• Airbreaker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-04-2024
Gelukkig heb ik die van mij op tijd besteld.
Hij is nu onderweg naar Nederland vanuit Duitsland.
Denk dat ik hem wel voor het weekend binnen heb dan.

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 19:30
Airbreaker schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:50:
Gelukkig heb ik die van mij op tijd besteld.
Hij is nu onderweg naar Nederland vanuit Duitsland.
Denk dat ik hem wel voor het weekend binnen heb dan.
Waarschijnlijk krijg je hem dan morgen. Bij mij is hij gisteren vanuit polen vertrokken. Vannacht is hij in duitsland geweest, toen naar belgie, en nu ligt hij in eindhoven, met geplande levering vandaag

• MaxTheKing
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 14:19
Ik keek vanochtend weer even op de site, en toen stond shipping method ineens op "Standard", terwijl ik gisteren nog "Priority Shipping" had?? Volgens mij gaat er iets mis daar bij OnePlus.

• nodereef
  • Laatst online: 06-01 23:02
MaxTheKing schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:09:
Ik keek vanochtend weer even op de site, en toen stond shipping method ineens op "Standard", terwijl ik gisteren nog "Priority Shipping" had?? Volgens mij gaat er iets mis daar bij OnePlus.
Heb je ook gekozen & betaald voor priority shipping bij je bestelling? Ik heb dat namelijk niet gedaan en bij mij gaf mijn order status ook priority aan. Volgens customer care stond bij mijn order in het systeem "Standard shipping". Sinds vandaag zie ik dan ook (terecht) standard staan bij mijn order. Er ging voorheen dus wat mis bij OnePlus dit lijken ze nu gefixt te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door nodereef op 14-09-2016 11:17 ]

• MaxTheKing
nodereef schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:15:
[...]

Heb je ook gekozen & betaald voor priority shipping bij je bestelling? Ik heb dat namelijk niet gedaan en bij mij gaf mijn order status ook priority aan. Volgens customer care stond bij mijn order in het systeem "Standard shipping". Sinds vandaag zie ik dan ook (terecht) standard staan bij mijn order. Er ging voorheen dus wat mis bij OnePlus dit lijken ze nu gefixt te hebben.
Heb ik niet voor gekozen & betaald nee. Net al ff contact gehad met de customer support, en ook mij werd verteld dat ik gewoon "Standard shipping" had. Estimated dispatch time is helaas nog steeds pas 19 Sept :/

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

De OP3 is nu onderweg naar lokaal distributiecentrum, dus ik verwacht de OP3 uiterlijk morgen te ontvangen. Op de site van Oneplus staat verwachte leverdatum 21 sept. Dat zou betekenen dat ze een week te vroeg zijn :+

[ Voor 13% gewijzigd door AOC op 14-09-2016 13:28 ]

• onur.b
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02-2023
mijne wordt morgen bezorgd , maandag besteld

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
Ontvangen! :)

Helaas geen tijd ivm deadlines maar ik hoop vanavond een uurtje de tijd te hebben om het 'uit te pakken'.

• Airbreaker
Heb ook een levertijd van dhl gekregen, morgen tussen 14.00 en 18.00 komt de bezorger. Gelukkig ben ik dan gewoon thuis.

(Ik heb ook maandag besteld)

[ Voor 11% gewijzigd door Airbreaker op 14-09-2016 14:08 ]

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 17:44
Airbreaker schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:07:
Heb ook een levertijd van dhl gekregen, morgen tussen 14.00 en 18.00 komt de bezorger. Gelukkig ben ik dan gewoon thuis.

(Ik heb ook maandag besteld)
Zelfde verhaal. Wel grappig is dat de OnePlus website nog steeds een estimated dispatch weergeeft. Die datum staat nu op gisteren, maar de SMS van DHL heb ik al binnen 8)

• Airbreaker
HaZee schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:16:
[...]

Zelfde verhaal. Wel grappig is dat de OnePlus website nog steeds een estimated dispatch weergeeft. Die datum staat nu op gisteren, maar de SMS van DHL heb ik al binnen 8)
Bij mij staat op de website van oneplus dat hij wel shipped out is. Sinds vanochtend.

Heb trouwens geen SMS gekregen van dhl. Ik kijk gewoon dmv tracking code.

[ Voor 9% gewijzigd door Airbreaker op 14-09-2016 14:20 ]

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

paar uur geleden binnen gehad! Al even wat apps enzo kunnen installeren en wat een upgrade vanaf de Nexus 5! :) Voor die mensen die nog moeten wachten succes! Ik zie jullie in het Ervaring topic :)

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39
Bij mij stond de estimated dispatch op 3 oktober met als delivery date 7 oktober. Ik heb mijn afgelopen maandag besteld rond een uur of 6 s 'avonds. Ik heb wel voor een gouden gekozen. Ik weet eigenlijk niet of ik dat wel gedaan had als ik wist dat deze later zouden komen.

Ik kan alleen mijn order niet meer bekijken. Als ik netjes inlog en mijn order wil bekijken dan laad hij de pagina. Bovenin loopt ook zo'n rood streepje vol. Echter komt mijn order niet naar boven maar houd ik een wit vierkant waar normaal de order gegevens zouden moeten staan. Ik kan nu dus niet meer bekijken of de data nog aangepast zijn. Iemand enig idee hoe dit op te lossen of iemand die dit ook heeft?

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:26

Neomess

neomess.nl

lmno31 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:27:
Bij mij stond de estimated dispatch op 3 oktober met als delivery date 7 oktober. Ik heb mijn afgelopen maandag besteld rond een uur of 6 s 'avonds. Ik heb wel voor een gouden gekozen. Ik weet eigenlijk niet of ik dat wel gedaan had als ik wist dat deze later zouden komen.

Ik kan alleen mijn order niet meer bekijken. Als ik netjes inlog en mijn order wil bekijken dan laad hij de pagina. Bovenin loopt ook zo'n rood streepje vol. Echter komt mijn order niet naar boven maar houd ik een wit vierkant waar normaal de order gegevens zouden moeten staan. Ik kan nu dus niet meer bekijken of de data nog aangepast zijn. Iemand enig idee hoe dit op te lossen of iemand die dit ook heeft?
Ik zou zeggen neem even contact op met de livechat (onderaan https://oneplus.net/nl/support)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Had ik net ook, openen via mobiele site leverde wel info op. Bij mij stond bij de goudkleurige trouwens bij aanklikken in de store al dat het langer zou duren met die kleur.

Ik heb de 12de besteld om half negen in de ochtend, maar nog geen verzendbevestiging voor mij. Niet vreemd ook, werd vanaf het begin aangegeven dat ie de 15de verzonden zal worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 14-09-2016 14:47 ]

• Airbreaker
Brummetje schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:23:
paar uur geleden binnen gehad! Al even wat apps enzo kunnen installeren en wat een upgrade vanaf de Nexus 5! :) Voor die mensen die nog moeten wachten succes! Ik zie jullie in het Ervaring topic :)
Ik kom ook van een Nexus 5. Hopelijk gaat de oneplus 3 minstens net zo lang mee als mijn Nexus (3 jaar nu ongeveer). Zie je ook binnenkort op het ervaringen topic

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Airbreaker schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:49:
[...]

Ik kom ook van een Nexus 5. Hopelijk gaat de oneplus 3 minstens net zo lang mee als mijn Nexus (3 jaar nu ongeveer). Zie je ook binnenkort op het ervaringen topic
Ik heb ook 3 jaar met m`n Nexus 5 gedaan, de dag dat die uitkwam meteen bestel :)

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Ik heb nu een Nederlandse track en trace maar nog geen verdere info.

Op de Duitse DHL pagina staat nu dat hij in Keulen zit te wachten om naar Nederland te gaan :9~ .

Ik heb een Nexus 5 gehad, ergens in die tijd een half jaar Galaxy s6 gehad maar snel weer verkocht |:(

• wrdmarco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Temo44 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:29:
hoe kom je aan een nederlands tracking nummer?

• Temo44
wrdmarco schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:34:
[...]

hoe kom je aan een nederlands tracking nummer?
Op een gegeven moment krijg je de volgende status update op de Duitse site:
Status van wo, 14.09.16 05:28
De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:27
Temo44 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:36:
[...]

Op een gegeven moment krijg je de volgende status update op de Duitse site:

[...]
Als ik op die link klik krijg ik een prachtige 404, al sinds vanmorgen. Ach, we wachten rustig af. Hopelijk morgen!

• wrdmarco
T-!-M schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:39:
[...]

Als ik op die link klik krijg ik een prachtige 404, al sinds vanmorgen. Ach, we wachten rustig af. Hopelijk morgen!
link moet waarschijnlijk deze zijn: https://www.dhlparcel.nl/nl/track-trace-1

• Temo44
Met duitse site bedoel ik:

https://nolp.dhl.de/nextt...dentcodes.do?lang=de&idc=<track en trace code>&rfn=&extendedSearch=true

• roeldeckers
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-09 18:48

Op de Duitse DHL pagina staat nu dat hij in Keulen zit te wachten om naar Nederland te gaan :9~ .

Ik heb een Nexus 5 gehad, ergens in die tijd een half jaar Galaxy s6 gehad maar snel weer verkocht |:(
Volgens mij heb ik hetzelfde. Staat hij bij jou ook op "planing maken"? Daar staat hij bij mij al op sinds 7 uur vanmorgen

• Temo44
roeldeckers schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:42:
[...]

Volgens mij heb ik hetzelfde. Staat hij bij jou ook op "planing maken"? Daar staat hij bij mij al op sinds 7 uur vanmorgen
Jip, 6:56 uur om precies te zijn :Y)

• roeldeckers
Temo44 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:44:
[...]

Jip, 6:56 uur om precies te zijn :Y)
Haha. Ok. Dan zitten we in dezelfde batch. Nu maar hopen dat ie snel naar Limburg komt

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

12 sept besteld: morgen tussen 11:00 en 15:00 aflevering. Dus de levertijd ligt tussen 65 a 71 uur - netjes _/-\o_

Palthe

Ik heb precies hetzelfde. Ongeveer rond dezelfde tijd/dag besteld en precies dezelfde dispatch/delivery.
Heb ik wel over voor een telefoon die 3x mooier is dan die lelijke grijze (grabs popcorn :P ).
Maar je kunt het beste die site bekijken in Edge, daar gaat het wel goed (of inderdaad op je mobiel).

• Sickboy22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 15:10
Mandagochtend besteld (rond 7:00), standard shipping. Net contact met live chat gehad om tracking code te krijgen.
OP3 ligt inmiddels in NL, morgen tussen 14:00-18:00 wordt hij bezorgd, volgens nederlandse DHL site.

• Temo44
roeldeckers schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:46:
[...]

Haha. Ok. Dan zitten we in dezelfde batch. Nu maar hopen dat ie snel naar Limburg komt
Status veranderd naar:
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 15 september
11:00 - 15:00 uur

• roeldeckers
Temo44 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:03:
[...]

Status veranderd naar:

[...]
Hmm. Die van mij staat nog op "planning wordt gemaakt". Eerlijk gezegd krijg ik hem liever vrijdag als morgen. Morgen kan ik hem niet in ontvangst nemen :)

Palthe

:Even voor mijn informatie; iedereen die hem morgen of vandaag of zeer snel krijgt: jullie hebben allemaal de graphite besteld toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qliratu
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-06-2024
palthe schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:16:
:Even voor mijn informatie; iedereen die hem morgen of vandaag of zeer snel krijgt: jullie hebben allemaal de graphite besteld toch?
Volgens DHL Nederland krijg ik hem ook morgen, en ja ik heb ook de graphite besteld.

• MaxTheKing
onur.b schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:29:
mijne wordt morgen bezorgd , maandag besteld
Ik heb de mijne ook maandag besteld, rond half 8 savonds. Staat nog steeds op "Processing" helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door MaxTheKing op 14-09-2016 16:32 ]

• MaxTheKing

Heb zelf ook net mijn S6 verkocht, moet het nu doen met een S3 mini (Wel met Cyanogenmod 13) tot mn OnePlus binnen komt. Ik was simpelweg klaar met Samsung en hun onnodige bloatware en het meest vervelende nog; de locked bootloader.

• Neomess

Neomess

neomess.nl

MaxTheKing schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:20:
[...]

Ik heb de mijne ook maandag besteld. Waarom is de mijne dan nog niet eens verzonden??
Nadat ik navraag had gedaan via de supportdesk kreeg ik wel een verzendstatus en heeft de medewerker waarschijnlijk handmatig de status geüpdatet.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• Temo44
MaxTheKing schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:29:
[...]

Heb zelf ook net mijn S6 verkocht, moet het nu doen met een S3 mini (Wel met Cyanogenmod 13) tot mn OnePlus binnen komt. Ik was simpelweg klaar met Samsung en hun onnodige bloatware en het meest vervelende nog; de locked bootloader.
Ik werd gewoon gek dat op de meest willekeurige moment de telefoon het nodig vond om extra lang te doen over super simpele acties :'(

• MaxTheKing
Temo44 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:56:
[...]

Ik werd gewoon gek dat op de meest willekeurige moment de telefoon het nodig vond om extra lang te doen over super simpele acties :'(
Ja precies dat, destijds 549 (!!!!) euro voor betaald, en dan alsnog af en toe haperingen en vastlopers. En het ram management was ook verschrikkelijk, want touchwiz neemt gewoon de helft in beslag. En het dan ook nog flikken om de bootloader te locken zodat mensen er geen custom ROMs op kunnen zetten zoals Cyanogenmod.

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
MaxTheKing schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:09:
Bij mij óók precies t zelfde. Ik had óók Standard Shipping gekozen bij bestelling.

• Omer
qliratu schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:17:
[...]

Volgens DHL Nederland krijg ik hem ook morgen, en ja ik heb ook de graphite besteld.
Idem hiero.

• Darkz0rs
  • Laatst online: 16-09 11:01
Staat hIer verwachte levering 15 september.
Maandag besteld om 7:10.

Als hij morgen echt geleverd word is dat echt bijzonder snel.

• MaxTheKing
Darkz0rs schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:47:
Staat hIer verwachte levering 15 september.
Maandag besteld om 7:10.

Als hij morgen echt geleverd word is dat echt bijzonder snel.
Ik heb hem 20 minuten later dan jij besteld, en mijn verwachte levering is op 23 September.. #SeemsLegit
Of heb je hem dan met Priority besteld??

[ Voor 5% gewijzigd door MaxTheKing op 14-09-2016 19:11 ]

• Darkz0rs
Nee hoor standaard verzending.

• MaxTheKing
Dit gaat mij de pet te boven. Ik wacht wel gewoon af en ik zie het wel, want die verwachte tijden zijn compleet willekeurig volgens mij, het is net of ze die gewoon door een randomizer hebben gehaald.

• Darkz0rs
@MaxTheKing, waar kijk je voor de levertijd? Bij me bestelling van oneplus staat 20 september. Via de track andere tracé staat nu de 15 de. Maar eerst zien.

• MaxTheKing
@Darkz0rs Ik heb nog niet eens een Track&Trace code, ik kijk gewoon op de OnePlus website bij "My orders"

Afbeeldingslocatie: https://image.maxtheking.nl/1/aa1.png

[ Voor 55% gewijzigd door MaxTheKing op 14-09-2016 20:28 ]

• Sickboy22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 15:10
MaxTheKing schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:25:
@Darkz0rs Ik heb nog niet eens een Track&Trace code, ik kijk gewoon op de OnePlus website bij "My orders"
Er lijkt een redelijk verschil te zijn tussen de verwachte leverdatum van de OnePlus site en die uit de track&trace van DHL naar voren komt. Het lijkt me dat de datum van DHL beter klopt. Bij mij staat op de site van OnePlus ook nog steeds 19 sept terwijl DHL me zegt dat hij in NL is en morgen bezorgd wordt.

• Darkz0rs
In MaxTheKing zijn geval is hij nog niet eens dispatched. Dus het is onzichtbaar gek.

• MaxTheKing
Het is nog maar de vraag of hij niet dispatched is.. Heb ook mensen gehoord die hun toestel al binnen hadden terwijl de site nog "Processing" aangaf.

• Darkz0rs
Stel je toch gewoon even de vraag voor je track and trace op de chat. Dan weet je het meteen.

• MaxTheKing
Al gedaan. Medewerker wist niet of hij al verzonden was of niet, en vertelde dat ik een e-mail zou ontvangen wanneer hij verzonden zou worden.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-09 20:47

JanAd

Wind’s howling

Sickboy22 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:31:
[...]

Er lijkt een redelijk verschil te zijn tussen de verwachte leverdatum van de OnePlus site en die uit de track&trace van DHL naar voren komt. Het lijkt me dat de datum van DHL beter klopt. Bij mij staat op de site van OnePlus ook nog steeds 19 sept terwijl DHL me zegt dat hij in NL is en morgen bezorgd wordt.
Idem hier, op de Oneplus site staan 19/9 en bij DHL staat plots vandaag... Maar er is niemand thuis |:(

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Darkz0rs
Ja hij staat hier nu ook op uitlevering voor vandaag. Op de op site nogsteeds de 20ste.

Ach de verwachtinegen zijn dan wel vervult. Maate heeft hem gister besteld. Staat op 8 october.

Verwijderd

Hmmmm, maandagochtend bestelt....orderstatus staat nog steeds op "estimated dispatch 14-09-2016"

Hebben meer mensen zoiets?

En ja: payment received. Vanaf maandochtend staat deze status er al

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 15:43
JanAd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:09:
[...]

Idem hier, op de Oneplus site staan 19/9 en bij DHL staat plots vandaag... Maar er is niemand thuis |:(
Heb ik ook, vandaag komen ze tussen 11 en 15 maar niemand thuis 8)7
Hopelijk bezorgt DHL ook bij de buren.......
Anders weet ik het niet want morgen is er ook niemand thuis (er moet ook nog gewerkt worden :X )
En afhalen bij een PostNL punt zal wel niet kunnen

Arriving Somewhere but not here....

• Darkz0rs
Joop_Klepzeiker schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:19:
[...]

Heb ik ook, vandaag komen ze tussen 11 en 15 maar niemand thuis 8)7
Hopelijk bezorgt DHL ook bij de buren.......
Anders weet ik het niet want morgen is er ook niemand thuis (er moet ook nog gewerkt worden :X )
En afhalen bij een PostNL punt zal wel niet kunnen
Nee wel bij een DHL afhaal punt. Kan je ingeven na met het aflevernummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Laatst online: 22-09 20:47

JanAd

Wind’s howling

Darkz0rs schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:55:
[...]

Nee wel bij een DHL afhaal punt. Kan je ingeven na met het aflevernummer.
Klopt, ik zie het net bij DHL online.
Oppikken bij een DHL punt in de buurt! Super DHL! Dus vanavond morgenavond de OnePlus 3 _/-\o_

(edit: the following workday staat erbij)

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 15-09-2016 11:47 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Darkz0rs
Nou die van mij is binnen. Zonder gekheid bijzonder snel! :)

• MaxTheKing
Darkz0rs schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:33:
Nou die van mij is binnen. Zonder gekheid bijzonder snel! :)
Hopen dat die van mij dan ook vandaag komt! Aangezien ik hem 20 minuten na jou had besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkz0rs
zit ik hier dan een beetje om me werk :p

• wrdmarco
MaxTheKing schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:25:
[...]

Hopen dat die van mij dan ook vandaag komt! Aangezien ik hem 20 minuten na jou had besteld.
Ik heb hem maandag morgen klokslag half 7 smorgens besteld en de mijne komt morgen pas binnen.
waarschijnlijk omdat ik er een hoesje bij besteld heb ofzo. geen idee of dat enige invloed heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Palthe

Darkz0rs schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:26:
zit ik hier dan een beetje om me werk :p
haha, ach ja je moet maar zo zien, dat is wel de reden dat je je dit soort leuk speelgoed kan veroorloven ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxTheKing
wrdmarco schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:27:
[...]

Ik heb hem maandag morgen klokslag half 7 smorgens besteld en de mijne komt morgen pas binnen.
waarschijnlijk omdat ik er een hoesje bij besteld heb ofzo. geen idee of dat enige invloed heeft.
Dat zou het kunnen zijn inderdaad. Heb er ook een case bij besteld, ahoewel die wel gewoon direct leverbaar is en was.

• Darkz0rs
Ik wou graag die screenprotector, waar zeg maar je scherm in valt. maar die hadden ze niet.
Net even bij kabeltje.com een usb c kabel besteld.

Verwijderd

wrdmarco schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:27:
[...]

Pas?
Ook maandagmorgen besteld, krijg net een mail dat ie verstuurd is, geplande levering 20-09
1 cover erbij besteld

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 13:52 ]

• wrdmarco
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:52:
[...]

Pas?
Ook maandagmorgen besteld, krijg net een mail dat ie verstuurd is, geplande levering 20-09
1 cover erbij besteld
idd pas :) lees hier dat sommige mensen later hebben besteld en nu al binnen hebben

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Maandag besteld.
Volgens OnePlus site zou die de 21e worden bezorgd.

DHL Geeft aan morgen tussen 11:00 en 15:00 , dat is snel! :)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Keurig volgens planning op de 15de een mail dat ie verzonden is, status nu 'Shipped Out', nog geen traceercode gezien, alleen #xxxxxxxxxx, maar dat zal allemaal wel goedkomen. Dag of 2-3 dus zaterdag of maandag verwacht ik 'm wel.

• Darkz0rs
Bundin schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:06:
Keurig volgens planning op de 15de een mail dat ie verzonden is, status nu 'Shipped Out', nog geen traceercode gezien, alleen #xxxxxxxxxx, maar dat zal allemaal wel goedkomen. Dag of 2-3 dus zaterdag of maandag verwacht ik 'm wel.
Je kan op de chat dan je track and trace krijgen. Ik heb uiteindelijk de mail met track and trace nooit ontvangen. Bij navraag blijkt dat vaker te gebeuren.

• Omer
Heb m binnen. Vanavond maar eens mee spelen (Want: nu werken :( ).
Eerste indruk: Erg mooi, chique en premium toestel! Oogt/voelt ook dunner dan verwacht.

(Komende van een Alcatel Idol X)

[ Voor 22% gewijzigd door Omer op 15-09-2016 14:16 ]

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 17:59

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

De mijne is ook besteld (maandag), is gisteren gedispatched en zou normaal vandaag in België moeten zijn.
De trackingcode die ik gekregen heb werkt wel enkel op de Duitse site, ik krijg daar nog een ander nummer te zien maar geen van beiden werkt op de Belgische pakketsite. Iemand een idee? :P

Ik kan niet wachten, het kan alleen maar beter worden dan mijn Lumia 930! (die momenteel nutteloos is aangezien de microfoons al maanden kapot zijn >_>)

• Airbreaker
Ik heb ook net mijn oneplus 3 binnen gekregen. Eerste ervaring is super positief. Maandag ochtend besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wrdmarco
Kevjoe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:21:
De mijne is ook besteld (maandag), is gisteren gedispatched en zou normaal vandaag in België moeten zijn.
De trackingcode die ik gekregen heb werkt wel enkel op de Duitse site, ik krijg daar nog een ander nummer te zien maar geen van beiden werkt op de Belgische pakketsite. Iemand een idee? :P

Ik kan niet wachten, het kan alleen maar beter worden dan mijn Lumia 930! (die momenteel nutteloos is aangezien de microfoons al maanden kapot zijn >_>)
De code werkt pas op de belgische/nederlandse site als het pakketje daar in het sorteer centrum is.

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

wrdmarco schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:29:
[...]

De code werkt pas op de belgische/nederlandse site als het pakketje daar in het sorteer centrum is.
Ik krijg de melding op de site dat het overgedragen is aan DHL in België en dat ik het daar moet traceren, ga er dus van uit dat het in het sorteercentrum in België al ligt..
Achjah, tijd zal het uitwijzen!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 20:20

Nutellaah

Bits N Sites

MaxTheKing schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:43:
Het is nog maar de vraag of hij niet dispatched is.. Heb ook mensen gehoord die hun toestel al binnen hadden terwijl de site nog "Processing" aangaf.
Ik had mijne 2 dagen na het bestellen (heb hem direct gekocht als hij uit was). Op de site stond er ook nog processing en ik had hem al...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• MaxTheKing
Nutellaah schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:35:
[...]

Ik had mijne 2 dagen na het bestellen (heb hem direct gekocht als hij uit was). Op de site stond er ook nog processing en ik had hem al...
Maar dan had je zeker wel een mail/SMS van DHL gekregen? Heb ik beide nog niet namelijk..

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:05

DSK

boeiend...

Deze middag ontvangen rond 15u.

Besteld op maandag rond 7u.
Estimated dispatch stond op 12/09.
Estimated delivery op 18/09, later 19/09.
Effectieve dispatch was op 13/09.

DHL code opgevraagd via live chat. Deze kwam pas actief in de vooravond op 13/09.
Land: België, standaard verzending.
Geen sms gekregen en ook geen tracking code via mail.

[ Voor 8% gewijzigd door DSK op 15-09-2016 16:46 ]

Blog (Linux-related)

• Ynnck94
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 20:12
Gisteren besteld, estimated dispatch op 26 september.
Ik denk dat de levertijden weer aan het oplopen zijn :)

Verwijderd

Misschien hier al eens besproken, maar het lijkt mij dat ze de items in Dld in een (DHL) hub op voorraad hebben.
Mijn zending was vanmiddag "shipped" en ligt nu in een DHL-centre in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
DSK schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:45:
Deze middag ontvangen rond 15u.

Besteld op maandag rond 7u.
Estimated dispatch stond op 12/09.
Estimated delivery op 18/09, later 19/09.
Effectieve dispatch was op 13/09.

DHL code opgevraagd via live chat. Deze kwam pas actief in de vooravond op 13/09.
Land: België, standaard verzending.
Geen sms gekregen en ook geen tracking code via mail.
Hahhah, alles, maar dan ook álles EXACT zoals t bij mij ging! (Behalve dan dat ik in NL woon) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik heb gisteren besteld uitlevering 26 september, verwachte aankomst 30 september ik hoop dat het in de praktijk ook wat sneller zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxTheKing
ZUIVERE311 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:30:
Ik heb gisteren besteld uitlevering 26 september, verwachte aankomst 30 september ik hoop dat het in de praktijk ook wat sneller zal zijn.
Ga er maar niet vanuit.. Heb die van mijn Maandagavond besteld, en een estimated delivery op 23 September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 20:20

Nutellaah

Bits N Sites

MaxTheKing schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:38:
[...]

Maar dan had je zeker wel een mail/SMS van DHL gekregen? Heb ik beide nog niet namelijk..
Idd, die had ik gekregen.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Net gecheckt en hij zou aangekomen zijn een aangenomen door een buur... kan niet wachten om straks thuis te komen :D

Wordt direct ook m'n eerste Android ooit (ex-Windows Phoner). Hopelijk valt het mee!
Besteld op maandag trouwens, nu al geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:27
Kevjoe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:34:
Net gecheckt en hij zou aangekomen zijn een aangenomen door een buur... kan niet wachten om straks thuis te komen :D

Wordt direct ook m'n eerste Android ooit (ex-Windows Phoner). Hopelijk valt het mee!
Besteld op maandag trouwens, nu al geleverd.
Hier ook zo een! Niet mn eerste android, maar de afgelopen 4 jaar wel windows phone. Gisteren de postbode gemist, vandaag weer een kans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

T-!-M schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:40:
[...]

Hier ook zo een! Niet mn eerste android, maar de afgelopen 4 jaar wel windows phone. Gisteren de postbode gemist, vandaag weer een kans. :)
Ik duim voor je mee!
Voor mij wel de allereerste, was altijd heel tevreden van Windows Phone tot mijn laatste twee toestellen feitelijk.
Hardware issues die hele toestellen nutteloos maakten (de eerste dacht dat er altijd een headphone instak, waardoor ik er niets met audio meer mee kon doen. Bellen enz, de tweede zijn microfoons zijn kapot na amper 6 maanden. Microsoft weigerde ze in garantie te repareren).
Dus nja, Windows Phone komt er even niet in bij mij! En als ik dan toch een nieuw toestel wil, kon ik eigenlijk niet rond de OnePlus 3 ;3... ik ben echt benieuwd.

Maar soit, back on topic: levertijd was bij mij dus 5 dagen, non-priority. Wel niets gehoord van de insurance, maar daar is al een mail voor gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 15:04
Afgelopen maandag 12 september om 11:15 besteld.
Verstuurd op 14 september (eerste verwachting was 13 september)
Vandaag 16 september om 11:30 ontvangen!

Is mijn eerste android toestel na mijn HTC Desire HD en kom nu van de iPhone 6.
Hopelijk krijg ik geen spijt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
PS: Vergeet niet om op tijd nano-sims te regelen als je die nog niet hebt. Ik had er niet bij stilgestaan, totdat ik de sim tray van m'n OP3 opende: Mijn werk-sim is een micro-sim. Dus komende tijd ff met twee phones rondlopen totdat ik de nano-sim binnen heb :)

[ Voor 10% gewijzigd door Omer op 16-09-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airbreaker
Omer schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:02:
PS: Vergeet niet om op tijd nano-sims te regelen als je die nog niet hebt. Ik had er niet bij stilgestaan, totdat ik de sim tray van m'n OP3 opende: Mijn werk-sim is een micro-sim. Dus komende tijd ff met twee phones rondlopen totdat ik de nano-sim binnen heb :)
Ik dacht goed te zitten omdat ik nog een 3 in 1 simkaart had van m'n verlenging. Alleen die kon ik niet meer activeren. Gisteren dus meteen nieuwe besteld. Komt vandaag of morgen binnen. Tot die tijd dus ook ff tijdelijk met 2 telefoons. Maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n heel groot probleem voor een paar dagen.

• Neomess

Neomess

neomess.nl

maandag om 9:54 besteld en vrijdag ochtend binnen gekregen. (telefoon + Sandstone case)

DHL geeft nog steeds aan dat het pakket klaar is voor de planning, de website van OnePlus geeft wel al aan dat de bestelling is afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 16:12
Lekker dan... Estimated dispatch 20 oktober... Zojuist besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

RubenA schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:15:
Soft gold zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 16:12
Nope graphite gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxTheKing
Jep, de levertijden rijzen de pan uit. Ze hadden de verkoop een maand lang gepauzeerd om inventaris aan te maken, is weinig van te merken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:14
Lekker: Mogelijke shipping: 5 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 01:30
Ook gisteren besteld. Verwachte levertijd: 20 Oktober. -O-

Ik heb OnePlus gebeld, ze gaven mij aan dat de verwachte levertijden op de site niet correct zijn wegens een 'platform update'. Ik zou het ding gewoon binnen 10 dagen in ontvangst moeten kunnen nemen. Maar elders zijn weer berichten die dat tegenspreken. :/

Als er woensdag niets veranderd is zal ik ze nog eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

RubenA schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:15:
Gaat erg snel dan... Zaterdag besteld en kreeg een estimated shipment date van 29 sept. 2016

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Despotes98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:55
Stond op het punt om de 1+3 met extra dash charge snoer (1,00 m) en een Otterbox case (zwart) te bestellen, is de verwacht levertijd al opgelopen tot 26 oktober... :( Toch maar even wachten op nieuwe informatie m.b.t. de levertijden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizyildiz15
  • Laatst online: 08-04 11:26
Raar, waarom hebben degene die maandag 12 september hebben besteld, hun telefoon binnen 4 dagen IN HUIS, terwijk ik, die hem op woensdag 14 september heb besteld, 2.5 week moet wachten? geweldig allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
Ik snap dat we allemaal wat in de paniek zitten, en ik volg dit topic dan ook al een paar dagen. Heb gister mijn eigen Oneplus 3 besteld en kreeg daar de verwachte afleveringsdatum van 26 Oktober. Erg ver weg, dus ik ben even met de support chat gaan praten. Dit is wat ze mij vertelden, en wat ik denk dat voor heel veel mensen ook wel erg handig is om te weten als ze zich druk maken over de lange order tijden

10:14:42 AM - Enrico said : The reason behind the delay is due the high demand and we are not able to catch the 2 business days processing time. Processing time could take up to 1-3 business days and shipping time if standard may take 3-7 days. Priority shipping may only take 1-3 days.

10:14:56 AM - Enrico said : We set the shipping date for that time because we don't want to overpromise the estimated delivery date. The demand is high so therefore we want to make sure we accommodate all of our customer's properly.

But there are a lot of chances that you will still receive the phone before the estimated delivery date.

10:15:28 AM - Tim said : Okay, so it's a safety net. the 26th is the latest you expect to deliver the phone ,but it could very well happen before then?

10:20:47 AM - Enrico said : Yes, that is correct.

Dus geen zorgen maken, ze zetten de aflevertijd expres wat hoger, maar het zit er dik in dat je volgende week aan je Oneplus 3 zit. ;)
Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.