Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Gerjannn schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:45:
[...]

Is dit na het navragen, of kreeg je automatisch dit mailtje van OnePlus?
na het vragen bij mij.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:31:
[...]

Ze hebben een 'live chat' mogelijkheid (ergens onder de Support menu op de website van Oneplus), je kan het daar navragen. Ik ben benieuwd wat ze je vertellen!
Dank! Ik heb ook even gechat, ze gaven aan dat hij verwerkt wordt in hun magazijn. Datum die ik aan moest houden was wel die aangegeven werd, dat is 28 oktober (30 september besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:48
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een OP3 besteld. Nu heb ik tijdens de bestelprocedure aangegeven dat ik met mijn creditcard wou betalen. Bij de uiteindelijk betaling moest ik een paypal rekening aanmaken (deze had ik nog niet). Ik heb dit gedaan. Ik heb ook een mail gekregen dat het bedrag is overgemaakt naar ''DA SHEN INTERNATIONAL''. Als ik naar mijn bestellingen ga op de site van oneplus, zie ik staan dat ik nog niet betaald heb en op ''pay now'' moet drukken. Heeft iemand hier ervaringen mee? Is de betaling er niet goed doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:57
Het kan tot 24 uur duren voordat de betaling zichtbaar is (dit staat ook ergens aangegeven). Het duurde bij mij ook enige tijd tot het zichtbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
-MAD- schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:35:
Het kan tot 24 uur duren voordat de betaling zichtbaar is (dit staat ook ergens aangegeven). Het duurde bij mij ook enige tijd tot het zichtbaar was.
Wordt de order dan niet gecancelled binnen die 3 uur?

Dank voor uw snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:57
Bij mij in ieder geval niet, ik zou gewoon even afwachten en als je twijfelt even contact opnemen met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
-MAD- schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:39:
Bij mij in ieder geval niet, ik zou gewoon even afwachten en als je twijfelt even contact opnemen met support.
Ik heb net contact gehad met de klantenservice, het was een fout die op dit moment bij meer mensen voor komt. De pagina wordt geupdate binnen enkele uren.
Bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 16:41
Zojuist besteld, betaling via PayPal ontvangen. Verzending 3 november, ontvangst 9 november.

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
Redbull4u schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:32:
Zojuist besteld, betaling via PayPal ontvangen. Verzending 3 november, ontvangst 9 november.
Ik heb dezelfde data staan voor mijn OP3, zaterdagavond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Verkeerde topic, negeer dit. Excuses!

[ Voor 95% gewijzigd door Nick87 op 10-10-2016 12:46 . Reden: Fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ja, ook gehad. Ze ondersteunen geen IPv6 en aangzien ik dat zowel thuis als op 't werk heb, kreeg ik de bestelling er nergens door. Je krijgt dan een "there's a problem with your network"-melding. Oplossing was om via 4G te bestellen 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Hmm site om te bestellen werkt niet goed voor mij sinds gisterenavond (bestellen vanuit belgie).
Heb met support gechat en suggereerde dat ze een update hadden gedaan en dat ik binnen 24-48 uur nog eens moet proberen.

Kreeg een foutmelding van "high server load" tijdens het aanmaken van een account.

Tsja doen we dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Nieuwe geruchten waarom de OnePlus 3 out-of-stock is. Lijkt me niet echt kloppend:

http://www.gizmochina.com...-oneplus-3-running-stock/

http://www.gizmochina.com...s-better-wait-oneplus-3s/

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:43
Probeer al een tijdje de soft gold voor mijn vriendin te bestellen, maar nog steeds out of stock....

edit: Excuus, beetje voor het andere topic. Dat ook in die te zitten door de reactie die ik quote.

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 10-10-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redbull4u schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:32:
Zelfde geldt voor mij, ik heb vrijdag besteld, maar ik moet zeggen dat ik het support team erg onduidelijk vind. Daarnaast jammer dat ik niet echt op de hoogte gehouden wordt over mijn order.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimedevil
  • Laatst online: 30-05-2024
Sinds mijn jeugd (Sinterklaas oid) niet meer zo uitgekeken naar een product. 5 weken wachten is wel lang zeg. Ik kijk elke dag in de hoop dat er iets verandert in de status van mijn bestelling, maar helaas; het blijft pending shipment, met als leverdatum 4 november.

Heb zó verschrikkelijk zin in die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er iets bekend of over de Soft gold, komt deze ooit nog op voorraad? Ik ben er op aan het wachten, maar ik las ergens dat het sowieso een limited edition zou zijn... Ik vraag me af of ik niet voor niets aan het wachten ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:23:
Weet iemand of er iets bekend of over de Soft gold, komt deze ooit nog op voorraad? Ik ben er op aan het wachten, maar ik las ergens dat het sowieso een limited edition zou zijn... Ik vraag me af of ik niet voor niets aan het wachten ben
Valt denk ik weinig over te zeggen. Wat geeft de klantenservice aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:24:
[...]

Valt denk ik weinig over te zeggen. Wat geeft de klantenservice aan?
Die zeggen het niet te weten en dat ik me het best voor de oneplus nieuwsbrief zou aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
+1

Eindelijk voor elkaar dat de vriendin geen Samsung Note meer koopt. Ze wil natuurlijk de soft gold, en ik vraag me af of dit nog wel het wachten waard is.
Heb natuurlijk mailadres opgegeven voor notificatie als die op voorraad is . Maar als die nooit meer komt....

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 10-10-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen-B
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 18:34
Iemand enig idee waarom ik perse met cc moet betalen? Ik heb gewoon een verified paypal accound waaraan mijn bank gekoppeld is maar de oneplus paypal betaal terminal vraagt om een credit card toe te voegen.

Edit: Uiteindelijk gelukt door 399 via ideal toe te voegen aan mijn saldo.. Maar toch een beetje vreemd dat dat nodig is met een gekoppelde bankrekening. Heb 2 uur geleden nog 25 dollar besteed op een amerikaanse webshop en daar ging het gewoon via de rekening |:( . Achja hyped voor mn nieuwe telefoon. Goodbye htc one m7 ;w

[ Voor 61% gewijzigd door Jeroen-B op 10-10-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:38
Ik was net van plan mijn OP3 te bestellen, maar het vlot niet echt.

Ik woon zelf in Nederland, maar ik leen de creditcard van mijn oma, maar die woont in België. Ik kan bij het creditcard gedeelte niet België selecteren. Hoe kan ik hem nu bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

3L3ktr1k schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:35:

Ik woon zelf in Nederland, maar ik leen de creditcard van mijn oma, maar die woont in België. Ik kan bij het creditcard gedeelte niet België selecteren. Hoe kan ik hem nu bestellen?
Kan het niet via Paypal? Die koppelen aan je bankrekening en bestellen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
3L3ktr1k schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:35:

Naar je oma laten sturen?
Kan je meteen even op de koffie bij oma als je je Oneplus 3 ophaalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:38
janvanduschoten schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:36:
[...]

Kan het niet via Paypal? Die koppelen aan je bankrekening en bestellen.
Enige probleem is dat ik geen 400€ op m'n rekening hebt ;).
Cosmo_nl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:44:
[...]

Naar je oma laten sturen?
Kan je meteen even op de koffie bij oma als je je Oneplus 3 ophaalt :P
Dat is zeker een optie, maar ik kom er al genoeg, 3x per week ongeveer :). Niet denigrerend bedoelt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
3L3ktr1k schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:58:Enige probleem is dat ik geen 400€ op m'n rekening hebt ;).
Hij bedoelt denk ik dat je misschien je oma's creditcard kan koppelen aan jouw PayPal account. Dan zou het namelijk moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 02:41
Ik zit te overwegen een verzekering op mijn OP3 te nemen. OnePlus geeft zelf Klikzeker aan, hebben ze hier een speciale deal mee?

Aangezien ze al langer deze verzekering aanbieden, hebben mensen hier er ervaring mee? Zijn deze positief of negatief? Of is het zinloos om die verzekering af te sluiten?

Ik heb mijn eigen inboedelverzekering eens bekeken, bij Klikzeker word meer gedekt, maar dan weer niet waterschade door weersinvloeden. Ik kan natuurlijk ook naar een andere inboedelverzekering kijken.

Enig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 08:47
Als je met creditcard bestelt heb je meestal al een verzekering van 180 dagen. Daarnaast zijn de meeste verzekeringem die je bij elektronica kunt afsluiten niet zo voordelig als (het uitbreiden van) je eigen inboedelverzekering.

Een scherm laten repareren kost je bij Oneplus zo rond de 100 euro en is het meest waarschijnlijke defect. Aan jou de berekening of je maandbedrag+eigen risico dat waard is.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Echt raar. Al deze geruchten. Carl Pei heeft meerdere keren gezegd: "we gaan ons nu de OnePlus 3 uit is, alleen maar focussen op dat toestel".

Weer nieuws:

http://www.gizmochina.com...ikely-make-way-new-model/
We are not 100% sure about this information, but since it comes from a trusted supply chain source, it’s likely that this information is true.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:22
Hey guys, ik heb laatste een order geplaatst voor een graphide.
Kijk wat ik nu zie. Soft gold is op voorraad!
https://oneplus.net/nl/oneplus-3

Ships immediately

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:52:
Echt raar. Al deze geruchten. Carl Pei heeft meerdere keren gezegd: "we gaan ons nu de OnePlus 3 uit is, alleen maar focussen op dat toestel".

Weer nieuws:

Vind het inderdaad ook heel bijzonder. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze nu alweer met een nieuw toestel komen. Dit past niet in de visie die ze de afgelopen paar jaar hebben gehad. Daarbij past het ook helemaal niet bij de officiële berichten die Carl Pei heeft gestuurd. Hij was heel erg duidelijk: Eén apparaat dit jaar.

Verwacht dus dat het gewoon geruchten zijn gebaseerd op lekker van de OP4 o.i.d.

Ik las ook dat ze het eerder willen uitbrengen om de concurreren met de Samsung Galaxy S8, maar ze kunnen bij de OP3 al niet aan de vraag voldoen, dus zie niet in waarom ze hem tegelijkertijd met de S8 willen releasen.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:26:
[...]

Vind het inderdaad ook heel bijzonder. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze nu alweer met een nieuw toestel komen. Dit past niet in de visie die ze de afgelopen paar jaar hebben gehad. Daarbij past het ook helemaal niet bij de officiële berichten die Carl Pei heeft gestuurd. Hij was heel erg duidelijk: Eén apparaat dit jaar.

Verwacht dus dat het gewoon geruchten zijn gebaseerd op lekker van de OP4 o.i.d.

Ik las ook dat ze het eerder willen uitbrengen om de concurreren met de Samsung Galaxy S8, maar ze kunnen bij de OP3 al niet aan de vraag voldoen, dus zie niet in waarom ze hem tegelijkertijd met de S8 willen releasen.
Ik snap het wel, eerlijk gezegd.

De argumenten in het artikel op gizmodo snijden wel hout. FHD AMOLED is in short supply, dat wisten we al langer. Ze zouden in een 3S of 3 plus model een ander scherm kunnen plaatsen, en als je dan toch bezig bent, waarom niet meteen de SD821. Dat is voor zover ik weet een bijna snap-in replacement.

Ik verwacht dan ook geen compleet nieuw toestel, met nieuwe behuzing oid maar dezelfde behuizing, zelfde looks, ander scherm (en mischien nieuwere soc).

Waar ik wel van zou balen als er een FHD LCD scherm in zou komen, ik denk persoonlijk dat ze dan veel beter een 4K AMOLED kunnen pakken, maar mischien zijn die weer een stuk duurder dan FHD LCD schermpjes en komt het niet meer uit met de prijs.

Er valt ook wel wat te zeggen over de manier waarop Oneplus hiermee omgaat, en de communicatie (of beter gezegd, gebrek aan) er over.

Mijn order staat ook al weer een maand open, ik zou echt pissed zijn als die gecancelled wordt tegen de tijd dat tie geleverd moet gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
InflatableMouse schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:47:
[...]
De argumenten in het artikel op gizmodo snijden wel hout. FHD AMOLED is in short supply, dat wisten we al langer.
Waarom is een FHD scherm in short supply? Er zijn wel meer (budget) fabrikanten die gebruik maken van dat soort schermen.
Ze zouden in een 3S of 3 plus model een ander scherm kunnen plaatsen, en als je dan toch bezig bent, waarom niet meteen de SD821. Dat is voor zover ik weet een bijna snap-in replacement.

Ik verwacht dan ook geen compleet nieuw toestel, met nieuwe behuzing oid maar dezelfde behuizing, zelfde looks, ander scherm (en mischien nieuwere soc).
Maar als je 'alleen' het scherm en de SOC verwisseld, komt daar ook weer een andere rom bij, andere driver ondersteuning en dat is iets wat ze bij OnePlus volgens mij niet willen.
Er valt ook wel wat te zeggen over de manier waarop OnePlus hiermee omgaat, en de communicatie (of beter gezegd, gebrek aan) er over.
Carl heeft heel duidelijk gecommuniceerd: We focussen op één apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:32
[...]
...

Mijn order staat ook al weer een maand open, ik zou echt pissed zijn als die gecancelled wordt tegen de tijd dat tie geleverd moet gaan worden.
Inderdaad, hier staat ook nog 4 weken te gaan, hoe zouden ze dat dan gaan doen? Orders omzetten naar de nieuwe, alles cancellen? Ik hou t in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:50:
[...]

Waarom is een FHD scherm in short supply? Er zijn wel meer (budget) fabrikanten die gebruik maken van dat soort schermen.
Omdat het een AMOLED scherm is, niet zomaar een FHD scherm. Die worden bijna niet meer gemaakt volgens mij, dit was ten tijde van de previews van het toestel al een concern. De meeste andere toestellen met een AMOLED scherm zijn QHD.
rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:50:
Carl heeft heel duidelijk gecommuniceerd: We focussen op één apparaat.
Ja, dat klopt, maar als de situatie bij toeleveranciers zijn hand forceren moet hij beslissingen nemen. Hij kan wel z'n poot stijf houden en de 1p3 in zijn huidige vorm willen blijven leveren maar dat schiet niet op, merken wij allemaal. 4 tot 6 weken levertijd zit niemand op te wachten, figuurlijk dan, letterlijk wel helaas :+ .

We zullen zien, ik weet ook niet of het allemaal waar is maar op zich vind ik het verhaal wel aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
InflatableMouse schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:12:
Omdat het een AMOLED scherm is, niet zomaar een FHD scherm. Die worden bijna niet meer gemaakt volgens mij, dit was ten tijde van de previews van het toestel al een concern. De meeste andere toestellen met een AMOLED scherm zijn QHD.
Heb je hier bronnen van? Ik kan me namelijk geen één nieuwsbericht herinneren waarin dit een probleem was.

Verder is heeft de net aangekondigde Google Pixel ook een FHD amoled scherm en de A5 (2016), P9 Plus, HTC One A9, ZTE Axon 7 ook. Allemaal toestellen uit 2016. Kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat ze 'op' raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Heb je hier bronnen van? Ik kan me namelijk geen één nieuwsbericht herinneren waarin dit een probleem was.

Verder is heeft de net aangekondigde Google Pixel ook een FHD amoled scherm en de A5 (2016), P9 Plus, HTC One A9, ZTE Axon 7 ook. Allemaal toestellen uit 2016. Kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat ze 'op' raken.
Het is redelijk bekend al hoor, dat FHD AMOLED schermen schaars worden.

Specifiek over de 1p3, ik moet dan heel erg mijn best doen want ik denk niet dat Google dit gaat vinden, het was volgens mij zo'n youtube preview, unboxing filmpje waarin het genoemd werd.

Maar wikipedia op AMOLED geeft al het volgende:

Wikipedia: AMOLED
As of 2010, demand for AMOLED screens was high, and, due to supply shortages of the Samsung-produced displays, certain models of HTC smartphones were changed to use next-generation LCD displays from the Samsung-Sony joint-venture SLCD in the future.[18]
Die toestellen die jij noemt hebben volgens mij weer ander type AMOLED, de 1p3 heeft een Samsung scherm wat Samsung zelf een Super AMOLED noemt.

Een bericht uit 2010:
http://www.gsmarena.com/h...lcd_screens-news-1834.php

Oneplus zou natuurlijk op een ander type AMOLED kunnen overstappen ipv LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
InflatableMouse schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:27:
[...]
Het is redelijk bekend al hoor, dat FHD AMOLED schermen schaars worden.
Het is zo algemeen bekend, dat je er geen bron van kan vinden.
Maar wikipedia op AMOLED geeft al het volgende:

Wikipedia: AMOLED

Een bericht uit 2010:
http://www.gsmarena.com/h...lcd_screens-news-1834.php
6! jaar geleden was er een probleem met het fabriceren van Amoled schermen. Samsung en LG konden de vraag niet aan, waardoor sommige fabrikanten over moesten stappen op andere schermen. Inmiddels is dat al jaren niet meer aan de orde, gezien het feit dat (Super) Amoled de afgelopen paar jaar in veel andere toestellen zijn teruggekomen.
Die toestellen die jij noemt hebben volgens mij weer ander type AMOLED, de 1p3 heeft een Samsung scherm wat Samsung zelf een Super AMOLED noemt.
Het paneel van de OP3 is inderdaad een Super Amoled scherm van Samsung. Het zou inderdaad kunnen dat Samsung er een stop op zet. Maar ook Super Amoled wordt momenteel veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sulukman
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-06 23:13
manstaat schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:25:

Ships immediately
Meteen 1tje besteld, expected delivery date 18 oktober :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
manstaat schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:25:

Ships immediately
Goed gevonden! Maar ik vind 'm toch niet mooi genoeg :P Maar je bracht me wel heftig aan 't twijfelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
baronruud schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:41:
[...]
Eindelijk voor elkaar dat de vriendin geen Samsung Note meer koopt. Ze wil natuurlijk de soft gold, en ik vraag me af of dit nog wel het wachten waard is.
Weet iemand of er iets bekend of over de Soft gold, komt deze ooit nog op voorraad?
Het is het wachten waard. De Soft Gold versie is op voorraad.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Goed gevonden! Maar ik vind 'm toch niet mooi genoeg :P Maar je bracht me wel heftig aan 't twijfelen!
Ik wilde eerst de witte, daarbij stond dat hij helemaal onbekend was. Dus vorige week woensdag order voor de graphide. Nu zag ik vanochtend dat de witte op voorraad was. Nu heb ik gelijk de witte besteld. Ik laat mijn graphide openstaan. Mocht ik de witte mooi vinden cancel ik de graphide. Mocht de witte niet naar mijn zin zijn stuur ik hem terug.

*knip*. Dat hoort in de V&A.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

ikt

Mijn order voor de grijze staat al, nog steeds 8 november :)

Overigens, dit nieuws is ook apart:
We are not 100% sure about this information, but since it comes from a trusted supply chain source, it’s likely that this information is true.
Zou dit dan de laatste golf kunnen zijn voordat de OP3s op komt? Ik zou het absoluut geen probleem vinden als niet aan de vraag kunnen voldoen en gratis en voor niks je upgraden naar een OP3s met een SD821 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
ikt schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:59:

Zou dit dan de laatste golf kunnen zijn voordat de OP3s op komt? Ik zou het absoluut geen probleem vinden als niet aan de vraag kunnen voldoen en gratis en voor niks je upgraden naar een OP3s met een SD821 :9
Kan me niet voorstellen waarom ze dit zouden doen en het zijn ook gewoon allemaal geruchten. Het te kort aan amoled schermen lijkt me ook vreemd, aangezien er heel veel andere toestellen zijn die die schermen ook hebben.

Ik denk zelf dat ze de grote vraag gewoon niet aan kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

ikt

rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Kan me niet voorstellen waarom ze dit zouden doen en het zijn ook gewoon allemaal geruchten. Het te kort aan amoled schermen lijkt me ook vreemd, aangezien er heel veel andere toestellen zijn die die schermen ook hebben.
Lijkt me ook allemaal sterk, het apparaat is niet eens een half jaar te koop dus een productiestop lijkt me ook aan de erg vroege kant. Het lijkt mij dat het erg goed gaat met OP, met uitzondering van dat ze slecht aan de vraag kunnen voldoen.

Dat Gold opeens beschikbaar komt vind ik wel apart - waarom was deze dan niet te koop met een wachttijd van weken korter? Nu komt er waarschijnlijk weer een run totdat het ding is uitverkocht en ze weer niet aan de vraag kunnen voldoen. Reddit heeft dit ook geplaatst, dus het zal wel wereldwijd zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door ikt op 11-10-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

Het is zo algemeen bekend, dat je er geen bron van kan vinden.
Cheap shot! Er zijn wel bronnen, maar ik refereer aan iets wat in een video gezegd is een half jaar geleden. Omdat ik dat op het moment niet kan terug vinden maakt het niet minder waar. Ik verzin het niet of zo. Carl Pei heeft zelf ergens toegegeven dat het scherm een aflopende zaak was en dat het makkelijker was geweest om een QHD scherm te pakken. Hij legt uit dat het een bewuste keus is geweest om dat niet te doen.

Andere bron:
https://ohcomeonsense.blo...at-samsung-always-do.html

Zoek op amoled short supply shortage en je vind er genoeg over, niet alleen door een tekort 6 jaar geleden. Ook meer recente berichten zoals bovenstaand.

Er is genoeg over te vinden, ik weet alleen dat videotje niet meer waar het in aan werd gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
ikt schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:06:
[...]
Dat Gold opeens beschikbaar komt vind ik wel apart - waarom was deze dan niet te koop met een wachttijd van weken korter? Nu komt er waarschijnlijk weer een run totdat het ding is uitverkocht en ze weer niet aan de vraag kunnen voldoen. Reddit heeft dit ook geplaatst, dus het zal wel wereldwijd zijn.
Wellicht hebben ze gewoon een nieuwe batch binnen gekregen en hebben ze die nu in de verkoop gedaan. Daarvoor wisten ze wellicht niet wanneer die weer in-stock kwam, waardoor bestellen geen in had.

Verder is de telefoon pas net weer in-stock, waardoor de mensen die hem nu bestellen ook meteen geleverd krijgen, aangezien er nog geen 'wachtrij' is.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:58:
[...]

[...]

Het is het wachten waard. De Soft Gold versie is op voorraad.
Idd. Jammer, net de dag dat ik mijn CC niet bij me heb... :X
Hopen dat die vanavond nog op voorraad is.

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 11-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick87
ascent schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Ja, ook gehad. Ze ondersteunen geen IPv6 en aangzien ik dat zowel thuis als op 't werk heb, kreeg ik de bestelling er nergens door. Je krijgt dan een "there's a problem with your network"-melding. Oplossing was om via 4G te bestellen 8)7 :+
Yep!! Effe hotspot aangezet van m'n phone en zo werkt het inderdaad. Thanks voor de tip! Hij is besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Daar zie ik inderdaad terugkomen dat er problemen zijn met de Amoled levering. Wellicht dat OnePlus hier dan ook last van heeft. Het is alleen wel vreemd dat alle andere fabrikanten er nog geen problemen mee lijken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Nick87 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Yep!! Effe hotspot aangezet van m'n phone en zo werkt het inderdaad. Thanks voor de tip! Hij is besteld!
De gouden, direct leverbaar, of de zwarte, wacht een maand? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
baronruud schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:28:
[...]
Idd. Jammer, net de dag dat ik mijn CC niet bij me heb... :X
Hopen dat die vanavond nog op voorraad is.
Ach even snel een PayPal account aanmaken is toch zo gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Het is toch juist logischer dat het lastiger is om over voldoende schermen te beschikken als de concurrentie ze ook wil hebben? Dus niet omdat de concurrentie ze ook wil, zal er wel genoeg zijn. :)

Oh well, niet iedereen maakt gebruik van de schermen van Samsung, dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

Ach even snel een PayPal account aanmaken is toch zo gebeurd?
Nog nooit met PayPal betaald. Maar heb de hele portemonnee niet bij me.
Zonder pas of wat dan ook, neem ik aan dat het niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Danny.G schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Het is toch juist logischer dat het lastiger is om over voldoende schermen te beschikken als de concurrentie ze ook wil hebben? Dus niet omdat de concurrentie ze ook wil, zal er wel genoeg zijn. :)
Daar heb je inderdaad een punt.
Oh well, niet iedereen maakt gebruik van de schermen van Samsung, dus dat scheelt.
Dat klopt. Maar alle schermen die 'Super Amoled' heten zijn van Samsung, aangezien dat de marketingbenaming is voor Amoled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
baronruud schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Nog nooit met PayPal betaald. Maar heb de hele portemonnee niet bij me.
Zonder pas of wat dan ook, neem ik aan dat het niet kan?
Ligt eraan welke bank je hebt. Als je net een PayPal account aanmaakt, kun je nog niet betalen dmv. van je bankrekening. Die kan je dan wel koppelen (waar je voor moet inloggen bij de bank), maar waarschijnlijk is het niet mogelijk om dan direct zo'n groot bedrag af te rekenen.

Je kan eventueel wel geld overmaken naar PayPal dmv. ideal, maar ook hiervoor moet je dus inloggen bij je bank. Bij de ING heb je hier geen pas voor nodig, bij de overige banken wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Daar zie ik inderdaad terugkomen dat er problemen zijn met de Amoled levering. Wellicht dat OnePlus hier dan ook last van heeft. Het is alleen wel vreemd dat alle andere fabrikanten er nog geen problemen mee lijken te hebben.
Puur speculatie, maar:
- omdat ze meer betalen? Hun telefoons zijn over het algemeen ook duurder dan de 1p3?
- omdat Samsung beter aan hun levert aan ze omdat ze minder concurrentie vormen voor de S7?

Ik ben nog druk aan het zoeken, want hoe langer ik er over nadenk hoe zekerder dat ik ben dat Carl Pei zelf ook een uitspraak heeft gemaakt wat er op neer kwam dat hun scherm een aflopende zaak was. Was dat niet in een interview ... :X Ik ben slecht in het onthouden en bewaren van dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
InflatableMouse schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:41:
Puur speculatie, maar:
- omdat ze meer betalen? Hun telefoons zijn over het algemeen ook duurder dan de 1p3?
- omdat Samsung beter aan hun levert aan ze omdat ze minder concurrentie vormen voor de S7?
Allemaal valide redenen, ben ik met je eens.
Ik ben nog druk aan het zoeken, want hoe langer ik er over nadenk hoe zekerder dat ik ben dat Carl Pei zelf ook een uitspraak heeft gemaakt wat er op neer kwam dat hun scherm een aflopende zaak was.
Kan me niks herinneren eigenlijk van deze uitspraak. Lijkt me ook een gewaagde uitspraak als een toestel pas net 3 maanden op de markt is. Maar goed ik volg Carl Pei dan ook niet op de voet, dus het zou zomaar kunnen zijn dat hij dit zelf gezegd heeft.

offtopic:
Heb onze hele discussie verplaatst naar dit topic, aangezien het beter past bij Levertijden.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Ligt eraan welke bank je hebt. Als je net een PayPal account aanmaakt, kun je nog niet betalen dmv. van je bankrekening. Die kan je dan wel koppelen (waar je voor moet inloggen bij de bank), maar waarschijnlijk is het niet mogelijk om dan direct zo'n groot bedrag af te rekenen.

Je kan eventueel wel geld overmaken naar PayPal dmv. ideal, maar ook hiervoor moet je dus inloggen bij je bank. Bij de ING heb je hier geen pas voor nodig, bij de overige banken wel.
Haal tussen de middag thuis de CC wel op. (kort ritje) Ben nu bij de betaalprocedure, hopen dat die blijft staan tot die tijd. Misschien is die op deze manier wel gereserveerd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
baronruud schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:44:
[...]
Haal tussen de middag thuis de CC wel op. (kort ritje) Ben nu bij de betaalprocedure, hopen dat die blijft staan tot die tijd. Misschien is die op deze manier wel gereserveerd O-)
Dat hangt er volgens mij vanaf. Staat de order al in je orderoverzicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
baronruud schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Ik heb CC gekoppeld aan google, als ik dan wil betalen hoef ik alleen die ccv code nog in te voeren..dat kan ik nog wel onthouden :P Maar bij jou blijkbaar niet?

Ik heb hem net ook maar besteld! Toch wel verleidelijk snelle levering :o

Als je niet betaald of procedure afbreekt houdt het het 3 uur vast staat er, je hebt dan gewoon een pay knop. Weet ik toevallig omdat hij naar paypal was geschoten en ik CC wou, toen ik paypal afbrak had ik dat dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Only op 11-10-2016 10:49 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
Only schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

Ik heb CC gekoppeld aan google, als ik dan wil betalen hoef ik alleen die ccv code nog in te voeren..dat kan ik nog wel onthouden :P Maar bij jou blijkbaar niet?

Ik heb hem net ook maar besteld! Toch wel verleidelijk snelle levering :o

Als je niet betaald of procedure afbreekt houdt het het 3 uur vast staat er, je hebt dan gewoon een pay knop. Weet ik toevallig omdat hij naar paypal was geschoten en ik CC wou, toen ik paypal afbrak had ik dat dus.
rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

Dat hangt er volgens mij vanaf. Staat de order al in je orderoverzicht?
Hij staat bij orderoverzicht, maar wachten op betaling. En inderdaad 3 uur tijd om te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
baronruud schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:56:
[...]
Hij staat bij orderoverzicht, maar wachten op betaling. En inderdaad 3 uur tijd om te betalen.
Is dat ook weer duidelijk! Hopelijk lukt het dan nog om binnen die 3 uur te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:49
Ik kan niet meer in mijn order status update kijken.

"There seems to be an issue with your network - please check your settings and try again."

De afgelopen dagen kreeg ik de melding dat er een server overload was, maar kan er nu helemaal niet meer in.

Hebben meer mensen hier last van?

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AertSt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-05 22:30
StopEcocide schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:57:

"There seems to be an issue with your network - please check your settings and try again."

De afgelopen dagen kreeg ik de melding dat er een server overload was, maar kan er nu helemaal niet meer in.

Als je op een ipv6 netwerk zit lukt het niet om op de site dingen te doen. Zou het daar aan kunnen liggen? Ik zou het even proberen te doen op 4g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:26:

Het lijkt me inderdaad raar om als redelijk klein bedrijf, 2 keer per jaar een smartphone uit te brengen. Dat gaat ze te veel kosten en daar hebben ze de mankracht niet voor. Daarbij komt ook nog dat het te kort is na de OnePlus 3. Iedereen zal zich genaaid voelen als er nu een betere zou komen.

Ik denk ook niet dat Carl Pei zal kiezen voor LCD, aangezien hij zelf ook wel ziet dat iedereen laaiend enthousiast is over OLED.

De S8 gaat nog minimaal 6 maanden duren (voordat hij aangekondigd wordt). Misschien is OnePlus nét op tijd om de Snapdragon 830 erin te stoppen. Want de Snapdragon 821 is ook al uit. Zo kan je als bedrijf achter de feiten aan blijven lopen. Want om nou elk half jaar een nieuwe SoC erin te stoppen :p.
[...]

Ik snap het wel, eerlijk gezegd.

De argumenten in het artikel op gizmodo snijden wel hout. FHD AMOLED is in short supply, dat wisten we al langer. Ze zouden in een 3S of 3 plus model een ander scherm kunnen plaatsen, en als je dan toch bezig bent, waarom niet meteen de SD821. Dat is voor zover ik weet een bijna snap-in replacement.

Waar ik wel van zou balen als er een FHD LCD scherm in zou komen, ik denk persoonlijk dat ze dan veel beter een 4K AMOLED kunnen pakken, maar mischien zijn die weer een stuk duurder dan FHD LCD schermpjes en komt het niet meer uit met de prijs.

Er valt ook wel wat te zeggen over de manier waarop Oneplus hiermee omgaat, en de communicatie (of beter gezegd, gebrek aan) er over.

Hmm.. nu staat Gizmochina ook best wel bekend om hun geruchten. Zodra er maar een hele kleine hint is, maken ze er al een artikel van volgens mij.

Ik heb het liefst GEEN 4K, en ook GEEN LCD. De sweetspot leek mij gewoon 1080p OLED. Goedkoper, en veel beter voor de batterij.

Wat betreft communicatie, valt er bij OnePlus nog wel aan te werken ja. Over het algemeen dan. Maar wat Rens zegt, klopt wel. Er is in een AMA gezegd, dat zij zich willen focussen op de OnePlus 3. En het lijkt me stug dat ze daarmee ophouden na 4 maanden.
InflatableMouse schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:27:
Nee. OnePlus maakt van dezelfde panelen gebruik als Samsung (die ook in de vlaggenschepen van Samsung zitten). Softwarematig van alles aanpassen, maakt het dan "Super AMOLED".
ikt schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:59:
Mijn order voor de grijze staat al, nog steeds 8 november :)

Ik zou het wel erg vinden, want als de geruchten kloppen, komt er een LCD paneel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

Nee. OnePlus maakt van dezelfde panelen gebruik als Samsung (die ook in de vlaggenschepen van Samsung zitten). Softwarematig van alles aanpassen, maakt het dan "Super AMOLED".

[...]

Ik zou het wel erg vinden, want als de geruchten kloppen, komt er een LCD paneel in.
https://www.reddit.com/r/...a_oneplus_3dition/d498vh8

Elke afnemer krijgt op hun specificaties afgestemde schermen van Samsung. Ze komen niet van de grote stapel af. Dit is ook de reden waarom 1 afnemer wel problemen met leveringen kan hebben en een andere niet of minder, even los van de eerder besproken algemene FHD AMOLED tekorten, als die er al zijn.

Ik zou het ook niet leuk vinden, en ik ben het met je eens dat het het ideale scherm is. Ik heb nog een order open staan en als die eind van de maand gecancelled wordt dat ik maar moet wachten op de 3S of 3 plus dan baal ik wel ontzettend hard als daar dan weer een LCD in zou zitten. Als het allemaal waar is hoop ik van harte dat ze dan toch echt voor een QHD of 1440 AMOLED gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
StopEcocide schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:57:

Was voor mij IPv6 related -- via 4G gaat 't prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
InflatableMouse schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:47:
Als het allemaal waar is hoop ik van harte dat ze dan toch echt voor een QHD of 1440 AMOLED gaan.
Waarom zou je in godsnaam hoger dan 1080p willen gaan? Enige reden kan zijn VR, maar de gemiddelde consument gebruikt nou niet elke dag VR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBaroN
Levertijden topic toch?

Nou, het is gelukt. Net naar huis geweest en daar betaald met de CC. 18 oktober waarschijnlijk binnen. Vriendin blij!

Wel grappig, gisteren afvragen of die soft gold ooit wel op voorraad komt, en hoppa vandaag... _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door DeBaroN op 11-10-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ook ik heb nu de Graphite gecancelled en de Soft Gold besteld. Even gekeken naar de Soft Gold iPohne 7 van mijn collega en het is toch ook wel echt een lekkere kleurcombi, ook als man. :+
Dispatch 12 oktober, estimated delivery 18 oktober. Tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Waarom zou je in godsnaam hoger dan 1080p willen gaan? Enige reden kan zijn VR, maar de gemiddelde consument gebruikt nou niet elke dag VR.
Heb je de discussie wel gevolg? :P

Het ging over dat de huidige displays mogelijk niet meer of moeilijk leverbaar waren, dat ligt ook ten grondslag aan het gerucht dat er een LCD in de 1p3p danwel 1p3s zou komen .

Dus gegeven de keuze als 1080p AMOLED niet leverbaar is tussen LCD of een QHD of 1440p AMOLED, zou ik voor AMOLED kiezen en niet voor 1080p LCD.

Snappie? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

De gouden, direct leverbaar, of de zwarte, wacht een maand? :-)
Ik ga voor het maandje wachten, hou niet zo van goud. Heb net nog eens gekeken en de gouden staat weer out of stock... Heb hem enkele uren geleden besteld dus vermoed dat dat toen ook al was.

M'n Sony Z3 houdt het nog goed uit momenteel dus dan heb ik er nog een maandje extra uit.
Zo verkoop ik het toch aan mezelf, haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Nick87 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

Ik ga voor het maandje wachten, hou niet zo van goud. Heb net nog eens gekeken en de gouden staat weer out of stock... Heb hem enkele uren geleden besteld dus vermoed dat dat toen ook al was.

M'n Sony Z3 houdt het nog goed uit momenteel dus dan heb ik er nog een maandje extra uit.
Zo verkoop ik het toch aan mezelf, haha >:)
Inmiddels boeit 't niet meer; soft gold is out of stock. "Gelukkig maar" :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• manstaat
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

Inmiddels boeit 't niet meer; soft gold is out of stock. "Gelukkig maar" :-)
Euhhh.... ik zie hem nog direct shipping.
Gerjannn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:30:
Ook ik heb nu de Graphite gecancelled en de Soft Gold besteld. Even gekeken naar de Soft Gold iPohne 7 van mijn collega en het is toch ook wel echt een lekkere kleurcombi, ook als man. :+
Dispatch 12 oktober, estimated delivery 18 oktober. Tof!
Offtopic. Hier zie je de kleuren. Mevrouw in de video geeft aan dat de kleur totaal anders is dan soft gold bij Iphone.

https://www.youtube.com/watch?v=sdv4igYv4Bs
Skip naar 1.40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
manstaat schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:48:

hmmm, de mouse-over geeft hier toch echt "out of stock". F5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Hij is er weer (voor nu dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Idd F5 en daarna op microsfot Edge geopend. Nu ook Out of Stock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Gerjannn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:53:
[...]

Hij is er weer (voor nu dan..)
Hm, niet op de NL-store site iig; oneplus.net/nl/oneplus-3 .. Hoe dan ook, 't zal wel rap gaan met die goudstaafjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
De Soft Gold versie is soms wel bereikbaar en soms niet. Als hij nu dus Out of Stock aangeeft, kijk een half uurtje later weer, er is dan zeker een kans dat hij wel weer te bestellen is. Wel vreemd, maar als het werkt, werkt het..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Gerjannn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:52:
Wel vreemd, maar als het werkt, werkt het..
Als je een telefoon besteld, maar niet betaald blijft deze voor 3 uur gereserveerd. Het zou dus kunnen dat er een hoop telefoons gereserveerd staan en deze na 3 uur weer vrijgegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
manstaat schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:48:
[...]

Dat is vreemd, heeft dat met een landverschil te maken ofzo?
Ik bestel vanuit België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 16:05
Gerjannn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:52:
De Soft Gold versie is soms wel bereikbaar en soms niet. Als hij nu dus Out of Stock aangeeft, kijk een half uurtje later weer, er is dan zeker een kans dat hij wel weer te bestellen is. Wel vreemd, maar als het werkt, werkt het..
Dit is ook mijn ervaring. Met Priority shipping (16,99 euro extra) ligt de estimated delivery date hier op 14 oktober voor de soft gold variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Dus ik zou mijn graphite bestelling kunnen omzetten in een soft gold? Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
predator0235 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:43:
Dus ik zou mijn graphite bestelling kunnen omzetten in een soft gold? Of kan dat niet?
Ik gok dat dat wel kan maar ik verwacht dat 't vooral "cancel de vorige en doe een nieuwe order" wordt. Je kunt OP effe contacten. Echter, de softgold is nu weer out of stock 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:49:
[...]

Ik gok dat dat wel kan maar ik verwacht dat 't vooral "cancel de vorige en doe een nieuwe order" wordt. Je kunt OP effe contacten. Echter, de softgold is nu weer out of stock 8)7
Graphite zegt nu 2 weken maar meer, en de soft gold hier in België nog altijd orderbaar op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
predator0235 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:51:
[...]

Graphite zegt nu 2 weken maar meer, en de soft gold hier in België nog altijd orderbaar op dit moment
Twee?! Damn! Schuinmarcheerders! Wij NL-ers worden weer achtergesteld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:54:
[...]

Twee?! Damn! Schuinmarcheerders! Wij NL-ers worden weer achtergesteld ;(
Snap het hier ook niet, zit met live chat en zeggen dat mijn graphite nog altijd maar op 8 november aankomt (vorige week geordered), doch ik op hun site kan zien gold onmiddellijk en graphite binnen de 2 weken... Ze kunnen daar slecht tellen denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
predator0235 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:56:
[...]

Snap het hier ook niet, zit met live chat en zeggen dat mijn graphite nog altijd maar op 8 november aankomt (vorige week geordered), doch ik op hun site kan zien gold onmiddellijk en graphite binnen de 2 weken... Ze kunnen daar slecht tellen denk ik |:(
Laten we hopen dat onze orders dan een beetje meegaan in de voorspellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:58:
[...]

Voor een soft gold moet ik inderdaad een nieuwe order doen en de deze laten refunden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
ascent schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:58:
[...]

Ze hebben net hun stock WEER eens aangepast... soft gold is weer op en da graphite verschoven naar 4 weken terug... Wat is dit voor onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40
predator0235 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:56:
[...]

Ach. Mijn Graphite op 20 september besteld. Levering staat nog steeds op 26 oktober. Het systeem achter de site werkt niet lekker, heb gewoon geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh nee, heb ik vandaag dus naast het net gevist :( hopelijk binnenkort meer geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Mijn Graphite op 19 september besteld. Levering staat ook nog steeds op 26 oktober.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:56
mijne is 5 oktober besteld, leverdatum 9 8 november

[ Voor 8% gewijzigd door datadevil op 12-10-2016 11:24 . Reden: kan niet typen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
datadevil schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:20:
mijne is 5 oktober besteld, leverdatum 9 november
8e besteld, ook 9e nov leverdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Zojuist heb ik een mailtje gehad dat mijn Soft Gold (die ik gisteren besteld heb) is verzonden. Supersnel dus! Zijn er meer waarbij dit ook al het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Gerjannn schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:21:
Zojuist heb ik een mailtje gehad dat mijn Soft Gold (die ik gisteren besteld heb) is verzonden. Supersnel dus! Zijn er meer waarbij dit ook al het geval is?
Yep, hier net zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Gerjannn schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:21:
Ja hier ook. Maar waar kunnen we de tracking code vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys krijgen degenen die hun mailadres hebben opgegeven voor wanneer een product beschikbaar is voor immediate shipping, ook daadwerkelijk een e-mail?

Degenen die zich hadden aangemeld voor Soft Gold voor gisteren, zouden gisteren direct een e-mail moeten krijgen in dat geval.

Hoor het graag imho.
Pagina: 1 ... 30 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.