Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:50:
[...]
Net even gecheckt en het bedrag is ook op 1 augustus afgeschreven (exacte uur kan ik niet zien). Wel leuk dat je meedenkt! Het is niet dat ik de phone dringend moet hebben hoor, het is gewoon wat jammer dat je eerst blij gemaakt wordt met vervroegde levering, wat dan uiteindelijk niet blijkt te kloppen, wat weer voor teleurstelling zorgt die er helemaal niet had hoeven zijn. Ik ben met zo'n dingen ook echt een stress konijn, waarbij net mijn pakje verloren zou geraken tussen OP en DHL, en het dan weer een heel gedoe wordt want niemand is verantwoordelijk... Dat is uiteraard way op de zaken vooruitlopen hoor, maar zo'n scenario's flitsen dan wel door m'n hoofd, zeker als ik hier lees dat het bij andere bestellers wel degelijk onderweg is.
Joh, niet direct in de stress schieten, het is maar een telefoon, je moet tekenen voor het pakketje, zolang jij dat niet gedaan hebt is er totaal geen man of vrouw overboord.
Je moet alleen niet te veel waarde aan een supportdesk hangen en/of aan zo'n mail dat hij verstuurd is. Wanneer iets uit het buienland moet komen heeft het vrij snel 3 dagen nodig, misschien is jou toestel net de gene die de bestelauto van DHL door zijn assen deed zakken... Hebben ze hem er uit gehaald en komt hij even iets later.
Nogmaals, maak je niet druk om de supportdesk, aangezien OPO gebruikt maakt van een externe distributeur (warehousing) hebben ze waarschijnlijk helemaal geen 1 op 1 overzicht van exacte statussen.
Ik heb de mijn 2 toestellen( twee verschillende orders) ook op 1 augustus besteld (op 12:07 en 16:15) die komen ook ergens de komende dagen binnen. Heb jij die van jou nog steeds niet op de 2e of 3e dag na mijn levering zou ik pas aan de bel gaan trekken.
Constant checken of je er om druk maken heeft geen enkele zin....
Relax! snoep een koekje.....