Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zojuist de 1+3 besteld, heb er (te) veel over gelezen en nu over de streep. Ben zeer benieuwd.
Samen met originele flip cover besteld, altijd al wat dikkere hoesjes om phones gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Hmmm, ik had er een beetje op gegokt dat de Soft Gold versie vandaag beschikbaar zou komen, hellaas nog niet dus.... Najah, het is ook nog maar 25 juli.... ze hebben nog een paar dagen om hem in Juli (zoals ze ook bevestigt hebben) uit te brengen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
OnePlus 3 zou 1 Aug verzonden worden, vandaag een mail gekregen dat hij is verzonden.

Dus ik even kijken bij de voorraad van de OnePlus 3, nog steeds staat ie op nu bestellen en over 8 dagen verzonden worden.

Beetje raar gevoel krijg ik d'r van, krijg toch niet zo'n teruggestuurde phone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Muddy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:14:
OnePlus 3 zou 1 Aug verzonden worden, vandaag een mail gekregen dat hij is verzonden.

Dus ik even kijken bij de voorraad van de OnePlus 3, nog steeds staat ie op nu bestellen en over 8 dagen verzonden worden.

Beetje raar gevoel krijg ik d'r van, krijg toch niet zo'n teruggestuurde phone :P
Het verschilt heel erg de indicatie op de site, ook ik had het toestel veel eerder in huis dan de verwachte leverdatum. Net zoals meerdere tweakers dit gehad hebben.
Je hoeft niet bang te zijn dat je een teruggestuurde telefoon krijgt, je krijgt gewoon netjes een nieuw gesealed exemplaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:55
Muddy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:14:

Mijne staat ook op verwachte verzending 1 Augustus. spijtig genoeg nog geen mailtje ontvangen.
Ik ben alvast in blijde verwachting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joydriver004
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-08 00:48
BDke schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:02:
[...]

Mijne staat ook op verwachte verzending 1 Augustus. spijtig genoeg nog geen mailtje ontvangen.
Ik ben alvast in blijde verwachting ;)
Ja precies dat heb ik ook. En ook nog geen mailtje. Hopelijk wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Nadat mijn Oneplus One zaterdagavond is overleden ;w , Vandaag toch maar de Oneplus 3 besteld :P .
Estimated delivery is 09 augustus 7 augustus, maar hier zo te lezen is dat vaak eerder :)

[ Voor 4% gewijzigd door jaco32 op 26-07-2016 14:33 . Reden: Nieuwe estimated delivery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Laatst online: 29-08 11:16
Bullet NL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:36:
Hmmm, ik had er een beetje op gegokt dat de Soft Gold versie vandaag beschikbaar zou komen, hellaas nog niet dus.... Najah, het is ook nog maar 25 juli.... ze hebben nog een paar dagen om hem in Juli (zoals ze ook bevestigt hebben) uit te brengen...
Vanaf morgen in de VS, 1 augustus in Europa beschikbaar. Juli gaan ze dus wel halen, maar ook niet... :P

https://forums.oneplus.ne...t-gold-on-july-26.456732/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
xStoryTeller schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:33:
Het serviceteam van OP laat mij toch even zitten.

Vrijdag 8 juli telefoon besteld. Helaas via mijn mobiel en was tijdens het invoeren van mijn huisnummer mijn toetsenbord ingeklapt waardoor ik dus 2 letters neerzette in plaats van mijn huisnummer. Ik zag dit bij de paypal checkout waarbij stond "You can change the shipping address on the sellers website after ordering" of iets in die trend. Ik dus betaald ( Dom dom dom 8)7 ) en probeer mijn verzendadres te veranderen, je raad het al, kan niet. Dus ik een ticket gemaakt met uit de dropdown de reden "Change shipping address" en ingevuld wat er moest gebeuren.
Dinsdag 12 juli alsnog verstuurd naar het verkeerde adres. Ticket gemaakt.
Woensdag 13 reactie op ticket, "Ja sorry het pakket is al verstuurd wij kunnen niets doen. Neem maar contact op met DHL." DHL DE stuurt mij door naar DHL NL, die kunnen beiden niets doen ( 2 Eurie per gesprek trouwens... )
Vrijdag 15 juli Telefoon retour via DHL, adres klopte niet. Contact met OP opgenomen, zou geld terug krijgen als hij bij hun terug zou komen. Dus maar een nieuwe besteld ( 2x mijn geld kwijt dus op dit moment ).
Maandag 18 juli contact opgenomen omdat toen ik bestelde er stond shipping within 2 days, maar de mail zei shipping 26th... Via live chat te horen gekregen dat mijn pakketje toch echt within 2 days geshipt zou worden.
Woensdag 20 juli contact opgenomen dat ik nog geen mail had gehad van mijn shipping, "Your package will not be shipped today, sorry you received wrong information". Lekker dan, gelogen door de service... Geen reden waarom, hij zou ergens rond volgende week wel geleverd worden maar wanneer kon ze niet vertellen. Als compensatie zou ze mijn ticket kunnen escaleren naar de shipping partner, maar het pakketje kon ze niet eerder versturen, wat voor zin heeft het escaleren dan...? Dat kon ze mij ook niet vertellen :+

Al met al duurt het dus even, al begon het met mijn eigen schuld maar dat mijn shipping adres change ticket 4 dagen open staat kan ik weinig aan doen, toch?
On and on it goes.
Zaterdag 23 juli zou mijn 2e pakketje komen. Helaas is deze niet aangekomen op het lokale distributicentrum.
Maandag 25 juli DHL gebeld, "Tja, meestal worden deze 'verloren' pakketjes de volgende dag wel gevonden op een andere distributiecentrum", helaas is dit niet het geval voor mijn pakketje en zal de verzender een case moeten aanmaken. "Heel spijtig hoor!".
Ik dus bij OnePlus een ticket aangemaakt, sturen ze mij door naar DHL en moet ik hun het case nummer maar sturen :+ Kastje -> Muur. Nouja, maar opgevolgd dan, ben bang dat dit nog wel even gaat duren. Wacht nu dus al sinds de 8e op mijn nieuwe OP3 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:42

Toppertje

www.davideografie.nl

Zojuist ook een OP3 besteld, nadat mijn OPO stuk was gegaan een tijdje een Ulefone gehad... toch maar terug naar OnePlus ;)

Momenteel staat de Estimated shipment op 3 augustus, en de Estimated delivery op 10 augustus, ik hoop toch stiekem dat dat wat sneller kan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:58:
Woensdag 03:31 besteld
Vrijdag 13:36 verzonden

Helaas geen tracking nummer in de mail zoals bij de OnePlus One wel het geval was, maar via chat direct het tracking nummer gekregen.

Vanuit Rüdersdorf, Germany opweg naar mij, hopelijk morgen levering.
Wat een traag gedoe bij DHL Parcel, de bestellingen bij Apple via DHL Express gaan echt een stuk sneller.
Mijn customer experience over DHL (Parcel) gaat hierdoor toch echt wel omlaag!

Nog steeds niet binnen helaas. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:17
25-07 besteld, verwachte dispatch 03-08, verwachte delivery 10-08

26-07 was dit veranderd in verwachte dispatch 31-07, verwachte delivery 07-08

27-07 "your order has been shipped" mail.

28-07 DHL Status: The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

28-07 DHL Status: The shipment has been processed in the parcel center of origin.
The international shipment is being forwarded to the export parcel center

29-07 DHL Status: The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen.
The shipment will arrive in the destination country

29-07 DHL Status: The shipment has arrived in the destination country
The shipment is being transported to the delivery depot

[ Voor 86% gewijzigd door elknic op 29-07-2016 14:51 ]

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:07
21/07 besteld en waarschijnlijk vandaag bezorgd (als ik DHL mag geloven).
Eerst was dit 8 Augustus als verwachte leverdatum.

[ Voor 26% gewijzigd door Uberprutser op 27-07-2016 11:09 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 13:13
22 juli besteld zou pas 1 augustus verzonden worden.
Kreeg echter 26 julI bericht dat het verzonden is en 4 augustus zou aankomen. Hoop stiekem dat ik het vrijdag zal ontvangen. Track en Trace code gekregen nadat ik contact opnamen met helpdesk

[ Voor 18% gewijzigd door niomar op 27-07-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:18:
[...]

Wat een traag gedoe bij DHL Parcel, de bestellingen bij Apple via DHL Express gaan echt een stuk sneller.
Mijn customer experience over DHL (Parcel) gaat hierdoor toch echt wel omlaag!

Nog steeds niet binnen helaas. :-(
als ik DHLnl @ twitter mag geloven zou die van mij vandaag bezorgd worden.. (zelfde dagen besteld en verzendbevestiging) echter is er 20 min geleden een dhl koerier langsgeweest maar geen pakketje.. wellicht in een 2de ronde..

de transit tijd van dhl zegt ook dat hij vandaag geleverd zou moeten worden
express is inderdaad een stuk rapper, maar daar betaal je dan ook voor..

[ Voor 3% gewijzigd door mschol op 27-07-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Heb hem op 21/7 besteld. Zou eerst ook op 8 augustus worden afgeleverd, dat is inmiddels 4 augustus geworden. Gisteren trackingnummer ontvangen, pakket is nu onderweg naar sorteercentrum. Hopelijk gaan er nog wat daagjes vanaf, begin toch wel een beetje nieuwsgierig te worden.
Ballebek schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:09:
21/07 besteld en waarschijnlijk vandaag bezorgd (als ik DHL mag geloven).
Eerst was dit 8 Augustus als verwachte leverdatum.
Heb je wel goed gekeken? Heb hem op dezelfde dag besteld en bij mij is hij nog onderweg van de afzender naar het sorteercentrum. Zou wel raar zijn als het bij jou zoveel sneller zou zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Beltoni op 27-07-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:32:
Heb je wel goed gekeken? Heb hem op dezelfde dag besteld en bij mij is hij nog onderweg van de afzender naar het sorteercentrum. Zou wel raar zijn als het bij jou zoveel sneller zou zijn.
Mi, 27.07.16 08:44 Niederlande Die Sendung wird im Zustell-Depot für die Zustellung vorbereitet.
Mijn ervaring met DHL is dat er dan opeens een bezorger op de stoep staat later op de dag.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ballebek schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:48:
[...]

[...]

Mijn ervaring is dat er dan opeens een bezorger op de stoep staat later op de dag.
Hmmm dat ziet er ook heel anders uit dan bij mij. Waarom is het bij jou in het Duits? Als ik mijn trackingnumber door de Nederlandse DHL site haal krijg ik:
27 jul 2016 06:56 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mschol schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:31:
[...]

als ik DHLnl @ twitter mag geloven zou die van mij vandaag bezorgd worden.. (zelfde dagen besteld en verzendbevestiging) echter is er 20 min geleden een dhl koerier langsgeweest maar geen pakketje.. wellicht in een 2de ronde..

de transit tijd van dhl zegt ook dat hij vandaag geleverd zou moeten worden
express is inderdaad een stuk rapper, maar daar betaal je dan ook voor..
er zit ook verschil in wagens tussen de DHL Express en DHL Parcel (bij ons tenminste)
DHL Express zijn bestel bussen met belettering, DHL Parcel zijn normale auto's met soms een magneet sticker DHL op de auto of aan de binnenkant van de ramen een plaatje met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:25:
[...]
DHL Parcel zijn normale auto's met soms een magneet sticker DHL op de auto of aan de binnenkant van de ramen een plaatje met DHL.
En, in geval waar ik woon, de grootste imbecielen die ze konden vinden.
Altijd een verrassing of ie klopt, aanbelt, kleppert met de brievenbus, op het raam slaat, niet of ie het doet maar in welke volgorde (en dan het liefst als de kleine net slaapt).

Edit: Pakketje is binnen! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Uberprutser op 27-07-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:27:
[...]

Altijd een verrassing of ie klopt, aanbelt, kleppert met de brievenbus, op het raam slaat, niet of ie het doet maar in welke volgorde (en dan het liefst als de kleine net slaapt).

bij mij staat nu: de zending is in de bestelwagen geladen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Hmmm dat ziet er ook heel anders uit dan bij mij. Waarom is het bij jou in het Duits? Als ik mijn trackingnumber door de Nederlandse DHL site haal krijg ik:

[...]
het lijkt erop dat de overdracht van het tracking nummer van de duitse DHL naar de nederlandse DHL niet goed gaat: duitsland vermeld inmiddels dat hij op de vrachtwagen geladen is, nederland zegt dat ze hem nog moeten ontvangen in het sorteercentrum

komt dus vermoedelijk met de 2de ronde (18:00 - 21:00) mee en niet de 11:00-17:00 ronde
beetje jammer dat er dan niemand op locatie zal zijn (die komen namelijk altijd na 19:00 aan :'))

[ Voor 15% gewijzigd door mschol op 27-07-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whazor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:50
mschol schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:21:
[...]

het lijkt erop dat de overdracht van het tracking nummer van de duitse DHL naar de nederlandse DHL niet goed gaat: duitsland vermeld inmiddels dat hij op de vrachtwagen geladen is, nederland zegt dat ze hem nog moeten ontvangen in het sorteercentrum
Voor iedereen die toch wilt weten hoelaat de bezorger ongeveer komt. Je kunt de bezorgtijden op dhlparcel.nl vinden.

Ik wacht met smart af tot ze mijn oneplus vandaag bezorgen, die ik vorige week woensdag heb besteld en vrijdag is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
Ik heb zo de indruk dat OnePlus gewoon gedurende een hele bestelperiode bij iedereen dezelfde verwachte verzending en levering opgeeft.
Bij bijna iedereen hierboven was dat origineel respectievelijk 1/8 en 8/8. Ook bij mijn bestelling, vorige zaterdag, kreeg ik die 2 datums. En net als bij iedereen zal het wellicht veel vroeger zijn. Daarnet kreeg ik al de mail dat hij verzonden is, en ik vermoed dat hij dus zeker nog deze week geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mschol schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:21:
[...]

komt dus vermoedelijk met de 2de ronde (18:00 - 21:00) mee en niet de 11:00-17:00 ronde
beetje jammer dat er dan niemand op locatie zal zijn (die komen namelijk altijd na 19:00 aan :'))
heb net met ze gebeld, zit een flinke vertraging in de informatie op de nederlandse pagina, bij mij word hij voor 17:00 bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Ik heb mijn Oneplus 3 ook op de 21e besteld.
Hij is de 26e verzonden.

Op de nederlandse DHL site staat nu:

27 jul 2016 06:55 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

Helaas nog niet geupdate. Rustig afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Heb mijn OP3 maandag besteld, en krijg nu een email 'Your order has been shipped' :)

Heb nog geen track en trace code, ik begrijp dat dit pas na 24 uur op de site terecht komt en anders via live support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
jaco32 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:21:
Heb mijn OP3 maandag besteld, en krijg nu een email 'Your order has been shipped' :)

Heb nog geen track en trace code, ik begrijp dat dit pas na 24 uur op de site terecht komt en anders via live support?
Als je een e-mail hebt gekregen dat hij verzonden is kun je via livechat de tracking code opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ballebek schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:27:
[...]

Lekker hoor! Ben benieuwd wanneer die van mij dan binnenkomt, had hem dus ook op 21/7 besteld. Misschien heb ik hem pas laat op de dag besteld of komt het omdat ik er het een en ander heb bij besteld.
Falcoo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Als je een e-mail hebt gekregen dat hij verzonden is kun je via livechat de tracking code opvragen.
Die tracking code sturen ze toch per mail? Althans zo heb ik hem ontvangen.
Falcoo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:42:
Ik heb mijn Oneplus 3 ook op de 21e besteld.
Hij is de 26e verzonden.

Op de nederlandse DHL site staat nu:

27 jul 2016 06:55 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

Helaas nog niet geupdate. Rustig afwachten dus!
Dan zitten wij in hetzelfde schuitje, ook op de 21e besteld. Al is die van mij een minuut later ingescand bij DHL.

[ Voor 39% gewijzigd door Beltoni op 27-07-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 20:58
mmh ik kan mijn track and trace code niet vinden. En de livechat werkt niet eens voor mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:38:
[...]

Lekker hoor! Ben benieuwd wanneer die van mij dan binnenkomt, had hem dus ook op 21/7 besteld. Misschien heb ik hem pas laat op de dag besteld of komt het omdat ik er het een en ander heb bij besteld.

[...]

[...]

Dan zitten wij in hetzelfde schuitje, ook op de 21e besteld. Al is die van mij een minuut later ingescand bij DHL.
Tracking code staat niet bij iedereen in de e-mail. Als die er niet in staat kun je via livechat de code opvragen.

Is bij jou de DHL status al geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
rippedchicken schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:05:
mmh ik kan mijn track and trace code niet vinden. En de livechat werkt niet eens voor mij 8)7
Ik heb geen problemen met de livechat. Als het bij jou niet lukt kan ik wel de tracking code voor je vragen via livechat. Stuur even een DM met je order ID als je dat wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Falcoo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:06:
[...]

Tracking code staat niet bij iedereen in de e-mail. Als die er niet in staat kun je via livechat de code opvragen.

Apart dat ze niet iedereen gewoon dezelfde mail sturen. Wel handig dat het bij de livechat opgevraagd kan worden.

Status is nog precies hetzelfde hier. Vanaf nu gewoon elke dag even kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Estimated delivery 8 Aug.

Vandaag binnen gekregen, wat een mooi ding is dit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Falcoo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:07:
[...]

Ik heb geen problemen met de livechat. Als het bij jou niet lukt kan ik wel de tracking code voor je vragen via livechat. Stuur even een DM met je order ID als je dat wilt. :)
Het is al gelukt, bedankt. blijkbaar blokkeerde ublock mijn popups.
Alleen doet mijn tracking code het niet op de dhl website. zal wel een dag duren ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door SpicyRamen op 27-07-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:38:
[...]

[...]

[...]

Hier hetzelfde, ook de 21e besteld, gisteren is hij op weg gegaan vanuit Rüdersdorf, en nu blijft de status staan op:

27 jul 2016	06:56	Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.  

Hopelijk wordt het vandaag nog geupdate!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Falcoo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:06:

Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:21:
Status is nog precies hetzelfde hier. Vanaf nu gewoon elke dag even kijken :D
Alsof ze meelezen. Half uurtje later:

27 jul 2016 17:52 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
27 jul 2016 17:49 Pakket is gesorteerd in sorteercentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:01:
[...]

[...]

Haha, ik heb precies hetzelfde.
Zal morgen wel aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:01:
[...]

[...]

Helaas bij mij geen update... Ben benieuwd wat voor rondje de vrachtwagen maakt, regio Utrecht is laat aan de beurt denk ik... ;w

Edit: ja hoor bij mij nu ook wat dichter in de buurt:
27 jul 2016 19:28 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
27 jul 2016 19:27 Pakket is gesorteerd in sorteercentrum.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2016 19:32 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
niomar schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:30:
22 juli besteld zou pas 1 augustus verzonden worden.
Kreeg echter 26 julI bericht dat het verzonden is en 4 augustus zou aankomen. Hoop stiekem dat ik het vrijdag zal ontvangen. Track en Trace code gekregen nadat ik contact opnamen met helpdesk
Edit: Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.

Hoop dat ik het morgen kan ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
niomar schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:00:
[...]

Edit: Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.

Hoop dat ik het morgen kan ontvangen
Edit: via duitse dhl staat The shipment has arrived in the destination country(Netherlands)
Next step

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagger032
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik zie de volgende melding op mijn OP3 bestelling op de Duitse DHL site:

Mi, 27.07.16 08:26 Deutschland Die Sendung wurde fehlgeleitet und konnte nicht zugestellt werden. Die Sendung wird umadressiert und an den Empfänger weitergeleitet.

Iemand nog meer deze melding gekregen? Ik ga ervan uit dat de zending dus gewoon doorgezet wordt maar niet verder wordt getraceerd. Of heb ik het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Als het goed is ontvang ik hem vandaag!

28 jul 2016 06:50 Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.

Krijg een beetje sinterklaas gevoel hier :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
"The shipment will be transported to the parcel center of" lekker duidelijk 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
niomar schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:04:
[...]

Edit: via duitse dhl staat The shipment has arrived in the destination country(Netherlands)
Next step
Laatste update: vorige week vrijdag 22 juli besteld vandaag 28 juli om 11 uur binnen . Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
mijn OP3 is gister alsnog binnengekomen:

woensdag de 20ste besteld,
Vrijdag 22ste verzonden
Woensdag 27ste ontvangen met standaard verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de telefoon bestellen als ik geen creditcard heb?
op de site staat dat paypall alleen voor klanten is in de US
of zijn er 3th partys die de telefoon ook verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Hoe lang duurde voordat jullie hem hadden na de verzendbevesteging van oneplus? En na hoe lang konden jullie de bestelling tracken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
rippedchicken schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:51:
Hoe lang duurde voordat jullie hem hadden na de verzendbevesteging van oneplus? En na hoe lang konden jullie de bestelling tracken ?
Tracken kon ik direct, als je de code hebt natuurlijk. :)
Ik ben zelf nog aan het wachten tot die binnenkomt, dus daar kan ik helaas nog niks over zeggen.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:31:
Hoe kan ik de telefoon bestellen als ik geen creditcard heb?
op de site staat dat paypall alleen voor klanten is in de US
of zijn er 3th partys die de telefoon ook verkopen
Je kan bij oneplus gewoon via PayPal betalen, zonder creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Falcoo schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:00:
[...]

Tracken kon ik direct, als je de code hebt natuurlijk. :)
Ik ben zelf nog aan het wachten tot die binnenkomt, dus daar kan ik helaas nog niks over zeggen.
Raar, ik kan nog steeds niet tracken. zou jij mij de dhl link kunnen sturen waar jij hem op had getracked? misschien gebruik ik de verkeerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcoo
rippedchicken schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:03:
[...]

Raar, ik kan nog steeds niet tracken. zou jij mij de dhl link kunnen sturen waar jij hem op had getracked? misschien gebruik ik de verkeerde.
https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/en/search?piececode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpicyRamen
ahh okay bedankt, ik krijg "The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically". Betekent dat hij nog niet ontvangen is door dhl dus. jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guillaume001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:28
rippedchicken schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:20:
[...]

ahh okay bedankt, ik krijg "The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically". Betekent dat hij nog niet ontvangen is door dhl dus. jammer.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje:

Status From Wed, 27.07.16 19:01
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Next step
The shipment will be transported to the parcel center of

Misschien dat DHL er eens om kan gaan, alle het is maar een idee he :p
Had gehoopt hem morgen in huis te hebben maar het zal (ten vroegste) voor maandag zijn vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Hij is binnen hoor. 21/7 besteld en vandaag (28/7 afgeleverd). Ik ga even lekker puzzelen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falcoo
Beltoni schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:34:
Hij is binnen hoor. 21/7 besteld en vandaag (28/7 afgeleverd). Ik ga even lekker puzzelen :D
Hier precies hetzelfde! Hij is binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook binnen, wat een top ding!

Voor degenen die vol spanning afwachten mijn verzend verloop:
21 juli besteld, met estimated dispatch 1 aug, later vervroegd naar 27 aug, delivery van 8 naar 4 aug.

Uiteindelijk zo verlopen, op de DE site:
ma, 25.07.16 19:21 De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.

di, 26.07.16 16:59 Rüdersdorf, Germany De internationale zending is in het eerste pakketcentrum verwerkt.

wo, 27.07.16 03:15 Köln, Germany De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt.

wo, 27.07.16 05:32 Köln, Germany
De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)

wo, 27.07.16 19:27 Netherlands
De zending is aangekomen in het land van bestemming.

do, 28.07.16 11:44 Netherlands De zending wordt in het bezorgdepot op de bezorging voorbereid.

do, 28.07.16 12:17 Netherlands De zending is in de bestelwagen geladen.

do, 28.07.16 14:49 Netherlands
De zending is bezorgd.

Op de NL site (omgekeerde volgorde):
28 jul 2016 Pakket is afgeleverd bij de buren op postcode 3xxx huisnummer xx

28 jul 2016 Bezorger is met pakket onderweg.

28 jul 2016 Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.

27 jul 2016 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.

27 jul 2016 Pakket is gesorteerd in sorteercentrum.

27 jul 2016 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Hier op 23/7 besteld met verwachte verzending op 1/8 en levering op 8/8. Maar zal dus ook veel vroeger zijn dan aangekondigd.
Mail ivm verzending kwam hier toe op 27/7 's morgens. Er zat echter geen tracking info bij. Zoals hier gesuggereerd heb ik dan de Live Chat gecontacteerd en daar werd ik zeer snel geholpen met een DHL link. Daar kon ik dan volgen dat op 28/7 's morgens het pakket al uit Keulen vertrokken was richting land van bestemming. Pas 's avonds rond 21u kon ik dan het tracking nummer gebruiken op dhlparcel.be, maar ook de originele dhl.de link voor tracking bleef updates geven. Op beide kan ik zien dat deze morgen (29/7) het pakketje vertrokken is uit het bezorgdepot voor levering vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaco32
Maandag 25-07-2016
Besteld

Woensdag 27-07-2016
Mail van Oneplus (T&T code via live chat opgevraagd)

Wed, 27.07.16 19:01 --
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Thu, 28.07.16 18:36 Rüdersdorf, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin

Fri, 29.07.16 06:20 Köln, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center

Fri, 29.07.16 08:15 Köln, Germany
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)

Als het goed is, komt het pakketje vandaag in Nederland aan, en dan denk ik morgen bezorgen?! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

jaco32 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:14:
Maandag 25-07-2016
Besteld

Woensdag 27-07-2016
Mail van Oneplus (T&T code via live chat opgevraagd)

Wed, 27.07.16 19:01 --

Thu, 28.07.16 18:36 Rüdersdorf, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin

Fri, 29.07.16 06:20 Köln, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center

Fri, 29.07.16 08:15 Köln, Germany
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)

Als het goed is, komt het pakketje vandaag in Nederland aan, en dan denk ik morgen bezorgen?! :9~
Hm, ik heb hem dinsdag de 26e besteld, maar helaas nog niks gehoord. Verwachtte verzenddatum staat ook nogsteeds op 3 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb afgelopen woensdag avond rond 20.00 uur ook de Oneplus 3 besteld..

Geplande verzending betreft 5 augustus.
Leverdatum is 12 augustus.

En staat nu op: pending shipment.

Echter heb ik afgelopen donderdag ook 3 andere accessoires besteld voor de Oneplus 3 en deze is dus net verzonden.

Terwijl ook daar stond: shipment 2 augustus.
Aankomst 17 augustus.

Beetje vreemde indicatie tijden.

Hoe lang denken jullie dat ik nog moet wachten voordat de telefoon wordt verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Afgelopen maandag het toestel besteld en ze stonden vanmorgen al voor de deur voor aflevering! Helaas niet thuis, dus maandag in ontvangst nemen.

Hele vlotte verzending is in ieder geval mijn ervaring! Verwachte afleverdatum was 7 Augustus! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook een besteld op woensdag rond 15:30. ;)

Bij mij staat er ook 5 en 12 Augustus. :/

Hopelijk komt hij iets eerder. :P
038Robijno schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:54:
Ik heb afgelopen woensdag avond rond 20.00 uur ook de Oneplus 3 besteld..

Geplande verzending betreft 5 augustus.
Leverdatum is 12 augustus.

En staat nu op: pending shipment.

Echter heb ik afgelopen donderdag ook 3 andere accessoires besteld voor de Oneplus 3 en deze is dus net verzonden.

Terwijl ook daar stond: shipment 2 augustus.
Aankomst 17 augustus.

Beetje vreemde indicatie tijden.

Hoe lang denken jullie dat ik nog moet wachten voordat de telefoon wordt verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Beetje rare volgorde van verzending lees ik zo.

Ik heb woensdagochtend (27-7) m'n bestelling inclusief cover gedaan en gisteren de melding gekregen dat m'n pakketje is verzonden. Nog geen tracking gekregen, maar kon 24u duren.

De indicatie van verzenden was 5 augustus als ik me niet vergis, dat werd in de loop van de week veranderd naar 1 augustus en nu dus 29-7.

Ik denk m'n pakketje dinsdag wel thuis te hebben als 't zo gaat :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
[b][message=47784873,noline]Nog geen tracking gekregen, maar kon 24u duren.
De formulering in de mail (de mijne dan toch) was dat de tracking link mogelijk tot 24u ging duren voor hij ging werken. Als de mail geen tracking nummer bevat, ga je die m.i. ook niet afzonderlijk krijgen. Zoals hier al werd aanbevolen heb ik gewoon de Live Chat gecontacteerd en kreeg ik daar heel snel de DHL link om te tracken. Zou het dus ook zo proberen, als ik jou was. Tenzij je natuurlijk niet zo exact moet weten wanneer het pakketje geleverd zal worden...

Ben benieuwd of accessoires even snel gaan geleverd worden. Had al dik spijt dat ik niet direct een Flip Case mee besteld had. Heb er wel een op komst van Nillkin, maar die komt van AliExpress en kan dus gerust weken onderweg zijn. Heb nu dan toch maar snel de officiële Flip Case besteld, en hopelijk is die er volgende week dan toch al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Eric_Cantona schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 21:58:
Beetje rare volgorde van verzending lees ik zo.

Ik heb woensdagochtend (27-7) m'n bestelling inclusief cover gedaan en gisteren de melding gekregen dat m'n pakketje is verzonden. Nog geen tracking gekregen, maar kon 24u duren.

De indicatie van verzenden was 5 augustus als ik me niet vergis, dat werd in de loop van de week veranderd naar 1 augustus en nu dus 29-7.

Ik denk m'n pakketje dinsdag wel thuis te hebben als 't zo gaat :Y
Dan mag ik er bijna vanuit gaan dat de mijne maandag verstuurd zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
telefoon de 26ste besteld en zou de 3de verstuurd worden maar is een dag uitgesteld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

dimane schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:00:
telefoon de 26ste besteld en zou de 3de verstuurd worden maar is een dag uitgesteld. :/
Same here... Echter ik heb afgelopen weekend contact gehad met OnePlus via de chat, en diegene gaf mij aan dat ik vandaag een mail zou krijgen met track en trace, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Zaterdag zou de telefoon geleverd worden (vorige week maandag besteld) maar de status op de website veranderden naar 'Sorteerfout gevonden, pakket is langer onderweg.'

Vandaag via twitter gevraagd of er vandaag geleverd werd, kreeg dit als antwoord

'Hallo Jaco, ik kan helaas niet bevestigen dat jouw pakje vandaag wordt aangeboden. Een sorteerfout wordt normaliter binnen 24u (werkdagen) hersteld. Duurt het langer adviseer ik je contact op te nemen met de afzender, om een onderzoek te starten.'

Dus contact met oneplus opgenomen, zei hebben een ticket aangemaakt en gaan het onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
De soft gold versie is nu te bestellen!
De mijne is al besteld voor de vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrrt744
  • Laatst online: 03-03-2021
Damn,ik wilde de soft gold bestellen, accepteert oneplus geen Amex! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Zo, hier ook een Soft Gold versie besteld, samen met een flipcase
De dispacht staat op 5 augustus, hij zal volgende week wel geleverd worden.
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:31
Zojuist ook de Soft Gold OP3 besteld, van iPhone 5S weer naar Android, dat zal even wennen worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik had nog even gekeken (ik blijf maar kijken op de site waar mijn order staat) hoe lang het nog duurt voodat hij verzonden wordt.

Als je nu besteld blijkt hij pas in september geleverd te worden :F

Ik heb de 27e besteld, datum van verzending geeft 4 aug aan.

Hij staat nu wel op "processing" hopenlijk wordt het toch eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Ik heb ook zojuist de OP3 Soft Gold besteld.
Dispatch staat op 8 Augustus en Estimated Delivery 15 Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Inmiddels de Oneplus 3 besteld, dispatch op de 11e, estimated delivery op de 18e. Hopelijk komt 'ie eerder, mijn HTC One (m8) is het aan het begeven. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

WahWah schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:33:
Ik heb ook zojuist de OP3 Soft Gold besteld.
Dispatch staat op 8 Augustus en Estimated Delivery 15 Augustus.
Ik ben benieuwd, wordt de Soft Gold versie sinds vandaag leverbaar, gaan ze hem pas per 5 augustus uit leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Bullet NL schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:39:
[...]

Ik ben benieuwd, wordt de Soft Gold versie sinds vandaag leverbaar, gaan ze hem pas per 5 augustus uit leveren....
Go Gold! The OnePlus 3 Soft Gold Is Coming Soon. Order yours on August 1st 12:00 pm CEST

Er staat inderdaard niet dat hij leverbaar is, maar dat je hem vanaf 1 Augustus kan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 15:24

KWM

Soft gold ook vanmiddag besteld, staat er bij jullie order ook dat je nog moet betalen? Bij payment method staat er wel paypal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mij ook op de 27e besteld, vanmiddag een mail gekregen dat hij verstuurd is! _/-\o_
Delivery staat op 11 Augustus, maar ik verwacht dat hij er donderdag/vrijdag is. :D
038Robijno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:09:
Ik had nog even gekeken (ik blijf maar kijken op de site waar mijn order staat) hoe lang het nog duurt voodat hij verzonden wordt.

Als je nu besteld blijkt hij pas in september geleverd te worden :F

Ik heb de 27e besteld, datum van verzending geeft 4 aug aan.

Hij staat nu wel op "processing" hopenlijk wordt het toch eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 22:36
de soft gold besteld, eerst 5 aug dispatch, is nu alweer vertraagd naar 8 augustus.

Ben heel benieuwd hoelang dit gaat duren, meerdere mensen die 'm hebben besteld en waar dit is voorgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Rokz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:33:
de soft gold besteld, eerst 5 aug dispatch, is nu alweer vertraagd naar 8 augustus.

Ben heel benieuwd hoelang dit gaat duren, meerdere mensen die 'm hebben besteld en waar dit is voorgekomen?
Hier is de dispatch ook van 5 naar 8 augustus gegaan.
Nahjah, we wachten wel af.... Heb vanmiddag nog een tweede Soft Gold besteld.... Als het goed is komen ze beide op de zelfde dag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
ff de status van nu:

Mijn 3 accesoireses van de oneplus 3 is verzonden:
Besteld op 28 juli en verzonden op 29 juli.

Oneplus 3 status: besteld op 27 juli en verstuurd op 1 aug!

Hij is dus vandaag verstuurd (18.50 een mail gekregen).

Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat ik dit toestel hier thuis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:59
Ik heb een graphite oneplus 3 gekocht. Estimated dispatch date is eind augustus, ik ben echter gerust gesteld door OnePlus dat dit een bug in het systeem zou zijn dat verkeerd inschat owv het #orders. Met een beetje geluk over een paar dagen dus dispatched :)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Rokz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:33:

Bij mij staat de dispatsch nog gewoon op 5 augustus. Was er dan ook wel snel bij, om 12.01 uur was hij al besteld ;) er zou ook maar een beperkte oplage zijn, dus misschien dat de levertijd daardoor nu al iets later geworden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Toppertje schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:32:
Zojuist ook een OP3 besteld

Momenteel staat de Estimated shipment op 3 augustus, en de Estimated delivery op 10 augustus, ik hoop toch stiekem dat dat wat sneller kan... :P
Zojuist kreeg ik een mail dat mijn OP3 verstuurd is. Er zat geen track en trace code bij, dus die ga ik nog even opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 22:36
NG00 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:43:
[...]

Bij mij staat de dispatsch nog gewoon op 5 augustus. Was er dan ook wel snel bij, om 12.01 uur was hij al besteld ;) er zou ook maar een beperkte oplage zijn, dus misschien dat de levertijd daardoor nu al iets later geworden is..
Wauw dan gaat dat zeker snel! ik was 6 over 12, ach we zullen 't wel zien. Hoop dat die niet te girly over komt de goude versie maar we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:59
Toppertje schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:48:
[...]

Zojuist kreeg ik een mail dat mijn OP3 verstuurd is. Er zat geen track en trace code bij, dus die ga ik nog even opvragen.
wanneer had je hem besteld?

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Nou heb ik dus een track/trace nummer opgevraagd en dat nummer heb ik gekregen.. echter weet ik niet waar ik het nu moet invoeren.

Wie kan mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
038Robijno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:19:
Nou heb ik dus een track/trace nummer opgevraagd en dat nummer heb ik gekregen.. echter weet ik niet waar ik het nu moet invoeren.

Wie kan mij dat vertellen?
https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dispatched, en volgens de track and trace wordt hij morgenavond "voor het einde van de dag" geleverd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Tomskii5 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:54:
[...]

wanneer had je hem besteld?
Afgelopen dinsdag 26-7.
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:14:
Vandaag dispatched, en volgens de track and trace wordt hij morgenavond "voor het einde van de dag" geleverd. :9
Waar kun je de verwachtte leverdatum/tijd zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De data van OnePlus lijkt niet te kloppen, ik heb de track and trace code gebruikt van DHL die je krijgt toegestuurd in een mail zodra je bestelling OnePlus heeft verlaten. :9
Toppertje schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:41:
[...]

Afgelopen dinsdag 26-7.

[...]

Waar kun je de verwachtte leverdatum/tijd zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:01:
De data van OnePlus lijkt niet te kloppen, ik heb de track and trace code gebruikt van DHL die je krijgt toegestuurd in een mail zodra je bestelling OnePlus heeft verlaten. :9

[...]
Ja die code heb ik inmiddels ook, alleen kan ik op de site van DHL nergens vinden wanneer ze het pakketje hier aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon mijn code ingevuld bij DHL en bij mij staat er bij "samenvatting" aan de rechterkant "Verwachte levertijd". :D
Toppertje schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:03:
[...]

Ja die code heb ik inmiddels ook, alleen kan ik op de site van DHL nergens vinden wanneer ze het pakketje hier aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Kan iemand mij vertellen uit hoeveel cijfers de track/trace van DHL bestaan.. ik heb er 12. Klopt dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

038Robijno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:46:
Kan iemand mij vertellen uit hoeveel cijfers de track/trace van DHL bestaan.. ik heb er 12. Klopt dit wel?
Bij mij ook 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Heb jij misschien een link waarin je het nummer in kan vullen? Op google kom ik overal en nergens :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

038Robijno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:54:
[...]

Heb jij misschien een link waarin je het nummer in kan vullen? Op google kom ik overal en nergens :|
Onderstaande link werd 5 reacties geleden nog genoemd
https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Even een statusupdate, mobiel komt waarschijnlijk vandaag binnen _/-\o_ (ipv vorige week zaterdag)

02 aug 2016 08:41 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
02 aug 2016 08:41 Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.
30 jul 2016 07:15 Sorteerfout gevonden, pakket is langer onderweg.
30 jul 2016 07:15 Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.
29 jul 2016 12:10 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
29 jul 2016 12:06 Pakket is gesorteerd in sorteercentrum.
29 jul 2016 09:41 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.
Pagina: 1 ... 22 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.