Verwijderd

rjozzie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:18:
mijne ( Graphite) op 3 augustus besteld. Status staat nog steeds op pending shipment met op 26 augustus dispatch en 2 september delivery.
Live chat Oneplus geeft aan gewoon afwachten totdat je een keer een mail ontvangt dat hij verscheept is.
Verder geven ze aan sorry voor de vertraging en de status is al dagen lang "ready for shipment ".
heb je priority of gewoon standaad zend gedaan

• rjozzie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-02 18:31
standaard zending....

Verwijderd

okee daarom maar hij komt wel maar ik denk dat die gene met priority krijgen daar voorang wel beetje raar het systeem daar.maar ik heb die extra 16euro betaalt en ging via ups en pakkes was anderhalf dag van oneplus naar mijn huis.dus maak je je geen zorgen :)

• rjozzie
Ok..bedankt voor je reactie.
Daar ga ik wel vanuit ja:) Vind het alleen heel bijzonder dat het nog niet eens verstuurd terwijl we nu al ruim een week verder zijn .
Ik zat te kiezen tussen Axon 7 en deze oneplus 3. Echter de axon 7 is rond half augustus bij de mediamarkt in Duitsland te halen . Had dus kunnen wachten:(
Hoop dat ik toch goede keus gemaakt heb nu met de oneplus t.o.v de ZTE Axon 7.

Verwijderd

rjozzie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:27:
Ok..bedankt voor je reactie.
Daar ga ik wel vanuit ja:) Vind het alleen heel bijzonder dat het nog niet eens verstuurd terwijl we nu al ruim een week verder zijn .
Ik zat te kiezen tussen Axon 7 en deze oneplus 3. Echter de axon 7 is rond half augustus bij de mediamarkt in Duitsland te halen . Had dus kunnen wachten:(
Hoop dat ik toch goede keus gemaakt heb nu met de oneplus t.o.v de ZTE Axon 7.
je krijg sowieso geen spijt plus die 6gb ram ben nu klaar voor te toekomt en ziet er trakk uit maar die axon 7 is ook goeie alleen bij oneplus heb meer software en rom mogelijkheden plus genoeg developers en dat heeft die axon 7 nog niet ook die 6gb model gaat rond 600 kosten dus onplus is een goede optie dus ik zeg betaal minder voor meer power user :) 8)

Verwijderd

Er staat in de mail dat de tracking code actief zou zijn na 24u maar het is al langer dan 24u sinds ik de mail heb gehad en de code wordt niet herkend. Heeft nog iemand dit probleem gehad?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:29:
Er staat in de mail dat de tracking code actief zou zijn na 24u maar het is al langer dan 24u sinds ik de mail heb gehad en de code wordt niet herkend. Heeft nog iemand dit probleem gehad?
heb dit site probeert http://trackitonline.ru/?service=track&CCode=US :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:29:
Weet je zeker dat je de juiste code hebt?
Bij mij stond die niet in de mail, maar moest ik hem opvragen via de live chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Yes, mijne komt vandaag! Ben erg benieuwd op 2 augustus besteld!

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Zo dat is mooi snel! En de graphite?

Ik op 3 aug besteld. Heb net weer contact met livechat gehad: status nog steeds: pending WMS shipment. Ready for shipment....maar ja...dat is al dagen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
rjozzie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:47:

Ik op 3 aug besteld. Heb net weer contact met livechat gehad: status nog steeds: pending WMS shipment. Ready for shipment....maar ja...dat is al dagen zo.
Zelfde hier, maar ik denk dat ze inmiddels elke keer onze orders naar de back of the line pushen als we er naar vragen via de livechat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
LOL.

Blijf me we verbazen.....wat doen ze eigenlijk tussen 3 en 12 augustus.....blijkbaar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
rjozzie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:56:
LOL.

Blijf me we verbazen.....wat doen ze eigenlijk tussen 3 en 12 augustus.....blijkbaar niets.
Ik gok dat ze elke week een batch versturen en dat de vorige batch rond 9 a 10 augustus is verzonden waar alle orders t/m 2 augustus inzitten. De volgende batch komen wij in te zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
We shall see 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 15:31
Ook bij mij de Graphite (besteld 03/08) nog steeds op pending shipment (eta 2 september).
In elk geval inmiddels wel het Nillkin Quin hoesje per China Mail ontvangen, ook op 03/08 besteld. Dat is dan wel weer aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
rjozzie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:47:

Inderdaad de Graphite! Vanavond maar eens uitpakken, na het werk.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Dat is stuk sneller het hoesje:)
Ik heb de oneplus 3 black apricot op 8 augustus besteld en daarvan al wel op 9 augustus mail van gehad dat hij verzonden is. Nu de telefoon nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janssen.dj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-03 14:43
Ik heb een vermoeden dat mijn op 3 aug bestelde graphite op 3 pas in september geleverd gaat worden.

https://forums.oneplus.ne...ability-in-europe.458234/

Sales for the following regions will be temporarily paused on oneplus.net from August 9th 0:00 (CEST) until September 12th 23:59 (CEST):
Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Estonia, France, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia and Spain. Sales in Hong Kong will also be paused during this time frame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha het is niet meer nodig vanmorgen is hij al toegekomen terwijl op de site stond dat hij om 27augustus zou toekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54

KipCurreh

Nightcrawler

Graphite besteld op 8 augustus, pending shipment atm.

Dispatch 20 sep, estimated delivery 27 sep

Ach we zien wel, nog een maandje alles uit de moto G halen :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Had je wel een mail ontvangen dat je product verstuurd was van Oneplus? Of helemmal geen bericht gehad en ook geen veranderingen op de site in de data. Je toestel werd gewoon ineens aan de deur geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eclippsis
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:55
Graphite besteld op 3 Augustus Pending Shipment. (Shipment. 26 aug. delivery 2 September).

Hopelijk komt er een nieuwe batch telefoons binnen en zit ik in die batch. Anders nog een maand uithouden met mijn iPhone5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eclippsis schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:08:
Graphite besteld op 3 Augustus Pending Shipment. (Shipment. 26 aug. delivery 2 September).

Hopelijk komt er een nieuwe batch telefoons binnen en zit ik in die batch. Anders nog een maand uithouden met mijn iPhone5.
really ik heb die mijne ook 3de bestelt en gister rond half negen smorgen ontvangen of heb je standaad shipping gekozen anders werk die prioriteit shipping echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:42:
[...]

Haha het is niet meer nodig vanmorgen is hij al toegekomen terwijl op de site stond dat hij om 27augustus zou toekomen
dats mooi om te horen en ja die verzend tijd op die website van oneplus geef men alleen stress hahah :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eclippsis
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:32:
[...]

really ik heb die mijne ook 3de bestelt en gister rond half negen smorgen ontvangen of heb je standaad shipping gekozen anders werk die prioriteit shipping echt goed
Nee heb Priority gekozen (ook al was de aflever datum hetzelfde). Ik had hem rond 18:00 besteld op de 3e, mischien net buiten de batch gevallen.

Mijn order heeft wel PriorityGB terwijl meeste mensen hier geloof ik het warenhuis in polen of duitsland hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eclippsis schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

Nee heb Priority gekozen (ook al was de aflever datum hetzelfde). Ik had hem rond 18:00 besteld op de 3e, mischien net buiten de batch gevallen.

Mijn order heeft wel PriorityGB terwijl meeste mensen hier geloof ik het warenhuis in polen of duitsland hebben.
oke kan kloppen ik heb rond 13:30 bestel en ik had ook priorityGB maar kom gewoon uit Polen en word geleverd door UPS niet DHL en op die tracking zag ik dat hij binnen 14 uur van polen naar nl is gekomen dus vond het snel :) hij komt wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eclippsis
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

oke kan kloppen ik heb rond 13:30 bestel en ik had ook priorityGB maar kom gewoon uit Polen en word geleverd door UPS niet DHL en op die tracking zag ik dat hij binnen 14 uur van polen naar nl is gekomen dus vond het snel :) hij komt wel
Ok mooi dan komt hij mischien volgende week! Heb er in ieder geval mijn Spigen Rugged armor al binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Waar heb je die besteld de Spigen Armor case.....ik zie hem ook staan op Amazon....maar leveren naar Nederlands adres lukt niet.......

Trouwens.....hoe kan ik hier op iemands bericht reageren zodat het erbij komt te staan.....mijn reactie komt steeds als nieuw bericht weer helemaal onderaan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eclippsis
rjozzie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:38:
Waar heb je die besteld de Spigen Armor case.....ik zie hem ook staan op Amazon....maar leveren naar Nederlands adres lukt niet.......

Trouwens.....hoe kan ik hier op iemands bericht reageren zodat het erbij komt te staan.....mijn reactie komt steeds als nieuw bericht weer helemaal onderaan....
Heb via Ebay gekocht (al is spigen daar ook de verkoper), hier. Komt dan uit de US dus verzendkosten zijn even duur als de case zelf :P maar na een paar cases van Spigen te hebben gehad vond ik het waard. Wel snelle levering 8 Augustus besteld en Woensdag 10 augustus gekregen.

Druk op quote rechts boven in de andere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eclippsis schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:56:
[...]

Heb via Ebay gekocht (al is spigen daar ook de verkoper), hier. Komt dan uit de US dus verzendkosten zijn even duur als de case zelf :P maar na een paar cases van Spigen te hebben gehad vond ik het waard. Wel snelle levering 8 Augustus besteld en Woensdag 10 augustus gekregen.

beter dan die metale hard case van oneplus zelf maar ik gebruike zelf een normaal silicon met een tempered glas vind ik beschermend genoeg maar ik ga ooit die Spigen Rugged Armor ook halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Eclippsis schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:56:
[...]

Op quote rechtsbovenin lukt alleen op tablet zoals nu.....op mijn mobiel is dat niet zichtbaar....daar kan ik nergens op iemands reactie een bericht plaatsen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
rjozzie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:36:
[...]

Op quote rechtsbovenin lukt alleen op tablet zoals nu.....op mijn mobiel is dat niet zichtbaar....daar kan ik nergens op iemands reactie een bericht plaatsen.......
Wel beetje off-topic, maar moet je op 'acties' drukken, het dropdown menu, en vervolgens op quote klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:21:
[...]

okee daarom maar hij komt wel maar ik denk dat die gene met priority krijgen daar voorang wel beetje raar het systeem daar.maar ik heb die extra 16euro betaalt en ging via ups en pakkes was anderhalf dag van oneplus naar mijn huis.dus maak je je geen zorgen :)
Wou dat ik die 16 euro ook extra had betaald. Er is tussrn 3 en 15 augustus nog 0.0 gebeurd.
Status is nog steeds waiting for wms shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eclippsis
rjozzie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:48:
[...]

Wou dat ik die 16 euro ook extra had betaald. Er is tussrn 3 en 15 augustus nog 0.0 gebeurd.
Status is nog steeds waiting for wms shipment.
Ik heb hem wel met priority besteld maar ook nog niks veranderd (op 3 augustus 18:00)
Geduldig wachten, en hopen dat hij deze week verzonden word. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helloo OnePlus 3 gebruikers sinds ik die toestel in me handen heb met mijn KPN heb altijd 4G+ veel sneller dan toen op mijn S6 maar hebben jullie ok die 4G+ of is het net uitgerolt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Eclippsis schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:53:
[...]

Ik heb hem wel met priority besteld maar ook nog niks veranderd (op 3 augustus 18:00)
Geduldig wachten, en hopen dat hij deze week verzonden word. ;)
Al bericht gehad?
Hier nog steeds geen bericht gehad......2 weken nu op pending shipment.......bestel regelmatig iets uit China......heb het dan binnen 2 weken....dit komt uit Polen en duurt nog veeeeel langer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze vorige maand besteld. Begin augustus heeft DHL pogingen gedaan tot levering.
Helaas is het ze niet gelukt (@#$ bedrijf) en het heeft me zoveel rompslomp gekost dat ik hem uiteindelijk definitief geannuleerd heb. So close, but yet so far :+

Het heeft me geen vertrouwen gegeven in de procedure bij een eventuele reparatie (als ik al zie hoeveel gedoe ik nu al gehad heb). Ik hoop dat er ooit nog een moment komt dat ze ergens in een winkel komen te liggen. Mij te veel gedoe zo. Jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eclippsis
rjozzie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:18:

[...]

Al bericht gehad?
Hier nog steeds geen bericht gehad......2 weken nu op pending shipment.......bestel regelmatig iets uit China......heb het dan binnen 2 weken....dit komt uit Polen en duurt nog veeeeel langer......
Nee nog niks, ziet er naar uit dat het dan toch wel de 26ste word.
Al heb ik op het Forum van OnePlus gelezen dat iemand ernaar heeft gevraagd via de Live-chat en die zeiden dat ze een nieuwe batch (graphite) vandaag of morgen zouden versturen. Nou moet ik zeggen dat zo te lezen de live-chat niet heel betrouwbaar kan zijn maar we zullen zien.
Ik geloof dat de productie van de telefoon meer een probleem is dan het versturen, versturen gaat meestal wel snel.
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:35:
Ik had deze vorige maand besteld. Begin augustus heeft DHL pogingen gedaan tot levering.
Helaas is het ze niet gelukt (@#$ bedrijf) en het heeft me zoveel rompslomp gekost dat ik hem uiteindelijk definitief geannuleerd heb. So close, but yet so far :+

Het heeft me geen vertrouwen gegeven in de procedure bij een eventuele reparatie (als ik al zie hoeveel gedoe ik nu al gehad heb). Ik hoop dat er ooit nog een moment komt dat ze ergens in een winkel komen te liggen. Mij te veel gedoe zo. Jammer....
Dit hoor ik vaker dat DHL niet echt goed is met bezorging op tijd, nauwkeurig en zonder schade.. gelukkig met mijn Camera geen last van maar ik kan alleen maar hopen dat het met de telefoon goed gaat.
Al lijkt Oneplus dit zelf ook door te hebben en schijnen de pakketjes steeds vaker met UPS verzonden te worden.. (maar mischien is dit alleen in de US), verder geen idee of dit echt waar is en ook de reden dat ze UPS gebruiken.

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:56
rjozzie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:18:

[...]

Al bericht gehad?
Op het moment dat jij iets uit China bestelt, ligt het op voorraad en kan het direct naar je verstuurd worden. In dit geval zijn er geen toestellen op voorraad om te verzenden en moeten we wachten tot ze van de productieband af komen rollen. Ik hoop dat ze met deze drukte wel hun kwaliteit weten te waarborgen, je ziet vaak genoeg dat er snel op kleine dingen wordt bezuinigd qua tijdsbesteding als het te druk wordt.

• rjozzie
Jordyyyyy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 07:55:
[...]

Op het moment dat jij iets uit China bestelt, ligt het op voorraad en kan het direct naar je verstuurd worden. In dit geval zijn er geen toestellen op voorraad om te verzenden en moeten we wachten tot ze van de productieband af komen rollen. Ik hoop dat ze met deze drukte wel hun kwaliteit weten te waarborgen, je ziet vaak genoeg dat er snel op kleine dingen wordt bezuinigd qua tijdsbesteding als het te druk wordt.
Wachten tot ze weer van de productieband komen???? De stop is toch van 9 augustus tot 12 september dat ze alles weer gaan aanvullen overal? Heb toch niet voor niets voor 9 aug besteld..........dan had ik net zo goed 12 september kunnen bestellen......Ou dan niet veel schelen kwa leverdatum.

• Abal0ne
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06-2024
rjozzie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Wachten tot ze weer van de productieband komen???? De stop is toch van 9 augustus tot 12 september dat ze alles weer gaan aanvullen overal? Heb toch niet voor niets voor 9 aug besteld..........dan had ik net zo goed 12 september kunnen bestellen......Ou dan niet veel schelen kwa leverdatum.
Ik had ook voor 9 augustus besteld in de hoop dat ik hem eerder zou krijgen. De levertijd die ze bij mij aangaven was echter al 8 weken, en ik denk dat het ook zo lang gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:35:
(...) Begin augustus heeft DHL pogingen gedaan tot levering. Helaas is het ze niet gelukt (...)
Wat bedoel je concreet? Wat is er precies mis gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omer schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:56:
[...]

Wat bedoel je concreet? Wat is er precies mis gegaan?
Dat ze claimen 4 afleverpogingen gedaan te hebben, terwijl ze maar 1 keer aan de deur hebben gestaan.
Dus niet langs komen. Of wel langs komen en niet aanbellen. Meteen een briefje in de bus. Dat soort dingen.
En bij DHL betekent 4x niet gelukt .. pakketje retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:06:
[...]

Dat ze claimen 4 afleverpogingen gedaan te hebben, terwijl ze maar 1 keer aan de deur hebben gestaan.
Dus niet langs komen. Of wel langs komen en niet aanbellen. Meteen een briefje in de bus. Dat soort dingen.
Sinds wanneer is dit dan? Ik moest altijd het pakket ophalen bij hun kantoor als ze twee keer langs zijn gekomen. Dan staat er dat het een tijdje (geloof een maand) bij het DHL gebouw blijft liggen voordat het weer retour wordt gezonden.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij PostNl is dat zo inderdaad.
DHL stuurt het dus gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:06:
[...]

Ah ok, op die manier. Niet relaxed nee.

Met DHL heb ik ook wel eens gezeik gehad, maar dan op een andere manier: Een tablet uit China besteld. Omdat de verzender de Shipping kosten (was iets van 25 euro) niet op de verpakking had vermeld, mocht (moest) DHL bij de bepaling van de te-betalen-btw blijkbaar "het standaard tarief voor verzendkosten" hanteren. En dat bleek -voor dit gewicht- 125(!) euro te zijn. Dat kostte mij daardoor nog eens ca. 21 euro extra aan btw die ik moest aftikken aan de deur, bovenop de btw die ik verwachtte.

(Bezwaarschrift bij Belastingdienst ingediend, werd goedgekeurd, en t verschil van ca. 21euro werd uiteindelijk door DHL aan mij gerestitueerd, dat dan weer wel. Maar wel hoop gedoe)

Sindsdien verzoek ik een verzender dan ook altijd om de Shipping Costs expliciet op de verpakking te vermelden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luqq
Mijn Graphite order van 3 augustus is zojuist naar Processing gesprongen en de estimated shipping date is van 26 augustus met delivery op 2 september naar 24 augustus verzending en 30 augustus delivery gesprongen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordyyyyy
Mijn graphite, besteld op 4 aug, is nu ook processing :) Shipping van 26 aug naar 24 aug, delivery naar 30 aug.
Ik ben het wachten ondertussen ook wel zat, bijna 4 weken levertijd is toch wel lang :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:27

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Luqq schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:11:
Mijn Graphite order van 3 augustus is zojuist naar Processing gesprongen en de estimated shipping date is van 26 augustus met delivery op 2 september naar 24 augustus verzending en 30 augustus delivery gesprongen!
Ik heb ook op 3 augustus besteld en kreeg net een mailtje: High five! Your order has been shipped.

Verwante aflevering volgens de OnePlus website is 30 augustus.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Ik heb de Graphite op 5 augustus besteld en deze stond lang op delivery tussen 26 augustus en 2 september maar vandaag een mailtje binnengehad dat mijn order shipped is en dat ik hem 30 augustus kan verwachten. :*)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Die van mij is vorige week maandag binnengekomen, maar is weer retour gegaan vandaag. Hij was gevallen en het scherm is in een heleboel stukjes. Ook het glas van de camera achterop :(

Hopelijk zijn de verzendtijden heen en terug hierin ook redelijk snel. Otterbox case is dan hopelijk ook geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Nicap schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:28:
Die van mij is vorige week maandag binnengekomen, maar is weer retour gegaan vandaag. Hij was gevallen en het scherm is in een heleboel stukjes. Ook het glas van de camera achterop :(

Hopelijk zijn de verzendtijden heen en terug hierin ook redelijk snel. Otterbox case is dan hopelijk ook geleverd.
Balen zeg!!!!! Hopelijk wordt je snel en goed geholpen.

Beviel het toestel trouwens goed ookal heb je m niet lang gebruikt nog.
Ik zat erg te kiezen tussen deze en de zte axon7. Toch voor oneplus 3 gegaan.......hopelijk geen spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

rjozzie schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:27:
[...]

Balen zeg!!!!! Hopelijk wordt je snel en goed geholpen.

Beviel het toestel trouwens goed ookal heb je m niet lang gebruikt nog.
Ik zat erg te kiezen tussen deze en de zte axon7. Toch voor oneplus 3 gegaan.......hopelijk geen spijt.
Hij was voor m'n dochter. Iemand anders heeft hem laten vallen(gelukkig). Hij beviel haar erg goed.
Kwa service verloop het ook nog best rap. Had vorige week donderdag een service request ingedient en dag later kreeg ik een afhaalopdracht van UPS. Had toen even geen tijd en heb hem gister naar een UPS ophaalpunt gebracht. Hij wordt vandaag al afgeleverd bij het servicecenter. Gaat best rap.
Ze houden je heel erg snel en vaak op de hoogte met statusupdates. Jammer dat ik support nodig had uiteraard, maar wel prettig dat dit zo snel en accuraat wordt afgehandeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Nicap op 23-08-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
Ik zie het niet in de openingspost staan en ik vind het ook niet snel via Google vandaar mijn vraag.

Is het bekend wanneer de One Plus 3 weer op voorraad is om te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
EvertonPride schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:45:
Ik zie het niet in de openingspost staan en ik vind het ook niet snel via Google vandaar mijn vraag.

Is het bekend wanneer de One Plus 3 weer op voorraad is om te bestellen?
Vanaf 12 september 2016

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
Bedankt voor het antwoord. Dan kan ik er ongeveer vanuit gaan dat ik de telefoon eind september ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:19
EvertonPride schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:51:
Bedankt voor het antwoord. Dan kan ik er ongeveer vanuit gaan dat ik de telefoon eind september ontvang?
Is nog even afwachten. Mijn order van 8 augustus staat nog steeds op levering 27 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-08 19:40
Mijn tracking nummer gisteren ontvangen. Na ruim 24 uur getracht hem te tracken. Echter vind hij niets met de code. Gechat met oneplus maar die gevdn aan dat dhl een storing heeft met tracken. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volton10
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 17:42
caspercornege schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:47:
Mijn tracking nummer gisteren ontvangen. Na ruim 24 uur getracht hem te tracken. Echter vind hij niets met de code. Gechat met oneplus maar die gevdn aan dat dhl een storing heeft met tracken. Hebben meer mensen hier last van?
Bij mij pakt hij de tracking code die ik 12 uur geleden heb gekregen prima. Waarschijnlijk dus geen storing bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
Probeer het eens hier: https://nolp.dhl.de/

Bij mij werkt het gewoon en staat er dat het pakket vandaag verzonden wordt van DHL Duitsland naar DHL Nederland.

[ Voor 13% gewijzigd door Jordyyyyy op 24-08-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eclippsis
Je kan ook proberen via: www.dhl.nl/en/express/tracking/shippers_reference.html en dan als referentie je order nr. OPXXXXXXXXXX en dan de datum van wanneer je hem hebt besteld tot vandaag en dan kijken of die hem kan vinden.

Ik kreeg van DHL ook een SMS bericht over wanneer hij geleverd zou worden (al kwam hij uiteindelijk een dag eerder).

Mijn Oneplus 3 (besteld op 3 augstus) was gister avond door DHL geleverd (priority shipping) samen met de tempered glass protector.
Zo ver erg tevreden ermee! Is geleverd met OxygenOS 3.1.3 kan de OTA downloaden naar 3.2.4, maar daar heb ik veel slechte dingen over gehoord. Iemand hier ervaring mee bij het upgrade naar deze versie?

Offtopic: De 5 mm leegte tussen het scherm en de protector is niet heel erg mooi (zeker niet omdat het randje groen/roze kleurt als het scherm aanstaat.

[ Voor 41% gewijzigd door Eclippsis op 24-08-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Jordyyyyy schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:04:
[...]

Probeer het eens hier: https://nolp.dhl.de/

Bij mij werkt het gewoon en staat er dat het pakket vandaag verzonden wordt van DHL Duitsland naar DHL Nederland.
Via deze website inderdaad wel kunnen tracken, maar hij is al vandaag bezorgd bij mijn ouders. (Raar dat je niet kan tracken via de gewone DHL website). Dat valt mee want de verwachte levertijd was tussen 26 augustus en 30 augustus.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
Vandaag na 18 dagen de high five mail gehad van OnePlus :)

DHL tracking staat nu nog op: 'De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.'

6 Augustus besteld en de verwachte shipping date was 30 augustus met aflevering op 6 september.
Gelukkig dus nu wel even eerder met een verwachte levering op 1 september.

Ga alleen helaas vrijdagochtend op vakantie dus voor leuke vakantiekiekjes komt hij net even te laat.

Niet voor iedereen interessante informatie, maar hopelijk kunnen sommigen nu een beetje inschatten hoe het bij hun order zal verlopen.

• Luqq
Mijn telefoon van 3 augustus die maandag verzonden is is zojuist bezorgd!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:19
tomdg schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:45:
Vandaag na 18 dagen de high five mail gehad van OnePlus :)

DHL tracking staat nu nog op: 'De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.'

6 Augustus besteld en de verwachte shipping date was 30 augustus met aflevering op 6 september.
Gelukkig dus nu wel even eerder met een verwachte levering op 1 september.

Ga alleen helaas vrijdagochtend op vakantie dus voor leuke vakantiekiekjes komt hij net even te laat.

Niet voor iedereen interessante informatie, maar hopelijk kunnen sommigen nu een beetje inschatten hoe het bij hun order zal verlopen.
Mijn order van 8 augustus staat inmiddels op processing en wordt morgen verzonden, ook 18 dagen dus. Scheelt bijna een maand! :)

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54

KipCurreh

Nightcrawler

Lunaticc schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Mijn order van 8 augustus staat inmiddels op processing en wordt morgen verzonden, ook 18 dagen dus. Scheelt bijna een maand! :)
oooh vetjes... dankzij jouw post ging ik ook maar even kijken en inderdaad : processing ! _/-\o_

Order van 8 augustus rond 17u, estimated shipment date was 20/09/2016.. Nu veranderd naar 26/08/2016 :*)
Dus ergens volgende week zou ik hem toch moeten hebben

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• tomdg
Lunaticc schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Ohh dat is mooi! toevallig ook 18 dagen dus :)

Heb hem bij mij nooit op processing zien staan.
Neem aan dat hij morgen of overmorgen geleverd zal worden, maar kan ook zomaar volgende week pas worden.

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Klein vraagje,

De op3 kost €400, geen invoerrechten en geen verzendkosten.
Maar moet je btw betalen of word hij verzonden vanuit Europa? Zou wel fijn zijn om te weten. Anders moet ik doorsparen...

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 11:43
Die €399 is all-in. Telefoon wordt vanuit Europa verzonden, dus doorsparen heeft alleen nut voor eventuele accessoires ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
Die van mij was toch nog een dag vertraagd door DHL :-(
Zou gisteren tussen 14:00 en 18:00 komen, kom ik 13:45 thuis ligt er een briefje dat de vriendelijke meneer al geweest is om 13:00 :( :( :(
Bellen met DHL levert ook niets op, je bent voor hun geen klant, de verzender is de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:27

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Jordyyyyy schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:31:
Die van mij was toch nog een dag vertraagd door DHL :-(
Zou gisteren tussen 14:00 en 18:00 komen, kom ik 13:45 thuis ligt er een briefje dat de vriendelijke meneer al geweest is om 13:00 :( :( :(
Bellen met DHL levert ook niets op, je bent voor hun geen klant, de verzender is de klant.
Hier hetzelfde verhaal, werd gisteren tussen 11:00 en 15:00 gebracht... om 10:15 lag er al een briefje. Ze komen vanmiddag weer tussen 14:00 en 18:00.

Ik zorg wel dat ik thuis ben de hele dag!

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
xileS schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:40:
Ik had geen haast met het bestellen van een nieuwe telefoon, maar zonet toch maar besteld omdat ik pas een bericht voorbij zag komen dat OnePlus de verkoop van OnePlus 3 pauzeert vanaf morgen (wat natuurlijk ook een marketing iets kan zijn).

Sep 20, 2016
Estimated dispatch

Sep 27, 2016
Estimated delivery

Maar als ik het goed gelezen heb, kan het altijd nog veel eerder worden.
Ik was nog geduldig aan het wachten, maar vandaag een mail gekregen dat die verzonden is :). 1 september wordt die verwacht en ben momenteel in de chat om een tracking nummer vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:26
4 augustus besteld vandaag bezorgd. Dat wordt leuk thuis komen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag. Als de oneplus 3 weer op voorraad is en ik hem ga bestellen (soft gold) en ik bestel daar een flipcase bij worden die gelijk geleverd of worden dat 2 aparte pakketjes?

Anders wil ik namelijk voor die tussentijd een 'goedkope' case hebben zodat ik niet een aantal dagen/weken zonder moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:55:
Ik heb een vraag. Als de oneplus 3 weer op voorraad is en ik hem ga bestellen (soft gold) en ik bestel daar een flipcase bij worden die gelijk geleverd of worden dat 2 aparte pakketjes?

Anders wil ik namelijk voor die tussentijd een 'goedkope' case hebben zodat ik niet een aantal dagen/weken zonder moet.
Mijn ervaring is dat ze dat samen leveren. Was bij de X en nu bij de 3 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
Ben nu vakantie, dus helaas vrijdag pas proberen, maar mijn OnePlus 3 is na precies 3 weken vandaag geleverd om 12.22.

Het mocht even duren, maar uiteindelijk gelukkig toch korter dan verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Google Play: Deliveries Pakket Tracker

Deze app werkt trouwens prima als je tracking status van DHL wilt volgen. Heb mijn tracking nummer als DHL en DHL.nl toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukevanDrie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 16:47

LukevanDrie

Teamlead Mediateam
OP3 Graphite besteld op 8 augustus via normale (gratis) verzending, toestel ontvangen op 29 augustus. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:56

JanAd

Wind’s howling

Ik ben aan het overwegen er eentje te bestellen zodra ze morgen (?) terug te bestellen zijn. Kan ik best 's nachts al beginnen te F5'n of gewoon dinsdag overdag rustig bestellen? :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:10
Weet iemand of de verkoop vannacht om 0:00 start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 16:57
pvtonger schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:29:
Weet iemand of de verkoop vannacht om 0:00 start?
Sales for the following regions will be temporarily paused on oneplus.net from August 9th 0:00 (CEST) until September 12th 23:59 (CEST)
Dus die gaat 13 september 0:00 in de verkoop, als ik het goed begrijp.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 16:57
JanAd schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:16:
Ik ben aan het overwegen er eentje te bestellen zodra ze morgen (?) terug te bestellen zijn. Kan ik best 's nachts al beginnen te F5'n of gewoon dinsdag overdag rustig bestellen? :)
Kan beide. Maar hoe vroeger je bestelt, hoe eerder je hem in huis hebt. De levertijd zal wel snel oplopen.

Zie ook mijn reactie hier: P1nGu1n in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen" (waar jouw bericht ook thuis hoort)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:10
P1nGu1n schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:53:
Dus die gaat 13 september 0:00 in de verkoop, als ik het goed begrijp.
Dan kan ik lekker op tijd naar bed (vandaag) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik vind het allemaal heel verwarrend op internet. Op hun website staat niet beschikbaar tot 12 september 23:59. Maar, als ik dan weer kijk op de Nederlandse Facebook pagina van OnePlus dan staat daar dat hij maandag (morgen dus) weer beschikbaar is.

https://www.facebook.com/...8/636379629863105/?type=3

Wat is het nu? Want als dat morgen als is dan zit ik er vannacht in ieder geval klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
pvtonger schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:59:
[...]

Dan kan ik lekker op tijd naar bed (vandaag) ;-)
13 september 00:00 is over enkele uurtjes.

Ik ga er vanuit dat hij over iets minder dan 4 uur weer bestelbaar wordt.

Edit: ah, onduidelijkheid, tot 12 september 23:59 niet bestelbaar... Misschien toch nog een nachtje extra slapen :P

* yannickie111 legt zijn OP3 even aan de dash charge :+

[ Voor 24% gewijzigd door yannickie111 op 11-09-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

yannickie111 schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:17:
[...]

13 september 00:00 is over enkele uurtjes.

Ik ga er vanuit dat hij over iets minder dan 4 uur weer bestelbaar wordt.

Edit: ah, onduidelijkheid, tot 12 september 23:59 niet bestelbaar... Misschien toch nog een nachtje extra slapen :P

* yannickie111 legt zijn OP3 even aan de dash charge :+
Ik ga voor de veiligheid straks na 23.59u. toch even kijken. Staat er niks, dan is het voor morgen maandag op dinsdag nacht. (Ik gok nog altijd op pas dinsdag)

edit: counting down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

JanAd schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:21:
[...]

Ik ga voor de veiligheid straks na 23.59u. toch even kijken. Staat er niks, dan is het voor morgen maandag op dinsdag nacht. (Ik gok nog altijd op pas dinsdag)
Ik zit voor de zekerheid ook klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Brummetje schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:38:
[...]

Ik zit voor de zekerheid ook klaar :)
Nou vooruit, ik óók dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Het zal toch maandag avond 23.59u. zijn... Nog een dagje geduld. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 19:30
Helaas...

Morgen volgende poging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Hehheh, op het OnePlus forum worden ze gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Nou morgen maar proberen inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Omer schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:02:
Hehheh, op het OnePlus forum worden ze gek :)
Deze vond ik wel goed:

Stability test passed :D See you tomorrow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:11

Neomess

neomess.nl

De bestellingen lijken geopend te zijn.....

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Neomess schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:16:
De bestellingen lijken geopend te zijn.....
Je hebt gelijk, ik heb er net eentje in m'n winkelkar kunnen steken. oOo :)B

Edit: En besteld!! _/-\o_ <+:) *O*

[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 12-09-2016 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
JanAd schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:49:
[...]

Je hebt gelijk, ik heb er net eentje in m'n winkelkar kunnen steken. oOo :)B

Edit: En besteld!! _/-\o_ <+:) *O*
Ik óók hiero :)

PS: Iets zei me dat t idd wel eens eerder zou kunnen worden dan sep 12 23.59u..
PPS: En óók zoals verwacht: Ik had me onlangs ingeschreven voor een notification mail, maar natuurlijk nog niet gekregen.

[ Voor 15% gewijzigd door Omer op 12-09-2016 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:47
Ik had het ook pas morgen verwacht, en het allermooiste: estimated shipment date 13 sep. 2016
Dus als het goed is komt hij ook nog vrij snel i.p.v. de 3 weken die al eerder te zien waren in dit topic.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disme
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik had deze ochtend ook een voorgevoel dus voor dag en dauw gecheckt en graphite besteld voor de zoon.

Estimated dispatch: 12 september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Disme schreef op maandag 12 september 2016 @ 07:30:
Ik had deze ochtend ook een voorgevoel dus voor dag en dauw gecheckt en graphite besteld voor de zoon.

Estimated dispatch: 12 september :)
Bij mij stond "estimated shipment date 13 sep. 2016" (en 19 sep. als verwachte leverdatum).

Ik had de Standard Shipping gekozen. Dus ik gok even dat jij de Priority hebt gekozen?

[ Voor 5% gewijzigd door Omer op 12-09-2016 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Besteld! Met prio shipping (pa gaat vrijdag op vakantie) dus hopelijk donderdag (zoals verwacht) binnen!

[ Voor 85% gewijzigd door Brummetje op 12-09-2016 08:01 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.