Shipping uit China is tegenwoordig blijkbaar behoorlijk snel. Ik had 10 dagen geleden een Nillkin Qin besteld. Bij de verzendmail stond dat levering zo een 17 tot 29 dagen zou duren. Dat is in lijn met vroegere ervaringen met Banggood of AliExpress
Nadat mijn OP3 hier dan 2 dagen later toekwam, had ik al snel spijt dat ik niet gewoon de officiele flip case mee besteld had. Ik vond nu een naakt nieuw toestel best wel heel kwetsbaar, met als gevolg dat het hier nu al bijna een week gewoon op mijn bureau ligt, terwijl ik buitenshuis nog altijd mijn oude telefoon gebruik. Heb dan de dag nadien (vorige zaterdag) vooralsnog de officiele flip case besteld, aangezien ik geen zin had om nog 2 a 3 weken te moeten wachten op die Nillkin Qin.
Vanmorgen belt de postbode echter aan... Aan het formaat te zien, dacht ik dat het de officiele flip case ging zijn. Totdat ik de chinese tekens op de envelop zag. Blijkt het inderdaad mijn Qin te zijn die al aangekomen is, en dus toch nog sneller hier is dan de officiele case (die ik dus welliswaar wel 5 dagen later pas besteld heb).
Kan ik eindelijk mijn werk-SIM ook in de OP3 steken en mijn Nexus 4 voor goed in de kast stoppen. En vooral: kan ik eindelijk op pad met mijn OP3

. De Qin ziet er kwalitief nog best ok uit. Het namaak-leer ziet er wel niet zo stijlvol uit als wat ik van de officiele 1+ case gezien heb (maar die ik dus nog niet heb). De randen van de achterkant zijn ook aan de buitenkant de kunststof die het toestel vasthoudt, wat ervoor zorgt dat je bij het neerleggen op bvb mijn houten bureau wel nog een 'klonk' hoort. Zal effen wennen worden dat ik daar geen schrik van moet hebben en dat het de case is en niet het toestel dat tegen de tafel botst

.
[
Voor 17% gewijzigd door
Twixie op 04-08-2016 10:31
]