Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Sahi_NL schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:39:
Nou heb ik zo'n beetje de laatste 20 pagina's doorgelopen en moet ik de conclusie trekken dat nog niemand een goede screenprotector gevonden heeft? Zowel Glas als Kunststof..

Of heeft ondertussen iemand andere ervaringen?
Ik heb dus wat glazen screenprotectors liggen, maar zoals ik eerder zei: ik heb m'n OnePlus 3 nog nooit laten vallen, dus ik kan er niet over oordelen. En tsja, wat is 'goed'? Eentje die perfect op het scherm past, of eentje die dik is?
Shanquish schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:24:
Ik heb de Xiaomi Dual USB
die werkt ook erg goed, geen DASH natuurlijk maar als ik met Ampere kijkt staat die op 1800mAh
Ja, en de Dash Car Charger laad met 3500mAh op :p. Nogal een verschil, niet? :p

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:47
Anonymoussaurus schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:28:
[...]

Ik heb dus wat glazen screenprotectors liggen, maar zoals ik eerder zei: ik heb m'n OnePlus 3 nog nooit laten vallen, dus ik kan er niet over oordelen. En tsja, wat is 'goed'? Eentje die perfect op het scherm past, of eentje die dik is?
Een die perfect zit en niet spiegelt in regenboog kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sahi_NL schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:04:
Een die perfect zit en niet spiegelt in regenboog kleuren.
Dat heb ik nog nooit gezien. Ik heb deze: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7ZyBxnj.jpg

Geen idee welke er nu op zit though. Misschien dat @Chris.nl dat weet (, want ik heb zijn OnePlus 3 overgenomen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:07:
[...]

Dat heb ik nog nooit gezien. Ik heb deze: [afbeelding]

Geen idee welke er nu op zit though. Misschien dat @Chris.nl dat weet (, want ik heb zijn OnePlus 3 overgenomen).
Jij hebt de Nillkin H+ Pro er nu op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
Weet iemand of deze oordopjes werken met de oneplus 3t?

https://www.amazon.com/Am...-Headphones/dp/B00HX0SRXW

Ben opzoek naar oortjes die dus niet in ear zijn. Vind dat erg irritant, deze hebben dezelfde vorm als Apple en die bevielen mij destijds goed. Maar zou microfoon, volume knopjes etc ook werken? Of iemand anders een andere suggesties oortjes (niet in ear) tot circa 50 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:34

WCA

Bart-k schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:47:
Weet iemand of deze oordopjes werken met de oneplus 3t?

https://www.amazon.com/Am...-Headphones/dp/B00HX0SRXW

Ben opzoek naar oortjes die dus niet in ear zijn. Vind dat erg irritant, deze hebben dezelfde vorm als Apple en die bevielen mij destijds goed. Maar zou microfoon, volume knopjes etc ook werken? Of iemand anders een andere suggesties oortjes (niet in ear) tot circa 50 euro?
Als ze niet voor apple zijn is de kans groot dat ze met android werken. Samsung oortjes hebben ook een earpod achtige vorm tegenwoordig, en hebben een remote die sowieso met de 3t werkt, misschien kan je daar eens naar kijken?

https://www.amazon.co.uk/...fRID=RHRVE903TCPAHYW4WNAP

Deze

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 22:17
Meer mensen met problemen met de covers? Ik ontdekte vandaag een scheur in een hoek van de sandstone cover. Is er denk ik 1x afgeweest, verder altijd opgezeten. Ook nooit gevallen ofzo dus geen idee hoe die ik erin is gekomen.

Al contact gehad met de service desk van one plus maar die konden er weinig mee. Ben benieuwd of meer mensen deze ervaring herkennen. Twijfel nu om hem zonder cover te gebruiken. Houdt wel fijner vast. Hebben jullie er iets om?

En heeft er iemand ervaring met de tempered glass screenprotector die One Plus verkoopt?
Heb die bij mn 3T besteld maar er zat er al een op dus die andere ligt nog in de kast maar die er standaard op zit begint los te laten.

[ Voor 20% gewijzigd door HansAnders07 op 01-06-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:06

sapphire

Die-hard pruts0r

Viel me vandaag op dat alle cases bij OP out of stock zijn voor de 3 en 3T.

Nou had ik al een enig sinds voorgevoel en had ik bij de telefoon de sandstone case en een flipcover besteld en de Carbon case via V&A.
Nog een Nillkin Nature clear TPU case en Nillkin Carbon case in de post, benieuwd hoe die zijn.

Misschien een tikje overdreven maar met mijn OPO kon ik na een tijdje nergens meer leuke/fatsoenlijke hoesjes/case vinden. Dus even een voorraadje inslaan.

Denken jullie dat de cases bij OP nog op voorraad komen? Of is het daarmee ook klaar heb nog een €5 bon en wil eigenlijk nog een carbon case.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:36
Verkeerde topic :S

[ Voor 111% gewijzigd door Extigo op 02-06-2017 08:10 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 22:17
sapphire schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:14:
Viel me vandaag op dat alle cases bij OP out of stock zijn voor de 3 en 3T.

Nou had ik al een enig sinds voorgevoel en had ik bij de telefoon de sandstone case en een flipcover besteld en de Carbon case via V&A.
Nog een Nillkin Nature clear TPU case en Nillkin Carbon case in de post, benieuwd hoe die zijn.

Misschien een tikje overdreven maar met mijn OPO kon ik na een tijdje nergens meer leuke/fatsoenlijke hoesjes/case vinden. Dus even een voorraadje inslaan.

Denken jullie dat de cases bij OP nog op voorraad komen? Of is het daarmee ook klaar heb nog een €5 bon en wil eigenlijk nog een carbon case.
De Carbon en Sandstone cases zijn er gewoon nog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Er staat toch echt:
Availability: Out of stock

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Pierre schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:25:
[...]

Gewoon deze kopen, werkt super en goed klik :)
deze is out of stock, de originele is out of stock, de Oppo site is gesloten..
Wat zijn nog goede, en het liefst niet te dure, autoladers voor een OP3(T) die ook nog enigsinds snel laden (of iniedergeval snel genoeg laden dat hij bij navigeren niet alsnog leeg loopt)?

mijn pa wil er 1 hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door mschol op 04-06-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Nu al weer out of stock? 0.o

Dan heb ik er dus goed aan gedaan om m snel te bestellen 😂

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29
Vandaag de zero lemon case besteld. 7500 mah als ik mij niet vergis. Ding wordt dan een baksteen. Maar lijkt me handig voor vakantie, stedentrips en strand. Iemand ervaring hiermee? Of met andere toestellen? Via website van zerolemon besteld met korting 60 dollar.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03
Gisteren een glazen protector besteld bij telefoonglaasje.nl voor de Oneplus 3t. Echter deze is veel te klein. Even ter informatie voor mensen die hem zouden gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:21

Esumontere

Floep, banaan.

Arunia schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:47:
Gisteren een glazen protector besteld bij telefoonglaasje.nl voor de Oneplus 3t. Echter deze is veel te klein. Even ter informatie voor mensen die hem zouden gaan bestellen.
Wat bedoel je met veel te klein? Je moet hem netjes in het midden leggen, en niet tegen de rand aan. Dit vanwege de afgeronde schermranden van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Esumontere schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:40:
[...]

Wat bedoel je met veel te klein? Je moet hem netjes in het midden leggen, en niet tegen de rand aan. Dit vanwege de afgeronde schermranden van de telefoon.
Nou, ik had screenprotectors van aliexpress, die gewoon 2mm links en rechts onbeschermd lieten :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

GreNade schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:42:
[...]

Nou, ik had screenprotectors van aliexpress, die gewoon 2mm links en rechts onbeschermd lieten :P
Ja, dat deden die van mij ook. Maar ik heb er ook 1 gehad die wel "breed genoeg" is, maar die aan de zijkanten los laat en daardoor afbrokkelt. Is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03
Hij komt niet eens in de buurt van de rand. Ze moeten niet zo breed zijn als de af fabriek versie. Die zit een mm los aan alle kanten. Maar dit is gewoon teveel. Bijna een halve cm te klein.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDnNcjUhOr1WY9LDBiJ15TAd/thumb.jpg

Iig, ik vind van wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 07-06-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 923239

mschol schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:17:
[...]

deze is out of stock, de originele is out of stock, de Oppo site is gesloten..
Wat zijn nog goede, en het liefst niet te dure, autoladers voor een OP3(T) die ook nog enigsinds snel laden (of iniedergeval snel genoeg laden dat hij bij navigeren niet alsnog leeg loopt)?

mijn pa wil er 1 hebben.
Die van Blitzwolf is zeker erg goed. Kijk anders even rond op Aliexpress. Die verkopen hem ook. Deze is goedkoop en orgineel.
https://www.aliexpress.com/item/32663161984/32663161984.html

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 923239 op 07-06-2017 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Ik wil hier even credits geven aan de Orzly V2 screenprotector. Vandaag viel mijn telefoon van een meter hoog vol op het scherm op straat. Allemaal barsten, dus ik baalde al flink. Tot ik ineens bedacht dat de protector die erop zat van glas was dus wellicht de barsten niet allemaal in het scherm zelf zaten. Thuis screenprotector eraf gepulkt en eronder zat een volledig intact scherm.
Hij is misschien niet perfect, heeft wat last van het rainbow effect, maar waar het ding echt voor dient, het beschermen van het scherm, is deze protector goed in geslaagd.
Had een 2 pack gekocht, dus gelijk de nieuwe erop gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Arunia schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:08:
Hij komt niet eens in de buurt van de rand. Ze moeten niet zo breed zijn als de af fabriek versie. Die zit een mm los aan alle kanten. Maar dit is gewoon teveel. Bijna een halve cm te klein.
[afbeelding]

Iig, ik vind van wel.
Dat is precies dezelfde als de mijne uit china :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 21:54
Ransom_nl schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:44:
Ik wil hier even credits geven aan de Orzly V2 screenprotector. Vandaag viel mijn telefoon van een meter hoog vol op het scherm op straat. Allemaal barsten, dus ik baalde al flink. Tot ik ineens bedacht dat de protector die erop zat van glas was dus wellicht de barsten niet allemaal in het scherm zelf zaten. Thuis screenprotector eraf gepulkt en eronder zat een volledig intact scherm.
Hij is misschien niet perfect, heeft wat last van het rainbow effect, maar waar het ding echt voor dient, het beschermen van het scherm, is deze protector goed in geslaagd.
Had een 2 pack gekocht, dus gelijk de nieuwe erop gedaan.
Ik heb al verschillende maanden de Orzly V2. Ik kan er niets slecht over zeggen. Werkt zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Anoniem: 923239 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:25:
[...]

Die van Blitzwolf is zeker erg goed. Kijk anders even rond op Aliexpress. Die verkopen hem ook. Deze is goedkoop en orgineel.
https://www.aliexpress.com/item/32663161984/32663161984.html
thnx, gelijk maar besteld, incl een extra lange usb c kabel voor mijzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mschol schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:38:
[...]

thnx, gelijk maar besteld, incl een extra lange usb c kabel voor mijzelf
Geen probleem! Mag ik een linkje van de usb c die je hebt besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Anoniem: 923239 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:21:
[...]

Geen probleem! Mag ik een linkje van de usb c die je hebt besteld? :)
ook uit de Blitzwolf store:
http://s.aliexpress.com/6VVzQfqM

[ Voor 6% gewijzigd door mschol op 09-06-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die had ik ook al op het oog! Ziet er prima uit. Wil je misschien laten weten hoe hij bevalt als je hm binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Anoniem: 923239 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Die had ik ook al op het oog! Ziet er prima uit. Wil je misschien laten weten hoe hij bevalt als je hm binnen hebt?
is goed..
*maakt notitie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
[...]

Ik heb dezelfde kabel een tijdje geleden binnen gekregen. De kabel werkt in combinatie met een standaard QuickCharge 3.0 adapter prima. Hij laad natuurlijk niet zo snel als de Dash Charger, maar snel zat. Zelfde geldt trouwens voor de 12V charger van Blitzwolf.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

demo31051987 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Ik heb dezelfde kabel een tijdje geleden binnen gekregen. De kabel werkt in combinatie met een standaard QuickCharge 3.0 adapter prima. Hij laad natuurlijk niet zo snel als de Dash Charger, maar snel zat. Zelfde geldt trouwens voor de 12V charger van Blitzwolf.
Okee dankjewel! Wat gebeurt er als je die kabel icm een standaard adapter gebruikt
(zonder quickcharge), weet jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Anoniem: 923239 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Okee dankjewel! Wat gebeurt er als je die kabel icm een standaard adapter gebruikt
Dat gaat gewoon prima, maar dan op normale usb laadsnelheden. Ik gok +- 1,5a

Overigens heeft een quickcharge lader op een OP3t geen zin, die gaat niet sneller dan een gewone lader met het zelfde vermogen op 5v

[ Voor 17% gewijzigd door WCA op 16-06-2017 10:12 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Anoniem: 923239 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Het toestel laat prima op, maar is niet heel snel. Ik merk dat als ik een normale 12V charger gebruik, dat mijn OP3T toch nog leeg loopt wanneer ik Spotify en Flitsmeister heb draaien.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

demo31051987 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Het toestel laat prima op, maar is niet heel snel. Ik merk dat als ik een normale 12V charger gebruik, dat mijn OP3T toch nog leeg loopt wanneer ik Spotify en Flitsmeister heb draaien.
Wat voor lader hebben we het hier dan over? Want een fatsoenlijke normale 1,5a lader zou echt wel voldoende moeten zijn voor een OP3t.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
GreNade schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Wat voor lader hebben we het hier dan over? Want een fatsoenlijke normale 1,5a lader zou echt wel voldoende moeten zijn voor een OP3t.
Volgens mij is het een 1A lader, mar die weet ik niet zeker. Het is al een oudere. Gelukkig heb ik nu die Blitzowlf lader gekocht. Deze is ruimschoots voldoende.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-04 10:53
Bijna alle cases zijn out of stock, zeer jammer. Ik wou nog zo graag een sandstone case :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

rippedchicken schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:36:
Bijna alle cases zijn out of stock, zeer jammer. Ik wou nog zo graag een sandstone case :(
Op ali verkopen ze ook sandstone cases, voor maar ong 1,80.
http://s.aliexpress.com/2AJRRZJZ
(from AliExpress Android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Van het weekend mijn Nillkin TPU nature clear case en Carbon case binnen gekregen.

TPU case had van mij wat strakker mogen zitten maar is mooi dun en de Carbon case vrij dik en een draak om om de telefoon te krijgen.

Kwaliteit van de OP Carbon case voelt wel beter maar is 3x zo duur :+

Ik heb trouwens zo'n rode braided Blitzwolf kabel al een maand in gebruik. Prima kabel hoor, laad aardig rap met mijn Ikea lader :+

[ Voor 18% gewijzigd door sapphire op 19-06-2017 12:12 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2020
Ik heb nu ook de orzly tempered glass op mijn telefoon liggen en deze kleeft ook niet aan de zijkanten. Enkel op het zwarte stuk bovenaan en onderaan. Met als gevolg dat er binnen de week stof onder de protector zit. Ook niet ideaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:05

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb inmiddels 3 oordopjes met microfoon geprobeerd, maar ik kan geen geluid opnemen. Ik hoor alleen maar gerommel. Één setje werd bij een Blackberry meegeleverd, het andere setje bij een Samsung Galaxy S7. Dus ze moeten compatibel zijn. Ik zie bovenin ook het icoontje verschijnen van headset met microfoon.
Het Philips setje dat ik laatst haastig kocht is waarschijnlijk voor Iphones; stekkertje is iets anders en ik zie als icoontje alleen een headset zonder dat streepje (microfoon).

Is mijn telefoon stuk of doe ik iets verkeerd?

Dit hoort eigenlijk meer in het accessoires topic, dus verplaatst

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 22-06-2017 16:30 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Nyarlathotep schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:51:
Ik heb inmiddels 3 oordopjes met microfoon geprobeerd, maar ik kan geen geluid opnemen. Ik hoor alleen maar gerommel. Één setje werd bij een Blackberry meegeleverd, het andere setje bij een Samsung Galaxy S7. Dus ze moeten compatibel zijn. Ik zie bovenin ook het icoontje verschijnen van headset met microfoon.
Het Philips setje dat ik laatst haastig kocht is waarschijnlijk voor Iphones; stekkertje is iets anders en ik zie als icoontje alleen een headset zonder dat streepje (microfoon).

Is mijn telefoon stuk of doe ik iets verkeerd?
Bij Android type (Samsung, Sony etc)( headsets zou volume en microfoon het beiden moeten doen op oneplus
Bij iPhone type moet de play pause, en microfoon beiden werken.

denk dus dat je headphone jack niet helemaal ok meer is

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 21:54
derootn schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:08:
Ik heb nu ook de orzly tempered glass op mijn telefoon liggen en deze kleeft ook niet aan de zijkanten. Enkel op het zwarte stuk bovenaan en onderaan. Met als gevolg dat er binnen de week stof onder de protector zit. Ook niet ideaal dus.
Bij mij hangt de Orzly er binnenkort een jaartje op. Nergens een stofje te bemerken hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
GreNade schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:50:
[...]

Als ze niet voor apple zijn is de kans groot dat ze met android werken. Samsung oortjes hebben ook een earpod achtige vorm tegenwoordig, en hebben een remote die sowieso met de 3t werkt, misschien kan je daar eens naar kijken?

https://www.amazon.co.uk/...fRID=RHRVE903TCPAHYW4WNAP

Deze
Terug komend op deze oordopjes. Heeft even geduurd maar heb er een aantal besteld. Ze werken perfect! Geluid is prima, volume en pauze knop werkt zoals het hoort net als de microfoon. Dus wie nog goedkope goede oordopjes zoekt, dit zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
[...]

prima kwaliteit kabel, alleen dat je er geen dash charge mee kan doen is wel in en in treurig
moet ik dus (weer) opzoek naar een alternatieve lange kabel.
neemt niet weg dat het een mooi kabeltje is voor erbij hoor, alleen zo heb ik er niet zoveel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

mschol schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:06:
[...]

prima kwaliteit kabel, alleen dat je er geen dash charge mee kan doen is wel in en in treurig
moet ik dus (weer) opzoek naar een alternatieve lange kabel.
neemt niet weg dat het een mooi kabeltje is voor erbij hoor, alleen zo heb ik er niet zoveel aan..
De enige kabels waarmee je (veilig) Dash charge kunt gebruiken zijn de originele kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik heb nog een vraagje, wat misschien nogal obvious klinkt, maar ik wil toch een definitief antwoord :p.

Binnenkort ga ik de Dash Car Charger bestellen. Nu wil ik ook meteen een powerbank, alleen zijn die al een lange tijd uit de verkoop van OnePlus gehaald. Nu wil ik een andere powerbank halen, maar ik weet eigenlijk niet welke. Ik wil op z'n minst 10.000 mAh, maar zo'n Fast-Charging powerbank heeft natuurlijk geen nut, of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-06 15:26

Louw Post

Cerenas

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:48:
Ik heb nog een vraagje, wat misschien nogal obvious klinkt, maar ik wil toch een definitief antwoord :p.

Binnenkort ga ik de Dash Car Charger bestellen. Nu wil ik ook meteen een powerbank, alleen zijn die al een lange tijd uit de verkoop van OnePlus gehaald. Nu wil ik een andere powerbank halen, maar ik weet eigenlijk niet welke. Ik wil op z'n minst 10.000 mAh, maar zo'n Fast-Charging powerbank heeft natuurlijk geen nut, of wel?
Heb zelf een powerbank van Xiaomi, die van 10.000mAh. Moet zeggen dat die erg goed werkt en er ook nog kwalitatief goed uit ziet en aan voelt. Geen ervaring met fast charging powerbanks, maar denk dat bijvoorbeeld QuickCharge niet zal werken op een OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Louw Post schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:33:
[...]

Heb zelf een powerbank van Xiaomi, die van 10.000mAh. Moet zeggen dat die erg goed werkt en er ook nog kwalitatief goed uit ziet en aan voelt. Geen ervaring met fast charging powerbanks, maar denk dat bijvoorbeeld QuickCharge niet zal werken op een OP3.
Oke, dus gewoon 2 ampere output?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Anonymoussaurus schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 02:20:
[...]

Oke, dus gewoon 2 ampere output?
Vanaf 1,5 zou al prima moeten zijn. Dan laadt de telefoon iig nog als je hem ook gebruikt ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:50
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:48:

Ik heb zelf de Dash charger van Oneplus.
Nu wil mijn vriendin ook graag vaak de tel opladen in de auto.
Ik heb nu de Baozu lader besteld via Aliexpress. (Dual usb output)
Ben benieuwd als het goed werkt.. bij de eerste types waren er problemen maar het blijkt nu wel te werken.
Deze lader blijkt dus DASH charge te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

thespeed schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:28:
[...]

Ben benieuwd als het goed werkt.. bij de eerste types waren er problemen maar het blijkt nu wel te werken.
Je moet je eigenlijk afvragen of je je telefoon in zulke laders wil prikken, deze hebben vaak belabberde spanningsregulatie of missen overspanningsbeveiliging. Voordat je elke dag je telefoon ermee op gaat laden zou ik in ieder geval even onderzoek doen naar de interne kwaliteit

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

GreNade schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:37:
[...]

Je moet je eigenlijk afvragen of je je telefoon in zulke laders wil prikken, deze hebben vaak belabberde spanningsregulatie of missen overspanningsbeveiliging. Voordat je elke dag je telefoon ermee op gaat laden zou ik in ieder geval even onderzoek doen naar de interne kwaliteit
Helemaal mee eens. Daar komt nog bij dat er problemen zijn met de veiligheid en kwaliteit van verschillende USB-C kabels uit China, omdat er een verkeerde weerstand in zit, of ze op een andere manier niet goed communiceren met de telefoon. Was een tijdje geleden een bericht dat zo'n verkeerde kabel verschillende problemen kon veroorzaken.

Ik zou dus nogal uitkijken met kabels en laders van derden.

[ Voor 11% gewijzigd door Esumontere op 03-07-2017 12:50 . Reden: Linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Kabels van enige betrouwbare Chinese fabrikanten zijn overigens wel van goede kwaliteit. Dan heb ik het over Xiaomi, Anker en BlitzWolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

MeltedForest schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:16:
Kabels van enige betrouwbare Chinese fabrikanten zijn overigens wel van goede kwaliteit. Dan heb ik het over Xiaomi, Anker en BlitzWolf.
Kabels is vaak weinig mis mee inderdaad, ik heb een boel kabels van Bastec, die zijn ook prima.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Ik bedoelde eigenlijk ook adapters, car chargers en meer van zulks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

De merken die jij noemt zijn prima inderdaad, Anker is alleen niet een merk dat je vaak zelf uit china importeert, is gewoon in NL te koop.

Xiaomi en blitzwolf zijn vaak prima inderdaad, maar er is wel veel namaak in de omloop. Oppassen dus

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:50
Bedankt voor de waarschuwing.
Ik zal eens kijken als er al reviews zijn van deze autolader.
Ik heb hem helaas al besteld dus maar eens kijken wat ik er mee doe.
Als hij makkelijk open te maken is dan kan ik hem ook nog weleens van binnen bekijken.

Tja soms wordt er weleens zooi verkocht.
Heb hier ook 2 dezelfde powerbanks liggen waar maar 3.7V vanaf komt.
Denk dat deze de laadstroom van mijn tel niet zo geweldig vonden waardoor de
laadcontroller eruit gefikt is.

Met mijn Xiaomi powerbank heb ik nooit problemen gehad en die werkt na heel wat jaren nog steeds prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Louw Post schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:15:
Vanaf 1,5 zou al prima moeten zijn. Dan laadt de telefoon iig nog als je hem ook gebruikt ondertussen.
1,5 is prima inderdaad, maar het liefst heb ik toch 2A output per (op z'n minst) aansluiting.
thespeed schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:28:
Mijn oog is gevallen op de Xiaomi powerbanks, omdat deze populair zijn, maar ook goedkoop en bekend staan om goede kwaliteit. Liever dus geen onbekende merken, omdat, zoals @GreNade al zei, ik straks geen problemen wil :p.

Goed, nu het volgende: Ik wil dus binnenkort een powerbank aanschaffen, maar goed, zo'n Quick-Charge powerbank tegenover zo'n 'normale' powerbank van Xiaomi is dus volledig nutteloos als je Dash-Charge hebt van OnePlus. Corrigeer mij als ik dat verkeerd heb begrepen, maar dat klinkt best logisch.

Nu heb ik mijn ogen laten vallen op de volgende powerbanks: https://tweakers.net/pric...303;434819;690411;690833/

Het liefst wil ik een zwarte powerbank, maar door de beperkte informatie in de Pricewatch zie ik ook niet echt wat het verschil is, behalve dat versie 2 Quick-Charge ondersteuning heeft. Klopt dat? Is dat het enige verschil?

Ook bestel ik het liever bij bol.com ofzo, omdat ik dan zeker weet dat hij op tijd aankomt, en ik dan niet zit te klooien met garantie en bla bla bla.

Nog even een paar vraagjes:
  • Het liefst wil ik een zwarte powerbank, maar door de beperkte informatie in de Pricewatch zie ik ook niet echt wat het verschil is (tussen de powerbanks, zie linkje hierboven), behalve dat versie 2 Quick-Charge ondersteuning heeft. Klopt dat? Is dat het enige verschil?
  • Als enige bijkomend voordeel van powerbank 2 tegenover die 'normale' versie, dat is toch dat die powerbank zelf ook sneller oplaad?
  • Ik kan niet zo 1,2,3 vinden wanneer je nou 5V gebruikt, wanneer 7V, 9V en wanneer 12V. Zoveel verschillen. Ik weet wel wat het aantal voltage doet etc, maar ze hebben het over capaciteit. Hoe hoger het voltage, hoe lager het totaal mAh er in die powerbank zit. Hoe zit dit?

[ Voor 21% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-07-2017 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50

13art

Moderator Mobile
Anonymoussaurus schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:33:
[...]

1,5 is prima inderdaad, maar het liefst heb ik toch 2A output per (op z'n minst) aansluiting.

[...]

Mijn oog is gevallen op de Xiaomi powerbanks, omdat deze populair zijn, maar ook goedkoop en bekend staan om goede kwaliteit. Liever dus geen onbekende merken, omdat, zoals @GreNade al zei, ik straks geen problemen wil :p.

Goed, nu het volgende: Ik wil dus binnenkort een powerbank aanschaffen, maar goed, zo'n Quick-Charge powerbank tegenover zo'n 'normale' powerbank van Xiaomi is dus volledig nutteloos als je Dash-Charge hebt van OnePlus. Corrigeer mij als ik dat verkeerd heb begrepen, maar dat klinkt best logisch.

Nu heb ik mijn ogen laten vallen op de volgende powerbanks: https://tweakers.net/pric...303;434819;690411;690833/

Het liefst wil ik een zwarte powerbank, maar door de beperkte informatie in de Pricewatch zie ik ook niet echt wat het verschil is, behalve dat versie 2 Quick-Charge ondersteuning heeft. Klopt dat? Is dat het enige verschil?

Ook bestel ik het liever bij bol.com ofzo, omdat ik dan zeker weet dat hij op tijd aankomt, en ik dan niet zit te klooien met garantie en bla bla bla.

Nog even een paar vraagjes:
  • Het liefst wil ik een zwarte powerbank, maar door de beperkte informatie in de Pricewatch zie ik ook niet echt wat het verschil is (tussen de powerbanks, zie linkje hierboven), behalve dat versie 2 Quick-Charge ondersteuning heeft. Klopt dat? Is dat het enige verschil?
  • Als enige bijkomend voordeel van powerbank 2 tegenover die 'normale' versie, dat is toch dat die powerbank zelf ook sneller oplaad?
  • Ik kan niet zo 1,2,3 vinden wanneer je nou 5V gebruikt, wanneer 7V, 9V en wanneer 12V. Zoveel verschillen. Ik weet wel wat het aantal voltage doet etc, maar ze hebben het over capaciteit. Hoe hoger het voltage, hoe lager het totaal mAh er in die powerbank zit. Hoe zit dit?
Dat laatste is puur natuurkunde. P= V x I Als V dus groter wordt dan moet I wel kleiner worden.
V is volgens mij afhankelijk van hoeveel je toestel trekt.
Heb zelf net de dunne zilveren besteld en die komt hopelijk binnen twee weken binnen. Heb ook de eerste generatie van 10400 mAh. Of er veel verschil in zit weet ik niet, want ik heb meer gekeken wat naar handzaam is voor op een festival. Vandaar dat ik nog de 10.000 mAh er bij besteld heb. Al al laadt die mijn telefoon maar 1x op, dan nog is dat genoeg voor op een festival.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15
Gister een 'third party' DASH Car Charger binnengekregen via AliExpress en vanochtend getest:
Werkt super, van 40% naar 91% met 40 minuutjes rijden.

https://nl.aliexpress.com...Dual-USB/32813121507.html

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 06:51:
Dat laatste is puur natuurkunde. P= V x I Als V dus groter wordt dan moet I wel kleiner worden.
V is volgens mij afhankelijk van hoeveel je toestel trekt.
Heb zelf net de dunne zilveren besteld en die komt hopelijk binnen twee weken binnen. Heb ook de eerste generatie van 10400 mAh. Of er veel verschil in zit weet ik niet, want ik heb meer gekeken wat naar handzaam is voor op een festival. Vandaar dat ik nog de 10.000 mAh er bij besteld heb. Al al laadt die mijn telefoon maar 1x op, dan nog is dat genoeg voor op een festival.
Maar wanneer gebruik je dan een ander voltage en wat is 'goed'?

Ik ben er trouwens tóch over na aan het denken om hem via Banggood te bestellen, en dan hem te laten registreren. Zorgt dit voor verkorte levertijd?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qYMI0KS.png

Ik vind het ook raar dat ik geen express shipping kan gebruiken op dat product. Hier het product: https://www.banggood.com/...932.html?rmmds=mywishlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Anonymoussaurus schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:06:
[...]

Ik ben er trouwens tóch over na aan het denken om hem via Banggood te bestellen, en dan hem te laten registreren. Zorgt dit voor verkorte levertijd?

[afbeelding]

Ik vind het ook raar dat ik geen express shipping kan gebruiken op dat product. Hier het product: https://www.banggood.com/...932.html?rmmds=mywishlist
Jup, wordt er significant sneller op. Heb het met die optie meestal binnen een week, soms ietsje langer. Nooit langer dan 2 weken iig.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GreNade schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:13:
Jup, wordt er significant sneller op. Heb het met die optie meestal binnen een week, soms ietsje langer. Nooit langer dan 2 weken iig.
Nice! :D Dus hij zou vóór zondag de 16e er moeten zijn toch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Anonymoussaurus schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:14:
[...]

Nice! :D Dus hij zou vóór zondag de 16e er moeten zijn toch? :)
Grote kans, maar geen garantie natuurlijk. Je kan de tracking goed in de gaten houden tegenwoordig, 17track + internationalparceltracking.com + postnl.nl heb je gewoon end to end tracking.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GreNade schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:15:
[...]

Grote kans, maar geen garantie natuurlijk. Je kan de tracking goed in de gaten houden tegenwoordig, 17track + internationalparceltracking.com + postnl.nl heb je gewoon end to end tracking.
Waarom zijn er 3 sites nodig? Ik dacht dat er maar 2 sites nodig waren. Iets als DHL en postnl :p. Ik sta nu in de wachtrij, dus zal het voor de zekerheid vragen.

Trouwens, waarom kan ik geen priority mail aanvinken? Die optie mis ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:17

[afbeelding]

Mijn ervaring met Banggood is dat je het product vaak binnen 14 tot 16 dagen binnen hebt. Ik gebruik altijd standaard shipping, zonder tracking, gewoon zo goedkoop mogelijk. Overigens kun je met kortingscode: BGAFF7 nog €1,17 korting krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 06-07-2017 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Anonymoussaurus schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:16:
[...]

Waarom zijn er 3 sites nodig? Ik dacht dat er maar 2 sites nodig waren. Iets als DHL en postnl :p. Ik sta nu in de wachtrij, dus zal het voor de zekerheid vragen.

Trouwens, waarom kan ik geen priority mail aanvinken? Die optie mis ik.
17track voor wanneer het pakket nog in china is, die twee andere sites zijn van postnl, de een voor het proces tot het de douane door is (internationalparceltracking) en postnl.nl kan je de dag zelf zien hoe laat ie bezorgd wordt.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:19:
Mijn ervaring met Banggood is dat je het product vaak binnen 14 tot 16 dagen binnen hebt. Ik gebruik altijd standaard shipping, zonder tracking, gewoon zo goedkoop mogelijk. Overigens kun je met kortingscode: BGAFF7 nog €1,17 korting krijgen.
Ik heb met de volgende kortingscode 3,34 korting weten te regelen: 20bgxmpb
Die vrouw van de chat zei net dat ik m'n pakketje eerder kan verwachten met de registered shipping, maar ze kon niet vertellen of ik hem dan vóór 16 juni kan krijgen.. wat ook best logisch is, maar toch. Het scheelt iets van 16 euro met bol.com. Weet alleen niet of ik dat het waard vind, om hem op tijd te krijgen.

Nu zit ik ook met het volgende probleem dat ik geen Quick-Charge stekkerblokje heb, waardoor die powerbank alsnog retentraag oplaad.. Enige voordeel is dan dat hij betere cellen heeft en wat lichter is, en wat dunner tegenover de goedkopere versie zonder Quick-Charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:17
Anonymoussaurus schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:50:
Nu zit ik ook met het volgende probleem dat ik geen Quick-Charge stekkerblokje heb, waardoor die powerbank alsnog retentraag oplaad.. Enige voordeel is dan dat hij betere cellen heeft en wat lichter is, en wat dunner tegenover de goedkopere versie zonder Quick-Charge.
Bestel je deze er toch bij: BlitzWolf® BW-S5 QC3.0 Momenteel out of stock zie ik.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 06-07-2017 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Die is uitverkocht :p.

Door de bomen zie ik het bos niet meer zoveel van die QC adapters zijn er.. Ik wil gewoon 1 goedkope adapter die QC 2.0 ondersteund (3.0 hoeft niet want die powerbank gaat maar tot 2.0). Hoe ga ik daar in hemelsnaam op sorteren? En hoe weet ik of ik een neppe heb die stiekem helemaal geen Quick-Charge ondersteund?

[ Voor 36% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-07-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-05 21:18
Welke is volgens jullie een goede screen protector? Ik wou de curved bestellen op oneplus.net maar niets te vinden daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Anonymoussaurus schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:51:
[...]

Die is uitverkocht :p.

Door de bomen zie ik het bos niet meer zoveel van die QC adapters zijn er.. Ik wil gewoon 1 goedkope adapter die QC 2.0 ondersteund (3.0 hoeft niet want die powerbank gaat maar tot 2.0). Hoe ga ik daar in hemelsnaam op sorteren? En hoe weet ik of ik een neppe heb die stiekem helemaal geen Quick-Charge ondersteund?
Ik heb zelf onderstaande:
https://www.aliexpress.co...k/301635_32669473020.html
Hij werkt prima, maar omdat ik geen apparaten heb die QC ondersteunen kan ik dit helaas niet testen. Ugreen is in mijn ervaring tot nu toe een betrouwbaar en kwalitatief merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50

13art

Moderator Mobile
benep schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:37:
Welke is volgens jullie een goede screen protector? Ik wou de curved bestellen op oneplus.net maar niets te vinden daar
Er zijn maar weinig goede screenprotectors voor de op3(t). Zeker als je zoekt naar gehard glazen protectors. Je zou kunnen kijken naar een ultimateshield protector. Voor op het scherm ben ik daar (op een S7) erg tevreden over. Had ik niet verwacht omdat ik altijd geharde glazen protectors had. Maar ik zou deze zo weer bestellen voor een ander toestel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
[...]

[afbeelding]

je hebt hem wellicht al besteld maar:

tracking toevoegen verkort de levertijd over het algemeen niet, dat je geen priority kan selecteren heeft vermoedelijk te maken met de hele strenge regels voor verzenden van batterijen per post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 07:39
benep schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:37:
Ik heb er inmiddels al vijf getest maar ik heb er nu één die er al 2 maanden op zit. Geen stof en bubbels, helemaal top.

Dat is deze: https://www.amazon.co.uk/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben afgestapt van de screen protectors, dan maar een hoesje met flapje over het scherm. Die van Nilkin is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Louw Post schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:46:
Ik heb zelf onderstaande:
https://www.aliexpress.co...k/301635_32669473020.html
Hij werkt prima, maar omdat ik geen apparaten heb die QC ondersteunen kan ik dit helaas niet testen. Ugreen is in mijn ervaring tot nu toe een betrouwbaar en kwalitatief merk.
mschol schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:48:
je hebt hem wellicht al besteld maar:

tracking toevoegen verkort de levertijd over het algemeen niet, dat je geen priority kan selecteren heeft vermoedelijk te maken met de hele strenge regels voor verzenden van batterijen per post
Ik heb het inderdaad al allemaal besteld.

Waarom zeiden anderen dan dat het wel zou uitmaken? Je hoort uiteindelijk 10 verschillende verhalen, dus daar heb je uiteindelijk weinig aan :p. Anyway, maakt ook niet uit. Is toch al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zoek een manier om te zorgen dat mn OP3t niet gaat buigen in mijn broekzak, ook niet lichtjes. Welke hoesjes zijn geschikt? Otter heeft momenteel maar 1 soort hoesje, en het valt me op dat ze alleen de val-en stootkwaliteiten benoemen, maar niet de anti-flexing eigenschappen.

Mjjn vorige telefoon (geen OnePlus) werd steeds slechter qua touch. Dat wil ik deze keer voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:00
Je moet toch wel al echt ongelooflijk veel kracht op een telefoon zetten eer die gaat buigen. En met dat soort kracht, gaat een hoesje ook niet echt helpen.
Ik heb voor mijn OP3 gewoon de officiële flip case, en heb vorige week eens mijn telefoon eruit gehaald en hij is, na 1 jaar, echt nog in nieuwstaat (en gebruik dus niet eens een screen protector). Meestal zit mijn telefoon ook gewoon in mijn broekzak.

PS: deze cover dus : https://oneplus.net/be_nl/oneplus-3-3t-flip-cover

[ Voor 14% gewijzigd door Twixie op 20-07-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Twixie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:15:
Je moet toch wel al echt ongelooflijk veel kracht op een telefoon zetten eer die gaat buigen. En met dat soort kracht, gaat een hoesje ook niet echt helpen.
Ik heb voor mijn OP3 gewoon de officiële flip case, en heb vorige week eens mijn telefoon eruit gehaald en hij is, na 1 jaar, echt nog in nieuwstaat (en gebruik dus niet eens een screen protector). Meestal zit mijn telefoon ook gewoon in mijn broekzak.

PS: deze cover dus : https://oneplus.net/be_nl/oneplus-3-3t-flip-cover
Dank voor je reactie.

Ik ben toch wat sceptischer als het gaat om de kracht die op een telefoon komt in de broek, zeker als je even bukt ofzo. Het is toch een halve tablet dat je in je broek steekt. Als je ziet wat de otterbox voor de iphone 6 doet: YouTube: Will Otterbox keep your iPhone 6 from bending?.

Helaas heeft de otterbox voor de oneplus behoorlijk wat negatieve ervaringen op otterbox, dus ben benieuwd naar een sterke kandidaat. Keuze is helaas niet reuze ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:00
Om die iPhone te plooien moet hij al gedurende ettelijke seconden alle kracht op het midden en op de randen zetten. Serieus, een smartphone gaat echt niet ongemerkt gaan buigen van in je broekzak te zitten. Ik denk dat je al serieus wat pijn in je bil gaat voelen eer er zoveel kracht op het toestel gaat komen dat het zou gaan buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:16
Vraagje: Ik neem aan dat de Bullets (V2) ook op de OP3 werken?

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA

WCA

StopEcocide schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:03:
Vraagje: Ik neem aan dat de Bullets (V2) ook op de OP3 werken?
Das geen vraag, maar ach :+

Tuurlijk werken de bullets ook op de OP3 :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:20
Ik heb deze adapter nu via Ebay besteld: http://www.ebay.nl/itm/Fl...T-converter-/272759481364 Dit zou een QC lader moeten converteren naar een Dash Charger. Ook in combinatie met Power-Banks.

Gevonden via: https://www.reddit.com/r/..._to_convert_qc20_to_dash/

Filmpje:
YouTube: QC2.0 to Dash charge

[ Voor 29% gewijzigd door Lizard op 23-07-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Lizard schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:38:
Ik heb deze adapter nu via Ebay besteld: http://www.ebay.nl/itm/Fl...T-converter-/272759481364 Dit zou een QC lader moeten converteren naar een Dash Charger. Ook in combinatie met Power-Banks.

Filmpje:
ziet er niet bepaald veilig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Lizard schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:38:

Filmpje:
Dit lijkt me een héél slecht idee. Tenzij je je telefoon wil frituren, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik ben het niet oneens met bovenstaande opmerkingen, maar vind het als tweaker en backpacker interessant. Ben benieuwd naar de bevindingen, al heb ik zelf geen OP3 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-06 12:27
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede screenprotector. Heb nu die van Orzly (glas en normaal) maar bevalt allebei niet echt.

Iemand tips? Hoeft niet glas te zijn want ik lees overal dat die allemaal niet echt top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-05 21:18
Heeft hier iemand ervaring met D Brand skins?
Hoe bevalt dat? Ben er wel eens benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

benep schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:03:
Ja, ik heb er 1. Het bevalt me erg goed, maakt de telefoon een stuk minder glibberig, en customization is gaaf. De skins beschermen de telefoon verder niet echt (alleen tegen oppervlakkige krassen).

Na een half jaar gebruik beginnen de hoekjes van de skin wel los te laten. Ik heb inmiddels ook een nieuwe besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
Chris.nl schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:19:
[...] vind het als tweaker en backpacker interessant. Ben benieuwd naar de bevindingen, al heb ik zelf geen OP3 meer.
Nou inderdaad. Juist passend op een site als tweakers. Waar het fout kan gaan is dat bezoekers in dit soort topics op zoek gaan naar goed werkende en veilige oplossingen. Daar is eigenlijk weinig 'tweaken' (meer) aan. Met die kanttekeningen is het juist prachtig en heel passend om op (gathering of) tweakers te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

benep schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:03:
Heb er ook één gehad, zeker een aanrader als je dat mooi vindt. Heb hem zelf een half jaar gehad en vervolgens eraf gehaald omdat ik moe was van de print. :+ Ook het verwijderen van de skin gaat goed (mocht je weer anders willen). Wel wat moeite want het zit echt stevig vast, maar het liet bij mij geen resten achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:12
Weet iemand waar een orginele dash charger met kabel goedkoop besteld kan worden? Via de OnePlus site wordt een absurde 20 euro aan verzendkosten gerekend op een al 40 euro kostende charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Droid schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:14:
Weet iemand waar een orginele dash charger met kabel goedkoop besteld kan worden? Via de OnePlus site wordt een absurde 20 euro aan verzendkosten gerekend op een al 40 euro kostende charger.
ebay of aliexpress.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Droid schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:14:
Ik heb deze besteld: http://s.aliexpress.com/JzmmiQfY

Schijnt goed te werken. 100 centimeter kabel is de ronde. De 150 centimeter is de platte kabel.

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 26-07-2017 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Anonymoussaurus schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 00:15:
[...]

Ik heb deze besteld: http://s.aliexpress.com/JzmmiQfY

Schijnt goed te werken. 100 centimeter kabel is de ronde. De 150 centimeter is de platte kabel.
Zie dit als review staan:
"Phone does not show "dash charging" while charging but phone does seem to be charging fast. Came without original box."

Ben benieuwd hoe die oplader bevalt. Hoor het graag als je hem binnen hebt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Louw Post schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:54:
[...]

Zie dit als review staan:
"Phone does not show "dash charging" while charging but phone does seem to be charging fast. Came without original box."

Ben benieuwd hoe die oplader bevalt. Hoor het graag als je hem binnen hebt. :9
Jup, ik zie verschil reacties. Ik weet niet welke jij hebt bekeken, maar bij de meesten werkt het gewoon.

Ben benieuwd. Zal mijn bevindingen hier plaatsen zodra ik het heb getest.

Psst, heb ook de Dash Car Charger besteld en de Silver Bullets V2 bij OnePlus. Dash Car Charger voor 10 euro, en de oortjes gratis gekregen 😏.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-06 08:23
Iemand ervaringen met screenprotectors? Ik heb de fabrieksprotector laten zitten, die voldeed prima, maar is afgelopen weekend flink gekrast.
Het valt mij op dat rondom het scherm een beetje afloopt (rete niet functioneel wat mij betreft...). De fabrieksprotector blijft prima zitten maar heeft wel rondom een "los" randje waar redelijk wat vuil onder blijft zitten. Werken glassprotectors en andere minder buigzame materialen hier wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

stefijn schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:01:
Iemand ervaringen met screenprotectors? Ik heb de fabrieksprotector laten zitten, die voldeed prima, maar is afgelopen weekend flink gekrast.
Het valt mij op dat rondom het scherm een beetje afloopt (rete niet functioneel wat mij betreft...). De fabrieksprotector blijft prima zitten maar heeft wel rondom een "los" randje waar redelijk wat vuil onder blijft zitten. Werken glassprotectors en andere minder buigzame materialen hier wel op?
Geen enkele, helaas. Ze vertonen allemaal het probleem dat jij omschrijft: slecht plakken de randjes waar vuil onder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-06 08:23
Hmm....oke, jammer. Dan bestel ik denk maar gewoon de plastic variant zoals die er nu op zit. Ik heb niet zo'n probleem met de randjes, in het begin dacht ik dat de boel uiteindelijk makkelijk los zou laten maar dat lijkt niet te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:30
Anonymoussaurus schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:55:
[...]

Jup, ik zie verschil reacties. Ik weet niet welke jij hebt bekeken, maar bij de meesten werkt het gewoon.

Ben benieuwd. Zal mijn bevindingen hier plaatsen zodra ik het heb getest.

Psst, heb ook de Dash Car Charger besteld en de Silver Bullets V2 bij OnePlus. Dash Car Charger voor 10 euro, en de oortjes gratis gekregen 😏.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen de Dash Car charger voor 10 euro te krijgen, ik zoek die eigenlijk incl kabel ipv die AliExpress Dash charger combo (wat overigens qua prijs te mooi om waar te zijn lijkt).
Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen