Ik heb ondertussen aan aanbod gehad van $3.5 dollar en dat noemde ze dan het beste aanbod wat ze konden doen. Ze zijn echt helemaal gek daar. Ik heb maar een escalatie naar Paypal doorgezet.Droid schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:35:
[...]
Ik heb gisteren ook de protector van Oppomart binnen gekregen, direct een claim gestart en ze bieden me nu $3 ter compensatie. Die ga ik uiteraard niet accepteren aangezien ik gewoon het verkeerde product geleverd heb gekregen. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom om een full refund te krijgen en het product te behouden.
Ik heb een Tudia Merged. Mooie case, telefoon ziet er nu stevig uit. Alle knoppen zijn goed te bedienen en de OP3 is een stuk minder glad nu. Wel allemaal een stuk dikker geworden, maar dat zorgt er wel voor dat het glas van het scherm(als ie met het glas naar beneden ligt) én van de camera {als ie op de achterkant ligt) niet meer het bureau raken als ie op het bureau ligt.Drossie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:00:
Ik bestel dit weekend normaal ook de telefoon. Ik zou ook een beschermende cover en tempered glass protector willen bestellen.
Qua covers kom in uit bij de Tudia merged case of de Otterbox? Iemand ervaring met een van beide cases? De Otterbox zou vrij glad zijn. Klopt dit?
Welke tempered glass protector is goed?
[ Voor 39% gewijzigd door Jay_Snake op 11-07-2016 15:28 ]