorzichtige tpu case dat de camera goed beschermd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:50
Kan iemand mij voor de 3 een soort van flexibel plastic / rubber hoesje met hoge randen aanbevelen? Ik heb voor oude telefoon zo'n hoesje gekocht, Kostte $5 destijds in China. Toestel is honderden keren gevallen maar geen deukje of barst in de behuizing of scherm van de telefoon te bekennen (i.c.m. glazen screenprotector).

[ Voor 5% gewijzigd door timmie1 op 27-11-2016 17:10 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sam57
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-07-2021
whistleblazer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:22:
Probeer deze van rhinoshield eens. Heb mijn gisteren besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
timmie1 schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:44:
Kan iemand mij voor de 3 een soort van flexibel plastic / rubber hoesje met hoge randen aanbevelen? Ik heb voor oude telefoon zo'n hoesje gekocht, Kostte $5 destijds in China. Toestel is honderden keren gevallen maar geen deukje of barst in de behuizing of scherm van de telefoon te bekennen (i.c.m. glazen screenprotector).
Je kan eens kijken naar een tpu van Nillkin op aliexpress.com. Vind ik zelf de fijnste tpu die ik tot nu toe gehad heb voor mn OP3.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_nuts
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
sam57 schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:09:
[...]

Probeer deze van rhinoshield eens. Heb mijn gisteren besteld ;)
Welke kleur heb je besteld?
Ik ga namelijk de 3T gun metal bestellen en zit te twijfelen tussen de zwarte of drak-grey Rhinoshield case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_nuts
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Vekeerde topic 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door john_nuts op 28-11-2016 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sam57
  • Laatst online: 26-07-2021
john_nuts schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:17:
[...]
Welke kleur heb je besteld?
Ik ga namelijk de 3T gun metal bestellen en zit te twijfelen tussen de zwarte of drak-grey Rhinoshield case.
Ik heb er ook over getwijfeld. Maar ben uiteindelijk voor de dark-grey versie gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Bij AliExpress hebben ze de originele dash charge kabel wat goedkoper: https://www.aliexpress.co...nc-USB-3/32728635003.html (€4,76)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
Is het het waard om de tempered glass screen protector er bij te kopen. zit er er veel tussen de tempered glass of de curved tempered glass

Graag de volgende keer wel graag letten op leestekens en hoofdletters. Zoals vraagtekens i.p.v. punten.

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 28-11-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Atomsk schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:54:
Bij AliExpress hebben ze de originele dash charge kabel wat goedkoper: https://www.aliexpress.co...nc-USB-3/32728635003.html (€4,76)
Is dat inderdaad een originele? Aangezien ze al niet eens de bedrijfsnaam van OnePlus goed kunnen schrijven.

Verder lijken de logo's Dash en OnePlus ook te ontbreken op de connectoren.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 28-11-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Nou ja, het blijft een gok natuurlijk. Ze werken wel volgens de klant reviews. Heb ze besteld, zie wel of het werkt over een paar weken.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
rens-br schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:57:
[...]

Is dat inderdaad een originele? Aangezien ze al niet eens de bedrijfsnaam van OnePlus goed kunnen schrijven.

Verder lijken de logo's Dash en OnePlus ook te ontbreken op de connectoren.
Dash logo staat wel op de connector. Een foto van een review van een gebruiker laat dat zien.

Ik weet niet of je zoiets kunt vertrouwen. Straks gaat het verkeerd en vliegt je telefoon in de fik. B)

Die 2 witte clipjes zitten ook niet om de originele kabels, die zijn anders. Ik zou het niet proberen. Een namaak van een proprietary methode is risky..

[ Voor 13% gewijzigd door Luca op 29-11-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Ik heb deze besteld voor mijn OP3, hoewel vrij universeel natuurlijk.
Heerlijk ding, past goed, je kunt 'm stevig vastdraaien, en de mate van draaibaarheid van de kogel is ook aanpasbaar. Verder past de telefoon er goed in en kun je het makkelijk draaien (voor bijvoorbeeld navigatiedoeleinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Danny.G schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:05:
Die 2 witte clipjes zitten ook niet om de originele kabels, die zijn anders. Ik zou het niet proberen. Een namaak van een proprietary methode is risky..
Inderdaad en de verpakking is ook anders. Ziet er zo goedkoop en niet OnePlus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Danny.G schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:05:
[...]

Dash logo staat wel op de connector. Een foto van een review van een gebruiker laat dat zien.

Ik weet niet of je zoiets kunt vertrouwen. Straks gaat het verkeerd en vliegt je telefoon in de fik. B)

ik zie zo snel geen verschil tussen de clipjes, ik vind alleen het zakje een beetje verdacht, daar staat helemaal geen OP logo op.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Prulleman schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:28:
[...]

ik zie zo snel geen verschil tussen de clipjes, ik vind alleen het zakje een beetje verdacht, daar staat helemaal geen OP logo op.
Er staat "Original" op. >:)

Het zal wel nep zijn, had er niet goed op gelet. Maar misschien zijn ze wel identiek, behalve dat er geen logo op zit. Ook wat type-c kabeltjes van Orico gekocht. Die ondersteunen geen Dash, maar i.c.m. een normale snellader maakt dat toch niet uit.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Prulleman schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:28:
[...]

Ik heb het op gezocht en de clipjes zijn toch wel zoals het origineel. Blijft toch sketchy.. Je hebt ook vrij weinig aan zo'n kabel alleen, want je hebt ook nog een oplader nog. Wellicht wel handig om een reserve dash charge kabel te hebben, maar ach.. Will never use it. Nog nooit een kabel stuk gehad, behalve de infamous lightning cable van Apple. :P
Atomsk schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:33:
[...]

Er staat "Original" op. >:)

Het zal wel nep zijn, had er niet goed op gelet. Maar misschien zijn ze wel identiek, behalve dat er geen logo op zit. Ook wat type-c kabeltjes van Orico gekocht. Die ondersteunen geen Dash, maar i.c.m. een normale snellader maakt dat toch niet uit.
Ben wel heel benieuwd, hoor! Als je hem binnen hebt, kun je dan wat feedback hier geven en eventueel mij erin taggen? Vind 't wel interessant namelijk. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Luca op 30-11-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik zie het nut er ook niet zo van in.. ik heb de dash combi in mijn laptop tas, dus doordeweeks en thuis bij de hand voor een snelle refill. 's nachts gaat ie gewoon aan een 1A blokje met een anker usb c kabel, geen dash naast mijn bed nodig.

ik zit ook nog even naar het metalen deel van de connector te kijken en dat is wel degelijk anders dan bij mijn kabel. Op het witte staat maar aan 1 kant dash, dus ik zat op het plaatje te kijken welke kant er eigenlijk zichtbaar is, maar de kant zonder dash heeft een een scheidingslijn op het metalen deel, de andere kant 2 grip puntjes. Op het plaatje zie je volgens mij een streepje ipv 2 puntjes.

Wil allemaal nog niks zeggen, want het kan natuurlijk ook gewoon een nieuwe batch zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Prulleman op 30-11-2016 14:58 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theus555
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:33
wie kan me helpen met een goede tempered glass screen protector?
GoT is geen helpdesk in de trant van 'u vraagt wij draaien'. We verwachten wel eigen inzet, beginnend bij het doorlezen van het topic, en als je dan nog vragen hebt, twijfels hebt o.i.d. helpt deze community je graag verder.

[ Voor 65% gewijzigd door 13art op 01-12-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
theus555 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:45:
wie kan me helpen met een goede tempered glass screen protector?
Even teruglezen, deze wordt vaker gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:13
Ik heb hier nog een BlitzWolf 18W Quick Charge 3.0 adapter + Blitzwolf USB-C kabel liggen. Kan ik deze zonder probleem gebruiken op mijn OnePlus 3T? Natuurlijk dan geen DASH ondersteuning, maar dat is voor het nachtelijk opladen niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
RutgerFR schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:28:
Ik heb hier nog een BlitzWolf 18W Quick Charge 3.0 adapter + Blitzwolf USB-C kabel liggen. Kan ik deze zonder probleem gebruiken op mijn OnePlus 3T? Natuurlijk dan geen DASH ondersteuning, maar dat is voor het nachtelijk opladen niet erg.
Ik weet niet hoe lang je met je accu doet maar de hele nacht aan de oplader is niet heel goed voor de accu, en evt. brandgevaar.
Zelf laad ik 'm vlak voor ik naar bed ga op (als het kan tot 98%) en dan gaat ie van de oplader af.
Aan het eind van de dag heb ik vaak nog >60% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Potato42 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:16:
Ik weet niet hoe lang je met je accu doet maar de hele nacht aan de oplader is niet heel goed voor de accu, en evt. brandgevaar.
Zelf laad ik 'm vlak voor ik naar bed ga op (als het kan tot 98%) en dan gaat ie van de oplader af.
Aan het eind van de dag heb ik vaak nog >60% over.
Nee, dat klopt niet. Met batterijen van vroeger was dat zo. Als hij op 100% zit nu, stopt hij gewoon met opladen.

[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Anonymoussaurus schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:26:
[...]

Nee, dat klopt niet. Met batterijen van vroeger was dat zo. Als hij op 100% zit nu, stopt hij gewoon met opladen.

[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Ik heb het uit dit artikel op wikipedia: Wikipedia: Lithium-ion-accu (kopje levensduur).

Beetje koud, en niet helemaal op- en ontladen is het advies daar.
Ik kan begrijpen dat er software ingebouwd zit die het laden stopt e.d. maar hoe zich dat verhoudt tot de levensduur is natuurlijk altijd al een twistpunt geweest.
Neemt niet weg dat het stroom blijft vreten, je last kunt hebben van coil whine, en het brandgevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Brandgevaar... :F Misschien kan je dan maar beter gewoon al je elektra afsluiten als je daar bang voor bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:13
Maar kan het?
Ook overwogen om zelf wat informatie op te zoeken?

[ Voor 70% gewijzigd door 13art op 01-12-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Potato42 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:55:
Ik heb het uit dit artikel op wikipedia: Wikipedia: Lithium-ion-accu (kopje levensduur).

Beetje koud, en niet helemaal op- en ontladen is het advies daar.
Ik kan begrijpen dat er software ingebouwd zit die het laden stopt e.d. maar hoe zich dat verhoudt tot de levensduur is natuurlijk altijd al een twistpunt geweest.
Neemt niet weg dat het stroom blijft vreten, je last kunt hebben van coil whine, en het brandgevaar.
Dat klopt dus niet. Zie dit artikel: http://www.digitaltrends....ying-your-phones-battery/
Should you leave your phone plugged into the charger overnight?

“Leaving your phone plugged in overnight is okay to do, it will not drastically harm your device,” says Shane Broesky, co-founder of Farbe Technik, a company that makes charging accessories. “Your phone is very smart. Once it’s fully charged, it knows when to stop the current from coming in to protect your phone from overcharging."

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Sorry voor het offtopic, maar wat klopt er niet aan wat ik zeg?

Ik zie in dat artikel ook staat dat helemaal op- en ontladen slecht is, net als temperatuurschommelingen, coil whine is iets wat je bij de OP3 dash charge goed hoort over het algemeen.
En dat het stroom kost is ook duidelijk. Mijn oude NES adapter (ja echt oud) werd echt warm (+/- 40 graden). Gemiddeld kost een oplader in je wcd laten zitten een euro of 5 aan stroom per jaar per oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

In je oude NES-adapter zit dan ook een transformator; in de veel modernere OP3-lader zit een geschakelde voeding, die veel efficienter zijn en ook (bijna) geen stroom gebruiken als ze geen stroom hoeven te leveren.

Ik ben wel benieuwd hoe je bij die 5 euro komt en ook hoe je erbij komt dat coil whine schadelijk zou zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Ah zo, dat wist ik niet. Ben niet zo op de hoogte van elektronica.
Die 5 euro komt door het verbruik (gemiddeld 2 watt las ik ergens) 0,002 x 24 x 365 = 17,52 x 0,27 = 4,73 euro.

Dat coil whine schadelijk is heb ik nooit gezegd, alleen irritant.

/offtopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Potato42 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:29:
Die 5 euro komt door het verbruik (gemiddeld 2 watt las ik ergens) 0,002 x 24 x 365 = 17,52 x 0,27 = 4,73 euro.

Dat coil whine schadelijk is heb ik nooit gezegd, alleen irritant.

/offtopic
Er is al eens in dit topic gezegd dat je dan de oplader 180 graden moet draaien in je WCD. Dit heb ik gedaan en sindsdien hoor ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Potato42 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:29:

/offtopic
Een ongebruikte lader in het stopcontact verbruikt echt geen 2 W. Dat zit eerder in de richting van de 0.1 W. Op jaarbasis praat je dan over dubbeltjes.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
l3art schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:24:
[...]

Je kan eens kijken naar een tpu van Nillkin op aliexpress.com. Vind ik zelf de fijnste tpu die ik tot nu toe gehad heb voor mn OP3.
Bedankt voor je reactie. Ik heb wat rondgekeken maar tot nu toe zie ik dat alle cases de bovenkant en de onderkant open hebben. Ik zoek echt een case waarbij alle zijkanten bedekt zijn en gaatjes voor de audio en usb aansluitingen. En het liefst ook met bedekking van de knopjes. Momenteel heb ik ook de originel grafiet case erop zitten maar de boven en onderkant zijn er vel erg open mee. Plus dat hij geen hoge randen heeft, zodat het scherm bijna tot de grond komt. Het is de bedoeling dat zowel scherm als camera op de back niet op de grond kunnen komen.

Mijn laatste telefoon is redelijk vaak gevallen, deze had het niet zo lang kunnen uithouden zonder zo'n plastic hoesje. En aangezien ik deze keer een dure telefoon heb genomen, wil ik deze zo goed mogelijk beschermen.

Ik heb nu trouwens de plastic screenprotector erop zitten hoewel ik de originele glazen non curved erbij genomen heb.
Wat is verstandiger, die glazen non curved van Oneplus erop zetten, of een hoesje met ingebouwde glazen protector kopen?

[ Voor 12% gewijzigd door timmie1 op 03-12-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
timmie1 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 17:53:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik heb wat rondgekeken maar tot nu toe zie ik dat alle cases de bovenkant en de onderkant open hebben. Ik zoek echt een case waarbij alle zijkanten bedekt zijn en gaatjes voor de audio en usb aansluitingen. En het liefst ook met bedekking van de knopjes. Momenteel heb ik ook de originel grafiet case erop zitten maar de boven en onderkant zijn er vel erg open mee. Plus dat hij geen hoge randen heeft, zodat het scherm bijna tot de grond komt. Het is de bedoeling dat zowel scherm als camera op de back niet op de grond kunnen komen.

Mijn laatste telefoon is redelijk vaak gevallen, deze had het niet zo lang kunnen uithouden zonder zo'n plastic hoesje. En aangezien ik deze keer een dure telefoon heb genomen, wil ik deze zo goed mogelijk beschermen.
Ik heb deze van Nilkin alle kanten zijn gesloten en mooi dun! http://www.aliexpress.com/item/32697893875/32697893875.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Hmm, wel leuk dat hij transparant is maar hij ziet er redelijk broos uit en het lijkt alsof er amper rand rond het display zit, klopt dat?

Ik zat wat te kijken en deze, deze, deze en deze lijken me ook wel wat. Iemand ervaring mee of advies?

Dikte en uiterlijk zijn voor mij minder belangrijk, zodra hij maar goed beschermt tegen vallen, stoten. Evt. stof of spatwaterdicht is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
timmie1 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:37:
[...]

Hmm, wel leuk dat hij transparant is maar hij ziet er redelijk broos uit en het lijkt alsof er amper rand rond het display zit, klopt dat?

Ik zat wat te kijken en deze, deze, deze en deze lijken me ook wel wat. Iemand ervaring mee of advies?

Dikte en uiterlijk zijn voor mij minder belangrijk, zodra hij maar goed beschermt tegen vallen, stoten. Evt. stof of spatwaterdicht is mooi meegenomen.
Bij die Nillkin zit er inderdaad nauwelijks een randje bij het scherm.
Die jij hebt gevonden zullen ongetwijfeld steviger zijn maar ik persoonlijk vind ze foeilelijk. Heb je een mooie telefoon maak je hem weer lelijk ;)

Maar je geeft al aan dat dat voor jou niet zo belangrijk is dus ja dan ben je met die beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Laatst online: 12-02 11:22
Ik had deze besteld: https://nl.aliexpress.com...ersion=&categoryId=380230
Nog niet binnen, maar ik ga mij hier wel melden als die binnen is :)
Beschermd alle kanten en heeft uitsparingen voor de headphone- en usb c poort.

Ook heb ik deze: https://nl.aliexpress.com...ersion=&categoryId=410204 besteld omdat ik het leuk vind om een keer mijn foon op te laden met een dock. Ondersteund weliswaar géén dash charge, maar is wel USB C :)

Ook heb ik 3 van deze screenprotectors gekocht omdat die van OP zelf te duur zijn en misschien dezelfde kwaliteit hebben :')

[ Voor 75% gewijzigd door CDA441 op 03-12-2016 21:03 ]

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
l3art schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:56:
[...]

Bij die Nillkin zit er inderdaad nauwelijks een randje bij het scherm.
Die jij hebt gevonden zullen ongetwijfeld steviger zijn maar ik persoonlijk vind ze foeilelijk. Heb je een mooie telefoon maak je hem weer lelijk ;)

Maar je geeft al aan dat dat voor jou niet zo belangrijk is dus ja dan ben je met die beter af.
Ja ik weet het. Maar ik zou het erg jammer vinden om op zo'n goeie en mooie telefoon krassen of barsten te maken. Ik doe mijn huidige telefoon vaak in mijn haast zonder na te denken in mijn broekzak waar wel eens sleutels inzitten. En hij valt ook wel eens naar beneden op de trap, op straat of van tafel.

Als je een mooiere en veilige oplossing hebt, dan hoor ik het uiteraard graag :)

Zoals ik al zei heb ik momenteel de originele Oneplus case erop, maar die geeft bar weinig veiligheid. Jammer, ik had gedacht dat ze daar wel wat beter over zouden hebben nagedacht. :/

[ Voor 10% gewijzigd door timmie1 op 03-12-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
timmie1 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:06:
[...]

Ja ik weet het. Maar ik zou het erg jammer vinden om op zo'n goeie en mooie telefoon krassen of barsten te maken. Ik doe mijn huidige telefoon vaak in mijn haast zonder na te denken in mijn broekzak waar wel eens sleutels inzitten. En hij valt ook wel eens naar beneden op de trap, op straat of van tafel.

Als je een mooiere en veilige oplossing hebt, dan hoor ik het uiteraard graag :)

Zoals ik al zei heb ik momenteel de originele Oneplus case erop, maar die geeft bar weinig veiligheid. Jammer, ik had gedacht dat ze daar wel wat beter over zouden hebben nagedacht. :/
Misschien heb je hier wat aan dan: https://www.google.nl/amp...client=ms-android-oneplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Bedankt voor je search, maar dat zijn ongeveer dezelfde die ik gevonden heb en die zo lelijk zijn.
Weet je toevallig ook een transparante versie van het model met randen en bescherming van knoppen?
Ingebouwde screenprotector is in principe niet nodig, ik heb de originele non curved van Oneplus al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
timmie1 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:22:
[...]

Bedankt voor je search, maar dat zijn ongeveer dezelfde die ik gevonden heb en die zo lelijk zijn.
Weet je toevallig ook een transparante versie van het model met randen en bescherming van knoppen?
Ingebouwde screenprotector is in principe niet nodig, ik heb de originele non curved van Oneplus al in huis.
Enige wat ik met ergens vaag kan herinneren is dat er een soort van 'box' is waar je je op3 in kan doen en dan is het volledig beschermd. Uiteraard zit er ook een venster/screenprotector ingebouwd.. Misschien hier in het topic al eens voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Heb 'm nu binnen en ligt aan de lader. De covers (karbon en wood) vallen wel tegen. Vind het behoorlijk goedkoop aanvoelen voor 25 euro. Had met de leren cover van mijn OP3 meer het idee dat de kwaliteit goed was. Ben benieuwd hoelang het mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crimedevil schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:07:
Heb 'm nu binnen en ligt aan de lader. De covers (karbon en wood) vallen wel tegen. Vind het behoorlijk goedkoop aanvoelen voor 25 euro. Had met de leren cover van mijn OP3 meer het idee dat de kwaliteit goed was. Ben benieuwd hoelang het mee gaat.
de covers van de op3 kunnen toch ook gebruikt worden voor de 3T? (of heb je die leren cover niet meer?) (omdat je in de verleden tijd praat)
ik heb gisteren deze gekocht, http://www.ebay.com/itm/V...m:mHvDWSJ1IQc_LsrtYiOP5gQ
er vanuit gaande dat die ook voor de 3T gebruikt kan worden.
maar ik zag later ook drop downs met én de oneplus 3 én de oneplus 3T

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2016 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimedevil
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:41:
[...]

de covers van de op3 kunnen toch ook gebruikt worden voor de 3T? (of heb je die leren cover niet meer?) (omdat je in de verleden tijd praat)
ik heb gisteren deze gekocht, http://www.ebay.com/itm/V...m:mHvDWSJ1IQc_LsrtYiOP5gQ
er vanuit gaande dat die ook voor de 3T gebruikt kan worden.
maar ik zag later ook drop downs met én de oneplus 3 én de oneplus 3T
Heb inderdaad de leren niet meer. Vond het vervelend dat er geen magneetje in zat en hij dus hele tijd open klapte. Heb die dus met mijn OP3 verkocht. Grip van mijn karbon-hoesje is wel dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Url
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-05 20:46

Url

rechargingshow.com

He.

Binnenkort krijg ik mijn Oneplus 3T (als goed is morgen). Deze maakt gebruikt van USB-C. Nu zit er al zo kabel bij natuurlijk, maar wil ik er ook graag 1 voor in mijn auto en 1 extra. Nu las ik ergens dat als je een verkeerde (?) USB-C kabel gebruikt je de telefoon kan beschadigen.

Ik weet dat een normale geen dash charge kan, maar kan ik gewoon elke willekeurige USB-C kabel bestellen voor erbij?

Groetjes

Rechargingshow | rechargingshow.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Url schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:22:
He.

Binnenkort krijg ik mijn Oneplus 3T (als goed is morgen). Deze maakt gebruikt van USB-C. Nu zit er al zo kabel bij natuurlijk, maar wil ik er ook graag 1 voor in mijn auto en 1 extra. Nu las ik ergens dat als je een verkeerde (?) USB-C kabel gebruikt je de telefoon kan beschadigen.

Ik weet dat een normale geen dash charge kan, maar kan ik gewoon elke willekeurige USB-C kabel bestellen voor erbij?

Groetjes
Een zoekopdracht met "goede usb-c kabel" binnen dit topic, geeft je alle informatie die ik als antwoord zou kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Weet iemand hier een fysieke winkel in Nederland waar je ook cases voor de OP3 kunt kopen?
Dus een offline winkel waar je ze kunt zien en gelijk mee kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Laatst online: 10-09 23:05
timmie1 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:03:
Weet iemand hier een fysieke winkel in Nederland waar je ook cases voor de OP3 kunt kopen?
Dus een offline winkel waar je ze kunt zien en gelijk mee kunt nemen.
Coolblue heeft meerdere fysieke winkels en heeft oneplus 3 cases (de meesten zijn alleen niet op voorraad volgens mij), je zou kunnen vragen of je deze in 1 van de winkels kunt bekijken. Anders dan zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:36
l3art schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:11:
[...]

Die olievlek had ik ook. Ik vind dat zelf super irritant. Wat dat soort dingen betreft wel perfectionistisch, of misschien eerder wat autistisch. Dus uiteindelijk de protector er maar weer af gehaald en weg gegooid. Zonde maar ja....
Ik heb sinds gisteren ook de Orzly screenprotector. Ik heb ook last van een 'olievlek'. Iemand enig idee of deze weg kan gaan na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Sjrd83 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:15:
[...]

Ik heb sinds gisteren ook de Orzly screenprotector. Ik heb ook last van een 'olievlek'. Iemand enig idee of deze weg kan gaan na verloop van tijd?
Nee, bij mij niet althans. Heb nu inmiddels de tweede erop zitten en ook deze heeft een olievlek.

Ik ben nog steeds op zoek naar een origineel screenprotector / plakker :) heeft iemand deze al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Waterkoker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:07:
[...]

Nee, bij mij niet althans. Heb nu inmiddels de tweede erop zitten en ook deze heeft een olievlek.

Ik ben nog steeds op zoek naar een origineel screenprotector / plakker :) heeft iemand deze al gevonden?
Hoe bedoel je origineel? Van Oneplus zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Sjrd83 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:15:
[...]

Als eerste van harte! Doe maar maar een stuk appeltaart ;)
Ten tweede, de olievlek was bij mij na een week nog niet weg. Heb de protector uiteinde weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:24
Sinds een paar dagen heb ik deze case.

Het is een erg solide case die echt bescherming lijkt te bieden. De randen steken een stuk boven het scherm uit waardoor bij evt. vallen de kans dat het scherm geraak wordt klein is. Ook de camera ligt verzonken. Nadeel is wel dat de telefoon nu een stuk bulkier is geworden. Een ander nadeel is dat de case tegen de rand van screen protector aandrukt waardoor die aan de buitenkant wel eens los komt. Ik heb de stock protector er op zitten.

Eerder had ik al deze transparante 1$ TPU case (de versie zonder air cushion), maar die biedt minimale bescherming.

[ Voor 9% gewijzigd door ginkgo op 08-12-2016 14:19 . Reden: Toegevoegd: issue met screen protector ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Ondertussen zijn mijn dock en de 3 screenprotectors binnen.
Screenprotectors à la 2,30€ zijn echt goed. Geen problemen met "per ongeluk een stofje" tussen het scherm, want die heeft geen plakkende substantie daartussen.
Wel opletten met condens (maar ik denk niet dat dat snel zal gebeuren).
Gewoon het zwarte deel heeft plakkend spul erop, en is dus vrijwel "bubble free".
Ook geen rainbow effect op het scherm :D Te vroeg gejuicht, is wel aanwezig maar zie je niet met een witte achtergrond.

Linkertttttt naar de screenprotector

[ Voor 5% gewijzigd door CDA441 op 07-12-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

timmie1 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:36:
[...]

Hoe bedoel je origineel? Van Oneplus zelf?
Ja, een screenprotector die dezelfde vorm heeft als waarmee de onepus3 origineel in de verpakking zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
Iemand die deze officiële case heeft besteld?

Voelt het aan als hout? Of eerder plastiek? Glad?

Thx!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IbsW0P8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Li1quid schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:27:
Iemand die deze officiële case heeft besteld?

Voelt het aan als hout? Of eerder plastiek? Glad?

Thx!

[afbeelding]
Niet glad als in lak, je voelt wat structuur. Maar is natuurlijk geen hout.

Wel een mooie cover, al zeg ik het zelf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Vandaag ook de cover binnengekregen van mofi (niet mophie)
Link naar Ali

Mijn eerste indruk was erg goed. Mooi verpakt, en had zelfs een eigen kartonnen doosje (dus niet zomaar in plastic verpakt).
Kreeg er ook wat extra spulletjes bij, maar die heb ik ook maar in de prullenmand gemikt.

Piccies:
Afbeeldingslocatie: https://i1146.photobucket.com/albums/o531/CDA441/20161208_131553_zpshkex0jdr.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i1146.photobucket.com/albums/o531/CDA441/20161208_131628_zpsqicvkqly.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i1146.photobucket.com/albums/o531/CDA441/20161208_131616_zpslh0gcnzt.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i1146.photobucket.com/albums/o531/CDA441/20161208_131608_zps5bhjsqfa.jpg

De knopjes zijn nu wat moeilijker in te drukken, wat wel fijn is, de slider is wel nog bloot, maar zit in een putje.
De case komt over de curve van het scherm, maar is ook wel op te lossen door een screenprotector erop te plakken (alle foto's zijn met screenprotector).
De camera bulge is ook geen probleem meer. Die raakt nu de tafel niet meer door een halve millimeter case extra toe te voegen rond de camera bump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
CDA441 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:30:
Vandaag ook de cover binnengekregen van mofi (niet mophie)
Link naar Ali

Mijn eerste indruk was erg goed. Mooi verpakt, en had zelfs een eigen kartonnen doosje (dus niet zomaar in plastic verpakt).
Kreeg er ook wat extra spulletjes bij, maar die heb ik ook maar in de prullenmand gemikt.

De knopjes zijn nu wat moeilijker in te drukken, wat wel fijn is, de slider is wel nog bloot, maar zit in een putje.
De case komt over de curve van het scherm, maar is ook wel op te lossen door een screenprotector erop te plakken (alle foto's zijn met screenprotector).
De camera bulge is ook geen probleem meer. Die raakt nu de tafel niet meer door een halve millimeter case extra toe te voegen rond de camera bump.
Thanks, ziet er goed uit! Heb hem meteen besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Bart-k schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:31:
Thanks, ziet er goed uit! Heb hem meteen besteld :9
Ziet er in het echt ook goed uit :)
Heeft een beetje een anti-slip afwerking. Vettige vingerafdrukken komen er wel af en toe in te staan, maar dat is wel op te lossen door een beetje erop te wrijven met een t-shirt oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mooi, nu ook originele laders + kabelsetjes op Aliexpress:
https://nl.aliexpress.com...ersion=&categoryId=410204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Volgens mij zijn dat géén dash chargers en worden die met een micro USB geleverd i.p.v. USB type C

Deze kabel is wel USB type C en een échte originele dash charger kabel: link naar ali

[ Voor 22% gewijzigd door CDA441 op 08-12-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002

Rannasha

Does not compute.

CDA441 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:12:
[...]

Volgens mij zijn dat géén dash chargers en worden die met een micro USB geleverd i.p.v. USB type C

Deze kabel is wel USB type C en een échte originele dash charger kabel: link naar ali
Klopt. Is gewoon een standaard 5V / 2A micro-USB lader. Waarvan de vraag is of het echt een originele lader is of gewoon een namaakje. Je OP3(T) zul je er in ieder geval niet mee kunnen opladen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Van deze 'kloppen' de witte clipjes niet.
Atomsk schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:54:
Bij deze wel.

Maar ik denk niet dat het echt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CDA441
Potato42 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:23:

Bij deze wel.

Maar ik denk niet dat het echt is.
Is een origineel, alleen anders verpakt.(sorry voor portrait)

Afbeeldingslocatie: https://i1146.photobucket.com/albums/o531/CDA441/IMG_20161208_163402_zps21c2scxm.jpg
Links origineel, rechts "nep"

Afbeeldingslocatie: https://i1146.photobucket.com/albums/o531/CDA441/IMG_20161208_163440_zps26ndocj9.jpg
Links "nep", rechts origineel

Afbeeldingslocatie: https://i1146.photobucket.com/albums/o531/CDA441/IMG_20161208_163512_zps5yhfbggf.jpg
Links "nep", rechts origineel

Als je het mij vraagt is het dezelfde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
CDA441 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:39:
Is een origineel, alleen anders verpakt.(sorry voor portrait)
Bedankt voor de foto's. Maar heb je het ook beoordeelt om iets anders dan uiterlijk? Weerstand, laadstroom, laadduur e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CDA441
rens-br schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:41:
[...]

Bedankt voor de foto's. Maar heb je het ook beoordeelt om iets anders dan uiterlijk? Weerstand, laadstroom, laadduur e.d.
Dat ging ik normaal gezien vandaag doen d.m.v. de OPO charging current applicatie op de Play Store.
Zijn ruwe schattingen. Morgen zal ik een update geven als mijn baterij weer op is. (nu nog 90% :'))

EDIT: maak dat maar volgende week, of ten vroegste zaterdag want ik denk niet dat ik zo snel mijn batterij weer leeg krijg :')
Weerstand kan ik niet meten want ik heb niet zo'n kleine multimeterpinnen.

EDIT 2: Zie een paar posts hieronder voor een kleine update met wat cijfertjes :)

[ Voor 24% gewijzigd door CDA441 op 08-12-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Ik ben nieuw in de OnePlus reeks, maar waarom zijn die accessoires in de store praktisch allemaal Out of stock?

Feestdagen drukte? Wat is jullie verwachting met bevoorrading? Zijn producten misschien end of life (net zoals de 3, was ook 2 weken lang out of stock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
CDA441 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:39:
[...]

Als je het mij vraagt is het dezelfde kwaliteit.
Ah, nice. Heb ze nog niet binnen. Wanneer je oplaad met deze kabel en originele lader en je ziet het "dash" symbool in de statusbalk, dan zou het oké moeten zijn lijkt me.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Atomsk schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:52:
[...]

Ah, nice. Heb ze nog niet binnen. Wanneer je oplaad met deze kabel en originele lader en je ziet het "dash" symbool in de statusbalk, dan zou het oké moeten zijn lijkt me.
Jep, het dash symbool komt tevoorschijn, maar precieze laadstromen zal ik pas over een paar uur kunnen bekijken.
Als deze dezelfde zijn, zou ik dan ook de laadtijd moeten testen, of zou dat nutteloos zijn als ik al de laadstroom heb?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CDA441
Na een 5-tal minuutjes zitten spelen met de kabeltjes komt ik voor beide kabels op een gemiddelde laadstroom van rond de 3200mA op 65% accu naar 70%.
Zou dit genoeg bewijs zijn dat het kabeltje van AliExpress Dash Charge compatible is en tevens ook een origineel product?
Het bliksemschicht symbooltje is ook aanwezig bij het opladen & het blauwe notificatielampje staat ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
CDA441 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:46:
Na een 5-tal minuutjes zitten spelen met de kabeltjes komt ik voor beide kabels op een gemiddelde laadstroom van rond de 3200mA op 65% accu naar 70%.
Zou dit genoeg bewijs zijn dat het kabeltje van AliExpress Dash Charge compatible is en tevens ook een origineel product?
Het bliksemschicht symbooltje is ook aanwezig bij het opladen & het blauwe notificatielampje staat ook aan.
Lijkt me wel. Nu nog goedkope originele laders. ;)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:28
Ik heb vrijdag deze case ontvangen :

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.co.uk/itm/401167293688

Goeie pasvorm, prima ding voor nog geen 5,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
CDA441 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:46:
Dash charge compatibel sowieso dan, maar "een origineel product" is eigenlijk niet te beoordelen. Een fake of kloon kan natuurlijk gewoon net zo goed of zelfs beter zijn dan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
No nog een "fake" car charger! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
B-Art schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 08:15:

Heb zoiets maanden geleden al gekocht op ebay voor nog geen 2 dollar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Gebruik je die icm een screenprotector?

Ik heb deze Diztronic case en heb een screenprotector van Orzly. Alleen komt de protector soms los, omdat de case de protector optilt in de hoeken.

Heb jij of iemand anders een tip voor een tpu case die geen invloed heeft op de screenprotector?

[ Voor 5% gewijzigd door Oxellaar op 11-12-2016 21:50 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30

Ik heb deze ook liggen, alleen als ik mijn op3 van mijn elcheapo vanclip in de auto haal dan trek ik mijn telefoon eruit en blijft de case in de clip hangen. Nu een Nilkin erom die voelt ook beter aan dan zo een tpu case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:28
Oxellaar schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:45:
[...]

Gebruik je die icm een screenprotector?

Ik heb deze Diztronic case en heb een screenprotector van Orzly. Alleen komt de protector soms los, omdat de case de protector optilt in de hoeken.

Heb jij of iemand anders een tip voor een tpu case die geen invloed heeft op de screenprotector?
Gebruik hem zonder protector. Denk dat het lastig wordt dit probleem op te lossen aangezien zo'n case altijd wel iets om de schermrand vouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Iemand een goede sleeve voor de OP3T? Moet hm namelijk "veilig" mee kunnen nemen in de achterzak van mn fietsshirt. Moet dus ook wel waterdicht zijn of iig tegen een regenbuitje kunnen. Zat aan deze te denken die is weliswaar voor de Galaxy S7 maar moet denk ik wel passen
https://www.casehut.com/p...edge-neoprene-pouch-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
B-Art schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:16:
[...]

Gebruik hem zonder protector. Denk dat het lastig wordt dit probleem op te lossen aangezien zo'n case altijd wel iets om de schermrand vouwt.
Het moet mogelijk zijn. Mijn OPO heb ik ook met screenprotector en case gebruikt zonder dit probleem. Maar bedankt

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Gisteren Nillkin PLUS III kabel binnen. Geen DASH charge natuurlijk, maar met een normale snellader haalde ik er 1,47A mee, wat hetzelfde was als met de originele kabel. Misschien kan het nog wat hoger, maar m'n 3T was al 60% vol.
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1lGycLXXXXXcsXXXXq6xXFXXXn/202313012/HTB1lGycLXXXXXcsXXXXq6xXFXXXn.jpg

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:44
Zijn er meer mensen met beschadigingen op de randen van het toestel?
Ik heb sinds dag 1 al een doorzichtige TPU cover om het toestel zitten waar regelmatig toch nog stof/vuil tussen komt. Het lijkt erop dat het vuil beschadigingen veroorzaakt. Baal als een stekker, juist omdat ik een hekel heb aan hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Bekend probleem met dat soort TPU's. Was voor mij een reden om een dbrand skin op mijn telefoon te zetten en daarna een tpu er omheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Laatst online: 18-02 14:42
Ik heb de curved tempered glass screen protector gekocht van Oneplus.
Ik had er ineens 2 gekocht door de hoge verzendkosten mocht er dan 1 kapot gaan.

Nu kan ik deze niet echt aanraden wegens de installatie problemen of eigenlijk inherente problemen eraan vermoed ik.
Ik ben geen nieuweling in het plaatsen van screen protectors en ik heb nog nooit problemen gehad.
Zelfs met stofjes heb ik laatste jaren geen problemen meer dankzij mijn (beetje excentrieke) aanpak.
Na het plaatsen van de eerste had ik meerdere hardnekkige luchtbelletjes.
Er zat geen partikel in de luchtbelletjes. Ze waren er uit hun eigen.
Ze wegwerken bleek niet bij allemaal te werken. Net langs de rand van het zwart van de screen protector blijven er 2 belletjes en een strookje lucht. Ik kan het wegwerken tot het niet meer zichtbaar is maar dan komt het daarna geleidelijk terug.
Ik heb de eerste dan maar terug verwijderd en het geweten aan toch een slechte poging van mijzelf.
De tweede al maar geprobeerd dan en weer exact hetzelfde fenomeen. Na een half uur meer werk heb ik het wel tot maar 2 kleine en een strookje lucht gekregen.
Contact opgenomen met oneplus en na een beetje een verhitte discussie en meerdere foto's is het doorgestuurd naar een ander team en zij beslissen over een vervanger al dan niet.

Lang verhaal kort vermoed ik dat het ligt aan de kleine bolling van het scherm en het slecht passen op het scherm waardoor er stukjes niet "plakken".
De gewone tempered glass screen protector kan ik niet aanraden, die heb ik na een dag weggegooid wegens een lelijk groen effect aan de rand doordat die niet helemaal het scherm bedekt. Echt onwerkbaar.
Maar deze curved is ook niet echt de oplossing.
Ik haat een luchtbelletje of stofje eronder. Daar kan ik echt niet mee leven en dat is blijkbaar best moeilijk te vermijden bij deze.

Volgende keer eens de vernieuwde versie van orzly proberen en zien wat dat geeft. Mss kan ik wel leven met de lichte rainbow.

Kleine toevoeging.
Zoals bekend is er een zwarte rand die een deel van het scherm bedekt.
Ik dacht origineel dat ik hier inderdaad geen last van had. Ik had met een aantal sites gecheckt en ook op youtube ed geen last ervan. De meeste sites gebruiken het beeld niet tot vlak aan de rand voor tekst.
Mijn data was even op dus ik zat niet op mijn standaard gebruiksgewoonten en nu merk ik bijvoorbeeld wel dat posts op 9gag afgekapt worden door de zwarte rand.
Af en toe komt het verder nog voor dat het begin van een letter niet leesbaar is of de eerste letter. Maar dit is buiten 9gag nog maar zelden opgevallen.

[ Voor 13% gewijzigd door DaemonAngel op 15-12-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
DaemonAngel schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:51:
*knip*

Volgende keer eens de vernieuwde versie van orzly proberen en zien wat dat geeft. Mss kan ik wel leven met de lichte rainbow.
Al eens gedacht om een glass screenprotector van ebay of aliexpress aan te schaffen? Kost je nog geen €2.

Vroeger gekocht voor m'n Nexus 5 en bij het minste krasje er gewoon een nieuwe opknallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Leuk dat je een review schreef over de screenprotector. Het is lang bekend dat de screenprotectors voor de OP3(T) niet perfect passen of een rainbow effect geven mede door zoals je zelf hebt gezegd de lichte buiging in het scherm.
Ik heb sinds een paar dagen een glazen/plastic (eigenlijk totaal geen idee wat voor een materiaal het is) protector van aliexpress op de OP3T zitten, en krijg ook een rainbow effect.
Gelukkig geen problemen met bubbeltjes, want er zit geen plakspul op het scherm, alleen maar op de randen.
Beste was toch de originele "niet tempered glass" screenprotector, maarja die beschermt niet tegen impacts.
Mole schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:54:
Zijn er meer mensen met beschadigingen op de randen van het toestel?
Ik heb sinds dag 1 al een doorzichtige TPU cover om het toestel zitten waar regelmatig toch nog stof/vuil tussen komt. Het lijkt erop dat het vuil beschadigingen veroorzaakt. Baal als een stekker, juist omdat ik een hekel heb aan hoesjes.
Ik heb geen TPU cover mede omdat die ook niet veel bescherming bieden en veel pluisjes/zand en stof aantrekken. Knopjes zijn dan ook niet beschermd :/
Heb zelf een wrap aangebracht op de achterkant om zo krassen in de achterkant te voorkomen.
Niemand zal de achterkant ooit zien omdat die toch is bedekt met een cover :')
Voor de resale value zal dit wel positief uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Iemand nog ok site voor screenprotectors voor redelijke prijs? Heb een krasje op mijn scherm. Maar weet niet of 't op mijn protector zit of op mijn scherm.

[ Voor 42% gewijzigd door crimedevil op 13-12-2016 22:46 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen