Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status update:

Woensdag 27/07 besteld, (OnePlus 3, extra Dash Charge bundle en een flip case)
Maandag 01/08 verzonden vanuit Polen,
Dinsdag 02/08 zending bij de koerier voor aflevering! _/-\o_

Dus die komt vandaag/morgen binnen! :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:43:
Status update:

Woensdag 27/07 besteld, (OnePlus 3, extra Dash Charge bundle en een flip case)
Maandag 01/08 verzonden vanuit Polen,
Dinsdag 02/08 zending bij de koerier voor aflevering! _/-\o_

Dus die komt vandaag/morgen binnen! :o :D
Ik heb hem ook woensdag besteld, maandag verzonden vanuit polen..
Bij staat er nu nog steeds:

Volgende stap
De zending wordt naar het pakketcentrum vervoerd.

Oftewel, nog 4 stappen. Vaag dat het pakketje bij jou vandaag of morgen al binnen is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 20:45

Toppertje

www.davideografie.nl

038Robijno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:07:
[...]

Ik heb hem ook woensdag besteld, maandag verzonden vanuit polen..
Bij staat er nu nog steeds:

Volgende stap
De zending wordt naar het pakketcentrum vervoerd.

Oftewel, nog 4 stappen. Vaag dat het pakketje bij jou vandaag of morgen al binnen is dan.
Ik heb hem dinsdag besteld, echter bij mij dezelfde mededeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:59
Raar dat voor NL het altijd vanuit Polen verzonden wordt. In België komt het vanuit de UK :)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Mijn accesoires: sandstone cade, screen protector en de dash charge kabel heb ik vandaag opeens binnen :*)
Wel erg raar dat hij nog niet is verwerkt dat hij is verzonden vanuit amsterdam en toch al heb.

De accesoires heb ik besteld op 28 juli en is 29 juli verstuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
Tomskii5 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:25:
In België komt het vanuit de UK :)
Hier toch niet hoor. Mijn OP3 kwam uit Duitsland (dat was toch in elk geval de eerste hop bij DHL).

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 02-08-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowTone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 23:50
Net een OP3 Graphite besteld met wat accessoires. Bij het bestellen stond er "Ships immediately", maar na het afronden van de bestelling is nu de estimated dispatch 29 augustus en de estimated delivery 5 september. Is ineens een hele maand later, da's wel een hoop. Even checken bij het service centre...

[ Voor 8% gewijzigd door LowTone op 02-08-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Ben ik trouwens de enige die momenteel niet op 'my orders' geraakt. Ik word omgeleid naar de homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBright
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 14:24
LowTone schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:10:
Net een OP3 Graphite besteld met wat accessoires. Bij het bestellen stond er "Ships immediately", maar na het afronden van de bestelling is nu de estimated dispatch 29 augustus en de estimated delivery 5 september. Is ineens een hele maand later, da's wel een hoop. Even checken bij het service centre...
Ik heb de vraag even gesteld aan oneplus;

Kirk said:
Nope, it would not take that long for the shipment. We're just having an issue right now on our website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
MrBright schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:15:
[...]

Kirk said:
Nope, it would not take that long for the shipment. We're just having an issue right now on our website.
Is wat ze tegen mij ook gezegd hebben. Een of andere bug op de website die het shipping estimate systeem op hol doet slagen waardoor je een onrealistische shipping date krijgt. Mij werd gezegd 2-3 dagen processing bij hun (je order klaarmaken) en dan 1 tot 7 dagen shipping afhankelijk van of je free of expedited shipping hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:09
Had ik het gister nog over dat mijn dispatch van 5 naar 8 augustus was veranderd. is hij vandaag al op de post gegaan :)

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij bij m'n huis verschijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvO80
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-11-2020
Rokz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:19:
Had ik het gister nog over dat mijn dispatch van 5 naar 8 augustus was veranderd. is hij vandaag al op de post gegaan :)

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij bij m'n huis verschijnt!
Dit geeft de burger moed. Heb mijn bestelling gisteren geplaatst (1 aug) en dispatch staat momenteel op 11 augustus. Nu maar hopen dat dit ook iets vroeger kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb net contact gehad met de live chat van oneplus..

Ik had gisteren in het begin van de middag een mail ontvangen van oneplus dat mijn toestel is verstuurd.

Maar als ik kijk op DHL.DE is hij alleen digitaal aangemeld.

Schijnt dus dat het toestel nog niet officieel de deur uit is bij oneplus.

Erg raar allemaal. Het kan een paar dagen duren, en dan nog de weg hier naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

038Robijno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:12:
Ik heb net contact gehad met de live chat van oneplus..

Ik had gisteren in het begin van de middag een mail ontvangen van oneplus dat mijn toestel is verstuurd.

Maar als ik kijk op DHL.DE is hij alleen digitaal aangemeld.

Schijnt dus dat het toestel nog niet officieel de deur uit is bij oneplus.

Erg raar allemaal. Het kan een paar dagen duren, en dan nog de weg hier naar toe?
Waarom is dit raar? Hij kan gisteren administratief bij DHL aangemeld zijn, maar fysiek nog niet zijn opgehaald. Dan gebeurd dit dus vandaag en kan jij vanavond of vanavond je toestel via trackandtrace volgen.

Het is natuurlijk niet zo vreemd dat DHL pas iets laat zien als ze het toestel daadwerkelijk in transport hebben.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bullet NL schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:54:
[...]

Waarom is dit raar? Hij kan gisteren administratief bij DHL aangemeld zijn, maar fysiek nog niet zijn opgehaald. Dan gebeurd dit dus vandaag en kan jij vanavond of vanavond je toestel via trackandtrace volgen.

Het is natuurlijk niet zo vreemd dat DHL pas iets laat zien als ze het toestel daadwerkelijk in transport hebben.
Dus jij denkt dat ik hem dan vanacht kan gaan volgen?
Lees niet eerder hier op het forum dat dit gebeurd is namenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 15:24
038Robijno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:07:
[...]
Dus jij denkt dat ik hem dan vanacht kan gaan volgen?
Lees niet eerder hier op het forum dat dit gebeurd is namenlijk.
Dat is wel redelijk standaard ja. Verzenders moeten eerst online aanmelden dat ze een pakket gaan verzenden. Op dat moment wordt er al een tracking nummer gegenereerd, terwijl het pakket dus nog gewoon altijd bij afzender ligt.
Trouwens... 'vannacht kan gaan volgen' : 't is ook niet dat je elk uur een update gaat krijgen he :). Mijn ervaring is dat constant naar die tracking gaan kijken meer ergernis opwekt dan opwinding :). Want de kans dat er niets geüpdatet is, is veel groter dan dat er wel een update is. Het is enkel wel handig om te weten op welke dag het gaat geleverd worden zodat je ook kan zorgen dat je thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag ook al een mailtje "Your order has been shipped",
maar op de site van DHL staat helaas "De zending was niet klaar voor verzending en kon daarom niet worden afgehaald."
Ik vond het al verdacht snel, ik heb gisteren pas de soft gold met was accessoires besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Als je het maar over de duivel hebt.. hij is nu bij stap 2 (vliegtuig?) Enig idee wanneer hij dan geleverd gast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:18:
Ik kreeg vandaag ook al een mailtje "Your order has been shipped",
maar op de site van DHL staat helaas "De zending was niet klaar voor verzending en kon daarom niet worden afgehaald."
Ik vond het al verdacht snel, ik heb gisteren pas de soft gold met was accessoires besteld...
Kans is groot dat de bestelling wel klaar was in het OnePlus warenhuis, maar dat hij niet meer in de karren geraakt is die de vrachtwagens ingaan richting DHL depot.
038Robijno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:22:
Als je het maar over de duivel hebt.. hij is nu bij stap 2 (vliegtuig?) Enig idee wanneer hij dan geleverd gast worden?
Met een beetje geluk kan dat morgen zijn. Ik vermoed dat DHL wel een depot heeft op Schiphol?

Ik weet in elk geval dat als het naar België per vliegtuig gaat het pakket de dag erop wordt afgeleverd.

[ Voor 28% gewijzigd door Tomskii5 op 02-08-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Kan misschien ook wel met de auto komen naar nederland.. komt namenlijk uit Rüdersdorf, Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

038Robijno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:36:
Kan misschien ook wel met de auto komen naar nederland.. komt namenlijk uit Rüdersdorf, Duitsland.
Indien hij per vrachtauto komt..... Rüdersdorf is voor een vrachtauto zeker een dag rijden, dus zal hij niet eerder dan vrijdag bij jou zijn...
Vliegen kan ook, dan komt hij morgen in NL aan, is hij Donderdag misschien bij jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomskii5 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:26:
[...]

Kans is groot dat de bestelling wel klaar was in het OnePlus warenhuis, maar dat hij niet meer in de karren geraakt is die de vrachtwagens ingaan richting DHL depot.
Jammer, waarschijnlijk deze week niet meer in huis dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowTone
  • Laatst online: 22-09 23:50
Ik heb het ook nog even via de livechat nagevraagd:

Ronnel said: Upon placing the order, we estimate 3 business days to process the parcel. Standard shipping takes an estimated 3-7 additional business days to arrive, while Priority shipping will take 2-5 business days. While we cannot provide an exact arrival date, you will receive a tracking number once the parcel is dispatched.

Direct shipping is wat optimistisch dan dus, maar zo te zien hoef ik er in ieder geval geen maand op te gaan wachten... Ben benieuwd.
MrBright schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:15:
[...]

Kirk said:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:13:
[...]

Jammer, waarschijnlijk deze week niet meer in huis dan?
Oh jawel hoor, ik ga ervan uit dat ze daar dagelijks wel enkele vrachtwagens volgeladen krijgen dus die gaat daags nadien mee zou ik zeggen. Laat ons zeggen dat je voor NL 2 werkdagen shipping nodig hebt en je hebt met geluk hem nog voor het weekend. Slechtste geval de maandag erop. DHL levert dan wel niet op zaterdag, ze werken wel op zaterdag dus er wordt nog gevlogen enzoverder :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sion94
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-01-2021
Een paar uurtjes geleden ook mijn one plus 3 Graphite besteld! Ik krijg ook als 'estimated dispatch' pas 29 augustus en pas levering de 5de september :p Maar zo te lezen hier is dit gewoon een bug.

Wat is de beste/betrouwbaarste site om een case te kopen? Voor België :) En niet aliexpress want dat kan lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn one plus 3 besteld op 28 juli, maar de status is nog steeds pending. Ik zie dus nog steeds geen vordering na mijn betaling. Is dit normaal en ben ik gewoon ongeduldig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Mijn soft gold oneplus 3, is al verzonden :)
Gaat toch snel, zou in eerste instantie volgens de site pas 5 augustus verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Waarom kan ik bij mijn track/trace status niet zien wanneer/hoe laat mijn pakket komt?

Hij is nu bij stap 3 van de 5 stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Gisteren de silver versie besteld, ben erg benieuwd hoe lang het in beslag gaat nemen.. :)

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAVL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-06-2022
Hier de 30ste besteld (graphite) en vandaag is de order qua status verder van pending naar processing gegaan.Ik word er wel ongeduldig van. ;) 8)7

Hoesje via Ebay is vanmorgen besteld en is al verzonden. De tegenstrijdigheid. 8)

[ Voor 22% gewijzigd door TAVL op 03-08-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

27e besteld, gisteren binnen. Al met al viel 't met de vertraging nogal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
NG00 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:39:
Mijn soft gold oneplus 3, is al verzonden :)
Gaat toch snel, zou in eerste instantie volgens de site pas 5 augustus verzonden worden.
Bij mij stond er 08 August toen ik hem maandag bestelde, maar nu is hij al dispatched. Alleen nog geen track & trace binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:36
Zo! Maandag half 1 de Soft Gold besteld met priority. Zojuist, 11:15 uur UPS aan de deur met mijn One+3 Soft Gold. Ik heb niks te klagen voor nu :)

edit: overigens staat hij bij Oneplus nog als dispatched, en heb ik geen trackingcode gekregen.

[ Voor 25% gewijzigd door Bockelaar op 03-08-2016 11:46 ]

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 20:45

Toppertje

www.davideografie.nl

Eric_Cantona schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:04:
27e besteld, gisteren binnen. Al met al viel 't met de vertraging nogal mee.
Voor welke verzendwijze heb je gekozen?
Ik heb hem de 26e besteld, afgelopen maandag is de telefoon verzonden, en hij zit momenteel op transport vanuit Köln... ik denk niet dat ik hem vandaag nog ga krijgen, hopelijk morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Bockelaar schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:45:
Zo! Maandag half 1 de Soft Gold besteld met priority. Zojuist, 11:15 uur UPS aan de deur met mijn One+3 Soft Gold. Ik heb niks te klagen voor nu :)

edit: overigens staat hij bij Oneplus nog als dispatched, en heb ik geen trackingcode gekregen.
wauw, dat is zeker snel gegaan!

Ik heb wel een Track en trace. hij is momenteel onderweg naar nederland, met een beetje gelukkig heb ik 'm morgen ook binnen. Van mij komt iig vanuit duitsland!

hoe ziet de soft gold er verder uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwensk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 15:41
Ik heb vorige week donderdag (23u) de 3 besteld (incl flip case). vandaag is die op "processing" gekomen met als leverdatum 19 aug. (ipv de oorspronkelijke 12 aug)
Vreemd dat de gold een snellere leverdatum heeft, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Bockelaar schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:45:

Nice, dat is snel! :)
Ik heb zonder priority besteld, maar bij shipping method staat bij mij wel : DEpriorityEU.
Was de vorige keer ook al met de graphite versie die ik besteld had.
Ik heb verder geen haast, maar goed om te horen dat de uitlevering al zo snel gaat!
Vreemd dat de gold een snellere leverdatum heeft, niet?
Zo vreemd is dat niet. De soft gold versie is pas sinds maandag te bestellen. Oneplus zal hier al een complete voorraad van klaar hebben gehad, en vanaf het moment van bestellen worden ze meteen uitgeleverd tot het moment dat de voorraad er weer doorheen is en dan zal ook hiervan de levertijd oplopen net zoals bij de graphite versie nu ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Xyanta op 03-08-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de graphite besteld op donderdag 28/07 21u30.
Gewone levering en staat nog steeds in payment received.
Estimated dispatch stond tot gisteren op 05/08 vandaag is deze op 09/08 gekomen en estimated delivery van 12/08 naar 16/08 gegaan.
Ik hoop toch dat deze wat sneller mijn richting uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Laatst online: 21-09 20:58
Mijn 1+3 staat op de website sinds vandaag (denk ik, gisteren nog niet) met status "Processing", dit betekent dat ie vandaag verstuurd zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
youri_ajax schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:37:
Mijn 1+3 staat op de website sinds vandaag (denk ik, gisteren nog niet) met status "Processing", dit betekent dat ie vandaag verstuurd zal worden?
Dan word het pakketje opgehaald door DHL.. vanuit daar gaat het naar het sorteercentrum van DHL in het land waar het toestel zich bevind natuurlijk.

Mijne is maandag opgehaald bij Oneplus en vandaag is het pakket onderweg naar nederland.
Hoop hem morgen te hebben.

Misschien dat jij hem dan vrijdag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:36
Rokz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:59:
[...]

wauw, dat is zeker snel gegaan!

Ik heb wel een Track en trace. hij is momenteel onderweg naar nederland, met een beetje gelukkig heb ik 'm morgen ook binnen. Van mij komt iig vanuit duitsland!

hoe ziet de soft gold er verder uit?
hij ziet er erg mooi uit, zacht goud inderdaad wat mattig, met 2 matte gezandstraalde banden achterop, en het logo in glimmend goud. de voorkant met 2 witte vlakken past er erg mooi bij.
De screenprotector is niet mooi, die bedekt niet het hele scherm. Verdere features staan in het ervaringentopic uitgebreid besproken, die hoef ik niet nog een keer op te sommen heh? :D

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:31
Bockelaar schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:22:
[...]

hij ziet er erg mooi uit, zacht goud inderdaad wat mattig, met 2 matte gezandstraalde banden achterop, en het logo in glimmend goud. de voorkant met 2 witte vlakken past er erg mooi bij.
De screenprotector is niet mooi, die bedekt niet het hele scherm. Verdere features staan in het ervaringentopic uitgebreid besproken, die hoef ik niet nog een keer op te sommen heh? :D
Dat hoeft inderdaad niet, maar foto's mogen altijd natuurlijk :9.

On topic: Ik heb gisteren ook de verzendbevestiging ontvangen van OnePlus (voor een SoftGold OP3). Vanmiddag via live chat om het track&trace nummer gevraagd. Daar staat voorlopig alleen nog dat hij is aangemeld bij DHL. Hoop hem stiekem toch nog wel deze week binnen te krijgen :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:06
https://forums.oneplus.ne...ability-in-europe.458234/

Geen bestelling tussen 9 augustus en 12 september vanwege tekorten door te hoge vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Toppertje schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Voor welke verzendwijze heb je gekozen?
Ik heb hem de 26e besteld, afgelopen maandag is de telefoon verzonden, en hij zit momenteel op transport vanuit Köln... ik denk niet dat ik hem vandaag nog ga krijgen, hopelijk morgen wel.
Standaard, nog elke keer de ervaring gehad dat 't geen drol uitmaakt of dat je 'm zelfs sneller binnen hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomskii5 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:05:
[...]

Oh jawel hoor, ik ga ervan uit dat ze daar dagelijks wel enkele vrachtwagens volgeladen krijgen dus die gaat daags nadien mee zou ik zeggen. Laat ons zeggen dat je voor NL 2 werkdagen shipping nodig hebt en je hebt met geluk hem nog voor het weekend. Slechtste geval de maandag erop. DHL levert dan wel niet op zaterdag, ze werken wel op zaterdag dus er wordt nog gevlogen enzoverder :) )
:( Helaas vandaag niets veranderd aan de leverstatus bij DHL. Hij blijft staan op "Status van ma, 02.11.09 00:00
De zending was niet klaar voor verzending en kon daarom niet worden afgehaald."
Hoewel ik hem pas op 12 of 15 augustus verwacht had, is dit nu natuurlijk wel frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:39:
[...]

:( Helaas vandaag niets veranderd aan de leverstatus bij DHL. Hij blijft staan op "Status van ma, 02.11.09 00:00
De zending was niet klaar voor verzending en kon daarom niet worden afgehaald."
Hoewel ik hem pas op 12 of 15 augustus verwacht had, is dit nu natuurlijk wel frustrerend...
Joh, ze geven toch een verwachte "dispatch" datum af.... Wanneer jij hem maandag hebt besteld zal dit ongeveer vrijdag zijn.... Ze hebben dus nog even tijd.

Hij komt vanzelf..... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
https://twitter.com/getpeid/status/760860806292451328

Misschien dat hier nog iets anders achter zit?
Misschien vanaf september met de Snapdragon 821 en Gorilla Glass 5? :P
Lijkt me niet.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:08:
[...]

Joh, ze geven toch een verwachte "dispatch" datum af.... Wanneer jij hem maandag hebt besteld zal dit ongeveer vrijdag zijn.... Ze hebben dus nog even tijd.

Hij komt vanzelf..... ;-)
Gaat mij ook niet persé daarom, ik vind het gewoon geen service om dinsdag al een mail te sturen met "High five! Your order has been shipped. Please check the status of your package by checking your store account.", om het dan helemaal nog niet te hebben verstuurd. Dat vind ik mensen blij maken met een dode mus en totaal onnodig. Ik was inderdaad uitgegaan van verzending op 8 augustus, maar eens je zo een mailtje krijgt zit je natuurlijk ongeduldig te wachten en dan is het alleen maar frustrerend als er niets gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
StecaGrid schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:23:
https://forums.oneplus.ne...ability-in-europe.458234/

Geen bestelling tussen 9 augustus en 12 september vanwege tekorten door te hoge vraag
Bedankt voor deze info, ik wilde dit weekend gaan bestellen maar hierdoor heb ik hem nu alvast besteld...vervroegd afstudeercadeautje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Op gebied van logistiek is dit bedrijf toch echt wel een grote grap. Maar ok ik wil die telefoon écht wel dusja.. niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 21:38
Hallo,

Mijn OP3 ook besteld op 1 augustus. Kreeg vannacht een mail met; High five! Your order has been shipped.

Hoe kan ik zien wat mijn track en trace is en uit welk land die komt? Die kan ik namelijk nergens vinden.
Groet,
Jordi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Laatst online: 21-09 20:58
Djordi63 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:04:
Hallo,

Mijn OP3 ook besteld op 1 augustus. Kreeg vannacht een mail met; High five! Your order has been shipped.

Hoe kan ik zien wat mijn track en trace is en uit welk land die komt? Die kan ik namelijk nergens vinden.
Groet,
Jordi
Even contact opnemen met de live chat (helaas al vaker gezegd hiero)

Toch knap altijd dat een order die eerder is besteld blijkbaar later verstuurd gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hondhaai
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 15:14
Grrr al die mensen die mij inhalen |:(

28ste besteld, sinds gister is de status veranderd naar processing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Djordi63 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:04:
Hallo,

Groet,
Jordi
Mss niet onbelangrijk, heb je de graphite of soft gold versie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
Tomskii5 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:12:
[...]

Mss niet onbelangrijk, heb je de graphite of soft gold versie besteld?
Ik heb de Soft Gold versie. Heb net contact gehad met oneplus en heb de track code gekregegen. Status is nu: The shipment will be transported to the destination parcel center.

Dus nog 3 stappen te gaan.. Zal wel even duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Mja dat verklaart idd waarom hij dan al shipped is. Graphite versie heeft een backlog, en das net de versie die ik besteld heb uiteraard. Omdat ik de gouden niet zo heel erg mooi vind (zeker niet met de witte voorkant :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
Tomskii5 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:16:
Mja dat verklaart idd waarom hij dan al shipped is. Graphite versie heeft een backlog, en das net de versie die ik besteld heb uiteraard. Omdat ik de gouden niet zo heel erg mooi vind (zeker niet met de witte voorkant :/)
Ah oke. Hoelang zal het denk je nu nog duren bij mij?

En tsja, die soft gold vind ik juist mooi. Heb nu een witte HTC en dat bevalt me wel! Iedereen zn eigen smaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Djordi63 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:23:
[...]

Ah oke. Hoelang zal het denk je nu nog duren bij mij?

En tsja, die soft gold vind ik juist mooi. Heb nu een witte HTC en dat bevalt me wel! Iedereen zn eigen smaak!
Indien je 'normale' shipping hebt zou ik niet meer op deze week rekenen. Volgende week maandag lijkt me wel realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runescom

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Luqq schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:51:
[...]

Ja, en ook al gepost hier.
Excuus, mijn fout. Dat heb ik helaas niet gezien.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:09:
[...]

Gaat mij ook niet persé daarom, ik vind het gewoon geen service om dinsdag al een mail te sturen met "High five! Your order has been shipped. Please check the status of your package by checking your store account.", om het dan helemaal nog niet te hebben verstuurd. Dat vind ik mensen blij maken met een dode mus en totaal onnodig. Ik was inderdaad uitgegaan van verzending op 8 augustus, maar eens je zo een mailtje krijgt zit je natuurlijk ongeduldig te wachten en dan is het alleen maar frustrerend als er niets gebeurt :)
Maar wie zegt dat er niets gebeurd?

Ik heb afgelopen dinsdag de zelfde mail als jou gehad, ik heb maandag 2x een OP3 besteld met twee orders, waar tussen de beide besteltijden zo'n 4 uur zat. Nu pas kan ik op de DHL website zien dat ze beide de zelfde status hebben, dit was gisteren nog verschillend.

Het heeft even tijd nodig, waarschijnlijk heeft OPO zelf ook helemaal geen magazijn in Europa maar maken ze gebruik van een logistieke dienstverlener. Het kan dus maar zo zijn dat OPO een berichtje krijg van de dienstverlener dat het pakketje aan jou is bevestigd, na aanleiding van dit bericht zullen ze jou dus een bericht sturen dat je verzending verzonden gaat worden.

Ik vindt het allemaal nog behoorlijk netjes, maandag bestellen, gisteren starten met verzenden, vandaag door DHL verwerkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:13:
[...]

Maar wie zegt dat er niets gebeurd?

Ik heb afgelopen dinsdag de zelfde mail als jou gehad, ik heb maandag 2x een OP3 besteld met twee orders, waar tussen de beide besteltijden zo'n 4 uur zat. Nu pas kan ik op de DHL website zien dat ze beide de zelfde status hebben, dit was gisteren nog verschillend.

Het heeft even tijd nodig, waarschijnlijk heeft OPO zelf ook helemaal geen magazijn in Europa maar maken ze gebruik van een logistieke dienstverlener. Het kan dus maar zo zijn dat OPO een berichtje krijg van de dienstverlener dat het pakketje aan jou is bevestigd, na aanleiding van dit bericht zullen ze jou dus een bericht sturen dat je verzending verzonden gaat worden.

Ik vindt het allemaal nog behoorlijk netjes, maandag bestellen, gisteren starten met verzenden, vandaag door DHL verwerkt....
De DHL-website én de live chat-medewerker van OnePlus zeggen dat er niets gebeurt. Status op DHL blijft staan op zending was niet klaar dus niet opgehaald. Medewerker van OP zegt dat het pakket nog niet verzonden is en ik rekening moet houden met 2 processing dagen en 3-7 leverdagen. Voor mij allemaal oke, dit wist ik bij bestelling, maar stuur mij dan geen mails met foutieve informatie... Dienstverlener of niet, ze kunnen blijkbaar zien dat er nog niets gebeurd is met mijn bestelling dus hoeven ze ook niet te mailen dat er wel iets gebeurt. Bij mij is er sinds maandag 12u01 dus niets veranderd. Zoals ik al zei: helemaal oké voor mij want ik wist van de levertijd bij bestelling, maar klanten foutief informeren zorgt m.i. voor wrevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:22:
[...]

De DHL-website én de live chat-medewerker van OnePlus zeggen dat er niets gebeurt. Status op DHL blijft staan op zending was niet klaar dus niet opgehaald. Medewerker van OP zegt dat het pakket nog niet verzonden is en ik rekening moet houden met 2 processing dagen en 3-7 leverdagen. Voor mij allemaal oke, dit wist ik bij bestelling, maar stuur mij dan geen mails met foutieve informatie... Dienstverlener of niet, ze kunnen blijkbaar zien dat er nog niets gebeurd is met mijn bestelling dus hoeven ze ook niet te mailen dat er wel iets gebeurt. Bij mij is er sinds maandag 12u01 dus niets veranderd. Zoals ik al zei: helemaal oké voor mij want ik wist van de levertijd bij bestelling, maar klanten foutief informeren zorgt m.i. voor wrevel.
Is de betaling al verwerkt en afgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:28:
[...]

Is de betaling al verwerkt en afgeschreven?
Ja, was onmiddellijk in orde.
Vrachtwagentje op OPsite staat ook tussen dispatched en delivery.
Dus:
1 aug. 2016 11:01:22 (= 12:01:22 onze tijd) bestelling soft gold geplaatst
1 aug. 2016 12:10 Bevestiging betaling PayPal gekregen (via mastercard met Paypal betaald)
1 aug. 2016 12:21 Bevestiging bestelling OP in de mail
2 aug. 2016 15:11 Mail OP dat bestelling geshipt werd.
Sindsdien geen verschil in DHL status
3 aug. 2016 18:17 LiveChat waarin gezegd werd dat mijn pakket helemaal nog niet geshipt werd en ik geduld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:36:
[...]

Ja, was onmiddellijk in orde.
Vrachtwagentje op OPsite staat ook tussen dispatched en delivery.
Dus:
1 aug. 2016 11:01:22 (= 12:01:22 onze tijd) bestelling soft gold geplaatst
1 aug. 2016 12:10 Bevestiging betaling PayPal gekregen (via mastercard met Oaypal betaald)
1 aug. 2016 12:21 Bevestiging bestelling OP in de mail
2 aug. 2016 15:11 Mail OP dat bestelling geshipt werd.
Sindsdien geen verschil in DHL status
3 aug. 2016 18:17 LiveChat waarin gezegd werd dat mijn pakket helemaal nog niet geshipt werd en ik geduld moet hebben.
Ik vraag me af als de LiveChat niet gewoon uit haar duim zuigt, aan de andere kant.... Hij zou ook pas de 8e verzonden worden toch? Maar check voor de zekerheid je PayPal/Mastercard eens als het bedrag ook daadwerkelijk is afgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:40:
[...]

Ik vraag me af als de LiveChat niet gewoon uit haar duim zuigt, aan de andere kant.... Hij zou ook pas de 8e verzonden worden toch? Maar check voor de zekerheid je PayPal/Mastercard eens als het bedrag ook daadwerkelijk is afgeschreven...
Net even gecheckt en het bedrag is ook op 1 augustus afgeschreven (exacte uur kan ik niet zien). Wel leuk dat je meedenkt! Het is niet dat ik de phone dringend moet hebben hoor, het is gewoon wat jammer dat je eerst blij gemaakt wordt met vervroegde levering, wat dan uiteindelijk niet blijkt te kloppen, wat weer voor teleurstelling zorgt die er helemaal niet had hoeven zijn. Ik ben met zo'n dingen ook echt een stress konijn, waarbij net mijn pakje verloren zou geraken tussen OP en DHL, en het dan weer een heel gedoe wordt want niemand is verantwoordelijk... Dat is uiteraard way op de zaken vooruitlopen hoor, maar zo'n scenario's flitsen dan wel door m'n hoofd, zeker als ik hier lees dat het bij andere bestellers wel degelijk onderweg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:50:
[...]

Net even gecheckt en het bedrag is ook op 1 augustus afgeschreven (exacte uur kan ik niet zien). Wel leuk dat je meedenkt! Het is niet dat ik de phone dringend moet hebben hoor, het is gewoon wat jammer dat je eerst blij gemaakt wordt met vervroegde levering, wat dan uiteindelijk niet blijkt te kloppen, wat weer voor teleurstelling zorgt die er helemaal niet had hoeven zijn. Ik ben met zo'n dingen ook echt een stress konijn, waarbij net mijn pakje verloren zou geraken tussen OP en DHL, en het dan weer een heel gedoe wordt want niemand is verantwoordelijk... Dat is uiteraard way op de zaken vooruitlopen hoor, maar zo'n scenario's flitsen dan wel door m'n hoofd, zeker als ik hier lees dat het bij andere bestellers wel degelijk onderweg is.
Joh, niet direct in de stress schieten, het is maar een telefoon, je moet tekenen voor het pakketje, zolang jij dat niet gedaan hebt is er totaal geen man of vrouw overboord.

Je moet alleen niet te veel waarde aan een supportdesk hangen en/of aan zo'n mail dat hij verstuurd is. Wanneer iets uit het buienland moet komen heeft het vrij snel 3 dagen nodig, misschien is jou toestel net de gene die de bestelauto van DHL door zijn assen deed zakken... Hebben ze hem er uit gehaald en komt hij even iets later.

Nogmaals, maak je niet druk om de supportdesk, aangezien OPO gebruikt maakt van een externe distributeur (warehousing) hebben ze waarschijnlijk helemaal geen 1 op 1 overzicht van exacte statussen.

Ik heb de mijn 2 toestellen( twee verschillende orders) ook op 1 augustus besteld (op 12:07 en 16:15) die komen ook ergens de komende dagen binnen. Heb jij die van jou nog steeds niet op de 2e of 3e dag na mijn levering zou ik pas aan de bel gaan trekken.

Constant checken of je er om druk maken heeft geen enkele zin....

Relax! snoep een koekje..... ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Dit komt voor mij toch niet echt als een verrassing. Het verbaasde me al dat OP zolang kon blijven leveren. Nu ze voor het eerst van het invite systeem zijn afgestapt en ze met de OP3 echt een winner in handen hebben. Blijkbaar hadden ze zelf niet verwacht dat de OP3 zo'n groot succes zou worden.

Ik ben zelf iig een zeer tevreden eigenaar :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Hondhaai schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:10:
Grrr al die mensen die mij inhalen |:(

28ste besteld, sinds gister is de status veranderd naar processing _/-\o_
Hier ook op de 28e besteld. Zou eerst op de 5e worden verstuurd maar is nu al naar de 9e gegaan. Heb er wel een flipcase en twee usb kabels bij besteld maar die waren allebei op voorraad.

Nou zou het niet zo'n probleem zijn ware het niet dat ik maar 3 weken in Nederland ben dus als ik hem niet voor de 30e heb, dan zit ik met een probleem.

Ah... ik zie nu dat die usb kabels niet meer in stock zijn...

Misschien eens aan de live chat vragen of ze de telefoon en case alvast kunnen versturen.

Edit: Omg die site is gaar. Live chat knop linkt terug naar de support pagina...

[ Voor 5% gewijzigd door t_o_c op 04-08-2016 04:07 ]

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bij DHL staat het volgende op de website:
Status van wo, 03.08.16 16:01
De zending is aangekomen in het land van bestemming.

Volgende stap
De zending wordt naar het bezorgdepot vervoerd.

Nu is het een geruime tijd verder en is er nog niks aangepast/veranderd van status.

Ik dacht dat hij dan afgelopen nacht gesorteerd zou worden en dan vandaag bij mij afgeleverd zou worden
Lijkt er dus weer niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HajoK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 12:55
Heb 1 augustus mijn OP3 besteld met een case en screen protector erbij, sindsdien wel gelijk 'payment received' maar nog steeds 'pending shipment'...

Hopen dat dit snel verandert. Bij shipping method staat 'DEPriorityEU', hadden jullie dat ook? Misschien als de live chat online komt eens vragen of ze een indicatie kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HajoK schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:30:
Heb 1 augustus mijn OP3 besteld met een case en screen protector erbij, sindsdien wel gelijk 'payment received' maar nog steeds 'pending shipment'...

Hopen dat dit snel verandert. Bij shipping method staat 'DEPriorityEU', hadden jullie dat ook? Misschien als de live chat online komt eens vragen of ze een indicatie kunnen geven :)
Heb hem 2 augustus besteld, maar zonder priority (de "expected delivery" was hetzelfde, of ik nou regular or priority delivery koos).
Nu maar hopen dat de levertijd nog een beetje normaal is. Dat artikel van nu.nl wekt wel wat argwaan :P

Er staat trouwens wel "DEPriorityEU", maar ik kan me voorstellen dat het bij iedereen zo aangegeven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:19
Mehh. Aangezien mijn One afgelopen week kapot is gegaan, was ik er over na aan het denken om deze te bestellen. Gisteren na het nieuws even gekeken en toen was het nog 'Ships immediately'. Inmiddels staat het op 'Ships within 4 weeks'. Beetje jammer, had ik maar sneller moeten zijn :+

Ik denk wel dat ze hun eigen ruiten een beetje ingooien, gezien 12 september erg dicht bij de releasedatum van de nieuwe Nexus telefoons ligt. Die drie extra weken kan ik dan ook nog wel wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Lunaticc schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:21:
Mehh. Aangezien mijn One afgelopen week kapot is gegaan, was ik er over na aan het denken om deze te bestellen. Gisteren na het nieuws even gekeken en toen was het nog 'Ships immediately'. Inmiddels staat het op 'Ships within 4 weeks'. Beetje jammer, had ik maar sneller moeten zijn :+
Ik vermoed dat ze het "vergeten" waren aan te passen, want dat "Ships immediately" klopt volgens mij al enige tijd niet meer..
Ik denk wel dat ze hun eigen ruiten een beetje ingooien, gezien 12 september erg dicht bij de releasedatum van de nieuwe Nexus telefoons ligt. Die drie extra weken kan ik dan ook nog wel wachten.
Mwah ik moet het nog zien dat de nieuwe Nexus toestellen een betere deal worden dan de OP3. Sowieso zullen ze een stuk duurder zijn dan de OP3.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
  • Laatst online: 13-10-2023
Mijne (grafiet) wordt straks afgeleverd _/-\o_ . Standaard procedure gekozen. Precies 8 dagen tussen bestellen en afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Status update:
- Soft Gold is zojuist afgeleverd (donderdag 12:15 Amsterdam), standaard verzending, maandag besteld direct nadat hij beschikbaar kwam.
Naast mijn Oneplus one is hij erg mooi!
Laatste Oxygen update gelijk geïnstalleerd, nu bootloader unlocken, dan pas sim erin en spullen overzetten. Door naar de andere Oneplus topics.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
Vmu schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:47:
Status update:
- Soft Gold is zojuist afgeleverd (donderdag 12:15 Amsterdam), standaard verzending, maandag besteld direct nadat hij beschikbaar kwam.
Naast mijn Oneplus one is hij erg mooi!
Laatste Oxygen update gelijk geïnstalleerd, nu bootloader unlocken, dan pas sim erin en spullen overzetten. Door naar de andere Oneplus topics.
Mag ik vragen of jij ooit een Track code hebt ontvangen? Ik heb de mijne ook maandag besteld. Kreeg netjes maandag nacht een mail dat hij verzonden is, maar wacht nog altijd op mijn code. Vermoedelijk ligt er dus straks een briefje van DHL bij me in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
fysiootje schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:02:
Mijne (grafiet) wordt straks afgeleverd _/-\o_ . Standaard procedure gekozen. Precies 8 dagen tussen bestellen en afleveren.
Hier precies hetzelfde..
Weet alleen niet hoe laat :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Laatst online: 12:31
Wat is dat moeilijk zeg dat wachten, vooral als je ziet dat anderen de telefoon (OnePlus 3 Graphite) op een of andere manier eerder ontvangen dan ik.

Status van wo, 03.08.16 20:13
De internationale zending is in het eerste pakketcentrum verwerkt.

Heb de telefoon besteld op 27 juli. Al met al nog steeds redelijk vlot, dus klagen mag ik niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Exception op 04-08-2016 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:38
nieuws: OnePlus stopt tijdelijk met verkoop van OnePlus 3 in Europa

Edit: spuit36 zie ik...

[ Voor 6% gewijzigd door yannickie111 op 04-08-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

stefanbrekel schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:51:
[...]

Mag ik vragen of jij ooit een Track code hebt ontvangen? Ik heb de mijne ook maandag besteld. Kreeg netjes maandag nacht een mail dat hij verzonden is, maar wacht nog altijd op mijn code. Vermoedelijk ligt er dus straks een briefje van DHL bij me in de bus.
Nee die heb ik niet automatisch gekregen maar met live chat had ik hem binnen een paar minuten.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28 juli 17:00u mijn bestelling geplaatst, net een mail gehad dat mijn one+3 is gedispatched desondanks de dispatchdatum was verlaat van 5 naar 9 augustus :)
Hopelijk is hij er snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Ik had mijn OP3 Soft Gold besteld op maandag, met normale levering. Net via de livechat mijn track en trace opgevraagd. Het pakketje is nu (half uurtje geleden) onderweg naar het lokale distributie centrum. Hij kwam via Duitsland blijkbaar. Denk dat ik hem morgen binnen krijg dan.

[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 04-08-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
Vmu schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Nee die heb ik niet automatisch gekregen maar met live chat had ik hem binnen een paar minuten.
Ook maar even gedaan, Pakket is nu onderweg van de verzender naar het sorteercentrum. Dat sorteercentrum zit praktisch bij mij op de hoek. Met een beetje geluk dit weekend genieten van mijn nieuwe toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Net contact gehad met support van OnePlus
bestelling gedaan op 2 augustus 14:30
levering volgens website: 5 september

Ze geven aan dat er geen fout is, de bestelling wordt echt pas geleverd op 5 september. Ik vind dit wel heel vreemd dat mensen die maandag besteld hebben al verzendbevestigingen hebben ontvangen. Maar dat ik een maand zou moeten wachten. Jammer genoeg kunnen ze daar geen uitleg over geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Yerap schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:04:
Ze geven aan dat er geen fout is, de bestelling wordt echt pas geleverd op 5 september.
Dan zijn de voorraden echt heel erg op! Had wel verwacht dat ze dan eerder aan de bel hadden getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:17:
[...]

Dan zijn de voorraden echt heel erg op! Had wel verwacht dat ze dan eerder aan de bel hadden getrokken.
Inderdaad. Ik las hier dat aan mensen verteld werd dat er een fout in het systeem zat, dus heb besteld in de hoop dat hij sneller bezorgd zou worden.

Geloof dat er ook iets op hun website stond als "dispatched within 2 (of 5?) days", maar ik kan me vergissen. Kan het nu in ieder geval niet meer vinden.

Edit: Net ook gesproken met iemand van hun Customer Support. Die vertelde me dat het waarschijnlijk een week of 4 zou duren.
Heb de telefoon eergisteren besteld (Graphite).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Laatst online: 18:13

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Yerap schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:04:
Net contact gehad met support van OnePlus
bestelling gedaan op 2 augustus 14:30
levering volgens website: 5 september

Ze geven aan dat er geen fout is, de bestelling wordt echt pas geleverd op 5 september. Ik vind dit wel heel vreemd dat mensen die maandag besteld hebben al verzendbevestigingen hebben ontvangen. Maar dat ik een maand zou moeten wachten. Jammer genoeg kunnen ze daar geen uitleg over geven...
Ik heb hem (Graphite) gisteren besteld (3 augustus om 20:25) en ook gisteravond al via de live chat gevraagd over de verwachte levering. Daarbij gaven ze aan dat de status niet klopte op de site en dat ik hem volgende week kon verwachten.

Orderstatus is ondertussen nog niet veranderd:
Pending Shipment
Estimated dispatch: Aug 26, 2016
Estimated delivery : Sep 02, 2016

Hopen dat het echt niet zo lang duurt en dat ik niet voor niets in het Accessoires-topic zit te grazen.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Viper schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Ik heb hem (Graphite) gisteren besteld (3 augustus om 20:25) en ook gisteravond al via de live chat gevraagd over de verwachte levering. Daarbij gaven ze aan dat de status niet klopte op de site en dat ik hem volgende week kon verwachten.

Orderstatus is ondertussen nog niet veranderd:
Pending Shipment
Estimated dispatch: Aug 26, 2016

Hopen dat het echt niet zo lang duurt en dat ik niet voor niets in het Accessoires-topic zit te grazen.
Interessant. De ene persoon vertellen ze dat de telefoon er over een week is, aan de andere over 4 weken. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog dit probleem gehad dat ze hun pakket niet kunnen traceren met de code die ze ontvingen van OnePlus? Ik heb de trackingcode dinsdag 2 augustus ontvangen... Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig? :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Interessant. De ene persoon vertellen ze dat de telefoon er over een week is, aan de andere over 4 weken. :F
Zelfde verhaal hier, heb hem 2 augustus besteld, dispatch staat op 26 augustus en ontvangst op 5 september.
Ook via de chat gevraagd, ze verwachten dat hij met 3 dagen na bestellen verstuurd wordt en ik hier bericht over krijg. Ben benieuwd, rustig afwachten nog maar even door emmeren met mijn IPhone.. :+

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Zoals ik al eerder schreef, hecht geen waarde aan het gene wat de supportdesk aangeeft.
Dit is zeer waarschijnlijk een extern bedrijf wat voor OPO alleen maar telefoontjes en/of webcare doet.
DHL is de vervoerder, vanaf het moment dat ze daar het pakketje hebben ontvangen kan je pas een indicatie hebben wanneer je toestel aankomt.

Je hebt te maken met 4 partijen,

One Plus One als fabrikant
Vervoerder naar Warehousing
Warehousing
DHL.

Het enige waar ze ook maar iets zinnigs over kunnen zeggen qua levertijd is het moment dat het toestel door DHL is opgehaald.

OPO houd niet voor niets een verwachte Dispatch datum aan die op ruim een week van de besteldatum ligt.

Nogmaals, steek alleen energie in de webcare/support desk als je na 5 dagen na bestellen nog geen status verandering hebt gehad.... Ze weten het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@linieab,

In de originele mail van OP staat ook nog geen dispatchnr. Ik heb dit pas gekregen op de LiveChat. Eens je dat nr hebt, kan je checken op deze site https://www.dhl.de/de/pak...n/sendungsverfolgung.html
NIET op de standaar DHL site checken, zal je het niet vinden. Het moet specifiek DHL Paket zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

@Bullet NL

De fabrikant is OnePlus niet OnePlus One dat is hun eerste toestel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-08 11:16
Mr.Viper schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Ik heb hem (Graphite) gisteren besteld (3 augustus om 20:25) en ook gisteravond al via de live chat gevraagd over de verwachte levering.
(...)

Voor niks? Ik had m'n Nillkin case binnen 8 dagen binnen, maar is toch fijn als je je accessoires al binnen hebt als deze briljante ;) telefoon geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb hem inmiddels binnen..

27 juli besteld om 20.02 uur.
4 aug binnen.

Met standaard verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrubber
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 15:22
Heb net mijn OnePlus 3 Soft Gold (EU) binnen gekregen.
Besteld op 1 augustus en nu al binnen terwijl bij mijn account staat dat die op 12 augustus geleverd zou worden?.
En gewoon met standaard levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Ook hier de op3 soft gold binnen. Maandag besteld standaard delivery. Erg snel netjes :) ik kreeg zelf netjes een mail binnen met tracking nimmer.

Verder ziet de soft gold versie er wel heel slick uit naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Nou ja, beslis je een OP3 te kopen. Mag je er een maand op wachten. Oh well, thanks OnePlus

Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.