Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

cypher21 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:30:
Draadloos laden boeit me niet zoveel, zeker niet omdat er Dash Charge is. Daarover gesproken is eigenlijk mijn enige minpuntje de lader, deze zoemt.

Overdag met omgevingsgeluid geen last van, maar moet er niet aan denken de telefoon op m'n nachtkastje op te laden.
Doe de lader eens andersom in het stopcontact, dat schijnt bij de meeste te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
MeltedForest schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:25:
[...]

Doe de lader eens andersom in het stopcontact, dat schijnt bij de meeste te helpen.
Hier ook last van dat zoemende geluid 's nachts, adapter ook ondersteboven geprobeerd maar probleem blijft. Oplossing hiervoor is zeer gewenst (net als mijn nachtrust terwijl 3T kan opladen :+ ).

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heeft dat zoemen van laders niet te maken met het de gebruikte componenten in de lader? (ofwel, weinig aan te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
MyUtd4Life schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:03:
Oplossing hiervoor is zeer gewenst (net als mijn nachtrust terwijl 3T kan opladen :+ ).
Andere oplader pakken. FastCharge is s'nachts is toch niet nodig / overbodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
rens-br schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:22:
[...]

Andere oplader pakken. FastCharge is s'nachts is toch niet nodig / overbodig. :P
Met een micro USB was dat geen probleem geweest, USB C heb ik echter nog niet in overvloed. Binnenkort maar eens fatsoenlijke kabel kopen (suggesties welkom uiteraard), vind de standaard FastCharge kabel ook wel erg kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

MyUtd4Life schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:36:
[...]

Met een micro USB was dat geen probleem geweest, USB C heb ik echter nog niet in overvloed. Binnenkort maar eens fatsoenlijke kabel kopen (suggesties welkom uiteraard), vind de standaard FastCharge kabel ook wel erg kort.
Koop een zooitje van deze : https://m.nl.aliexpress.com/item/32778439236.html

Zo heb ik er altijd een in mijn portemonnee voor noodgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Hij zou tijdens het laden niet moeten zoemen, tenminste die van mij zoemt alleen als er geen telefoon is aangesloten of als hij vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
vinno86 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:27:
Hij zou tijdens het laden niet moeten zoemen, tenminste die van mij zoemt alleen als er geen telefoon is aangesloten of als hij vol is.
Ja precies, ik heb er ook enkel last van als die volgeladen is. Maar als telefoon al snel volgeladen is, krijg je daar 's nachts toch snel last van. Thanks voor tips MeltedForest & PjotrStroganov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:11
[...]

Je kunt, neem ik aan (want ik heb hem nog niet binnen), toch ook de Dash kabel in een normale oplader prikken? Het is de Dash wandstekker die 4A door de kabel duwt. Die kabel zelf is niet bijzonder los van dat ie waarschijnlijk ergens een weerstandje heeft wat hem als zijnde Dash kabel identificeert. Maar dan is ie nog wel gewoon compatible met de USB standaard.

Het is aan het andere uiteinde gewoon een USB-A plug en die kan in elke USB-A oplader.

Ik heb zelf ook maar een zooitje USB-C kabels besteld want ik ben dat soort spul om de haverklap kwijt. Ben van plan die in combinatie met mijn huidige oplader te gebruiken en de Dash charger in mijn tas te bewaren. 's Nachts interesseert dat Dash charge me toch niet.

[ Voor 3% gewijzigd door doltishDuke op 14-12-2016 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
MyUtd4Life schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:30:
[...]

Ja precies, ik heb er ook enkel last van als die volgeladen is. Maar als telefoon al snel volgeladen is, krijg je daar 's nachts toch snel last van. Thanks voor tips MeltedForest & PjotrStroganov.
Ik kom even terug van mijn suggestie. Er worden blijkbaar toch veel slechte kabels en adapters verkocht.

Ik ga een paar kabels kopen van goede kwaliteit en de adapters ga ik sowieso goed testen.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
De Blitzwolf kabels schijnen erg goed te zijn. Ik heb daar een aantal USB-B kabels van en die bevallen heel erg goed.

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Heel de nacht hem aan dash charge hangen is ook niet echt nodig idd.
Ik heb mijn laadgewoonten aangepast en mijn lader naar de living verplaatst waar die nu tussendoor even wordt opgeladen.
Op werkdagen laad ik hem 's ochtends en 's avonds in de auto op en dat is genoeg eigenlijk

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:50
coob schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:19:
[...]

Heb zoiets maanden geleden al gekocht op ebay voor nog geen 2 dollar geloof ik.
Ik heb dezelfde (althans, zo goed als de zelfde, redelijk standaard hoesje) via Ebay. Er komt toch nog erg veel stof en rommel tussen het toestel en de randen. Bij mij heeft dat al tot een 20 tal kleine beschadigingen geleid, terwijl ik er ontzettend voorzichtig mee omga.

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Mole schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:27:
[...]

Ik heb dezelfde (althans, zo goed als de zelfde, redelijk standaard hoesje) via Ebay. Er komt toch nog erg veel stof en rommel tussen het toestel en de randen. Bij mij heeft dat al tot een 20 tal kleine beschadigingen geleid, terwijl ik er ontzettend voorzichtig mee omga.
Daarom heb ik ook nog een Dbrand Skin om mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
crimedevil schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:44:
Iemand nog ok site voor screenprotectors voor redelijke prijs? Heb een krasje op mijn scherm. Maar weet niet of 't op mijn protector zit of op mijn scherm.
https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_apa_C3YuybG4VTPXR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
[...]

Kan deze 2 meter kabel van Aukey aanbevelen. Sterk en zeer goede kwaliteit. Je hebt ze ook van 1 meter en in setjes van 3.
https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_apa_d.Yuyb4DX20MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 15:45
Omdat door de case die ik gebruik de meegeleverde screenprotector aan de randen los komt ben ik op zoek naar een normale, dus geen glas, screen protector. Ik heb onlangs een setje van 3 besteld bij Aliexpress besteld maar deze blijken een heel stuk smaller dan het scherm te zijn.

Iemand een suggestie voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

De screenprotectors van ORZLY schijnen wel oke te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
ginkgo schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:35:
Omdat door de case die ik gebruik de meegeleverde screenprotector aan de randen los komt ben ik op zoek naar een normale, dus geen glas, screen protector. Ik heb onlangs een setje van 3 besteld bij Aliexpress besteld maar deze blijken een heel stuk smaller dan het scherm te zijn.

Iemand een suggestie voor mij?
Deze zijn dat dus --> Orzly Screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 23:03
PjotrStroganov schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:43:
[...]

Ik kom even terug van mijn suggestie. Er worden blijkbaar toch veel slechte kabels en adapters verkocht.
[video]

Ik ga een paar kabels kopen van goede kwaliteit en de adapters ga ik sowieso goed testen.
I wilde die app "CheckR" uit dat filmpje wel eens proberen, maar kan m niet vinden in de Play Store..

[ Voor 5% gewijzigd door Omer op 17-12-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
MeltedForest schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:07:
De screenprotectors van ORZLY schijnen wel oke te zijn.
Je krijgt er helaas wel een soort van olievlek van op je scherm...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Omer schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:37:
[...]

I wilde die app "CheckR" uit dat filmpje wel eens proberen, maar kan m niet vinden in de Play Store..
Ik geloof dat de app hier niet uit is. Nu heb ik in dit topic gelezen dat de oneplus niet gebruik maakt van de USB 3 standaard en dat onofficiële kabels ook geen negatieve gevolgen kunnen hebben voor het apparaat of lader. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
l3art schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:42:
[...]

Je krijgt er helaas wel een soort van olievlek van op je scherm...
Ik neem aan dat de gevraagde folie protectors dat niet geven? :) Of doen die dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Laatst online: 06-07 23:03
PjotrStroganov schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:52:
[...]

Ik geloof dat de app hier niet uit is. Nu heb ik in dit topic gelezen dat de oneplus niet gebruik maakt van de USB 3 standaard en dat onofficiële kabels ook geen negatieve gevolgen kunnen hebben voor het apparaat of lader. Kan iemand dat bevestigen?
App: Ah, de regio-afhankelijkheid van de Play Store. Dat zal t dan wel zijn ja. Jammer.

Wat betreft kabels: Gevoelsmatig zeg ik: de dash charger alléén met de bijbehorende kabel gebruiken (Is volgens mij niet per sé nodig, I know, maar tóch). En daarnaast een goede 2.4A lader voor erbij, met -zoals in dat filmpje werd gezegd- een goede 56 kOhm kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Koen87 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:23:
[...]

Ik neem aan dat de gevraagde folie protectors dat niet geven? :) Of doen die dat ook?
Ah excuus. Bij orzly denk ik meteen aan de tempered glass screen protectorsv 8)7 . Nee die folie protectors zullen dat niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Heb vandaag de micro usb naar usb-c adapters binnen gekregen.
Werkt met een doorsnee usb oplader en usb poort.
Laadstroom is ongeveer 720mA
Met de Dash charge kabel en de doorsnee usb lader krijg ik een rating van 1400mA.
Via de usb 2.0 poort krijg ik een negatieve waarde van -510mA.

Het verloopstukje is dus wel handig voor gewoon data over te dragen als je geen dash charge kabel bij de hand hebt, maar voor opladen is deze minder geschikt.

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CDA441 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:36:
Heb vandaag de micro usb naar usb-c adapters binnen gekregen.
Werkt met een doorsnee usb oplader en usb poort.
Laadstroom is ongeveer 720mA
Met de Dash charge kabel en de doorsnee usb lader krijg ik een rating van 1400mA.
Via de usb 2.0 poort krijg ik een negatieve waarde van -510mA.

Het verloopstukje is dus wel handig voor gewoon data over te dragen als je geen dash charge kabel bij de hand hebt, maar voor opladen is deze minder geschikt.
Welke heb je dan? Want ik heb ook een verloop stekkertje maar die laadt de telefoon met iets minder dan 1500mA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
l3art schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:39:
[...]

Welke heb je dan? Want ik heb ook een verloop stekkertje maar die laadt de telefoon met iets minder dan 1500mAh
1500mAh of 1500mA, zit nogal verschil in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ik heb via eBay een setje besteld voor €4,89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
l3art schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:39:
[...]

Welke heb je dan? Want ik heb ook een verloop stekkertje maar die laadt de telefoon met iets minder dan 1500mA
Het gaat over deze van AliExpress, heb er 2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msahc
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11-2024
Hoi,

Ik heb nog enkele vraagjes voor mensen met kennis van OP3T
Wat is de carbon case waar dikwijls naar verwezen word ?
Ik heb enkel weet van Gun Metal en Soft gold
En waar zit die onbetaalbaar goede Sandstone die op men OP2 zat ???
Als ik een protective case uit de accesoires zou bijbestellen,
is dit die dan verwisselbaar met de geleverde achterzijde, of moet die er bovenop ??

Dank voor je kennis en raad. _/-\o_

*knip*. Het doen van groetjes is niet toegestaan op tweakers, zie ook: Het algemeen beleid #groeten.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 20-12-2016 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Ik heb je bericht maar even verplaatst naar Accessoires topic, aangezien het niks te maken heeft Levertijden & Prijzen.
Msahc schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:46:
Wat is de carbon case waar dikwijls naar verwezen word ?
De Karbon Case, is zoals de naam ook al zegt een Case.
En waar zit die onbetaalbaar goede Sandstone die op men OP2 zat ???

is dit die dan verwisselbaar met de geleverde achterzijde, of moet die er bovenop ??
Op de OP2 en OPO kon je de achterkant wisselen en zat daar standaard Sandstone op. De OP3(T) is van aluminium en heeft een unibody design, daardoor kan de achterkant er niet af. Een eventuele case komt er dus gewoon 'bovenop'.

Overigens verwachten we op tweakers wel een beetje meer eigen inzet. De meeste vragen waren eenvoudig op te zoeken op de OnePlus website of in de verschillende topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Nilkin tpu case is prima :)

Maar heeft geen randje rondom het scherm, dus een protector is wel nodig. Maar welke?

Ik zie orzly genoemd, maar die levert soms zo'n regenboog op.
En dunnere zijn weer lastiger en beschermen minder. Maar goed je kunt er zat van kopen, want duur zijn ze niet.

Wat is slim?

Edit: toch maar de orzly besteld via Amazon.de. eens kijken of dat bevalt.

[ Voor 11% gewijzigd door Jelte op 22-12-2016 07:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
Kreeg net een email binnen van OnePlus. Een nieuwe lederen case. Prijs is €29,95 :) Beschikbaar in 2017.

Afbeeldingslocatie: https://content.oneplus.net/media/catalog/product/cache/15/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/o/p/op3-leather-case-back.png

OnePlus 3(T) leather case

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 26-12-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Danny.G schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:54:
Kreeg net een email binnen van OnePlus. Een nieuwe lederen case. Prijs is €29,95 :) Beschikbaar in 2017.

[afbeelding]

OnePlus 3(T) leather case
Ik zag hem ook voorbij komen. Nu weer aan het twijfelen tussen de houten en leren care. Weet iemand of die cases met houtpatroon ook een beetje fatsoenlijk aanvullen? Want ik wil geen plastic achtige textuur aan de achterkant.

Ik heb nooit een case gehad, vind het vaak erg lelijk, maar ik heb de 3T in vier dagen al twee keer met zeer scherpe reflexen uit de lucht gegrepen en dat gaat eerdaags fout.

Verwijderd

Maakt het wat uit als ik een kortere USB-C kabel koop voor mij OP3?
Ik heb namelijk gewoon puur een kortere nodig voor in de auto.

Ik weet dat DASH-charge niet zal werken, zonder goede kabel of oplaad-ding voor auto.
Maar goed, het is meer voor nood. Ik begrijp dat het trager zal laden, maar dit zal niet de accu stuk maken oid?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:49:

Ik weet dat DASH-charge niet zal werken, zonder goede kabel of oplaad-ding voor auto.
Maar goed, het is meer voor nood. Ik begrijp dat het trager zal laden, maar dit zal niet de accu stuk maken oid?
Maakt het voor andere usb kabels uit? Nee, dus dat maakt hier niet uit. Ook het trager laden vraag ik mij ten zeerste af. Dat heeft eerder met de kwaliteit van de kabel te maken. Daarbij verwacht ik eerder dat hoe langer de kabel is des te meer verlies door meer weerstand.

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:49:

Ik gebruik in de auto ook een tronsmart kabel of een gekrulde kabel die vast aan een ladder zit, werkt prima. Ik heb dashcharge nog nooit gebruikt volgens mij.

• joost1112
  • Laatst online: 10-09 14:55
iemand ervaring met de Aukey kabels?
https://www.amazon.de/dp/B01C416TKW?psc=1

of zijn er betere alternatieven?

• Koen87
joost1112 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:14:

Heb je de zoekfunctie al gebruikt?

• Salamanderr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 11:32
Voor diegenen die een tempered glass screenprotector zoeken raad ik de screen protectors van Nillkin, JustInCase en Tudia af. Allen zijn te klein voor het scherm en hechten niet goed aan de telefoon.

Met vriendelijke groet,

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Eraser127

Nijkerk

3T wordt morgen geleverd en wil nog een goed hoesje (en usb kabel voor in de auto), zit nu op http://www.oneplus-shop.nl te kijken naar back-cases en flip-cases te kijken. Welke zou beter de buitenkant beschermen? Met een flip-case heb je ook over het scherm een (extra) bescherming, maar heb je met een back-case niet meer impact bescherming afhankelijk van het materiaal?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ik heb nu de Oneplus One Brodit houder, gaat die passen? Of is die ene millimeter verschil de reden om een nieuwe houder te moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Heeft er iemand al ervaring met een andere headset icm de 3T? Ik probeer net m'n Samsung Galaxy S Plus headset en die werkt wel, maar de control-knop doet volume harder ipv een gesprek aannemen of muziekspeler op play/pauze. Zou ik daar zo'n adapter voor nodig hebben? (of natuurlijk de eigen headset).
Afbeeldingslocatie: https://www.mytrendyphone.nl/images/Samsung-Headset-EHS44ASSBE-Stereo-Blister-11-2011-p.jpg
Ik heb nog een Galaxy S4 headset en die werkt wel. Probleem opgelost.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31yncTZsfAL.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Eraser127 op 31-12-2016 09:51 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Eraser127 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:47:
Heeft er iemand al ervaring met een andere headset icm de 3T? Ik probeer net m'n Samsung Galaxy S Plus headset en die werkt wel, maar de control-knop doet volume harder ipv een gesprek aannemen of muziekspeler op play/pauze. Zou ik daar zo'n adapter voor nodig hebben? (of natuurlijk de eigen headset).
[afbeelding]
Ik heb nog een Galaxy S4 headset en die werkt wel. Probleem opgelost.
[afbeelding]
Ik gebruik er één van de Galaxy S5, werkt ook mooi :)
Kwaliteit valt ook goed mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Heb de Orzly Fusion Case besteld, kan ik altijd nog voor een flip-case gaan.

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Onlangs binnen gekregen.
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1e5hwLFXXXXXGXVXXq6xXFXXXT/Best-Price-USB-3-1-Type-C-Male-Connector-to-Micro-USB-2-0-5Pin-Female.jpg
USB micro naar USB C adapter.

Werkt naar behoren. De adapter sluit goed aan op bestaande micro stekkers. Opladen en dataoverdracht gaat probleemloos. Met het apje Ampere (niet de meest nauwkeurige methode) kwam ik qua laadsnelheid uit op +/- 1000mA. Dit geldt zowel voor de 2A ipad lader als de Anker usb lader die ik had liggen.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1xCSOLXXXXXcaXFXXq6xXFXXXg/oneplus-3-case-flip-leather-mofi-cover-original-one-plus-3-case-oneplus-5-5-back.jpg
Mofi flipcover

Flipcover die ik voor onder de 9 dollar heb gekocht. Mijn lage verwachtingen van deze goedkope cover zijn ruim overtroffen. De telefoon past perfect in de flexibele transparante case aan de binnenkant. Alle uitsparingen zitten waar ze moeten zitten en geven genoeg ruimte voor stekkers etc. Het scherm gaat automatisch aan en uit met het openen en sluiten van de cover. Echter, er zit geen magneet in die de cover op het scherm houdt. Dit zou een issue kunnen zijn als de cover tijdens een val open gaat. Het materiaal voelt verder duurzaam en en boezemd vertrouwen in. Zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasimovy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-12-2024
joost1112 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:14:

kabels zijn van goede kwaliteit, maar ze zijn niet echt soepel.

je kan ook kijken voor het merk anker, heb ik ook goede ervaring mee maar die hebben op dit moment alleen lange usb c kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Heb vandaag vanuit Marokko een OP3T besteld. Nou ben ik opzoek naar een geschikt hoesje. Voor mijn OnePlus One heb ik een Tudia Cygen case en hier ben ik best tevreden mee, maar hij is wel erg zwaar en breed. Ik ga voorzichtig om met mijn telefoon dus ik keek deze keer ook naar doorzichtige cases met iets minder protection, zoals de Orzly Flexicase Transparant. Nou lees ik hier dat TPU cases veel last hebben van vuil dat tussen de case en telefoon komt en daar beschadigingen aanbrengt.

Dit geldt dus ook voor de Orzly Flexicase (http://www.oneplus-shop.n...sparant-oneplus-3-3t.html)?

Ik neig hierdoor weer naar een Tudia case, en ben uitgekomen op de Tudia Arch Ultra Slim en de Tudia Merge. Ik vind om de een of andere manier niet de productpagina van de fabrikant van deze producten dus ik moet het doen met de oneplus-shop specificaties. Van wat ik zie heeft de Merge case 2 delen en de Ultra Slim niet, en de ultra slim moet dus dunner zijn. Maar op de foto's zie ik amper verschil.

Weet iemand wat de verschillen zijn? Is de Ultra Slim case echt een stuk lichter/dunner? Of lever je dan ook heel veel protectie in.

http://www.oneplus-shop.n...e-zwart-oneplus-3-3t.html
en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Laatst online: 10-09 23:05
Brogala schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 18:09:
Heb vandaag vanuit Marokko een OP3T besteld. Nou ben ik opzoek naar een geschikt hoesje. Voor mijn OnePlus One heb ik een Tudia Cygen case en hier ben ik best tevreden mee, maar hij is wel erg zwaar en breed. Ik ga voorzichtig om met mijn telefoon dus ik keek deze keer ook naar doorzichtige cases met iets minder protection, zoals de Orzly Flexicase Transparant. Nou lees ik hier dat TPU cases veel last hebben van vuil dat tussen de case en telefoon komt en daar beschadigingen aanbrengt.

Dit geldt dus ook voor de Orzly Flexicase (http://www.oneplus-shop.n...sparant-oneplus-3-3t.html)?

Ik neig hierdoor weer naar een Tudia case, en ben uitgekomen op de Tudia Arch Ultra Slim en de Tudia Merge. Ik vind om de een of andere manier niet de productpagina van de fabrikant van deze producten dus ik moet het doen met de oneplus-shop specificaties. Van wat ik zie heeft de Merge case 2 delen en de Ultra Slim niet, en de ultra slim moet dus dunner zijn. Maar op de foto's zie ik amper verschil.

Weet iemand wat de verschillen zijn? Is de Ultra Slim case echt een stuk lichter/dunner? Of lever je dan ook heel veel protectie in.

en
De Tudia arch ultra slim is net zoals de Orzly Flexicase volledig van TPU, alleen is de Orzly doorzichtig, hierin zit dus geen verschil als het om protectie of beschadigingen gaat. De Merge case is steviger, aangezien op de achterkant nog een hard plastic polycarbonaat zit over de TPU binnenkant, wederom is de binnenkant TPU, dus maakt het voor de krassen die door vuil in de TPU case komt niet uit. Wel is de bescherming tegen vallen iets beter. Ik zelf heb de Otterbox case, welke ook TPU aan de binnenkant heeft en ik heb nog geen last van krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
masterjorie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:01:
[...]

De Tudia arch ultra slim is net zoals de Orzly Flexicase volledig van TPU, alleen is de Orzly doorzichtig, hierin zit dus geen verschil als het om protectie of beschadigingen gaat. De Merge case is steviger, aangezien op de achterkant nog een hard plastic polycarbonaat zit over de TPU binnenkant, wederom is de binnenkant TPU, dus maakt het voor de krassen die door vuil in de TPU case komt niet uit. Wel is de bescherming tegen vallen iets beter. Ik zelf heb de Otterbox case, welke ook TPU aan de binnenkant heeft en ik heb nog geen last van krassen.
Bedankt voor je antwoord.

Ik kan me voorstellen dat TPU cases (die dus flexibel zijn) veel vuil vangen omdat het plastic niet erg drukt op de telefoon zelf, en er dus vuil tussen kan komen. Of is dit een verkeerde gedachte?

En de Otterbox case die jij hebt lijkt toch heel erg op de Tudia Merge case? Met 2 lagen etc. Want ik heb ook zo'n 2 lagen case en die is super stevig en ik heb daarmee ook geen last van vuil.

Ik keek even naar doorzichtige 'harde' cases, en kwam toen uit op deze: http://www.oneplus-shop.n...e-zwart-oneplus-3-3t.html. Deze heeft een harde achterkant en een TPU zijkant. Maar dan lijkt het probleem dat er vuil tussen kan komen er nog steeds te zijn. Zijn er ook nog doorzichtige cases die overal hard zijn (van bv. polycarbonaat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Laatst online: 10-09 23:05
Brogala schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:51:
[...]

Bedankt voor je antwoord.

Ik kan me voorstellen dat TPU cases (die dus flexibel zijn) veel vuil vangen omdat het plastic niet erg drukt op de telefoon zelf, en er dus vuil tussen kan komen. Of is dit een verkeerde gedachte?

En de Otterbox case die jij hebt lijkt toch heel erg op de Tudia Merge case? Met 2 lagen etc. Want ik heb ook zo'n 2 lagen case en die is super stevig en ik heb daarmee ook geen last van vuil.

Ik keek even naar doorzichtige 'harde' cases, en kwam toen uit op deze: http://www.oneplus-shop.n...e-zwart-oneplus-3-3t.html. Deze heeft een harde achterkant en een TPU zijkant. Maar dan lijkt het probleem dat er vuil tussen kan komen er nog steeds te zijn. Zijn er ook nog doorzichtige cases die overal hard zijn (van bv. polycarbonaat)?
Inderdaad lijkt mijn Otterbox case erg op de Tudia Merge case (qua uiterlijk wat minder). Wat ik mij van mijn Xperia Z herinner is dat juist de case met een TPU zijkant en harde achterkant last had van vuil op de achterkant, waardoor er putjes ontstonden op mijn glazen achterkant. Eventueel kan je het TPU hoesje eens in de zoveel tijd schoonmaken en ik denk dat je dan geen last zal hebben van beschadigingen, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb met mijn Otterbox Case in ieder geval nog helemaal geen beschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
masterjorie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:55:
[...]

Inderdaad lijkt mijn Otterbox case erg op de Tudia Merge case (qua uiterlijk wat minder). Wat ik mij van mijn Xperia Z herinner is dat juist de case met een TPU zijkant en harde achterkant last had van vuil op de achterkant, waardoor er putjes ontstonden op mijn glazen achterkant. Eventueel kan je het TPU hoesje eens in de zoveel tijd schoonmaken en ik denk dat je dan geen last zal hebben van beschadigingen, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb met mijn Otterbox Case in ieder geval nog helemaal geen beschadigingen.
Lijkt er op dat het flexibele materiaal inderdaad vuil 'doorlaat'. Er is ook wel erg veel verschil tussen flexibel materiaal, die Orzly cases zijn bijvoorbeeld (denk ik) van heel erg flexibel materiaal terwijl de TPU helft van mijn Tudia OnePlus One case wel buigbaar is, maar met veel meer moeite. Hier komt dan ook veel minder snel vuil doorheen.

Ik ga maar voor de Tudia Merge, dan weet ik zeker dat mijn telefoon helemaal veilig is. Op mijn huidige OnePlus One zit er nog geen enkele kras die zonder licht/oog op 5cm afstand zichtbaar is en hij heeft een aantal zware vallen prima doorstaan. Bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Heeft iemand ervaring met de Bullets V2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Thanks. Zojuist besteld. 2 voor 17 euro. Ben benieuwd. Kras zat trouwens gelukkig alleen op m'n protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
crimedevil schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 02:02:
[...]

Thanks. Zojuist besteld. 2 voor 17 euro. Ben benieuwd. Kras zat trouwens gelukkig alleen op m'n protector.
Ben benieuwd naar je ervaring. Zelf ben ik wat huiverig vanwege de vele negatieve beoordelingen.

Zie ook hier:
https://forums.oneplus.ne...eplus-tudia.463260/page-7

[ Voor 18% gewijzigd door Exocet op 04-01-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-07 12:45
Ik zou voor mijn 1+ 3T graag een soort book(flip) cover willen. Nu heb ik een moto G (1st gen) met de originele flip cover die magnetisch sluit. Heeft iemand ervaring met de book(flip) covers van de One Plus 3(T)? De officiële die ik bij mijn bestelling kan doen lijkt me wel goed. Maar voor mij hoeven zo een bankkaartgleuven niet voor mij. Gewoon een solide stevige sluiting en deze eventueel magnetisch is zou wel tof zijn. En uiteraard goede kwaliteit.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Bennemans360 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:19:
Ik zou voor mijn 1+ 3T graag een soort book(flip) cover willen. Nu heb ik een moto G (1st gen) met de originele flip cover die magnetisch sluit. Heeft iemand ervaring met de book(flip) covers van de One Plus 3(T)? De officiële die ik bij mijn bestelling kan doen lijkt me wel goed. Maar voor mij hoeven zo een bankkaartgleuven niet voor mij. Gewoon een solide stevige sluiting en deze eventueel magnetisch is zou wel tof zijn. En uiteraard goede kwaliteit.

Alvast bedankt! :)
Dit bericht al gezien vlak boven je? PjotrStroganov in "[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic"

Ben zelf niet van de flipcovers maar die vond ik wel netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bennemans360
l3art schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:41:
[...]

Dit bericht al gezien vlak boven je? PjotrStroganov in "[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic"

Ben zelf niet van de flipcovers maar die vond ik wel netjes.
Als ik even zocht door dit topic kwam ik een leuke post tegen van iemand die de officiële heeft en een third party flip case. Als ik dat allemaal zo lees denk ik dat ik bij mijn 1+ 3T gewoon het officiële flip cover mee bestel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
Bennemans360 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:59:
[...]

Als ik even zocht door dit topic kwam ik een leuke post tegen van iemand die de officiële heeft en een third party flip case. Als ik dat allemaal zo lees denk ik dat ik bij mijn 1+ 3T gewoon het officiële flip cover mee bestel. :)
Ik heb de originele flipcase indertijd bij mijn OP3 besteld, bevalt prima (geen pasjes erin tho)
Ding is stevig, toestel zit er goed in vast en je scherm schakelt ook uit en in bij open en dicht klappen, dus cover dicht = scherm altijd uit.

edit:
Tijdens bellen kan de cover ook dicht, er zit een opening voor de speaker.
Op de achterzijde valt de camera netjes diep weg en zit er een opening voor de microfoon op de achterzijde.

Nog meer weten? :P of een fototje

[ Voor 16% gewijzigd door Suicyder op 04-01-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
Suicyder schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:43:
[...]

Ik heb de originele flipcase indertijd bij mijn OP3 besteld, bevalt prima (geen pasjes erin tho)
Ding is stevig, toestel zit er goed in vast en je scherm schakelt ook uit en in bij open en dicht klappen, dus cover dicht = scherm altijd uit.

edit:
Tijdens bellen kan de cover ook dicht, er zit een opening voor de speaker.
Op de achterzijde valt de camera netjes diep weg en zit er een opening voor de microfoon op de achterzijde.

Nog meer weten? :P of een fototje
Dank je voor het antwoord! Super, ga ik zeker deze kopen. Heb jij deze mee besteld met je OP3 via de 1+ site?

Misschien nog een aantal vraagjes:
- Er is geen sluiting mechanisme of magneet ofzo? Dat het flip cover gesloten blijft? Of kan de bovenkant open 'vallen' door zwaartekracht?
- Zijn alle knoppen en functionaliteiten beschikbaar?
- Komt het glas van camera tegen het oppervlakte waarop je de gsm op zou leggen? Of wordt deze beschermd door dat de achterkant dikker is dan de camera?
- Ik zag bij sommige flip covers dat er een metalen plaat in verwerkt zat, zou dit bij de originele ook het geval zijn?
- Zit de gsm stevig genoeg in de 4 hoeken? Als je de gsm zonder flip cover wilt gebruiken, is deze makkelijk uit de cover te nemen?
- Hoe bevalt je de kwaliteit van de flip cover zelf?
- De binnenkant zal het glas van de gsm toch niet beschadigen? Want die van de moto g heeft een zachte binnenkant en deze is gwn ook het materiaal van de buitenkant.

Alvast bedankt en een foto zou geen kwaad kunnen! ;) Zie ik nog eens een echte foto iplv de renders en opgeshminkte product foto's.. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bennemans360 op 04-01-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:12:
[...]

Ben benieuwd naar je ervaring. Zelf ben ik wat huiverig vanwege de vele negatieve beoordelingen.

Zie ook hier:
https://forums.oneplus.ne...eplus-tudia.463260/page-7
Ik heb ze hier ook. Zit prima op de telefoon. Geen rainbow effect. Ja je ziet die dotmatrix, maar alleen als het scherm uit is, niet als het aan is.
En ja het scherm wordt wat minder helder, logisch er ligt weer een stuk glas erboven op.
En ja er wordt een héél klein stukje van het scherm aan de zijkant afgedekt. Alleen onhandig bij command line dingen.

Wel vind ik de randjes wat scherper dan ik zou willen, maar dat is mierenneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
- Er is geen sluiting mechanisme of magneet ofzo? Dat het flip cover gesloten blijft? Of kan de bovenkant open 'vallen' door zwaartekracht?
Nee, als je hem op de kop houdt valt hij open, maar ik ervaar het niet als storend
Nee, want de slider en volumeknoppen vallen in de rug
- Komt het glas van camera tegen het oppervlakte waarop je de gsm op zou leggen? Of wordt deze beschermd door dat de achterkant dikker is dan de camera?
Nee, hij is iets dikker dan de camera, zelfs een kan witte wijn kwam er niet tegen aan :+ Gaf leuk effect als tafellampje
- Ik zag bij sommige flip covers dat er een metalen plaat in verwerkt zat, zou dit bij de originele ook het geval zijn?
Er zit in de front wel een harde plaat, maar pin met er niet op vast dat het een metaal is
- Zit de gsm stevig genoeg in de 4 hoeken? Als je de gsm zonder flip cover wilt gebruiken, is deze makkelijk uit de cover te nemen?
Ja, je moet moeite doen om hem eruit te halen, echt bij een hoek pakken en zodra je 2 hoeken hebt pak je hem er zo uit
Goed, ondanks flink gebruik ziet het hoesje er nog prima uit
- De binnenkant zal het glas van de gsm toch niet beschadigen? Want die van de moto g heeft een zachte binnenkant en deze is gwn ook het materiaal van de buitenkant.
Hij beschadigd hem niet, wel heb ik er nog een ORLZY protector op liggen als extra, de fabrieksprotector had toch een krasje opgelopen ergens een keer. Liever zekerheid :)

Alvast bedankt en een foto zou geen kwaad kunnen! ;) Zie ik nog eens een echte foto iplv de renders en opgeshminkte product foto's.. :P
Foto zal ik later vandaag nog even maken << Dus thuis met de SLR, anders zit de telefoon niet in het hoesje :+

edit, had nog 1 vraag niet beantwoord zie ik
Heb jij deze mee besteld met je OP3 via de 1+ site?
Jep direct met het toestel mee, kostte me in Juni geloof ik paar dagen extra verzendtijd, geen idee hoe dat nu is

[ Voor 6% gewijzigd door Suicyder op 04-01-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Ik heb op m'n 3T de standaard screenprotector zitten met een Orzly Fusion Case Zwart. Ik merk nu dat de randen van de case soms tegen de rand van de screenprotector drukken zodat je een luchtbelletje ziet. Hoe zijn de andere screenprotectors qua maat? Als die nu iets groter of kleiner zijn, dan zit de rand iig niet in de weg.

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
Suicyder schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:01:
[...]

Nee, als je hem op de kop houdt valt hij open, maar ik ervaar het niet als storend
Nee, want de slider en volumeknoppen vallen in de rug
Nee, hij is iets dikker dan de camera, zelfs een kan witte wijn kwam er niet tegen aan :+ Gaf leuk effect als tafellampje
Er zit in de front wel een harde plaat, maar pin met er niet op vast dat het een metaal is
Ja, je moet moeite doen om hem eruit te halen, echt bij een hoek pakken en zodra je 2 hoeken hebt pak je hem er zo uit
Goed, ondanks flink gebruik ziet het hoesje er nog prima uit
Hij beschadigd hem niet, wel heb ik er nog een ORLZY protector op liggen als extra, de fabrieksprotector had toch een krasje opgelopen ergens een keer. Liever zekerheid :)

Foto zal ik later vandaag nog even maken << Dus thuis met de SLR, anders zit de telefoon niet in het hoesje :+

edit, had nog 1 vraag niet beantwoord zie ik
Heb jij deze mee besteld met je OP3 via de 1+ site?
Jep direct met het toestel mee, kostte me in Juni geloof ik paar dagen extra verzendtijd, geen idee hoe dat nu is
Ik ga hem vanavond bestellen. Wou gisteren avond bestellen maar door verkeerde gegevens was het billing adres enzo ook ineens verkeerd bij het aanmaken van die order. Die bleef dan nog actief durende 3 uur. Dus dan dacht ik maar gewoon te wachten zodat er toch geen problemen van komen door in onbetaald order!

Dank je voor de informatie! Ik ga dan voor de zwarte versie gaan van de 1+ 3t flip cover... Enkel jammer dat er geen sluiting is, magnetisch gelijk de moto g flip cover. Dan had die helemaal zalig geweest :) of als die ook als stand kan gebruikt worden.. De 1+ 3 is uit eindelijk nog maar even gereleased dus neem aan dat ik er mss in de toekomst nog een betere cover uit zal komen. Leuke is wel dat deze soort wallet covers wel meer protectie bieden door al het uitstekend materiaal. Zodat de gsm eigenlijk enkel in contact blijft met het cover en nooit de oppervlakte waar die op ligt of valt.

Shipping days voor de gsm staat nu ook op 10 days. Ben benieuwd. :)

Alvast bedankt en bedankt voor de foto's!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Eraser127 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:28:
Ik heb op m'n 3T de standaard screenprotector zitten met een Orzly Fusion Case Zwart. Ik merk nu dat de randen van de case soms tegen de rand van de screenprotector drukken zodat je een luchtbelletje ziet. Hoe zijn de andere screenprotectors qua maat? Als die nu iets groter of kleiner zijn, dan zit de rand iig niet in de weg.
Ik gebruik dezelfde case, maar dan icm een Orzly screenprotector. Geen last van opdrukken door de case.

Verder kan ik mij vergissen, maar dat standaard stukje plastic wat op het scherm zit, dat wil je toch geen screenprotector noemen? Eerder een factory seal.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:49
Oxellaar schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:32:
[...]
Verder kan ik mij vergissen, maar dat standaard stukje plastic wat op het scherm zit, dat wil je toch geen screenprotector noemen? Eerder een factory seal.
zeker wel, dat het niet aan jouw maatstaven voldoet wil niet zeggen dat het geen screenprotector is

[ Voor 12% gewijzigd door Prulleman op 05-01-2017 08:43 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Prulleman schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:43:
[...]

zeker wel, dat het niet aan jouw maatstaven voldoet wil niet zeggen dat het geen screenprotector is
Mijn maatstaven? De maatstaven van de fabrikant zul je bedoelen. Waarom maken ze schermen met super gladde, anti-fingerprint oleophobic coating, om af te dekken met een stroef stukje folie?
Nee, dat stukje plastic heeft OP volgens mij niet bedoeld als screenprotector. Het komt de gebruikerservaring iig niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Oxellaar schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:05:
[...]

Mijn maatstaven? De maatstaven van de fabrikant zul je bedoelen. Waarom maken ze schermen met super gladde, anti-fingerprint oleophobic coating, om af te dekken met een stroef stukje folie?
Nee, dat stukje plastic heeft OP volgens mij niet bedoeld als screenprotector. Het komt de gebruikerservaring iig niet ten goede.
Dat hebben ze wel zo bedoeld, nogmaals dat jij het een slechte protector vind, prima, dat ben ik zelfs met je eens, ik heb em er ook na een paar weken afgehaald omdat ik het een klote ding vond.. Feit blijft dat het een echte screen protector is.

van de site:
https://oneplus.net/nl/3/specs
In de verpakking
  • 1x OnePlus 3
  • 1x screenprotector
  • 1x Dash Charge Type-C-kabel
  • 1x Dash Charge-adapter
  • 1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
  • 1x snelstartgids
  • 1x Safety Information
of
https://oneplus.net/nl/3t/specs
In de verpakking
  • 1x OnePlus 3T
  • 1x screenprotector (reeds aangebracht)
  • 1x Dash Type-C-kabel
  • 1x Dash Power-adapter
  • 1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
  • 1x snelstartgids
  • 1x Veiligheidsinformatie

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 05-01-2017 11:39 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Die meegeleverde sticker is natuurlijk de naam screenprotector onwaardig. Helaas is het wel zo dat het scherm zelf evengoed de naam gorilla glass onwaardig is, want het krast als een malle.

Ik heb net de back protector van OP zelf binnen, de rosewood variant. Wat een mooi ding zeg! Super dun, maar veel meer grip dus de telefoon wordt er zelfs handelbaarder van. Ik kan hem eindelijk normaal met één hand bedienen.

Fijne textuur ook, voelt als hout. Ik heb graag een metalen telefoon, maar dit is ook prima en veel beter dan de plastic achtige textuur waar ook voor vreesde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Oxellaar schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:05:
[...]

Ok check, maak komt de Orzly screenprotector dan ook tot de rand van de back-case?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Eraser127 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:27:
[...]

Ok check, maak komt de Orzly screenprotector dan ook tot de rand van de back-case?
Ja, hij sluit naadloos aan. Hij bedekt het volledige glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Mijn oneplus 3t is onderweg maar ik zoek nog wat extra USB kabeltjes om op te laden (hoeft geen dash te zijn) op werk en in de auto.

Wie heeft er naast de officiële shop tips?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Keuze is reuze. Er zijn genoeg goede kabels uit China. In het China shopping forum is iemand die veel kabels test. Weet even zijn naam niet maar moet zo terug te vinden zijn denk ik. Blitzwolf maakt goede kabels maar zo zijn er nog wat grotere bekende merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Ik heb de Orzly screenprotector binnen. Iemand nog tips voor het aanbrengen van de protector? Ik lees heel veel wisselende verhalen namelijk.

Ik heb een normale carbon OP-case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Oxellaar schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:02:
[...]

Ja, hij sluit naadloos aan. Hij bedekt het volledige glas.
En dan heb je de glazen Orzly 9H?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Eraser127 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:12:
[...]

En dan heb je de glazen Orzly 9H?
Ja, deze om precies te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Ongetwijfeld al eens voorbij gekomen hier, maar waar haal ik goedkope USB-C kabels met redelijke doorvoersnelheden? Ik snap dat Dash-charge dan vervalt, maar toch handig je smartphone bijvoorbeeld op werk eens op te kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Brammos85 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:40:
Ongetwijfeld al eens voorbij gekomen hier, maar waar haal ik goedkope USB-C kabels met redelijke doorvoersnelheden? Ik snap dat Dash-charge dan vervalt, maar toch handig je smartphone bijvoorbeeld op werk eens op te kunnen laden.
Originele kabels waarbij Dash-charge gewoon werkt:
https://nl.aliexpress.com...able-For/32697274128.html

Lijkt als twee druppels op de bijgeleverde kabel. Ik weet nu in ieder geval niet meer welke de originele was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonSub
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06-2024
Heb dit topic en het internet afgestruind en zie alleen maar glass screen protectors waar mensen ontevreden over zijn.

Kan er geen een vinden die wel aangeraden wordt en goed werkt.

Zie ik iets over het hoofd of is er gewoon geen goede screen protector?

Op de OPO altijd Nilkin 9H glass screen protector gehad die goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
JasonSub schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:55:
Zie ik iets over het hoofd of is er gewoon geen goede screen protector?
Volgens mij zijn er door het 2.5D scherm gewoon geen goede glazen screen protectors te vinden, de Mi5 en de OPX hebben hier bijvoorbeeld ook last van. Volgens mij kwam de Orzly V2 nog het dichtste in de buurt van een goede screenprotector.
Op de OPO altijd Nilkin 9H glass screen protector gehad die goed werkte.
Die had dan ook een vlak scherm, waardoor het gewoon fatsoenlijk bleef zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 10-01-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Jelte schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:50:
[...]
Originele kabels waarbij Dash-charge gewoon werkt:
https://nl.aliexpress.com...able-For/32697274128.html

Lijkt als twee druppels op de bijgeleverde kabel. Ik weet nu in ieder geval niet meer welke de originele was.
Thanks, maar hoeft geen dash te zijn aangezien ik toch maar 1 zo'n lader heb en er niet van plan ben 1 bij te kopen. Is er verder nog iets wat snel USB-C doorvoert en wat goedkoper is? :-) (sorry, ben echt verwend door het vele China shoppen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Brammos85 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:12:
[...]
Thanks, maar hoeft geen dash te zijn aangezien ik toch maar 1 zo'n lader heb en er niet van plan ben 1 bij te kopen. Is er verder nog iets wat snel USB-C doorvoert en wat goedkoper is? :-) (sorry, ben echt verwend door het vele China shoppen)
De Blitzwolf kabels vind ik persoonlijk altijd wel fijn, deze zijn te koop bij bijvoorbeeld banggood.com.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 10-01-2017 16:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:19:
[...]

De Blitzwolf kabels vind ik persoonlijk altijd wel fijn, deze zijn te koop bij bijvoorbeeld banggood.com.
Anker of Aukey heb ik zelf wel goede ervaringen mee.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonSub
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06-2024
rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Volgens mij zijn er door het 2.5D scherm gewoon geen goede glazen screen protectors te vinden, de Mi5 en de OPX hebben hier bijvoorbeeld ook last van. Volgens mij kwam de Orzly V2 nog het dichtste in de buurt van een goede screenprotector

[...]

Die had dan ook een vlak scherm, waardoor het gewoon fatsoenlijk bleef zitten.
Bedankt voor je reactie, ja ga zo'n Orzly dan maar proberen. Wel jammer dat er geen goed alternatief is, laat mijn telefoon helaas op regelmatige basis kennismaken met de vloer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Brammos85 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:40:
Heb zelf deze van Orico: https://nl.aliexpress.com...-4C-Pro5/32642854041.html

Haal er 1,5A mee voor het opladen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:38
crimedevil schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 01:35:
Heeft iemand ervaring met de Bullets V2?
Beetje late reactie, maar ik heb de Bullets V2. Ik weet niet hoeveel ik kan toevoegen aan de enorme hoeveelheid lovende recensies (bijvoorbeeld http://www.theverge.com/c...lets-v2-headphones-review en http://mobilesyrup.com/20...-the-one-plus-bullets-v2/), maar ik vind het geluid zeer goed, beter dan mijn Sennheiser CX 880. Wat me met name opvalt is dat het geluid bijzonder goed in balans is (niet te veel of te weinig bas, zoals veel oordopjes).

EDIT: vergeten te vermelden dat de bediening aan het snoertje erg goed werkt en praktisch is. Je kunt eenvoudig het volume aanpassen, afspelen pauzeren, volgende nummer, vorige nummer, telefoongesprekken opnemen en ophangen. Dit zijn de eerste oordopjes waarbij het zo praktisch is dat ik het ook gebruik.

Heeft iemand een site gevonden waar een goedkopere dash charge lader te vinden is? Ik zou de car charger wel willen hebben, maar ik vind de prijs erg pittig bij Oneplus, zeker vergeleken met Quickchargeproducten.

[ Voor 28% gewijzigd door Nova163 op 12-01-2017 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Nova163 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:02:
Heeft iemand een site gevonden waar een goedkopere dash charge lader te vinden is? Ik zou de car charger wel willen hebben, maar ik vind de prijs erg pittig bij Oneplus, zeker vergeleken met Quickchargeproducten.
De enige 'echte' dash car charger wordt alleen verkocht bij OnePlus. Je kan eventueel nog wel opzoek naar een autolader die VOOC ondersteund. Dit is het snellaadprotocol van OPPO en dat is hetzelfde als Dash Charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben niet zo tevreden met de Orzly Tempered glass screen protector (v2).
Je bent links en rechts iets van het scherm kwijt en de vingerafdrukscanner is nu moeilijker te bereiken, omdat ie wat dieper ligt.
De standaard protector die erop zat was dan wel minder mooi, maar zat wel minder in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Ben ook niet zo tevreden. Hij zit links al een beetje los. Daarnaast heb ik er al een fikse kras op zitten terwijl ik er echt heel zuinig op ben. Daarnaast ook duur: 2 stuks voor €17 is niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:51
Ik ben ook al even aan het speuren naar screenprotectors, dat hoeven geen tempered glass te zijn.
Maar het lijkt bij de op3 best moeilijk te zijn om een fatsoenlijke screenprotector te vinden.

opshop.nl wacht ik al 2 weken op mijn orzly 5 in 1 screenprot. Die heb ik dus maar inmiddels gecanceld voor die 24 euro.
Lees op amazon ook dat ze nog kleiner zijn dan de factory screen protector en behoorlijk makkelijk krassen.. hoe is het mogelijk!
De omotion schijnt nog erger te zijn kwa dimensies.

Mijn factory screen protector is wel klaar nu, maar echt lekkere alternatieven lijken er niet te zijn?
Of is het wijs om van one plus zelf een screenprotector aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb zojuist de officiele Curved Screen Protector binnengekregen. Mijn advies: Koop hem niet. Hij is duur, en goed aanbrengen is bijzonder lastig. Na 6x opnieuw plakken zit hij nog steeds niet goed, inmiddels wel stofvrij maar vol bubbels die ik niet weggedrukt krijg. En dit was echt niet de eerste screen protector die ik heb aangebracht op een telefoon... :( :( :(

EDIT: Daarbij maakt 'ie ook de telefoon nog 's een millimeter dikker, waardoor siliconenhoesjes hem er weer af drukken... :( :(

[ Voor 22% gewijzigd door Esumontere op 19-01-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennyb30
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 12:44
Esumontere schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:02:
Ik heb zojuist de officiele Curved Screen Protector binnengekregen. Mijn advies: Koop hem niet. Hij is duur, en goed aanbrengen is bijzonder lastig. Na 6x opnieuw plakken zit hij nog steeds niet goed, inmiddels wel stofvrij maar vol bubbels die ik niet weggedrukt krijg. En dit was echt niet de eerste screen protector die ik heb aangebracht op een telefoon... :( :( :(

EDIT: Daarbij maakt 'ie ook de telefoon nog 's een millimeter dikker, waardoor siliconenhoesjes hem er weer af drukken... :( :(
bedankt voor deze info ; dat spaart me wat eurootjes ; welke andere screenprotectors had je op het oog (die bvb dun genoeg zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
bennyb30 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:52:
[...]

bedankt voor deze info ; dat spaart me wat eurootjes ; welke andere screenprotectors had je op het oog (die bvb dun genoeg zijn)
Zie t accessoires topic.
Ik heb hier een orzly tempered glass en siliconenkit hoesje, past perfect allemaal

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Esumontere

Floep, banaan.

cypher21 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:31:
[...]

Zie t accessoires topic.
Ik heb hier een orzly tempered glass en siliconenkit hoesje, past perfect allemaal
Da's ook al zo'n onding waarbij de vingerafdruk-scanner een mm verzonken wordt, en een ander hoesje hem waarschijnlijk weer losdrukt. Ik vind die dingen echt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Esumontere schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Da's ook al zo'n onding waarbij de vingerafdruk-scanner een mm verzonken wordt, en een ander hoesje hem waarschijnlijk weer losdrukt. Ik vind die dingen echt helemaal niks.
Geen last van de vingerafdruk scanner, en werkt prima met en zonder hoesje, ik vind 'm top, enig minpuntje is dat je een raster van puntjes op het scherm ziet in zonlicht als het scherm uit staat maar voor de rest ben ik tevreden.
Ondanks dat ik erg voorzichtig met de telefoon ben zit er toch al een beste kras op de protector en gelukkig niet op 't scherm 😉

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01
Ik heb ook zitten kijken naar tempered glass, maar het ziet er idd naar uit dat er niks is wat goed past, en ze allemaal een olie vlek hebben. Daarom heb ik maar een plastikke screenprotector gekockt van nikklin (deze). Er is een matte en clear variant, ik heb clear gekozen.

Voor gene die opzoek zijn naar USB C kabels, je kan ook een aantal micro USB -> USB C adapters kopen voor 19 euro cent per stuk: USB C adapter. Wat ik heb gelezen op het forum van oneplus is dat deze laden met 1,5 A en dat de data doorvoer ook naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
masmas schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:49:

Voor gene die opzoek zijn naar USB C kabels, je kan ook een aantal micro USB -> USB C adapters kopen voor 19 euro cent per stuk: USB C adapter. Wat ik heb gelezen op het forum van oneplus is dat deze laden met 1,5 A en dat de data doorvoer ook naar behoren werkt.
Ík heb destijds 2 kabels en 2 adapters gekocht (voor noodgevallen), de adapterjes structureel gebruiken zou ik niet aanraden, aangezien je een grotere hefboom in je poort hangt en de kans op beschadigingen (voor mijn gevoel althans) een stuk groter is, als je toestel bv valt of ergens tegen aan stoot met een kabel + adapter erin.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Weet iemand hier misschien wat de beste screen protector is, die ik met de Spigen neo hybrid kan gebruiken?

Twoto123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 21:18
Twoto123 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:05:
Weet iemand hier misschien wat de beste screen protector is, die ik met de Spigen neo hybrid kan gebruiken?
Ik lees veel verhalen dat de tempered glass screen protectors allemaal niet zo best zijn. Ben zelf nu ook nog aan zoeken.
Momenteel gebruik ik de al aanwezige screen Protector.

Hoe bevalt de Spigen Neo Hybrid case je?
Ik heb nu zo'n hardcase van oneplus zelf maar twijfel toch wat aan de valbescherming.
Ik wil een niet te dikke logge case maar wel 1 die goed beschermd. Helaas is mijn OnePlus One scherm gesneuveld en dat was met een diztronic case. Alhoewel hij ook wel vaker de tel gered heeft. Bij de diztronic had ik wel last dat de aluminium rand erg beschadigde.

De Tudia Merge lijkt me ook een mooie case. Dus het wordt weer een lastige keuze.

[ Voor 5% gewijzigd door thespeed op 22-01-2017 02:48 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen