Heb al twee keer dit setje geprobeerd (icm neo hybrid), maar na een week of 3 komt er erg veel stof achter. Hij plakt namelijk alleen op de zwarte gedeelte.
Hoi!
Heb al twee keer dit setje geprobeerd (icm neo hybrid), maar na een week of 3 komt er erg veel stof achter. Hij plakt namelijk alleen op de zwarte gedeelte.
Hoi!
De USB-C aansluiting in de OP3t is wel USB 2.0, dus de USB3 snelheid zul je niet halenArunia schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:36:
Ben in de markt voor een goede usb-c naar usb3-to-go stekker of kabeltje.
Nu wel een aantal gevonden waaronder eentje voor 13 via bol. Liever had ik Anker gehad, maar die hebben er geen. Verder geen idee wat goede zijn.
Het heeft mijn interesse omdat ik ook 128GB geheugen heb in mijn telefoon. Kan ik mooi dingen opslaan en heen en weer schuiven.
Share and Enjoy!
Ah, dat is dan weer jammer. Goed dat ik het dan eerst hier vroeg. Scheelt weer wat geld.GreNade schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:54:
[...]
De USB-C aansluiting in de OP3t is wel USB 2.0, dus de USB3 snelheid zul je niet halen
Ben wel benieuwd of jullie exact hetzelfde setje hebben?EWK schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:56:
[...]
Ik heb exact deze.Beekforel schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:46:
[...]
[...]
Ben wel benieuwd of jullie exact hetzelfde setje hebben?
De eigenschap van een tempered glass protector is toch juist dat hij over het hele scherm plakt door een soort vacuum en geen lijm gebruikt?
Hoi!
Heb je ervaring met de meest rechts van de 3? Zit te kijken naar deze: link bol.comAnonymoussaurus schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:13:
[...]
Ik heb mijn OnePlus 3 nog maar een week en daarbij heb ik ook glazen screen-protectors gekregen. Veel kan ik er dus nog niet over zeggen, sorry. 2 zijn er van Nillkin, dus ik denk dat dat wel goed zit. Dit is overigens de eerste keer dat ik glazen screen-protectors heb.
Zie hier welke glazen screen-protectors ik heb:
[afbeelding]
Ik heb er momenteel een glazen screenprotector opzitten, maar heb geen idee welke, sorryMatuna schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:07:
Heb je ervaring met de meest rechts van de 3? Zit te kijken naar deze: link bol.com
Heb zelf een Spigen Neo Hybrid case maar had geen succes met de orzly v2..
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Inderdaad ook mijn ervaring. Plus dat deze aan de randen toch niet overal even goed plakte. Ik heb mijn geld retour gevraagd en gekregen.Michel242186 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:34:
[...]
ik heb net de orzly tempered glass v2 erop geknald...en dat ging prima. Ook gebruik ik dit samen met de officiële case dus wat mij betreft een aanrader. Ik las hier en daar wat wisselende ervaringen maar voor mij doet hij het prima.
bij mij zat de standaard screen protector er heel slecht op...veels te groot en gelijk vuiligheid onder de overstekende randjes.
edit: wel last van rainbow effect wat ik pas later ontdekte...ik laat het hier eerst ff bij..de pasvorm is prima, maar doordat hij in het midden niet plakt ontstaat er een soort luchtbel in het midden.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
heb zelf de baseus, die je op de dashboard plakt. super ding. zit in de auto van mn vrouw, heb zelf nog een besteld en deze Baseus magneet op mijn oude raamhouder gemonteerd. wat betreft lelijke plak resten kan ik niets zeggen. je kunt altijd een lijmverwijderaar gebruikenthespeed schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:21:
Helaas is mijn autohouder alweer kapot.
Na een Osomount Push NFC die na 1,5 jaar uit elkaar viel. 2 action wasknijper houders die het ongeveer 3 maanden uithouden. Ben ik opzoek naar een goede houder. Ik heb altijd raam houders gehad maar door een auto wissel vind ik dit nu ook niet fijn omdat het raam te ver weg zit. Nu lees ik in dit topic veel over magnetische houders (oa. Baseus) en zit hier over te twijfelen. Heeft iemand hier toevallig ook ervaring met deze houder waarbij je hem aan je dashboard plakt met een plakstrip. Blijft dit goed zitten en kun je later deze plakstrip er netjes afhalen zonder lelijke plak resten?
Of kan ik toch beter voor een ventilatierooster variant gaan?
Van die dashboard donuts lees ik goede dingen.MeltedForest schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:24:
Ik gebruik zelf al jaren een dashboard donut, zoiets als deze maar dan uit China voor minder geld. https://www.bol.com/nl/p/...d-donut/9005000007469310/
Dan heb je geen probleem met het raam wat te ver weg is, lijmresten van die plakkende dingen of geblokkeerde airflow van je roosterhouders.
Toevallig gisteren toch de gok gewaagd en de Baseus besteld voor de ventilatiehouder.SolarOrbiter schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:17:
[...]
heb zelf de baseus, die je op de dashboard plakt. super ding. zit in de auto van mn vrouw, heb zelf nog een besteld en deze Baseus magneet op mijn oude raamhouder gemonteerd. wat betreft lelijke plak resten kan ik niets zeggen. je kunt altijd een lijmverwijderaar gebruiken
Mijn vriendin heeft zo'n airframe kloon van de Action.l3art schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 07:00:
Naar mijn idee als een plakstrip goed werkt houd je residu sporen over bij het verwijderen of het werk niet goed en het zit er dan niet lang op. Ik zweer al een paar jaar bij zo'n ventilatie houder. Heb zelf een originele Kenu airframe. Maar je kan ze ook goedkoop uit China halen. Maar ook andere merken hebben eenzelfde soort houder gemaakt. Belkin bijvoorbeeld.
Wat voor auto heb jij dan dat je overal zover vandaan zitthespeed schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:35:
[...]
Van die dashboard donuts lees ik goede dingen.
Helaas lijk ik dan nog erg ver van de telefoon af te zitten.
Muziek speel ik af met de mobiel dus het is dan fijn dat je wel makkelijk van muziek kunt wisselen.
Ik heb de oneplus3t midnight black met de meegeleverde (flexibele) hoes. Ik heb even gekeken, maar deze zijn niet te koopWenzel schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:52:
Mijn 3T Gunmetal 64GB is besteld. Nu nog een hoesje.
Ik zoek zo minimalistisch mogelijk back case niet al te dik en zo licht mogelijk in de kleur zwart/grijs. Hoesje moet de camera hobbel wegwerken en de mobiel moet ook op het scherm kunnen liggen op tafel zonder dat het glas bekrast. Ik ga geen screenprotector gebruiken, daar hoef ik dus geen rekening mee te houden.
...
Met welke hoesje heb je goede ervaringen? Gaan die flexibele niet op den duur wat lebberen?
Ik heb mijn scherm laten repareren en kreeg ook een gratis transparante tpu case. Staat ook klein "exclusive gift" achterop. Heb deze nu ook in gebruik ipv de sandstone die ik initieel had gekocht.Theone098 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:24:
[...]
Ik heb de oneplus3t midnight black met de meegeleverde (flexibele) hoes. Ik heb even gekeken, maar deze zijn niet te koop. En dat is jammer want deze voldoet aan al jouw eisen.
Wellicht dat iemand die deze niet gebruikt?
Een Honda Civic Sport uit 2005MeltedForest schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:14:
[...]
Wat voor auto heb jij dan dat je overal zover vandaan zit
Zit je ook nog op een kussentje of nietthespeed schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:06:
[...]
Een Honda Civic Sport uit 2005![]()
Kan de bovenkant van het ventilatierooster net aanraken als ik zit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb hem inmiddels ook binnen, en kan zeggen dat hij erg goed aanvoelt. Magneet is een stuk krachtiger dan de huidige ventilatiroosterhouder, die an sich net voldoet. Het magnetische oppervlak is ook een stuk groter. En ook netjes afgewerkt. Nu nog ergens in de auto plakkenSolarOrbiter schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:29:
[...]
gisteren rond 15:00 uur opgehaald bij een postNL locatie. ;s avonds op de dashboard geplaatst en tevens een klein ronde plaatsje op hoesje van mn vrouw. Wat een super ding. zeer stevig, magneet is zeer krachtig. een rondje gereden met de auto over drempels, en geen beweging in te krijgen, valt er niet af. al met al, top ding. ik heb meteen dit besteld. deze ga ik plaatsen op mijn bestaande telefoonhouder . ik denk dat ik er nog een paar ga bestellen voor in de keuken, handig tijdens het koken :-D ben wel benieuwd of die ook een iPad/Tablet kan dragen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Over welke heb je het precies? Een voor de ventilatieroosters? Ik zoek eentje voor een ventilatierooster.Nakebod schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:16:
[...]
Ik heb hem inmiddels ook binnen, en kan zeggen dat hij erg goed aanvoelt. Magneet is een stuk krachtiger dan de huidige ventilatiroosterhouder, die an sich net voldoet. Het magnetische oppervlak is ook een stuk groter. En ook netjes afgewerkt. Nu nog ergens in de auto plakken
Wat wel een miskoop was, wasdie andere magnetische houder die ik heb met stomme niet-magnetische opstaande rand in het midden. Die snap ik nog steeds niet.
In dit geval is de wat duurdere houder een betere keuze dan de 2 goedkope opties
Dus die Baseus magnetic houder icm Nillkin Carbon Fiber case = top
De ventilatieroosterhouder (Scrabble anyone?Drossie schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:43:
[...]
Over welke heb je het precies? Een voor de ventilatieroosters? Ik zoek eentje voor een ventilatierooster.
Ik vind enkele verschillende types van Baseus, vandaar mijn vraag...
Bedankt! Nog 1 vraagje: Is de magneet sterk genoeg om door een cover te gaan?Nakebod schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:43:
[...]
De ventilatieroosterhouder (Scrabble anyone?) die ik nu nog gebruik:
[afbeelding]
Magneet is sterk genoeg, telefoon is er nog nooit afgevallen. Het is eerder dat mijn ventilatieroosters niet omhoog blijven staan als ik de telefoon eraan hang. Daardoor hangt de telefoon wat naar beneden.
Hij komt van aliexpress, en als omschrijving: "360 Degree Univeral Magnetic Support Cell Phone Car Dash Holder Stand Mount for mobile phones"
Het irritante ... De link in mijn order history geeft een 404, en kan geen andere verkoper vinden van deze.
Maar persoonlijk, en gezien ik inmiddels 3 houders hebzou ik iets meer uitgeven en de Baseus nemen (Al dan niet met plakkertje ipv ventilatierooster), die voelt een stuk steviger aan, en een sterkere magneet.
[ Voor 7% gewijzigd door Nakebod op 26-04-2017 07:57 ]
Ik zou deze niet nemen. Ik heb deze ook gehad. Deze screenprotector plakt niet goed om de randen, toestel was grondig schoongemaakt.Matuna schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:07:
[...]
Heb je ervaring met de meest rechts van de 3? Zit te kijken naar deze: link bol.com
Met vriendelijke groet,
Wow das echt wel veel ruimte rondom.. + die witte randenSalamanderr schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:11:
[...]
Ik zou deze niet nemen. Ik heb deze ook gehad. Deze screenprotector plakt niet goed om de randen, toestel was grondig schoongemaakt.
[afbeelding]
Bij Bol.com heb ik een tijdje geleden een Nillkin Sparkle Series Leather Case aangeschaft.Matuna schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:07:
[...]
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Op Ali nog een flink stuk goedkoper:Xfile schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:22:
[...]
Bij Bol.com heb ik een tijdje geleden een Nillkin Sparkle Series Leather Case aangeschaft.
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Vorige week liet ik de OnePlus vallen, met als gevolg de OnePlus overleefde de val, maar de case niet.
Dezelfde case heb ik bij Nillkin zelf gekocht, het scheelt nogal wat euro's.
https://www.nillkin-case....t/product&product_id=5101
De prijs is inderdaad lager.FFA schreef op donderdag 27 april 2017 @ 22:12:
[...]
Op Ali nog een flink stuk goedkoper:
https://www.aliexpress.co...-Oneplus/32694983570.html
[ Voor 7% gewijzigd door Xfile op 28-04-2017 00:58 ]
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Ik sorteer altijd op het meest verkochte aantal van een product wat ik zoek en kijk dat nog even naar de gegeven feedback voordat ik iets bestel en het gaat echt nooit fout!Xfile schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 00:57:
[...]
De prijs is inderdaad lager.
Het probleem is dat op AliExpres en andere websites ook namaakartikelen worden verkocht.
Onlangs is dat bij Bol.com gebeurd.
Van de officiële website weet je in ieder geval dat het geen namaak is.
Anti-fake check https://www.nillkin-case....rmation&information_id=30
Leuke site met namaak Nikon artikelen https://www.nikonimgsuppo...2&configured=1&lang=en_US
Wat van deze te zeggen https://petapixel.com/201...with-gray-market-imports/
Persoonlijk vind ik dit de beste :M-ThijZ schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:51:
De bij aankoop opgeplakte plastic screencover begint bij mij los te laten. Waardoor kan ik deze het beste vervangen?
Mijn voorkeur is voor een glazen screencover. Op mijn vorige telefoons had ik geen bescherming en dat voelde toch prettiger aan.
De autolader van Blitzwolf is nu ruim een week binnen. Deze bevalt erg goed, hij is helemaal niet zo groot en steekt een paar centimeter uit de sigarettenaansteker. Hij laad snel op en als je er een extra usb apparaat aan wil sluiten kan dat ook in het donker zit een klein onopvallend lampje op! dit is zeker een aanrader als je nog een usb-C lader wil hebben voor in de auto.xileS schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:12:
http://www.banggood.com/B...ar-Charger-p-1049810.html
Blitzwolf autolader, met USB-C kabel eraan in de bonus, voor de mensen die nog een autolader zoeken.
Ik had zelf al 1 van Orico, twijfel nog of ik deze moet halen (want deze lijkt een stuk groter), maar kan net zo bestellen voor die paar euro's.
Ik zit al een week te wachten tot hij weer op voorraad is. Wel fijn om te horen dat hij zo goed bevalt.pr0mo schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:50:
[...]
De autolader van Blitzwolf is nu ruim een week binnen. Deze bevalt erg goed, hij is helemaal niet zo groot en steekt een paar centimeter uit de sigarettenaansteker. Hij laad snel op en als je er een extra usb apparaat aan wil sluiten kan dat ook in het donker zit een klein onopvallend lampje op! dit is zeker een aanrader als je nog een usb-C lader wil hebben voor in de auto.
Ik heb hem uiteindelijk ook besteld en al een tijdje in gebruik. Laadt idd prima en snel op. Is wel iets groter dan mijn vorige lader (die het eigenlijk ook prima deed) en het blauwe lichtje vond ik wel wat fel branden, maar als ik mijn telefoon aansluit, gaat mijn tel altijd de bekerhouder in, zodat het lichtje afgedekt is. Dus daar heb ik ook geen last meer van.pr0mo schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:50:
[...]
De autolader van Blitzwolf is nu ruim een week binnen. Deze bevalt erg goed, hij is helemaal niet zo groot en steekt een paar centimeter uit de sigarettenaansteker. Hij laad snel op en als je er een extra usb apparaat aan wil sluiten kan dat ook in het donker zit een klein onopvallend lampje op! dit is zeker een aanrader als je nog een usb-C lader wil hebben voor in de auto.
wellicht dat het met de hoek te maken heeft waarin hij bij mij zit. bijzonder om te zien dat de een hem als klein onopvallend en de ander als fel kenmerkt.xileS schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:32:
[...]
Ik heb hem uiteindelijk ook besteld en al een tijdje in gebruik. Laadt idd prima en snel op. Is wel iets groter dan mijn vorige lader (die het eigenlijk ook prima deed) en het blauwe lichtje vond ik wel wat fel branden, maar als ik mijn telefoon aansluit, gaat mijn tel altijd de bekerhouder in, zodat het lichtje afgedekt is. Dus daar heb ik ook geen last meer van.
Share and Enjoy!
GreNade schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:58:
Er is toch ook gewoon een dash autolader? Extreem duur is ie niet, lijkt mij toch de beste optie.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik bedoel eigenlijk dat ik een USB-C kabel zoek (dus zonder 12V stekker eraan). Maar dan een relatief goedkope, maar toch goedeGreNade schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:58:
Er is toch ook gewoon een dash autolader? Extreem duur is ie niet, lijkt mij toch de beste optie.
http://s.aliexpress.com/Rbyuyi63yannickie111 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:03:
[...]
Ik bedoel eigenlijk dat ik een USB-C kabel zoek (dus zonder 12V stekker eraan). Maar dan een relatief goedkope, maar toch goede
Share and Enjoy!
varkenshand schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:47:
7 maanden en ondanks een aankondiging voor eind april, taal noch teken vernomen van Oneplus
[...]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
mcDavid schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:29:
@yannickie111 Je zoekt dus gewoon een goeie USB-A - USB-C kabel?
https://www.amazon.de/dp/B01A6F3WHG/
Ik ga eens naar beide kijken. Thanks!GreNade schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:11:
[...]
http://s.aliexpress.com/Rbyuyi63
Zowel de micro usb als de usb c kabels van deze verkoper zijn echt toppie. Laden ook met volle snelheid (geen dash natuurlijk) en zijn goed stevig
[ Voor 7% gewijzigd door yannickie111 op 03-05-2017 14:19 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik heb er een glazen screenprotector opzitten (op m'n 3). Is veel fijner en beter.Erik1805 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:50:
Ik heb net de 3t maar zijn ook mensen die de standaard Screenprotector eraf gehaald hebben? Vind hem erg gevoelig voor vingerafdrukken.
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-05-2017 22:20 ]
Welke? waar heb je dat vandaan? (of is dit meer iets voor het accessoire topic?) Ik heb ook nog de originele sticker erop zitten, maar er zit een 'kras' in de sticker doordat hij een aantal keren wat slecht in m'n fietstas ging.Anonymoussaurus schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:20:
[...]
Ik heb er een glazen screenprotector opzitten (op m'n 3). Is veel fijner en beter.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Zie hier bijvoorbeeld: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic" Dat zijn de tempered-glass protectors die ik momenteel heb. Heb nog niet meegemaakt dat m'n telefoon viel, dus daarover kan ik niet zoveel zeggen.rockhopper schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:46:
Welke? waar heb je dat vandaan? (of is dit meer iets voor het accessoire topic?) Ik heb ook nog de originele sticker erop zitten, maar er zit een 'kras' in de sticker doordat hij een aantal keren wat slecht in m'n fietstas ging.
Deze hierboven in m'n post zijn prima.Erik1805 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:24:
Heb het topic even doorgespit maar zoals ik lees heeft niemand echt een goede screenprotector gevonden. Is er wel iemand die wel een goede heeft gevonden? Alvast bedankt.
https://www.amazon.co.uk/...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1Erik1805 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:24:
Heb het topic even doorgespit maar zoals ik lees heeft niemand echt een goede screenprotector gevonden. Is er wel iemand die wel een goede heeft gevonden? Alvast bedankt.
[ Voor 14% gewijzigd door thespeed op 07-05-2017 01:49 ]
De link werkt niet?BlakeNL schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:19:
[...]
https://www.amazon.co.uk/...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1
Dit zijn toch echt de betere. Je krijgt er twee en ze passen perfect bij mijn Ruged spigen armor. Als je deze er goed op plakt heb je een prima screenprotector.
Deze kreeg ik niet gepast met mijn Spigen Neo Hybrid
Lijkt me niet heel erg telefoon afhankelijk toch? Lijkt me meer een kwestie van kijken wel smartwatch of smartband het beste bij jouw wensen past.cedrix5 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:49:
Ik zoek een sport armband voor de oneplus 3. Las ervaringen in dit topic van een ebay versie, maar die waren niet heel positief. Is er iemand die iets goeds heeft gevonden? Ik wil hem gebruiken bij hardlopen en/of fietsen als gps tracker, maar in een broekzak wiebelt hij toch teveel, het is best een grote telefoon.
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 09-05-2017 10:26 ]
Ik gebruik een Spibelt. Ik ben er super tevreden over. Ik gebruik hem enkele keren per week om te lopen. Je voelt niet dat je hem om hebt.cedrix5 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:49:
Ik zoek een sport armband voor de oneplus 3. Las ervaringen in dit topic van een ebay versie, maar die waren niet heel positief. Is er iemand die iets goeds heeft gevonden? Ik wil hem gebruiken bij hardlopen en/of fietsen als gps tracker, maar in een broekzak wiebelt hij toch teveel, het is best een grote telefoon.
Zo'n spibelt ziet er goed uit, maar ik denk dat wat ik zoek nog compacter kan. Ik zoek eigenlijk gewoon zo'n hoesje dat je om je bovenarm kan dragen waar de oneplus 3 in zit.Drossie schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:18:
[...]
Ik gebruik een Spibelt. Ik ben er super tevreden over. Ik gebruik hem enkele keren per week om te lopen. Je voelt niet dat je hem om hebt.
Eigenlijk wel. Van die Spibelt voel je op geen enkel moment dat je hem aanhebt. Zo'n armband zou me irriteren.cedrix5 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:02:
[...]
Zou je ook zo'n spibelt aanbevelen als ik enkel een telefoon meeneem? (omdat bv. die dingen om je bovenarm gewoon niet fijn zijn in gebruik ofzo.)
Twoto123
Ken ik niet, maar als jij hem nou eens uitprobeert en ons vertelt hoe hij bevaltTwoto123 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:33:
Heeft iemand hier misschien ervaring met een gadgetshieldz screenprotector? Ze lijken erg op die van IQ shield, maar deze komt alleen niet met zo'n installatie kit (volgens de support leveren ze die alleen maar in India). Je moet dus protector dus nat aanbrengen met een zelf gemaakte zeepoplossing.
Deze gadgetshieldz is erg betaalbaar in vergelijking met IQ shield, want bij IQ shield betaal je erg veel verzendkosten. Het zou dus misschien een mooi alternatief kunnen zijn.
Van het onderstaande had ik er 1 op mijn vorige telefoon. Erg goede ervaring mee. Ze hebben hem ook voor de oneplusTwoto123 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:33:
Heeft iemand hier misschien ervaring met een gadgetshieldz screenprotector? Ze lijken erg op die van IQ shield, maar deze komt alleen niet met zo'n installatie kit (volgens de support leveren ze die alleen maar in India). Je moet dus protector dus nat aanbrengen met een zelf gemaakte zeepoplossing.
Deze gadgetshieldz is erg betaalbaar in vergelijking met IQ shield, want bij IQ shield betaal je erg veel verzendkosten. Het zou dus misschien een mooi alternatief kunnen zijn.
Ze gebruiken een aantal foto's op hun website die ik ook op die van gadgetshieldz kan terugvinden. Zal het onder hetzelfde bedrijf vallen? Die gadgetshieldz is ook goedkoper denk ik.Erik1805 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:09:
[...]
Van het onderstaande had ik er 1 op mijn vorige telefoon. Erg goede ervaring mee. Ze hebben hem ook voor de oneplus
https://www.ultimateshiel...ector?variant=33026153412
Twoto123
Zal wel hetzelfde product zijn denk ik. Is inderdaad goedkoper. Gadgetshieldz met 10% korting is nu $ 8,10Twoto123 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:56:
[...]
Ze gebruiken een aantal foto's op hun website die ik ook op die van gadgetshieldz kan terugvinden. Zal het onder hetzelfde bedrijf vallen? Die gadgetshieldz is ook goedkoper denk ik.
Kabeltjes van ali binnen. Prima kabeltjes! Voelen inderdaad goed aan door het materiaal. Helaas eentje met een breuk (zat ook opgevouwen ipv gerold in het zakje?). Maar verder prima! Snelheid van laden gewoon goed.yannickie111 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:11:
[...]
[...]
Ik ga eens naar beide kijken. Thanks!
Edit: Van de aliexpress een rode meter, zwarte meter en zwarte 50 cm onderweg
er is een backcover met sandstone te koop, dat is het zelfde materiaal als de oposenses2 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:41:
Semi-offtopic: kan iemand mij hier vertellen wat de ervaringen zijn met de backcovers van OnePlus? Ikzelf heb een OPO welke ‘naakt’ in gebruik is. Dit model leent zich daar voor IMHO door de goede grip. Een OP3T en naar alle waarschijnlijkheid daardoor ook de OP5 heeft een strakker en gladder uiterlijk dan de OPO waardoor een grippy backcover geen overbodige luxe zal zijn. Aan(en af)raders op dit gebied zijn erg welkom, om rekening mee te houden bij de aankoop van de OP5.
Share and Enjoy!
Hoe vergelijkt dat met een tempered glass protector? Ik had altijd een nillkin erop zitten, maar die is onderhand beetje versleten aan de hoekjes en er zit een barstje in de protector. Ik neem aan dat zo'n folie veel minder beschermt tegen schokken?Erik1805 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:09:
[...]
Van het onderstaande had ik er 1 op mijn vorige telefoon. Erg goede ervaring mee. Ze hebben hem ook voor de oneplus
https://www.ultimateshiel...ector?variant=33026153412
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2017 08:28 ]
Gewoon bestellen! Reviews zijn goed en het scheelt je toch echt zo'n 10,-.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:27:
Vraagje: Zal ik een goedkoop dash kabeltje op ali halen? Deze heeft ong 4100 bestellingen en de reviews zijn ook wel oke. Staat bij orgineel, maar dat valt altijd te betwijfelen natuurlijk.
https://www.aliexpress.com/item/32723976585/32723976585.html
Of toch gewoon op de OP site bestellen?
Verwijderd
Oke Thanks voor je reactie!FFA schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:38:
[...]
Gewoon bestellen! Reviews zijn goed en het scheelt je toch echt zo'n 10,-.
Ik heb laatst een charger met kabel gekocht op Ali en werkt net zoals het origineel
Weet je wel zeker dat ze ook origineel zijn? Want opladers (met name klonen van een origineel) zijn soms (lees: best vaak) levensgevaarlijk. (Brandgevaarlijk, of scheiding tussen 220v en 5v is heel klein)FFA schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:38:
[...]
Gewoon bestellen! Reviews zijn goed en het scheelt je toch echt zo'n 10,-.
Ik heb laatst een charger met kabel gekocht op Ali en werkt net zoals het origineel
Share and Enjoy!
Het is officieel een VOOC charger van OPPO maar is hetzelfde als de DASH charger van OnePlus.GreNade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:45:
[...]
Weet je wel zeker dat ze ook origineel zijn? Want opladers (met name klonen van een origineel) zijn soms (lees: best vaak) levensgevaarlijk. (Brandgevaarlijk, of scheiding tussen 220v en 5v is heel klein)
zie bijv: [video]
Hmm, interessant. Heb je misschien een linkje?FFA schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:36:
[...]
Het is officieel een VOOC charger van OPPO maar is hetzelfde als de DASH charger van OnePlus.
Deze kwam met een originele DASH kabel van OnePlus aangezien de VOOC kabel een micro-usb kabel is.
Share and Enjoy!
https://www.aliexpress.co...ng-100CM/32791358854.htmlGreNade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:49:
[...]
Hmm, interessant. Heb je misschien een linkje?
Gewoon deze kopen, werkt super en goed klikBrammos85 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:59:
Zou die car charger van Oneplus ooit nog beschikbaar komen? Zou voor vakantie toch best handig zijn
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Heb er ook 1. Werkt net als de originele. Zou niet eens meer weten welke dat was, want ze zijn niet te onderscheiden.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:39:
[...]
Oke Thanks voor je reactie!
Zijn er nog meer tweakers die met de ali dash kabels ervaring hebben?
_██_
(ಠ_ృ)
Thanks, maar laadt deze net zo snel? Ofwel, kan ik navigatie aan hebben zonder met lege accu te komen?
ook met een simpele Autolader lukt mij dat.Brammos85 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 18:40:
[...]
Thanks, maar laadt deze net zo snel? Ofwel, kan ik navigatie aan hebben zonder met lege accu te komen?
Die @Pierre linkte heb ik zelf ook en die laadt met Waze, Flitsmeister en Spotify draaiende nog steeds snel op.Brammos85 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 18:40:
[...]
Brammos85 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:59:
Zou die car charger van Oneplus ooit nog beschikbaar komen? Zou voor vakantie toch best handig zijn
Share and Enjoy!
Dat moet inderdaad gewoon werken. Heb je een linkje van die OTG kabel?Spurlie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:58:
Weet iemand of ik daar iedere willekeurige usb-c to usb-a otg geschikte adapter voor kan gebruiken? Bij allekabels.nl zie ik er bijvoorbeeld voor rond de 5 Euro.
Dat is ook toevallig!JamesB009 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:47:
Your lucky day: https://oneplus.net/nl/dash-car-charger
Op voorraad staat er, EIN_DE_LIJK!
Ik had niet specifiek een kabel op het oog. Maar als het niks uitmaakt, dan zoek ik natuurlijk de goedkoopste uit (kan ook andere webshop zijn).rens-br schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:57:
[...]
Dat moet inderdaad gewoon werken. Heb je een linkje van die OTG kabel?
Wat wil je overigens gaan aansluiten? Een USB stick of een USB HDD?
[ Voor 56% gewijzigd door anessie op 22-05-2017 21:06 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 17:35 ]
Ik heb de Xiaomi Dual USBanessie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:01:
https://oneplus.net/be_nl/dash-car-charger
https://oneplus.net/nl/dash-car-charger
Ter info, Car Charger is heel even op stock, snel wezen!
Niet iedereen kijkt naar het accessoires topic.
Ik kan hem dik aanraden: spotify, maps, flitsapps, V4A, max brightness, alles aan en toch trekt hij je telefoon vol (en je auto leeg).
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq