Alsjeblieft, koop de solar powerbank niet, voor je eigen bestwil. Ik heb deze ook gekocht, maar het opladen via zonne-energie werkt zeer slecht(heeft volle zon nodig om überhaupt op te laden en laadt dan nog steeds langzaam op). Als gewone powerbank werkt die redelijk, maar niet geweldig. Daarom zou ik als ik jou was een normale powerbank kopenJorgen schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:34:
Is deze solar oplader van de Lidl iets voor de OP3?
Ik heb de OP3 nog niet gekocht, maar wil eventueel deze solar oplader wel alvast kopen als blijkt dat dit krachtig genoeg is. Als ik het goed begrijp kan je deze oplader gebruiken om direct via zonne-energie te laden en/of als powerbank die van te voren is opgeladen. Lijkt me dan best handig voor als je een keer een dag helemaal niet in de buurt van een vaste stroomaansluiting bent en je telefoon wel veel gebruikt hebt.
Het klinkt ook niet logisch, een powerbank met zonnecellen. Als er iets funest is voor een batterij, is het wel hitte. En dan hoor je deze in de volle zon te leggenWillemgd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:59:
[...]
Alsjeblieft, koop de solar powerbank niet, voor je eigen bestwil. Ik heb deze ook gekocht, maar het opladen via zonne-energie werkt zeer slecht(heeft volle zon nodig om überhaupt op te laden en laadt dan nog steeds langzaam op). Als gewone powerbank werkt die redelijk, maar niet geweldig. Daarom zou ik als ik jou was een normale powerbank kopen

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
OK. Dan ga ik hem niet kopen.
Dankjewel voor de uitleg.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Per definitie zie ik solaropladers vaak als gimmicks en niet als functioneel handige dingen. Gewone powerbanks werken veel praktischer omdat ze sneller bijladen, (vaak) goedkoper zijn en een grotere accu hebben.Jorgen schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:34:
Is deze solar oplader van de Lidl iets voor de OP3?
Ik heb de OP3 nog niet gekocht, maar wil eventueel deze solar oplader wel alvast kopen als blijkt dat dit krachtig genoeg is. Als ik het goed begrijp kan je deze oplader gebruiken om direct via zonne-energie te laden en/of als powerbank die van te voren is opgeladen. Lijkt me dan best handig voor als je een keer een dag helemaal niet in de buurt van een vaste stroomaansluiting bent en je telefoon wel veel gebruikt hebt.
De meeste mobiele solarladers (ik heb het dus niet over zonnepanelen op 't dak) kosten meer energie om te produceren dan ze tijdens hun levensduur besparen. Voor het milieu hoef je het dus niet te doen. Kans is groot dat die Lidl-lader ook geen 3.000mAh per dag opwekt. Dan is een 20.000mAh powerbank inderdaad een betere optie. Wie echt weken lang de wildernis in trekt haalt een meer professionele solarlader.THWIT schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:59:
[...]
Per definitie zie ik solaropladers vaak als gimmicks en niet als functioneel handige dingen. Gewone powerbanks werken veel praktischer omdat ze sneller bijladen, (vaak) goedkoper zijn en een grotere accu hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door Chris.nl op 06-07-2016 21:43 ]
Zojuist de Tudia Merge case ontvangen, prima case! Erg mooi.
Foto's? En blijft ie goed broekzakstof vrij?Simontjee schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:27:
Zojuist de Tudia Merge case ontvangen, prima case! Erg mooi.
Ondanks dat mijn ticket afgekeurd werd omdat ik er geen bewijs bij had gedaan (had foto mee gestuurdM-slayer schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:02:
Hmm net mijn rosewood binnengekregen. Oneplus loge is tever naar links geprint en iets scheef.
[afbeelding]

Gisteren een Tudia Merge Case besteld bij Oneplus-shop.nl
Ik wacht ondertussen al 2 weken op mijn Nillkin Frosted Shield Case...
Uiteindelijk wilde ik toch voor de Tudia gaan, dus de Nillkin komt een beetje als mosterd na de maaltijd
Uiteindelijk wilde ik toch voor de Tudia gaan, dus de Nillkin komt een beetje als mosterd na de maaltijd
Ik heb dezelfde ook al zo'n 2 weken in bestelling staan, gaat denk ik niet meer binnenkomen voor mijn vakantie morgen. Ben wel benieuwd naar deze case alhoewel ik het toestel zonder alles ook wel prettig vind vasthouden.Dennis_86 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:17:
Gisteren een Tudia Merge Case besteld bij Oneplus-shop.nl
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Zal vanavond als ik thuis ben even ene foto maken en posten. Ben niet bekend met broekzakstof op de mobiel en lijkt ook niet bij deze case een probleem te zijn. (tot nu toe)Chris.nl schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:45:
[...]
Foto's? En blijft ie goed broekzakstof vrij?
Past helaas niet meer in mijn cupholder van de auto
[ Voor 11% gewijzigd door Redbaard op 07-07-2016 12:24 ]
Ik vind hem te glad, ben er nu extra voorzichtig mee want ben bang dat ik hem laat vallen. Denk dat het met een case ook minder problemen geeft met de dunne bezels waardoor je per ongeluk het scherm bij de randen aanraaktjanvanduschoten schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:21:
[...]
Ik heb dezelfde ook al zo'n 2 weken in bestelling staan, gaat denk ik niet meer binnenkomen voor mijn vakantie morgen. Ben wel benieuwd naar deze case alhoewel ik het toestel zonder alles ook wel prettig vind vasthouden.
Fijne vakantie alvast
Ik doe hem altijd ondersteboven in m'n broekzak dan heb je hier minder kans opSimontjee schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:23:
[...]
Zal vanavond als ik thuis ben even ene foto maken en posten. Ben niet bekend met broekzakstof op de mobiel en lijkt ook niet bij deze case een probleem te zijn. (tot nu toe)
Heb de mobiel al 2 maal laten stuiteren thuis, dus ben het toestel pas vanaf vandaag (nu ik de case heb) gaan gebruiken.Dennis_86 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:23:
[...]
Ik vind hem te glad, ben er nu extra voorzichtig mee want ben bang dat ik hem laat vallen. Denk dat het met een case ook minder problemen geeft met de dunne bezels waardoor je per ongeluk het scherm bij de randen aanraakt
Fijne vakantie alvast
zonder case vind ik hem ook aardig glad. Zeker omdat het toestel wat groter is en lastig met één hand te bedienen valt neemt de val kans voor mij toe. Dit komt omdat ik hem dan tussendoor anders vastpak.
Heb vandaag de carbon case binnengekregen van Oneplus! Ik durf nu eindelijk het toestel zonder 'angst' uit m'n zak te halen, haha. Case maakt het toestel slechts een fractie dikker, en biedt zóveel meer grip. Een aanrader iig.
Laat eens een foto zien danri0ta schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:18:
Heb vandaag de carbon case binnengekregen van Oneplus! Ik durf nu eindelijk het toestel zonder 'angst' uit m'n zak te halen, haha. Case maakt het toestel slechts een fractie dikker, en biedt zóveel meer grip. Een aanrader iig.
Ik heb maar 1 phone bij de hand, maar hier is een mooi video'tje: YouTube: OnePlus 3 Karbon Fiber Case
Vanmorgen vroeg met een half oog open iets afgetekend bij de postbode aan de deur.RaptorRVL schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 03:08:
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar OppoMart heeft de pagina van de Bepak screenprotector aangepast, zie: http://www.oppomart.com/t...tector-for-oneplus-3.html
Het lijkt erop dat je dus iets anders krijgt dan wat ze eerst online hadden staan. Zie ook iemand op XDA: http://forum.xda-develope...?p=67526711&postcount=108
Mag toch hopen dat als de protector hier binnen komt (had hem namelijk besteld, leek perfect) en het is inderdaad niet dat wat ze eerst online hadden staan dat ik m'n geld terug krijg van PayPal..
Toen ik zag dat het om 14$ en een beschrijving 2*OP3CO5 wist ik dat het mijn Oppomart bestelling was.
Postbode was alweer verdwenen, en ik was toch benieuwd of ik ook zo'n brakke protectors gekregen had.
Toch maar open gedaan, zelfde te smalle prul protectors als ebay 2$ die ik op 15 juni besteld had, eentje was zelf al gekraakt. Zonde van het geld.
Zijn toch net bezorgd, allebei tegelijk.. toch maar de Tudia er omheen gedaan omdat die steviger lijkt, maakt het toestel wel een stuk dikker maar dat geeft niet
Is er nog verschil in dikte en gewicht tussen de Originele Carbon en Sandstone cases?
Kan nergens specs vinden.
Hoeveel dikker is ie nu?Dennis_86 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:32:
Zijn toch net bezorgd, allebei tegelijk.. toch maar de Tudia er omheen gedaan omdat die steviger lijkt, maakt het toestel wel een stuk dikker maar dat geeft niet
Staat gewoon onder op hun pagina: https://oneplus.net/nl/oneplus-3-protective-caseWenzel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:38:
Is er nog verschil in dikte en gewicht tussen de Originele Carbon en Sandstone cases?
Zie reactie van Cerenas:).Wenzel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:38:
Hier nog een video met alle cases: YouTube: OnePlus 3 Cases Unboxing - Kevlar, Sandstone and more
ik zou bijna zeggen dat hij nu 0.5 á 1x zo dik is
Bedankt, dan is nu zeker een stuk dikkerDennis_86 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:43:
[...]
ik zou bijna zeggen dat hij nu 0.5 á 1x zo dik is
Ja, gewoon oplichters die Oppomart. Tijd voor een PayPal claim lijkt me.anessie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:25:
[...]
Vanmorgen vroeg met een half oog open iets afgetekend bij de postbode aan de deur.
Toen ik zag dat het om 14$ en een beschrijving 2*OP3CO5 wist ik dat het mijn Oppomart bestelling was.
Postbode was alweer verdwenen, en ik was toch benieuwd of ik ook zo'n brakke protectors gekregen had.
Toch maar open gedaan, zelfde te smalle prul protectors als ebay 2$ die ik op 15 juni besteld had, eentje was zelf al gekraakt. Zonde van het geld.
Ben benieuwd wanneer die van mij binnen komt.
Oppomart reageert ook toevallig niet meer op m'n lastige vragen. Gekke boel
Verder,
Vandaag wel een zwart neoprene hoesje binnen gekregen. Had als maat Galaxy S6 Edge Plus genomen. Maar hij zit toch wat ruim.. misschien met de case eromheen (als die binnen komt) past het stevig
Ik heb sinds maandag mijn OPT binnen gekregen tegelijkertijd met mijn Karbon hoesje
en ben daar zeer tevreden mee. Alleen vroeg ik mij af welke screen protectors jullie hebben en welke jullie zouden aanbevelen.
Ik heb al wat zitten zoeken op eBay, maar daar heb je dus een breed scala aan screen protectors. Ook heb ik even zitten kijken op www.oneplus-shop.nl. Dus twijfel beetje over kwaliteit welke ik moet bestellen.
Ik heb al wat zitten zoeken op eBay, maar daar heb je dus een breed scala aan screen protectors. Ook heb ik even zitten kijken op www.oneplus-shop.nl. Dus twijfel beetje over kwaliteit welke ik moet bestellen.
http://imgur.com/AZafNIbRaptorRVL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:15:
[...]
Ja, gewoon oplichters die Oppomart. Tijd voor een PayPal claim lijkt me.
Veel bescherming heeft het ook niet gebonden, daarnet hard gevallen met de plooifiets (yep telefoon in de hand), tempered glass in stukken vaneen, toch ook scherm eraan.
Tripje Duitsland voor m'n OP3 van 70 euro (?) vrees ik.
Het doet al pijn bij het zien van de fotoanessie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:47:
[...]
http://imgur.com/AZafNIb
Veel bescherming heeft het ook niet gebonden, daarnet hard gevallen met de plooifiets (yep telefoon in de hand), tempered glass in stukken vaneen, toch ook scherm eraan.
Deze meneer had wat meer geluk YouTube: OnePlus 3 Accidental Drop Test
[ Voor 67% gewijzigd door ulTimaS op 07-07-2016 21:00 ]
Ik twijfel nog of ik voor deze ga :FRGert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:41:
Ik heb sinds maandag mijn OPT binnen gekregen tegelijkertijd met mijn Karbon hoesjeen ben daar zeer tevreden mee. Alleen vroeg ik mij af welke screen protectors jullie hebben en welke jullie zouden aanbevelen.
http://www.oneplus-shop.n...een-protector-oneplu.html
ThanksDennis_86 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:23:
[...]
Ik vind hem te glad, ben er nu extra voorzichtig mee want ben bang dat ik hem laat vallen. Denk dat het met een case ook minder problemen geeft met de dunne bezels waardoor je per ongeluk het scherm bij de randen aanraakt
Fijne vakantie alvast
Ik had mazzel, is toch nog net op tijd gekomen. Mooie slim case, camera is net beschermd, ook een klein randje rondom het scherm zodat k hem nu probleemloos op elke kant plat kan leggen zonder dat het toestel beschadigd.De knoppen zitten wel wat dieper, iets lastiger dan het naakte toestel, maar ik gebruik ze ook niet zo vaak.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Auw auw auw! Hopelijk zelf niets gebroken!anessie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:47:
[...]
'k Heb even zitten googelen en ik ben bang dat je het twee of drievoud van 70 euro kwijt, sterkte...
Ai! Dat is balen! Hopelijk vallen de kosten wat mee.. Bij een beetje val maakt de protector ook niet meer uit helaasanessie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:47:
[...]

Kun je wel mooi de protector van Oppomart terug sturen zoals het hoort
Wonden helen vanzelf, m'n scherm nietChris.nl schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:58:
[...]Auw auw auw! Hopelijk zelf niets gebroken!
'k Heb even zitten googelen en ik ben bang dat je het twee of drievoud van 70 euro kwijt, sterkte...
Intussen alweer een rma retour ticket gehad etc, gaat weer vlotjes, morgen bij UPS binnen steken en dan wachten op de rekening.
Heeft iemand deze besteld?
9H Full Covered Tempered Glass Film Screen Protector For Oneplus 3
http://www.ebay.com/itm/282070929038 Lijkt me een cheapo orzly oplossing
[ Voor 17% gewijzigd door anessie op 08-07-2016 02:39 ]
anessie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:28:
[...]
Wonden helen vanzelf, m'n scherm niet![]()
Intussen alweer een rma retour ticket gehad etc, gaat weer vlotjes, morgen bij UPS binnen steken en dan wachten op de rekening.
Heeft iemand deze besteld?
9H Full Covered Tempered Glass Film Screen Protector For Oneplus 3
http://www.ebay.com/itm/282070929038 Lijkt me een cheapo orzly oplossing
Ja die kwam ik ook al tegen, maar beetje prijzig voor 1 protector. Wel zag ik in een filmpje dat andere Tweaker hierboven had gepost, dat hij wel aardig goed is. Dusja misschien toch maar even proberen.MrGizMo schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:03:
[...]
Ik twijfel nog of ik voor deze ga :
http://www.oneplus-shop.n...een-protector-oneplu.html
Mocht je hem binnen hebben, laat even weten hoe hij bevalt. (Mocht je hem bestellen haha)
heeft iemand een closeup gevonden van de orzly glass protector? ben erg beniewd hoe de randen er van dichtbij uitzien. Ik stoor me namelijk wel een beetje aan de standaard sticker..
Nog even geduld, krijg die van mij als het goed is morgen binnen.Prulleman schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:28:
heeft iemand een closeup gevonden van de orzly glass protector? ben erg beniewd hoe de randen er van dichtbij uitzien. Ik stoor me namelijk wel een beetje aan de standaard sticker..
Kijk even op Amazon.de of Amazon.co.uk daar is hij een stuk goedkoper. Heb zelf 9 pond betaald inclusief verzendkosten.FRGert schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:26:
[...]
Ja die kwam ik ook al tegen, maar beetje prijzig voor 1 protector. Wel zag ik in een filmpje dat andere Tweaker hierboven had gepost, dat hij wel aardig goed is. Dusja misschien toch maar even proberen.
Mocht je hem binnen hebben, laat even weten hoe hij bevalt. (Mocht je hem bestellen haha)
[ Voor 42% gewijzigd door 13art op 08-07-2016 09:35 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Top, dat scheelt al behoorlijk wat. Gelijk maar even me CreditCard gekoppeld aan mijn account. Thanks voor de tip![...]
Kijk even op Amazon.de of Amazon.co.uk daar is hij een stuk goedkoper. Heb zelf 9 pond betaald inclusief verzendkosten.
Ik heb de mijne net binnen...inderdaad goedkoop spul. Op Ebay kan je dit voor 2 dollar krijgen. Ik ga zo een paypal claim starten.RaptorRVL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:15:
[...]
Ja, gewoon oplichters die Oppomart. Tijd voor een PayPal claim lijkt me.
Ben benieuwd wanneer die van mij binnen komt.
Oppomart reageert ook toevallig niet meer op m'n lastige vragen. Gekke boel
Verder,
Vandaag wel een zwart neoprene hoesje binnen gekregen. Had als maat Galaxy S6 Edge Plus genomen. Maar hij zit toch wat ruim.. misschien met de case eromheen (als die binnen komt) past het stevig
Via oneplus shop net de Tudia Merge Case gehad. Die ziet er goed uit! Lekker stevig. Telefoon is nu wel beschermd tegen een stootje denk ik
Ik heb gisteren ook de protector van Oppomart binnen gekregen, direct een claim gestart en ze bieden me nu $3 ter compensatie. Die ga ik uiteraard niet accepteren aangezien ik gewoon het verkeerde product geleverd heb gekregen. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom om een full refund te krijgen en het product te behouden.Jay_Snake schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:19:
[...]
Ik heb de mijne net binnen...inderdaad goedkoop spul. Op Ebay kan je dit voor 2 dollar krijgen. Ik ga zo een paypal claim starten.
Via oneplus shop net de Tudia Merge Case gehad. Die ziet er goed uit! Lekker stevig. Telefoon is nu wel beschermd tegen een stootje denk ik
Oke, ik ben benieuwd. Heb net de claim gestart.Droid schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:35:
[...]
Ik heb gisteren ook de protector van Oppomart binnen gekregen, direct een claim gestart en ze bieden me nu $3 ter compensatie. Die ga ik uiteraard niet accepteren aangezien ik gewoon het verkeerde product geleverd heb gekregen. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom om een full refund te krijgen en het product te behouden.
USB-C kabels en adapters zijn al veel langsgekomen, hier nog een optie... Deze adapter voor zo'n €3,50.

'k Heb um getest, hij werkt naast het opladen ook voor dataoverdracht.

'k Heb um getest, hij werkt naast het opladen ook voor dataoverdracht.
Je kan de kabel van de Dash Charger ook gebruiken als data kabel voor de PC toch?
Ja hoor, je kan sowieso iedere USB-c kabel gebruikenMartin740 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:07:
Je kan de kabel van de Dash Charger ook gebruiken als data kabel voor de PC toch?
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Mijne werd gister nog op de post gedaan in een essentials bundle. Misschien dat overwegen?-TheNose- schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:46:
Edit: Ik wil die sandstone backcase, is die out of stock en nergens anders te krijgen natuurlijk.
Zo'n hoesje gaat trouwens je telefoon niet redden tegen een val op een tegel hoor. Dat werkt gewoon niet met een aluminium frame.
[ Voor 17% gewijzigd door Hoiz op 08-07-2016 21:29 ]
Nee maar het beschermt wel tegen krassen en kleine putjes zoals ik nu heb. In de bundles zijn ze ook uitverkocht nu, net een medewerkster gesproken, ze komen pas weer in augustus.Hoiz schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:18:
[...]
Mijne werd gister nog op de post gedaan in een essentials bundle. Misschien dat overwegen?
Zo'n hoesje gaat trouwens je telefoon niet redden tegen een val op een tegel hoor. Dat werkt gewoon niet met een aluminium frame.
En nu wil ik alleen die sandstone variant en geen andere!
Btw, die dash carcharger komt volgende week of eind juli.
Gewoon via aliexpress bestellen no problem...-TheNose- schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:41:
[...]
Nee maar het beschermt wel tegen krassen en kleine putjes zoals ik nu heb. In de bundles zijn ze ook uitverkocht nu, net een medewerkster gesproken, ze komen pas weer in augustus.![]()
En nu wil ik alleen die sandstone variant en geen andere!
Btw, die dash carcharger komt volgende week of eind juli.
Dat is dan toch niet de originele?theduke1989 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:48:
[...]
Gewoon via aliexpress bestellen no problem...
Deze bedoel je: http://www.aliexpress.com...5f-43ed-9b8d-6e4a30931fc7 ?? Kan je als het goed is gebruiken!!!
Daar staan plaatjes bij van de oneplus X...theduke1989 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:58:
[...]
Deze bedoel je: http://www.aliexpress.com...5f-43ed-9b8d-6e4a30931fc7 ?? Kan je als het goed is gebruiken!!!
Ik denk dat ik bij deze de gok wel kan wagen, staat ook bij 100% origineel van de oneplus website etc: http://www.aliexpress.com...bc-45fc-ae31-d13e3a4d4c63
De laatste aantal hoesjes zijn voor de oneplus 3 staat erbij. Dus gewoon kopen zou ik zeggen. Alleen duurt wel even voordat ze geleverd zijn..-TheNose- schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:05:
[...]
Daar staan plaatjes bij van de oneplus X...
[ Voor 39% gewijzigd door theduke1989 op 08-07-2016 22:10 ]
Ik zie het ja, tegen die tijd zijn ze bij oneplus ook weer leverbaar.theduke1989 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:09:
[...]
De laatste aantal hoesjes zijn voor de oneplus 3 staat erbij. Dus gewoon kopen zou ik zeggen. Alleen duurt wel even voordat ze geleverd zijn..
Ik zou ze hier bestellen totdat ze terug zijn bij oneplus heb je deze al binnen het duurt vaak 1-3 weken dus het kan ook over een week geleverd worden. Aangezien bij oneplus over 4 weken geleverd wordt in de store zelf en je nog hier naar toe moet sturen. You do the math..
[ Voor 10% gewijzigd door theduke1989 op 08-07-2016 22:32 ]
Heeft iemand nog tips voor een geschikte dockingstation?
Houd er wel rekening mee dat je hiermee Dash Charge functionaliteit verliestdanielschut schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:24:
Heeft iemand nog tips voor een geschikte dockingstation?
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
overrated, gisteren uurtje in de auto gewoon 40% bijgeladen. Tijdens Waze, Ritregistratie en FlitsmeisterP1nGu1n schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:01:
[...]
Houd er wel rekening mee dat je hiermee Dash Charge functionaliteit verliest
[ Voor 8% gewijzigd door lekzzz op 09-07-2016 10:54 ]
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Welke ritregistratie app gebruik je?lekzzz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:53:
[...]
overrated, gisteren uurtje in de auto gewoon 40% bijgeladen. Tijdens Waze, Ritregistratie en Flitsmeister
Beter leven is geven!
Gisteren een Blitzwolf usb type C kabel binnen gekregen via banggoods.com. Ziet er mooi solide uit en werkt prima voor opladen en dataoverdracht.
Goed te horen! Welke heb je precies gekocht? 2.4 of 3 A? En wel of geen braided? Ik zie verschillende soorten staan, maar geen idee wat het verschil is.Pim1986 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:38:
Gisteren een Blitzwolf usb type C kabel binnen gekregen via banggoods.com. Ziet er mooi solide uit en werkt prima voor opladen en dataoverdracht.
Ik wil ook graag een extra (lange) kabel aanschaffen.
Oppomart biedt me de helft van de aanschafkosten aan voor de screenprotector.
Ik heb gezegd dat ik het hele aankoopbedrag terug wil inclusief verzendkosten.
Een toen bleef het stil natuurlijk.
Heb al een geschil geopend bij PayPal.
Ik heb een 2.4A braided kabel. Eerlijk gezegd geen verstand van de verschillen. Deze werkt in ieder geval prima via de USB van mijn auto en computer. Ik heb de versie van 1 meter (3,33ft).Edzeau schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:25:
[...]
Goed te horen! Welke heb je precies gekocht? 2.4 of 3 A? En wel of geen braided? Ik zie verschillende soorten staan, maar geen idee wat het verschil is.
Ik wil ook graag een extra (lange) kabel aanschaffen.
Iemand ervaring met sleeves? Ik wil mijn O+3 in de hand gewoon naakt gebruiken maar wel in een sleeve doen.
Voor mij iPhone5 had ik een sleeve van Joli Originals maar dit bedrijf maakt alleen sleeves voor Apple producten.
Op Etsy staan ook veel sleeves maar kan de kwaliteit niet inschatten.
Voor mij iPhone5 had ik een sleeve van Joli Originals maar dit bedrijf maakt alleen sleeves voor Apple producten.
Read the badge, Bitch!
Ik had dat ding ook al aangeschaft voor bleek dat het helemaal niet om een volledig dekkende protector ging, dus ik kan binnenkort ook een geschil openen zodra hij arriveert. Ik had ze al een mailtje gestuurd met de opmerking dat ze hem niet hoefden te versturen nu blijkt dat het helemaal geen full screen protector is en ze in de tussentijd de productomschrijving + plaatje hebben aangepast, maar ze hadden hem helaas al verzonden.coob schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:26:
Oppomart biedt me de helft van de aanschafkosten aan voor de screenprotector.
Bij je lokale GSM hoesjes boer kan je wellicht een Note 4 sleeve/pouch passen. Ik heb mijn OP3 de eerste week prima met zo'n sleeve kunnen beschermen (heb nu een TPU case).Zeeuw schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:32:
Iemand ervaring met sleeves? Ik wil mijn O+3 in de hand gewoon naakt gebruiken maar wel in een sleeve doen.
Op Ebay ook keus genoeg voor een mild prijsje.
Jep, zodra die van mij binnen is start ik ook direct een geschil. Aangezien Paypal uiteindelijk de knoop doorgehakt als je er samen niet uitkomt en ze inmiddels genoeg geschillen open hebben staan in deze kwestie, lijkt het me slechts een kwestie van tijd totdat ik m'n volledige aankoopbedrag terug heb. Simpelweg elk tegenbod anders dan "full refund" afslaan, blijven herhalen dat ze door misleiding een inferieur product hebben aangesmeerd.flippiej schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:45:
[...]
Ik had dat ding ook al aangeschaft voor bleek dat het helemaal niet om een volledig dekkende protector ging, dus ik kan binnenkort ook een geschil openen zodra hij arriveert. Ik had ze al een mailtje gestuurd met de opmerking dat ze hem niet hoefden te versturen nu blijkt dat het helemaal geen full screen protector is en ze in de tussentijd de productomschrijving + plaatje hebben aangepast, maar ze hadden hem helaas al verzonden.
- edit -
Kak, ik had m'n vorige post moeten aanpassen
[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 09-07-2016 12:53 ]
Ik heb net ook de protectors van oppomart ontvangen. Echt waardeloos, veels te klein. Bij de goedkoopste in china van een euro zit er zelfs nog iets bij om je scherm schoon te maken, maar bij deze niet. Meteen geescaleerd uiteraard.
[ Voor 6% gewijzigd door jugger naut op 09-07-2016 13:00 ]
Dat lijkt me logisch, maar een dock daar doe je meestal een telefoon in voor langere tijd dus geen probleeem.P1nGu1n schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:01:
[...]
Houd er wel rekening mee dat je hiermee Dash Charge functionaliteit verliest
svdhorst schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:50:
Zojuist mijn Dbrand skin (back, logo en camera) binnen gekregen. Toepassen van de skin ging redelijk goed, alleen de hoeken zijn
lastig om perfect te krijgen. Ik heb er mijn Orzly case omheen gedaan en nou ziet het er goed uit én heeft mn
OP3 nog wat extra bescherming
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorkant zonder skin
[afbeelding]
Deze er dus omheen zitten?
Ik ben dik tevreden met deze Tudia TPU case. Zit strak om het toestel, uitsparingen zijn netjes afgewerkt, voelt goed in de hand (niet van dat glibber TPU) en hij beschermd volgens mij vrij goed tegen valschade. Matzwart TPU heeft mijn voorkeur, dat vind ik dan weer mooi.

Hier een Tudia cases review gevonden.

Hier een Tudia cases review gevonden.
[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 11-07-2016 23:08 ]
Meer mensen een tweede setje dbrand.com skins binnen gekregen, terwijl ze er maar één besteld hebben? Vond het al vreemd dat ik nog een keer een verzendbevestiging kreeg.
Vandaag deze mogen ontvangen. Ten minste ik denk dat het deze is want ik heb 2 silocone cases besteld. Sneller aangekomen dan de case van Oneplus zelf..
Ik moet zeggen, dit is denk ik de beste case voor welke telefoon ik ooit ook heb gehad. Hij sluit echt naadloos aan en de telefoon voelt nog steeds exact net zo fijn in de hand. Hij is bijna niet zichtbaar.
Ik moet zeggen, dit is denk ik de beste case voor welke telefoon ik ooit ook heb gehad. Hij sluit echt naadloos aan en de telefoon voelt nog steeds exact net zo fijn in de hand. Hij is bijna niet zichtbaar.
Ik bestel dit weekend normaal ook de telefoon. Ik zou ook een beschermende cover en tempered glass protector willen bestellen.
Qua covers kom in uit bij de Tudia merged case of de Otterbox? Iemand ervaring met een van beide cases? De Otterbox zou vrij glad zijn. Klopt dit?
Welke tempered glass protector is goed?
Qua covers kom in uit bij de Tudia merged case of de Otterbox? Iemand ervaring met een van beide cases? De Otterbox zou vrij glad zijn. Klopt dit?
Welke tempered glass protector is goed?
Ik heb nooit mijn telefoon met een screenprotector gebruikt(Nexus 5, S6) Heb ook nog nooit zichtbare krassen op mijn scherm gezien, deze waren IPS en Super AMOLED. Nu raden zoveel mensen een screenprotector aan voor de OnePlus 3, maar deze telefoon maakt toch gewoon gebruik van Corning Gorilla Glass? Is dit voor mij nu gewoon overkill of niet? Ik ben aan het twijfelen om de pre-applied screenprotector eraf te halen(touch is veel te stroef met dit ding). Enig advies?
Ik heb een officiële Karbon case bij OnePlus besteld, omdat ik die OnePlus logo toch wil behouden, ook al kost dit een meerprijs door de verzendkosten(maakt mij niet zoveel uit). Dit zal het metaal wel genoeg beschermen denk ik
Ik heb een officiële Karbon case bij OnePlus besteld, omdat ik die OnePlus logo toch wil behouden, ook al kost dit een meerprijs door de verzendkosten(maakt mij niet zoveel uit). Dit zal het metaal wel genoeg beschermen denk ik
[ Voor 20% gewijzigd door MrFax op 09-07-2016 17:03 ]
That's it, I'm done.
Het is gorillaglas 4, net zoals alle andere toptoestellen dit hebben tegenwoordig. Zelf gebruik ik een Nillkin glasplaatje ter bescherming, al zit die er net niet perfect op (zie afbeelding). Een glazen screenprotector voelt in ieder geval wel stukken beter aan de vingers dan die pre-applied screenprotector.MrFax schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:02:
Ik heb nooit mijn telefoon met een screenprotector gebruikt(Nexus 5, S6) Heb ook nog nooit zichtbare krassen op mijn scherm gezien, deze waren IPS en Super AMOLED. Nu raden zoveel mensen een screenprotector aan voor de OnePlus 3, maar deze telefoon maakt toch gewoon gebruik van Corning Gorilla Glass? Is dit voor mij nu gewoon overkill of niet? Ik ben aan het twijfelen om de pre-applied screenprotector eraf te halen(touch is veel te stroef met dit ding). Enig advies?
Wat is het op met het moment nou de beste screen protector? Orzly? Nilkin? Ik ben een groot fan van Spigen SGP of ZAGG Invisibleshield, maar die hebben beiden nog niets uitgebracht....
Ben mij even gaan verdiepen in USB-C kabels. Nu is niet elke kabel een goede kabel, zo blijkt:
http://www.androidcentral...t-going-away-anytime-soon
Sterker nog, de kabel van Oneplus (dus ook diegene die wij mijkrijgen) komt niet door de test van een Google medewerker (nummer 91 op de volgende spreadsheet): https://docs.google.com/s...fNVNzbA/htmlview?sle=true
Lijkt er op dat de micro controller te veel power kan vragen van een USB slot in bijv. je computer waardoor je, je computer schade kan toe doen. Hebben jullie toevallig goede kabeltjes gevonden voor je OP3?
Sterker nog, de kabel van Oneplus (dus ook diegene die wij mijkrijgen) komt niet door de test van een Google medewerker (nummer 91 op de volgende spreadsheet): https://docs.google.com/s...fNVNzbA/htmlview?sle=true
Lijkt er op dat de micro controller te veel power kan vragen van een USB slot in bijv. je computer waardoor je, je computer schade kan toe doen. Hebben jullie toevallig goede kabeltjes gevonden voor je OP3?
[ Voor 3% gewijzigd door simthadim op 09-07-2016 18:29 ]
Nog bijpassende foto's:Hoiz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:46:
Vandaag deze mogen ontvangen. Ten minste ik denk dat het deze is want ik heb 2 silocone cases besteld. Sneller aangekomen dan de case van Oneplus zelf..

Ik kreeg onlangs ook een mail waarin stond dat het verzonden is, terwijl ik het al ontvangen hebKanibanani schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:37:
Meer mensen een tweede setje dbrand.com skins binnen gekregen, terwijl ze er maar één besteld hebben? Vond het al vreemd dat ik nog een keer een verzendbevestiging kreeg.
Vier dingen die niet kloppen:simthadim schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:27:
Ben mij even gaan verdiepen in USB-C kabels. Nu is niet elke kabel een goede kabel, zo blijkt:
- De kabel uit de spreadsheet van Benson Leung is de reguliere type-C kabel, dus niet niet de Dash Charge kabel bij de OP3 zit
- OnePlus levert allang goede USB type-C kabels uit
- De Dash Charge kabel van OnePlus bevat dit issue niet
- Sowieso vormen foutieve kabels geen probleem voor de OP3, zoals ik hier al eerder uitlegde. De OP3 heeft USB 2.0, niet 3.1
LOL, ook hier mn dbrand skin binnen gekregen. Die hoekjes zijn idd nasty, maar zeker in zo'n doorzichtige cover zie je er weinig van dat de hoekjes misschien net niet helemaal top zijn.svdhorst schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:50:
Zojuist mijn Dbrand skin (back, logo en camera) binnen gekregen. Toepassen van de skin ging redelijk goed, alleen de hoeken zijn
lastig om perfect te krijgen. Ik heb er mijn Orzly case omheen gedaan en nou ziet het er goed uit én heeft mn
OP3 nog wat extra bescherming
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorkant zonder skin
[afbeelding]
Twijfel nog of ik het witte aan de onder en bovenkant houd of dat in voor een volledig houten achterkant ga.

Ik heb volgende besteld:
Amazon.de: Orzly screenprotector en Tudia case (de zwarte die hier iets boven staat)
Banggood: wat kabels, lader en overloopstukjes
Aliexpress: sandstone cover
Benieuwd wat eerst komt.
Amazon.de: Orzly screenprotector en Tudia case (de zwarte die hier iets boven staat)
Banggood: wat kabels, lader en overloopstukjes
Aliexpress: sandstone cover
Benieuwd wat eerst komt.
Wanneer verwachten jullie een eventuele Dash-Charge powerbank van OnePlus?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Naar wat ik gelezen heb niet... De warmtegeleiding gebeurt in het stukje in de muur, bij een powerbank zou dit dus in de powerbank zijn. Kan niet goed zijn voor de cellen.Anonymoussaurus schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:43:
Anonymoussaurus schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:43:
Aangezien OPPO een VOOC powerbank heeft (link) , verwacht ik dat Oneplus ook wel met een powerbank gaat komen. Ik hoorde alleen dat er productieproblemen zijn met de autolader van Oneplus dus dat ze wellicht eerst dat gaan oplossen en dan erna misschien een powerbank?superiscch schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:55:
[...]
Naar wat ik gelezen heb niet... De warmtegeleiding gebeurt in het stukje in de muur, bij een powerbank zou dit dus in de powerbank zijn. Kan niet goed zijn voor de cellen.
Was er geen discussie op xda dat VOOC toch niet zelfde als Dash-Charge was?jugger naut schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:11:
[...]
[...]
Aangezien OPPO een VOOC powerbank heeft (link) , verwacht ik dat Oneplus ook wel met een powerbank gaat komen. Ik hoorde alleen dat er productieproblemen zijn met de autolader van Oneplus dus dat ze wellicht eerst dat gaan oplossen en dan erna misschien een powerbank?
Mocht de prijs meevallen is het te overwegen, anders ben ik wel tevreden met iets tragere oplaadtijd :-)
Met een DASH lader ging het laden iets sneller, maar veel scheelde het niet. Zal dus met een powerbank niet heel veel anders zijn gok ik.superiscch schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:23:
[...]
Was er geen discussie op xda dat VOOC toch niet zelfde als Dash-Charge was?
Mocht de prijs meevallen is het te overwegen, anders ben ik wel tevreden met iets tragere oplaadtijd :-)
Heb ik niet meegekregen, ik zag wel een plaatje van een OPPO autolader (VOOC) met de Dash charge kabel erin en er stond op die Oneplus 3 Gewoon dash charging. De autolader is ook vrijwel identiek aan die van Oneplus. Dus ik denk dat ze dit gewoon gaan volgen met een Powerbank, zou heel handig zijn. Dan kan ik snel opladen zonder stopcontact.superiscch schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:23:
[...]
Was er geen discussie op xda dat VOOC toch niet zelfde als Dash-Charge was?
Nu wil Oppomart dat ik de screenprotector terug stuur.
Dit gaat me weer 2,50€ extra kosten en ik vraag me af of ik dan ooit mijn centen terug krijg.
Dit gaat me weer 2,50€ extra kosten en ik vraag me af of ik dan ooit mijn centen terug krijg.
Volgensmij hebben ze bij dbrand n foutje gemaakt
Kreeg afgelopen week weer een bevestigingsmail dat mijn skin verzonden was terwijl deze al binnen was. Gisteren kreeg ik een 2e skin in de bus
Kreeg afgelopen week weer een bevestigingsmail dat mijn skin verzonden was terwijl deze al binnen was. Gisteren kreeg ik een 2e skin in de bus
Dit geldt niet voor de dash charge kabel van OnePlus 3, die is anders, en is nog niet getest. Ik denk dat dit de enige kabel is die je zou moeten gebruiken voor de OnePlus 3, gewoon omdat je daardoor altijd binnen garantie valt, wat er ook mis is met de kabel.simthadim schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:27:
[ Voor 10% gewijzigd door MrFax op 10-07-2016 21:44 ]
That's it, I'm done.
Volgens mij sturen ze mensen een tweede skin, omdat ze een fout hadden gemaakt in de skins. Het microfoon gaatje boven de camera zat niet in de full body skin.Droid schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:30:
Volgensmij hebben ze bij dbrand n foutje gemaakt![]()
http://forum.xda-develope...p?p=67634862&postcount=48
http://forum.xda-develope...p?p=67639465&postcount=50
http://forum.xda-develope...p?p=67639594&postcount=51
er wakker van liggen hoe je telefoon eruit zietChris.nl schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:39:
haal die imei-sticker er toch af joh... Bewaar um in de verpakking oid.
Wil de telefoon al bestellen, maar nog geen idee of/welke case/screenprotector ik wil.
Zelf koop ik altijd een case die er weer af gaat nadat de telefoon uit die "nieuwe periode" is (ik heb een Galaxy S2 en S4 gehad en al 100 keer laten vallen, maar nooit wat mee gebeurd). Een screenprotector koop ik ook altijd, maar vrienden van mij hebben hun telefoon (galaxy s6/s7's) al een tijdje en zij krijgen ook geen krassen op hun scherm.
Ik heb hier totaal geen verstand van en ik weet ook niet waar ik dit wel op zou moeten zoeken. Iemand die mij hier uit de brand kan helpen met advies of waar ik moet zoeken?
Zelf koop ik altijd een case die er weer af gaat nadat de telefoon uit die "nieuwe periode" is (ik heb een Galaxy S2 en S4 gehad en al 100 keer laten vallen, maar nooit wat mee gebeurd). Een screenprotector koop ik ook altijd, maar vrienden van mij hebben hun telefoon (galaxy s6/s7's) al een tijdje en zij krijgen ook geen krassen op hun scherm.
Ik heb hier totaal geen verstand van en ik weet ook niet waar ik dit wel op zou moeten zoeken. Iemand die mij hier uit de brand kan helpen met advies of waar ik moet zoeken?
Ik heb in mijn glazen bol gekeken, maar die wist het niet niet.Melvin44 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 02:22:
Wil de telefoon al bestellen, maar nog geen idee of/welke case/screenprotector ik wil.
- Plastic of tempered glass screen protector? Plastic zit er standaard al een op
- Book case?
- Flip cover?
- Hard case?
- TPU case?
- Clear case?
- Dbrand skin?
Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen