Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Ik heb zondagnacht de Grafite besteld, komende van de OPO...Status blijft maar op pending shipment staan, dus zojuist even contact opgenomen via livechat. Blijkbaar ligt het toestel al klaar in het warenhuis en mij werd verteld dat ik morgen waarschijnlijk een tracking status kon opvragen...Officiële levering is 16 augustus, maar we weten inmiddels dat deze info bij vrijwel niemand klopt.

Nu nog even wachten voor ik weer kan genieten van het nieuwe speeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Bij Geekbuying is de OP3 in de aanbieding voor €385
http://www.geekbuying.com...gn=DMWEB_Holiday_20160804

Gaat om de Graphite versie, de gold is €13,69 duurder.
Met coupon gaat er nog 10 dollar af.
$10 off coupon for orders over $200: 10$ORDER200

[ Voor 18% gewijzigd door sigilens op 04-08-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog is contact opgenomen met de LiveChat, track&trace opgevraagd (blijkt NIET overeen te komen met wat ik krijg via mijn bestelnr):

Status From Wed, 03.08.16 19:47
The shipment has been processed in the parcel center of origin.

Ik blij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
sigilens schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:23:
Bij Geekbuying is de OP3 in de aanbieding voor €385
http://www.geekbuying.com...gn=DMWEB_Holiday_20160804

Gaat om de Graphite versie, de gold is €13,69 duurder.
Met coupon gaat er nog 10 dollar af.
$10 off coupon for orders over $200: 10$ORDER200
Komen daar geen invoer kosten bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
Ik zie niet in waarom je voor die 14 euro verschil risicos wil nemen door te kopen van een of andere random Chinese winkel ipv langs het officiële kanaal.
Bovendien krijg je ook het Chinese model. Vergelijk de frequenties maar eens met hier : https://oneplus.net/global/3/specs . Geen idee wat de impact is, maar geef mij dan maar het Europese model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff.... Heb ook maandagmiddag de Soft Gold bestelt maar bij mij staat bij DHL nog altijd dat hij in het pakketcenter van oorsprong ligt :-(

Snap echt niet hoe ze dit logistiek voor elkaar krijgen. Toestellen komen uit hetzelfde depot, moeten naar dezelfde regio maar blijkbaar slagen ze er toch niet in om dezelfde service te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:46:
Pfff.... Heb ook maandagmiddag de Soft Gold bestelt maar bij mij staat bij DHL nog altijd dat hij in het pakketcenter van oorsprong ligt :-(

Snap echt niet hoe ze dit logistiek voor elkaar krijgen. Toestellen komen uit hetzelfde depot, moeten naar dezelfde regio maar blijkbaar slagen ze er toch niet in om dezelfde service te geven.
Heb je je T&Tcode opgevraagd via de livechat? Want als ik opzocht met mijn ordernr bleef ik ook dezelfde status zien ("pakket was niet klaar voor zending en is us niet opgehaald"). Gister via livechat de echte Track&Trace opgevraagd en nu kan ik dus zien dat hij in het land van bestemming is toegekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ComeseeBabmi

Jazeker, heb m'n code ook gekregen via de lifechat.

Intussen is de status veranderd en zit m'n phone nu blijkbaar in het sorteercentrum in Keulen om naar Belgïe te komen. Heeft er dus 24uur over gedaan om vanuit Rüdersdorf naar Köln te gaan :/

Hoop dat de rest van het traject iets sneller gaat zodat ik hem dan maandag toch heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Vandaag bezorger langsgekomen, maar ben op werk en verder niemand thuis :-(
Had hem ook maandag middag besteld, OP3 Soft Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:31
Sinds vanmorgen 9:55 staat de status op "Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.". Houdt dit in dat ik deze vandaag nog kan ontvangen? Of wordt dat morgen?

Ik moet eigenlijk nog weg vandaag maar ben bereid op het pakketje te wachten als hij vandaag komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Exception schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:41:
Sinds vanmorgen 9:55 staat de status op "Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.". Houdt dit in dat ik deze vandaag nog kan ontvangen? Of wordt dat morgen?

Ik moet eigenlijk nog weg vandaag maar ben bereid op het pakketje te wachten als hij vandaag komt.
Dat wordt morgen ;)

De volgende stappen zijn:
- Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.
- Bezorger is met pakket onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde situatie bij mij.... zal dus maandag worden (zaterdag wordt normaal niet geleverd, dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde bij mij.

De zending is aangekomen in het land van bestemming bij het verloop staat er een douane symbool en
bij de volgende stap staat er de zending wordt naar het bezorgdepot vervoerd.

Op zaterdag wordt er niet geleverd door DHL in Belgiê volgens hun site.
Levering zal dus voor maandag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Ah, dan wordt het nog even wachten. Hier wordt het dan waarschijnlijk zaterdagochtend. Je kunt hier op de Track&Trace-pagina checken wanneer de levertijden zijn in jouw postcodegebied (voor Nederland in ieder geval).

[ Voor 52% gewijzigd door Exception op 05-08-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jeffrey.... Euhm.... kan ik nu aan je deur staan wachten morgen op je telefoon ? Je post hier wel je T&T code enzo !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:06:
@Jeffrey.... Euhm.... kan ik nu aan je deur staan wachten morgen op je telefoon ? Je post hier wel je T&T code enzo !?
Ja, was niet slim. Had het niet door. Is aangepast :) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Ik heb hem gister besteld(Gold). Ik hoop eigenlijk niet dat ik hem volgende week krijg. Was er vanuit gegaan dat ze slecht leverbaar waren en later zouden komen. Nu zie ik dat ze toch redelijk snel geleverd worden.

Ben volgende week een weekje weg. Leveren ze trouwens ook bij de buren? Of nemen ze hem mee naar het distributiecentrum in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druiper
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-01-2019
Nicap schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:26:
Ik heb hem gister besteld(Gold). Ik hoop eigenlijk niet dat ik hem volgende week krijg. Was er vanuit gegaan dat ze slecht leverbaar waren en later zouden komen. Nu zie ik dat ze toch redelijk snel geleverd worden.

Ben volgende week een weekje weg. Leveren ze trouwens ook bij de buren? Of nemen ze hem mee naar het distributiecentrum in de buurt?
Het wordt geleverd door DHL, voor zover ik weet leveren die nooit direct af aan de buren. Bovendien moet er getekend worden, wat ik toch nooit zou doen als buren zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Druiper,

Quote vanaf de site van DHLparcel: "Was je niet thuis toen onze chauffeur bij je langskwam? Dan vind je een kaart in je brievenbus waarop staat aangeven of we je pakket eventueel bij je buren hebben kunnen afgeven. Als dat niet het geval is, dan staat de door ons gekozen nieuwe afleveroptie aangevinkt: je kan je pakket afhalen in een DHL Parcelshop of we komen de volgende werkdag opnieuw bij je langs. Met behulp van je zendingnummer en je postcode, kan je hier tot 22u30 een andere afleveroptie kiezen."

Maw... ze checken dus wel bij de buren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:45

Laguna

Connaisseur

Nicap schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:26:

Alleen de Graphite variant is momenteel slecht leverbaar, de Soft Gold versie is pas net uit.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:49
Druiper schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:18:
[...]

Het wordt geleverd door DHL, voor zover ik weet leveren die nooit direct af aan de buren. Bovendien moet er getekend worden, wat ik toch nooit zou doen als buren zijnde.
Mijn OP3 heeft DHL ook bij de buren geleverd, was wel in België. Ik vond het persoonlijk helemaal niet erg, anders kon ik er nog een dag extra op wachten ;)

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 20:20
Tijdens mijn bestelling gevraagd wat de levertijd zou zijn, 'de levertijd klopt niet' dus ik vol vertrouwen donderdag bestellen. Vandaag toch maar even gevraagd of het nu echt binnen twee weken wordt geleverd, 'nee de website klopt'. Gelijk mijn bestelling geannuleerd.

Ik heb geen zin om een maand mijn geld te reserveren. Toch maar even wachten op de volgende Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J_star schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:39:
Tijdens mijn bestelling gevraagd wat de levertijd zou zijn, 'de levertijd klopt niet' dus ik vol vertrouwen donderdag bestellen. Vandaag toch maar even gevraagd of het nu echt binnen twee weken wordt geleverd, 'nee de website klopt'. Gelijk mijn bestelling geannuleerd.

Ik heb geen zin om een maand mijn geld te reserveren. Toch maar even wachten op de volgende Nexus.
dan gaat het alsnog paar weken duren voor je je geld terug krijgt dus beter gewoon afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Druiper schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:18:
[...]
Mijn oneplus 3 soft gold is gisteren ook bezorgd :)
Er lag netjes een briefje in de bus dat de telefoon bezorgd was bij de buren.
Ze doen het dus wel, misschien ook bezorger/regio afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:58

M0nkeymen

Monkeystyle!

Oneplus 3 gold, Normale levering:
Besteld: Maandagavond 18:00
Bezorgd: Zaterdag 10:30

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

NG00 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 09:57:
[...]

Mijn oneplus 3 soft gold is gisteren ook bezorgd :)
Er lag netjes een briefje in de bus dat de telefoon bezorgd was bij de buren.
Ze doen het dus wel, misschien ook bezorger/regio afhankelijk?
Ik plak wel een papier op het raam dat het eventueel bij de directe buren mag. DHL ophaalpunt is 25 km rijden.
Neem aan dat dat dan geen probleem zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1242
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-03-2024
Dit is niet helemaal het goede topic maar kon geen betere vinden

Ik heb een oneplus 3 besteld en die zou vandaag geleverd worden. Nou heb ik met mn stomme hoofd een verkeerde postcode ingevuld en dhl stuurt het nu terug naar duitsland. Ik heb met dhl contact gehad maar die zeggen dat ik bij oneplus moet zijn.
Iemand hier enige ervaring mee en zal de telefoon opnieuw verzonden worden naar het goede adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1242 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 14:44:
Dit is niet helemaal het goede topic maar kon geen betere vinden

Ik heb een oneplus 3 besteld en die zou vandaag geleverd worden. Nou heb ik met mn stomme hoofd een verkeerde postcode ingevuld en dhl stuurt het nu terug naar duitsland. Ik heb met dhl contact gehad maar die zeggen dat ik bij oneplus moet zijn.
Iemand hier enige ervaring mee en zal de telefoon opnieuw verzonden worden naar het goede adres?
dats kut maar heb je die live chat probeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:56
Zelf overweeg ik om dit toestel aan te schaffen, alleen lijkt het wel alsof ze nu compleet door hun voorraad zijn :/

7 weken verwachte levertijd is wel erg lang. Ben benieuwd of ze na hun verkoopstop weer voldoende voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Status al sinds gisteren avond op "De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.".

Werken die duitsers niet in het weekend :+ ?

Iemand ervaring met niet thuis zijn wanneer de bezorger langs kom maar dus helaas ook niet mogelijk om aan het kaartje te komen wat de bezorger door de brievenbus duwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 12:26
Ik liep tegen het zelfde 'probleem' aan |:(
Wellicht dat er in de tussentijd iets anders voorbij komt..
Ro-Me schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:03:
Zelf overweeg ik om dit toestel aan te schaffen, alleen lijkt het wel alsof ze nu compleet door hun voorraad zijn :/

7 weken verwachte levertijd is wel erg lang. Ben benieuwd of ze na hun verkoopstop weer voldoende voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphite normale zending naar België
op 28/07 om 21u33 besteld
en geleverd op 08/08 om 10u33 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietvanpiet
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-01 15:06
Op 1 augustus besteld, de oneplus met cover.
Zojuist op maandag 8 augustus bevestiging van verzending ontvangen.

Verzendwijze:
Priority PAKET

Nog geen trackingnummer ontvangen.
Is deze wel ergens te vinden, of moet dat via livechat aangevraagd worden?

Tibber - Dynamic ESS: 3x Multiplus II 3000/48 - 3x US5000 - 15kWh - Cerbo GX - Beta VRM - 3500Wp solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:44:
Graphite normale zending naar België
op 28/07 om 21u33 besteld
en geleverd op 08/08 om 10u33 :)
Ik heb de mijne ook besteld rond dat uur. Die van mij is momenteel in België en klaar om naar dhl Antwerpen verzonden te worden. Zat er nog veel tijd tussen deze stap en de levering bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 13:16
frietvanpiet schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:57:
Op 1 augustus besteld, de oneplus met cover.
Zojuist op maandag 8 augustus bevestiging van verzending ontvangen.

Verzendwijze:
Priority PAKET

Nog geen trackingnummer ontvangen.
Is deze wel ergens te vinden, of moet dat via livechat aangevraagd worden?
Zou in de bevestigingsmail moeten staan onderin. Dat nummer vul je op de dhl site in voor de tracking.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Ik heb de mijne ook besteld rond dat uur. Die van mij is momenteel in België en klaar om naar dhl Antwerpen verzonden te worden. Zat er nog veel tijd tussen deze stap en de levering bij jou?
Die van mij heeft 05/08 om 10u45 status Gereed voor vertrek naar dhl ternat gekregen
en is op 06/08 om 03u57 overgegeaan naar status Gesorteerd op vestiging dhl ternat.
Dat was natuurlijk in het weekend en deze morgen om 08u56 was de Zending onderweg voor aflevering en om 10u33 afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck3D78
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-09 19:30
OnePlus 3 graphite besteld op 01/08/2016. Verwachte levering: 5 september.
Via de chat werd ik geïnformeerd dat de leveringsdata wellicht kloppen.
De golden wordt wellicht binnen 11 werkdagen verstuurd maar annuleren van mijn order lijkt niet te lukken.
Als ik op 'cancel order' druk krijg ik de mogelijkheid op de knop 'take me back' te drukken maar niet op de knop 'proceed' want die is geblokkeerd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietvanpiet
-MB- schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Zou in de bevestigingsmail moeten staan onderin. Dat nummer vul je op de dhl site in voor de tracking.,
Dat is het gekke...
Alleen het ordernummer en mijn eigen telefoonnummer staat er in. Verder geen andere nummers...

Tibber - Dynamic ESS: 3x Multiplus II 3000/48 - 3x US5000 - 15kWh - Cerbo GX - Beta VRM - 3500Wp solar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 13:16
frietvanpiet schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Dat is het gekke...
Alleen het ordernummer en mijn eigen telefoonnummer staat er in. Verder geen andere nummers...
Staat hier geheel onderin net voor de " Thank you, Oneplus."

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D6elS7L.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Ik kreeg ook net de mail dat mijn graphite versie verzonden is, alleen mist het stukje "Shipped by" en "Tracking Number" zoals in de vorige printscreen deze wel aanwezig is. :( Vanavond maar even de live chat erbij roepen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietvanpiet
Adimeuz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:32:
Ik kreeg ook net de mail dat mijn graphite versie verzonden is, alleen mist het stukje "Shipped by" en "Tracking Number" zoals in de vorige printscreen deze wel aanwezig is. :( Vanavond maar even de live chat erbij roepen >:)
Exact dat dus, die regel ontbreekt ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adimeuz
frietvanpiet schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Exact dat dus, die regel ontbreekt ;-)
Juist. Even contact hebben met de live chat heeft de track&trace code opgeleverd. Echter is het pakketje nog niet in de DHL systemen ingevoerd, voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
Update van mijn bestelling van de Graphite op 31/7

Donderdag zoals gezegd via chat te horen gekregen dat mijn toestel klaar lag in het warehouse om opgehaald te worden en dat ik de volgende dag contact op kon nemen via livechat voor een tracking code.

Vrijdag dus een chat sessie gehad en er was nog geen info. Chat medewerker verzekerde me dat ik binnen een paar uur een mail zou krijgen met de tracking info.Email niet aangekregen en zojuist nog maar eens een chat sessie gehad.

Toestel ligt dus nog altijd in het Warehouse en op de vraag wat er mis is gegaan en wanneer ik het toestel kan verwachten kreeg ik het antwoord dat de standaard wachttijd tot verzending vanuit het Warehouse nu 2-3 weken is!
Verder konden ze me daar niet helpen en kreeg ik alleen maar excuses en de vraag om geduldig te zijn :-(

Tot zover mijn altijd goede ervaring met Oneplus dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ach ik heb destijds ook nooit een track&trace code ontvangen, volgens mij is het meer uitzondering dan regel dat die erbij komt te staan. Ongeduldige mensen hier allemaal ;) al had ik zelf niet echt reden tot klagen:
6 juli besteld, 7 juli verzonden en 9 juli aangeboden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
Laguna schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:04:
Ach ik heb destijds ook nooit een track&trace code ontvangen, volgens mij is het meer uitzondering dan regel dat die erbij komt te staan. Ongeduldige mensen hier allemaal ;) al had ik zelf niet echt reden tot klagen:
6 juli besteld, 7 juli verzonden en 9 juli aangeboden.
Ik ben niet per se ongeduldig, maar als mij verteld wordt dat mijn toestel klaar ligt om de deur uit te gaan binnen enkele uren, dan verwacht ik niet 4 dagen later te horen dat dit nog niet het geval is en het misschien nog 2-3 weken kan duren...Dus het gaat niet om het ontvangen van de code, want ik weet dat het toestel nog niet verzonden is...

Anyway..Ze proberen nu te kijken wat er mis gegaan is en hopen zo snel mogelijk het toestel op te kunnen sturen...Afwachten maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adimeuz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:32:
wanneer besteld ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adimeuz
Maandag 1 augustus rond half 10 'sochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:11
De Soft Gold die ik eergisteren heb besteld heeft inmiddels de status 'Dispatched' terwijl de estimated dispatch date op 12/8 stond (delivery op 19/8). De graphite-versie had een te lange levertijd en mijn OPO is overleden...

Zoals het ernaar uitziet is er nog voldoende voorraad (wat betreft Soft Gold).

Aangename verrassing dit. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adimeuz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:47:
[...]

Maandag 1 augustus rond half 10 'sochtends.
heb die van mij 02-08 bestel dus denk dat ik em over twee weken pas krijgt en is een graphite versie want ik die juist mooi ondat het scherm ook zwart is snap je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn oneplus 3 graphite besteld op 29/7.
Sinds 4/8 bestelling doorgegeven naar DHL.
Vanmorgen 8/8 werd op3 verzonden van Germany, Köln naar België.
Duitsland - België is toch zover niet! :o

Edit: Iemand die weet hoelang het nog zou duren voor ik hem in mijn handen heb?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:59
Mijn gold wordt morgen geleverd (kreeg sms van DHL). Op website OP nog geen dispatched status. LOL

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomskii5 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:12:
Mijn gold wordt morgen geleverd (kreeg sms van DHL). Op website OP nog geen dispatched status. LOL
niks is goed maar je krijgt em wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

boer95 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Ik ben niet per se ongeduldig, maar als mij verteld wordt dat mijn toestel klaar ligt om de deur uit te gaan binnen enkele uren, dan verwacht ik niet 4 dagen later te horen dat dit nog niet het geval is en het misschien nog 2-3 weken kan duren...Dus het gaat niet om het ontvangen van de code, want ik weet dat het toestel nog niet verzonden is...

Anyway..Ze proberen nu te kijken wat er mis gegaan is en hopen zo snel mogelijk het toestel op te kunnen sturen...Afwachten maar..
Mijn post was ook geen reactie op jou, maar een algemene reactie. Onduidelijkheid is altijd vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik had geen haast met het bestellen van een nieuwe telefoon, maar zonet toch maar besteld omdat ik pas een bericht voorbij zag komen dat OnePlus de verkoop van OnePlus 3 pauzeert vanaf morgen (wat natuurlijk ook een marketing iets kan zijn).

Sep 20, 2016
Estimated dispatch

Sep 27, 2016
Estimated delivery

Maar als ik het goed gelezen heb, kan het altijd nog veel eerder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
Laguna schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Mijn post was ook geen reactie op jou, maar een algemene reactie. Onduidelijkheid is altijd vervelend.
Haha..ok, no problem! Was maar gewoon om te verduidelijken ;)

Mijn status is nu veranderd naar dispatched, dus nu is hij echt onderweg :P :P :P
Nog even chat gestart en toevallig dezelfde chatmedewerker die me hielp. Vroeg hem wat er in die tussentijd gedaan was dat de status nu wel veranderd was, maar meer dan een standaard antwoord dat de medewerkers van het Warehouse gewoon hun best doen om orders de deur uit te krijgen kreeg ik niet. Kreeg wel in de vorige chat nog te horen dat hij mijn klacht/vraag door ging sturen, dus ik denk dat er toch iemand snel werk van heeft gemaakt. Thumps up anyway

Nu nog even wachten op een tracking nummer, stond nog niet in de mail en hopelijk snel de OP3 in mn handen :) :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runescom
  • Laatst online: 13:43
Jeeej, die van mij stond op 5 september delivery en is nu naar 25 augustus gegaan. Tevens naar status: Processing. Dispatch naar 18 augustus.. ;)

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Runescom schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:12:
Jeeej, die van mij stond op 5 september delivery en is nu naar 25 augustus gegaan. Tevens naar status: Processing. Dispatch naar 18 augustus.. ;)
hahah die van mij ook alleen weet hoe lang dat duurt met processing.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:16:
[...]

hahah die van mij ook alleen weet hoe lang dat duurt met processing.. :)
Haha, geen idee.. Maar ik zie op de website dat de levertijd van 7 weken naar 3 weken is gegaan, dus denk dat ze binnenkort wel gaan leveren.. Wie weet hebben we hem nog eerder.. (Kan eigenlijk niet meer wachten..)

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Runescom schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:17:
[...]

Haha, geen idee.. Maar ik zie op de website dat de levertijd van 7 weken naar 3 weken is gegaan, dus denk dat ze binnenkort wel gaan leveren.. Wie weet hebben we hem nog eerder.. (Kan eigenlijk niet meer wachten..)
klopt heel veel hebben het zelfs dagen eerder dus we zien het wel gap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangli
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-07 21:53
Tomskii5 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:12:
Kreeg je eerder een bericht van OP met daarin een t&t code?
Anders: hoe heb je een SMS kunnen krijgen van DHL?
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:56
Runescom schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:12:
Die van mij (besteld op 4 augustus) staat nog steeds op 26 aug. dispatch en 2 sep. delivery, geen vervroegde levertijd voor mij dus... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:59
Mangli schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:25:
[...]

Kreeg je eerder een bericht van OP met daarin een t&t code?
Anders: hoe heb je een SMS kunnen krijgen van DHL?
:)
Bij bestelling je gsm nummer opgeven? ;).

Nee ik had eerder geen code ontvangen van OP. Ik heb gewoon de SMS van DHL gekregen met tracking code en verwachte leverdatum (koerier is nu onderweg). Het ironische van heel de zaak is dat de bestelling op de OP website vandaag pas op dispatched gezet is. Lol.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwantsmore
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-07 09:46
Besteld op 4 augustus - Expected dispatch helaas pas op 26 aug.

Net gechat met OPO en die gaven helaas aan dat deze data correct zijn. Oftewel; hou rekening met 3 weken levertijd als je dit ding wilt bestellen. Tegenvaller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:19
Gisteren op de valreep toch een besteld. Estimated dispatch op 20 september. Als hij eerder komt, leuk, zo niet dan heb ik pech :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robh345
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-05 15:59
ik heb hem ook besteld op 1 aug.
toen stond er dat estimated dispatch time 29 aug was.
gisteren is die tijd terug gesprongen naar 18 aug. :D
dus de telefoon kan eerder binnen komen dan in eerste instantie gezegd wordt.
ik hoop dat ik hem snel binnen heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03 16:19
Hier op 2 augustus besteld, estimated dispatch stond op 25 aug, en estimated delivery stond op 2 september.

Gisteren ook hier terug gesprongen naar 18 aug (dispatch) en 25 aug (delivery)

even wachten dus nog...

while ( !$succeed ) { $try++ }

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ptrck
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11-2021
Info over mijn levering:

03.08.2016 Besteld
Status gaf aan: 10.08.2016 - Verzenden || 17.08.2016 - Levering

Deze status wijzigde nog naar: 17.08.2016 - Verzenden || 23.08.2016 - Levering

Uiteindelijk 08.08.2016 mail ontvangen dat hij verzonden was.
Verstuurd vanuit Duitsland (Berlijn area)
Zojuist aangekomen in Nederland warehouse.
Mogen zal hij geleverd worden :)

Sneller dan gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
ptrck schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:13:
Info over mijn levering:

03.08.2016 Besteld
Status gaf aan: 10.08.2016 - Verzenden || 17.08.2016 - Levering

Deze status wijzigde nog naar: 17.08.2016 - Verzenden || 23.08.2016 - Levering

Uiteindelijk 08.08.2016 mail ontvangen dat hij verzonden was.
Verstuurd vanuit Duitsland (Berlijn area)
Zojuist aangekomen in Nederland warehouse.
Mogen zal hij geleverd worden :)

Sneller dan gedacht!
Een soft gold of Graphite? Ik heb een Graphite besteld op 3-08 maar die staat nog op pending shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrck
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11-2021
Luqq schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:26:
[...]

Een soft gold of Graphite? Ik heb een Graphite besteld op 3-08 maar die staat nog op pending shipment.
Soft gold natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Ik heb een Graphite besteld, ik had een e-mail dat hij verstuurd is.. :) 2 Augustus besteld..

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:13

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Runescom schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:32:
Ik heb een Graphite besteld, ik had een e-mail dat hij verstuurd is.. :) 2 Augustus besteld..
Krijg ik toch nog een beetje hoop dat ik ook snel een e-mail ga ontvangen, heb hem namelijk op 3 augustus besteld en de Estimated dispatch van Aug 26, 2016 is bij mij afgelopen week niet gewijzigd.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runescom schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:32:
Interessant, waar stond je estimated dispatch / delivery eerst op? En had je besteld met priority shipping?

Heb zelf ook op 2 augustus een graphite besteld en de estimated delivery is inmiddels 25 augustus (was eerst 5 september).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Als de bezorger langs is geweest en je hebt geen code gehad of kan je niet wachten om je bezorgmoment in te plannen? Gewoon pakketnummer invoeren waar je de bezorgercode moet invoeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:16:
[...]

Interessant, waar stond je estimated dispatch / delivery eerst op? En had je besteld met priority shipping?

Heb zelf ook op 2 augustus een graphite besteld en de estimated delivery is inmiddels 25 augustus (was eerst 5 september).
Hij stond in eerste instantie op 25 augustus, toen terug naar 18 augustus en is nu verstuurd.
Delivery stond eerst op 5 september toen op 25 augustus.

Ik hou jullie op de hoogte, pakket is nog niet opgehaald bij One Plus.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03 16:19
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:16:
[...]

Sinds vanochtend zit ik tussen dispatched en delivery in, mailtje van DHL ook ontvangen.... (ook op 2 aug besteld, graphite).

while ( !$succeed ) { $try++ }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runescom schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:39:
[...]

Hij stond in eerste instantie op 25 augustus, toen terug naar 18 augustus en is nu verstuurd.
Delivery stond eerst op 5 september toen op 25 augustus.

Ik hou jullie op de hoogte, pakket is nog niet opgehaald bij One Plus.
Bas_je schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:50:
[...]

Sinds vanochtend zit ik tussen dispatched en delivery in, mailtje van DHL ook ontvangen.... (ook op 2 aug besteld, graphite).
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clog
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 12:13
One plus stelt in dispatch bericht dat je het pakketje eerst moet openen en controleren of alles erin zit en dan pas ondertekenen. Bezorger gaat hier vlgs mij no-way mee akkoord. Hoe doen jullie dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmatsko
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 08:18
Nadat ik de OP3 besteld had kreeg ik natuurlijk een Track en Trace code voor DHL Duitsland. Deze vermelde dat hij sinds 12 september is doorgegeven aan DHL Nederland maar vervolgens hebben zij nooit mijn pakketje ontvangen.
Na contact opgenomen te hebben met DHL Nederland en Duitsland moest ik maar contact opnemen met de verzender.
Dit heb ik natuurlijk gedaan, via de chat en uiteindelijk is er een ticket aangemaakt die sinds 3 augustus bij de afdeling logistiek team valt. Omdat ik nog steeds geen reactie daarvan gekregen had heb ik nog maar even een berichtje gestuurd of ze alsjeblieft een nieuwe willen sturen of mijn geld terug willen geven. Maar sinds 3 augustus heb ik niks meer gehoord. Wat kan ik het beste doen in mijn positie?

Oja ik heb hem op 7 juli gekocht..

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/soy8tj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een tijdje ups account en net kreeg ik een email van ups morgen einde van de dag krijg ik een pakket uit Polen nice dus ik ga nu slapen dan zodat snel morgen word en morgen heb vrij dus heerlijk is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
sylvesterrr schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:52:
De Soft Gold die ik eergisteren heb besteld heeft inmiddels de status 'Dispatched' terwijl de estimated dispatch date op 12/8 stond (delivery op 19/8). De graphite-versie had een te lange levertijd en mijn OPO is overleden...

Zoals het ernaar uitziet is er nog voldoende voorraad (wat betreft Soft Gold).

Aangename verrassing dit. Ben benieuwd!
En ik heb 'm vandaag mogen ontvangen. Als ik het welbekende topic op oneplus.net lees ben ik niet de enige.

Wil je snel een OPO3? Bestel dan de Soft Gold-versie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:15:
[...]

En ik heb 'm vandaag mogen ontvangen. Als ik het welbekende topic op oneplus.net lees ben ik niet de enige.

Wil je snel een OPO3? Bestel dan de Soft Gold-versie. :+
ik heb graphite woensdag bestelt en krijg em morgen en ups komt em morgen bezorgen maar ik dacht word alleen bezorg door DHL maar goed :)

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 22:53:
[...]

ik heb graphite woensdag bestelt en krijg em morgen en ups komt em morgen bezorgen maar ik dacht word alleen bezorg door DHL maar goed :)
Woensdag 3-08 besteld? Ik ook, maar staat nog steeds op shipment pending, estimate 26 aug en delivery op 2 september.

Verwijderd

Luqq schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:11:
[...]

Woensdag 3-08 besteld? Ik ook, maar staat nog steeds op shipment pending, estimate 26 aug en delivery op 2 september.
ik heb priority misschien heb standaad shipping daarom anders moet afwachten tot vrijdag en het kan ook zijn dat hij onderweg weg dus dan je miss later die t&t

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:11
Na de brexit en de schommelingen pond/euro liet pei al uitschijnen dat een prijsverhoging in Europa mogelijk was. Hopelijk kletsen ze er geen 50€ bij zodra terug beschikbaar in september....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 22:53:
[...]

Zo, dan heb je geluk. :) Ik verwachtte de Soft Gold eigenlijk pas eind vorige week, en de Graphite had een verwachte levertijd van medio september. Aangezien mijn OPO stuk is en ik enkel een iPhone 4S als backup heb ben ik maar voor de Soft Gold gegaan (en de kleurstelling past eigenlijk heel goed bij mijn Galaxy S2 tablet :P).

Dat ik de telefoon gisteren heb ontvangen is een aangename verrassing, mag ook weleens. :Y

Verwijderd

sylvesterrr schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:14:
[...]

Zo, dan heb je geluk. :) Ik verwachtte de Soft Gold eigenlijk pas eind vorige week, en de Graphite had een verwachte levertijd van medio september. Aangezien mijn OPO stuk is en ik enkel een iPhone 4S als backup heb ben ik maar voor de Soft Gold gegaan (en de kleurstelling past eigenlijk heel goed bij mijn Galaxy S2 tablet :P).

Dat ik de telefoon gisteren heb ontvangen is een aangename verrassing, mag ook weleens. :Y
Out For Delivery
Utrecht, Netherlands en ik woon vlakbij Utrecht dus hij is hier happy me _/-\o_

Verwijderd

sylvesterrr schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:14:
[...]

Utrecht, Netherlands 11/08/2016 6:55 Wordt afgeleverd
11/08/2016 6:55 Importscan
11/08/2016 6:48 Bestemmingsscan
11/08/2016 6:43 Aankomstscan
Koeln, Germany 11/08/2016 3:35 Vertrekscan
Koeln, Germany 10/08/2016 23:07 Aankomstscan
Gorzow Wielkopolski, Poland 10/08/2016 14:54 Vertrekscan
10/08/2016 13:23 Herkomstscan
Poland

dat ging snel zeg :)

• clog
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 12:13
Afgelopen maandag bericht gekregen van OP dat mijn telefoon verzonden is. De bijgeleverde tracking code lijkt van DHL maar is bij invullen op de DHL site nog steeds onbekend. Iemand enig idee ???

Verwijderd

clog schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:15:
Afgelopen maandag bericht gekregen van OP dat mijn telefoon verzonden is. De bijgeleverde tracking code lijkt van DHL maar is bij invullen op de DHL site nog steeds onbekend. Iemand enig idee ???
heb contact opgenomen met dhl want die van mij is neet geleverd door ups.hopelijk krijg je em deze week nog

Verwijderd

ik zag net dat mijm oneplus al die nieuwste update al hebt dus vind t top van oneplus en een dikke plus voor t snelle leverentijd :)

Verwijderd

Ik sta sinds dinsdag tussen verzonden en geleverd in. Maar heb nog nergens iets ontvangen van DHL of andere. Hoe kan ik meer informatie hierover krijgen?
Heb enkel een mail van oneplus zelf gekregen die confirmeerde dat mijn oneplus (soft gold) verzonden is.

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:01:
Ik sta sinds dinsdag tussen verzonden en geleverd in. Maar heb nog nergens iets ontvangen van DHL of andere. Hoe kan ik meer informatie hierover krijgen?
Heb enkel een mail van oneplus zelf gekregen die confirmeerde dat mijn oneplus (soft gold) verzonden is.
Als je even de zoekknop gebruikt had, dan had je gevonden dat je dit via de livechat kan opvragen bij OP.

• frietvanpiet
clog schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:15:
Je moet op de Duitse DHL site kijken. Die werkt bij mij beter dan de Nederlandse.

https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do?lang=nl&idc=xxxxxxxxxx

(vevang xxxx door je trackingnummer)

• frietvanpiet
Aangezien mensen graag de levertijd van de Graphite willen weten:

Op 1 augustus besteld incl. hoesje. Op 10 november door DHL aangeboden aan de deur.

• Adimeuz
frietvanpiet schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:08:

Op 1 augustus besteld incl. hoesje. Op 10 november door DHL aangeboden aan de deur.
Idem dito hier, precies dezelfde bestelling, was echter gisteren niet thuis dus ga hem vanavond ophalen bij een parcelshop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:01:
ga naar oneplus3 live chat en stel je vraag dan helpen ze je

• Faffiedemajeur
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:35
frietvanpiet schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:08:

3 mnd en 10 dagen :9 _O-

Verwijderd

dat klopt niet mijne stond 2september maar binnen 9 dagen netjes thuis aangeleverd en het is een graphite dus was verrassd misschien ondat ik priority heb gekozen. :)

• rjozzie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-02 18:31
mijne ( Graphite) op 3 augustus besteld. Status staat nog steeds op pending shipment met op 26 augustus dispatch en 2 september delivery.
Live chat Oneplus geeft aan gewoon afwachten totdat je een keer een mail ontvangt dat hij verscheept is.
Verder geven ze aan sorry voor de vertraging en de status is al dagen lang "ready for shipment ".

Verwijderd

rjozzie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:18:
mijne ( Graphite) op 3 augustus besteld. Status staat nog steeds op pending shipment met op 26 augustus dispatch en 2 september delivery.
Live chat Oneplus geeft aan gewoon afwachten totdat je een keer een mail ontvangt dat hij verscheept is.
Verder geven ze aan sorry voor de vertraging en de status is al dagen lang "ready for shipment ".
dat ik vind ik raar want ik las laatst tijd sommig eerder thuis krijgen dan andere zoals bij mij is ie eerder aangekomen miss hij onderweg en hopelijk heb em deze week binnen want het een super smartphone en kan niet een wennen aan hoe die ding mooie is echt een snelle ding en over een paar maanden cynogen erop gooien.
Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.