Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Droid schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:35:
[...]

Ik heb gisteren ook de protector van Oppomart binnen gekregen, direct een claim gestart en ze bieden me nu $3 ter compensatie. Die ga ik uiteraard niet accepteren aangezien ik gewoon het verkeerde product geleverd heb gekregen. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom om een full refund te krijgen en het product te behouden. :+
Ik heb ondertussen aan aanbod gehad van $3.5 dollar en dat noemde ze dan het beste aanbod wat ze konden doen. Ze zijn echt helemaal gek daar. Ik heb maar een escalatie naar Paypal doorgezet.
Drossie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:00:
Ik bestel dit weekend normaal ook de telefoon. Ik zou ook een beschermende cover en tempered glass protector willen bestellen.
Qua covers kom in uit bij de Tudia merged case of de Otterbox? Iemand ervaring met een van beide cases? De Otterbox zou vrij glad zijn. Klopt dit?
Welke tempered glass protector is goed?
Ik heb een Tudia Merged. Mooie case, telefoon ziet er nu stevig uit. Alle knoppen zijn goed te bedienen en de OP3 is een stuk minder glad nu. Wel allemaal een stuk dikker geworden, maar dat zorgt er wel voor dat het glas van het scherm(als ie met het glas naar beneden ligt) én van de camera {als ie op de achterkant ligt) niet meer het bureau raken als ie op het bureau ligt.

[ Voor 39% gewijzigd door Jay_Snake op 11-07-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
SolarOrbiter schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:58:
[...]

Hoe is je ervaring met deze silicone case? Ik ben van plan om vandaag de OP3 te bestellen, mijn OP2 aan mn vrouw te geven. Heb een soortgelijke case op de OP2 en tempered glas aan de voorkant, deze biedt goede bescherming, Ik wil voor een sortgelijke oplossing voor de OP3.
Sorry voor de late reactie. Heb het nog steeds niet toegekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Iemand al ervaringen met flip cases?
Is er een flip case aan te bevelen of zijn er merken die over het algemeen sowieso mooie kwaliteit cases leveren?

Heb nog nooit een case bij mijn telefoon gebruikt. Maar doordat de 1+3 stukje groter is en het materiaal best glad, lijkt het me geen overbodige luxe voordat ie op de grond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Spurlie schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:21:
Is er een flip case aan te bevelen of zijn er merken die over het algemeen sowieso mooie kwaliteit cases leveren?

Heb nog nooit een case bij mijn telefoon gebruikt. Maar doordat de 1+3 stukje groter is en het materiaal best glad, lijkt het me geen overbodige luxe voordat ie op de grond ligt.
ik heb de orginele sandstone cover en erg tevreden over.

ik vermoed dat de orginele flip ook wel degelijk is:
https://oneplus.net/nl/oneplus-3-flip-cover

(genoeg op youtube over te vinden!)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Originele flip heeft mijn vriendin en is mooi afgewerkt, prima ding, ze is er blij mee. Ik heb de Sandstone besteld nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
Jay_Snake schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:37:
[...]

Oke, ik ben benieuwd. Heb net de claim gestart.
Ik ga ook een claim indienen waardeloze screen protector dat ding is inderdaad veel te klein... jullie al iets meer gehoord over de compensatie van 3,5 dollar :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Ik had mijn dbrand skin dus blijkbaar zaterdag ook gekregen, kwam ik vanmorgen achter. Het opplakken was wel een werkje en de boven en onderkant zijn toch wel het lastigst. Ik ben niet zo heel content met de hoekjes ook al heb ik ze redelijk secuur aangebracht. Misschien komt dit ook wel omdat het wit is en dit dan meer opvalt, ik ben er nog niet over uit om deze op den duur er weer af te halen.

Grip is ietsjes beter, maar het maakt geen wereld van verschil.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SKm47vNm.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nMyEEeCm.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 11-07-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
ulTimaS schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:48:
Ik ben niet zo heel content met de hoekjes ook al heb ik ze redelijk secuur aangebracht. Misschien komt dit ook wel omdat het wit is en dit dan meer opvalt, ik ben er nog niet over uit om deze op den duur er weer af te halen.
Ik heb precies hetzelfde. Ook wit en ook niet helemaal tevreden. Die hoekjes zijn echt lastig. Maar goed in een doorzichtige cover valt het op zich nog wel mee. Maar ben er ook nog niet uit of ik de boven en onderkant laat zitten of dat ik wellicht toch voor een volledige houten look ga.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
P1nGu1n schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:14:
[...]

Ik heb in mijn glazen bol gekeken, maar die wist het niet niet. ;) Wij kunnen niet gokken waar jij naar op zoek bent, dus eerst wat vragen:
  • Plastic of tempered glass screen protector? Plastic zit er standaard al een op
  • Book case?
  • Flip cover?
  • Hard case?
  • TPU case?
  • Clear case?
  • Dbrand skin?
Bedankt voor je reactie ten eerste. Heb je nog garantie op die glazen bol? Maar zo bedoelde ik het ook niet haha ("ik weet hier niks van, zoeken jullie het maar voor mij uit").

Het liefst zou ik mijn telefoon helemaal naakt houden, maar dit komt de bescherming natuurlijk niet ten goede. Daarom ben ik dus op zoek naar een goede verhouding tussen de telefoon zo'n standaard mogelijk gevoel te geven, maar dan toch met een betere bescherming.

Zelf heb ik al even gezocht op "plastic vs tempered glass" en blijkbaar is tempered glass wel "far superior". Dan lijkt het mij een logische keuze om daar voor te kiezen.

Als case zou ik dan het liefst voor een case gaan zoals OP zelf aanbiedt op hun site of iets als een Dbrand skin zodat er geen krassen op de achterkant komen. Ik weet alleen niet of de verhouding tussen een dunne case en bescherming goed is als ik bijvoorbeeld de case van OP zelf neem.

[ Voor 5% gewijzigd door Melvin44 op 11-07-2016 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
Melvin44 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:55:
[...]

Bedankt voor je reactie ten eerste. Heb je nog garantie op die glazen bol? Maar zo bedoelde ik het ook niet haha ("ik weet hier niks van, zoeken jullie het maar voor mij uit").
Graag gedaan :) Zal je net zien, garantie 2 dagen verlopen... I know, het was een luchtig opstapje naar mijn vragen :Y)
Het liefst zou ik mijn telefoon helemaal naakt houden, maar dit komt de bescherming natuurlijk niet ten goede. Daarom ben ik dus op zoek naar een goede verhouding tussen de telefoon zo'n standaard mogelijk gevoel te geven, maar dan toch met een betere bescherming.

Zelf heb ik al even gezocht op "plastic vs tempered glass" en blijkbaar is tempered glass wel "far superior". Dan lijkt het mij een logische keuze om daar voor te kiezen.
Eens, tempered glass is superieur aan plastic. Plastic voelt stroef, je voelt en ziet dat er een extra laagje op je scherm zit. Tempered glass is veel steviger en het voelt als je echte scherm, maar wel een tikkie duurder. Ik heb momenteel de originele tempered glass erop zitten, daar ben ik absoluut niet tevreden over. Een Orzly Full screen protector is nu onderweg naar mij. Let er op dat de meeste screen protectors het scherm niet volledig bedekken.
Als case zou ik dan het liefst voor een case gaan zoals OP zelf aanbiedt op hun site of iets als een Dbrand skin zodat er geen krassen op de achterkant komen. Ik weet alleen niet of de verhouding tussen een dunne case en bescherming goed is als ik bijvoorbeeld de case van OP zelf neem.
Ik heb zelf de originele Rosewood case om mijn OP3, waar ik zeer tevreden mee ben: prachtig en dun, maar toch stevig en past perfect. Je kan ook gaan voor een Dbrand skin, met eventueel clear case er omheen, zoals die van Orzly of een naamloze uit China voor 1-2 euro.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Als het echt een Nillkin is, dan heeft ie waarschijnlijk goeie kwaliteit! Ik zeg doen! (als een flipcover jou ding is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Nillkin maakt prima spul van goede kwaliteit, persoonlijk niet mijn smaak :P

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Mooie case! Ik zoek zelf nog een flipcover voor er bij. Als ik weet dat ik iets actiefs ga doen waar een grotere kans is om hem te laten vallen wil ik wel graag een case hebben.

Ik denk dat ik deze maar ga bestellen, 10 euro is nog wel een keer te doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Zojuist besteld. Ach voor 10 euro kan het inderdaad geen miskoop zijn haha.
Misschien nog eens een leuke normale case bestellen, eerst maar eens kijken hoe deze bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-03-2024
Spurlie schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:21:

Heb zelf deze op het oog: https://nl.aliexpress.com...16-4b23-bc93-3144937b8bd7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
P1nGu1n schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:08:
[...]

Graag gedaan :) Zal je net zien, garantie 2 dagen verlopen... I know, het was een luchtig opstapje naar mijn vragen :Y)

[...]

Eens, tempered glass is superieur aan plastic. Plastic voelt stroef, je voelt en ziet dat er een extra laagje op je scherm zit. Tempered glass is veel steviger en het voelt als je echte scherm, maar wel een tikkie duurder. Ik heb momenteel de originele tempered glass erop zitten, daar ben ik absoluut niet tevreden over. Een Orzly Full screen protector is nu onderweg naar mij. Let er op dat de meeste screen protectors het scherm niet volledig bedekken.

[...]

Ik heb zelf de originele Rosewood case om mijn OP3, waar ik zeer tevreden mee ben: prachtig en dun, maar toch stevig en past perfect. Je kan ook gaan voor een Dbrand skin, met eventueel clear case er omheen, zoals die van Orzly of een naamloze uit China voor 1-2 euro.
Wanneer krijg je je protector binnen? Zou je mij dan een berichtje willen sturen? Ik zal er zelf ook aan denken.

Iemand op reddit zegt dit over de screen protector (mensen op XDA hebben dit bevestigd blijkbaar):
It's glued to the screen at the top and bottom, under the black part. It's a good fit, and the black edges deal well with the curved glass edges however the main touch screen part sort of floats above the screen. It means that when tapping the screen, you can feel (and hear) the protector actually hitting the glass below. I worry that dust, which can still get between the glass and and protector will eventually mark the screen because of this.
Also, the hardware buttons at the bottom, as well as the bottom row of the on screen keyboard often require extra force for the touch to register.
There's also a dot matrix grid on the protector which is very visible in daylight and very distracting. Also, I don't like the texture at all.

[ Voor 21% gewijzigd door Melvin44 op 12-07-2016 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Melvin44 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 01:17:
[...]

Wanneer krijg je je protector binnen? Zou je mij dan een berichtje willen sturen? Ik zal er zelf ook aan denken.

Iemand op reddit zegt dit over de screen protector (mensen op XDA hebben dit bevestigd blijkbaar):

[...]
Ik denk vandaag of morgen, mijn korte review plaats ik natuurlijk in deze thread, dus hou deze in de gaten.

Ik heb wisselende berichten gelezen, ook pas nadat ik hem had besteld, dus ik zie het wel. Het zal wel meevallen denk (hoop) ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:11
Bawske schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:14:
Heb mijn OP3 (+otterbox) nu al even maar kon het topic hier niet meer bijbenen. Nu eindelijk alles wat diagonaal gelezen.
Spammers allemaal :P

Support[/TOPIC]
Tevreden van de Otterbox? Ik lees op verschillende plaatsen dat de cover zeer glad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 17:01
Drossie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Tevreden van de Otterbox? Ik lees op verschillende plaatsen dat de cover zeer glad is.
Ik ging sowieso al in deze thread antwoorden, maar je bericht is zelfs al verplaatst ;)

Ik ben wel tevreden ja.
Vind de cover niet erg glad, maar kan ook niet echt vergelijken met de blote gsm aangezien ik er direct de otterbox heb rond gedaan.

De case maakt de gsm wel een pak zwaarder en vooral breder, maar omdat de OP3 niet zwaar is vind ik dat niet zo erg.

Ik moet zeggen dat ik de impact van die paar mm in de breedte wat onderschat had.
Zonder case kan ik nog net het meeste doen met 1 hand, met case is dat echt al pakken moeilijker.
Maar dat is iets wat ik er gerust bij neem voor de extra gemoedsrust :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Zojuist een full refund gekregen van Oppomart voor die screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
Droid schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:08:
Niet terug gestuurd? Ik ga dan nog even doorsturen, ze willen een halve refund doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb um ook zojuist thuisgestuurd gekregen, direct een full refund geëist en gezegd dat ik escaleer wanneer ze hier niet mee akkoord gaan. Oppomart trekt aan het korste eind, zelfs op de doos spreekt de afbeelding van 3D gekromd glas tegen wat er als product in zit :')

- edit - die paar euro maakt me eigenlijk weinig uit, 't is een principekwestie. Je moet verkopen wat je verkoopt en niet een inferieur product opsturen.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 12-07-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Bij mij gingen ze niet zo ver, ze bleven de helft bieden. Escalatie naar Paypal doorgezet. Daar krijg ik nu bericht van dat ik het het volledige bedrag vergoed moet krijgen, maar ik moet het wel terugsturen en ik ben verantwoordelijk voor de kosten. Ze willen dat ik het verstuur met online volginformatie. Nou volgens mij ben ik dan zelf pakweg 20 euro kwijt als ik het zo eens snel zie (Post en DHL bekeken). Dat is verdomme meer dan de aanschafkosten...Iemand een idee hoe dat goedkoper kan? Anders kan ik het er net zo goed bij laten zitten, dat "scheelt" het weer 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Bij mij gingen ze niet zo ver, ze bleven de helft bieden. Escalatie naar Paypal doorgezet. Daar krijg ik nu bericht van dat ik het het volledige bedrag vergoed moet krijgen, maar ik moet het wel terugsturen en ik ben verantwoordelijk voor de kosten. Ze willen dat ik het verstuur met online volginformatie. Nou volgens mij ben ik dan zelf pakweg 20 euro kwijt als ik het zo eens snel zie (Post en DHL bekeken). Dat is verdomme meer dan de aanschafkosten...Iemand een idee hoe dat goedkoper kan? Anders kan ik het er net zo goed bij laten zitten, dat "scheelt" het weer 10 euro.
was het niet zo dat paypall de kosten voor retourzendingen vergoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Chris.nl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:27:
[...]

was het niet zo dat paypall de kosten voor retourzendingen vergoed?
Schijnbaar niet, dit staat in de mail: "Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten voor het terugsturen van het object."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:30:
[...]

Schijnbaar niet, dit staat in de mail: "Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten voor het terugsturen van het object."
Officiële mail/oordeel vanuit paypal? Zou je het daarnaast niet kunnen terugkriigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Hiechel schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:21:
[...]

Niet terug gestuurd? Ik ga dan nog even doorsturen, ze willen een halve refund doen :|
Nope niet teruggestuurd, mag de protector gewoon houden.
Chris.nl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:49:
[...]

Ik heb um ook zojuist thuisgestuurd gekregen, direct een full refund geëist en gezegd dat ik escaleer wanneer ze hier niet mee akkoord gaan. Oppomart trekt aan het korste eind, zelfs op de doos spreekt de afbeelding van 3D gekromd glas tegen wat er als product in zit :')

- edit - die paar euro maakt me eigenlijk weinig uit, 't is een principekwestie. Je moet verkopen wat je verkoopt en niet een inferieur product opsturen.
Ik wilde toevallig vandaag de kwestie escaleren maar net voordat ik dat wilde doen zag ik dat ik een refund had.
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Retourkosten kun je via PayPal vergoed krijgen. Raar dat jij m wel moet terugsturen dan, maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet geëscaleerd had.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/1zpme80.png

edit:
Dus als tip naar alle anderen die de protector hebben gekocht: Escaleer niet als het niet nodig is, als je escaleert zal PayPal altijd zeggen dat je het product moet terugsturen. Wacht rustig af bij het geschil en als reactie uitblijft gewoon even een mailtje sturen. Dan is de kans volgensmij groter dat je het product niet hoeft terug te sturen en een full refund krijgt. Als je gewoon helemaal geen gehoor krijgt uiteraard escaleren. PayPal vergoedt retourkosten binnen 5 dagen. Retourkostenvergoeding

[ Voor 13% gewijzigd door Droid op 12-07-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Chris.nl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:32:
[...]

Officiële mail/oordeel vanuit paypal? Zou je het daarnaast niet kunnen terugkriigen?
Yes. Zo staat het in een mail van Paypal aan mij.
Droid schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:33:
[...]

Retourkosten kun je via PayPal vergoed krijgen. Raar dat jij m wel moet terugsturen dan, maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet geëscaleerd had.

[afbeelding]

edit:
Dus als tip naar alle anderen die de protector hebben gekocht: Escaleer niet als het niet nodig is, als je escaleert zal PayPal altijd zeggen dat je het product moet terugsturen. Wacht rustig af bij het geschil en als reactie uitblijft gewoon even een mailtje sturen. Dan is de kans volgensmij groter dat je het product niet hoeft terug te sturen en een full refund krijgt. Als je gewoon helemaal geen gehoor krijgt uiteraard escaleren. PayPal vergoedt retourkosten binnen 5 dagen. Retourkostenvergoeding
Ja, dat is zeker een tip. Bij mij liep het alleen anders omdat Oppomart tot 3x aan gaf niet verder te willen gaan dan 5 dollar vergoeding. Ook niet na het dreigen met een claim enz. Dus ik dacht, dan maar zo. Maar blijkt dus dat je daar ook niet veel aan hebt.

[ Voor 69% gewijzigd door Jay_Snake op 12-07-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:38:
[...]

Yes. Zo staat het in een mail van Paypal aan mij.

[...]

Ja, dat is zeker een tip. Bij mij liep het alleen anders omdat Oppomart tot 3x aan gaf niet verder te willen gaan dan 5 dollar vergoeding. Ook niet na het dreigen met een claim enz. Dus ik dacht, dan maar zo. Maar blijkt dus dat je daar ook niet veel aan hebt.
Dan heb je alsnog juist gehandeld, volgens mij heb ik ook gewoon geluk gehad. Afgelopen week bood ik aan dat ze in ieder geval de productkosten (6,99$) zouden vergoeden en dat ik de verzendkosten (2,99$) dan voor lief zou nemen. En nu zeker 5 dagen later krijg ik opeens het complete bedrag vergoed met als reactie "OK".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Droid schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:45:
[...]

Dan heb je alsnog juist gehandeld, volgens mij heb ik ook gewoon geluk gehad. Afgelopen week bood ik aan dat ze in ieder geval de productkosten (6,99$) zouden vergoeden en dat ik de verzendkosten (2,99$) dan voor lief zou nemen. En nu zeker 5 dagen later krijg ik opeens het complete bedrag vergoed met als reactie "OK".
Mooi dat het bij jou zo gelopen is. Ik vind dit opsturen naar China wel echt even zuur. Minimaal 24 euro extra neerleggen om 10 euro terug te krijgen...dat gaat er bij mij niet echt in. En het feut dat Paypal de vergoedkosten betaald...die kans acht ik vrij klein anders staat niet zo nadrukkelijk in de mail dat die kosten voor mezelf zijn. Vrees dat ik het er maar bij ga laten zitten :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droid
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:54:
[...]

Mooi dat het bij jou zo gelopen is. Ik vind dit opsturen naar China wel echt even zuur. Minimaal 24 euro extra neerleggen om 10 euro terug te krijgen...dat gaat er bij mij niet echt in. En het feut dat Paypal de vergoedkosten betaald...die kans acht ik vrij klein anders staat niet zo nadrukkelijk in de mail dat die kosten voor mezelf zijn. Vrees dat ik het er maar bij ga laten zitten :-(
Ik heb mijn OP3 retour moeten sturen via een PayPal claim, kreeg zo'n zelfde mail dat retourkosten voor eigen rekening zijn. Maar een paar dagen eerder toen ik met PayPal belde over die claim zeiden ze dat ik de retourkosten zo vergoed zou krijgen en die heb ik uiteindelijk ook zo terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Ik ben op zoek naar 2 usb c kabels en een autolader (1 kabel en de lader voor in de auto en 1 kabel voor op het werk als noodvoorziening).
Dash charts is absoluut geen noodzaak, want ik zal ze alleen in geval van nood gebruiken en bij lang navigeren in de auto. Echter na alle 'horrorverhalen' over de usb c kabels, durf ik niet lukraak een goedkoop kabeltje te kopen. Of zijn dat broodje aap verhalen? In ieder geval beter even checken voordat ik een gloednieuwe telefoon al ga 'mishandelen'. :+

Ik heb in ieder geval de volgende op het oog. Wat vinden jullie van deze autolader en kabel?
Kabel:
https://www.bol.com/nl/p/...leet-nl/9200000054294471/

Lader:
https://www.bol.com/nl/p/...h-zwart/9200000042359681/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Spurlie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:14:
Ik ben op zoek naar 2 usb c kabels en een autolader (1 kabel en de lader voor in de auto en 1 kabel voor op het werk als noodvoorziening).
Dash charts is absoluut geen noodzaak, want ik zal ze alleen in geval van nood gebruiken en bij lang navigeren in de auto. Echter na alle 'horrorverhalen' over de usb c kabels, durf ik niet lukraak een goedkoop kabeltje te kopen. Of zijn dat broodje aap verhalen? In ieder geval beter even checken voordat ik een gloednieuwe telefoon al ga 'mishandelen'. :+

Ik heb in ieder geval de volgende op het oog. Wat vinden jullie van deze autolader en kabel?
Kabel:
https://www.bol.com/nl/p/...leet-nl/9200000054294471/

Lader:
https://www.bol.com/nl/p/...h-zwart/9200000042359681/
Kabel en lader lijken mij prima. Over een normale USB-C kabel trekt de OP3 max 1500mAh. Dus als je slechts 1 apparaat tegelijkertijd wil gebruiken/opladen in de auto is een iets minder krachtige lader ook goed. Maar met dat ding zit je sowieso safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Mijn OP3 is vandaag verzonden.
Ik ben op zoek naar een case (Tudia Merge Case: http://www.oneplus-shop.n...case-zwart-oneplus-3.html). Die case blijkt nu nergens meer/nog niet verkrijgbaar. Weet iemand waar ze nog verkocht worden? Ik zou het jammer vinden mijn toestel naakt te moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddekruyf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 22:50
Ik heb hem nu twee weken in gebruik zonder protector op het screen maar met een otter hoesje.. Kan niet anders zeggen dan perfect.. Hoes is niet te glad en biedt voldoende bescherming. Heb alleen voor de kleur wit/beige gekozen... Dat is achteraf misschien nog een puntje.. Maar dat is smaak.. Verder tweetal blitzwolf usb-C kabels gekocht op ali. Omg. Dat is wel kwaliteit zeg.. Echt klasse spul. Ook vier adaptertjes van blitzwolf gekocht en die voelen sturdy aan een kwalitatief hoogwaardig.. Voor mij geen andere meer

http://nl.aliexpress.com/...2114.13010608.0.80.itWu8O

en

http://nl.aliexpress.com/...2114.13010608.0.85.itWu8O

28 juni besteld op Ali en 6 dagen later keurig in huis.

[ Voor 26% gewijzigd door ddekruyf op 13-07-2016 09:51 . Reden: linkjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Cosmo_nl schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:26:
[...]

2016-24-06 11:29

Hoe die bevalt? Daar kom ik over een paar dagen wel achter, ik kan mezelf nog wel eens irriteren na een poosje aan een hoesje.
Maar na die paar uurtjes dat die er nu op zit bevalt hij goed.
Past goed en niet meer zo glad, camera en het scherm ook beschermt.
Het is even 2 tellen wennen omdat het toestel even iets groter aanvoelde.
Ik heb ook van Nillkin een H9+ Pro glaasje maar twijfel of ik die er al op moet doen.
Ik heb zojuist een Nillkin 9h+ pro erop geplakt maar dat valt me vies tegen. Net als anderen hier gemeld hebben blijft er links en rechts lucht onder. Hier zal op korte termijn stof tussen gaan zitten en ik vind het er nu al gaar uitzien. Ontevreden dus :(

Edit:
Heb een dispute geopend op aliexpress, ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 12-07-2016 22:50 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers van flap-hoesjes a.k.a. flip covers, deze van Nillkin kost 7 euro bij Alieexpress. Was in n weekje binnen. Voldoet aan de eisen, voorlopig. Excuses voor snertfoto's.

http://imgur.com/3tFvjzI

http://imgur.com/wNWYywy

http://imgur.com/SsrmYH1

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:01:
Voor de liefhebbers van flap-hoesjes a.k.a. flip covers, deze van Nillkin kost 7 euro bij Alieexpress. Was in n weekje binnen. Voldoet aan de eisen, voorlopig. Excuses voor snertfoto's.

http://imgur.com/3tFvjzI

http://imgur.com/wNWYywy

http://imgur.com/SsrmYH1
Dat is deze neem ik aan?

Die heb ik namelijk ook vandaag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
ddekruyf schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:04:
Ik heb hem nu twee weken in gebruik zonder protector op het screen maar met een otter hoesje.. Kan niet anders zeggen dan perfect.. Hoes is niet te glad en biedt voldoende bescherming. Heb alleen voor de kleur wit/beige gekozen... Dat is achteraf misschien nog een puntje.. Maar dat is smaak.. Verder tweetal blitzwolf usb-C kabels gekocht op ali. Omg. Dat is wel kwaliteit zeg.. Echt klasse spul. Ook vier adaptertjes van blitzwolf gekocht en die voelen sturdy aan een kwalitatief hoogwaardig.. Voor mij geen andere meer
Linkje naar de kabels en adapters?
Hoelang moest je wachten op de levering?

edit: in mijn zoektocht naar een case kwam ik op de website van Orzly terecht. Heb een gans pakket accessoires besteld voor weinig geld! Levering is normaal gratis naar UK of USA, maar blijkbaar ook naar België.
Pakket ziet er echt de moeite uit voor dat geld!

http://orzly.com/oneplus3...ccessory-bundle-pack.html

[ Voor 19% gewijzigd door Drossie op 12-07-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Heb zo'n dun transparant goedkoop flexibel hoesje besteld, maar eens kijken of dat wat is.

OnePlus 3 Case Cover 0.6mm Ultrathin Transparent Soft TPU Silicon Skin
http://s.aliexpress.com/emQJfeYF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 09:28
FlowDesign schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:02:
[...]

Ik heb zojuist een Nillkin 9h+ pro erop geplakt maar dat valt me vies tegen. Net als anderen hier gemeld hebben blijft er links en rechts lucht onder. Hier zal op korte termijn stof tussen gaan zitten en ik vind het er nu al gaar uitzien. Ontevreden dus :(

Edit:
Heb een dispute geopend op aliexpress, ben benieuwd.
Ik heb er 2 besteld en vandaag ontvangen, het is echt rommel :(
Zie afbeelding hieronder, zeker 2mm aan beide zijden welke gewoon niet aansluiten! Ook na een beetje aandrukken blijft deze gewoon niet plakken. Lijkt wel alsof de protector gewoon breder had moeten zijn en dat het ronde nu nog op het platte gedeelte van het scherm zit.
Op de doos staat duidelijk dat deze voor de oneplus 3 is, heb deze middels Ali besteld in de officiële nillkin Ali shop.
Ik ga mijn geld terug vragen, hier heb ik niets aan, straks krassen omdat er stof en andere rommel onder komt, nee bedankt !

OP3 nillkin H+ pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
carnage6 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:07:
[...]

Zie afbeelding hieronder, zeker 2mm aan beide zijden welke gewoon niet aansluiten! Ook na een beetje aandrukken blijft deze gewoon niet plakken. Lijkt wel alsof de protector gewoon breder had moeten zijn en dat het ronde nu nog op het platte gedeelte van het scherm zit.
Op de doos staat duidelijk dat deze voor de oneplus 3 is, heb deze middels Ali besteld in de officiële nillkin Ali shop.
Ik ga mijn geld terug vragen, hier heb ik niets aan, straks krassen omdat er stof en andere rommel onder komt, nee bedankt !

[afbeelding]
Wow dat ziet er wel heel slecht uit. Had ik niet verwacht van een merk als Nillkin, dat ik toch wel als kwalitatief hoogwaarden beschouwde... :F

Een bevestiging dat no-name opladers slecht en gevaarlijk zijn! (artikel)

Wil je een goede oplader? Kijk bijvoorbeeld even hier, hier worden ze uit elkaar gehaald en de interne componenten beoordeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 13-07-2016 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Nog meer mensen die deze case besteld hebben?

http://nl.aliexpress.com/...t&&scm=1007.12783.35057.0

Heb hem vorige maand al besteld, maar nog steeds niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
mb1234 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:07:

Ja ik, alleen weet ik niet zeker of het ook bij die verkoper was. In ieder geval iets van 90 cent. Krijg een nieuwe opgestuurd omdat hij iets beschadigd was bij transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
l3art schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Ja ik, alleen weet ik niet zeker of het ook bij die verkoper was. In ieder geval iets van 90 cent. Krijg een nieuwe opgestuurd omdat hij iets beschadigd was bij transport.
Hoe was de case voor de rest, dikte, design, uitsparingen, grip, was dat wel een beetje redelijk voor die 90 cent?

Hoelang duurde het eigenlijk voordat jij hem binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
mb1234 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Hoe was de case voor de rest, dikte, design, uitsparingen, grip, was dat wel een beetje redelijk voor die 90 cent?

Hoelang duurde het eigenlijk voordat jij hem binnen had?
Ik had hem 25-6 besteld.
Grip gaat er op vooruit. Dikte is prima. Het is echt een minimale case. Dus het voegt niet heel veel extra dikte toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
l3art schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:26:
[...]

Ik had hem 25-6 besteld.
Grip gaat er op vooruit. Dikte is prima. Het is echt een minimale case. Dus het voegt niet heel veel extra dikte toe.
Oké ik ook zoiets.

Acht voor 90 cent kun je je geen buil aan vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
[...]

[afbeelding]
Nee hij is juist te breed, het scherm loopt rond af en de glazen protector is vlak. Heb hem er zelf ook op maar is inderdaad geen gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Wat ik dus niet begrijp bij alle tempered glass protectoren dat ze die volledige uitsparing bovenin doen. Waarom niet even netjes voor ieder een eigen uitsparing? Zoals deze maar dan transparant.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carnage6
mb1234 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:07:

Ja zelfde besteld, heb deze gisteren binnen gekregen :)

Moet zeggen past prima, en is van redelijke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
[...]

[afbeelding]
Die pipo waar ik het van gekocht heb op Ali stuurde me dit plaatje... ja dit komt van de officële Nillkin website :(

Afbeeldingslocatie: https://nillkin.org/image/data/lenta/13694/15.jpg

Als ik dit van tevoren had gezien had ik die troep dus niet besteld.
De verkoper probeert zich hier nu achter te verschuilen en vraagt of ik het dispute wil sluiten, maar ik blijf erbij dat ik dit geen "normal situation" vind. Gewoon een slecht product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
Ik heb nog even gekeken naar de screen protector, als het scherm uit is dan lijkt het nergens naar, met het scherm aan valt het bijna niet op (je let er op omdat je het weet).
Ik laat deze er nog even op zitten, heb nog even met een A4 papiertje geprobeerd er onder te komen en dat gaat lastig dus vermoedelijk komt er dan niet heel snel stof en andere rotzooi onder maar dat is nog even afwachten maar mooi is anders had er meer van verwacht.

Nu ik het plaatje zie en lees van @FlowDesign verklaard dat wel een hoop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:44
Hoiz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:46:
Vandaag deze mogen ontvangen. Ten minste ik denk dat het deze is want ik heb 2 silocone cases besteld. Sneller aangekomen dan de case van Oneplus zelf..

Ik moet zeggen, dit is denk ik de beste case voor welke telefoon ik ooit ook heb gehad. Hij sluit echt naadloos aan en de telefoon voelt nog steeds exact net zo fijn in de hand. Hij is bijna niet zichtbaar.
Weet je al welke van de 2 het is? Dit is namelijk precies wat ik zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
In het volgende filmpje wordt gezegd dat het nog wel weg trekt die waas onder het randje, ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Mole schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:31:
[...]

Weet je al welke van de 2 het is? Dit is namelijk precies wat ik zoek!
Nee de andere nog steeds niet binnen, maar denk dat ik wel weet welke van de twee het is :P

http://www.aliexpress.com...2114.13010608.0.53.7fuReD

En als het die niet is is deze ook maar 1,50..

http://www.aliexpress.com...2114.13010608.0.60.MMj8VW

Moet trouwens wel zeggen dat er af en toe wat stof tussen komt te zitten, maar goed daar valt natuurlijk ook niet 100% aan te ontkomen met een tpu case. Al valt het al met mee, gewoon even schoonvegen elke paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
carnage6 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:54:
In het volgende filmpje wordt gezegd dat het nog wel weg trekt die waas onder het randje, ik ben benieuwd...

[video]
Nee dit trekt niet meer weg omdat het simpelweg niet aansluit op het scherm. Heb de protector er ruim een week op en het is nog steeds dezelfde witte waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
carnage6 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:11:
[...]

Ja zelfde besteld, heb deze gisteren binnen gekregen :)

Moet zeggen past prima, en is van redelijke kwaliteit.
Heb hem toevallig vandaag net binnen gekregen.

Inderdaad van redelijke kwaliteit, zit er alleen niet echt strak om heen, wat losjes bij de randen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-06 01:04
Hier ook iemand met een slechte Nillkin protector, heeft iemand al geprobeerd zijn geld terug te vragen? En zoja, is dat gelukt?

Ik verwacht dat Nillkin dit nog wel recht gaat trekken in een van de volgende batches trouwens. De feel en vingerafdrukgevoeligheid van het plaatje zijn wel van de kwaliteit die ik gewend ben, zeer goed dus.

Nillkin

EDIT: bij nader inzien zie ik dat mijn post niet echt origineel is, excuus!

[ Voor 8% gewijzigd door DaLucovic op 13-07-2016 20:08 ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Balen voor diegenen waarbij de Nillkin niet goed past. Zoals ik eerder gepost had heb ik een veel kleinere 'rand' langs de zijkanten. Lijkt erop dat niet alle OP3 schermen even vlak zijn. Bij de een past ie waarschijnlijk beter dan bij de ander. Bij de OPX was is ook al het geval, goed vs fout. Daar kan Nillkin weinig aan doen, in theorie leveren die goede screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hier vandaag deze binnen gehad.http://www.ebay.com/itm/391477429084?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Ik moet zeggen, prima pasvorm, geen speling en de hoekjes zijn ook netjes afgewerkt, dat wil bij andere chinese zut nog wel eens mankeren.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/61886527/oneplus%203/IMG_20160713_211801.jpg

ook nog een screenprotector binnen gekregen, maar die is scheef uitgesneden 8)7
oftewel als ik 'm recht zou plakken dan valt ie óf half over de camera heen, óf een stukje over de fingerprint button. maar sowieso zit ie half op de licht/nabijheidsensor. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:46
Jammer dat er nog steeds geen volledig dekkende temp. glass protectors zijn dan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Heb deze TPU case zojuist binnen: http://nl.aliexpress.com/...ne-Phone/32685432836.html

Voor letterlijk 1$ kan ik niet klagen, wilde gewoon wat hebben voor het geval het nodig is. Ga 'm waarschijnlijk voor vakantie en uitgaan gebruiken. Past goed niets op aan te merken. Denk dat ik er nog één of twee bij bestel als reserve :X

Groot pluspunt voor de mietjes die last hebben van de term 'gebruiksartikel', de camera is beschermd bij het liggen op de rug.

Edit: 19 besteld, 20 juni verzonden, 14 juli binnen. 3,5 week dus.

[ Voor 7% gewijzigd door True op 14-07-2016 01:24 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
DaLucovic schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:05:
Hier ook iemand met een slechte Nillkin protector, heeft iemand al geprobeerd zijn geld terug te vragen? En zoja, is dat gelukt?

Ik verwacht dat Nillkin dit nog wel recht gaat trekken in een van de volgende batches trouwens. De feel en vingerafdrukgevoeligheid van het plaatje zijn wel van de kwaliteit die ik gewend ben, zeer goed dus.

[afbeelding]

EDIT: bij nader inzien zie ik dat mijn post niet echt origineel is, excuus!
Ik ben nog in een dispute verwikkeld maar die verkoper wil niets terugbetalen. Blijkbaar is geld terughalen van Nillkin voor die leveranciers ook geen optie? Ik ga het nu naar Ali escaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Weet iemand wanneer die Car Charger weer beschikbaar komt? Met al die pokemon van tegenwoordig is het makkelijk om hem in de auto op te laden. En weet iemand of deze net zo snel is als de normale Dash Charger of een stuk(je) langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Ik krijg mijn geld nu wel terug van oppomart.
Is er nu nergens een goeie glazen protector te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
coob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:44:
Ik krijg mijn geld nu wel terug van oppomart.
Is er nu nergens een goeie glazen protector te koop?
Orzly heeft nu een full protector. Heb m gister binnen gekregen en ben er zeer over te spreken. Touch sensetivity is zeer goed en de protector voelt goed aan en sluit goed aan. Pakt alleen wat makkelijk vingerafdrukken op.

Hebben hier trouwens mensen de combinatie orzly flexicase en dbrand skin? Ik heb het idee dat mijn case een beetje scheef trekt door de skin eronder, is vooral te zien bij de ports onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Droid schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:09:
[...]

Orzly heeft nu een full protector. Heb m gister binnen gekregen en ben er zeer over te spreken. Touch sensetivity is zeer goed en de protector voelt goed aan en sluit goed aan. Pakt alleen wat makkelijk vingerafdrukken op.

Hebben hier trouwens mensen de combinatie orzly flexicase en dbrand skin? Ik heb het idee dat mijn case een beetje scheef trekt door de skin eronder, is vooral te zien bij de ports onderaan.
zou je wat foto's kunnen posten van de randen van de protector?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
True schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 01:16:
Heb deze TPU case zojuist binnen: http://nl.aliexpress.com/...ne-Phone/32685432836.html

Voor letterlijk 1$ kan ik niet klagen, wilde gewoon wat hebben voor het geval het nodig is. Ga 'm waarschijnlijk voor vakantie en uitgaan gebruiken. Past goed niets op aan te merken. Denk dat ik er nog één of twee bij bestel als reserve :X

Groot pluspunt voor de mietjes die last hebben van de term 'gebruiksartikel', de camera is beschermd bij het liggen op de rug.

Edit: 19 besteld, 20 juni verzonden, 14 juli binnen. 3,5 week dus.
Deze heb ik ook. :)
Vind hem alleen er niet echt strak om heen zitten, komt zo allemaal rommel bij de randen in, heb jij daar geen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Dennis_86 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:42:
Weet iemand wanneer die Car Charger weer beschikbaar komt? Met al die pokemon van tegenwoordig is het makkelijk om hem in de auto op te laden. En weet iemand of deze net zo snel is als de normale Dash Charger of een stuk(je) langzamer?
Meen ergens een tweet oid gelezen te hebben waarin stond vanaf begin augustus.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
mb1234 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Deze heb ik ook. :)
Vind hem alleen er niet echt strak om heen zitten, komt zo allemaal rommel bij de randen in, heb jij daar geen last van?
heb em gisteren ook binnen, maar inderdaad niet strak, links onder ook een soort vouw waardoor ie daar nog verder open staat, dat had l3art ook, die krijgt een nieuwe opgestuurd, ben alleen bang dat ze allemaal een beetje <1 euro verschijnselen zullen vertonen :)

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Prulleman schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb de mijne zelf nog niet binnen (al sinds de 4e onderweg via Amazon.de :()

Maar op Amazon staan al wel een aantal reviews, waaronder eentje met veel foto's!

Edit:
En op Amazon.co.uk ook, met name deze

[ Voor 23% gewijzigd door P1nGu1n op 14-07-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
P1nGu1n schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:10:
[...]

Ik heb de mijne zelf nog niet binnen (al sinds de 4e onderweg via Amazon.de :()

Maar op Amazon staan al wel een aantal reviews, waaronder eentje met veel foto's!

Edit:
En op Amazon.co.uk ook, met name deze
thanks, zo te zien is dit de beste keus voor een glass protector!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Prulleman schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:22:
[...]

heb em gisteren ook binnen, maar inderdaad niet strak, links onder ook een soort vouw waardoor ie daar nog verder open staat, dat had l3art ook, die krijgt een nieuwe opgestuurd, ben alleen bang dat ze allemaal een beetje <1 euro verschijnselen zullen vertonen :)
Klopt dat heb ik bij de volume knop, acht je kunt ook niet veel verwachten voor dit geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
FlowDesign schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:35:
[...]

Ik ben nog in een dispute verwikkeld maar die verkoper wil niets terugbetalen. Blijkbaar is geld terughalen van Nillkin voor die leveranciers ook geen optie? Ik ga het nu naar Ali escaleren.
Ik kan uit betrouwbare bron verklappen dat Nillkin op dit moment weigert toe te geven dat het artikel fout is, ze blijven volhouden dat het zo hoort. Hopelijk pakken ze het bij een volgende productie batch toch nog op. De iPhone 6(s) konden ze tenslotte wel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Prulleman schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Als ik mijn case er nog af krijg dan maak ik er wat foto's van. Case zit namelijk muurvast door de dbrand eronder.
Op amazon staan ook veel reviews, want als je een review plaatst over de protector krijg je zo'n gratis ring stond in een brief die bij de protector kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een geschikte car holder voor mijn oneplus 3, zodat ik kan navigeren in de auto. Liefst eentje voor aan het raam. Iemand ervaringen met goede en goedkope producten?

Daarnaast: Ik zie dat iedereen screen protectors en hoesjes/cases bestelt. Zijn er ook mensen die net zoals ik helemaal geen beschermende factoren aan zijn of haar toestel toevoegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:31:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een geschikte car holder voor mijn oneplus 3, zodat ik kan navigeren in de auto. Liefst eentje voor aan het raam. Iemand ervaringen met goede en goedkope producten?

Daarnaast: Ik zie dat iedereen screen protectors en hoesjes/cases bestelt. Zijn er ook mensen die net zoals ik helemaal geen beschermende factoren aan zijn of haar toestel toevoegen? :P
Ik heb er een van €2,- van de action, bevalt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Hoi allemaal,

Ik heb alleen een dbrand skin erom, maar dit is meer voor de looks. Ik heb overigens wel een hoesje besteld voor als ik iets ga doen waar de kans groter is op beschadigingen, maar bij normaal gebruik heb is hij bijna naakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 11:57
Hoi allemaal,

Mijn telefoon zit zonder bescherming in mijn broekzak :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik ben aan het kijken of ik de OnePlus 3 aan ga schaffen. Nu wil ik graag ook een USB kabel erbij kopen zodat ik hem op kantoor via de computer kan opladen. Klopt het dat de Dash Charge functionaliteit alleen werkt met de officiële adapter? Of kan ik dmv het kopen van de Dash Charge Type-C Cable (100cm) hem ook via de computer snel opladen?

Als dit niet het geval is, dan is de normale OnePlus Type-C Cable (100cm) kabel ook prima toch?

[ Voor 12% gewijzigd door daroy op 14-07-2016 13:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
daroy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:46:
Ik ben aan het kijken of ik de OnePlus 3 aan ga schaffen. Nu wil ik graag ook een USB kabel erbij kopen zodat ik hem op kantoor via de computer kan opladen. Klopt het dat de Dash Charge functionaliteit alleen werkt met de officiële adapter? Of kan ik dmv het kopen van de Dash Charge Type-C Cable (100cm) hem ook via de computer snel opladen?
Dash Charge werkt alleen wanneer zowel een Dash Charge adapter als Dash Charge USB Type-C kabel gebruikt worden. Met iedere andere adapter of kabel heb je geen Dash Charge.
Als dit niet het geval is, dan is de normale OnePlus Type-C Cable (100cm) kabel ook prima toch?
Iedere USB Type-C kabel werkt prima om hem 'normaal' op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
mevaka schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:18:
[...]

Ik kan uit betrouwbare bron verklappen dat Nillkin op dit moment weigert toe te geven dat het artikel fout is, ze blijven volhouden dat het zo hoort. Hopelijk pakken ze het bij een volgende productie batch toch nog op. De iPhone 6(s) konden ze tenslotte wel goed doen.
Nillkin heeft waarschijnlijk inmiddels al reteveel van die dingen verkocht en proberen zich nu in te dekken omdat ze anders een ontzettende financiële schade gaan lijden.
Hadden ze maar geen waardeloos product uit moeten brengen denk ik dan... moeten consumenten hier nu de dupe van worden? Ze lijden nu al gezichtsverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
mevaka schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:18:
[...]

De iPhone6 heeft wellicht ook beter afgevlakte schermen. Bij de OP3 lijkt daar verschil in te zitten. Eenzelfde screenprotector plakt bij de één beter dan bij de ander. Perfect zal het helaas niet worden. Ik ben tevreden met het eindresultaat, al had ik natuurlijk gehoopt dat 't beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ook ik krijg een full refund van oppomart. Gewezen op het XDA topic, nep product en de verzendkosten genoemd om het terug te sturen, wat dan uiteraard voor hun kosten zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Net in de mail:
RhinoShield for OnePlus 3 is here! Well, soon. But today is time for Pre-Order!

Starting today, use 25% off code NEVERSETTLE to pre-order:

RhinoShield CrashGuard Bumper (Shipping most likely around mid of August)
RhinoShield Screen Protector (Shipping early August)
Get both to enjoy free shipping!
This discount is only until the end of July.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
25 dollar + 5-7 dollar verzendkosten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Hoi allemaal,

Ik heb dit ding

werkt echt fantastisch, ik heb van alles gehad, van klemmen tot aan raamhouders maar ik vind dat niet handig. het magneetje hiervan is vrij krachtig (zitten 3 kleine in) en houdt de telefoon goed vast. ik gebruik 'm nu al 2 jaar met diverse telefoons.
dat plaatje wat je tussen de case en de telefoon doet is ook voorzien van een plaklaag dus ook zonder hoesje kun je 'm gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Shanquish op 14-07-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
Chris.nl schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:42:
[...]

De iPhone6 heeft wellicht ook beter afgevlakte schermen. Bij de OP3 lijkt daar verschil in te zitten. Eenzelfde screenprotector plakt bij de één beter dan bij de ander. Perfect zal het helaas niet worden. Ik ben tevreden met het eindresultaat, al had ik natuurlijk gehoopt dat 't beter was.
Natuurlijk die kans bestaat (of ligt bij Nillkin). Ik ben er minder tevreden mee, met name omdat 1 rand al een breuk heeft. (iets van: "Kijk collega hier kun je zien dat hij iets los ligt, als je hier heel voorzichtig iets drukt......" 8)7)

Ik ga maar voor een iets smallere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Als ik een OnePlus3 wil bestellen krijg ik de optie om er een StyleSwap Bundle bij te doen. Op zich vind ik zo'n hoesje geen slecht idee, alleen zit er ook een kabel bij.

- Dash Charge Type-C Cable (100cm)

Je krijgt dezelfde kabel ook bij het toestel zelf. Vraag me af wat de toegevoegde waarde is van deze kabel aangezien er geen adapter bij zit. Is het een extra kabel zodat je hem makkelijk aan een computer of powerbank kan koppelen zonder overal je oplader mee naartoe te slepen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Beltoni schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:20:
Als ik een OnePlus3 wil bestellen krijg ik de optie om er een StyleSwap Bundle bij te doen. Op zich vind ik zo'n hoesje geen slecht idee, alleen zit er ook een kabel bij.

Je krijgt dezelfde kabel ook bij het toestel zelf. Vraag me af wat de toegevoegde waarde is van deze kabel aangezien er geen adapter bij zit. Is het een extra kabel zodat je hem makkelijk aan een computer of powerbank kan koppelen zonder overal je oplader mee naartoe te slepen?
het is gewoon een USB kabel, dus ja.. je geeft zelf het antwoord al wat je ermee kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
l3art schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:50:
Ook ik krijg een full refund van oppomart. Gewezen op het XDA topic, nep product en de verzendkosten genoemd om het terug te sturen, wat dan uiteraard voor hun kosten zou zijn.
Ik zou refund krijgen, krijg ik 5 dollar.. Dus weer mailen.. hoor ik ineens tijden niks meer. Dus ik denk 'dan maak ik toch maar een paypal issue aan'. Krijg ik op precies hetzelfde moment ineens een credit nota van Oppomart voor het overige bedrag ($5.47 om precies te zijn, wat in totaal meer is dan het bestelde bedrag.. vreemd).

Maar nu willen ze dat ik de issue sluit en dan betalen ze. Ik wil dat ze eerst betalen en dan sluit ik de issue. Dus erg interessant wat er gaat gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41

Meer in de hoop dat je nog een Dash charger bij besteld zeker? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 23:55
Ben voor deze TPU en de Orzly Tempered Glass gegaan maar dat lukt helaas niet samen, de case duwt de Orzly bij gebruik namelijk omhoog en van het scherm. Het schijnt dat dit zelfs met Orzly's eigen FlexiCase ook het geval is..

Daarnaast ook niet gelukkig met de Orzly TG op zich, behalve een onder veel hoeken duidelijk zichtbare dot matrix (niet mijn foto), is het ook allemaal nèt wat te groot, met nu al een gebarsten hoekje als resultaat (perfect aangebracht)..

Nu op zoek naar een andere combinatie, misschien maar een el cheapo tempered + de harde IMAK van shameete hierboven proberen..Kent iemand anders een transparante TPU (combinatie) die hiervoor wel geschikt is?

[ Voor 9% gewijzigd door retspan op 14-07-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik ben er wel blij mee. Die extra kabel ligt standaard in mijn auto. En misschien ooit een Dash charger in de auto he ;).

Ben meestal daar waar mijn auto is. Of beter gezegd, mijn auto is daar waar ik ben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
RaptorRVL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:10:
[...]

Ik zou refund krijgen, krijg ik 5 dollar.. Dus weer mailen.. hoor ik ineens tijden niks meer. Dus ik denk 'dan maak ik toch maar een paypal issue aan'. Krijg ik op precies hetzelfde moment ineens een credit nota van Oppomart voor het overige bedrag ($5.47 om precies te zijn, wat in totaal meer is dan het bestelde bedrag.. vreemd).

Maar nu willen ze dat ik de issue sluit en dan betalen ze. Ik wil dat ze eerst betalen en dan sluit ik de issue. Dus erg interessant wat er gaat gebeuren ;)
Ik ga het in de gaten houden hoeveel ik terug krijg. En anders inderdaad escaleren oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
shameete schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:55:
[...]

Ik heb dit ding

werkt echt fantastisch, ik heb van alles gehad, van klemmen tot aan raamhouders maar ik vind dat niet handig. het magneetje hiervan is vrij krachtig (zitten 3 kleine in) en houdt de telefoon goed vast. ik gebruik 'm nu al 2 jaar met diverse telefoons.
dat plaatje wat je tussen de case en de telefoon doet is ook voorzien van een plaklaag dus ook zonder hoesje kun je 'm gebruiken.
Is je telefoon nog nooit gevallen als je door een put ofzo rijdt?
Ik zoek ook een goede carhouder en deze lijkt wel iets, maar ik heb geen vertrouwen in de sterkte van de magneet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Drossie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:25:
[...]

Ik zoek ook een goede carhouder en deze lijkt wel iets, maar ik heb geen vertrouwen in de sterkte van de magneet.
Nope, nog nooit, zit echt ontzettend vast.
Ook over kasseien rijden doet m niks, met zo'n klem viel die er nog wel eens met houder en al vanaf.. deze zit ook goed klem in het rooster (golf 7 in mijn geval )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Drossie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:25:
[...]

Een magneet en een telefoon, die combinatie vind ik niet heel geschikt klinken moet ik eerlijk zijn. Daarbij vind ik zo'n grote strip op je telefoon ook niet echt mooi. Persoonlijk zou ik eerder voor zoiets gaan: http://www.dx.com/p/benks...black-438686#.V4fv0fmzJcY

Zelf heb ik de originele KENU airframe. Zit ontzettend stevig, nog nooit uit het rooster gevallen of de telefoon uit de klem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:04:
[...]

Een magneet en een telefoon, die combinatie vind ik niet heel geschikt klinken moet ik eerlijk zijn. Daarbij vind ik zo'n grote strip op je telefoon ook niet echt mooi. Persoonlijk zou ik eerder voor zoiets gaan: http://www.dx.com/p/benks...black-438686#.V4fv0fmzJcY

Zelf heb ik de originele KENU airframe. Zit ontzettend stevig, nog nooit uit het rooster gevallen of de telefoon uit de klem.
Dat mag je vinden, ik vind het ideaal.
Daarentegen vind ik die klemmen echt ondingen.
Ik stap nu in en druk me telefoon tegen de magneet en dan zit die vast.

Ieder z'n voorkeur. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen