Ik zit te kijken naar een USB-C OTG kabel/stekker. Die in de store is een tientje en daar komt nog shipping bij. Hebben jullie goedkopere/lokalere alternatieven waar jullie tevreden over zijn?
Verwijderd
Goedemiddag allemaal,
Ik heb sinds vrijdagavond een OnePlus 3T met een rosewood case (dacht, eens wat anders dan een carbon / sandstone). Nu valt het me net op dat op de hoeken van de case (onderaan en bovenaan) de "houtlaag" al begint af te slijten, zie onderstaande foto's.
Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd in m'n broekzak zitten of op een nachtkastje, geen bijzondere dingen naar mijn mening.
Het lijkt mij wel ontzettend snel
. Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Ik heb sinds vrijdagavond een OnePlus 3T met een rosewood case (dacht, eens wat anders dan een carbon / sandstone). Nu valt het me net op dat op de hoeken van de case (onderaan en bovenaan) de "houtlaag" al begint af te slijten, zie onderstaande foto's.
Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd in m'n broekzak zitten of op een nachtkastje, geen bijzondere dingen naar mijn mening.
Het lijkt mij wel ontzettend snel

Deze werkt perfect met mijn Oneplus 3! €2,16ascent schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:03:
Ik zit te kijken naar een USB-C OTG kabel/stekker. Die in de store is een tientje en daar komt nog shipping bij. Hebben jullie goedkopere/lokalere alternatieven waar jullie tevreden over zijn?
Deze slijtage heb je al na 6 dagen? Dat vind ik ook belachelijk snel. Ik zou even contact opnemen met de chat.
Verwijderd
Net contact gehad met de chat, zij hebben de foto's (ook gepost op de OnePlus community) ook gezien, er is een support ticket aangemaakt om "te onderzoeken hoe dit kan". Ben benieuwd, als er vooruitgang is post ik het zeker.
--- Edit ---
Nou, ze vinden het erg inconvenient voor mij en sturen me een nieuwe cover zonder dat ik de oude hoef te retourneren. Ik betwijfel of de nieuwe cover net ook net zo snel slijt, al heb ik tot nu toe niets kunnen vinden van anderen met hetzelfde issue. Ik denk daarom ook om de eerste te gebruiken tot ik me er echt aan begin te storen en dan heb ik een reserve liggen...
--- Edit ---
Nou, ze vinden het erg inconvenient voor mij en sturen me een nieuwe cover zonder dat ik de oude hoef te retourneren. Ik betwijfel of de nieuwe cover net ook net zo snel slijt, al heb ik tot nu toe niets kunnen vinden van anderen met hetzelfde issue. Ik denk daarom ook om de eerste te gebruiken tot ik me er echt aan begin te storen en dan heb ik een reserve liggen...
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 14:34 ]
Morgen komt hopelijk mijn OP3T (Gunmetal, 64GB) binnen!
Ik ben nu aan het kijken naar cases en ik twijfel tussen de volgende 3:
Zo ja, biedt het goede bescherming? Welke is het minst bulky?
Ringke heeft trouwens van die anti-slip voetjes en een USB cover tegen stof. Handig of niet?
FYI, Ik ben niet van plan om een glass protector te gebruiken maar voorlopig gewoon de plastic folie erop te laten.
Ik ben nu aan het kijken naar cases en ik twijfel tussen de volgende 3:
- Ringke Fusion (Smoke Black)
- Spigen Ultra Hybrid
- Orzly Fusion
Ringke heeft trouwens van die anti-slip voetjes en een USB cover tegen stof. Handig of niet?
FYI, Ik ben niet van plan om een glass protector te gebruiken maar voorlopig gewoon de plastic folie erop te laten.
Dubbelpost excuus
[ Voor 97% gewijzigd door spetzje op 07-03-2017 07:03 ]
Ik heb gebruik nu een maandje de spigen ultra hybrid. Vooral het feit dat je m bijna niet ziet maakt deze case briljant. Zorgt daarnaast voor extra grip en beschermt de gehele telefoon. De achterkant is harder plastic hierdoor is die niet zo stroef en stofgevoelig als de siliconen slappe hoesjes.spetzje schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:11:
Ik ben nu aan het kijken naar cases en ik twijfel tussen de volgende 3:Ik neig naar de Ringke of Spigen.. Iemand ervaring met 1 (of meerdere) van deze cases?
- Spigen Ultra Hybrid
- Orzly Fusion
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Mijn sandstone cover van hun is na 2 maanden gebroken in de hoek waardoor deze niet meer klikt. Dit is alleen maar gebeurd doordat ik m een aantal keer eraf heb gehaald om m'n telefoon stofvrij te maken. Helaas kon ik fluiten naar een replacement daar hij ouder is dan 2 weken. Ik koop dus niks meer bij hun in de webshop.Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:58:
Net contact gehad met de chat, zij hebben de foto's (ook gepost op de OnePlus community) ook gezien, er is een support ticket aangemaakt om "te onderzoeken hoe dit kan". Ben benieuwd, als er vooruitgang is post ik het zeker.
--- Edit ---
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Zojuist de Ringke Fusion (Smoke Black) besteld. Erg benieuwd of ie de telefoon niet te groot maakt.
Ik heb hier de spigen neo hybrid. Een erg mooie case, al zeg ik zelf.spetzje schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:11:
Ik ben nu aan het kijken naar cases en ik twijfel tussen de volgende 3:Ik neig naar de Ringke of Spigen.. Iemand ervaring met 1 (of meerdere) van deze cases?
- Spigen Ultra Hybrid
- Orzly Fusion
http://imgur.com/r/all/m3kRk
*knip*. Plaatje verwijderd vanwege formaat.
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 07-03-2017 14:58 ]
Hoi!
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:58:
--- Edit ---
Ik word beetje flauw van de standaard screenprotector, de vingerafdrukken vind ik vrij vervelend. Maar als ik hier een beetje lees zijn er niet echt veel goede protectors? Ik gebruik een tpu case dus de vorm mag net zo zijn als de standaard protector. Iemand een aanrader?
Glijd die lekker in je broekzak? Is de achterkant van rubber of hard plastic?EWK schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:07:
[...]
Ik heb hier de spigen neo hybrid. Een erg mooie case, al zeg ik zelf.
http://imgur.com/r/all/m3kRk
[mbr]*knip*. Plaatje verwijderd vanwege formaat.[/]
De achterkant is van hard plastic en het hoesje dun, waardoor hij super Guus in je broekzak glijdt.sigilens schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:26:
[...]
Glijd die lekker in je broekzak? Is de achterkant van rubber of hard plastic?
Hoi!
Heb hem ook. prima ding, glijdt prima. Telefoon wordt wel iets meer bulky, maar dat zie je ook wel.sigilens schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:26:
[...]
Glijd die lekker in je broekzak? Is de achterkant van rubber of hard plastic?
Goed dat je dat zegt, want echt te dik vindt ik niks dan neem ik toch liever weer een Nilkin case.Giku schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:35:
[...]
Heb hem ook. prima ding, glijdt prima. Telefoon wordt wel iets meer bulky, maar dat zie je ook wel.
Ik zoek ook nog steeds iets ter vervanging van de standaard protector.Vos schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:36:
Ik word beetje flauw van de standaard screenprotector, de vingerafdrukken vind ik vrij vervelend. Maar als ik hier een beetje lees zijn er niet echt veel goede protectors? Ik gebruik een tpu case dus de vorm mag net zo zijn als de standaard protector. Iemand een aanrader?
Glas zal het wel niet meer worden vrees ik.
Same here...Heb toch al wel wat krasjes op mijn scherm. Las op xda dat men wel positief was over liquid skin. Maar ja verzendkosten zijn bijna het dubbele van de screen protector zelf.coob schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:27:
[...]
Ik zoek ook nog steeds iets ter vervanging van de standaard protector.
Glas zal het wel niet meer worden vrees ik.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik ben tevreden over deze: Orzly 5 in 1 MultiPack Screen Protector Guard Clear Plastic.
Hoi,
Ik ben van plan om de OnePlus 3/3T Curved Tempered Glass Screen Protector te kopen.
Nu Vroeg ik mij af de ctgsp problemen gaat lever als ik de originele OP3 case (rosewood) er weer om heen doe?
Ik ben van plan om de OnePlus 3/3T Curved Tempered Glass Screen Protector te kopen.
Nu Vroeg ik mij af de ctgsp problemen gaat lever als ik de originele OP3 case (rosewood) er weer om heen doe?
Ja. Dan wordt je screen protector los gedrukt.nseyo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:38:
Hoi,
Thanks daar was ik al bang voor. Ik heb nu een gewone TGSP op zitten maar vind het erg jammer dat deze niet het hele beeld bedekt.
Heb je ervaring met de CTGSP en OP3 case?
Esumontere schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:55:
[...]
Ja. Dan wordt je screen protector los gedrukt.
Ik heb alleen de CTGSP zelf gehad, maar ieder hoesje dat ook maar een beetje over het scherm heen gaat zal de protector losdrukken, omdat deze het scherm een goede 2 mm dikker maakt en exact even breed is als de telefoon zelf.nseyo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:16:
Thanks daar was ik al bang voor. Ik heb nu een gewone TGSP op zitten maar vind het erg jammer dat deze niet het hele beeld bedekt.
[...]
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring met de flip cover. (Ook even highlight naar: @Suicyder )Bennemans360 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:52:
[...]
Ik ga hem vanavond bestellen. Wou gisteren avond bestellen maar door verkeerde gegevens was het billing adres enzo ook ineens verkeerd bij het aanmaken van die order. Die bleef dan nog actief durende 3 uur. Dus dan dacht ik maar gewoon te wachten zodat er toch geen problemen van komen door in onbetaald order!
Ik heb via eBay een flip cover besteld, welke opzich prima bevalt.
Alleen ik vind het "scharnier" wat strak staan, waardoor als ik de telefoon op de rug leg het hoesje heel iets omhoog blijft staan, is dit ook zo bij de officiële flip case?
Zie foto's voor voorbeeld:

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
@JamesB009
Dit probleem heb ik niet met de originele flipcover, heel soms als hij een hele tijd open heeft gelegen dat het een paar seconden duurt, maar uiteindelijk blijft hij altijd dicht vallen. Zelfs nu na 9 maanden (toch wel) vrij intensief gebruik.
Dit probleem heb ik niet met de originele flipcover, heel soms als hij een hele tijd open heeft gelegen dat het een paar seconden duurt, maar uiteindelijk blijft hij altijd dicht vallen. Zelfs nu na 9 maanden (toch wel) vrij intensief gebruik.
Thanks voor de snelle reactie.Suicyder schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:02:
@JamesB009
Valt die bij jou makkelijke open en dicht? (Ik vind dat juist fijn, ik vind deze wat stroef gaan, vooral als ik hem even wil open klappen schiet die vaak terug.)
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Zat even te flappen, nooit bewust op gelet, dit gaat heel soepel. Vrij makkelijk zelfs, ik vind het ideaal, even snel openklappen en dicht klappen kan heel goed hierdoor.JamesB009 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:04:
[...]
Thanks voor de snelle reactie.
Valt die bij jou makkelijke open en dicht? (Ik vind dat juist fijn, ik vind deze wat stroef gaan, vooral als ik hem even wil open klappen schiet die vaak terug.)
Een extra dingetje aan het originele hoesje is het magneetje bovenin de hoek welke ook direct het scherm regelt. Dus open is scherm direct aan en dicht is scherm direct uit, echt super
edit:
even in de agenda gezet, minidemo met SJ4000 maken
[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 16-03-2017 14:10 ]
Super, hier kan ik wel wat mee! (Mijn huidige flip case gaat het scherm ook automatisch bij aan en uit, dat werkt inderdaad super.)Suicyder schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:07:
[...]
Zat even te flappen, nooit bewust op gelet, dit gaat heel soepel. Vrij makkelijk zelfs, ik vind het ideaal, even snel openklappen en dicht klappen kan heel goed hierdoor.
Een extra dingetje aan het originele hoesje is het magneetje bovenin de hoek welke ook direct het scherm regelt. Dus open is scherm direct aan en dicht is scherm direct uit, echt super
edit:
even in de agenda gezet, minidemo met SJ4000 maken
Ik ben erg benieuwd naar je mini demo filmpje, ik gok dat het mij wel overhaalt om de originele flip case te halen!
Heeft iemand hier toevallig ervaring met een IQ shield? Ik heb iemand op V&A wel eens een toestel + zo'n IQ shield zien verkopen.
Twoto123
Op amazon zijn de reacties overwegend positief. Op xda ook positieve berichten over gelezen.Twoto123 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:33:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met een IQ shield? Ik heb iemand op V&A wel eens een toestel + zo'n IQ shield zien verkopen.
Het enige nadeel is dat hij niet in Nederland te koop is, en de verzendkosten vanuit de VS zijn erg hoog.l3art schreef op zondag 19 maart 2017 @ 07:41:
[...]
Op amazon zijn de reacties overwegend positief. Op xda ook positieve berichten over gelezen.
Twoto123
I know, heb het zelf ook al uitgezocht. Je komt al snel op 20 dollar uit terwijl het ding zelf maar zo'n 7 dollar kost. Daarom zelf ook nog maar even niet besteld.Twoto123 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:14:
[...]
Het enige nadeel is dat hij niet in Nederland te koop is, en de verzendkosten vanuit de VS zijn erg hoog.
Misschien als er meerder hier zo'n ding willen een inkoop actie opzetten
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De verzendkosten gaat bij meerdere artikelen ook omhoogPierre schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:11:
Misschien als er meerder hier zo'n ding willen een inkoop actie opzetten
Twoto123
Iemand ervaring met deze set? € 17,14 voor de set..
https://nl.aliexpress.com...-Adapter/32770849868.html
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Je zal er waarschijnlijk wel een verloop-/reisstekker bij moeten gebruiken om um in het NL stopcontact te laten passen, maar het lijkt een legitiem product.Quacka schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:53:
Iemand ervaring met deze set? € 17,14 voor de set..
tx, niet goed gekeken dus
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Het lijkt niet helemaal legitiem. Oppo en OnePlus lijken wel dezelfde techniek te gebruiken, maar als je goed naar die foto's kijkt dan zie je Oppo staan icm. Dash charge. Terwijl Oppo's versie VOOC heet en die van OnePlus Dash charge.Chris.nl schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:00:
[...]
Je zal er waarschijnlijk wel een verloop-/reisstekker bij moeten gebruiken om um in het NL stopcontact te laten passen, maar het lijkt een legitiem product.
Hmmm krijg men Orzly v2 TGSP er toch niet denderend op in combinatie met een Spigen Neo Hybrid.. Er is altijd wel ergens een kant waar het glas omhoog wordt geduwd..
Er waren wat problemen met het produceren van de Dash Car Charger, maar die zijn schijnbaar weer opgelost. Als het goed is komen ze eind april weer in stock.
https://forums.oneplus.ne...rger-stock-update.507861/
https://forums.oneplus.ne...rger-stock-update.507861/
http://www.banggood.com/B...ar-Charger-p-1049810.html
Blitzwolf autolader, met USB-C kabel eraan in de bonus, voor de mensen die nog een autolader zoeken.
Ik had zelf al 1 van Orico, twijfel nog of ik deze moet halen (want deze lijkt een stuk groter), maar kan net zo bestellen voor die paar euro's.
Blitzwolf autolader, met USB-C kabel eraan in de bonus, voor de mensen die nog een autolader zoeken.
Ik had zelf al 1 van Orico, twijfel nog of ik deze moet halen (want deze lijkt een stuk groter), maar kan net zo bestellen voor die paar euro's.
Ik heb die lader al een tijdje in gebruik en hij is echt goed. Bij verschillende autoladers had ik het probleem dat er nauwelijks of niet geladen werd met navigatie en bluetooth muziek aan, maar deze heeft mijn OP3 zo vol.xileS schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:12:
Hier dezelfde ervaring. Zeer tevreden met deze aankoop.Louw Post schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:59:
[...]
Ik heb die lader al een tijdje in gebruik en hij is echt goed. Bij verschillende autoladers had ik het probleem dat er nauwelijks of niet geladen werd met navigatie en bluetooth muziek aan, maar deze heeft mijn OP3 zo vol.
Okeee, dan koop ik die ook wel xD. Niet dat ik niet tevreden ben met mijn huidige van Orico icm met een BlitzWolf kabel, want dat laadt ook best snel op.
Wel ben ik bang dat deze een stuk meer uitsteekt en minder mooi gaat ogen in mijn auto, maar dat is een latere zorg.
Wel ben ik bang dat deze een stuk meer uitsteekt en minder mooi gaat ogen in mijn auto, maar dat is een latere zorg.
Net voor iets minder dan € 5.00 deze ook gekocht, Priority Air Mail en verzekering er ook bijLouw Post schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:59:
[...]
Ik heb die lader al een tijdje in gebruik en hij is echt goed. Bij verschillende autoladers had ik het probleem dat er nauwelijks of niet geladen werd met navigatie en bluetooth muziek aan, maar deze heeft mijn OP3 zo vol.
Gaat helemaal nergens over. Bedankt voor de tip.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bij de originele had ik hier in begin beetje last van als ik de cover helemaal omdraaide naar de achterkant van de gsm. Maar nu is dit minder en als ik de flip cover gewoon voor de helft open doe valt deze steeds helemaal terug dicht.JamesB009 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:49:
[...]
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring met de flip cover. (Ook even highlight naar: @Suicyder )
Ik heb via eBay een flip cover besteld, welke opzich prima bevalt.
Alleen ik vind het "scharnier" wat strak staan, waardoor als ik de telefoon op de rug leg het hoesje heel iets omhoog blijft staan, is dit ook zo bij de officiële flip case?
Zie foto's voor voorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de originele tempered glass protector maar dit is eigenlijk net wat te klein? Hoe zit dat?
Dat is omdat het scherm afgeronde kanten heeft. Maken ze hem groter, dan blijven de zijkanten die net niet goed kleven. Zie hier. Het is kiezen uit 2 kwaden, of te klein en het scherm is niet volledig bedekt, of te groot en je zit met "witte" randen. Zelf ben ik tevreden met de Nillkin screenprotector, maar perfect is anders.Beekforel schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:01:
Ik heb de originele tempered glass protector maar dit is eigenlijk net wat te klein? Hoe zit dat?
Vrijdag een 3t + curved glass screenprotector en otterbox besteld, nu hoor ik van sommigen dat de screenprotector niet met alle cases wil passen. Iemand ervaringen?
Share and Enjoy!
Er is een nieuwe case beschikbaar:
https://oneplus.net/otterbox-case-for-oneplus-3-3t
This OtterBox case for OnePlus 3 and OnePlus 3T is custom-designed to provide superior dual-layer protection against bumps, drops and shock. Confidently handle your phone on the go with a secure and slim case that easily slides into your back pocket.
Die heb ik vrijdag besteld, hopen dat ie samen gaat met de officiële screenprotectorExocet schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:12:
Er is een nieuwe case beschikbaar:
[...]
Share and Enjoy!
Ja. De officiele curved glass screen protector is een ramp.GreNade schreef op maandag 27 maart 2017 @ 06:56:
Vrijdag een 3t + curved glass screenprotector en otterbox besteld, nu hoor ik van sommigen dat de screenprotector niet met alle cases wil passen. Iemand ervaringen?
Esumontere schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:02:
Ik heb zojuist de officiele Curved Screen Protector binnengekregen. Mijn advies: Koop hem niet. Hij is duur, en goed aanbrengen is bijzonder lastig. Na 6x opnieuw plakken zit hij nog steeds niet goed, inmiddels wel stofvrij maar vol bubbels die ik niet weggedrukt krijg. En dit was echt niet de eerste screen protector die ik heb aangebracht op een telefoon...![]()
![]()
EDIT: Daarbij maakt 'ie ook de telefoon nog 's een millimeter dikker, waardoor siliconenhoesjes hem er weer af drukken...![]()
Duidelijk, stuur ik die direct terugEsumontere schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:29:
[...]
Ja. De officiele curved glass screen protector is een ramp.
[...]
Share and Enjoy!
Krijg als het goed is mijn 3T volgende week binnen. Kan niet wachten.
64GB Gun metal. Zal wel wennen worden vanaf iOS.
Iemand ervaring met tempered glass screen protectors? Lees op internet dat er veel zijn die net niet goed passen. Heb die Essentials pack meebesteld, inclusief zo'n protector en een cover.
Edit; retour zenden dus
Iemand ervaring met tempered glass screen protectors? Lees op internet dat er veel zijn die net niet goed passen. Heb die Essentials pack meebesteld, inclusief zo'n protector en een cover.
Edit; retour zenden dus
[ Voor 6% gewijzigd door Clavis op 28-03-2017 13:20 ]
Is nog meer wennen vice versa, wat je dan allemaal niet meer kunt64GB Gun metal. Zal wel wennen worden vanuit iOS.
Ik had gelezen bij de inhoud op de site dat er een protector op zat vanuit de fabriek? Anders moet ik die nog halen.Clavis schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:05:
Krijg als het goed is mijn 3T volgende week binnen. Kan niet wachten.
Edit; retour zenden dus
Ja volgens mij wel, maar is geen tempered glass. Vind ik altijd wel prettig als de telefoon een keer zou vallen.Arunia schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Ik had gelezen bij de inhoud op de site dat er een protector op zat vanuit de fabriek? Anders moet ik die nog halen.
Ja zit er standaard op. Ik heb er eigenlijk spijt van dat ik hem heb vervangen met een tempered glass protector. Want al die tempered glass protectors is wel iets mis mee, er is (nog) geen enkele perfect.Arunia schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Ik had gelezen bij de inhoud op de site dat er een protector op zat vanuit de fabriek? Anders moet ik die nog halen.
Maken jullie gebruik van de standaard OnePlus Bullets (V2) Black of van andere oordopjes? Ik zat te twijfelen over de BlitzWolf® Graphene Earphone BW-ES1, maar ben benieuwd naar welke oordopjes jullie gebriuken.
Ik heb een setje Xiaomi Pistons V2 en Xiaomi Hybrids. Top voor de prijs!
demo31051987 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:20:
Maken jullie gebruik van de standaard OnePlus Bullets (V2) Black of van andere oordopjes? Ik zat te twijfelen over de BlitzWolf® Graphene Earphone BW-ES1, maar ben benieuwd naar welke oordopjes jullie gebriuken.
Ik gebruik nu de Xiaomi Hybrid Pro's. Knopjes pauze,next,volume up/down werkt allemaal dus dat is fijn. Goeie all-round oortjes voor meeste muziekgenre's.demo31051987 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:20:
Galukon schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:43:
[...]
Ik gebruik nu de Xiaomi Hybrid Pro's. Knopjes pauze,next,volume up/down werkt allemaal dus dat is fijn. Goeie all-round oortjes voor meeste muziekgenre's.
Dank jullie wel. Ik denk dat ik wel weet welke het gaan worden.djiedjee schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:42:
Ik heb een setje Xiaomi Pistons V2 en Xiaomi Hybrids. Top voor de prijs!
[...]
@demo31051987 ik heb zelf UE in ears. Die gebruik ik overal voor.
Ik gebruik meestal mijn Teufel Airy Bluetooth koptelefoon. Werkt feilloos en bevalt bijzonder goed. Nooit last van haperingen of dergelijke en de geluidskwaliteit is prima.
Voor de geïnteresseerden:
- Teardown foto's van de dash charger en dash charge kabel
http://www.chongdiantou.com/wp/archives/1228.html
http://www.chongdiantou.com/wp/archives/1672.html
- Teardown foto's van de dash charger en dash charge kabel
http://www.chongdiantou.com/wp/archives/1228.html
http://www.chongdiantou.com/wp/archives/1672.html
Share and Enjoy!
Ik heb de kabel ook zojuist besteld voor nog geen €5,- ben erg benieuwd!xileS schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:12:
Werkt perfect, nu laadt hij tenmiste op als ik de app TomTom gebruik, waarbij hij voorheen gelijk bleef of na een kwartier 1% bij kwam, en dit voor €5... bang for the buckpr0mo schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:52:
[...]
Ik heb de kabel ook zojuist besteld voor nog geen €5,- ben erg benieuwd!
Ik heb hem ook gekocht, werkt als een speer
Welke telefoonhouder raden jullie aan voor de OnePlus 3T?
Mijn vorige toestel legde ik wel eens op de bijrijdersstoel, maar de achterkant van de OnePlus is zo glad dat mijn telefoon regelmatig uit de bocht vliegt.
Is de microfoon van de 3T trouwens genoeg om handsfree te bellen met slechts een houder? (Ik heb wel een AUX-ingang, maar geen Bluetooth radio)
Auto is trouwens een MINI cooper.
Mijn vorige toestel legde ik wel eens op de bijrijdersstoel, maar de achterkant van de OnePlus is zo glad dat mijn telefoon regelmatig uit de bocht vliegt.
Is de microfoon van de 3T trouwens genoeg om handsfree te bellen met slechts een houder? (Ik heb wel een AUX-ingang, maar geen Bluetooth radio)
Ik gebruik in mijn auto zo'n ding: http://www.ebay.com/itm/H...IN-ANTI-SLIP/371792849424M-ThijZ schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:00:
Plus een goedkope universele telefoonhouder uit China.
Ik gebruik tegenwoordig een popsocket met een houdertje.
Klein en goedkoop in china te krijgen.
Klein en goedkoop in china te krijgen.
Zo. De nillkin glazen protector eraf getrokken vanavond. Er zat allemaal stof tussen, en niet meer lekker op het display. Ik zit nu te kijken naar een plastic variant. Is een nillkin iets? Of moet ik een ander merk nemen?
Ik heb gewoon standaard glazen screen protectors. Werkt prima. Heb m'n eerste er nu op zitten sinds een weekje.koelkast schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:20:
Zo. De nillkin glazen protector eraf getrokken vanavond. Er zat allemaal stof tussen, en niet meer lekker op het display. Ik zit nu te kijken naar een plastic variant. Is een nillkin iets? Of moet ik een ander merk nemen?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
heb deze besteld van de week. nog geen ervaringen. zodra deze binnen is en je hebt er een vraagje over, kan ik mn ervaringen delen.M-ThijZ schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:00:
Ik heb deze:M-ThijZ schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:00:
https://www.mobiel.nl/acc...ohouder-ventilatierooster
Werkt prima, zet goed klem om de telefoon. Zit ook erg stevig op het ventilatierooster.
Die heb ik voor 2 euro op aliexpress gekocht, als het niet minder is. Werkt net zo goedExocet schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:47:
[...]
Ik heb deze:
https://www.mobiel.nl/acc...ohouder-ventilatierooster
Werkt prima, zet goed klem om de telefoon. Zit ook erg stevig op het ventilatierooster.
Ik ben benieuwd hoe die bevalt. Vooral hoe groot en sterk de magneet is. Heb zelf een 360 Rotating Magnetic Car Air Vent Mount alleen die is stomSolarOrbiter schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:23:
[...]
heb deze besteld van de week. nog geen ervaringen. zodra deze binnen is en je hebt er een vraagje over, kan ik mn ervaringen delen.
De middelste ring steekt uit, en is zelf niet magnetisch. Daardoor moet ik de bijgeleverde metalen ring op mijn hoesje plakken. Terwijl mijn hoesje (Nillkin Synthetic carbon fiber) al geschikt is voor magnetische houders. En zo een ringetje ziet er niet echt mooi uit, dus die heb ik er niet opgeplakt.
Daarnaast heb ik nog een vergelijkbare mount, die wel een platte bovenkant heeft, en die steek je in een ventilatierooster. Alleen daarvan vind ik weet als nadeel dat een ventilatierooster iets te bewegelijk is
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik gebruik de universele houder van de Action, kost 3 euro volgens mij en werkt perfect.
M-ThijZ schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:00:
Ik gebruik de kenu ariframe clone van de action, € 0.89
de OP3 met sandstone cover past er precies in. Ongetwijfeld mindere kwaliteit dan de Kenu versie, maar voor 89 cent kan je em niet eens bij ali of ebay halen.
de OP3 met sandstone cover past er precies in. Ongetwijfeld mindere kwaliteit dan de Kenu versie, maar voor 89 cent kan je em niet eens bij ali of ebay halen.
Oké, ik ben die glazen dingen ondertussen behoorlijk beu, vanwege de pasvorm. Nouja, eigenlijk het gebrek daaraan.Anonymoussaurus schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:24:
[...]
Ik heb gewoon standaard glazen screen protectors. Werkt prima. Heb m'n eerste er nu op zitten sinds een weekje.
Maar welke plastic screenprotector is nu de beste / meestgebruikte? De Nillkin?
Ach, ze vallen misschien niet over de randjes heen, of zijn misschien niet exact zo groot als het scherm zelf. Maar ach, so be itkoelkast schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:04:
Oké, ik ben die glazen dingen ondertussen behoorlijk beu, vanwege de pasvorm. Nouja, eigenlijk het gebrek daaraan.
Heb een plastieke protector van ebay gekocht en die is curved en vult heel het scherm.koelkast schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:04:
[...]
Oké, ik ben die glazen dingen ondertussen behoorlijk beu, vanwege de pasvorm. Nouja, eigenlijk het gebrek daaraan.
Heb ze nog wel niet durven aanbrengen
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Die is glasLi1quid schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:34:
[...]
Heb een plastieke protector van ebay gekocht en die is curved en vult heel het scherm.
Heb ze nog wel niet durven aanbrengen![]()
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Share and Enjoy!
Welke glazen protector heb jij dan en wat zijn jouw ervaringen hiermee?Anonymoussaurus schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:24:
[...]
Ik heb gewoon standaard glazen screen protectors. Werkt prima. Heb m'n eerste er nu op zitten sinds een weekje.
Zelf overweeg ik Clear Plex wat je aan kunt laten brengen bij de Media Markt. Iemand ervaring mee?
sinds donderdag de curved tempered glass, maar wat een dramading.
het scherm reageert vaak slecht, mistypen etc.
Daarnaast is hij lastig te plaatsen en gaan de luchtbellen er niet goed uit.
Wat mij betreft halen ze die glasplaat uit de winkel en geven ze mensen hun geld terug.
Wat mij betreft halen ze die glasplaat uit de winkel en geven ze mensen hun geld terug.
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
gisteren rond 15:00 uur opgehaald bij een postNL locatie. ;s avonds op de dashboard geplaatst en tevens een klein ronde plaatsje op hoesje van mn vrouw. Wat een super ding. zeer stevig, magneet is zeer krachtig. een rondje gereden met de auto over drempels, en geen beweging in te krijgen, valt er niet af. al met al, top ding. ik heb meteen dit besteld. deze ga ik plaatsen op mijn bestaande telefoonhouder . ik denk dat ik er nog een paar ga bestellen voor in de keuken, handig tijdens het koken :-D ben wel benieuwd of die ook een iPad/Tablet kan dragenNakebod schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:17:
[...]
Ik ben benieuwd hoe die bevalt. Vooral hoe groot en sterk de magneet is. Heb zelf een 360 Rotating Magnetic Car Air Vent Mount alleen die is stom
De middelste ring steekt uit, en is zelf niet magnetisch. Daardoor moet ik de bijgeleverde metalen ring op mijn hoesje plakken. Terwijl mijn hoesje (Nillkin Synthetic carbon fiber) al geschikt is voor magnetische houders. En zo een ringetje ziet er niet echt mooi uit, dus die heb ik er niet opgeplakt.
Daarnaast heb ik nog een vergelijkbare mount, die wel een platte bovenkant heeft, en die steek je in een ventilatierooster. Alleen daarvan vind ik weet als nadeel dat een ventilatierooster iets te bewegelijk is
Ik heb mijn OnePlus 3 nog maar een week en daarbij heb ik ook glazen screen-protectors gekregen. Veel kan ik er dus nog niet over zeggen, sorry. 2 zijn er van Nillkin, dus ik denk dat dat wel goed zit. Dit is overigens de eerste keer dat ik glazen screen-protectors heb.Laudit schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 07:17:
Welke glazen protector heb jij dan en wat zijn jouw ervaringen hiermee?
Zelf overweeg ik Clear Plex wat je aan kunt laten brengen bij de Media Markt. Iemand ervaring mee?
Zie hier welke glazen screen-protectors ik heb:

ik heb net de orzly tempered glass v2 erop geknald...en dat ging prima. Ook gebruik ik dit samen met de officiële case dus wat mij betreft een aanrader. Ik las hier en daar wat wisselende ervaringen maar voor mij doet hij het prima.maomanna schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:14:
sinds donderdag de curved tempered glass, maar wat een dramading.
bij mij zat de standaard screen protector er heel slecht op...veels te groot en gelijk vuiligheid onder de overstekende randjes.
edit: wel last van rainbow effect wat ik pas later ontdekte...ik laat het hier eerst ff bij..de pasvorm is prima, maar doordat hij in het midden niet plakt ontstaat er een soort luchtbel in het midden.
[ Voor 11% gewijzigd door Michel242186 op 18-04-2017 11:50 ]
Wat is het grootste/belangrijkste verschil om een glazen in plaats van een plastic screenprotector te nemen? Ik kies altijd voor plastic, vanwege de beschikbare anti-glare (matte) protectors, die in glas niet te krijgen zijn. Desondanks vraag ik me keer op keer af waarom ik niet beter voor een glazen protector zou moeten kiezen...
Nou, een plastic protector houdt geen stoten tegenralph075 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:53:
Wat is het grootste/belangrijkste verschil om een glazen in plaats van een plastic screenprotector te nemen? Ik kies altijd voor plastic, vanwege de beschikbare anti-glare (matte) protectors, die in glas niet te krijgen zijn. Desondanks vraag ik me keer op keer af waarom ik niet beter voor een glazen protector zou moeten kiezen...
Is het een zekerheid dat er geen barst in het scherm komt, als je een glazen protector hebt? Of is de kans kleiner op een barst in het scherm?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:04:
[...]
Nou, een plastic protector houdt geen stoten tegen. Als jij je telefoon met je scherm op de grond laat vallen, is je 'echte' scherm alsnog kapot. Bij een glazen screen-protector breekt daarvan het glas, en niet het 'echte' glas van de je OnePlus 3(T).
Zie hier: YouTube: tempered glass OnePlus 3 test of hier: YouTube: tempered glass OnePlus 3 dropralph075 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:07:
Is het een zekerheid dat er geen barst in het scherm komt, als je een glazen protector hebt? Of is de kans kleiner op een barst in het scherm?
Zekerheden bestaan niet. Maar een tempered glass screenprotector kan aardig wat hebben.ralph075 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:07:
[...]
Is het een zekerheid dat er geen barst in het scherm komt, als je een glazen protector hebt? Of is de kans kleiner op een barst in het scherm?
Heb zelf altijd glazen protectors op mijn telefoon. En ik moet zeggen het dekt in vele gevallen je glas erg goed. Ik ben soms nog al een kluns maar zo'n protector heeft mijn telefoons heel gehouden. Maar dit ligt natuurlijk ook hoe de telefoon valt. Ik heb tot nu toe geluk gehadralph075 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:07:
[...]
Zelf zou ik je een glazen protector aanraden. Zelf ook een keer mijn telefoon laten vallen (van 1,5m hoogte ongeveer), maar de glazen protector had de klap opgevangen en alleen daar zat dus gelukkig een barst in. Tevens zijn de glazen protectors een stuk gladder dan de plastic. Plastic protectors zijn over het algemeen een stuk ruwer, dat is toch weer minder fijn over scherm vegen.ralph075 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:07:
[...]
Zodra ik die in een matte variant kan vinden, zal ik het zeker overwegen. Op dit moment heeft anti-glare bij mij de voorkeur.Louw Post schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:22:
[...]
Zelf zou ik je een glazen protector aanraden.
Dank allen voor de reacties!
Heb je toevallig een linkje welke je precies hebt besteld?
Michel242186 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:34:
[...]
ik heb net de orzly tempered glass v2 erop geknald...en dat ging prima. Ook gebruik ik dit samen met de officiële case dus wat mij betreft een aanrader. Ik las hier en daar wat wisselende ervaringen maar voor mij doet hij het prima.
bij mij zat de standaard screen protector er heel slecht op...veels te groot en gelijk vuiligheid onder de overstekende randjes.
https://www.amazon.de/Dis...ords=oneplus+one+3t+orzlyJamesB009 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:23:
Heb je toevallig een linkje welke je precies hebt besteld?
[...]
Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen