• The-Dude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Order placed: 29 september
Estimated dispatch: 28 oktober
Estimated delivery: 4 november

vrij lang wachten :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 01:30
Order placed: 19 september
Estimated dispatch: 20 oktober
Estimated delivery: 26 oktober

Echte dispatch: 29 september (jawel, voor iedereen die 'm op 19 september besteld heeft: de mijne is al onderweg)

De verwachtte aankomst tijd klopt dus ook niet meer, tenzij DHL er een maand over doet. ;-)

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik stap voor het over van iOs naar iets anders. Heb jullie ook de On-Guard 12 Month (verzekering) genomen of is dit onzin?

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

crimedevil schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:02:
Ik stap voor het over van iOs naar iets anders. Heb jullie ook de On-Guard 12 Month (verzekering) genomen of is dit onzin?
Persoonlijk vind ik dit soort verzekeringen altijd onzin. Er is ook nog zoiets als wettelijke garantie en te verwachte levensduur. Ik ga niet extra betalen voor iets waar ik wettelijk gezien al recht op heb.

Daarnaast zijn mijn ervaringen met OnePlus producten (1, 2 en X) zo goed, dat een dergelijke garantie sowieso overbodig is. Ze leveren gewoon high quality stuff! _/-\o_

En als je een beetje zuinig met je OP1/2/3/X om gaat, dan is het risico op het gebeuren van wat ze dekken met die verzekering ook minimaal.

Ik heb al velen telefoons versleten (normaal gebruik, niet stuk gemaakt/gegaan) en ik heb nog nooit zoiets gehad van: "SHIT! had ik maar die verzekering wel afgesloten!"

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
ThePrutser schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:18:
[...]
Persoonlijk vind ik dit soort verzekeringen altijd onzin. Er is ook nog zoiets als wettelijke garantie en te verwachte levensduur. Ik ga niet extra betalen voor iets waar ik wettelijk gezien al recht op heb.
Het enige waar die verzekering extra tegen verzekerd dan dat de garantie doet is waterschade en valschade. Alle andere gevallen vallen onder de garantie.

Maar heb je al een inboedelverzekering, kan je dat soort ongelukken vaak ook op je inboedelverzekering kwijt, waardoor een losse verzekering onzin is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:12
Joseph schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:57:
Order placed: 19 september
Estimated dispatch: 20 oktober
Estimated delivery: 26 oktober

Echte dispatch: 29 september (jawel, voor iedereen die 'm op 19 september besteld heeft: de mijne is al onderweg)

De verwachtte aankomst tijd klopt dus ook niet meer, tenzij DHL er een maand over doet. ;-)
Je hebt gelijk! Die van mij ook :)
Heb je al iets van een track and trace?

• Joseph
RubenA schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:47:
[...]

Je hebt gelijk! Die van mij ook :)
Heb je al iets van een track and trace?
Start even een support chat, die kunnen ze je dan direct geven. Zo heb ik 'm ook al! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenA
Joseph schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:51:
[...]

Start even een support chat, die kunnen ze je dan direct geven. Zo heb ik 'm ook al! :)
Ja... Alleen ben ik nummer 21 in de rij...
Wat ben ik ook een klein kind, wachtend op mijn telefoon haha!
Ik laat het wel als een verrassing komen.

• Joseph
RubenA schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:54:
[...]

Ja... Alleen ben ik nummer 21 in de rij...
Wat ben ik ook een klein kind, wachtend op mijn telefoon haha!
Ik laat het wel als een verrassing komen.
Vergis je niet, dat gaat heel snel. Gisteren nummer 29, binnen 7 minuten was ik aan de beurt.

• RubenA
Joseph schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:59:
[...]

Vergis je niet, dat gaat heel snel. Gisteren nummer 29, binnen 7 minuten was ik aan de beurt.
Je hebt gelijk!
Ik heb het nummer wel, maar kan m nog niet vinden op de site van DHL dus hopen dat ie snel online komt.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
15-9 besteld, verzonden op 27-9, verwacht 3 oktober.. Wat schetst mijn verbazing? hij is er nu al! net binnen gekregen.

Systeem Specs

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Mijn status is op het moment 'pending shipment'. Ik lees ook over mensen met een status 'processing'.

Weet iemand de volgorde van de statussen?

Zijn er ook al mensen geweest die een order (die nog niet verscheept is) hebben gecanceld? Hoe snel had je het geld terug op PayPal?

Mijn estimated delivery is 27 oktober maar ik kan nu een OP3 overnemen voor €325 met sandstone case en twee dashchargers. Eén nadeel is dat er een minikrasje op de case van de telefoon zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenA
GrazendeKoe schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:07:
Mijn status is op het moment 'pending shipment'. Ik lees ook over mensen met een status 'processing'.

Weet iemand de volgorde van de statussen?

Zijn er ook al mensen geweest die een order (die nog niet verscheept is) hebben gecanceld? Hoe snel had je het geld terug op PayPal?

Mijn estimated delivery is 27 oktober maar ik kan nu een OP3 overnemen voor €325 met sandstone case en twee dashchargers. Eén nadeel is dat er een minikrasje op de case van de telefoon zit.
Als ik het goed heb:
Pending shipment
Processing
Shipped out

Pin me er niet op vast.

Verwijderd

RubenA schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:18:
[...]

Als ik het goed heb:
Pending shipment
Processing
Shipped out

Pin me er niet op vast.
1: warehouse processing time
2: shipment date
3: the shipment has been processed in the parcel center of origin
4: the instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
5: the international shipment has been processed in the export parcel center
6: the shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.
7: koerier brengt het pakket bij jou thuis.

Dit traject duurt ongeveer 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenA
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:45:
[...]

1: warehouse processing time
2: shipment date
3: the shipment has been processed in the parcel center of origin
4: the instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
5: the international shipment has been processed in the export parcel center
6: the shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.
7: koerier brengt het pakket bij jou thuis.

Dit traject duurt ongeveer 2 weken.
Maar dit zijn niet de statussen die op de site worden weergeven.

Verwijderd

RubenA schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:57:
[...]

Maar dit zijn niet de statussen die op de site worden weergeven.
Dit zijn de statussen van DHL. De Klantendienst wist me te vertellen dat hun site nog bijlange niet op punt staat en ze er nog aan werken. Dus ik zou toch voortgaan op de informatie van DHL ;)

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:24
Order placed: 16 september
Dispatch: 27 september
Delivery: Vandaag! (geschat werd 5 oktober)

Ben dus erg blij dat ik 'm binnen heb, een week eerder dan verwacht! Zonder priority btw.

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik kan em niet bestellen:
https://oneplus.net/nl/checkout/onepage
"Sorry, we currently don't ship to this address."
Naar België

Edit:
deze link gebruiken dus
https://oneplus.net/be_nl/checkout/onepage

[ Voor 23% gewijzigd door unrealbe op 29-09-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Laatst online: 05-03-2021
Hij is onderweg *O*

19 september besteld, hij ligt sinds vanochtend 6 uur in Koln volgens DHL. Vraag me af of ik hem morgen kan verwachten, of dat het toch maandag gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59
Ik zie een aantal reacties van degenen die de OP3 op 19 september hebben besteld en hem een dezer dagen geleverd krijgen. Mijn OP3 is via het werkaccount besteld, dus ik kan zelf de status niet zien. Is er iemand die hem op dezelfde dag heeft besteld en een update kan geven? Heb ik een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
19e besteld maar staat nog steeds op 20/ 26 -10 :(

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
klopt allemaal geen hout van als ik het zo lees. ik kan vanmiddag blij zijn of over een week. rustig afwachten allemaal.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
jps110 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:41:
19e besteld maar staat nog steeds op 20/ 26 -10 :(
Klopt, bij mij ook maar is ie niet al dispatched? (even op OP site kijken)

Mijn DHL tracking code doet het nog steeds niet terwijl ik van mensen lees die m ook op de 19e hebben besteld dat ze ook een DHL code hebben.

Is die al actief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTimVanW
RubenA schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:08:
[...]

Klopt, bij mij ook maar is ie niet al dispatched? (even op OP site kijken)

Mijn DHL tracking code doet het nog steeds niet terwijl ik van mensen lees die m ook op de 19e hebben besteld dat ze ook een DHL code hebben.

Is die al actief?
Die van mij is te traceren op DHL.de

.nl doet hij niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
DeTimVanW schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:11:
[...]

Die van mij is te traceren op DHL.de

.nl doet hij niks op.
Bij mij ook inderdaad!

Status am Fr, 30.09.16 07:59
Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving)

Nächster Schritt
Die Sendung trifft im Zielland ein.

Dit staat er, en betekent volgens de medewerker van de support chat dat hij onderweg moet zijn naar mijn huis.
Ik woon nogal dicht aan de grens dus ik hoop dat ie vandaag nog komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTimVanW
RubenA schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:26:
[...]

Bij mij ook inderdaad!

Status am Fr, 30.09.16 07:59
Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving)

Nächster Schritt
Die Sendung trifft im Zielland ein.

Dit staat er, en betekent volgens de medewerker van de support chat dat hij onderweg moet zijn naar mijn huis.
Ik woon nogal dicht aan de grens dus ik hoop dat ie vandaag nog komt!
Onderweg naar het huis? Die status heb ik ook, dus dat klinkt veelbelovend! *O*

Ik woon in Nijmegen, dus hij mag voordat hij bij jou komt wel even bij mij stoppen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Om de reacties boven me wat te temperen:

Elke zending die door DHL in Nederland word afgeleverd, word ook afgeleverd door de Nederlandse DHL.

Eerst zal het pakket dus van het Duitse distributiecentrum naar het Nederlandse distributiecentrum gebracht worden, daarna (als ik me niet vergis) gaat het naar het regiodepot, waarvan de bezorger (doorgaans een dag later) vertrekt met het pakket.

Vandaag gaat het zeker weten niet worden afgeleverd, maar het gaat erom spannen of het morgen of begin volgende week zal zijn. En @DeTimVanW, jij hebt priority shipping gekregen, ik ben benieuwd wat dat in jouw geval nog uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
Joseph schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:33:
Om de reacties boven me wat te temperen:

Elke zending die door DHL in Nederland word afgeleverd, word ook afgeleverd door de Nederlandse DHL.

Eerst zal het pakket dus van het Duitse distributiecentrum naar het Nederlandse distributiecentrum gebracht worden, daarna (als ik me niet vergis) gaat het naar het regiodepot, waarvan de bezorger (doorgaans een dag later) vertrekt met het pakket.

Vandaag gaat het zeker weten niet worden afgeleverd, maar het gaat erom spannen of het morgen of begin volgende week zal zijn. En @DeTimVanW, jij hebt priority shipping gekregen, ik ben benieuwd wat dat in jouw geval nog uithaalt.
Je hebt gelijk inderdaad!
https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving

Hier kun je je pakketje tracen in NL.

Dus wordt vandaag in ieder geval niet.
Duimen voor morgen dan maar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhos schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:07:
klopt allemaal geen hout van als ik het zo lees. ik kan vanmiddag blij zijn of over een week. rustig afwachten allemaal.
Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shailesh01
  • Laatst online: 01-07-2021
Ik heb de OnePlus 3 op 15 september 2016 besteld. Estimated delevery 5 oktober 2016. 27 september 2016 een email gekregen dat er een track & trace beschikbaar was. Gister 29 september 2016 was DHL langsgeweest, helaas was ik niet thuis (leverdatum tussen 09:00 tot 15:00). Via de niet thuis code wilde ik een DHL Parcel Shop selecteren, helaas kreeg ik iedere keer een error............

Na telefonisch contact zal de telefoon ook vandaag geleverd worden tussen 9 en 3 uur (ben natuurlijk weer aan het werk), en zal mijn telefoon dus morgen kunnen ophalen bij een Parcel Shop van DHL.

Al met al, toch best een snelle levering >:)

Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Voor de mensen die gisteren hun tracking code hebben gehad:

Als er vandaag (vermoedelijk tussen 19:00-23:00) op de Nederlandse tracking pagina (dhlparcel.nl) staat:
Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
Dan word het waarschijnlijk morgen afgeleverd!

[ Voor 4% gewijzigd door Joseph op 30-09-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Het lijkt er op dat de mensen die de telefoon besteld hebben in de week van 15 september nog een snelle levering krijgen. Zelf heb ik 'm op 22 september besteld en ik mag 'm 27 oktober verwachten.

Is er trouwens al enig nieuws wanneer er weer sneller besteld/geleverd zal worden of gaan ze op deze voet verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
GrazendeKoe schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:55:
Het lijkt er op dat de mensen die de telefoon besteld hebben in de week van 15 september nog een snelle levering krijgen. Zelf heb ik 'm op 22 september besteld en ik mag 'm 27 oktober verwachten.

Is er trouwens al enig nieuws wanneer er weer sneller besteld/geleverd zal worden of gaan ze op deze voet verder?
De levering data op de oneplus site blijken tot nu toe overdreven te zijn. Iedereen lijkt hem eerder te ontvangen, dus gewoon je order in de gaten blijven houden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
DeTimVanW schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:56:
[...]

De levering data op de oneplus site blijken tot nu toe overdreven te zijn. Iedereen lijkt hem eerder te ontvangen, dus gewoon je order in de gaten blijven houden! :)
Houd het topic al een tijdje in de gaten en zijn ook mensen die 'm ontvangen op gepresenteerde datum, het lijkt mij een 50/50 geval.

Ik zit er nu sterk aan te denken een tweedehands OP3 te kopen om de (als het klopt) maand te overbruggen. Wanneer ik mijn nieuwe OP3 ontvang kan ik de tweedehandse weer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeTimVanW schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:56:
[...]

GrazendeKoe schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:58:
[...]

Houd het topic al een tijdje in de gaten en zijn ook mensen die 'm ontvangen op gepresenteerde datum, het lijkt mij een 50/50 geval.

Ik zit er nu sterk aan te denken een tweedehands OP3 te kopen om de (als het klopt) maand te overbruggen. Wanneer ik mijn nieuwe OP3 ontvang kan ik de tweedehandse weer verkopen.
Ik heb hem vandaag binnengekregen en dat klopt precies met de aangegeven datum.
Enkel uitzonderingen hebben hem eerder gekregen.

Bovendien, als je na 17 sept. hebt besteld, dan ga je een maandje moeten wachten want dan ligt de shipment date rond de 27okt.

Er is sinds 17sept zeer veel vraag naar de OP3 en daarom duurt het vanaf die datum langer voor het product te leveren.

Dit alles heb ik te weten gekomen bij de klantendienst(live chat) op de OPsite dus ik zuig het niet uit m'n duim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:02:
[...]

[...]

Ik heb hem vandaag binnengekregen en dat klopt precies met de aangegeven datum.
Enkel uitzonderingen hebben hem eerder gekregen.

Bovendien, als je na 17 sept. hebt besteld, dan ga je een maandje moeten wachten want dan ligt de shipment date rond de 27okt.

Er is sinds 17sept zeer veel vraag naar de OP3 en daarom duurt het vanaf die datum langer voor het product te leveren.

Dit alles heb ik te weten gekomen bij de klantendienst(live chat) op de OPsite dus ik zuig het niet uit m'n duim ;)
Zit mensen nou niet valse hoop te geven. De klantenservice weet ook vrij weinig en doen het met standaard antwoorden.

Ik heb hem op 19 september besteld, en die is nu al onderweg.

Er is dus goede hoop dat ook andere bestellingen veel eerder aankomen. Diezelfde support heeft tegen mij aangegeven dat ze bewust extreem lange tijden aanhouden, gewoon voor de zekerheid. Maar dat mensen het toestel meestal al veel sneller krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Joseph op 30-09-2016 11:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Joseph schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:04:
[...]

Zit mensen nou niet valse hoop te geven. De klantenservice weet ook vrij weinig en doen het met standaard antwoorden.

Ik heb hem op 19 september besteld, en die is nu al onderweg.
Hoezo geef ik mensen valse hoop? Integendeel, ik zorg ervoor dat ze niet moeten verwachten dat het een snelle levering zal zijn. Dat dacht ik ook en uiteindelijk heeft het toch 2 weken geduurd.
Waar is zit jouw OP3 dan als hij al onderweg is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:05:
[...]

Hoezo geef ik mensen valse hoop? Integendeel, ik zorg ervoor dat ze niet moeten verwachten dat het een snelle levering zal zijn. Dat dacht ik ook en uiteindelijk heeft het toch 2 weken geduurd.
Waar is zit jouw OP3 dan als hij al onderweg is?
Ik vermoed dat Joseph het begrip 'valse hoop' verkeerd gebruikt en bedoelt dat je geen onnodig negatief beeld moet schetsen. Sommigen (die na 17 september hebben besteld) ontvangen de OP3 namelijk één dezer dagen en voor hen lag de levertijd dus aanzienlijk lager. Bovendien spreken supportmedewerkers elkaar nogal eens tegen en lijken zij niet goed op de hoogte te zijn (helaas). Waarmee Joseph dus aangeeft dat hetgeen jij schrijft ook niet per se klopt, ondanks dat je het via de support te weten bent gekomen.

Feit blijft denk ik dat het bestel- en leverproces niet geheel doorzichtig is en dat je niet blind kan varen op de informatie van support. Als je hebt besteld, de status is nog niet zichtbaar en de levertijd ligt nog een eind vooruit dan moet je er rekening mee houden dat het daadwerkelijk zo lang kan duren. Komt het eerder dan is dat mooi meegenomen, daar kan je echter geenszins vanuit gaan en dat proces proberen te versnellen door met support contact op te nemen zal niks uithalen. Geduld hebben is moeilijk, maar d'r zit weinig anders op.

[ Voor 0% gewijzigd door bazzemans op 30-09-2016 13:25 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bazzemans schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:12:
[...]

Ik vermoed dat Joseph het begrip 'valse hoop' verkeerd gebruikt en bedoeld dat je geen onnodig negatief beeld moet schetsen. Sommigen (die na 17 september hebben besteld) ontvangen de OP3 namelijk één dezer dagen en voor hen lag de levertijd dus aanzienlijk lager. Bovendien spreken supportmedewerkers elkaar nogal eens tegen en lijken zij niet goed op de hoogte te zijn (helaas). Waarmee Joseph dus aangeeft dat hetgeen jij schrijft ook niet per se klopt, ondanks dat je het via de support te weten bent gekomen.

Feit blijft denk ik dat het bestel- en leverproces niet geheel doorzichtig is en dat je niet blind kan varen op de informatie van support. Als je hebt besteld, de status is nog niet zichtbaar en de levertijd ligt nog een eind vooruit dan moet je er rekening mee houden dat het daadwerkelijk zo lang kan duren. Komt het eerder dan is dat mooi meegenomen, daar kan je echter geenszins vanuit gaan en dat proces proberen te versnellen door met support contact op te nemen zal niks uithalen. Geduld hebben is moeilijk, maar d'r zit weinig anders op.
Dit is dus omslachtig verteld van wat ik net heb verteld. De data die ze aangeven kloppen & als je geluk hebt heb je 'm vroeger. Ik probeer te voorkomen dat mensen zich vastpinnen op het feit dat de datums die ze aangeven nooit kloppen en dat je hem sowieso vroeger ontvangt.

Ik had namelijk op dit forum gelezen dat je de OP3 binnen de week ontvangt en daar had ik mij dus op vastgepind. Nu was ik teleurgesteld als het uiteindelijk 2 weken duurde. Dus daarom probeer ik de teleurstelling bij de nieuwe bestellers te voorkomen.
Een negatief beeld schetsen zou ik het niet noemen, eerder een realistisch beeld schetsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:33
Ik heb zonet de OnePlus 3 besteld, hij geeft aan: estimated shipment date 28 october. Nu hopen dat dit met wat geluk 2 weken vroeger uit valt. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:43:
[...]

Dit is dus omslachtig verteld van wat ik net heb verteld. De data die ze aangeven kloppen & als je geluk hebt heb je 'm vroeger. Ik probeer te voorkomen dat mensen zich vastpinnen op het feit dat de datums die ze aangeven nooit kloppen en dat je hem sowieso vroeger ontvangt.

Ik had namelijk op dit forum gelezen dat je de OP3 binnen de week ontvangt en daar had ik mij dus op vastgepind. Nu was ik teleurgesteld als het uiteindelijk 2 weken duurde. Dus daarom probeer ik de teleurstelling bij de nieuwe bestellers te voorkomen.
Een negatief beeld schetsen zou ik het niet noemen, eerder een realistisch beeld schetsen. ;)
Ik bedoelde het ook als bevestiging van jouw verhaal als het gaat om vooral niet de verwachting (hoop) hebben dat de OP3 eerder geleverd wordt ;).

Ware het niet dat je daarnaast stellig beweert dat degenen die hem na 17 september hebben besteld sowieso tot medio oktober moeten wachten op levering en dat je die info van de support hebt. Terwijl blijkt dat een aantal die later hebben besteld al geleverd hebben gekregen/krijgen en de ervaring leert dat supportmedewerkers elkaar nogal tegenspreken/niet de juiste info geven. Dáár reageerde (volgens mij) Joseph op.
rolandmegens schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:19:
Ik heb zonet de OnePlus 3 besteld, hij geeft aan: estimated shipment date 28 october. Nu hopen dat dit met wat geluk 2 weken vroeger uit valt. :X
Laat die hoop dus vooral rustig varen en ga uit van levering eind oktober, kan het alleen maar meevallen.

[ Voor 12% gewijzigd door bazzemans op 30-09-2016 13:23 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:47
Op basis van deze berichten in dit topic ook maar de OnePlus 3 besteld. Op de site staat 5 weeks shipping maar dat is dus geen harde tijd, zo te zien. Hopen dat alles voorspoedig gaat :)

Ik zat te twijfelen tussen deze en de Pixel XL, maar de Pixel zal minimaal 300 euro meer kosten, en daarbij vind ik de bezels echt te groot. Dus kom maar op, OnePlus 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:14
Gerjannn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:42:
Op basis van deze berichten in dit topic ook maar de OnePlus 3 besteld. Op de site staat 5 weeks shipping maar dat is dus geen harde tijd, zo te zien. Hopen dat alles voorspoedig gaat :)

Ik zat te twijfelen tussen deze en de Pixel XL, maar de Pixel zal minimaal 300 euro meer kosten, en daarbij vind ik de bezels echt te groot. Dus kom maar op, OnePlus 3!
Op welke foto heb je de Pixel (XL) gezien? Kan alleen maar onbevestigde renders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
baronruud schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:07:
Op welke foto heb je de Pixel (XL) gezien? Kan alleen maar onbevestigde renders vinden.
Androidpolice is hier meestal betrouwbaar in, bij de 5X en 6P ook. Deze post heeft de press shots.

Bij de 5X die ik nu heb kon ik wel leven met de bezels omdat er ook een speaker grill in zat, maar de Pixel zal dit niet hebben. Je hebt dus een zwarte balk onderin. Kan kinderachtig zijn, maar mij stoort dat echt, haha. Maar sowieso ben ik op dit moment ook niet echt in de gelegenheid om 700+ euro uit te geven voor een toestel, dus voor mij is de OP3 perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:14
Gerjannn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:18:
[...]

Androidpolice is hier meestal betrouwbaar in, bij de 5X en 6P ook. Deze post heeft de press shots.

Bij de 5X die ik nu heb kon ik wel leven met de bezels omdat er ook een speaker grill in zat, maar de Pixel zal dit niet hebben. Je hebt dus een zwarte balk onderin. Kan kinderachtig zijn, maar mij stoort dat echt, haha. Maar sowieso ben ik op dit moment ook niet echt in de gelegenheid om 700+ euro uit te geven voor een toestel, dus voor mij is de OP3 perfect.
Ok, bedankt. Mijn Nexus 5 zit propvol en zal daarom eind dit jaar ook een nieuwe telefoon gaan kopen.
700+ is ook belachelijk idd. max 400,- . Op moment hou ik de one+3 ook in de gaten.
Jammer dat de Honor 8 die EmotionUI 4.1 over Android heen hebt zitten. Anders is dat ook een mooi alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
baronruud schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:25:
Ok, bedankt. Mijn Nexus 5 zit propvol en zal daarom eind dit jaar ook een nieuwe telefoon gaan kopen.
700+ is ook belachelijk idd. max 400,- . Op moment hou ik de one+3 ook in de gaten.
Jammer dat de Honor 8 die EmotionUI 4.1 over Android heen hebt zitten. Anders is dat ook een mooi alternatief.
Ah ja. Ik raad aan ook de OP3 te kopen dan. Voor 400 krijg je sowieso niets beters en qua specificaties is dit ongeveer hetzelfde als de nieuwe Pixel-toestellen. SD821 is wel ieeets beter maar verwacht dat je daar in de praktijk weinig van merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Zijn er al mensen die een soft gold hebben besteld na 12 september en hem inmiddels ontvangen hebben?

Die van mij blijft steady op 3 oktober dispatch staan (dus 12 september + 3 weken precies wat ook al aangegeven was) maar ben benieuwd of dat voor iedereen met een soft gold zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
Die van mij 19e besteld, er staat morgen levering tussen 9 en 13 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

RubenA schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:54:
Die van mij 19e besteld, er staat morgen levering tussen 9 en 13 :D
ja de graphite neem ik aan, dat was niet in reply op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Laatst online: 21-09 08:56
Eergisteren de boodschap gekregen dat mijn toestel verzonden was. En hoewel ik hem dus eigenlijk pas volgende week had verwacht (4 oktober) kan ik vanaf vandaag zeggen dat ik een trotse eigenaar ben van de OnePlus 3!

Echt het wachten dubbel en dwars waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenA
palthe schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:23:
[...]

ja de graphite neem ik aan, dat was niet in reply op mijn vraag?
Klopt sorry als het verwarring heeft geschept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joseph
Ja! Morgen tussen 09:00 - 13:00 ergens word 'ie afgeleverd volgens DHL. :D

Volgens mij geld dat voor iedereen die 'm donderdag opgestuurd heeft gekregen, kijk direct even op DHL zou ik zeggen.

Update: Jawel hoor, ik heb de mijne zojuist in ontvangst mogen nemen! d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door Joseph op 01-10-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 13:28
Ik volg deze thread sinds ik mijn OnePlus 3 besteld heb. Zoals meerdere mensen hier had ik hem besteld op 19 september, met een verwachte leverdatum van 5 oktober. Diezelfde mensen hebben ook allemaal gisteren een mailtje / order status update gekregen dat de telefoon verstuurd was, en krijgen hun telefoon waarschijnlijk morgen.

Het mooie is echter dat die van mij vanmiddag al in huis was! :) Een beste upgrade vanaf een Lumia 640 waar Microsoft mij van weggejaagd heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
19e besteld maar staat nu nog steeds op 20/ 26 -10
Zou het te maken hebben of je met PayPal of creditcard betaald?
Ik heb met PayPal betaald.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 14:54
Iemand een idee wanneer de soft gold weer te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
Mijn oneplus 3 graphite 19 sept besteld, nu thuis aan het wachten tot ik klaar ben met werk!

20 dagen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Heb de mijne zojuist besteld maar er staat dat ie pas 7 november wordt geleverd. Enige idee waarom de levertijden plotseling weer zo enorm oplopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndecentStapler
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ola! Ook ik ben in blijde verwachting van een grijs exemplaar. De 24e besteld, verwachte leverdatum een ruime maand later. Ik ben heel benieuwd of er de komende week uberhaupt iets gaat gebeuren gezien de vakantieperiode. Een week geen productie zal de toch al aanwezige achterstand niet bepaald helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:22
Brammos85 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:21:
Iemand een idee wanneer de soft gold weer te bestellen is?
Ja, dat wil ik ook graag weten, er is een dame in mijn omgeving die er graag zo een wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39
Heeft er iemand al een GOLD editie geleverd gekregen? of iets definitievere informatie wanneer deze thuis ontvangen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Laatst online: 16:00

Ravefiend

Carpe diem!

swhnld schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Ja, dat wil ik ook graag weten, er is een dame in mijn omgeving die er graag zo een wil.
Same here, en op de UK site is ie wel beschikbaar dus misschien enkel een Europees probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

lmno31 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:08:
Heeft er iemand al een GOLD editie geleverd gekregen? of iets definitievere informatie wanneer deze thuis ontvangen wordt?
Nee, ik zit er nu ook op te wachten. Dispatch date is vandaag en leverdatum 7 oktober. Besteld op 12 september rond een uurtje of 18.00.
Maar ik heb ook nog geen sms ontvangen :(. Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
palthe schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Nee, ik zit er nu ook op te wachten. Dispatch date is vandaag en leverdatum 7 oktober. Besteld op 12 september rond een uurtje of 18.00.
Ik kreeg ook geen SMS. Als de order verzonden is krijg je een mail, de support kan je dan het tracking nummer geven. Die kun je vervolgens volgen op de Duitse DHL website. Anders kijk even in je account wat de status is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
palthe schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Nope, nog niks ontvangen. Geen email en geen sms. Mijn data en tijdstip van bestellen is hetzelfde. (hooguit een halfuurtje later besteld.) De laatste 3 weken is er niks veranderd.

Geduld is denk ik het belangrijkste maar ik kan je wel zeggen dat ik zo'n beetje iedere dag ingelogd heb op de oneplus site om te kijken of er al iets veranderd was. Tot nu toe helemaal niks.

De status van mijn bestelling was na tien minuten na het bestellen "gestegen" naar "Pending shipment" waar hij nu nog steeds op staat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Joseph schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

Ik kreeg ook geen SMS. Als de order verzonden is krijg je een mail, de support kan je dan het tracking nummer geven. Die kun je vervolgens volgen op de Duitse DHL website. Anders kijk even in je account wat de status is.
Mijn orderstatus heeft nog geen update gehad, met dispatch op vandaag. Ik wacht het gewoon rustig verder af.
Het wisselt erg veel hoe mensen ingelicht worden (wel/geen sms/mail, soms sneller geleverd dan verwacht, soms later, soms zelfs al voor track en trace, etc.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

lmno31 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:31:
[...]

Nope, nog niks ontvangen. Geen email en geen sms. Mijn data en tijdstip van bestellen is hetzelfde. (hooguit een halfuurtje later besteld.) De laatste 3 weken is er niks veranderd.

Geduld is denk ik het belangrijkste maar ik kan je wel zeggen dat ik zo'n beetje iedere dag ingelogd heb op de oneplus site om te kijken of er al iets veranderd was. Tot nu toe helemaal niks.

De status van mijn bestelling was na tien minuten na het bestellen "gestegen" naar "Pending shipment" waar hij nu nog steeds op staat. :(
Haha, ja ik ken het gevoel. 3 weken wachten, zeker in deze tijden van 24-7 online bestellen, is alsof je weer een kind bent dat nog een paar nachtjes moet slapen tot Sinterklaas. Aan de andere kant, ik heb zelden de "kans" gehad om zo naar iets uit te kijken als naar de OP3, het draagt wel bij aan het gevoel van "yes, hij is binnen!" zo meteen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
palthe schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:40:
[...]

Haha, ja ik ken het gevoel. 3 weken wachten, zeker in deze tijden van 24-7 online bestellen, is alsof je weer een kind bent dat nog een paar nachtjes moet slapen tot Sinterklaas. Aan de andere kant, ik heb zelden de "kans" gehad om zo naar iets uit te kijken als naar de OP3, het draagt wel bij aan het gevoel van "yes, hij is binnen!" zo meteen ;-)
Yep, klopt helemaal. Kan niet wachten.

Verder niemand die al een gouden heeft mogen ontvangen?

EDIT: De status van mijn bestelling is van "pending shipment" naar "Processing"

Het lijkt er dus op dat de gouden versies ook eindelijk uitgeleverd gaan worden.

[ Voor 12% gewijzigd door lmno31 op 03-10-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand enig idee waarom ik bij het aanschaffen van de OnePlus 3 onder het "Shipping Address" gedeelte alleen United States als land kan kiezen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Drumstick3 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:50:
Iemand enig idee waarom ik bij het aanschaffen van de OnePlus 3 onder het "Shipping Address" gedeelte alleen United States als land kan kiezen...?
heb je bovenin wel een nl vlaggetje staan (of belgië of waar je dan ook vandaan komt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
palthe schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:52:
[...]

heb je bovenin wel een nl vlaggetje staan (of belgië of waar je dan ook vandaan komt)?
Bovenin heb ik een US vlaggetje staan. Ik ben momenteel in Ecuador... Als ik een ander vlaggetje kies zoals bv. Nederland kan ik ook geen ander land kiezen. Ik zie wel dat het dropdown menu disabled is in de html code en als ik deze handmatig enable dat Ecuador er wel tussen staat... Denk dat ik maar even contact op ga nemen met de support of het uberhaupt mogelijk is.

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Drumstick3 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:00:
[...]

Bovenin heb ik een US vlaggetje staan. Ik ben momenteel in Ecuador... Als ik een ander vlaggetje kies zoals bv. Nederland kan ik ook geen ander land kiezen. Ik zie wel dat het dropdown menu disabled is in de html code en als ik deze handmatig enable dat Ecuador er wel tussen staat... Denk dat ik maar even contact op ga nemen met de support of het uberhaupt mogelijk is.

Toch bedankt!
Ik denk inderdaad dat de site op je ip adres filtert en automatisch er vanuit gaat dat je ook in dat land (of default US dan) wilt laten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

lmno31 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:56:
[...]

Yep, klopt helemaal. Kan niet wachten.

Verder niemand die al een gouden heeft mogen ontvangen?

EDIT: De status van mijn bestelling is van "pending shipment" naar "Processing"

Het lijkt er dus op dat de gouden versies ook eindelijk uitgeleverd gaan worden.
:)
De mijne ook Processing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
Status is aangepast naar "Shipped Out". Nog geen email of sms.

Vanavond over de live chat maar eens een tracking code vragen.

EDIT: Net een email binnen gekregen dat de OP3 inderdaad verzonden is.

[ Voor 11% gewijzigd door lmno31 op 04-10-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

lmno31 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:00:
[...]

Status is aangepast naar "Shipped Out". Nog geen email of sms.

Vanavond over de live chat maar eens een tracking code vragen.

EDIT: Net een email binnen gekregen dat de OP3 inderdaad verzonden is.
Ja, ik heb ook de high five gekregen. Hopelijk deze week nog dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lmno31
palthe schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Deze week zal toch wel, het is vandaag dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
palthe schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Heeft jou track and trace nummer ook alleen maar 10 cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:20

ikt

De website zegt dat de levertijd rond de 5 weken is, klopt hier iets van?

5 weken is akelig lang om eerlijk te zijn :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lmno31
ikt schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:30:
De website zegt dat de levertijd rond de 5 weken is, klopt hier iets van?

5 weken is akelig lang om eerlijk te zijn :(
Ik denk het wel. De vraag is redelijk tot zeer groot. Als je een aantal pagina's terug leest zie je de levertijd van na de order stop van 9(?) augustus tot 12 september oplopen van een paar dagen tot inderdaad een aantal weken.

Gewoon bestellen, hoe langer je wacht des te langer duurt het voor je hem binnen hebt en als je nu bestelt dan heb je wat om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 22:53
Net OnePlus 3 besteld, verwachtte leverdatum 8 november nog lang wachten dus ;(.

Lang gewacht op de nieuwe Google Pixel devices maar de Pixel is gewoon extreem duur voor het geen wat je krijgt en ik ga geen half jaar wachten totdat de Pixel in prijs zakt (ik verwacht binnen half jaar extreme korting omdat de verkoop vanwege de prijs tegenvalt). In November eerst een paar dagen oneplus 3 testen en dan Cyanogenmod erop :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:20

ikt

Oei, ik zie geen iDeal. Hoe betrouwbaar is PayPal voor dit soort bedragen als je bank hieraan is gekoppeld?

Edit - Naja, toch besteld.

Tot over een maandje, OnePlus! :w

[ Voor 24% gewijzigd door ikt op 05-10-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
ikt schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:51:
Oei, ik zie geen iDeal. Hoe betrouwbaar is PayPal voor dit soort bedragen als je bank hieraan is gekoppeld?
Geen idee, ik heb hem met de CC betaald. Ik heb ook geen PayPal. Dit is toch niet specifiek voor de OP3. Meer algemeen voor PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_elic
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-07 11:15
KeiFront schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:20:
Net OnePlus 3 besteld, verwachtte leverdatum 8 november nog lang wachten dus ;(.

Lang gewacht op de nieuwe Google Pixel devices maar de Pixel is gewoon extreem duur voor het geen wat je krijgt en ik ga geen half jaar wachten totdat de Pixel in prijs zakt (ik verwacht binnen half jaar extreme korting omdat de verkoop vanwege de prijs tegenvalt). In November eerst een paar dagen oneplus 3 testen en dan Cyanogenmod erop :9.
Ja ik wachtte ook even de aankondiging van de Pixel af, maar die valt vies tegen. Voor minimaal 300 euro minder(af hangend van het model pixel) krijg je met de OnePlus voor mijn gevoel VEEL meer terug. Makkelijke keuze. Nu nog een maandje wachten tot ie binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 09:13

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ik gok dat de levertijden gigantisch gaan oplopen door de hoge prijzen van de Google Pixel telefoons.
Gok dat veel mensen die telefoons laten voor wat het is.

Enige wat me nog tegen houdt om blind de OP3 te bestellen is het formaat... Ben bang dat ik hem toch te groot ga vinden. (heb nu een Nexus 5)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
Ik voel me een beetje dom. Ik heb niet op zitten letten en steeds mijn OP3 proberen te volgen door steeds het order nummer in te vullen als track and trace nummer.

Net een live chat geopend en eigenlijk direct antwoord gekregen met het juiste nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
beschuitfluiter schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:25:
...

Enige wat me nog tegen houdt om blind de OP3 te bestellen is het formaat... Ben bang dat ik hem toch te groot ga vinden. (heb nu een Nexus 5)
Hij is inderdaad best wel een stukje groter: http://www.phonearena.com...ePlus-3/phones/8148,10017

Ik heb zelf de Nexus 6 gehad, die vond ik echt te lomp, maar dit is naar mijn mening wel goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhos
Gisteren eens geschat. En op 28 september heb ik hem besteld maar ze gaven gisteren aan dat ze wel verwachten dat ie de 11e al wel verzonden zal worden. Of zelfs aankomen. Terwijl de datum van levering nu op 4 november staat.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
rhos schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:39:
Gisteren eens geschat. En op 28 september heb ik hem besteld maar ze gaven gisteren aan dat ze wel verwachten dat ie de 11e al wel verzonden zal worden. Of zelfs aankomen. Terwijl de datum van levering nu op 4 november staat.
Dat zou super zijn! Heb je dit met hen besproken middels de chat? eerst lezen de volgende keer, sorry..

[ Voor 5% gewijzigd door Gerjannn op 05-10-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:19

Odieus

Onuitstaanbaar

Dat zou mooi zijn, zelf op 25 september besteld. Verwachte leverdatum staat bij mij op 3 november. Ik wacht gewoon geduldig en zie wel wanneer hij komt, zal af en toe kijken of de status veranderd is. Ik ga er gewoon vanuit dat hij de week na 3 november aan komt, kan het alleen maar meevallen :P

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

lmno31 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:35:
Ik voel me een beetje dom. Ik heb niet op zitten letten en steeds mijn OP3 proberen te volgen door steeds het order nummer in te vullen als track and trace nummer.

Net een live chat geopend en eigenlijk direct antwoord gekregen met het juiste nummer.
Waar en hoe ben je dan aan je t&t gekomen? Via chat?
En wanneer komt ie bij jou (ongeveer tegelijkertijd bij mij dus :P)

edit:
inderdaad via chat gekregen. Track and trace zegt:

Status From Tue, 04.10.16 19:31
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Next step
The shipment will be transported to the parcel center of

[ Voor 20% gewijzigd door Palthe op 05-10-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
palthe schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:07:
[...]

Waar en hoe ben je dan aan je t&t gekomen? Via chat?
En wanneer komt ie bij jou (ongeveer tegelijkertijd bij mij dus :P)

edit:
inderdaad via chat gekregen. Track and trace zegt:

Status From Tue, 04.10.16 19:31
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Next step
The shipment will be transported to the parcel center of
De mijn is begonnen in Rudersdorf en gister avond aangekomen in Keulen. Nu wachten tot hij in Nederland gesignaleerd wordt voordat dhl.nl enige informatie kan geven. Ik verwacht dan ook dat hij vandaag verder verwerkt wordt en morgen wordt geleverd. Het gaat hier om de soft gold versie.

EDIT: En aangemeld bij DHL Parcel NL. Na drie en een halve week ben ik toch wel heel nieuwsgierig.

[ Voor 6% gewijzigd door lmno31 op 06-10-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 23:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Ivanzoomski schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:20:
Geduldig gewacht op de Pixel release om te beslissen welke het zou worden. Nu valt de Pixel af en blijven de Moto Z en de Oneplus 3 over... en zijn ze beide niet leverbaar momenteel. Bleh.
De OnePlus 3 is wel vaker niet leverbaar, gewoon de website goed in de gaten houden. Hij is namelijk nu wel leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 23e besteld, de verwachte levertijd is 28 okt. Jouw bericht geeft hoop dat het eerder zal zijn, de iPhone4 waar ik het nu mee doet wil (opeens) niet meer opladen, en die 42% batterij gaat het niet tot de 28e halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 22:03
rens-br schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:47:
[...]

De OnePlus 3 is wel vaker niet leverbaar, gewoon de website goed in de gaten houden. Hij is namelijk nu wel leverbaar.
Ik heb ook de aankondiging van de pixel phones afgewacht, maar vanwege de hoge prijs toch besloten om voor de OP3 te gaan. Gisteren inderdaad zonder problemen de graphite versie kunnen bestellen met een estimated shipment date van 2 november.
Ik heb op het moment een Moto X (2014), dus de OP3 wordt wel een slagje groter. Hopelijk niet té groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:24
Ik heb een paar weken geleden (22 sept) via de chat contact gehad met de Oneplus, toen gaven ze aan dat ze 6 okt gingen shippen, op de website stond een ETD van 5wkn, er zou een update aan de gang zijn volgens de medewerker. Na het bestellen blijkt het dus wel 5wkn te zijn ETD 27okt. Oneplus is verder niet bereikbaar voor commentaar op deze uitspraken, ondanks dat het in een transcript opgeslagen is :(

Het is dat dit toestel zo'n goede bang for de buck is en dat de pixel zo exorbitant duur is anders had ik mijn order al geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:11:
[...]

Ik heb de 23e besteld, de verwachte levertijd is 28 okt. Jouw bericht geeft hoop dat het eerder zal zijn, de iPhone4 waar ik het nu mee doet wil (opeens) niet meer opladen, en die 42% batterij gaat het niet tot de 28e halen ;)
UPDATE: net even OnePlus aan de chat gehad, ze zeggen "Upon checking, your order is already logistics processing. It means that our warehouse team is prioritizing your order due to delayed shipment and we do apologize for the inconvenience."

dus, met een beetje geluk is het er eerder dan 28 okt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht krijg ik over mijn order van 25 September:

Thank you for waiting. Upon checking, your order status is on Pending WMS shipment and what you see for the estimated dispatch date for your parcel is accurate. But do keep this in mind that it is just an 'estimate'. So there is a possibility that you can still get your parcel sooner. Do check your OnePlus account for the notification dispatch then. we are working hard and will try to send it faster if possible.

Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Same here met bestelling op 28 september.
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:11:

Thank you for waiting. Upon checking, your order status is on Pending WMS shipment and what you see for the estimated dispatch date for your parcel is accurate. But do keep this in mind that it is just an 'estimate'. So there is a possibility that you can still get your parcel sooner. Do check your OnePlus account for the notification dispatch then. we are working hard and will try to send it faster if possible.

Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanzoomski
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 18:28
ruurd v. schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:54:
[...]

Ik heb ook de aankondiging van de pixel phones afgewacht, maar vanwege de hoge prijs toch besloten om voor de OP3 te gaan. Gisteren inderdaad zonder problemen de graphite versie kunnen bestellen met een estimated shipment date van 2 november.
Ik heb op het moment een Moto X (2014), dus de OP3 wordt wel een slagje groter. Hopelijk niet té groot. :)
Ik heb nu ook de Moto X 2014 en die bevalt me erg goed. Waarom heb je nu niet voor de Moto Z gekozen, vanwege de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:11:

Even afwachten dus.
Is dit na het navragen, of kreeg je automatisch dit mailtje van OnePlus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerjannn schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:45:
[...]

Is dit na het navragen, of kreeg je automatisch dit mailtje van OnePlus?
Ze hebben een 'live chat' mogelijkheid (ergens onder de Support menu op de website van Oneplus), je kan het daar navragen. Ik ben benieuwd wat ze je vertellen!
Pagina: 1 ... 29 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.