Excuus dubbel bericht maar kan deze niet meer verwijderen.
[ Voor 92% gewijzigd door thespeed op 22-01-2017 02:51 . Reden: Dubbel bericht ]
[ Voor 92% gewijzigd door thespeed op 22-01-2017 02:51 . Reden: Dubbel bericht ]
[ Voor 33% gewijzigd door Esumontere op 22-01-2017 10:30 ]
Ik heb de Spigen neo hybrid nu 2 dagen in gebruik. Ik kom van een goedkoop doorzichtig hoesje van AliExpress, maar er kwam steeds stof in dat hoesje. Op internet stond dat de neo hybrid redelijk strak zit dus dacht ik dat dit misschien een mooie vervanger zou zijn. Het hoesje zit inderdaad erg strak, maar hierdoor heb je wel erg stevige opstaande randen om het scherm.thespeed schreef op zondag 22 januari 2017 @ 02:44:
[...]
Ik lees veel verhalen dat de tempered glass screen protectors allemaal niet zo best zijn. Ben zelf nu ook nog aan zoeken.
Momenteel gebruik ik de al aanwezige screen Protector.
Hoe bevalt de Spigen Neo Hybrid case je?
Ik heb nu zo'n hardcase van oneplus zelf maar twijfel toch wat aan de valbescherming.
Ik wil een niet te dikke logge case maar wel 1 die goed beschermd. Helaas is mijn OnePlus One scherm gesneuveld en dat was met een diztronic case. Alhoewel hij ook wel vaker de tel gered heeft. Bij de diztronic had ik wel last dat de aluminium rand erg beschadigde.
De Tudia Merge lijkt me ook een mooie case. Dus het wordt weer een lastige keuze.
Twoto123
Kan ik beamen voor de OP3.Esumontere schreef op zondag 22 januari 2017 @ 09:18:
Ik gebruik mijn 3T momenteel 'naakt', met een vinyl coversticker van dbrand. Ik moet zeggen dat het fantastisch bevalt! De sticker geeft meer grip dan de metalen case, en hij is lekker dun. Hij past echt perfect en is simpel aan te brengen zonder bubbels.
Ik gebruik er wel een (plastic) screen protector bij.
Zie hier!
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
[ Voor 2% gewijzigd door DeTjuk op 23-01-2017 14:15 . Reden: shop toegevoegd ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Laatst nog een sportarmband besteld. Gewoon fatsoenlijk geleverd, niks op aan te merken hoor.DeTjuk schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:08:
Afgelopen donderdag (voor 17:00 uur) een bestelling geplaatst voor twee hoesjes bij www.oneplus-shop.nl
Tot die tijd is het stil gebleven.
De chat op hun site is niet online. Vandaag lijkt me toch gewoon een werkdag.
Bellen levert na een aantal keren overgaan de voicemail op.
Had niet de indruk dat het geen betrouwbare partij is, maar begin me nu wel wat zorgen te maken.
Andere hier die toevallig ook rond dezelfde tijd iets hebben besteld en wel een goede ervaring hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door Galukon op 23-01-2017 15:07 ]
UPDATE:DeTjuk schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:08:
Afgelopen donderdag (voor 17:00 uur) een bestelling geplaatst voor twee hoesjes bij www.oneplus-shop.nl
Tot die tijd is het stil gebleven.
De chat op hun site is niet online. Vandaag lijkt me toch gewoon een werkdag.
Bellen levert na een aantal keren overgaan de voicemail op.
Had niet de indruk dat het geen betrouwbare partij is, maar begin me nu wel wat zorgen te maken.
Andere hier die toevallig ook rond dezelfde tijd iets hebben besteld en wel een goede ervaring hebben?
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
[ Voor 50% gewijzigd door martijn_8519 op 23-01-2017 20:02 ]
Gorilla Glass mag dan hard zijn, bijv. zand is nog steeds harder...wian schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:00:
Na een weekje zonder screen protector een heleboel kleine krasjes op mijn scherm. Gorilla glass my #ss![]()
Voor de OP3 lijkt er geen goede 9H protector te zijn. Welke folie protector raden jullie aan? Liefst goedkoop en in een multipack want ik ben er niet zo handig in
[ Voor 32% gewijzigd door wian op 23-01-2017 21:29 ]
Hm, matig. Die ervaringen had ik eerder moeten lezen....wian schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:21:
Ben benieuwd naar je ervaringen. Als je deze ervaringen leest lijkt het heel moeilijk aan te brengen zijn...
Ik heb nu ook interesse gekregen in een dbrand skin, maar ik vroeg me af hoe je een full skin krijgt, dat is me niet helemaal duidelijk op de website. Ik bedoel dan dat de upper/lower gedeelte van de telefoon geen apart onderdeel is, maar het gewoon doorloopt. Op twitter reageren ze niet echt helaas.Esumontere schreef op zondag 22 januari 2017 @ 09:18:
Ik gebruik mijn 3T momenteel 'naakt', met een vinyl coversticker van dbrand. Ik moet zeggen dat het fantastisch bevalt! De sticker geeft meer grip dan de metalen case, en hij is lekker dun. Hij past echt perfect en is simpel aan te brengen zonder bubbels.
Ik gebruik er wel een (plastic) screen protector bij.
Zie hier!
Volgens mij krijg je geen full skin, maar moet je de boven- en onderkant los opplakken. Ik weet het niet zeker, omdat ik een aparte boven- en onderkantkleur heb besteld.Louw Post schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:53:
[...]
Ik heb nu ook interesse gekregen in een dbrand skin, maar ik vroeg me af hoe je een full skin krijgt, dat is me niet helemaal duidelijk op de website. Ik bedoel dan dat de upper/lower gedeelte van de telefoon geen apart onderdeel is, maar het gewoon doorloopt. Op twitter reageren ze niet echt helaas.
Zie hier:Louw Post schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:53:
[...]
Ik heb nu ook interesse gekregen in een dbrand skin, maar ik vroeg me af hoe je een full skin krijgt, dat is me niet helemaal duidelijk op de website. Ik bedoel dan dat de upper/lower gedeelte van de telefoon geen apart onderdeel is, maar het gewoon doorloopt. Op twitter reageren ze niet echt helaas.
Ik weet niet of er uitleg bij zit, maar hier word ik ook niet wijzer van. Als ik de full back sticker versie wil, moet ik dan upper/lower gewoon dezelfde skin geven of juist op "none" laten in de shop?
Merk je ook echt dat er minder stof onder komt? Heb hetzelfde probleemTwoto123 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:41:
[...]
Ik heb de Spigen neo hybrid nu 2 dagen in gebruik. Ik kom van een goedkoop doorzichtig hoesje van AliExpress, maar er kwam steeds stof in dat hoesje. Op internet stond dat de neo hybrid redelijk strak zit dus dacht ik dat dit misschien een mooie vervanger zou zijn. Het hoesje zit inderdaad erg strak, maar hierdoor heb je wel erg stevige opstaande randen om het scherm.
In de beschrijving stond trouwens dat je de telefoon gewoon in het hoesje moest drukken, maar zo moet je wel heel hard op de randen van het toestel drukken. Ik heb mijn telefoon eerst in de TPU case gedaan en daarna de (plastic)rand eromheen gedaan.
[ Voor 66% gewijzigd door Drowzz op 24-01-2017 14:00 ]
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.qoNiGEBrammos85 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:12:
[...]
Thanks, maar hoeft geen dash te zijn aangezien ik toch maar 1 zo'n lader heb en er niet van plan ben 1 bij te kopen. Is er verder nog iets wat snel USB-C doorvoert en wat goedkoper is? :-) (sorry, ben echt verwend door het vele China shoppen)
Dergelijke kabels zou ik absoluut niet vertrouwen. In USB-C kabels zitten bepaalde weerstanden, die bij de Chinese kopieën vaak niet goed zijn. Dit kan je telefoon kapotmaken en zelfs brand veroorzaken.
Niet?Esumontere schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:35:
[...]
Dergelijke kabels zou ik absoluut niet vertrouwen. In USB-C kabels zitten bepaalde weerstanden, die bij de Chinese kopieën vaak niet goed zijn. Dit kan je telefoon kapotmaken en zelfs brand veroorzaken.
Voorbeeldje bij de buren: http://www.theverge.com/2...sian-roulette-power-cordsDrowzz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:52:
[...]
Niet?
Heb er drie, en volgens mij wel een redelijk gerenommeerd bedrijf. Laden prima op.
Leek mij wel te vergelijken met Aukey, nillkin etc
[ Voor 32% gewijzigd door Esumontere op 24-01-2017 17:59 ]
Hmm zucht... heb er nu al drie van thuis liggenEsumontere schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:56:
[...]
Voorbeeldje bij de buren: http://www.theverge.com/2...sian-roulette-power-cords
En op de Tweakers-frontpage: nieuws: Google: sommige usb-c-kabels van derden zijn gevaarlijk bij opladen l...
[ Voor 16% gewijzigd door Drowzz op 24-01-2017 18:54 ]
Ligt er ook een beetje aan denk ik wat voor merk chinees spul je hebt.Drowzz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:44:
[...]
Hmm zucht... heb er nu al drie van thuis liggen
Want volgens de afbeelding op aliexpress gebruiken deze kabels wel een resistor van 56kΩ?
hier meer vertrouwen in?
https://nl.aliexpress.com...able-For/32697274128.html
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heb zelf ook geen problemen met de kabels. Alles werkt nog gewoonl3art schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:59:
[...]
Ligt er ook een beetje aan denk ik wat voor merk chinees spul je hebt.
Er zijn echt wel goede en betrouwbare merken. Maar een onbekend chinees grootmerk is een beetje risico nemen. Heb zelf kabels van Blitzwolf. Geen problemen mee tot nu toe.
Deze icm Orzly Fusion case werkt hier ook nog niet helemaal lekker. In de hoek wordt de screenprotector soms toch omhoog gedrukt omdat deze iets te groot lijkt te zijn.
Helaas heb ik exact dezelfde ervaring. Wat een waardeloze zooi dit. Er is maar 1 ding wat die screenprotectors moeten doen, en dat is plakken aan het glas van de telefoon. Als ze zelfs dat al niet kunnen....wian schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:21:
Ben benieuwd naar je ervaringen. Als je deze ervaringen leest lijkt het heel moeilijk aan te brengen zijn...
Btw; ik heb sterk de indruk dat gorilla glas 4 op de oneplus een heel stuk krasgevoeliger is dan het gorilla glass op mijn oude samsung s3 en s4. Maar goed, kan dat natuurlijk niet hard maken.
ik gebruik die screenprotector i.c.m. de ORZLY TPU Gel Case CoverEraser127 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:47:
[...]
Deze icm Orzly Fusion case werkt hier ook nog niet helemaal lekker. In de hoek wordt de screenprotector soms toch omhoog gedrukt omdat deze iets te groot lijkt te zijn.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik vind hem prima. Plakte meteen nadat ik het scherm had schoongemaakt met een alcoholdoekje (brillenpoetsdoekje) en netjes de gebruiksaanwijzingen had gevolgd.crimedevil schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:32:
Ik zou jullie de Orzly V2.5 protector niet aanbevelen. Heb nu bij mijn tweede protector (na een maand) en ik heb dat er bij de linkerkant de protector er niet goed op zit waarom hij dus niet volledig op de telefoon is geplakt en er naar verloop van tijd vuil in komt. Ik heb vandaag de tweede protector erop geplakt maar weer blijft hij aan de linker kant niet plakken en zit er een opening. Vind ik echt onacceptabel voor een protector van bijna 9 euro per stuk. Erg jammer. Iemand betere en een goedkoper alternatief?
Na het hoesje een week gebruikt the hebben, heb ik hem er vandaag afgehaald, zodat ik mijn resultaten met jullie kan delen.Drowzz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:59:
Je krijgt 1 Full, en 1 alleen voor de achterkant tussen de antenne strepen. < Dit is dan die van 9.95.
Als je dan upper/lower erbij doet, heb je zeg maar 2 maal een dbrand skin (Kan je hem eens vervangen).
[...]
Merk je ook echt dat er minder stof onder komt? Heb hetzelfde probleem
Twoto123
Bij mij heel matig. Heb hem er nu opnieuw opgeplakt. Ik denk dat mijn orginele OP3 karbon case ook een boosdoeners is. Nog steeds is hij heel licht open aan de linkerkant. Ben benieuwd hoelang hij blijft zitten. Via Ebay de 5 in 1 van Orzly voor 7 euro besteld, voor het geval deze het begeeft dus dusdanig gaat irriteren :-)Jelte schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:18:
[...]
Ik vind hem prima. Plakte meteen nadat ik het scherm had schoongemaakt met een alcoholdoekje (brillenpoetsdoekje) en netjes de gebruiksaanwijzingen had gevolgd.
Daarom heb een skin van Dbrand en daaromheen een soft tpu back cover.Waterkoker schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:47:
Hebben jullie ook met je hoesje dat er na verloop van tijd stof aan de zijkanten komt (tussen het hoesje en de telefoon in)? Bij mij beschadigd toch evengoed langzaam mn telefoon.
En heeft iemand ervaring met een plasticen screenprotector? Ik ben nog steeds op zoek naar een screenprotector die de originele/fabrieksprotector evenaart
crimedevil schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:49:
[...]
Bij mij heel matig. Heb hem er nu opnieuw opgeplakt. Ik denk dat mijn orginele OP3 karbon case ook een boosdoeners is. Nog steeds is hij heel licht open aan de linkerkant. Ben benieuwd hoelang hij blijft zitten. Via Ebay de 5 in 1 van Orzly voor 7 euro besteld, voor het geval deze het begeeft dus dusdanig gaat irriteren :-)
[ Voor 6% gewijzigd door crimedevil op 28-01-2017 20:16 ]
Nee uiteraard laadt hij niet snel op zonder dash charge lader. Je hebt echt een specifieke lader nodig.Huttenkloas schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:23:
Misschien een domme vraag maar de meeste nieuwe auto's hebben tegenwoordig al een USB ingang zitten in de auto. Wanneer je een Dashkabel hebt zal je telefoon dan snel opladen of heb je echt de Dash car charger (sigaretten aansteker) nodig?
Verwijderd
Die dash charger is gewoon 5V 4A dus geen exotische voltages zoals bij sommige andere merken. Lijkt mij dat elke standaard 4A lader dus gewoon moet werken. Ik heb alleen niet gecheckt in welke mate die verkrijgbaar zijn.l3art schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:41:
[...]
Nee uiteraard laadt hij niet snel op zonder dash charge lader. Je hebt echt een specifieke lader nodig.
Ja, maar (nee) bij Dash zit bepaalde snellaad-elektronica in de lader zelf verwerkt waardoor de warmte vooral in de Dash lader gegenereerd wordt, en de OP3(T) zelf fysiek niet warm wordt. Zodoende is het geen universeel verhaal. InfoVerwijderd schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:12:
[...]
Die dash charger is gewoon 5V 4A dus geen exotische voltages zoals bij sommige andere merken. Lijkt mij dat elke standaard 4A lader dus gewoon moet werken. Ik heb alleen niet gecheckt in welke mate die verkrijgbaar zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 29-01-2017 18:37 ]
Verwijderd
Chris.nl schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:35:
[...]
Ja, maar (nee) bij Dash zit bepaalde snellaad-elektronica in de lader zelf verwerkt waardoor de warmte vooral in de Dash lader gegenereerd wordt, en de OP3(T) zelf fysiek niet warm wordt. Zodoende is het geen universeel verhaal. Info
Dit suggereert dat het echt niet boeit hoeveel Ampère een lader maximaal kan leveren, net zoals dat voor iedere andere telefoon geldt. Het enige dat echt mis kan gaan, is als een kabel te dun is voor die sterke stroom maar met een officiële USB-C-kabel moet dat geen problemen opleveren.The microcontroller unit inside the phone constantly monitors the charge level to determine the desired amperage to be delivered.
OPPO uses dedicated circuity in the wall unit for heat management and dissipation, which is why you can only get Dash Charge speeds with the bundled wall charger
Dat is gewoon marketing bullshit hoor. De lader levert gewoon 5 V, 4 A. De telefoon blijft relatief koud omdat het laadcircuit maar 0,8v hoeft te droppen wat met relatief hoge efficiëntie kan. Terwijl andere merken een hogere spanning gebruiken, waardoor het interne laadcircuit minder efficiënt kan werken.Chris.nl schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:35:
[...]
Ja, maar (nee) bij Dash zit bepaalde snellaad-elektronica in de lader zelf verwerkt waardoor de warmte vooral in de Dash lader gegenereerd wordt, en de OP3(T) zelf fysiek niet warm wordt. Zodoende is het geen universeel verhaal. Info
Verwijderd
Volgens mij is dat gelul van die fabrikant. Als een trafo 5V 4A kan leveren en netjes ontworpen is dan is er niets aan de hand. Daar is echt geen 'dedicated circuitry' voor nodig. Gewoon fatsoenlijk bouwen dus.Chris.nl schreef op zondag 29 januari 2017 @ 20:12:
OPPO uses dedicated circuity in the wall unit for heat management and dissipation, which is why you can only get Dash Charge speeds with the bundled wall charger
Ik dacht precies hetzelfde.mcDavid schreef op zondag 29 januari 2017 @ 20:39:
Dat is gewoon marketing bullshit hoor. De lader levert gewoon 5 V, 4 A. De telefoon blijft relatief koud omdat het laadcircuit maar 0,8v hoeft te droppen wat met relatief hoge efficiëntie kan. Terwijl andere merken een hogere spanning gebruiken, waardoor het interne laadcircuit minder efficiënt kan werken.
Behalve dat hij 4A kan leveren, wat echt best veel is voor zo'n kleine lader, is er niets bijzonders aan de Dash charger. De kabel evenzo, deze heeft een erg lage weerstand maar that's it.
Als je een fatsoenlijke lader koopt dan is die negotiate toch totaal overbodig? Zolang de lader alleen 5V kan opbrengen dan kun je er überhaupt geen enkele telefoon mee kapot krijgen. Het is immers de standaard USB spanning. Een standaard telefoon zal nog steeds gewoon 1-2A opnemen (afhankelijk van het model). Laders die andere spanningen kunnen leveren moeten inderdaad wél een signaal van de telefoon krijgen dat een hogere spanning geen probleem is maar dat is hier simpelweg niet aan de orde.Dat ze alléén met 4A laden na een succesvolle negotiate vind ik wel begrijpelijk, anders zouden heel wat goedkope ladertjes in vlammen op gaan. Het is alleen jammer dat ze geen UPD gebruiken maar iets proprietaries. Met UPD kun je ook prima 5V 4A overleggen.
Voor de telefoon maakt het weinig uit idd. Maar een slecht ontworpen lader kun je wel slopen als je die overbelast. En het zelfde geldt eigenlijk voor een kabel. Zomaar proberen 4 A te trekken door een "domme" lader is dus niet zo'n slim idee, dat ze dat niet doen is wel begrijpelijk.Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:16:
[...]
Als je een fatsoenlijke lader koopt dan is die negotiate toch totaal overbodig? Zolang de lader alleen 5V kan opbrengen dan kun je er überhaupt geen enkele telefoon mee kapot krijgen. Het is immers de standaard USB spanning. Een standaard telefoon zal nog steeds gewoon 1-2A opnemen (afhankelijk van het model). Laders die andere spanningen kunnen leveren moeten inderdaad wél een signaal van de telefoon krijgen dat een hogere spanning geen probleem is maar dat is hier simpelweg niet aan de orde.
Overigens beweer ik niet dat Oneplus geen check in de lader heeft ingebouwd maar als dat zo is dan is dat m.i. volksverlakkerij, bedoeld om zelf meer laders te kunnen verkopen. Marketing dus inderdaad.
Verwijderd
Je kunt toch helemaal geen Ampères door een later 'trekken' en deze dom overbelasten? Een lader levert wat die leveren kan. Net zoals een goedkope 500 mA lader niet overbelast wordt door een telefoon die ook met 1-2A kan laden. Ik ben niet overtuigd.mcDavid schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:16:
[...]
Voor de telefoon maakt het weinig uit idd. Maar een slecht ontworpen lader kun je wel slopen als je die overbelast. En het zelfde geldt eigenlijk voor een kabel. Zomaar proberen 4 A te trekken door een "domme" lader is dus niet zo'n slim idee, dat ze dat niet doen is wel begrijpelijk.
Dat kan zeker wel. Betere voedingen schakelen automatisch uit als ze te heet worden, of hebben een polyfuse of smeltzekering die doorbrandt als je teveel stroom vraagt. Ik heb echter al enkele Chinese usb-voedingen in rook op zien gaan door overbelasting. Een computer of laptop is meestal goed beveiligd, maar kunnen als gevolg daarvan uitvallen als je teveel stroom vraagt.Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 05:38:
[...]
Je kunt toch helemaal geen Ampères door een later 'trekken' en deze dom overbelasten? Een lader levert wat die leveren kan. Net zoals een goedkope 500 mA lader niet overbelast wordt door een telefoon die ook met 1-2A kan laden. Ik ben niet overtuigd.
Verwijderd
Dat er troep wordt gemaakt dat geloof ik meteen. Uitvallende adapters heb ik echter nog niet meegemaakt. Bij mij laden zwakkere laders een telefoon gewoon minder snel op. Blijkbaar is de betere lader begrensd op een bepaalde stroomsterkte. Als ik nu een willekeurige 4A-lader zou hebben van goede kwaliteit dan zou ik daar technisch gezien een 3T gewoon veilig snel mee moeten kunnen opladen.mcDavid schreef op maandag 30 januari 2017 @ 08:44:
[...]
Dat kan zeker wel. Betere voedingen schakelen automatisch uit als ze te heet worden, of hebben een polyfuse of smeltzekering die doorbrandt als je teveel stroom vraagt. Ik heb echter al enkele Chinese usb-voedingen in rook op zien gaan door overbelasting. Een computer of laptop is meestal goed beveiligd, maar kunnen als gevolg daarvan uitvallen als je teveel stroom vraagt.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Welke kabel is het precies ? Ik heb er eentje van Blitwolfz voor in de auto, kan idd zijn dat sommige het niet doen net zoals bij iPhone en/of Samsung bijv.T-8one schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:48:
Ik heb op Aliexpress een USB-C kabel gekocht, echter lijkt deze niet te werken met mijn telefoon (oneplus 3). Telefoon laadt niet op. De kabel doet het wel bij een collega, op google kom ik her en der wel wat tegen over de USB-C standaard en dat oneplus die niet helemaal ondersteund, maar ik kan niet helemaal achterhalen of dit de oorzaak van mijn probleem is.
Een tijd geleden had ik verloopstukjes gekocht van USB-B naar USB-C, deze werkten ook niet. Ik dacht toen dat het misschien gewoon niet compatible was, maar met een echte USB-C kabel dus hetzelfde probleem.
Meer mensen die dit probleem herkennen?
klopt, ik heb ook zo'n verloop stekker die niet werkt.T-8one schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:48:
Ik heb op Aliexpress een USB-C kabel gekocht, echter lijkt deze niet te werken met mijn telefoon (oneplus 3). Telefoon laadt niet op. De kabel doet het wel bij een collega, op google kom ik her en der wel wat tegen over de USB-C standaard en dat oneplus die niet helemaal ondersteund, maar ik kan niet helemaal achterhalen of dit de oorzaak van mijn probleem is.
Een tijd geleden had ik verloopstukjes gekocht van USB-B naar USB-C, deze werkten ook niet. Ik dacht toen dat het misschien gewoon niet compatible was, maar met een echte USB-C kabel dus hetzelfde probleem.
Meer mensen die dit probleem herkennen?
Deze: https://www.aliexpress.co...1b-48a2-8f09-42ed217e15ffUser_TS schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:52:
[...]
Welke kabel is het precies ? Ik heb er eentje van Blitwolfz voor in de auto, kan idd zijn dat sommige het niet doen net zoals bij iPhone en/of Samsung bijv.
Heb je de kabel gebruikt met de Dash Charger of met een andere charger?T-8one schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:48:
Ik heb op Aliexpress een USB-C kabel gekocht, echter lijkt deze niet te werken met mijn telefoon (oneplus 3). Telefoon laadt niet op.
Beide geprobeerd, niets.rens-br schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:15:
[...]
Heb je de kabel gebruikt met de Dash Charger of met een andere charger?
Waarschijnlijk crappy kabel. Let op met USB-C kabels!!!T-8one schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:09:
[...]
Beide geprobeerd, niets.
Ook op de laptop, zelfde kabel/laptop combi bij een telefoon (geen oneplus 3) van een collega werkt de kabel wel.
Esumontere schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:56:
[...]
Voorbeeldje bij de buren: http://www.theverge.com/2...sian-roulette-power-cords
En op de Tweakers-frontpage: nieuws: Google: sommige usb-c-kabels van derden zijn gevaarlijk bij opladen l...
[ Voor 18% gewijzigd door Huttenkloas op 03-02-2017 21:18 ]
De Spigen vind ik, persoonlijk, de mooiste case die er is. De crashguard maakt de telefoon minder mooi door die zwarte rand eromheen.Huttenkloas schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:10:
Voor de gebruikers van de RhinoShield CrashGuard Bumper Case for OnePlus 3 / 3T. Hoe bevalt deze na enkele weken te hebben gebruikt. Ik twijfel tussen deze en de Spigen Rugged Armor. Vindt de looks van de spigen niet top maar de Rhinoshield nogal prijzig. Andere optie zou nog zijn de Orzly Fusion Case Zwart OnePlus 3/3T.
Ik heb hem gehad en vond het een onding. Hij plakt niet goed, en hoesjes drukken hem los. Daarnaast maken de randen het scherm aan beide zijkanten een mm smaller. Ik heb hem 1 dag gebruikt en daarna doorverkocht.JayZeeTie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:17:
Ik zie dat Oneplus inmiddels ook een Curved Tempered Glass Screen Protector levert! Lijkt een beetje op die van Orzly.
Heeft iemand hem toevallig al? En passen de orginele hoesjes van One+ er dan nog omheen?
https://oneplus.net/nl/on...ed-glass-screen-protector
[ Voor 24% gewijzigd door S_Chief op 12-02-2017 01:14 ]
Lees ff 2 posts terug.........Walkman schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:20:
Ik heb gisteren de 3T besteld en moet nog twee weken wachten voordat hij op de mat ligt, maar ik zit al even naar accesoires te zoeken. Nu heb ik bij m'n bestellling ook de curved screen protector gekocht en las dat je daar rekening mee moet houden wanneer het om een case gaat (die van Spigen schijnt dan niet goed te passen). Wat zijn de ervaringen mee?
Zat zelf te kijken naar zo'n hoesje: http://www.smartphonehoes...pe-hoes-oneplus-3-3t.html
Verwijderd
laten zitten kan, maar... ik vind het zoveel beroerder dan een protector van glas!GiveMeThoseTags schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:17:
[...]
Niet erg bijzonder inderdaad, maar werkt prima en geen last van touch issues ermee of vuil wat er langzaam onder komt ofzo.. Ik laat hem netjes zitten
[ Voor 22% gewijzigd door Alekz87 op 13-02-2017 22:07 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik heb deze en daar past hij perfect inZjemm schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 08:40:
Ik heb ook geen spijt van mijn overstap op de 3t. Maar ik zit nog wel met de uitdaging voor het hardlopen. Waar laat ik het ding?
In mijn hardloop broek zit een zakje waar net een iPhone 5 in past. Deze OnePlus gaat daar echt niet in
Ik gebruik deze:Zjemm schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 08:40:
Ik heb ook geen spijt van mijn overstap op de 3t. Maar ik zit nog wel met de uitdaging voor het hardlopen. Waar laat ik het ding?
In mijn hardloop broek zit een zakje waar net een iPhone 5 in past. Deze OnePlus gaat daar echt niet in
Platte screenprotector zit er standaard op, die hoef je niet te kopenmebrein schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:37:
Zondag de 3T besteld (yay), in combinatie met een Curved Tempered Glass Screen Protector (Black). Nu heb ik ook de Neo Hybrid besteld case besteld van Spigen. Alleen krijg ik als ik dit topic zo lees het idee dat het niet kan, namelijk dat de case tegen de protector aanduwt waardoor die loskomt. Beter een platte screen protector aanschaffen?
[ Voor 20% gewijzigd door jejeh op 15-02-2017 11:56 . Reden: aanvulling ]
Quote mijzelf even.Alekz87 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:04:
Zojuist besteld: SPIGEN ULTRA HYBRID ONEPLUS 3 / 3T HOESJE CLEAR
https://www.appelhoes.nl/...y0Q72rVxe7SJTDxoCSpnw_wcB
Ben benieuwd! Heb geen screenprotector dus kan niet controleren of dit hindert.
[ Voor 38% gewijzigd door Alekz87 op 15-02-2017 17:33 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Elke 2A adapter zou de OnePlus 3(T) gewoon bij kunnen houden. Ik navigeer elke dag met Waze dus ik heb ook nog eens een actieve 4G verbinding erbij en kan in een uur alsnog iets van 20% bijladen.jejeh schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:52:
Ik ga binnenkort op vakantie en heb navigatie nodig.
Die dash autolader komt maar niet on stock,dus had ik het volgende in gedachten.
Een adapter heeft iemand daar ervaringen mee ?
Dat ik hiermee niet de volledige snelheid haal ben ik me van bewust.
Als de lader die ik nu heb ism tomtom andoid mijn 3t bijhoudt dan ben ik tevreden.
https://www.amazon.de/dp/...oliid=I3N3CYNQB6F1RD&th=1
Wanneer ik Flitsmeister en Google Maps draai met scherm aan, dan laad mijn Oneplus via de USB kabel in de auto niet meer op. Hij loopt alsnog leeg, wel wat trager, maar trekt t gewoon niet.MeltedForest schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:38:
[...]
Elke 2A adapter zou de OnePlus 3(T) gewoon bij kunnen houden. Ik navigeer elke dag met Waze dus ik heb ook nog eens een actieve 4G verbinding erbij en kan in een uur alsnog iets van 20% bijladen.
Doe je het via een lader in de 12V aansluiting? Veel goedkope laders leveren niet meer dan 1A per aansluiting.Alekz87 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:54:
[...]
Wanneer ik Flitsmeister en Google Maps draai met scherm aan, dan laad mijn Oneplus via de USB kabel in de auto niet meer op. Hij loopt alsnog leeg, wel wat trager, maar trekt t gewoon niet.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik gebruik de BlitzWolf® Qualcomm Certified QC 3.0 USB Type C BW-C9 Dual Ports Car Charger. Deze laadt zowel mijn telefoon als die van mijn vriendin (Galaxy S6) snel op. Niet zo snel als de dash-charge natuurlijk maar toch. Ook bij tegelijk gebruik van navigatie.jejeh schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:52:
Ik ga binnenkort op vakantie en heb navigatie nodig.
Die dash autolader komt maar niet on stock,dus had ik het volgende in gedachten.
Een adapter heeft iemand daar ervaringen mee ?
Dat ik hiermee niet de volledige snelheid haal ben ik me van bewust.
Als de lader die ik nu heb ism tomtom andoid mijn 3t bijhoudt dan ben ik tevreden.
https://www.amazon.de/dp/...oliid=I3N3CYNQB6F1RD&th=1
Precies hetzelfde is mij ook gebeurd. Heb de telefoon ook ongeveer even lang in mijn bezit. Die reactie lezende heeft het dus in ieder geval geen zin om de case op te sturen. Ik zit er ook over te denken om dezelfde cover te kopen als jij hebt gedaan. Ik wil echter wel een screenprotector gebruiken, al zou het een vergelijkbare zijn als de standaar protector. Die laatste heb ik er dus nu ook nog op zitten, alleen vertoond deze al de eerste krassen.Alekz87 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:36:
[...]
Quote mijzelf even.
Zojuist de case binnen. Voelt goed aan. Zit er strak omheen. Ik gebruik geen screenprotector, maar ziet er naar uit dat dat ook heel krapjes gaat worden.
Minder grappig is dat m'n officiële sandstone cover van OnePlus kapot is. Zojuist bij het loshalen ivm nieuwe case is het hoekje afgebroken. Heb een ticket aangemaakt in de hoop op een replacement. Want mag na 3 maanden toch niet al gebeuren?
Update:
Reactie vanuit OnePlus
[knip]
[ Voor 38% gewijzigd door bazzemans op 15-02-2017 21:02 ]
Nee via de USB ingang van m'n radio. Zou dat t zijn?PjotrStroganov schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:42:
[...]
Doe je het via een lader in de 12V aansluiting? Veel goedkope laders leveren niet meer dan 1A per aansluiting.
Ja, de meeste USB poorten in auto's leveren te weinig, zelfde als USB poort van pcAlekz87 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:18:
[...]
Nee via de USB ingang van m'n radio. Zou dat t zijn?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Die is waarschijnlijk 0.5A, een goede 2A lader via de 12V aansluiting lost je problemen waarschijnlijk op. Die hierboven genoemde Blitzwolf is wel een goed ding, maar hou wel rekening met de levertijd vanuit China.Alekz87 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:18:
[...]
Nee via de USB ingang van m'n radio. Zou dat t zijn?
ik had dit ook bij mijn auto-lader(2V), maar dit kwam door de goedkope usb-kabel die ik erin had. Toen ik dit eenmaal had vervangen met een "goede" (je originele kan uiteraard ook) dan bleef deze doorladen. heb dan Flitsmeister, Google Maps, Muziek-app aanstaan.Alekz87 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:54:
[...]
Wanneer ik Flitsmeister en Google Maps draai met scherm aan, dan laad mijn Oneplus via de USB kabel in de auto niet meer op. Hij loopt alsnog leeg, wel wat trager, maar trekt t gewoon niet.
Verkeerde topic? Of waar wil je die voor gaan gebruiken?pelt schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:11:
Omdat ik de 'genuine' kabeltjes van Aliexpress niet vertrouw, heb ik van de week een 'original' VOOC kabel besteld op Gearbest. Uiteindelijk weet je nog steeds niet voor 100% zeker of het ook een echte zal zijn, maar zal tzt mijn bevindingen hier plaatsen:
http://www.gearbest.com/s...ers/pp_263177.html?wid=21
[ Voor 29% gewijzigd door mcDavid op 17-02-2017 16:39 ]
Edit: laat maar. Is geen USB-C...mcDavid schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:32:
[...]
Verkeerde topic? Of waar wil je die voor gaan gebruiken?
[ Voor 25% gewijzigd door pelt op 17-02-2017 16:40 ]
Hegel H190, Marantz Cinema 40, KEF R11, KEF R6 META, 2x KEF Q350, 4x KEF Q50A, ELAC Sub 2070
De neo hybrid bevalt mij persoonlijk wel. Welke negatieve dingen heb jij erover gelezen dan?S_Chief schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:50:
Zijn er hier ook mensen met een Spigen Neo Hybrid? Ik ben benieuwd of de opening voor de 3,5mm plug groot genoeg is voor een wat dikkere stekker. Heb zelf deze:
[afbeelding]
Edit: laat maar. Lees toch te veel tegenvallende reviews online. Dan maar doorzoeken naar een andere leuke case. Ben de Sandstone cover nu wel zat.
Twoto123
Gewoon bij een winkel of online?jejeh schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:08:
Ik heb een 2.5 A autolader gehaald en verder werkt alles prima.
de telefoon laadt op onder het navigeren met 4g aan.
ik gebruik de standaard 3t kabel in de lader.
Bij de lokale MM.
Hij was er altijd wel maar zie hem nu ook niet meer.Li1quid schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:09:
Is de standaard plastieke screenprotector niet te koop op de officiële website? Of kijk ik er over?
Normaal koop ik deze goedkoop ergens vanuit China, maar die bleken te klein
ze zijn niet te klein, dat is expres. Vanwege de afgeronde randen van het scherm kan er geen normale screen protector op het apparaat aangebracht worden zonder dat de randjes omhoog komen te staan.Li1quid schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:09:
Is de standaard plastieke screenprotector niet te koop op de officiële website? Of kijk ik er over?
Normaal koop ik deze goedkoop ergens vanuit China, maar die bleken te klein
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq