Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Zo juist ook mijn Orzly Screenprotector ontvangen. Het ziet er echt goed uit, hij beschermt zoals eerder al is gezegd het gehele scherm. Ik heb een Tudia Merge Case, om dat passend te krijgen was even wat gedoe. Elke keer als ik de case er op zette, ging de onderkant van de screen protector omhoog. Tudia heeft dat eigenlijk net iets te klein/smal gemaakt, de telefoon gaat er ook al zonder screen protector wat lastig in vind ik. Maar uiteindelijk is het gelukt door de onderkant van de case wat omhoog te "wippen" met mijn nagels, zodat het glas er gewoon onder blijft en nu is het een perfect fit.

Een tweetal foto's:
Home button + onderkant:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/11lu2xv.jpg
En de bovenkant van het scherm en de case
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/q2lYK/5f41d102b8.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Jay_Snake op 15-07-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

shameete schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:55:
[...]

Ik heb dit ding

werkt echt fantastisch, ik heb van alles gehad, van klemmen tot aan raamhouders maar ik vind dat niet handig. het magneetje hiervan is vrij krachtig (zitten 3 kleine in) en houdt de telefoon goed vast. ik gebruik 'm nu al 2 jaar met diverse telefoons.
dat plaatje wat je tussen de case en de telefoon doet is ook voorzien van een plaklaag dus ook zonder hoesje kun je 'm gebruiken.
Is die ook te gebruiken voor OP3? De link die jij stuurde, is alleen voor iPhone, lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
is universeel, is voor elke telefoon te gebruiken, ikzelf gebruik het altijd wel icm. een backcover/hoesje zodat ik het metalen plaatje niet hoef te plakken maar gewoon klem zit tussen de telefoon en het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:11
Jay_Snake schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:13:
Zo juist ook mijn Orzly Screenprotector ontvangen. Het ziet er echt goed uit, hij beschermt zoals eerder al is gezegd het gehele scherm. Ik heb een Tudia Merge Case, om dat passend te krijgen was even wat gedoe. Elke keer als ik de case er op zette, ging de onderkant van de screen protector omhoog. Tudia heeft dat eigenlijk net iets te klein/smal gemaakt, de telefoon gaat er ook al zonder screen protector wat lastig in vind ik. Maar uiteindelijk is het gelukt door de onderkant van de case wat omhoog te "wippen" met mijn nagels, zodat het glas er gewoon onder blijft en nu is het een perfect fit.

Een tweetal foto's:
Home button + onderkant:
[afbeelding]
[afbeelding]
Top! Bedankt voor de foto's. Ik heb normaal volgende week dezelfde combinatie: Tudia case / Orzly protector?
Was de protector moeilijk aan te brengen? Ik heb nog nooit een tempered glass gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
shameete schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:
is universeel, is voor elke telefoon te gebruiken, ikzelf gebruik het altijd wel icm. een backcover/hoesje zodat ik het metalen plaatje niet hoef te plakken maar gewoon klem zit tussen de telefoon en het hoesje.
Dus je hoeft dat plaatje niet te plakken op je gsm als je een hoesje gebruikt? Het kan gewoon tussen de hoes en je gsm 'los zitten'?

En wat ik me afvraag, heeft dit nadelige gevolgen voor de airco, dus voel je dan de verminderde kracht van de airco blazen? Dat is wat me altijd tegenhoudt om een air frame te kopen ipv een houder aan het raam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay_Snake
Drossie schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:00:
[...]

Top! Bedankt voor de foto's. Ik heb normaal volgende week dezelfde combinatie: Tudia case / Orzly protector?
Was de protector moeilijk aan te brengen? Ik heb nog nooit een tempered glass gebruikt.
Nee, die is echt heel simpel aan te brengen.. Kind kan de was doen. Alleen met de case ging het dus wat lastiger, dat zal je volgende week ook wel even merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Jay_Snake schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:13:

Een tweetal foto's:
Home button + onderkant:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat de tudia case erg veel krasjes oploopt, of ligt dat aan mij? Gaat om het gekleurde harde stuk op de achterkant...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Nou, ik heb al m'n geld van Oppomart uiteindelijk terug gekregen. Kost wel wat mailtjes, maar dan heb je ook wat ;)

Nu maar afwachten tot er een mooie screenprotector uit komt die het hele scherm bedekt.. Of misschien hou ik het wel zo zonder protector met de Niklin case en een neoprene hoesje.

Die Orzly lijkt me wel wat, maar weet niet helemaal wat ik van die zwarte boven- en onderkant moet vinden (dat plakt toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
RaptorRVL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:54:
Die Orzly lijkt me wel wat, maar weet niet helemaal wat ik van die zwarte boven- en onderkant moet vinden (dat plakt toch?).
Die zwarte rand zit over de zwarte rand van je beeldscherm, dus daar merk je niks van? Of begrijp ik je verkeerd :P En dat plakt inderdaad

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:53

13art

Moderator Mobile
RaptorRVL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:10:
[...]

Ik zou refund krijgen, krijg ik 5 dollar.. Dus weer mailen.. hoor ik ineens tijden niks meer. Dus ik denk 'dan maak ik toch maar een paypal issue aan'. Krijg ik op precies hetzelfde moment ineens een credit nota van Oppomart voor het overige bedrag ($5.47 om precies te zijn, wat in totaal meer is dan het bestelde bedrag.. vreemd).

Maar nu willen ze dat ik de issue sluit en dan betalen ze. Ik wil dat ze eerst betalen en dan sluit ik de issue. Dus erg interessant wat er gaat gebeuren ;)
Ook ik krijg maar 5 dollar terug. Ik heb ze meteen weer gemaild dat het niet mijn probleem is dat zij een nep product opsturen dus dat ik alle kosten terug wil. Dat ik het niet graag laat escaleren, dus dat ik hoop dat ze het op een nette manier oplossen. Eens kijken wat ze nu gaan zeggen.
Nou, ik heb al m'n geld van Oppomart uiteindelijk terug gekregen. Kost wel wat mailtjes, maar dan heb je ook wat ;)

Nu maar afwachten tot er een mooie screenprotector uit komt die het hele scherm bedekt.. Of misschien hou ik het wel zo zonder protector met de Niklin case en een neoprene hoesje.

Dat biedt hoop op een goede afloop.

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 15-07-2016 14:03 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharetra
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 08:07
Zit er over na te denken om een OP3 te bestellen dit weekend. Wat is naar jullie mening de beste case/screenprotector combinatie? Heb voor mijn vorige telefoon tempered glass van Nillkin gekocht en daar was ik erg blij mee, maar ik zag dat die voor de OP3 wat tegenvalt.

Qua cases heb ik niet echt een voorkeur. Vond de Sandstone cover van Oneplus wel gaaf maar die is niet meer te verkrijgen en ik twijfel aan de bescherming die het biedt. Niet dat ik de telefoon in extreme toestanden ga gebruiken, maar ik ben gewoon een beetje onhandig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
Pharetra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:07:
Zit er over na te denken om een OP3 te bestellen dit weekend. Wat is naar jullie mening de beste case/screenprotector combinatie? Heb voor mijn vorige telefoon tempered glass van Nillkin gekocht en daar was ik erg blij mee, maar ik zag dat die voor de OP3 wat tegenvalt.

Qua cases heb ik niet echt een voorkeur. Vond de Sandstone cover van Oneplus wel gaaf maar die is niet meer te verkrijgen en ik twijfel aan de bescherming die het biedt. Niet dat ik de telefoon in extreme toestanden ga gebruiken, maar ik ben gewoon een beetje onhandig 8)7
Qua screenprotectors komt Orzly er als één van de betere uit. Ik persoonlijk vind de Tudia Merge case erg mooi. De case krijgt ook veel positieve reviews op andere websites.

Hier een post over de combinatie van beide: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/47614771

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
P1nGu1n schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:36:
[...]

Die zwarte rand zit over de zwarte rand van je beeldscherm, dus daar merk je niks van? Of begrijp ik je verkeerd :P En dat plakt inderdaad
Nou, meer of dat het aanbrengen niet veel lastiger maakt en stofjes die eraan blijven plakken. Zo'n volledig transparante leg je er vaak op, geef je een tikje in het midden en dan hecht ie zich overal automatisch aan.

En ik heb wel eens wat minder positieve dingen gelezen over die plakkende boven en onderkant; dat het dan kan gebeuren dat ie in het midden niet netjes aansluit. Alsof ie bol staat als het ware. En ook dat het geluid kan maken ofzo bij aanraking.

Maar dat laatste zal wel een gevalletje van minder goed aangebracht zijn denk ik ;). Of ik heb het verkeerd begrepen, laten we die optie ook niet vergeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Gines schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:01:
[...]

Dus je hoeft dat plaatje niet te plakken op je gsm als je een hoesje gebruikt? Het kan gewoon tussen de hoes en je gsm 'los zitten'?

En wat ik me afvraag, heeft dit nadelige gevolgen voor de airco, dus voel je dan de verminderde kracht van de airco blazen? Dat is wat me altijd tegenhoudt om een air frame te kopen ipv een houder aan het raam.
yup, overigens zit die niet los.. althans bij mij niet (recent gebruikt met een S5, S6, One m7 en OP3)
de luchtrooster in de middenconsole staan standaard dicht bij mij. ik zet 'm wel een stukje open om het toestel te koelen mocht ie erg warm worden (vooral de S6 had daar last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 17:07
ik heb ook een full-screen protector op de OP3, en deze zit er perfect op, daarnaast een silicone case gehaald, past perfect..
in het begin had ik een vreemde waas precies i het midden van de scherm, leek of het niet goed was gehecht. na een paar uurtjes rustig 'strelen', kreeg ik het eruit :-D

3.15 EUR voor betaald in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Dennis_86 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:43:
[...]

Ik vind dat de tudia case erg veel krasjes oploopt, of ligt dat aan mij? Gaat om het gekleurde harde stuk op de achterkant...
Daar heb ik geen last van. Zie eigenlijk geen krasjes

Ja, die plakken er inderdaad aan vast. Kwestie van goed aandrukken over het gehele scherm en je hebt nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
is er trouwens al iemand die ervaring heeft met de lens-protector? zoals deze
is interessant, maar 5 dollar voor 3 van die dingen is wel erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
SolarOrbiter schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:58:
is er trouwens al iemand die ervaring heeft met de lens-protector? zoals deze
is interessant, maar 5 dollar voor 3 van die dingen is wel erg duur.
Hoe is 5 dollar duur (zonder verzendkosten!) ? Da's 1.66 per stuk ... snap dat je er wellicht geen 3 nodig hebt, maar dat maakt het nog niet duur

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Plakt die Orzly screenprotector nu alleen op de zwarte gedeeltes of gewoon helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
coob schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:31:
Plakt die Orzly screenprotector nu alleen op de zwarte gedeeltes of gewoon helemaal?
Allleen de zwarte delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Wat is daar de reden voor?
Kan er dan geen stof achter het glas komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
coob schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:36:
[...]

Wat is daar de reden voor?
Kan er dan geen stof achter het glas komen?
De reden ervan is waarschijnlijk dat het scherm krom afloopt naar de randen, daarom kleeft/hecht de screenprotector niet goed egaal, dat zie je. Dus hebben ze ervoor gekozen om het scherm dan maar helemaal niet klevend te maken en de rest wel. Als ie perfect langs de buitenste rand hecht zou je er geen stof tussen moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 23:55
Heeft iemand een *passende* combinatie transparante TPU met full screen tempered glass (Orzly of anders) waarbij de rand van de case het glas niet omhoog duwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Zojuist kwam ik thuis en trof ik mijn Orzly screen protector aan op de deurmat!

Meteen aangebracht, wat een verademing ten opzichte van de flut tempered glass van OnePlus. Eindelijk GEEN last meer van randen midden op je scherm die groen/roze lijnen veroorzaken.

Deze bedekt ècht helemaal het scherm en alle uitsparingen vallen perfect in het midden over de fingerprint sensor, camera, speaker, etc. heen. Daarnaast, sluit deze goed aan op de originele Rosewood case.

Het aanbrengen was een fluitje van een cent. Met het meegeleverde microvezeldoekje, alcoholdoekje en anti-stof stickers heb je alles om je scherm schoon te maken. De eerste keer plakte hem een beetje scheef, waarna ik hem met het 'spateltje' (meegeleverd, klein plastic kaartje) omhoog heb gewipt en opnieuw heb aangebracht.

Het scherp is prima responsief, hij reageert net zo goed als de originele. Ik heb niet het gevoel dat de screen protector bol staat of zweeft boven mijn scherm. Tot nu is alle kritiek die ik heb gelezen ongegrond naar mijn mening.

Ik ben weer helemaal blij _/-\o_ Verlost van dat ruk ding van OnePlus |:(

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 15-07-2016 18:14 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Prulleman schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:13:
[...]

Hoe is 5 dollar duur (zonder verzendkosten!) ? Da's 1.66 per stuk ... snap dat je er wellicht geen 3 nodig hebt, maar dat maakt het nog niet duur
Tja, ik vind het relatief duur, vergeleken met een screen protector voor de hele scherm, maar goed... daar gaat mijn vraag niet over.. Als je ervaring hebt met dit product , ben je welkom om daarop te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
retspan schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:47:
Heeft iemand een *passende* combinatie transparante TPU met full screen tempered glass (Orzly of anders) waarbij de rand van de case het glas niet omhoog duwt?
Orzly Flexicase + Orzly glas

Andere orzly cases zijn ook compatible met het glas.

[ Voor 8% gewijzigd door Droid op 15-07-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Droid schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:14:
[...]

Orzly Flexicase + Orzly glas

Andere orzly cases zijn ook compatible met het glas.
De goedkope tpu die je hier meermaals langs hebt zien komen gaat ook goed. Heb de combi nu. Vandaag de orzly ontvangen en bevalt prima. Scherm reageert goed. Alleen spiegelt het iets meer heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
Ok, dankjulliewel, nogmaals, met deze gaat het niet goed. De meningen over de combo met de Orzly Flexicase lopen op de Oneplus en XDA fora overigens uiteen, wellicht zijn er meerdere batches in omloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:23
Hoe gedraagt zich sandstone case in de praktijk? Ik bedoel, is het niet te stroef om in de broekzak te steken? Karbon is wat gladder, maar misschien weer te glad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Zojuist deze dock besteld, ziet er wel netjes uit, iemand bekend met dit type?
https://www.amazon.de/dp/B01HDHB4XY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
P1nGu1n schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:08:

Meteen aangebracht, wat een verademing ten opzichte van de flut tempered glass van OnePlus. Eindelijk GEEN last meer van randen midden op je scherm die groen/roze lijnen veroorzaken.

Deze bedekt ècht helemaal het scherm en alle uitsparingen vallen perfect in het midden over de fingerprint sensor, camera, speaker, etc. heen. Daarnaast, sluit deze goed aan op de originele Rosewood case.

Het aanbrengen was een fluitje van een cent. Met het meegeleverde microvezeldoekje, alcoholdoekje en anti-stof stickers heb je alles om je scherm schoon te maken. De eerste keer plakte hem een beetje scheef, waarna ik hem met het 'spateltje' (meegeleverd, klein plastic kaartje) omhoog heb gewipt en opnieuw heb aangebracht.

Het scherp is prima responsief, hij reageert net zo goed als de originele. Ik heb niet het gevoel dat de screen protector bol staat of zweeft boven mijn scherm. Tot nu is alle kritiek die ik heb gelezen ongegrond naar mijn mening.

Heb je een foto ?

-Heb hier nog een Nillkin OP3 maar deze bedekt niet het hele scherm, te koop dus btw ;)
-Sandstone case heb ik hier ook nog te koop liggen, gebruik nu alleen nog maar de siliconen case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online

En is dat dan echt een plaklaag wat ze bijv ook met stickers doen, dus lijm ?
Of hecht zich dat dmv statisch geladen zoals reguliere screenprotectors werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
User_TS schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:09:
[...]

Heb je een foto ?

-Heb hier nog een Nillkin OP3 maar deze bedekt niet het hele scherm, te koop dus btw ;)
-Sandstone case heb ik hier ook nog te koop liggen, gebruik nu alleen nog maar de siliconen case.
Momenteel niet thuis. Er zijn al wat foto's in deze thread geplaatst en op Amazon (.de en .co.uk) staan er sowieso veel.
shameete schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:33:
[...]

En is dat dan echt een plaklaag wat ze bijv ook met stickers doen, dus lijm ?
Of hecht zich dat dmv statisch geladen zoals reguliere screenprotectors werken ?
Gewoon lijm. Zit niet op iedere tempered glass screen protector lijm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:56
Inmiddels ook de Ozrly protector binnen, naar mijn idee ligt die er goed op. Maar lijkt alsof het met de Otterbox niet goed wil blijven zitten. Hoor het glas steeds tikken in de rechterbovenhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Vandaag mijn Orzly TPU case ontvangen en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Goede fit, een deel van de knoppen afgedekt (met plastic knoppen) - echter zeer responsive.

Morgen de Orzly screen protector erop, ben benieuwd :)

Ik heb overigens nog een rode carbon dbrand skin liggen, iemand interesse? Ik ga deze niet gebruiken, dus kom lekker gratis afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
edit: antwoord gevonden

[ Voor 89% gewijzigd door Drossie op 16-07-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharetra
Drossie schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:09:
[...]

Qua screenprotectors komt Orzly er als één van de betere uit. Ik persoonlijk vind de Tudia Merge case erg mooi. De case krijgt ook veel positieve reviews op andere websites.

Hier een post over de combinatie van beide: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/47614771
Bedankt! Dan ga ik die denk ik maar bestellen. Waar hebben jullie ze besteld? Ik zag ze voorbijkomen op Amazon UK en DE maar afrekenen gaat wat lastig zonder credit card 8)7 Een webshop die iDeal of PayPal accepteert zou top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Pharetra schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:05:
[...]

Bedankt! Dan ga ik die denk ik maar bestellen. Waar hebben jullie ze besteld? Ik zag ze voorbijkomen op Amazon UK en DE maar afrekenen gaat wat lastig zonder credit card 8)7 Een webshop die iDeal of PayPal accepteert zou top zijn.
Meeste denk ik op Amazon, waaronder ik. Op veel andere plaatsen is hij niet verkrijgbaar, alleen hier op eBay eentje gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
P1nGu1n schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:43:

[...]

Gewoon lijm. Zit niet op iedere tempered glass screen protector lijm?
zowat elke tempered protector die ik tot nu toe heb gebruikt was het dmv een statisch laagje.
enige die dat niet had was van de S6 edge, die had ook van die plakranden maar deze protector lag 0,01 mm boven het scherm met lelijke vlekken en verminderde touch tot gevolg.
vandaar dat ik een beetje huiverig ben voor protectors met een lijmlaagje

[ Voor 7% gewijzigd door Shanquish op 16-07-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
shameete schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:07:
[...]

zowat elke tempered protector die ik tot nu toe heb gebruikt was het dmv een statisch laagje.
enige die dat niet had was van de S6 edge, die had ook van die plakranden maar deze protector lag 0,01 mm boven het scherm met lelijke vlekken en verminderde touch tot gevolg.
vandaar dat ik een beetje huiverig ben voor protectors met een lijmlaagje
silicon adhesive

Nog nooit problemen met lijm gehad.

Edit: En de lijm zit onder het zwarte gedeelte, niet onder je scherm, dus dat is sowieso uitgesloten

[ Voor 8% gewijzigd door P1nGu1n op 16-07-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Per toeval op uitgekomen :)

Spigen Rugged armor case for OnePlus3:
https://www.knaldeals.com...-k03cs20615-black-2032247

Hier ben ik een tijdje op aan het wachten en controleer dagelijks de amerikaanse website (hier kwamen ze altijd eerder op uit dan op co.uk.), maar daar is nog niets te zien!

Edit:
Ik heb toch zo mijn bedenkingen bij de echtheid van het plaatje.
Geen uitsparing voor de camera, en de locatie van de buttons aan de zijkant kloppen ook niet..
De voorkant klopt toch al :+

[ Voor 30% gewijzigd door Wouter06 op 17-07-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Morbid2002 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:21:
Vandaag mijn Orzly TPU case ontvangen en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Goede fit, een deel van de knoppen afgedekt (met plastic knoppen) - echter zeer responsive.

Morgen de Orzly screen protector erop, ben benieuwd :)

Ik heb overigens nog een rode carbon dbrand skin liggen, iemand interesse? Ik ga deze niet gebruiken, dus kom lekker gratis afhalen.
Hoe is deze combinatie? Want de cheapass doorzichtige tpu van 90 van AliExpress is het bij nader inzien toch net niet. Net aan de boven en onderkant drukt hij net teveel op het glas. Waardoor in de hoek rechtsonder of rechtsboven de responsiveness van het scherm net even minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

Heb je hier misschien een foto van netzoals je bij die andere had?

Ik had deze gekocht: https://www.amazon.co.uk/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

En hij is maar iets groter dan de 'flut' protector standaard van oneplus 3. Zijn die protectors altijd zo dun trouwens ook? Ze zijn beide redelijk dun, ik dacht dat goeie echt super dik zouden zijn.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Vorige week nog gechat met Brodit. Medewerker vertelde mij dat OnePlus 3 houders nog niet op de planning stonden en dat zou voorlopig nog zeker niet het geval zijn.

Toch maar even gekeken net, want we weten allemaal hoe dat gaat...
Kijkt u zelf maar :)

http://www.broditcenter.n...s/brodit-houder-oneplus-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
l3art schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Hoe is deze combinatie? Want de cheapass doorzichtige tpu van 90 van AliExpress is het bij nader inzien toch net niet. Net aan de boven en onderkant drukt hij net teveel op het glas. Waardoor in de hoek rechtsonder of rechtsboven de responsiveness van het scherm net even minder is.
Screenprotector er nog niet opgezet, maar tpu case bevalt me prima. Zit er keurig omheen, zit nergens in de weg, camera nu wel beschermd, knoppen werken uitstekend en goed gepositioneerd. Waar ik zonder tpu case al een paar angstige momenten heb beleefd, is dat nu geheel niet meer het geval - ook een uitstekende grip dus. Voor het tientje een prima keuze. Morgen maar even van de protector voorzien.

Edit: 6,99 via amazon.de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb momenteel een HTC One M7 en heb die altijd zonder hoesje gebruikt. Al mijn telefoons trouwens, aangezien ik dat ook mooier vind. Ik ben van plan om ook de OP3 te bestellen, alleen twijfel ik of ik gelijk bij hun een hoesje mee bestel. Ik denk deze namelijk bij deze telefoon wel nodig te hebben, door zijn grootte. Ik las namelijk dat die erg glad is. En later een hoesje los bestellen, kost vast weer onnodig verzendkosten. Ik dacht zelf aan de sandstone of carbon hoesje. Iemand die in een gelijke situatie zat en 1 van deze of een andere kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb "ORZLY 9H PRO-FIT 2.5D" tempered glass erop zitten. Bedekt inderdaad hele scherm, maar... Glasplaat is niet gebogen, waardoor er aan de randen ruimte tussen het scherm en het glas zit. Randen zijn hierdoor onaangenaam scherp. Geen 2.5D-effect dus. Ik heb nu een Nillkin besteld, kijken wat dat wordt.

Glasplaat: http://www.oneplus-shop.n...een-protector-oneplu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
xileS schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:08:
Heb momenteel een HTC One M7 en heb die altijd zonder hoesje gebruikt. Al mijn telefoons trouwens, aangezien ik dat ook mooier vind. Ik ben van plan om ook de OP3 te bestellen, alleen twijfel ik of ik gelijk bij hun een hoesje mee bestel. Ik denk deze namelijk bij deze telefoon wel nodig te hebben, door zijn grootte. Ik las namelijk dat die erg glad is. En later een hoesje los bestellen, kost vast weer onnodig verzendkosten. Ik dacht zelf aan de sandstone of carbon hoesje. Iemand die in een gelijke situatie zat en 1 van deze of een andere kan aanraden?
Zeker hoesje kopen.Telefoon is erg glad!
Hoesjes kan je goedkoper aanschaffen op amazon, Aliexpress of Banggood.
Ik heb een volledig pakketje van Orzly besteld: http://orzly.com/oneplus3...ccessory-bundle-pack.html
In afwachting hiervan heb ik de Tudia merge case besteld op Amazon.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 15:20
Ik had de Orzly erop zitten samen met een otterbox. Die protector zat al wat los, net telefoon laten vallen en de protector lag er gewoon naast, niet gebroken maar compleet eraf. Niet echt tevreden dus. Hoop dat er toch ooit een fabrikant komt die wat kan maken dat met silicon adhesive vastzit en wel het hele scherm bedekt.

Overigens trekt die Orzly enorm veel vingerafdrukken aan, en de gaatjes onder en boven zijn niet bepaald precies gesneden, het is of halve menu button lampjes, of een half notification light.

[ Voor 23% gewijzigd door jugger naut op 17-07-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
jugger naut schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:49:
Ik had de Orzly erop zitten samen met een otterbox. Die protector zat al wat los, net telefoon laten vallen en de protector lag er gewoon naast, niet gebroken maar compleet eraf. Niet echt tevreden dus. Hoop dat er toch ooit een fabrikant komt die wat kan maken dat met silicon adhesive vastzit en wel het hele scherm bedekt.

Overigens trekt die Orzly enorm veel vingerafdrukken aan, en de gaatjes onder en boven zijn niet bepaald precies gesneden, het is of halve menu button lampjes, of een half notification light.
Die van Orzly gebruikt gewoon silicone adhesive ;)

Mijn ervaring is overigens het tegenovergestelde van de jouwe. Orzly zit goed vast en alle gaten zijn perfect uitgesneden. Raar dat er zoveel verschil in zit dan?

[ Voor 7% gewijzigd door P1nGu1n op 17-07-2016 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Drossie schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Ik heb een volledig pakketje van Orzly besteld: http://orzly.com/oneplus3...ccessory-bundle-pack.html
Hmm ja, begreep dat het idd aangeraden is om een hoesje te gebruiken. Ook al ben ik niet zo'n fan van hoesjes, maar aangezien ik niet zulke grote handen heb en icm met gladde phone, is extra bescherming vast niet overbodig.

Alleen twijfel in nog of ik een originele OP case erbij mee bestel of idd 1 van een andere Chinese site bestel, wat vaak goedkoper is. Maar zo'n sandstone hoesje van OP is "maar" 20 euro, wat ik er nog best voor over heb, als het een goed hoesje is. Jammer dat ik ze nergens in winkel kan voelen, had het een stuk makkelijker gemaakt. Moet het nu dus doen met foto's en hopelijk iemand die zo'n sandstone of carbon hoesje aan kan raden (of afraden). Het hoeft voor mij trouwens geen hele dikke overdreven hoesje te zijn. Ik zoek gewoon simpel en mooi hoesje voor beter grip en bescherming voor de uitstekende camera. Zo vaak verwacht ik namelijk ook niet, dat de telefoon gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:08

Louw Post

Cerenas

Drossie schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Weet jij toevallig wat de output is voor die car charger? Dat kan ik nergens op hun website terug vinden. Wel een interessant pakketje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Twijfel tussen een sandstone of carbon backcover. Heb sandstone nog nooit vastgehouden maar de ruwe structuur lijkt me wel erg fijn. Carbon lijkt me aan de andere kant wel mooier.

Welke kunnen jullie aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 00:29
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:18:
Ik heb "ORZLY 9H PRO-FIT 2.5D" tempered glass erop zitten. Bedekt inderdaad hele scherm, maar... Glasplaat is niet gebogen, waardoor er aan de randen ruimte tussen het scherm en het glas zit. Randen zijn hierdoor onaangenaam scherp. Geen 2.5D-effect dus. Ik heb nu een Nillkin besteld, kijken wat dat wordt.

Glasplaat: http://www.oneplus-shop.n...een-protector-oneplu.html
Die Nillkin kun je beter annuleren want die is waardeloos. Laat links en rechts ook ruimte ertussen en daar komt stof onder.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
xileS schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:54:
[...]

Hmm ja, begreep dat het idd aangeraden is om een hoesje te gebruiken. Ook al ben ik niet zo'n fan van hoesjes, maar aangezien ik niet zulke grote handen heb en icm met gladde phone, is extra bescherming vast niet overbodig.

Alleen twijfel in nog of ik een originele OP case erbij mee bestel of idd 1 van een andere Chinese site bestel, wat vaak goedkoper is. Maar zo'n sandstone hoesje van OP is "maar" 20 euro, wat ik er nog best voor over heb, als het een goed hoesje is. Jammer dat ik ze nergens in winkel kan voelen, had het een stuk makkelijker gemaakt. Moet het nu dus doen met foto's en hopelijk iemand die zo'n sandstone of carbon hoesje aan kan raden (of afraden). Het hoeft voor mij trouwens geen hele dikke overdreven hoesje te zijn. Ik zoek gewoon simpel en mooi hoesje voor beter grip en bescherming voor de uitstekende camera. Zo vaak verwacht ik namelijk ook niet, dat de telefoon gaat vallen.
Ik heb er zelf een van 90 cent vanuit China, prima kwaliteit voor dat geld en hartstikke dun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Louw Post schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Weet jij toevallig wat de output is voor die car charger? Dat kan ik nergens op hun website terug vinden. Wel een interessant pakketje. :)
Ik heb deze via eBay UK:
http://www.ebay.co.uk/itm...ksid=p2057872.m2749.l2649

USB type c kabeltje met 2.1 A output, laadt de Oneplus 3 best snel.
Daarnaast zit nog een 1 A USB female aansluiting voor als je nog iets anders wilt laden.
Handig ding :)

Heb ook nog een Micro-USB naar USB type-C adaptertje, dan kun je ook nog je oudere laders en kabels gebruiken :) Prima voor alle 1 of 2 A laders enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

FlowDesign schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:50:
[...]

Ik heb deze via eBay UK:

USB type c kabeltje met 2.1 A output, laadt de Oneplus 3 best snel.
Daarnaast zit nog een 1 A USB female aansluiting voor als je nog iets anders wilt laden.
Handig ding :)

Heb ook nog een Micro-USB naar USB type-C adaptertje, dan kun je ook nog je oudere laders en kabels gebruiken :) Prima voor alle 1 of 2 A laders enzo.
Bedankt voor je reactie. Heb nu zelf ook al een car charger met 2.1A output, helaas lijkt dit net niet genoeg te zijn als je aardig wat zaken aan hebt (Bluetooth, spotify, navigatie, etc.) (of zou het aan de kabel kunnen liggen?). Heb nu zelf de car charger van Blitzwolf besteld van 3A output, hopelijk komt deze op tijd binnen voor mijn (kleine) road trip. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Louw Post schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Bedankt voor je reactie. Heb nu zelf ook al een car charger met 2.1A output, helaas lijkt dit net niet genoeg te zijn als je aardig wat zaken aan hebt (Bluetooth, spotify, navigatie, etc.) (of zou het aan de kabel kunnen liggen?). Heb nu zelf de car charger van Blitzwolf besteld van 3A output, hopelijk komt deze op tijd binnen voor mijn (kleine) road trip. :+
Maar de OP3 kan die 3A helemaal niet benutten? Uit mijn hoofd zal hij max 2A slikken zonder Dash Charge, wat nog onder de max van je huidige car charger zit. Met het scherm aan trekken de meeste telefoons zelfs nog veel minder stroom (zo'n 1.2A, maar niet geprobeerd met mijn OP3, dus puur gebaseerd op vorige ervaringen).

Of je huidige charger is heel crappy en kan niet leveren wat hij aangeeft op het label, dan heeft het nut, maar anders ga je er niet op vooruit. Dat spul van BlitzWolf is overigens prima spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

P1nGu1n schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Maar de OP3 kan die 3A helemaal niet benutten? Uit mijn hoofd zal hij max 2A slikken zonder Dash Charge, wat nog onder de max van je huidige car charger zit. Met het scherm aan trekken de meeste telefoons zelfs nog veel minder stroom (zo'n 1.2A, maar niet geprobeerd met mijn OP3, dus puur gebaseerd op vorige ervaringen).

Of je huidige charger is heel crappy en kan niet leveren wat hij aangeeft op het label, dan heeft het nut, maar anders ga je er niet op vooruit. Dat spul van BlitzWolf is overigens prima spul :)
Oh oké, dat wist ik dus niet. Kan inderdaad crappy spul zijn, komt bij de Action vandaan. :P Maar die Blitzwolf charger zal dan gewoon geven wat de telefoon max vraagt zonder Dash Charge en zal verder geen probleem vormen? (Al zou het rond de 2,1 zitten is het al wel prima lijkt me.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Louw Post schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:09:
[...]

Oh oké, dat wist ik dus niet. Kan inderdaad crappy spul zijn, komt bij de Action vandaan. :P Maar die Blitzwolf charger zal dan gewoon geven wat de telefoon max vraagt zonder Dash Charge en zal verder geen probleem vormen? (Al zou het rond de 2,1 zitten is het al wel prima lijkt me.)
Dan heb je aan die BlitzWolf sowieso een goede koop gedaan, dat is prima kwaliteit en ben je verlost van dat action spul :X :) Nee, dat zal geen problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Louw Post schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Ik heb in de auto sowieso Bleutooth en Flitsmeister aanstaan, soms ook nog Spotify.
Navigatie niet want dat zit gelukkig al in de auto ingebakken :+
Meeste stroom trekt het scherm, maar die staat bij mij dan uit, dus met die lader die ik heb laadt ie de OP3 best snel op terwijl ik die paar apps enzo aan heb staan.

Denk ook dat dat ding van de Action gewoon crappy is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
ik baal er een beetje van dat de dash lader uitverkocht is.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Sinds 2 dagen tikt mijn orzly tempered glass steeds tegen het scherm aan, alsof ie ergens een beetje los zit. Meer mensen die van zoiets last hebben?
Hopelijk komen ze binnenkort met een full screenprotector met siliconenlijm overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Officiële Flipcover gekocht, zit lekker stevig, voelt goed aan en heeft ook die feature dat je scherm aan of uit gaat bij openen/dichtdoen van de cover. Knoppen aan linkerkant wat minder makkelijk in te drukken, maar dat was te verwachten -- nog steeds goed te doen.
Nu ook weer makkelijk met 1 hand te bedienen door extra steun (flap tussen vingers nemen).

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 19-07-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ook ik heb een full refund gekregen van Oppomart. In eerste instantie boden ze de helft met excuus "This is the best I can do"... Toen heb ik ze nogmaals met foto's uitgelegd dat het geen 3D screenprotector is zoals op de verpakking staat (website hadden ze al slim aangepast) en ze door misleiding een inferieur product hebben aangesmeerd. Nogmaals een full refund geëist ivm hun leugen en afgesloten met hun woorden "This is the best I can do"... Dat was blijkbaar genoeg om ze over de streep te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
shameete schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:39:
[...]

Nope, nog nooit, zit echt ontzettend vast.
Ook over kasseien rijden doet m niks, met zo'n klem viel die er nog wel eens met houder en al vanaf.. deze zit ook goed klem in het rooster (golf 7 in mijn geval )
Ik heb de houder vandaag ontvangen, maar ik vind hem waardeloos.
Bij de minste beweging valt de telefoon.
Ik gebruik hem maar niet dus.
Jammer, het was leuk geweest voor dat geld een leuke carholder te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Ik wil de OP3 bestellen en ik denk ook gelijk een case erbij,raden jullie nog wat aan om erbij te bestellen? Ik zag dat er verschillende 'packs' te bestellen waren met wat korting.

of raden jullie aan ergens anders een case te kopen?

[ Voor 13% gewijzigd door Jamesl op 19-07-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Redinox schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:09:
[...]

Heb de "Nillkin Amazing H+ Pro tempered glass protector" en "Super Frosted Shield Matte cover(black)" gisteren besteld en is vanacht al op de post gegaan. Nu inderdaad maar afwachten hoe lang het duurt voordat het hier in Nederland aankomt. Soms zit het mee hoef je maar een week te wachten, maar vaker duurt het een paar weken. Nou ja, ik wacht rustig af.
Inmiddels zijn bovenstaande items al een tijdje binnen (10 dagen over gedaan met chinapost) De case is prima. Past perfect, knoppen goed bereikbaar en de cameralens steekt nu niet meer uit. Ondanks dat de 'naakte' OP3 mooier is, is de extra grip erg welkom. De screenprotector daarentegen.. kan me niet voorstellen dat deze speciaal voor de OP3 is ontworpen. Kwalitatief goed, maar past gewoon niet goed genoeg. Aan de randen sluit het gewoon niet aan. 1-2mm speling nog voor de kromming van het scherm zelf en er zit nog wat speling op dus er kan nog stof onder komen. Voldoet nog wel even, maar snel op zoek naar een betere

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
Droid schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:43:
Sinds 2 dagen tikt mijn orzly tempered glass steeds tegen het scherm aan, alsof ie ergens een beetje los zit. Meer mensen die van zoiets last hebben?
Hopelijk komen ze binnenkort met een full screenprotector met siliconenlijm overal
Heb ik ook, daarnaast vind ik hem te dik, overgevoelig voor vingerafdrukken en door de dikte minder soepel icm de fingerprintreader. Ook valt de hele bolling van het scherm weg en steekt het minimaal uit. Bescherming is prima maar ik weet niet of die er na het weekend nog op zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik vind het altijd zo zonde om net met je gloednieuwe telefoon er gelijk maar een cover over heen te gooien waardoor je het mooie design niet meer ziet, vooral de achterkant die ik persoonlijk nice vind van de Oneplus 3. Een kapot scherm of beschadigingen echter zijn nog een stuk minder fijn...zeker wanneer het volgens NeoGaf niet een al te geweldige klantenservice is bij Oneplus.

Maar ik kwam deze tegen en dit lijkt precies te zijn wat ik moet hebben.

http://www.oneplus-shop.n...ransparant-oneplus-3.html

Heeft iemand deze en beschermt deze de boel een beetje redelijk? Ik ben er uitermate voorzichtig mee, maar helaas kan hij altijd een keer vallen. Ongelukken gebeuren nou eenmaal.

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 20-07-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Iemand met een tip voor een passende VR bril met headband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
devilsnight schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 00:07:
Ik vind het altijd zo zonde om net met je gloednieuwe telefoon er gelijk maar een cover over heen te gooien waardoor je het mooie design niet meer ziet, vooral de achterkant die ik persoonlijk nice vind van de Oneplus 3. Een kapot scherm of beschadigingen echter zijn nog een stuk minder fijn...zeker wanneer het volgens NeoGaf niet een al te geweldige klantenservice is bij Oneplus.

Maar ik kwam deze tegen en dit lijkt precies te zijn wat ik moet hebben.

http://www.oneplus-shop.n...ransparant-oneplus-3.html

Heeft iemand deze en beschermt deze de boel een beetje redelijk? Ik ben er uitermate voorzichtig mee, maar helaas kan hij altijd een keer vallen. Ongelukken gebeuren nou eenmaal.
Als je het premium gevoel en uitstraling kwijt wil raken moet je zo een glimding kopen, ik heb hem en hij past goed. Maar gebruik hem alleen voor vakanties enzo.

Een matte variant zou misschien nog kunnen maar verder moet je dit niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Ik heb sinds gisteren de Orzly tempered glass op de OP3 zitten.
Mijn eerste gedachte was een beetje teleurstellend. Aan alle kanten van het scherm voel je de screenprotector die wat scherpjes aan voelt. Hij steekt dus uit over de 2.5D ronding van het OP3 scherm.
De Protector zit wel 100% in het midden, want de uitsparing voor de sensoren, speaker en Fingerprintreader zitten goed.
Echter zie ik de lampjes voor de 2 Touchknoppen niet in het midden?
Verder is het wel een fijne protector die in combinatie met de Kevlar case van OP mooi aan de zijkanten afsluit. Hij voelt ook goed aan.

Delen anderen dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharetra
Koen87 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:00:
Mijn eerste gedachte was een beetje teleurstellend. Aan alle kanten van het scherm voel je de screenprotector die wat scherpjes aan voelt. Hij steekt dus uit over de 2.5D ronding van het OP3 scherm.
De Protector zit wel 100% in het midden, want de uitsparing voor de sensoren, speaker en Fingerprintreader zitten goed.
Verder is het wel een fijne protector die in combinatie met de Kevlar case van OP mooi aan de zijkanten afsluit. Hij voelt ook goed aan.

Heb 'm zelf niet, maar heb wel wat gezocht naar ervaringen met de Orzly screenprotectors. Van wat ik heb gezien zijn de meningen verdeeld. Op /r/oneplus is een post met aardig wat negatieve reacties, hier is het wat positiever naar mijn gevoel. Heb het vermoeden dat de kwaliteit varieert.

Ik laat de screen protector die er out of the box op zit denk ik maar even zitten. Misschien dat ik zo'n goedkope protector van Aliexpress haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut

Zie mijn ervaring een paar posts boven je:
danielschut in "[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Hetzelfde als mijn ervaring dus.
Ik moet zeggen dat je er wel aan begint te wennen, vooral de Fingerprint Sensor is nu al niet meer storend. Ook heb ik het idee dat de "Scherpe" randen wat minder scherp worden.
Ik kijk het nog even aan, maar zodra ik het zat ben en er zijn genoeg alternatieven, gaat deze er wel weer af.

Ik merk nu wel inderdaad dat het scherm niet vast zit. Als je er stevig op drukt, dan zie je een wat vreemde gloed verschijnen.
En dat terwijl ik er in brief in had dat hun van die "grote" Oneplus liefhebbers waren (Orzly) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
danielschut schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 08:32:
[...]

Als je het premium gevoel en uitstraling kwijt wil raken moet je zo een glimding kopen, ik heb hem en hij past goed. Maar gebruik hem alleen voor vakanties enzo.

Een matte variant zou misschien nog kunnen maar verder moet je dit niet willen.
Oei, dat is minder. Dan kom je al gauw op covers waardoor je de achterkant niet ziet he? Of inderdaad een matte variant. Ik ga maar eens op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Ik heb twee hoesjes mogen ontvangen van aliexpress. De eerste is van Nillkin en is een leren flipcover van €9,-. De kwaliteit is goed en de OP3 past er goed in (met dbrand skin). Het scherm gaat aan als je hem open flipt en uit wanneer hij weer dicht gaat.
edit: De cover heeft ook volume up/down icoontjes aan de zijkant van de cover zitten die precies aansluiten op de volumeknoppen van de OP3.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W0mDnWBm.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HqkWFFqm.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KXeo2Qfm.jpg

De tweede flipcover is van een onbekend merk en was ook maar €5,-. De kwaliteit is ook een stuk minder dan de Nillkin en maakt gebruik van een siliconen cover waar een flip cover om heen is geplakt (om het maar even grof te zeggen). Het uit/aan gaan van het scherm wanneer de flipcover open en dicht gaat werkt niet bij deze cover. Wat deze cover wel anders maakt dan de Nillkin is dat hij gebruikt kan worden als stand. Pasvorm is goed en past tevens ook met dbrand skin.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5HHpkVWm.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0MTZ8ITm.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UmpSc2Rm.jpg

Ik heb even geen tweede camera bij de hand dus geen foto's van de OP3 in de covers helaas. Als er vraag naar is dan kan ik ze vanavond maken.

edit: Overigens gebruik ik het hoesje alleen als hij wat extra protectie nodig heeft, bij normaal gebruik is hij naakt+dbrand skin.

[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 20-07-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50

Welgeteld één dag er op gehouden, en weer er afgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
RaptorRVL schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:26:
[...]
Ik heb een case besteld voor de telefoon en denk dat het eea met een case veel beter zal passen. Is de telefoon iets dikker, kun je het wat steviger vast zetten en dan kan ie ook niet meer naar voren en achteren kantelen.
Gebruik je toevallig een originele OP3 cover en zit dat goed? Ik zit te twijfelen om dezelfde houder te bestellen en ben er nog niet uit of ik de USB-C variant (klik) neem (toch flink duurder maar mogelijk ook geschikt voor een volgend toestel)...

[ Voor 13% gewijzigd door -MD- op 20-07-2016 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
-MD- schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 15:36:
[...]

Gebruik je toevallig een originele OP3 cover en zit dat goed? Ik zit te twijfelen om dezelfde houder te bestellen en ben er nog niet uit of ik de USB-C variant (klik) neem (toch flink duurder maar mogelijk ook geschikt voor een volgend toestel)...
zo... da's inderdaad flink aan de prijs, en dan komt er nog een proclip of iets in die richting bij ... zit je al aan ongeveer 100 euro.

Heb het ooit lang geleden ook nog weleens gehad, een proclip in mijn 206 en eerst een actieve houder voor MDA compact en daarna een passieve houder voor een nokia E52 geloof ik erop geschroefd...
daarna maar op universeel spul overgegaan. Nu is deze ook redelijk universeel, maar ook wel echt duur..

ik heb zitten twijfelen voor een airframe, maar uiteindelijk om te testen eerst een clone van 1 euro bij de action gehaald. de positie op het rootster bevalt prima en heb een oude usb plug die 1.2A kan laden, dus ik doe het voorlopig zo, als de action houder afbreekt koop ik wellicht een airframe

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Inderdaad erg aan de prijs. Maar de proclip heb ik al en ik ben wel heel erg tevreden met het Brodit spul, gebruik het al jaren. Dus ik hoef enkel de houder er op te schroeven. Maar als zo'n verstelbare wel aardig zit dan is dit wel een optie en mogelijk in de toekomst ook nog te gebruiken.

Zo niet, dan neem ik de houder voor de OP3, zonder stroomvoorziening. Die is 29,- euro en dan prop ik er af en toe zelf wel een stekker in als het nodig is. Het past ook niet met cover, maar ook dat is wel te overzien.

Heb ervoor wat ander spul geprobeerd maar dat is me slecht bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
Ik heb sinds gisteren de Orzly tempered glass op de OP3 zitten..
...

Bedoel je de Karbon of wellicht Sandstone? Gaat dat echt goed? O.a. hier en hier valt te lezen en zien dat ook de Oneplus cases te strak op het Orzly glas zitten, wat vooral met (licht) indukken tot het optillen hiervan of beschadigingen hieraan zorgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
retspan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:40:
[...]

Bedoel je de Karbon of wellicht Sandstone? Gaat dat echt goed? O.a. hier en hier valt te lezen en zien dat ook de Oneplus cases te strak op het Orzly glas zitten, wat vooral met (licht) indukken tot het optillen hiervan of beschadigingen hieraan zorgt..
Ik heb het dan over de Karbon versie. Geen idee hoe ik bij Kevlar kom, volgens mij op Alibaba gezien...
Hij past bij mij naar mijn inziens gewoon perfect. De overgang van het glas naar het hoesje is "naadloos" en het glas blijft er iets onder. Zie ook de foto's.
Bovenkant
Linkerkant
Rechterkant
Midden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Iemand ervaring met een houder voor op je fiets?
Ik zat zelf aan zoiets te denken:
http://www.pdashop.nl/pro...ml#product_specifications

Enige die zeker past volgens de specs zou deze zijn:
https://www.123bestdeal.n...stendige-hoes#information

Iemand ervaring mee / betere oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorRVL
-MD- schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 15:36:
[...]

Sorry voor late reactie, ik heb een Nillkin hardcase ding.
In de breedte zit het super goed, en het naar voren en naar achteren kantelen is zo goed als verdwenen.
Mocht je die met oplader nemen dan is dat kantelen natuurlijk ook automatisch opgelost :)

Ik heb niet voor een actieve gekozen omdat het erin pluggen van de stekker zo makkelijk en snel gaat (hoe om maakt met deze stekker ook niet meer uit, ideaal).
Heb eerder wel een actieve houder gehad en vond zelf dat het geld uiteindelijk niet waard (je moet namelijk nog steeds met beleid je telefoon erin doen, kan hem er niet achteloos in rammen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 13:52

Ik heb dezelfde combinatie. Kevlar Karbon case + een Orzly Tempered Glass. Bij mij bevalt hij prima en (volgens mij) zit hij er goed op en zoals jij al zegt, de case sluit de screen protector precies af. Zo lijkt het of je geen rand heb tussen je case + scherm.

Ikzelf zie de twee lampjes van de touchknoppen wel. Ik had er alleen twee besteld, voor het geval dat. Dus heb er nog 1 over. Dus kan hem eventueel nog wisselen.

(edit: geen Kevlar, maar Karbon natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
FRGert schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:56:
[...]

Ik heb dezelfde combinatie. Kevlar Karbon case + een Orzly Tempered Glass. Bij mij bevalt hij prima en (volgens mij) zit hij er goed op en zoals jij al zegt, de case sluit de screen protector precies af. Zo lijkt het of je geen rand heb tussen je case + scherm.

Ikzelf zie de twee lampjes van de touchknoppen wel. Ik had er alleen twee besteld, voor het geval dat. Dus heb er nog 1 over. Dus kan hem eventueel nog wisselen.

(edit: geen Kevlar, maar Karbon natuurlijk)
Ik zie de lampjes van de touch ook wel, maar ze zitten duidelijk zichtbaar niet in het midden van de aangebrachte opening van het glas. Dit terwijl de rest, zoals te zien is op de foto, wel duidelijk in het midden zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook alternatieve powerbanks te verkrijgen voor de OP3? En deftige hoesjes? En waar vind ik die dan (België) ? _/-\o_
Is het een micro usb kabel die in de OP3 moet? Graag wat meer info van iemand die er wat van kent :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:41:
Zijn er ook alternatieve powerbanks te verkrijgen voor de OP3? En deftige hoesjes? En waar vind ik die dan (België) ? _/-\o_
Op tweakers is het de bedoeling om zelf moeite te doen voordat je een vraag stelt. Er valt over hoesjes en powerbanks genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rstrike
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik heb net me oneplus 3 binnen gekregen en er vielen mij, naast het mooie design en bouwkwaliteit, wat dingen op.
Het scherm is niet echt helder vergeleken met mijn oude m8 en als ik de srgb modus gebruikt wordt het scherm erg geel.Zijn mijn ogen verpest of klopt dit? Ik heb zelf met de color balancer lopen spelen en heb het wel aardig goed gekregen maar de helderheid valt me erg tegen. volgens de tweaker oneplus 3 en htc m8 review zou de oneplus net iets meer nits moeten hebben, maar de m8 lijkt wel een zaklamp vergeleken met de oneplus 3

Zou de screenprotector die standaard op zit een rol kunnen spelen? en kan je die makkelijk verwijderen?
Vind dat sowieso maar lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Quacka schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:35:
Iemand ervaring met een houder voor op je fiets?

Enige die zeker past volgens de specs zou deze zijn:
https://www.123bestdeal.n...stendige-hoes#information

Iemand ervaring mee / betere oplossing?
Besteld, maar valt vies tegen.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/avk40y.jpg

Dit is de verbinding tussen houder en hoesje. Met beetje schudden al los, laatstaan op hobbelige weg.
edit:
Probleem opgelost: Je moet vol kracht zetten op de houder en dan hoor je wel een klik. Veel verder dus als dat ik verwachtte. Nu durf ik het wel aan, dit weekend maar eens proberen.
Btw: snelle reactie van 123bestdeal op mijn mail: mag gezegd worden!

[ Voor 19% gewijzigd door Quacka op 22-07-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Rstrike schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:26:
Ik heb net me oneplus 3 binnen gekregen en er vielen mij, naast het mooie design en bouwkwaliteit, wat dingen op.
Het scherm is niet echt helder vergeleken met mijn oude m8 en als ik de srgb modus gebruikt wordt het scherm erg geel.Zijn mijn ogen verpest of klopt dit? Ik heb zelf met de color balancer lopen spelen en heb het wel aardig goed gekregen maar de helderheid valt me erg tegen. volgens de tweaker oneplus 3 en htc m8 review zou de oneplus net iets meer nits moeten hebben, maar de m8 lijkt wel een zaklamp vergeleken met de oneplus 3

Zou de screenprotector die standaard op zit een rol kunnen spelen? en kan je die makkelijk verwijderen?
Vind dat sowieso maar lelijk.
Ja je ogen zijn waarschijnlijk verpest. Meeste fabrikanten stellen het scherm te blauw/wit in om hem helderder te laten lijken. Ik kon zelf ook niet wennen aan die srgb modus, heb de schuif op 6 clicks vanaf rechts ingesteld. Toch prettig dat je hem naar je eigen voorkeur kan instellen. Helderheid heb ik persoonlijk geen klachten over, gebruik al jaren een vrij lage helderheid om accu te besparen, de OP3 kan helderder dan mijn voorkeur, binnen en buiten.

Standaard screenprotector kan er gewoon af als je op het gorillaglas 4 wil vertrouwen, beeldkwaliteit wordt daar niet echt beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Quacka schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:13:
[...]

Besteld, maar valt vies tegen.
[afbeelding]

Dit is de verbinding tussen houder en hoesje. Met beetje schudden al los, laatstaan op hobbelige weg.
al in de praktijk getest (eventueel met iets anders dan een telefoon van 400 euro)?
zo'n zelfde verbinding heb ik in mij auto tablet houder, en daar voldoet ie prima icm met een nexus 7 of shield k1 tablet. (je moet em wel een stukje schuiven / opzij klikken, niet alleen de blokjes in de gaten steken)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Prulleman schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:37:
[...]

al in de praktijk getest (eventueel met iets anders dan een telefoon van 400 euro)?
zo'n zelfde verbinding heb ik in mij auto tablet houder, en daar voldoet ie prima icm met een nexus 7 of shield k1 tablet. (je moet em wel een stukje schuiven / opzij klikken, niet alleen de blokjes in de gaten steken)
haha ja dat snap ik. Maar het is in dit geval alleen schuiven. Je hebt dit soort verbindingen ook met klikken, dan zit het meestal wel vast. Maar dit is dus alleen een beetje opzij schuiven en zal op een vlakke weg vast wel blijven zitten, maar helaas zijn niet alle wegen vlak genoeg.
Je had gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Quacka schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:45:
[...]

haha ja dat snap ik. Maar het is in dit geval alleen schuiven. Je hebt dit soort verbindingen ook met klikken, dan zit het meestal wel vast. Maar dit is dus alleen een beetje opzij schuiven en zal op een vlakke weg vast wel blijven zitten, maar helaas zijn niet alle wegen vlak genoeg.
zag bij de reviews dat 1 iemand er ook last van had, die had het gefixed met lijm.. :) zolang je em niet op meerdere beugels wilt gebruiken is dat ook nog wel een oplossing, als de rest wel bevalt...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Dat zou inderdaad wel een oplossing zijn... Eerst eens kijken of er iets beters te vinden is opgelost

[ Voor 8% gewijzigd door Quacka op 22-07-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 12-09 16:01
ulTimaS schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:51:
De eerste is van Nillkin en is een leren flipcover van €9,-. De kwaliteit is goed en de OP3 past er goed in (met dbrand skin). Het scherm gaat aan als je hem open flipt en uit wanneer hij weer dicht gaat.
edit: De cover heeft ook volume up/down icoontjes aan de zijkant van de cover zitten die precies aansluiten op de volumeknoppen van de OP3.
Die Qin ziet er me wel perfect uit om een flipcover te hebben zonder dat de afmetingen (van de toch al forse OP3) al te veel toenemen. Het lijkt alsof de klep echt scharniert, terwijl de officiële flip cover gewoon het kunstleer als scharnier heeft, waardoor je sowieso daar al enkele millimeters toevoegt aan de breedte en die ook niet zo lekker sluit.
Sluit die QIN lekker, al dan niet via magneten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Twixie schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:40:
[...]

Die Qin ziet er me wel perfect uit om een flipcover te hebben zonder dat de afmetingen (van de toch al forse OP3) al te veel toenemen. Het lijkt alsof de klep echt scharniert, terwijl de officiële flip cover gewoon het kunstleer als scharnier heeft, waardoor je sowieso daar al enkele millimeters toevoegt aan de breedte en die ook niet zo lekker sluit.
Sluit die QIN lekker, al dan niet via magneten ?
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar het scharnier is gewoon een verlenging van de flap (het leer) zeg maar en loopt over op de achterkant. Hij sluit goed aan en ik vind dat hij niet veel dikte/breedte toevoegt aan de telefoon. Aangezien hij alleen in het midden aansluit heb je ook geen kromming van het hoesje bij de hoekjes. Dit heeft de officiele wel en de andere hoesje in mijn post ook.

Het hoesje maakt volgens mij wel gebruik van een magneet om het scherm aan en uit te zetten, maar wordt volgens mij niet per se gebruikt om het bij elkaar te houden. Het hoesje blijft gewoon goed dicht als je je daar zorgen over maakt :P. De plaatjes op ali komen 100% overeen met wat je krijgt.

Ik ontving het hoesje overigens al binnen 9 dagen na bestelling.

edit: foto's
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LxFh9NOm.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c9oGV6ym.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 23-07-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 12-09 16:01
ulTimaS schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:03:
[...]
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar het scharnier is gewoon een verlening van de flap (het leer) zeg maar en loopt over op de achterkant.
My mistake. Ik keek naar deze foto, en daarop lijkt het alsof de klep eigenlijk los is van de achterkant en met een staafje of zo vasthangt. Maar nu besef ik dat dat dat wit lijntje geen spleet is tussen cover en achterkant maar gewoon het metaal van het toestel :).

Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1Y6j7KFXXXXc6XFXXq6xXFXXXw/Oneplus-3-Case-Oneplus-3-cover-Nillkin-QIN-Series-luxury-leather-Case-protection-flip-cover-for.jpg
Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen