Gelukkig dat ik vanmorgen toevallig op telefoon hier keek 
Heb hem ook kunnen bestellen.
Verwachte dispatch is vóór morgen
Heb hem ook kunnen bestellen.
Verwachte dispatch is vóór morgen
De mijne staat nog op est 15/09 met levering op 21/09. En ik heb besteld om 07u21.T-!-M schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:32:
Ook besteld! Dispatch voor 3 oktober. De levertijden lijken al weer snel op te lopen dus!
[ Voor 4% gewijzigd door Drwho1 op 12-09-2016 08:40 ]
Zo!T-!-M schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:32:
Ook besteld! Dispatch voor 3 oktober. De levertijden lijken al weer snel op te lopen dus!
Arriving Somewhere but not here....
Dat zal wel, ik heb een half uurtje vroeger besteld en ik heb ook shipment op 13de en leveren op 18de. (en staat nog altijd zo)Drwho1 schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:39:
[...]
De mijne staat nog op est 15/09 met levering op 21/09. En ik heb besteld om 07u21.
Ik kan me voorstellen dat orders daar binnen stromen...
[ Voor 9% gewijzigd door JanAd op 12-09-2016 08:58 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
[ Voor 37% gewijzigd door AOC op 12-09-2016 11:30 ]
Had om 7:05 besteld. Est. dispatch 12e, Est. delivery 18e. Is momenteel nog stééds zo. Order staat op 'Processing'.Joop_Klepzeiker schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:53:
Ik heb er vanmorgen rond 07.30 ook eentje besteld. Toen was het met Est Shipping date 13. sept. Nu staat er al 14 sept. Delivery date staat op 20 sept en was 19 sept.
Het verschil is wel dat de order nu op "Processing" staat; dat was net het bestellen nog anders.
Dus ik ben benieuwd of deze in de loop van de week nog naar achteren gaat schuiven.
Ik juist liever NIETJanAd schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:55:
[...]
Edit: ik zou nu wel eens beelden willen zien van hun distributie centra
[ Voor 6% gewijzigd door EvertonPride op 12-09-2016 09:34 ]
Wellicht helpt het niet dat ik de 'soft gold' heb besteld? Hebben jullie allemaal silver besteld?
Ik ben naar 'processing' gegaan en shipment is dag vervroegd naar 14/09, levering naar 20/09.Drwho1 schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:39:
[...]
De mijne staat nog op est 15/09 met levering op 21/09. En ik heb besteld om 07u21.
[ Voor 59% gewijzigd door emzed op 27-09-2016 14:30 ]
Zojuist gezien dat er inderdaad verschil zit tussen de gold (4 weken) en silver (4 dagen). Helemaal niet op gelet. Gold geannuleerd, silver besteld. Dispatch: 15 sept.T-!-M schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:33:
[...]
Wellicht helpt het niet dat ik de 'soft gold' heb besteld? Hebben jullie allemaal silver besteld?
Hoelaat zijn de orders dan weer open gegaan? Want ik keek eerder toevallig vanmorgen ook eens, omdat ik gelezen had dat het nog tot 23.59 op 12/09 zou duren.DaemonAngel schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:53:
Ja ik was 1 van de mensen die tussen 12 en 1 heeft zitten refreshen
Is het er nu plots wel. Gelukkig keek ik op deze topic nog even want ik was van plan tot vanavond te wachten .
Als ik hier kijk rond 5 uur deze morgen blijkbaar.Drwho1 schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:56:
[...]
Hoelaat zijn de orders dan weer open gegaan? Want ik keek eerder toevallig vanmorgen ook eens, omdat ik gelezen had dat het nog tot 23.59 op 12/09 zou duren.
Yes, ik had idd graphite besteldT-!-M schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:37:
[...]
Zojuist gezien dat er inderdaad verschil zit tussen de gold (4 weken) en silver (4 dagen). Helemaal niet op gelet. Gold geannuleerd, silver besteld. Dispatch: 15 sept.
De tijd die ie daar aangeeft, is een uur eerder dan NL-tijd heb ik gemerkt. Dus was t rond 6 uur.JanAd schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:18:
[...]
Als ik hier kijk rond 5 uur deze morgen blijkbaar.
https://forums.oneplus.ne...-in-europe.458234/page-47
Als ik kijk naar m'n besteltijd bij OnePlus is dat idd ook een uur vroeger dan m'n klokje hier.Omer schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:54:
[...]
De tijd die ie daar aangeeft, is een uur eerder dan NL-tijd heb ik gemerkt. Dus was t rond 6 uur.
[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 12-09-2016 12:09 ]
Weet ik niet. Ik zou je orderstatus in de gaten houden.Ersin37 schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:18:
Vanmorgen stond er op de site dat het over 4 dagen verzonden zou worden en nu is dat bijgesteld naar directe verzending. Wordt mijn bestelling ook bijgesteld naar de meest recente leverdatum of moet ik die 4 dagen extra wachten?'
Nee, dat is/was de gratis levering. Ik bestelde omstreeks 6u en wordt geleverd naar België.Omer schreef op maandag 12 september 2016 @ 07:35:
[...]
Bij mij stond "estimated shipment date 13 sep. 2016" (en 19 sep. als verwachte leverdatum).
Ik had de Standard Shipping gekozen. Dus ik gok even dat jij de Priority hebt gekozen?
[ Voor 3% gewijzigd door Disme op 12-09-2016 13:49 ]
[ Voor 30% gewijzigd door groofie98 op 12-09-2016 16:30 ]
[ Voor 19% gewijzigd door DSK op 12-09-2016 16:36 ]
Blog (Linux-related)
Palthe
[ Voor 21% gewijzigd door Palthe op 12-09-2016 18:30 ]
Palthe
Ok dacht ik al, thanks. En krijg je nog een factuur of is order receipt het enige?xileS schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:09:
Alles is exclusief BTW. Ik heb nergens BTW zien staan. Geen idee hoe ze dat doen.
Volgende mij is de receipt gewoon hun factuur.palthe schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:51:
[...]
Ok dacht ik al, thanks. En krijg je nog een factuur of is order receipt het enige?
hele slinkse constructie: zij importeren de EU in (waar zij heffingen betalen)xileS schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:09:
Alles is exclusief BTW. Ik heb nergens BTW zien staan. Geen idee hoe ze dat doen.
ze geven, zover ik gelezen heb, geen btw facturen uitwouterke222 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:31:
Ben ook van plan om hem te bestellen, alleen jammer dat de betaalmethodes zo beperkt zijn.
Net aan de Live Chat gevraagd of het eventueel mogelijk was om je BTW-nummer (KvK-nummer) op te geven als zelfstandige, maar dat gaat natuurlijk niet in de instellingen.
Het is een heel gedoe als je een beetje buiten de lijntjes kleurt, iemand ervaring met het bestellen van de OP3 met btw-nummer?
[ Voor 45% gewijzigd door mschol op 13-09-2016 01:38 ]
Heb gisterochtend besteld, standard shipping. Est. Dispatch/Est. Delivery was 12e/18e;roeldeckers schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 01:03:
Ik heb hem vanmorgen tussen 9 en half 10 besteld. Hij zou eigenlijk de 15e verstuurd worden en de 21e geleverd. inmiddels is het de 16e verstuurd en de 22e geleverd. Ik ga ervan uit dat dit komt door de mensen met prioriteit? dat heb ik bewust niet gepakt aangezien het maar 2 dagen scheelde.
iemand ervaringen met oneplus? dit wordt mijn eerste. leveren ze op tijd? als je de community mag geloven leveren ze zelfs vaak eerder.
[ Voor 10% gewijzigd door Omer op 13-09-2016 12:47 ]
Ze beginnen buiten te gaan:Omer schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:15:
[...]
Heb gisterochtend besteld, standard shipping. Est. Dispatch/Est. Delivery was 12e/18e;
Is vandaag verstuurd. Est. Delivery is nog steeds 18e.
Ik heb ook gisterochtend besteld. Ik heb Est. Dispatch/Est. Delivery op14e/18e, en deze is ook net verstuurd. (Eerst stond er bij mij ook 12e/18e maar paar uur later was de est dispatch opgeschovenOmer schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:15:
[...]
Heb gisterochtend besteld, standard shipping. Est. Dispatch/Est. Delivery was 12e/18e;
Is vandaag verstuurd. Est. Delivery is nog steeds 18e.
[ Voor 17% gewijzigd door ArjenIsM3 op 13-09-2016 12:58 ]
Bij mij dus óók 'Priority PAKET'. Enig idee welk bedrijf de bezorging doet?onur.b schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:54:
ook mijn toestel is net opgestuurd terwijl de estimated shipping eigelijk morgen was , er staat dat het een priority pakket is terwijl ik de normale shipping heb gekozen
En nog niet verstuurd zeker? Lol :-)Temo44 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:07:
Bij mij hebben ze de dispatch date van 13 naar 12 september terug gezet
Bij mij óók geen tracking number. Dus je hebt m via Live Chat kunnen opvragen?killablade schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:54:
Ook die van mij is zojuist verstuurd. Besteld op: 12 sep. 2016 09:10:31 met priority delivery,
Hij zou eerst de 15e verstuurd worden, dat werd even later zelfs de 16e. Verwachte aankomstdatum is de 20e. Mag er toch wel van uitgaan dat DHL dat sneller kan. Ik denk dat ik hem de 15e wel binnen hebDie schattingen van ze zijn dus niet zo nauwkeurig..
Edit: overigens stond er geen trackingnr in de mail. Ook onder "My Orders" op de site kon ik niks vinden. Dus maar via de livechat opgevraagd.
ik denk met DHLOmer schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:05:
[...]
Bij mij dus óók 'Priority PAKET'. Enig idee welk bedrijf de bezorging doet?
Idem ditoAirbreaker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:11:
Ook mijn oneplus 3 is net op dispatched gegaan.
die van mij staat ook op priority terwijl ik normal shipping heb aangeklikt.
[ Voor 16% gewijzigd door AOC op 13-09-2016 13:29 ]
Ja, via de livechat is het zo geregeld. Die van mij is verstuurd met DHL. Wel slordig dat ze in de mail vergeten een trackingnr toe te voegen met evt. een linkje naar de site van de courier.Omer schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:09:
[...]
Bij mij óók geen tracking number. Dus je hebt m via Live Chat kunnen opvragen?
Dank, heb via Livechat het Trackingnumer gekregen. Yep, heb t ze zojuist op livechat als suggestie meegegeven. Ze zijn er van op de hoogte en zijn er mee bezig zeiden ze.killablade schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:22:
[...]
Ja, via de livechat is het zo geregeld. Die van mij is verstuurd met DHL. Wel slordig dat ze in de mail vergeten een trackingnr toe te voegen met evt. een linkje naar de site van de courier.
[ Voor 8% gewijzigd door Omer op 13-09-2016 13:28 ]
Nog geen resultaat op de mijne. Ik heb nochtans maandag ochtend besteld, maar wel met een hoop accessoires erbij.Go here: http://www.dhl.ie/en/expr...g/shippers_reference.html
Input the order number as Shipper's Reference (OP12345678899 for example)
Input the date range from the date you ordered until today.
If your item has been shipped/registered, that'll tell ya. Oneplus are incredibly slow and inaccurate with their estimates.Mine shipped the day after estimated dispatch but was registered with DHL the day before.
Hoe laat heb jij hem dan gisteren besteld?Robbiedobbie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:11:
Grote kans dat hij een stuk eerder komt!
Bij mij is hij vanmorgen verzonden, est. delivery op de 18e. Krijg net een sms van DHL dat hij morgen aankomt!
[ Voor 80% gewijzigd door JanAd op 13-09-2016 14:24 ]
Half 8 in de ochtend ongeveer. Misschien ben ik op andere packaging line terecht gekomen doordat ik 2 extra dashchargers + kabel heb meebesteld voor een paar vrienden die graag een extra wilde hebben.Temo44 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:16:
[...]
Hoe laat heb jij hem dan gisteren besteld?
waar track and trace jij ? welke website?Brummetje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:42:
Ik kan wel bij die track & trace en zie daar dit staan:
Verwachte levertijd:
Woensdag, september 14, 2016
Voor het einde van de dag
Ik vraag mij een beetje af hoeveel bezeikte boel die priority shipping nou eigenlijk wel niet is. Of zou dat gewoon iets met het verzendbedrijf zelf te maken hebben?HaZee schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:55:
[..]
Ik heb nota bene extra betaald voor "Priority shipping"
Inderdaad. De grap was nl dat ik hem graag voor het weekend wilde hebben. Zonder Priority zou het de 19e worden volgens het bestelproces gisterenTemo44 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:59:
[...]
Ik vraag mij een beetje af hoeveel bezeikte boel die priority shipping nou eigenlijk wel niet is. Of zou dat gewoon iets met het verzendbedrijf zelf te maken hebben?
Voor zover ik het begrijp betekent priority shipping gewoon dat het bij bijvoorbeeld DHL via een sneller proces gaat. Dit heeft volgens mij helemaal niks met het interne proces van Oneplus te maken en slaat alleen op het type verzending bij DHL.Temo44 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:59:
[...]
Ik vraag mij een beetje af hoeveel bezeikte boel die priority shipping nou eigenlijk wel niet is. Of zou dat gewoon iets met het verzendbedrijf zelf te maken hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door Plato112 op 13-09-2016 15:12 ]
Speed limits are like herpes.
Dat zou een hele hoop verklarenPlato112 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:11:
[...]
Voor zover ik het begrijp betekent priority shipping gewoon dat het bij bijvoorbeeld DHL via een sneller proces gaat. Dit heeft volgens mij helemaal niks met het interne proces van Oneplus te maken en slaat alleen op het type verzending bij DHL.
http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html heb in de mail van OnePlus ook gewoon een tracking nummer gehad.Darkz0rs schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:46:
[...]
waar track and trace jij ? welke website?
Geen mail alleen verzend bevestiging, via de chat een nummer gehad.Brummetje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:19:
[...]
http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html heb in de mail van OnePlus ook gewoon een tracking nummer gehad.
En die tracking code bestaat bij mij uit 12 nummers, maar doet het (nog) niet, bij jouw wel?roeldeckers schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:51:
ik kreeg ook net de high-five mail. Est. Dispatch/Est. Delivery was 15e/21e, en werd gisteravond 16/21
Maar gelukkig was de dispatch vandaag al. Als ze dat volhouden heb ik em de 19e al.
ook bij mij staat er priority terwijl ik voor standard heb gekozen.
Ze zitten er wel bovenop.
En als je de tracking code wil hebben dan kun je gewoon even contact opnemen met de livechat. Was snel gepiept. Tot op heden heb ik nog niets te klagen over de service van oneplus.
12 cijfers bij mij ook idd. Hij werkt nog niet maar in de livechat zeiden ze dat het waarschijnlijk 24 uur zou duren voordat hij te volgen zou zijn. Ze moeten ook ineens een hoop zendingen aanmeldenDarkz0rs schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:52:
[...]
En die tracking code bestaat bij mij uit 12 nummers, maar doet het (nog) niet, bij jouw wel?
[ Voor 6% gewijzigd door roeldeckers op 13-09-2016 15:55 ]
Dat stond bij mij nogal letterlijk in de e-mail. Bij jullie niet?roeldeckers schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:55:
[...]
12 cijfers bij mij ook idd. Hij werkt nog niet maar in de livechat zeiden ze dat het waarschijnlijk 24 uur zou duren voordat hij te volgen zou zijn. Ze moeten ook ineens een hoop zendingen aanmelden
Your shipping confirmation is below. Please note that it may take up to 24 hours for your tracking number to become active, so don't worry if you cannot track it just yet. Thank you again for your business.
bij mij niet. Maar ik had ook geen tracking nummer in de mail. Schijnbaar hadden wel meer mensen daar last van. Vandaar dat ik ook even contact had gezocht met de livechatJanAd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:05:
[...]
Dat stond bij mij nogal letterlijk in de e-mail. Bij jullie niet?
[...]
inmiddels werkt hij bij mij wel.Darkz0rs schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:52:
[...]
En die tracking code bestaat bij mij uit 12 nummers, maar doet het (nog) niet, bij jouw wel?
Dhl duitsland. In de mail stond wel dat je bij dhl paket (1 k) moest invoeren.
[ Voor 15% gewijzigd door roeldeckers op 13-09-2016 16:49 ]
Die vraag is al vaker beantwoordMegalo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:52:
Stomme vraag misschien, maar kan ik de Oneplus ook op de zaak aanschaffen? Handig om te weten ivm btw-aftrek enzo. Concreter, kan je tijdens het bestelproces een bedrijfsnaam opgeven en wordt op de factuur de btw gespecificeerd?
Die van mij komt uit PolenDarkz0rs schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:51:
Hier werkt de track and tracé nu ook.
Maar alleen via de link van oneplus. In andere DHL vensters niet. Maar goed hij zou in Duitsland zijn nu.
Kan je toch alsnog in je account aanpassen? Heb ik namelijk n.a.v. je bericht wel gedaangroofie98 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:27:
Ik heb per ongeluk 06 aan het begin ingevoerd bij mijn telefoonnummer tijdens het bestellen in plaats van +31 iemand enig idee of dit nog problemen kan gaan opleveren?
Ik heb ook gewoon 06 gedaan en heb gewoon een SMS gehad.groofie98 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:27:
Ik heb per ongeluk 06 aan het begin ingevoerd bij mijn telefoonnummer tijdens het bestellen in plaats van +31 iemand enig idee of dit nog problemen kan gaan opleveren?
Processing is die nog niet verstuurd. Zal eerst 'dispatched' moeten worden.MaxTheKing schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:33:
Ik heb mijn OnePlus 3 gisteren rond 19:30 besteld, en de status is nu "Processing", maar de estimated delivery datum veranderd ook om het uur, dus dat is ook niet echt betrouwbaar volgens mij. Heb verder ook nog geen track&trace o.i.d. gekregen, maar daarvoor moet je even de live chat openen had ik gehoord?
Ah, dan gaat het nog wel eventjes duren dus.. HelaasBrummetje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:43:
[...]
Processing is die nog niet verstuurd. Zal eerst 'dispatched' moeten worden.
Kan hem dus ook niet als klein materieel afschrijven,.. Spijtig.mschol schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 01:36:
[...]
hele slinkse constructie: zij importeren de EU in (waar zij heffingen betalen)
en vervolgens versturen ze de telefoon zonder btw naar jou toe, waardoor de btw afdracht opeens verlegd zou zijn
[...]
ze geven, zover ik gelezen heb, geen btw facturen uit
als je het dus zakelijk koopt moet je 21% bij de prijs op tellen
Darkz0rs schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:59:
Dispatch tijd is nu twee weken. Dat ik bestelde maandag was het direct.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq