1,5 is prima inderdaad, maar het liefst heb ik toch 2A output per (op z'n minst) aansluiting.
thespeed schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:28:
Ik heb zelf de Dash charger van Oneplus.
Nu wil mijn vriendin ook graag vaak de tel opladen in de auto.
Ik heb nu de Baozu lader besteld via Aliexpress. (Dual usb output)
Ben benieuwd als het goed werkt.. bij de eerste types waren er problemen maar het blijkt nu wel te werken.
Deze lader blijkt dus DASH charge te ondersteunen.
Mijn oog is gevallen op de Xiaomi powerbanks, omdat deze populair zijn, maar ook goedkoop en bekend staan om goede kwaliteit. Liever dus geen onbekende merken, omdat, zoals @GreNade al zei, ik straks geen problemen wil

.
Goed, nu het volgende: Ik wil dus binnenkort een powerbank aanschaffen, maar goed, zo'n Quick-Charge powerbank tegenover zo'n 'normale' powerbank van Xiaomi is dus volledig nutteloos als je Dash-Charge hebt van OnePlus. Corrigeer mij als ik dat verkeerd heb begrepen, maar dat klinkt best logisch.
Nu heb ik mijn ogen laten vallen op de volgende powerbanks:
https://tweakers.net/pric...303;434819;690411;690833/
Het liefst wil ik een zwarte powerbank, maar door de beperkte informatie in de Pricewatch zie ik ook niet echt wat het verschil is, behalve dat versie 2 Quick-Charge ondersteuning heeft. Klopt dat? Is dat het enige verschil?
Ook bestel ik het liever bij bol.com ofzo, omdat ik dan zeker weet dat hij op tijd aankomt, en ik dan niet zit te klooien met garantie en bla bla bla.
Nog even een paar vraagjes:
- Het liefst wil ik een zwarte powerbank, maar door de beperkte informatie in de Pricewatch zie ik ook niet echt wat het verschil is (tussen de powerbanks, zie linkje hierboven), behalve dat versie 2 Quick-Charge ondersteuning heeft. Klopt dat? Is dat het enige verschil?
- Als enige bijkomend voordeel van powerbank 2 tegenover die 'normale' versie, dat is toch dat die powerbank zelf ook sneller oplaad?
- Ik kan niet zo 1,2,3 vinden wanneer je nou 5V gebruikt, wanneer 7V, 9V en wanneer 12V. Zoveel verschillen. Ik weet wel wat het aantal voltage doet etc, maar ze hebben het over capaciteit. Hoe hoger het voltage, hoe lager het totaal mAh er in die powerbank zit. Hoe zit dit?
[
Voor 21% gewijzigd door
Anonymoussaurus op 06-07-2017 00:08
]