Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizyildiz15
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-04 11:26
DeTimVanW schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:31:
Ik snap dat we allemaal wat in de paniek zitten, en ik volg dit topic dan ook al een paar dagen. Heb gister mijn eigen Oneplus 3 besteld en kreeg daar de verwachte afleveringsdatum van 26 Oktober. Erg ver weg, dus ik ben even met de support chat gaan praten. Dit is wat ze mij vertelden, en wat ik denk dat voor heel veel mensen ook wel erg handig is om te weten als ze zich druk maken over de lange order tijden

10:14:42 AM - Enrico said : The reason behind the delay is due the high demand and we are not able to catch the 2 business days processing time. Processing time could take up to 1-3 business days and shipping time if standard may take 3-7 days. Priority shipping may only take 1-3 days.

10:14:56 AM - Enrico said : We set the shipping date for that time because we don't want to overpromise the estimated delivery date. The demand is high so therefore we want to make sure we accommodate all of our customer's properly.

But there are a lot of chances that you will still receive the phone before the estimated delivery date.

10:15:28 AM - Tim said : Okay, so it's a safety net. the 26th is the latest you expect to deliver the phone ,but it could very well happen before then?

10:20:47 AM - Enrico said : Yes, that is correct.

Dus geen zorgen maken, ze zetten de aflevertijd expres wat hoger, maar het zit er dik in dat je volgende week aan je Oneplus 3 zit. ;)
Yes dat kan, maar ik heb mijn OP3 vorige week Woensdag 14 Sept besteld, en er is nog NIKS aan gedaan. nieteens gestart met processen zegmaar. Hij staat al sinds ik op de knop "betaal" heb geklikt op "Pending Shipment".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
denizyildiz15 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:00:
[...]

Yes dat kan, maar ik heb mijn OP3 vorige week Woensdag 14 Sept besteld, en er is nog NIKS aan gedaan. nieteens gestart met processen zegmaar. Hij staat al sinds ik op de knop "betaal" heb geklikt op "Pending Shipment".
En heb je al met de support over gesproken? Zijn vrij behulpzaam vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizyildiz15
DeTimVanW schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:01:
[...]

En heb je al met de support over gesproken? Zijn vrij behulpzaam vind ik.
Yes, ze zeiden gewoon: heb geduld, ik maak een ticket aan om druk achter de order te zetten.
Dus er is ook niks mis gegaan met het doorgeven van de shipping, of het bijwerken van de order status.
Erg leuk. eerst 1 maand de verkoop schorsen, en vervolgens alsnog abnormaal lang wachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
denizyildiz15 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:04:
[...]

Yes, ze zeiden gewoon: heb geduld, ik maak een ticket aan om druk achter de order te zetten.
Dus er is ook niks mis gegaan met het doorgeven van de shipping, of het bijwerken van de order status.
Erg leuk. eerst 1 maand de verkoop schorsen, en vervolgens alsnog abnormaal lang wachten.......
Dat is wel zonde. Geeft me iets minder vertrouwen in mijn response van de support. Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt, want het is wel zuur dat ze na een maand geen verkopen al meteen weer over de zeik zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denizyildiz15
DeTimVanW schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:09:
[...]

Dat is wel zonde. Geeft me iets minder vertrouwen in mijn response van de support. Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt, want het is wel zuur dat ze na een maand geen verkopen al meteen weer over de zeik zijn.
Weet je wat het is, iedere support medewerker "lult" naar mijn idee weer iets anders. De een zegt: valse informatie door platform update, de ander zegt: due to high demand.... bij mij werd er gezegd: heb geduld.

Er is gewoon teveel vraag naar, en dat kunnen ze niet bijhouden. Snap ik ook enigszins wel, maar waarom staak je de verkoop dan een maand? dan kun je beter laten bestellen, en je telefoon 3 weken later laten bezorgen.
Maargoed, hopen op een (VEEL) snellere levering dan er wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huygens
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-07-2023
Mijn oneplus 3 (Graphite) maandag avond besteld.

Sep 19, 2016
Estimated dispatch

Sep 23, 2016
Estimated delivery

Volgens de site is hij in ieder geval nog niet verzonden (dat had dus gisteren al 'moeten' gebeuren).

Wel apart dat deze telefoon afgelopen maand wel gewoon in Duitsland, UK e.d. in stock was, maar in NL en België op de site werd aangegeven dat hij out-of-stock was. En bij bestelling op de dag dat hij weer leverbaar is (12 sept) schijnbaar geen stock beschikbaar is, gezien de lange levertijden.

Zou deze telefoon hier zo veel populairder zijn dan in andere Europese landen, of zou de stock hier relatief gezien veel lager liggen? Betreft het überhaupt een ander model dan in andere Europese landen? Hij heet gewoon OnePlus 3 Graphite (EU). Want dan zou je zeggen dat ze gewoon vanuit Duitsland zouden kunnen shippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizyildiz15
Huygens schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:30:

Sep 19, 2016
Estimated dispatch

Sep 23, 2016
Estimated delivery

Volgens de site is hij in ieder geval nog niet verzonden (dat had dus gisteren al 'moeten' gebeuren).

Wel apart dat deze telefoon afgelopen maand wel gewoon in Duitsland, UK e.d. in stock was, maar in NL en België op de site werd aangegeven dat hij out-of-stock was. En bij bestelling op de dag dat hij weer leverbaar is (12 sept) schijnbaar geen stock beschikbaar is, gezien de lange levertijden.

Zou deze telefoon hier zo veel populairder zijn dan in andere Europese landen, of zou de stock hier relatief gezien veel lager liggen? Betreft het überhaupt een ander model dan in andere Europese landen? Hij heet gewoon OnePlus 3 Graphite (EU). Want dan zou je zeggen dat ze gewoon vanuit Duitsland zouden kunnen shippen ;)
Wie wilt er nou niet zo een telefoon voor zo een prijs...

Voor zover ik heb gelezen, moet heel europa het doen met een warehouse in duitsland of belgie (? correct me if i am wrong)
En in europa is deze telefoon extreem populair. vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxTheKing
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 14:19
Huygens schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:30:

Sep 19, 2016
Estimated dispatch

Sep 23, 2016
Estimated delivery

Bij mij t zelde. Maandag avond besteld. en zelfde estimated datums. Maar de mijne is gisteren al verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawaligt
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens DHL is die van mij (komt naar verwachting morgen aan) verstuurd vanuit Szczecin in Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxTheKing
jawaligt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:15:
Volgens DHL is die van mij (komt naar verwachting morgen aan) verstuurd vanuit Szczecin in Polen.
Welke website gebruik je om je bestelling te volgen? Heb wel een tracking nummer gekregen, maar heb geen idee waar ik deze in moet voeren. Nederlandse site van DHL vindt hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawaligt
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MaxTheKing schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:31:
[...]

Welke website gebruik je om je bestelling te volgen? Heb wel een tracking nummer gekregen, maar heb geen idee waar ik deze in moet voeren. Nederlandse site van DHL vindt hem niet.
Ik kreeg vandaag een SMS van DHL met een webadres met unieke code waarop ik de status kan volgen en o.a. de bezorgdatum/tijd en adres aan kan passen. Ik heb wel voor priority verzending gekozen, misschien dat dat nog verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxTheKing
jawaligt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:39:
[...]

Ik kreeg vandaag een SMS van DHL met een webadres met unieke code waarop ik de status kan volgen en o.a. de bezorgdatum/tijd en adres aan kan passen. Ik heb wel voor priority verzending gekozen, misschien dat dat nog verschil maakt?
Enige wat ik te zien krijg is dit; http://image.maxtheking.nl/1/2016-09-20_16-26-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb exact hetzelfde.
Maandagavond 12e besteld en zou gisteren dispatched worden, waar ik gisteren zoals gepland ook een mail van gehad heb.
Trackingcode geeft nu ook alleen aan wat erbij jou staat.

Ik maak me nog niet zo druk. Denk dat het allemaal wel goed komt.
Lees hier namelijk ook dat sommige mensen hun telefoon al binnen hadden terwijl DHL nog zei dat ie nog heel ergens anders was.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
Yepp hier ook al hele dag diezelfde status. Beetje apart voor een track&trace systeem dat er in bijna 24 uur geen update gedaan is. Maar zal vast goedkomen.....

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59
Inmiddels staat bij het bestellen dat de OP3 binnen 5 weken verstuurd wordt. Net besteld en er stond dat de OP3 op 20 oktober wordt verzonden en naar verwachting op 26 oktober aankomt. Nog een maandje geduld dus. Tot die tijd houdt mijn huidige telefoon (S5 met CM13) het nog wel vol denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:57
Helpdesk net aan de lijn, levertijd van 5 weken is correct. Er moet weer een nieuwe batch gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikebau5
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-07 10:21
Ik heb die van mij op de 15e besteld. vandaag de 20ste staat er nog steeds pending shipment.
via de live chat heb ik dit antwoord gekregen:
Thank you for waiting, upon checking, the order says Pending WMS Shipment, meaning your order is already out from our warehouse and ready for shipment. you will receive your tracking number soon. Estimated delivery date is Sept. 26-27

Waarschijnlijk zal deze dus ergens op een postkantoor dicht bij het warenhuis liggen??? ongeveer 11 tot 12 dagen levering vind ik keurig gezien de vraag.

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59
jan390 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:54:
Helpdesk net aan de lijn, levertijd van 5 weken is correct. Er moet weer een nieuwe batch gemaakt worden.
Jammer maar het is niet anders. Ik stelde overigens dezelfde vraag aan de helpdesk. De medewerker waar ik mee sprak kon hier geen antwoord op geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

denizyildiz15 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:34:
[...]

Wie wilt er nou niet zo een telefoon voor zo een prijs...

Voor zover ik heb gelezen, moet heel europa het doen met een warehouse in duitsland of belgie (? correct me if i am wrong)
En in europa is deze telefoon extreem populair. vandaar...
Szczecsin-Polen (of zoiets)
Ik zag op de DHL site dat de zending bij ze was aangemeld en in no time was de status ook dat de zending fysiek in een hub van DHL lag te wachten op verdere verzending.Dag later was de locatie Keulen en de volgende dag bezorging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik ben er over uit. Na 2 jaar lang mijn Nexsu 5 gebruikt te hebben ga ik de OP3 kopen. De twee SIM-kaart slots! :>

Ik wilde de nieuwe Pixel nog afwachten, maar nu blijkt dat die geen twee SIM-kaarten ondersteunen en een stuk duurder wordt dan de OP3 is de keuze snel gemaakt.

Jammer van de 5 weken levertijd, maar dit geeft me de tijd mijn oude toestel te verkopen en op Banggood wat accesoires te kopen.

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 23:02
Dinsdagavond 13 september besteld. Estimated dispatch 26-9, estimated delivery 30-9.

Vandaag een mail gekregen dat de order gedispatcht is, 5 dagen eerder dan geschat.
Wel apart. Ik heb standard shipping heb gekozen en betaald, maar in de mail staat shipping DEPriorityEU.
Ik hoop dat alles voor het weekend binnen is :) .

--edit: Pakketje is zojuist afgeleverd. Dus het heeft 10 dagen ipv de estimated 17 dagen geduurd :).

[ Voor 13% gewijzigd door Sjaaky op 23-09-2016 13:34 ]

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 16:49
5 weken levertijd nu. Weet iemand wanneer je dan belast wordt als je met creditcard betaalt?
Meteen of pas bij de levering.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wenzel schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:42:
5 weken levertijd nu. Weet iemand wanneer je dan belast wordt als je met creditcard betaalt?
Meteen of pas bij de levering.
Bij mij staat ie momenteel als "gereserveerd" op het creditcard-overzicht. (Afgelopen zaterdag besteld, expected shipment 29 sept.)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 16:12
naitsoezn schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:02:
[...]

Bij mij staat ie momenteel als "gereserveerd" op het creditcard-overzicht. (Afgelopen zaterdag besteld, expected shipment 29 sept.)
Dat meen je... Ik hoop dat die van mij dan ook eerder wordt verzonden dan de aangegeven 20 oktober... Of ik was precies een dag te laat met de voorraden die ze nog hadden |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 01:30
RubenA schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:07:
[...]
Dat meen je... Ik hoop dat die van mij dan ook eerder wordt verzonden dan de aangegeven 20 oktober... Of ik was precies een dag te laat met de voorraden die ze nog hadden |:(
Iemand in dit topic heeft afgelopen maandag (19 september) besteld, en zijn OP3 is al onderweg.

Ik heb de mijne afgelopen zondag besteld (18 september) en volgens de site moet ik nog tot 20 oktober geduld hebben... :/

Ik snap niet waarom iemand die later besteld hem eerder krijgt. :?

Diverse keren contact met hun opgenomen, iedere keer wijkt het antwoord af. Wat wel het zelfde blijft is de order status, deze staat nog steeds op pending shipment. Ze houden wel vol dat ie binnen 72 uur moet veranderen naar "Processing". We gaan het zien, ik weet het zo net nog niet.

Update: Er was verwarring over welke maandag. Degene in kwestie heeft 'm blijkbaar maandag 12 september al besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Joseph op 21-09-2016 16:42 ]

• DeTimVanW
Zie een hoop mensen een hoop verschillende dingen roepen. Vind het allemaal maar een verwarrend proces als ik heel eerlijk ben.

Heb de mijne op Maandag besteld, en zou hem pas in October moeten krijgen. Vind het erg lang allemaal, maar goed ik wacht rustig af. Hij staat inmiddels wel op pending shipment, geen idee waarom dat zo lang zou moeten duren.

[ Voor 14% gewijzigd door DeTimVanW op 21-09-2016 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxTheKing
Joseph schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:13:
[...]

Iemand in dit topic heeft afgelopen maandag (19 september) besteld, en zijn OP3 is al onderweg.

Ik heb de mijne afgelopen zondag besteld (18 september) en volgens de site moet ik nog tot 20 oktober geduld hebben... :/

Diverse keren contact met hun opgenomen, iedere keer wijkt het antwoord af. Wat wel het zelfde blijft is de order status, deze staat nog steeds op pending shipment. Ze houden wel vol dat ie binnen 72 uur moet veranderen naar "Processing". We gaan het zien, ik weet het zo net nog niet.
Gaat over mij neem ik aan, omdat ik zei "Maandagavond besteld", bedoelde hiermee echter de Maandagavond van 12 September.

• Wenzel
naitsoezn schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:02:
[...]

Oké.
Dat betekent dat ze je belasten pas op de dag van verzending. Netjes, als het zo is.

• RubenA
Wenzel schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:35:
[...]

Oké.
Dat betekent dat ze je belasten pas op de dag van verzending. Netjes, als het zo is.
Bij mij is het er al af... estimated dispatch 20 oktober...

• Wenzel
RubenA schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:20:
[...]

Dat is dus niet netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ligt aan je definitie van "eraf". Bij mij staat het dus op "gereserveerd", maar dat betekent wel dat ik dat bedrag minder heb aan credit-ruimte. Voor mij is het er dus ook "af", aangezien ik het geld niet nogmaals kan uitgeven. Ik weet even niet wat er straks aan het eind van de maand van m'n rekening wordt gehaald (heb een credit-card zonder gespreid betalen, dus elke maand wordt het openstaande bedrag op m'n credit-card van m'n rekening geschreven; ik weet niet hoe dit zit met bedragen die "gereserveerd" zijn).

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
naitsoezn schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:35:
Ligt aan je definitie van "eraf". Bij mij staat het dus op "gereserveerd", maar dat betekent wel dat ik dat bedrag minder heb aan credit-ruimte. Voor mij is het er dus ook "af", aangezien ik het geld niet nogmaals kan uitgeven. Ik weet even niet wat er straks aan het eind van de maand van m'n rekening wordt gehaald (heb een credit-card zonder gespreid betalen, dus elke maand wordt het openstaande bedrag op m'n credit-card van m'n rekening geschreven; ik weet niet hoe dit zit met bedragen die "gereserveerd" zijn).
gereserveerde bedragen worden, als ik mij niet vergis, overgeheveld naar de volgende maand tot ze echt verwerkt zijn (dat wordt namelijk de transactie datum)

• MaxTheKing
Heb de mijne inmiddels ontvangen, eindelijk maar toch!

• GrazendeKoe
MaxTheKing schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:06:
Heb de mijne inmiddels ontvangen, eindelijk maar toch!
Hoe lang heeft het geduurd? Ik heb de telefoon vanmorgen besteld, ook al weet ik dat het ruim een maand gaat duren. Mag het nu gaan doen met een oude iPhone 4 waar bijna geen app meer voor te downloaden is :p

• MaxTheKing
GrazendeKoe schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:15:
[...]

Hoe lang heeft het geduurd? Ik heb de telefoon vanmorgen besteld, ook al weet ik dat het ruim een maand gaat duren. Mag het nu gaan doen met een oude iPhone 4 waar bijna geen app meer voor te downloaden is :p
Had hem Maandagavond 12 september rond 19:30 besteld, en heb hem nu vandaag (22 September) rond 13:00 ontvangen, 10 dagen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
MaxTheKing schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:31:
[...]

Had hem Maandagavond 12 september rond 19:30 besteld, en heb hem nu vandaag (22 September) rond 13:00 ontvangen, 10 dagen dus.
Dat valt mee! Was de tracking correct? En was toen ook al de melding dat het 5 weken zou duren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxTheKing
GrazendeKoe schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:06:
[...]

Dat valt mee! Was de tracking correct? En was toen ook al de melding dat het 5 weken zou duren?
Tracking was in het begin niet echt accuraat, maar toen het pakket eenmaal in Nederland was kon ik hem gewoon volgend via de DHL site. Toen ik bestelde stond er dat de levering een week zou kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
MaxTheKing schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:48:
[...]

Tracking was in het begin niet echt accuraat, maar toen het pakket eenmaal in Nederland was kon ik hem gewoon volgend via de DHL site. Toen ik bestelde stond er dat de levering een week zou kunnen duren.
Ik had hoop dat die 5 weken dan misschien ook iets van 10 dagen zou worden, maar bij jou bleek de geschatte levertijd dus wel redelijk goed te zijn. Dat wordt dus echt 5 weken wachten.. :O

• denizyildiz15
Joseph schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:13:
[...]

Update: Er was verwarring over welke maandag. Degene in kwestie heeft 'm blijkbaar maandag 12 september al besteld.
Precies, bij mij ook. Iedere keer dat ze antwoorden, is het antwoord anders....
De ene keer werd verteld dat mijn order een "priority" is gemaakt, en 3 antwoorden later werd mij verteld dat mijn telefoon waarschijnlijk niet geshipt zal worden op de estimated periode(??!?!?!?!?!?!?!?!?!)

Ik denk zelf, dat ze een fabricage fout hebben gemaakt, waardoor de shipping tijden nogsteeds absurd lang zijn, zelfs na 1 maand staking van verkoop.

Maargoed. Geduld hebben, en hopen op het beste lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 01:30
denizyildiz15 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:57:
[...]
Precies, bij mij ook. Iedere keer dat ze antwoorden, is het antwoord anders....
De ene keer werd verteld dat mijn order een "priority" is gemaakt,
"Priority shipment" heeft betrekking op DHL, niet op OnePlus. Daar heb je pas wat aan op het moment dat OP het toestel verwerkt heeft en je pakje overdragen aan DHL. Tot die tijd is dus hoe dan ook niet "priority".
en 3 antwoorden later werd mij verteld dat mijn telefoon waarschijnlijk niet geshipt zal worden op de estimated periode(??!?!?!?!?!?!?!?!?!)
Hmm, oké? Heb je daar chat logs van?
Ik denk zelf, dat ze een fabricage fout hebben gemaakt, waardoor de shipping tijden nogsteeds absurd lang zijn, zelfs na 1 maand staking van verkoop.
Dat zijn speculaties waar niemand iets aan heeft.

Mijn order heeft tegen de beloftes in nog steeds geen update gehad. Volgende week vrijdag neem ik weer contact met ze op als er dan niets veranderd is. Mocht dat wel zo zijn, dan laat ik het natuurlijk weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizyildiz15
Joseph schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:05:
[...]

"Priority shipment" heeft betrekking op DHL, niet op OnePlus. Daar heb je pas wat aan op het moment dat OP het toestel verwerkt heeft en je pakje overdragen aan DHL. Tot die tijd is dus hoe dan ook niet "priority".

[...]

Hmm, oké? Heb je daar chat logs van?

[...]

Dat zijn speculaties waar niemand iets aan heeft.

Mijn order heeft tegen de beloftes in nog steeds geen update gehad. Volgende week vrijdag neem ik weer contact met ze op als er dan niets veranderd is. Mocht dat wel zo zijn, dan laat ik het natuurlijk weten.
Is dit een forum, of een proces verbaal..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Net bevestiging gekregen van verzending. 14 september besteld. 26ste verstuurd. Verwachte ontvangst 30 september.

Voorlopig klopt het schema redelijk. 1 dag eerder verstuurd dan de verwachting. Verwachte ontvangst is wel blijven staan op oorspronkelijke datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
Fijn om te lezen dat er langzaam toch telefoons verzonden worden. Hoop nog steeds dat ik die van mij voor eind Oktober heb. Wat is die support toch een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizyildiz15
ZUIVERE311 schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:06:
Net bevestiging gekregen van verzending. 14 september besteld. 26ste verstuurd. Verwachte ontvangst 30 september.

Voorlopig klopt het schema redelijk. 1 dag eerder verstuurd dan de verwachting. Verwachte ontvangst is wel blijven staan op oorspronkelijke datum.
Nice, ik heb hem ook de 14e besteld. Estimated Shipment stond op 26 sept. (vandaag is ie ook geshipt) en verwachte aankomst is bij mij ook 30. Alleen ik heb nog geen tracking nummer gekregen. Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Nog geen tracking nummer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 16:26
Ik begrijp iets niet. Ik krijg de keuze om te betalen via Paypal of via Creditcard. Klik ik op Paypal moet ik alsnog een creditcard koppelen!

Kun je deze telefoon volledig met Paypal aanschaffen of niet?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

StopEcocide schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:32:
Ik begrijp iets niet. Ik krijg de keuze om te betalen via Paypal of via Creditcard. Klik ik op Paypal moet ik alsnog een creditcard koppelen!

Kun je deze telefoon volledig met Paypal aanschaffen of niet?

Alvast bedankt voor het antwoord.
Zet het volledige bedrag eens op je PayPal saldo door bv iDeal. (ben ex PayPal klantenservice medewerker).
Het kan zijn dat het bedrag niet wordt voorgeschoten en daarom de betaling niet wordt geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
  • Laatst online: 16-09 08:48
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:34:
[...]

Zet het volledige bedrag eens op je PayPal saldo door bv iDeal. (ben ex PayPal klantenservice medewerker).
Het kan zijn dat het bedrag niet wordt voorgeschoten en daarom de betaling niet wordt geaccepteerd.
Het is toch wel gewoon mogelijk om het volledige bedrag alleen met een creditcard, dus zonder paypal, te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 16:26
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:34:
[...]

U bent geweldig.

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shooter12wow schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:35:
[...]

Het is toch wel gewoon mogelijk om het volledige bedrag alleen met een creditcard, dus zonder paypal, te betalen?
Lijkt me inderdaad mogelijk, maar dan moet je bij uitchecken gewoon creditkaart gegevens invullen.
Je hebt dan ook nog gewoon aankopers bescherming (Als je het via de paypal site doet)

Je kunt ook gewoon op de OnePlus site direct uitchecken met je CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:40:
[...]

Lijkt me inderdaad mogelijk, maar dan moet je bij uitchecken gewoon creditkaart gegevens invullen.
Je hebt dan ook nog gewoon aankopers bescherming (Als je het via de paypal site doet)

Je kunt ook gewoon op de OnePlus site direct uitchecken met je CC
Oké, dank je. Ik heb namelijk geen paypal account en wil het liefst ook niks koppelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shooter12wow schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:46:
[...]

Oké, dank je. Ik heb namelijk geen paypal account en wil het liefst ook niks koppelen ofzo.
Als je via PayPal uitcheckt wordt er wel een account aangemaakt ook al wil je dit niet, hier zitten geen inlog gegevens aan vast en kan ook niet gebruikt worden.

Dit is puur voor de aankopersbescherming.
Koppelen is niet nodig in dit geval, PayPal account hebben is wel handig ook al gebruik je het niet.

Zolang je het maar goed beveiligd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:48:
[...]

Als je via PayPal uitcheckt wordt er wel een account aangemaakt ook al wil je dit niet, hier zitten geen inlog gegevens aan vast en kan ook niet gebruikt worden.

Dit is puur voor de aankopersbescherming.
Koppelen is niet nodig in dit geval, PayPal account hebben is wel handig ook al gebruik je het niet.

Zolang je het maar goed beveiligd :)
Dat het handig is snap ik, maar omdat ik 17 ben mag ik het officieel nog niet gebruiken :/ Ik wil dus ook niet dat ze mijn account bevriezen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shooter12wow schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:50:
[...]

Dat het handig is snap ik, maar omdat ik 17 ben mag ik het officieel nog niet gebruiken :/ Ik wil dus ook niet dat ze mijn account bevriezen of iets dergelijks.
Dan zou ik het niet doen nee want er wordt wel degelijk op gecontroleerd.
Als je dus over 5 jaar een probleem met je account hebt wordt deze alsnog geblokkeerd omdat je op moment van aanmaken onder de 18 was.

Dus niet zo handig, ook geen nep naam gebruiken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizyildiz15
Update:

Woensdag 17 September besteld, Estimated shipment was maandag 26 september
Maandag 26 september geshipped.
Pakket ligt nu (27 september) in Keulen (erg dichtbij)

ma, 26.09.16 17:45 Rüdersdorf, Germany De internationale zending is in het eerste pakketcentrum verwerkt.
ma, 26.09.16 19:31 -- De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.
di, 27.09.16 05:37 Köln, Germany De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt.
di, 27.09.16 09:49 Köln, Germany De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
denizyildiz15 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:40:
Update:

ma, 26.09.16 17:45 Rüdersdorf, Germany De internationale zending is in het eerste pakketcentrum verwerkt.
ma, 26.09.16 19:31 -- De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.
di, 27.09.16 05:37 Köln, Germany De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt.
di, 27.09.16 09:49 Köln, Germany De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving)
Dit soort berichten geven hoop! Altijd fijn om te zien dat er telefoons onderweg zijn.

Vind het nog steeds bizar dat ik op 19 September besteld heb, en 4 weken meer levertijd heb. Dat lijkt gewoon onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een lange levertijd zondag de 25e van September besteld en een 'estimated dispatch' van 24 Oktober.. Duurt wel erg lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo400
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
15 september om 13:14 besteld, zojuist bericht gekregen dat hij verzonden is. Verwachte aankomstdatum 3 oktober. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Vandaag de mijne besteld, estimated shipment binnen exact 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Carl Pei heeft gereageerd op de 5 weken delivery.
https://twitter.com/getpeid/status/778298793666027520

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denizyildiz15
Nog een update:
Telefoon besteld op woensdag 14 september, Estimated shipment: 26 sept. Estimated delivery: 30 sept.
Telefoon geshipped op maandag 26 sept, delivery staat op woensdag 28 sept.

Redelijk snelle bezorging na de shipment. Volgens de DHL website zou het maar 1 dag moeten duren, maar met 1 dag extra kan ik wel leven, nadat ie eindelijk na 1.5 week geshipped werd.

Als je de telefoon nu besteld, raad ik je aan om er niet op te wachten. Gewoon denken: Hij komt ooit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:24
denizyildiz15 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:51:
Nog een update:
Telefoon besteld op woensdag 14 september, Estimated shipment: 26 sept. Estimated delivery: 30 sept.
Telefoon geshipped op maandag 26 sept, delivery staat op woensdag 28 sept.

Redelijk snelle bezorging na de shipment. Volgens de DHL website zou het maar 1 dag moeten duren, maar met 1 dag extra kan ik wel leven, nadat ie eindelijk na 1.5 week geshipped werd.

Als je de telefoon nu besteld, raad ik je aan om er niet op te wachten. Gewoon denken: Hij komt ooit wel.
Heb je standaard shipping of priority?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denizyildiz15
Slabbysl schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:22:
[...]

Heb je standaard shipping of priority?
Standaard, heb niks extra betaald voor 2 dagen eerder shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:24
denizyildiz15 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:34:
[...]

Standaard, heb niks extra betaald voor 2 dagen eerder shipping
Je betaalt niet extra voor twee dagen eerdere shipping wanneer je priority neemt. Je betaalt extra dat het pakketje sneller aankomt op het moment dat het bij DHL binnenkomt. Twee dagen eerder shipping is waarschijnlijk omdat de voorraad ietsjes eerder is binnengekomen en verwerkt.

Ik vraag het omdat de mijne vandaag verzonden is en ik een beetje ongeduldig ben en hoop 'm zo snel mogelijk te ontvangen. Ben benieuwd hoelang het pakketje onderweg is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizyildiz15
Slabbysl schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:57:
[...]

Je betaalt niet extra voor twee dagen eerdere shipping wanneer je priority neemt. Je betaalt extra dat het pakketje sneller aankomt op het moment dat het bij DHL binnenkomt. Twee dagen eerder shipping is waarschijnlijk omdat de voorraad ietsjes eerder is binnengekomen en verwerkt.

Ik vraag het omdat de mijne vandaag verzonden is en ik een beetje ongeduldig ben en hoop 'm zo snel mogelijk te ontvangen. Ben benieuwd hoelang het pakketje onderweg is. 8)7
Ja, dat bedoelde ik...
Als hij vandaag verzonden is, zal die waarschijnlijk morgen in Keulen zijn, en overmorgen in huis.
Ik kreeg geen tracking nummer. Die heb ik uiteindelijk via de livechat verkregen.
Met dat nummer kon ik niet tracken op de nederlandse site, maar wel op de Duitse site.
Dit is omdat hij nog niet in nederland was aangekomen, maar wel in Duitsland.
Misch is het een handige tip voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
  • Laatst online: 12-07-2021
Gisteravond besteld en de estimated dispatch datum is hier ook 27 oktober. Heb er geen haast bij, want heb nu nog een goed werkende telefoon, maar had het niet erg gevonden als het maar een weekje had geduurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom074
  • Laatst online: 16-03 00:11
Heb 15 September OP3 besteld,
(estimated shipment date 27 sep. 2016)
Gisteren bericht gekregen dat ik een traceer code ontvang binnen 24 uur. Verder nog niets ontvangen. Wat wel vervelend is dat ik mijn orderstatus niet kan openen. Mensen met hetzelfde probleem? Verder nog even afwachten.

Verwijderd

RubenA schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:20:
[...]

naitsoezn, ik heb mijn OP3 op exact dezelfde dag besteld en ik heb ook 29sept als shipment day gekregen. Ik heb hier verder nog geen info over gekregen & ik kan ook niks zien als ik naar 'mijn orders' ga op de oneplus site. Heb jij al meer info gekregen dan die ene mail & kan jij uw orders bekijken op de oneplus site?

Verwijderd

naitsoezn schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:03:
[...]

Gaat erg snel dan... Zaterdag besteld en kreeg een estimated shipment date van 29 sept. 2016
naitsoezn, ik heb mijn OP3 op exact dezelfde dag besteld en ik heb ook 29sept als shipment day gekregen. Ik heb hier verder nog geen info over gekregen & ik kan ook niks zien als ik naar 'mijn orders' ga op de oneplus site. Heb jij al meer info gekregen dan die ene mail & kan jij uw orders bekijken op de oneplus site?

Verwijderd

Thom074 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:07:
Gisteren bericht gekregen dat ik een traceer code ontvang binnen 24 uur. Verder nog niets ontvangen. Wat wel vervelend is dat ik mijn orderstatus niet kan openen. Mensen met hetzelfde probleem? Verder nog even afwachten.
Ik kan ook mijn orderstatus niet bekijken en ik heb mijn OP3 17 sept besteld, estimated shipment date 29 sep.2016..

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Als ik de bovenstaande berichten zo lees dan is het dus redelijk normaal dat, als ik nu bestel de estimated delivery date op 3 november ligt? :o :|

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

• denizyildiz15
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:09:
[...]

Ik kan ook mijn orderstatus niet bekijken en ik heb mijn OP3 17 sept besteld, estimated shipment date 29 sep.2016..
Je kan hem als het goed is pas tracken als die is aangekomen in nederland. Track hem via dhl.de

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:07:
[...]

Ik heb twee mails gehad (bijkans tegelijk), één "Order Confirmation" en één met "OnePlus: New Order" en m'n ordernummer in het subject. Verder nog geen berichten, m'n status op https://oneplus.net/nl/sales/order/history staat nu wel op "Processing".

• DeTimVanW
Oke, even een updated van mijn kant:

Order placed: 19 September
Estimated dispatch: 20 October
Estimated delivery: 26 October

Mijn order is net in Processing verandert. Volgens de "Support" betekent dit dat hij over ongeveer 2-3 dagen opgestuurd wordt.

Dat lijkt dus minder lang te zijn dan die afschuwelijke 5 weken! Kreeg hier trouwens geen email over, dus raad iedereen aan om even de orders te bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denizyildiz15
DeTimVanW schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:16:

Mijn order is net in Processing verandert. Volgens de "Support" betekent dit dat hij over ongeveer 2-3 dagen opgestuurd wordt.

Dat lijkt dus minder lang te zijn dan die afschuwelijke 5 weken! Kreeg hier trouwens geen email over, dus raad iedereen aan om even de orders te bekijken.
Mijne is binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Wellicht voegt je post iets meer toe als je ook aangeeft wanneer je het toestel besteld hebt en hoelang die erover gedaan heeft. Aan oneliners hebben we niet zoveel, zoals ook in de topicwaarschuwing staat:
Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 28-09-2016 18:44 ]

• denizyildiz15
rens-br schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:26:
[...]
Wellicht voegt je post iets meer toe als je ook aangeeft wanneer je het toestel besteld hebt en hoelang die erover gedaan heeft.
*knip* Commentaar op de moderatie is offtopic.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 28-09-2016 11:40 ]

Verwijderd

naitsoezn schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:25:
[...]

Ik heb twee mails gehad (bijkans tegelijk), één "Order Confirmation" en één met "OnePlus: New Order" en m'n ordernummer in het subject. Verder nog geen berichten, m'n status op https://oneplus.net/nl/sales/order/history staat nu wel op "Processing".
Ah, ik heb ook 2 mails gekregen maar verder niks. Mijn status kan ik nog altijd niet zien.. Sinds wanneer kan je de status zien?

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:51:
[...]

Ah, ik heb ook 2 mails gekregen maar verder niks. Mijn status kan ik nog altijd niet zien.. Sinds wanneer kan je de status zien?
Gewoon sinds het begin.... Eerst stond er volgens mij "Pending shipment", ik weet niet het precieze moment dat die status is verandert.

Verwijderd

naitsoezn schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:53:
[...]

Gewoon sinds het begin.... Eerst stond er volgens mij "Pending shipment", ik weet niet het precieze moment dat die status is verandert.
Vreemd, als ik naar 'my orders' ga op de oneplus site krijg ik dus niks te zien en ik heb wel een bevestiging gekregen dat mijn order geplaatst is via mail.... Achja, gewoon afwachten is de boodschap denk ik!

Verwijderd

DeTimVanW schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:10:
[...]

Dit soort berichten geven hoop! Altijd fijn om te zien dat er telefoons onderweg zijn.

Vind het nog steeds bizar dat ik op 19 September besteld heb, en 4 weken meer levertijd heb. Dat lijkt gewoon onrealistisch.
17 september was geen woensdag maar een zaterdag. Heb je hem dan woensdag 14 september of zaterdag 17 september besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenA
DeTimVanW schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:16:

Bij mij staat ie nu ook op processing, maar geen idee waar ie ervoor op stond. Hopen dat ie dan inderdaad snel wordt verzonden!
Ik duim met je mee haha.

• DeTimVanW
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:48:
[...]

17 september was geen woensdag maar een zaterdag. Heb je hem dan woensdag 14 september of zaterdag 17 september besteld?
Volgens mij quote je de verkeerde, heb de mijne op de 19e besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

denizyildiz15 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:40:
Update:

Verwijderd

Thom074 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:07:
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan ook mijn orderstatus niet bekijken..
Ik heb m'n OP3 2 dagen later besteld (17sept) & de estimated shipment date is 29sept.
Gewoon afwachten is de boodschap denk ik!

• Ynnck94
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 20:12
14 september besteld, 26e was estimated shipping en is dan ook verzonden! Hij ligt vandaag (28 september) thuis te wachten tot ik terug kom van het werk. Dus de estimates die worden opgegeven op de website kloppen.

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Vandaag besteld (nou ja net) betaald en nu maar afwachten. Staat ju op 28 oktober verzenden. Ben benieuwd of dat niet iets sneller gaat.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:57:
[...]

Vreemd, als ik naar 'my orders' ga op de oneplus site krijg ik dus niks te zien en ik heb wel een bevestiging gekregen dat mijn order geplaatst is via mail.... Achja, gewoon afwachten is de boodschap denk ik!
\o/ zojuist bericht gekregen via mail dat ie verzonden is. Uiteindelijk dus: 17 sept. besteld, estimated dispatch stond op 29 sept, uiteindelijk op 28 sept verzonden. Nu nog wachten op de daadwerkelijke levering. :)

@hieronder: Estimated shipment date(verzending) != estimated delivery date

[ Voor 6% gewijzigd door naitsoezn op 28-09-2016 15:29 ]

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

rhos schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:06:
Vandaag besteld (nou ja net) betaald en nu maar afwachten. Staat ju op 28 oktober verzenden. Ben benieuwd of dat niet iets sneller gaat.
Ik heb m ook vandaag (nou ja net 13:43 om precies te zijn ) besteld en bij mij staat de estimated delivery op 3 november :?

[ Voor 4% gewijzigd door ThePrutser op 28-09-2016 15:23 ]

Verwijderd

ThePrutser schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:21:
[...]

Ik heb m ook vandaag (nou ja net 13:43 om precies te zijn ) besteld en bij mij staat de estimated delivery op 3 november :?
Ik heb ook net een mailtje ontvangen dat hij geshipped is! Dan kloppen de aangegeven data toch min of meer. Het feit dat je uw orderstatus niet kan zien komt doordat oneplus aan de site aan het werken is. Althans dat hebben ze mij via de live chat verteld :-)

Nu gaat het nog 2 à 3 dagen duren vooraleer hij daadwerkelijk thuis toekomt :-)

Verwijderd

naitsoezn schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:14:
[...]

\o/ zojuist bericht gekregen via mail dat ie verzonden is. Uiteindelijk dus: 17 sept. besteld, estimated dispatch stond op 29 sept, uiteindelijk op 28 sept verzonden. Nu nog wachten op de daadwerkelijke levering. :)

@hieronder: Estimated shipment date(verzending) != estimated delivery date
Ik heb ook net een mailtje ontvangen dat hij geshipped is! Dan kloppen de aangegeven data toch min of meer. Het feit dat je uw orderstatus niet kan zien komt doordat oneplus aan de site aan het werken is. Althans dat hebben ze mij via de live chat verteld :-)

Nu gaat het nog 2 à 3 dagen duren vooraleer hij daadwerkelijk thuis toekomt :-)

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

offtopic:
^ ik zie dubbel?

• Thom074
Ynnck94 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:00:
14 september besteld, 26e was estimated shipping en is dan ook verzonden! Hij ligt vandaag (28 september) thuis te wachten tot ik terug kom van het werk. Dus de estimates die worden opgegeven op de website kloppen.
Ben erg benieuwd wanneer jij het toestel gaat krijgen. Laat me even weten als je de OP3 ontvangen hebt. Ik had een dag later besteld. Waarom ik dit vraag inderdaad ik kan mijn orderstatus niet openen. Die laatste paar dagen wachten is vervelend haha!

Update:
Order datum 15 september

Afgelopen maandag mail gekregen dat het toestel verstuurd is. En mijn traceer code ontvang. Tot heden niks ontvangen.

Mocht ik hem ontvangen laat ik het jullie meteen weten.

• Ynnck94
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 20:12
Thom074 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:56:
[...]

Ben erg benieuwd wanneer jij het toestel gaat krijgen. Laat me even weten als je de OP3 ontvangen hebt. Ik had een dag later besteld. Waarom ik dit vraag inderdaad ik kan mijn orderstatus niet openen. Die laatste paar dagen wachten is vervelend haha!

Update:
Order datum 15 september

Afgelopen maandag mail gekregen dat het toestel verstuurd is. En mijn traceer code ontvang. Tot heden niks ontvangen.

Mocht ik hem ontvangen laat ik het jullie meteen weten.
Heb hem vandaag ontvangen, dit bericht is gestuurd vanaf m'n OnePlus. Misschien toch eens navragen waar hij blijft bij jou?

• Thom074
Ynnck94 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:18:
[...]

Heb hem vandaag ontvangen, dit bericht is gestuurd vanaf m'n OnePlus. Misschien toch eens navragen waar hij blijft bij jou?
Ik wacht morgen even af. :/ Ik hou jullie op de hoogte.

• Thom074
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:09:
[...]

Kijk jij heel toevallig op je ipad of telefoon je orderstatus na? :*) Probeer het maar eens op je desktop of laptop.

• Thom074
Wellicht een vraag voor vele mensen hierop een antwoord:

Vraag: Ik kan mijn orderstatus niet openen op mijn account
Oplossing: Pak je laptop of zet je pc aan en ga dan kijken ipv ipad of je tijdelijke mobiel.

Hierin staat duidelijk aangegeven waar jou pakketje is op de site van DHL.

Voorbeeld:
(estimated shipment date 27 sep. 2016) volgens Oneplus
Estimated delivery Oct 3, 2016 volgens Oneplus.

Ga er inderdaad maar vanuit dat vanaf het begin van je bestelling het 3.5 weken of misschien 4 weken kan duren.

Ik laat maandag jullie weten of hij binnen is. Succes!

• denizyildiz15
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:54:
[...]

Sorry typefout.

Woensdag 14 Sept besteld.
Estimated Shipment: Maandag 26 Sept.
Geshipt op: Maandag 26 Sept.
Estimated Delivery: 30 Sept.
Delivered op: 28 Sept.

Verwijderd

Thom074 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:45:
[...]

Kijk jij heel toevallig op je ipad of telefoon je orderstatus na? :*) Probeer het maar eens op je desktop of laptop.
Neen, heb al op iPhone, iPad & desktop gekeken. Nergens kan ik de orderstatus bekijken maar dat is normaal zeiden ze op de klantendienst omdat ze aan het werken zijn aan hun site.

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Ook even een updated van mijn kant:

Het schiet nog niet op.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Pagina: 1 ... 28 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.