Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Twixie schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:27:
[...]

My mistake. Ik keek naar deze foto, en daarop lijkt het alsof de klep eigenlijk los is van de achterkant en met een staafje of zo vasthangt. Maar nu besef ik dat dat dat wit lijntje geen spleet is tussen cover en achterkant maar gewoon het metaal van het toestel :).

[afbeelding]
Ja die klopt niet inderdaad, het loop gewoon over op de achterkant Het is inderdaad het metaal van de telefoon zelf. Hier nog een filmpje over de flipcover YouTube: OnePlus X - Top 5 Cases! Laat maar, dit gaat over de oneplus x 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 23-07-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Heb de nieuwe Spartan Tempered glass van Xtremeguard besteld (2 stuks 92% korting)

http://www.xtremeguard.co...us_3_screen_protector.htm

Over kleine maand mijn oordeel vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Quacka schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:35:
Iemand ervaring met een houder voor op je fiets?
Ik zat zelf aan zoiets te denken:
http://www.pdashop.nl/pro...ml#product_specifications

Enige die zeker past volgens de specs zou deze zijn:
https://www.123bestdeal.n...stendige-hoes#information

Iemand ervaring mee / betere oplossing?
Zit net ook te kijken voor een fietsmount. Op AliExpress zie je er heel veel:
http://www.aliexpress.com...7b-4b07-8919-a0db8877a09d

En nog meer:
http://nl.aliexpress.com/...hipCountry=NL&needQuery=n

Iemand toevallig ervaringen met deze dingen? Voor die prijs is het vast het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-08 11:16
Ik heb de Oneplus 3 nu sinds dinsdag in gebruik en sinds vrijdag -toen mijn bij Ali bestelde Nillkin flip cover binnenkwam- écht in gebruik. Ben heel blij met de cover (afmetingen worden niet heel veel groter en materiaal lijkt heel acceptabel, geheel minder 'slippery') Het probleem is echter dat wanneer je de cover opent het scherm geactiveerd wordt. Persoonlijk heb ik liever dat het scherm reageert zoals wanneer je erover zwaait. Dus niet volledig verlicht, maar alleen de tijd en de notificaties. Het stoort dat ik dan een extra handeling moet uitvoeren voor de 'zaklamp' ipv simpelweg een 'V tekenen, om maar iets te noemen. Daarnaast lijkt het me ook bevordelijk voor de accuduur. Heb al een potje gegoogled, maar niemand lijk dit (kleine) probleem te hebben. Iemand hier ervaring wellicht een oplossing?

[ Voor 5% gewijzigd door zkmkmmr op 24-07-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:42
Hebben jullie enig idee of de dash charge kabel het ook gewoon doet met een normale car charger. Ik heb een belkin car charger met 2.1 A.
Het gaat erom dat de telefoon oplaad. Ik hoef niet per ce de dash functie.

offtopic:
edit: stupid auto-correct

[ Voor 14% gewijzigd door StecaGrid op 25-07-2016 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
StecaGrid schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:28:
Hebben jullie enig ander of de dash charge kabel het ook gewoon Doetinchem ophalen een normale car charger. Ik heb een belkin car charger met 2.1 A.
Het gaat erom dat de telefoon oplaad. Ik hoef niet per ce de dash functie.
*offtopic* autocorrect? :+

Ik heb de Dash kabel al wel gebruikt op een normale oplader. Dat ging prima. Dus ik verwacht dat het op een autolader ook prima gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Jep, gaat prima. Telefoon laadt prima op, zelfs tijdens navigeren / scherm on. Op gewone lader en op autolader gebruikt. Alleen natuurlijk minder snel :)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ik heb via AliExpres deze tempered glass besteld. Ik moet zeggen dat hij goed plakt op het scherm e.d. Echter waar ik me aan stoor is de twee buttons onderin. Deze zijn verlicht maar worden niet goed door de protector door gelaten. Hierdoor kan je dus vaak niet terug uit het scherm e.d. Zijn er meer mensen met deze protector en herken je het probleem?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
Heb deze al vaker voorbij zien komen, maar wou toch even mijn mening geven.

Past perfect en maakt de telefoon direct een stuk makkelijker om vast te houden door de extra grip.

Een echte aanrader wat mij betreft. :*)

Ook nog deze besteld maar die moet nog binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:28
streelder schreef op maandag 25 juli 2016 @ 23:57:
Heb deze al vaker voorbij zien komen, maar wou toch even mijn mening geven.
Past perfect en maakt de telefoon direct een stuk makkelijker om vast te houden door de extra grip.
Een echte aanrader wat mij betreft. :*)
Mooi!
Als je hem op zijn rug legt, is de camera bobbel helemaal weg?
En, hoelang heeft het geduurd voordat je de case thuis had?

[ Voor 5% gewijzigd door Wenzel op 26-07-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Zoals de meesten heb ik maar 1 dash charger pakket bij mijn OP3.
Ik heb wat van deze dingen (http://www.ebay.com/itm/M...cef6b1:g:QUUAAOSw5VFWMeK9) besteld om toch op meer plekken op te kunnen laden zonder kabels mee te hoeven nemen. En voor de overbrugging van de tijd dat usb c echt de standaard is ipv micro usb.
Ze zijn nog onderweg, maar voordat ik ze ga gebruiken, zitten hier nadelen/problemen aan? Behalve dat het trager zal laden, dat neem ik maar even voor lief.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
lekzzz schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:51:
Ik heb via AliExpres deze tempered glass besteld. Ik moet zeggen dat hij goed plakt op het scherm e.d. Echter waar ik me aan stoor is de twee buttons onderin. Deze zijn verlicht maar worden niet goed door de protector door gelaten. Hierdoor kan je dus vaak niet terug uit het scherm e.d. Zijn er meer mensen met deze protector en herken je het probleem?
Heb als testje een tijdje terug de witte besteld. Je ziet plekken waar de lijm kleeft, verder geeft de witte rand ook de indruk dat je een deel van het scherm niet ziet, de randen aan de buitenkant stoorden me ook. Heb er een kwartiertje mee gedaan maar het trok op niets. De uitsparingen voor de buttons lijken toch groot genoeg om de button-leds weer te geven.

Zit momenteel met een "ok" Nilkin maar je hebt dan niet perfect contact aan de curved zijkantjes en boven/onder schermranden zijn bij een val geheel onbeschermd.

Het slaat wel tegen dat er nog steeds "ideale" tempered glass is.

[ Voor 10% gewijzigd door anessie op 26-07-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De car charger heeft ondertussen een andersgekleurde USB-aansluiting gekregen op de website. Hoewel de kabel natuurlijk al rood is, vond ik het groen toch mooier. Ach... eerstewereldproblemen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
anessie schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:03:
[...]

Heb als testje een tijdje terug de witte besteld. Je ziet plekken waar de lijm kleeft, verder geeft de witte rand ook de indruk dat je een deel van het scherm niet ziet, de randen aan de buitenkant stoorden me ook. Heb er een kwartiertje mee gedaan maar het trok op niets. De uitsparingen voor de buttons lijken toch groot genoeg om de button-leds weer te geven.

Zit momenteel met een "ok" Nilkin maar je hebt dan niet perfect contact aan de curved zijkantjes en boven/onder schermranden zijn bij een val geheel onbeschermd.

Het slaat wel tegen dat er nog steeds "ideale" tempered glass is.
Tnx voor je reply. Ik moet eerlijke zeggen dat ik er twee door elkaar haalde 8)7 Deze is wel goed maar een andere dus niet (de goede kreeg ik vandaag binnen :P )

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

Wenzel schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:46:
[...]

Mooi!
Ik heb toevallig de witte versie van die case en de camera bobel is helemaal weg, steekt dus niet meer uit. De case heb ik zelf via de Nillkin website besteld en dat duurde een paar weekjes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
Wenzel schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:46:
[...]

Mooi!
Ja, bobbel is precies weg. Verzending was 2 weken en een dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Dash Charge Car Charger is weer op voorraad !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Iemand toevallig een leuke goedkope USB OTG gevonden voor de OP3? Geen idee of daar nog verschil in zit. Kan natuurlijk een goedkope fixen via Aliexpress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik wou nog even meedelen dat mijn Orzly Tempered glass gesneuveld is net boven de slider positie.
Geen idee hoe, misschien per ongeluk ergens tegenaan gestoten? Toch wel een nadeel dat het glas iets over de 2.5D ronding uitsteekt.... Maakt het daar erg breekbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• containerp
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-09 09:18
Tudia Merge Case Grijs OnePlus 3 bij oneplus-shop uitverkocht.
Heeft iemand een idee waarom ik het niet bij amazon.com of de, kan bestellen?
verzenden niet naar nederland krijg ik dan te zien als ik wat anders bestel geen probleem.

[ Voor 24% gewijzigd door containerp op 27-07-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
containerp schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:52:
verzenden niet naar nederland
Geef je niet toevallig het antwoord op je eigen vraag ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

simthadim schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:46:
Iemand toevallig een leuke goedkope USB OTG gevonden voor de OP3? Geen idee of daar nog verschil in zit. Kan natuurlijk een goedkope fixen via Aliexpress :)
Ik heb er één van aliexpress http://nl.aliexpress.com/...tion-for/32482613868.html. Doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Je hebt maar USB2.0 nodig, maar die ziet er zeker goed uit. Wellicht meer toekomstbestendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
Chris.nl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:35:
[...]

Je hebt maar USB2.0 nodig, maar die ziet er zeker goed uit. Wellicht meer toekomstbestendig.
Volgens mij zijn (zo goed als?) alle USB type-A female naar USB type-C male adapters USB 3.0/3.1

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Chris.nl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:35:
[...]

Ja klopt, maar inderdaad voor andere apparaten in de toekomst en ik zocht er één met een aluminium behuizing :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
P1nGu1n schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Volgens mij zijn (zo goed als?) alle USB type-A female naar USB type-C male adapters USB 3.0/3.1
Zo goed als.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:19
Dennis_86 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:21:
Dash Charge Car Charger is weer op voorraad !!!
En lijkt op dit moment weer uitverkocht te zijn. Gelukkig had ik het zelf ook vanmiddag gezien en kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:07
Ik heb de OP3 nu 3 weken en ik zie een aantal hele fijne lijntjes op het scherm. Alleen zichtbaar onder zonlicht of als je direct licht op schijnt. Nu dacht om tempered glass op te plakken, maar ik lees dat eigenlijk geen goed product beschikbaar is.

Dat is wel een nadeel van ''2.5 D glass''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:03
ALPACINO schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:36:
Ik heb de OP3 nu 3 weken en ik zie een aantal hele fijne lijntjes op het scherm. Alleen zichtbaar onder zonlicht of als je direct licht op schijnt. Nu dacht om tempered glass op te plakken, maar ik lees dat eigenlijk geen goed product beschikbaar is.
Volgens mij heb je dat wel met meerdere touchscreens en heeft met de sensoren in het touchscreen te maken. Bvb op mijn Microsoft Surface Pro 3 zie ik onder fel zonlicht ook een raster maar dan van puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:07
Twixie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:37:
[...]

Volgens mij heb je dat wel met meerdere touchscreens en heeft met de sensoren in het touchscreen te maken. Bvb op mijn Microsoft Surface Pro 3 zie ik onder fel zonlicht ook een raster maar dan van puntjes.
Ik denk dat jij nu over het raster hebt dat nodig is om aanrakingen te registeren. Bij mij zijn het 2 a 3 fijne lijntjes. Dus echt krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25
yannickie111 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:55:
Zoals de meesten heb ik maar 1 dash charger pakket bij mijn OP3.
Ik heb wat van deze dingen (http://www.ebay.com/itm/M...cef6b1:g:QUUAAOSw5VFWMeK9) besteld om toch op meer plekken op te kunnen laden zonder kabels mee te hoeven nemen. En voor de overbrugging van de tijd dat usb c echt de standaard is ipv micro usb.
Ze zijn nog onderweg, maar voordat ik ze ga gebruiken, zitten hier nadelen/problemen aan? Behalve dat het trager zal laden, dat neem ik maar even voor lief.)
Heb er ook eentje, werkt prima voor opladen :Y

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
FlowDesign schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:03:
[...]

Heb er ook eentje, werkt prima voor opladen :Y
Mooi :) Hoe is de snelheid ermee?
En prima voor opladen, bedoel je daarmee dat het niet werkt voor data? (Niet dat je dat nog vaak doet in de tijd van wifi, maar goed :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
Zie net dat knaldeals.com 3 modellen van Spigen online heeft staan inclusief afbeeldingen:
Ultra Hybrid, Neo Hybrid en Rugged Armor.

Nu nog een leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
yannickie111 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:16:
[...]

Mooi :) Hoe is de snelheid ermee?
En prima voor opladen, bedoel je daarmee dat het niet werkt voor data? (Niet dat je dat nog vaak doet in de tijd van wifi, maar goed :+ )
Heb het even voor je getest ;)

Een ZIP-bestand van 1,3 GB kopiëren van m'n OP3 naar een laptop met USB 3.0 poort en SSD duurde met een Micro-USB kabel en het adaptertje precies even lang als met de originele USB-C Dash-kabel.

Prima dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
FlowDesign schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:33:
[...]

Heb het even voor je getest ;)

Een ZIP-bestand van 1,3 GB kopiëren van m'n OP3 naar een laptop met SSD duurde met een Micro-USB kabel en het adaptertje precies even lang als met de originele USB-C Dash-kabel.

Prima dus :)
Nice. Dan ga ik nog maar een paar van die krengen bestellen. Denk dat ik nog wel vaak ga hebben dat een kabeltje niet past, al zal het wel minder worden na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theus555
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:33
containerp schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:52:
verzenden niet naar nederland krijg ik dan te zien als ik wat anders bestel geen probleem.
amazone.de verzend wel naar nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 20:11
theus555 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:42:
[...]

amazone.de verzend wel naar nederland ;)
amazon.fr ook. Ik bestelde het daar. Leuke case trouwens. Ik heb wel na 1 week al erg veel krasjes op de achterzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theus555
Drossie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:32:
[...]

amazon.fr ook. Ik bestelde het daar. Leuke case trouwens. Ik heb wel na 1 week al erg veel krasjes op de achterzijde.
op de telefoon zelf of op het hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Laatst online: 27-06 00:03
Heeft iemand ervaring met usb sticks zoals deze icm de Oneplus 3?
https://www.amazon.co.jp/...=8-15&keywords=usb+c+64gb

Liefst wil ik een 128gb stick, dat zou wel handig zijn in het vliegtuig of de trein. De standaard 64gb zit zo vol als je er een lading films of series op zet.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Laatst online: 12-09 20:11
theus555 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:14:
[...]

op de telefoon zelf of op het hoesje?
Op de case. Gelukkig maar.

Ik heb Tudia daarover gecontacteerd. Ze vinden het normale gebruikschade. Ik vind het echter niet. Ik leg mijn telefoon nooit op vuile plaatsen en mijn broekzakken zijn nooit vuil.
Toch willen ze mij gratis een nieuwe cover geven als ik de verzendingskosten van 9€ betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
Ik heb paar weken terug een aantal 2 meter USB C kabels besteld bij Banggood.
Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben over de kwaliteit van de BlitzWolf Kabels.

Ik heb ze gekocht om niet altijd maar mijn Dash kabel+lader mee te hoeven slepen overal naar toe. Op vakantie gaat die nog wel mee, maar iedere dag naar het werk etc vond ik wat teveel van het goede en een 2e Dash charger heb ik over nagedacht maar vond ik geen must, zeker niet omdat ik de 1 meter kabel te kort vond.
Nu heb ik 2 meter kabel, geschikt (in theorie) tot 2.4A, werkt ook prima, even getest in de auto ipv dus de standaard kabel, kan prima navigatie aanhebben en telefoon laadt nog steeds langzaam op, dus de kabel beperkt niet :)

Voor mensen (zoals ik) die nog geen extra USB-C kabels hadden en niet perse overal de snellader nodig hebben zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ja, BlitzWolf, Anker en Aukey (volgens mij allemaal hetzelfde bedrijf) maakt goeie spullen. Ook verkrijgbaar op Amazon als je het wat sneller wilt hebben. Ik ben heel tevreden over mijn 4 en 5-poorts laders en kabels.

Ander vraagje: heeft iemand een rubberen bumper om zijn OP3? Ik zoek iets wat niet de voor en achterkant bedekt (nee, ook geen clear case, gewoon helemaal niets), maar alleen de zijkanten/hoekjes. Enig idee waar dat te vinden is? :)

[ Voor 35% gewijzigd door RedPixel op 29-07-2016 09:42 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

t_o_c schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 06:42:
Heeft iemand ervaring met usb sticks zoals deze icm de Oneplus 3?
https://www.amazon.co.jp/...=8-15&keywords=usb+c+64gb

Liefst wil ik een 128gb stick, dat zou wel handig zijn in het vliegtuig of de trein. De standaard 64gb zit zo vol als je er een lading films of series op zet.
Is het dan niet handiger om zoiets te halen en dan een satandaard USB stickie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
ulTimaS schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:02:
[...]

Is het dan niet handiger om zoiets te halen en dan een satandaard USB stickie?
Dan zit je met een aanhangsel van 5+cm aan je telefoon. Voor zover ik begrijp plug je die stick van Amazon in je telefoon en de andere kant past in je pc. Waarom zou je dan nog een adapter willen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

t_o_c schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:06:
[...]

Dan zit je met een aanhangsel van 5+cm aan je telefoon. Voor zover ik begrijp plug je die stick van Amazon in je telefoon en de andere kant past in je pc. Waarom zou je dan nog een adapter willen gebruiken?
O ja ik zie het, ik zag niet dat hij ook usb A had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Ik heb mijn OtterBox binnen :) Fijne case en vanochtend gelijk even getest toen 'ie uit mijn zak viel op de fiets.

Ben nog wel op zoek naar een degelijke screen protector. Heb nu de Nillkin OnePlus 3 Tempered Glass 9H Screen Protector, maar die past totaal niet op het scherm, heb een halve centimeter speling (horizontaal). Iemand nog advies voor een goeie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Jeoh schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:19:
Ik heb mijn OtterBox binnen :) Fijne case en vanochtend gelijk even getest toen 'ie uit mijn zak viel op de fiets.
Lucky you :P
Ben nog wel op zoek naar een degelijke screen protector. Heb nu de Nillkin OnePlus 3 Tempered Glass 9H Screen Protector, maar die past totaal niet op het scherm, heb een halve centimeter speling (horizontaal). Iemand nog advies voor een goeie?
Nope, volgens mij kunnen we hier inmiddels gezamenlijk concluderen dat er eigenlijk geen enkele screenprotector is welke echt lekker past.
Ik heb mijn Nillkin 9H+ er wel op laten zitten ook al ziet het er eigenlijk niet uit. Ik wacht op iets beters.

Qua hoesje heb ik vandaag ook dat ding van €0,91 binnen gekregen (minder dan 2 weken levertijd). Hij had wel net ietsje strakker erom mogen passen, maar voor dit geld echt prima hoor. Beschermt ook meteen de camera en het hoesje is transparant en maakt de telefoon niet veel groter/dikker. Erg tevreden mee :Y

http://nl.aliexpress.com/...ne-Phone/32685432836.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

De screen protector die er oorspronkelijk op het toestel zat was dus zo gek nog niet... Wat een gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lekzzz
DInsdag heb ik de IMAK Case binnen gekregen. Ik moet zeggen dat ik het erg mooi en strak vind passen. De OnePlus 3 blijft zo ook zijn eigen stijl en uiterlijk houden zonder dat deze verborgen wordt achter een andere kleur case.

Aan de voorzijde Tempered Glass 0.26mm HD Ultra Thin 2.5D Arc 9H

Afbeeldingslocatie: https://i1098.photobucket.com/albums/g378/lekzzz/Forum/OnePlus%203/IMG_20160729_175114_zpsep27ug4y.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i1098.photobucket.com/albums/g378/lekzzz/Forum/OnePlus%203/IMG_20160729_175107_zpsnzhl5mnc.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door lekzzz op 29-07-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XX7
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:06

XX7

De car dash charger is weer te bestellen in de oneplus chop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theus555
Drossie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 07:39:
[...]

Op de case. Gelukkig maar.

Ik heb Tudia daarover gecontacteerd. Ze vinden het normale gebruikschade. Ik vind het echter niet. Ik leg mijn telefoon nooit op vuile plaatsen en mijn broekzakken zijn nooit vuil.
Toch willen ze mij gratis een nieuwe cover geven als ik de verzendingskosten van 9€ betaal.
haha achja misschien kijken voor een case bij: aliexpress.com (hou er rekening mee dat je het pas binnen hebt na 2/3/4 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De car charger is ondertussen weer te bestellen voor wie dat graag wil. Zoals ik al eerder opmerkte: nu met rode usb aansluiting ipv groene. Iemand die weet of daar - behalve de kleur - nog meer verschil in zit?

Wat zijn nu de echte aanraders qua merken en typen hoesjes? Ik zie hier zoveel voorbij komen en ken al die merken eigenlijk helemaal niet. Ik heb dus ook werkelijk geen idee waar ik op moet letten bij zijn case/hoesje/cover/screenprotector/enz. Als ik het goed begrijp zijn Nilkin en Otterbox wel OK, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Als het echt slecht is lees je dat ongetwijfeld ook hier dus gewoon iets kiezen wat je zelf leuk lijkt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Heb nu de orzly screen protector op mijn op3 zitten past echt perfect moet ik zeggen. heb ook nog een orzly wallet case en een orzyl fusion bumper te koop staan mocht iemand geintreseert zijn die zijn allebei nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrrt744
  • Laatst online: 03-03-2021
Weet iemand waarom die bundles steeds out of stock zijn? De losse dingen zijn vgl mij gewoon verkrijgbaar.. Heel irritant dit, wan tik wilde meteen zo'n bundle en een tempered glass screenprotector mee bestellen als morgen de soft gold uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kestemodon
  • Laatst online: 12-09 10:21
Vraagje, ik heb de usb c kabel besteld (niet de dash cable). Bij openen blijkt dat beide uiteinde usb c zijn, dit staat nergens duidelijk op hun website vermeld.

Nu wil ik deze kabel terugsturen, maar dit mag enkel als de verpakking ongeopend is. Dit is toch in strijd met de Wet op verkoop op afstand? Want in de winkel zou ik de verpakking ook openen om net te kijken wat er in zit, nee?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
lekzzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 18:00:
DInsdag heb ik de IMAK Case binnen gekregen. Ik moet zeggen dat ik het erg mooi en strak vind passen. De OnePlus 3 blijft zo ook zijn eigen stijl en uiterlijk houden zonder dat deze verborgen wordt achter een andere kleur case.

[afbeelding]

[afbeelding]
Steekt dit glas ook boven de 2.5D glas van de OP3 uit? Ik ben namelijk op zoek naar 1 die dat niet doet, maar wel helemaal het scherm dekt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: als er dingen zijn uitverkocht op de one plus site. kijk op de oneplusshop.
verkopen het zelfde als op de oneplus site zelf en meer.
(let op het is wel wat duurder dan de oneplus site zelf maar de lever tijd is veel sneller)
http://www.oneplus-shop.nl/oneplus-3/hoesjes/
hier zijn walletcases, backcases, soft and hard backcases en sleeves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Koen87 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Steekt dit glas ook boven de 2.5D glas van de OP3 uit? Ik ben namelijk op zoek naar 1 die dat niet doet, maar wel helemaal het scherm dekt :+
Dit is de derde in rij die ik probeer en zit echt top. Wel bij deze aanbieder bestellen, ik had dezelfde bij een ander die niet goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
lekzzz schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:20:
[...]

Dit is de derde in rij die ik probeer en zit echt top. Wel bij deze aanbieder bestellen, ik had dezelfde bij een ander die niet goed zat.
Hoe zit het met het puntjesraster op de protector? Dat raster is noodzakelijk (naar wat ik gehoord heb) maar bij de ene zichtbaarder dan bij de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrrt744
  • Laatst online: 03-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:00:
Tip: als er dingen zijn uitverkocht op de one plus site. kijk op de oneplusshop.
verkopen het zelfde als op de oneplus site zelf en meer.
(let op het is wel wat duurder dan de oneplus site zelf maar de lever tijd is veel sneller)
http://www.oneplus-shop.nl/oneplus-3/hoesjes/
hier zijn walletcases, backcases, soft and hard backcases en sleeves
Bedankt voor de tip! Ik ben eerlijk gezegd niet erg onder de indrk van de site en de hoesjes (muv de otterbox) en het ontbreken van de dash lader... Maar toch fijn als je erg omhoog zit dat er in ieder geval iets is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
l3art schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Hoe zit het met het puntjesraster op de protector? Dat raster is noodzakelijk (naar wat ik gehoord heb) maar bij de ene zichtbaarder dan bij de andere.
Nagenoeg niet zichtbaar, andere had ik meer last van. Voor de prijs kan je het ook niet laten toch 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
Ik denk dat ik de eerste was die het 0.91 cent hoesje vanop aliexpress had gekocht, en heb het nu pas binnen gekregen :') Prima gerief, zeker voor het geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gisteren was de Dash car charger er weer, vandaag al weer uitverkocht. Dat doet OP toch echt niet goed. Je mag toch verwachten dat ze met nieuwe voorraad een tijd vooruit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Jorgen schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 00:30:
Gisteren was de Dash car charger er weer, vandaag al weer uitverkocht. Dat doet OP toch echt niet goed. Je mag toch verwachten dat ze met nieuwe voorraad een tijd vooruit kunnen.
De 27ste was hij beschikbaar met rode plug, ik denk dat velen hebben zitten wachten sinds eind juni en dat hij dan 5 dagen later uitverkocht is niet abnormaal ja.

Met kortingscode voor 19,95 euro was het een lekkere deal :)

[ Voor 8% gewijzigd door anessie op 01-08-2016 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim1986
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-08 18:19
Hebben hier mensen ervaring met de Orzly Flexicase? Ben benieuwd naar de overall uitstraling (niet te plastic). Heb nu de Carbon case van OP maar ben niet geheel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

[afbeelding]

[afbeelding]
Zitten de gaatjes voor de lichtjes van de twee knoppen links en rechts onderin precies op de goede plek van die glass protector? Ik heb de Orzly en die lijkt helemaal niet goed te zitten. En raakt het glas je case niet aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lekzzz
Louw Post schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Zitten de gaatjes voor de lichtjes van de twee knoppen links en rechts onderin precies op de goede plek van die glass protector? Ik heb de Orzly en die lijkt helemaal niet goed te zitten. En raakt het glas je case niet aan?
Ja, alles zit gewoon echt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 23:06

[afbeelding]

[afbeelding]
Plakt deze screenprotector wel over het volledige scherm? Want de Orzly doet dat niet, en past daardoor net niet lekker samen met de Orzly Flexi case. Door de druk die de case uitoefent springt de protector weer los bij mij.
Pim1986 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 07:42:
Hebben hier mensen ervaring met de Orzly Flexicase? Ben benieuwd naar de overall uitstraling (niet te plastic). Heb nu de Carbon case van OP maar ben niet geheel tevreden.
Hij heeft een rubber look en feel, maar schijnt wat geel op in bepaald licht. Wat ik persoonlijk vervelend en jammer vind.

[ Voor 31% gewijzigd door Remcor2000 op 01-08-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

anessie schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 00:39:
[...]

De 27ste was hij beschikbaar met rode plug, ik denk dat velen hebben zitten wachten sinds eind juni en dat hij dan 5 dagen later uitverkocht is niet abnormaal ja.

Met kortingscode voor 19,95 euro was het een lekkere deal :)
Kortingscode? Die heb ik dan gemist. € 19,95 is nog steeds best veel geld voor een autostekker en een kabeltje, maar al beter dan de originele prijs natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
mevaka schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:18:
Zie net dat knaldeals.com 3 modellen van Spigen online heeft staan inclusief afbeeldingen:
Ultra Hybrid, Neo Hybrid en Rugged Armor.

Nu nog een leverdatum.
Op de site van Spigen UK is de rugged armor wel al beschikbaar. En ook een beetje goedkoper :p

http://www.spigen.co.uk/oneplus-3-case-rugged-armor.html

Bij deze dan ook besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Remcor2000 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Plakt deze screenprotector wel over het volledige scherm? Want de Orzly doet dat niet, en past daardoor net niet lekker samen met de Orzly Flexi case. Door de druk die de case uitoefent springt de protector weer los bij mij.

[...]
Ik durf het er niet meer af te halen dus kan het niet met zekerheid zeggen. Volgens mij helemaal verlijmd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik zie hier veel berichten over covers en cases, maar nauwelijks over pouches.
Ik gebruik bewust geen cover om mijn OP3, omdat ik het niet mooi vind en gewoon zuinig ermee om ga.
Wel zou ik een goedkope pouch willen kopen, voor die paar keer per jaar dat je je telefoon in een bak met andere troep wil/moet leggen. Hier kun je natuurlijk een washandje voor gebruiken, maar ik ben op zoek naar iets wat beter past.

Tl;dr: wat zijn goedkope pouches waar de OP3 in past? Het gaat hier dus vooral om het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
yannickie111 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:45:
Tl;dr: wat zijn goedkope pouches waar de OP3 in past? Het gaat hier dus vooral om het formaat.
Een pouche? Ben je niet gewoon op zoek naar een Sleeve? Als ik daar op zoek, kom ik er heel erg veel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:56:
[...]

Een pouche? Ben je niet gewoon op zoek naar een Sleeve? Als ik daar op zoek, kom ik heel erg veel tegen.
:z Ik dacht dat zo'n ding met "treklipje" zo heette. Thanks! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
yannickie111 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:01:
[...]
:z Ik dacht dat zo'n ding met "treklipje" zo heette. Thanks! :+
pouch en sleeve zijn allebei goed ;)
Je kunt kijken naar de pouches van Krusell of Valenta welke universeel zijn, helaas zie ik zo snel geen binnenmaten online staan. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar de Krusell Luna 4XL of 5XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Laatst online: 12-09 22:18
Heeft iemand al metalen cover? Ben niet zo van de covers. Maar dit lijkt me wel wat
http://goo.gl/X0eVpg

Edit
Deze vind ik nog mooier
http://goo.gl/HJG5x2

[ Voor 21% gewijzigd door Kitser op 01-08-2016 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kitser schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:28:
Heeft iemand al metalen cover? Ben niet zo van de covers. Maar dit lijkt me wel wat
http://goo.gl/X0eVpg

Edit
Deze vind ik nog mooier
http://goo.gl/HJG5x2
Probleem met metalen covers kan zijn dat je bereik zo goed als helemaal weg valt. Maar goed dat is aan de hand van alleen een plaatje niet te zeggen of dat het geval gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
l3art schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:03:
[...]

Probleem met metalen covers kan zijn dat je bereik zo goed als helemaal weg valt. Maar goed dat is aan de hand van alleen een plaatje niet te zeggen of dat het geval gaat zijn.
Beide covers hebben een kunststoffen achterkant, de eerste is van Acryl en de andere van Polycarbonaat.
Ik verwacht dus ook dat de zijkant het enige van metaal is en daarom het bereik van de telefoon wel behouden blijft.
Zelf vind ik ze niet mooi :+

[ Voor 5% gewijzigd door Koen87 op 01-08-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Jorgen schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Kortingscode? Die heb ik dan gemist. € 19,95 is nog steeds best veel geld voor een autostekker en een kabeltje, maar al beter dan de originele prijs natuurlijk.
Veel mensen hebben van Oneplus een code gehad toen hun levering van telefoon/accessoires enkele dagen vertraging had. 10 euro korting en blijkbaar geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Laatst online: 12-09 22:18
Koen87 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:36:
[...]

Beide covers hebben een kunststoffen achterkant, de eerste is van Acryl en de andere van Polycarbonaat.
Ik verwacht dus ook dat de zijkant het enige van metaal is en daarom het bereik van de telefoon wel behouden blijft.
Zelf vind ik ze niet mooi :+
Ik ga het wel proberen. Is het niks, overleef ik het wel denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:35
Weet iemand of er ergens een budget versie van een sandstone cover is? Vind hem fijn maar te duur bij OP zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
Grotbewoner schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:10:
Weet iemand of er ergens een budget versie van een sandstone cover is? Vind hem fijn maar te duur bij OP zelf.
Die zijn inderdaad wel een stuk duurder geworden. Bij de introductie koste de Sandstone cover maar 10 euro. Heb je overigens al op Ebay gekeken? Daar worden er wel een aantal aangeboden voor zo'n 4 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:06
Grotbewoner schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:10:
€16 incl verzendkosten op aliexpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Vandaag de Spigen rugged armor binnen gekregen. Zal mijn bevindingen morgen posten. Hopelijk is deze net zo goed als die van de OP2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
Bedankt voor de tips! Ik heb even gezocht op ebay en aliexpress en het blijkt dat het merk Pelosi (nooit van gehoord) OP3 sandstone cases verkoopt voor 2-4 euro. Heb er een besteld op ebay. Wat me opviel was dat mijn vage Chinese verkoper ook een "full cover" aanbood. De andere aanbieders verkopen alleen cases die de bodem- en toprand van de telefoon open laten. Deze zou dat ook moeten afsluiten (volgens het plaatje). Kost overigens hetzelfde als die zonder rand, dus pas op!

Heb wat reviews bekeken en het schijnt ongeveer 80% ruwheid van de OP1 sandstone case te hebben. Ik ben benieuwd! Zal wel even laten weten of het wat is, maar komt pas over een paar weken hier.

Link (als dat mag, omdat het onderscheid tussen de volle en de hoes zonder randen niet duidelijk is).

[ Voor 17% gewijzigd door Grotbewoner op 03-08-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

als je de carcharger besteld? krijg je er dan ook een dash kabel bij?
Er staat wel een plaatje van een kabel op de website. Maar zie niet een "whats in de box"

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
DarkSide schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:20:
als je de carcharger besteld? krijg je er dan ook een dash kabel bij?
Er staat wel een plaatje van een kabel op de website. Maar zie niet een "whats in de box"
Dat staat er toch wel gewoon?
In the box1 x Dash Charge Car Charger
1 x Dash Charge Type-C Cable

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

mmmm. Ok. tijd voor koffie denk ik

tnx

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
Weet iemand een fatsoenlijke screen protector die het hele glas beslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Weet iemand de lengte van de dashcharge kabel bij de dashcharge car charger zit?

Kan het nergens vinden op internet

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflyer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-09 20:32
Abraxas1 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:12:
Weet iemand de lengte van de dashcharge kabel bij de dashcharge car charger zit?

Kan het nergens vinden op internet
De lengte van de dashcharge kabel die bij de dashcharge car charger zit is 105 cm.

[ Voor 59% gewijzigd door powerflyer op 03-08-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Heeft iemand hier een bluetooth headset geprobeerd met de 3? Hoe is de geluidskwaliteit? Zit eraan te denken om een Bose noise canceling headset te kopen maar heb geen idee hoe de geluidskwaliteit is. Geloof dat de 3 alle A2PD ondersteund en geen AptX (wat mijn htc one van 3 jaar oud wel doet).

Ik ben absoluut geen audiofiel maar die gare geluidskwaliteit die je vroeg met bluetooth had heb ik geen behoefte aan met een koptelefoon van 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
Hi,

Ik heb deze cases besteld:.
https://www.amazon.co.uk/..._385721_143792171_TE_dp_1
Vind hem niet fijn, blijft glijden in me handen.

en

https://www.amazon.co.uk/..._385721_143792171_TE_dp_4
Vind deze wel top, past perfect en voelt goed aan het enige nadeel is dat er achterop allemaal stipjes in de case zitten. Ik weet niet waar dat voor is, maar stoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:03
Shipping uit China is tegenwoordig blijkbaar behoorlijk snel. Ik had 10 dagen geleden een Nillkin Qin besteld. Bij de verzendmail stond dat levering zo een 17 tot 29 dagen zou duren. Dat is in lijn met vroegere ervaringen met Banggood of AliExpress
Nadat mijn OP3 hier dan 2 dagen later toekwam, had ik al snel spijt dat ik niet gewoon de officiele flip case mee besteld had. Ik vond nu een naakt nieuw toestel best wel heel kwetsbaar, met als gevolg dat het hier nu al bijna een week gewoon op mijn bureau ligt, terwijl ik buitenshuis nog altijd mijn oude telefoon gebruik. Heb dan de dag nadien (vorige zaterdag) vooralsnog de officiele flip case besteld, aangezien ik geen zin had om nog 2 a 3 weken te moeten wachten op die Nillkin Qin.
Vanmorgen belt de postbode echter aan... Aan het formaat te zien, dacht ik dat het de officiele flip case ging zijn. Totdat ik de chinese tekens op de envelop zag. Blijkt het inderdaad mijn Qin te zijn die al aangekomen is, en dus toch nog sneller hier is dan de officiele case (die ik dus welliswaar wel 5 dagen later pas besteld heb).

Kan ik eindelijk mijn werk-SIM ook in de OP3 steken en mijn Nexus 4 voor goed in de kast stoppen. En vooral: kan ik eindelijk op pad met mijn OP3 :). De Qin ziet er kwalitief nog best ok uit. Het namaak-leer ziet er wel niet zo stijlvol uit als wat ik van de officiele 1+ case gezien heb (maar die ik dus nog niet heb). De randen van de achterkant zijn ook aan de buitenkant de kunststof die het toestel vasthoudt, wat ervoor zorgt dat je bij het neerleggen op bvb mijn houten bureau wel nog een 'klonk' hoort. Zal effen wennen worden dat ik daar geen schrik van moet hebben en dat het de case is en niet het toestel dat tegen de tafel botst :).

[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 04-08-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emaerka
  • Laatst online: 03-07 12:49
Op 1 plek posten is meer dan genoeg

[ Voor 91% gewijzigd door 13art op 04-08-2016 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Laatst online: 29-08 11:16
Twixie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:28:
Shipping uit China is tegenwoordig blijkbaar behoorlijk snel. Ik had 10 dagen geleden een Nillkin Qin besteld. (....) Blijkt het inderdaad mijn Qin te zijn die al aangekomen is, en dus toch nog sneller hier is dan de officiele case (die ik dus welliswaar wel 5 dagen later pas besteld heb).
(...) De Qin ziet er kwalitief nog best ok uit. Het namaak-leer ziet er wel niet zo stijlvol uit als wat ik van de officiele 1+ case gezien heb (maar die ik dus nog niet heb). De randen van de achterkant zijn ook aan de buitenkant de kunststof die het toestel vasthoudt, wat ervoor zorgt dat je bij het neerleggen op bvb mijn houten bureau wel nog een 'klonk' hoort. Zal effen wennen worden dat ik daar geen schrik van moet hebben en dat het de case is en niet het toestel dat tegen de tafel botst :).
Had ik ook, slechts acht dagen levertijd. De case gaat er overigens met de dag beter uitzien. Wat dat betreft is het bijna echt leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Grotbewoner schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:57:
Bedankt voor de tips! Ik heb even gezocht op ebay en aliexpress en het blijkt dat het merk Pelosi (nooit van gehoord) OP3 sandstone cases verkoopt voor 2-4 euro. Heb er een besteld op ebay. Wat me opviel was dat mijn vage Chinese verkoper ook een "full cover" aanbood. De andere aanbieders verkopen alleen cases die de bodem- en toprand van de telefoon open laten. Deze zou dat ook moeten afsluiten (volgens het plaatje). Kost overigens hetzelfde als die zonder rand, dus pas op!

Heb wat reviews bekeken en het schijnt ongeveer 80% ruwheid van de OP1 sandstone case te hebben. Ik ben benieuwd! Zal wel even laten weten of het wat is, maar komt pas over een paar weken hier.

Link (als dat mag, omdat het onderscheid tussen de volle en de hoes zonder randen niet duidelijk is).
Ik ben wel erg benieuwd naar deze Pelosi cover! Wil je je ervaringen (en eventuele foto's) delen zodra deze binnen is? Heb nu een Nillkin hard cover, bevalt me ook erg goed, maar sandstone lijkt me best fijn voor de grip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
Ik heb vandaag de Yootech Tempered Glass binnengekregen.
Gezien mijn Orzly tempered glass gesneuveld was, door de uitstekende randen, heb ik gezocht naar 1 die dat niet doet.
Uiteindelijk bij deze Yootech uitgekomen en ben er, op 1 punt na, goed tevreden over.

Hij is net wat kleiner dan de Orzly, past dus ook beter in je hoesje (ik heb de Karbon).
Daarnaast heeft hij in de felle zon geen last van die puntjes die je dan erg goed ziet.
Wat mij wel stoort is de "Olievlek" die bij deze toch wat beter zichtbaar is. Misschien gaat deze nog weg? hij is weg :-)
Een verschil met de Orzly is dat er bijvoorbeeld wel een uitsparing is gemaakt voor de Front camera.

Hieronder een paar afbeeldingen die de 2 vergelijken.
Yootech 1
Yootech 2

[ Voor 4% gewijzigd door Koen87 op 04-08-2016 22:05 . Reden: Olievlek weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
Officiële Carbon cover besteld omdat ik de op3 toch wat glad en iel vond. Best buy ever!

Ik kom van een Note 3 en dit was het enige minpunt wat ik kon opmerken (glad, minder goed vast te houden).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen