Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
MrFax schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:25:
Mijne komt vandaag nu met zekerheid binnen(bezorger is onderweg). Heeft dus in totaal 4 dagen geduurd onder standaard levering. Volgens OnePlus.net was het 15 juli.

Edit: Hij is binnen, wat een prachttelefoon _/-\o_
Hier zou de telefoon ook vandaag binnen komen. Enige wat ik heb is een "niet thuis" kaart van DHL. Bezorger heeft alleen niet eens aangebeld :-(
Dit heb ik helaas al vaker meegemaakt bij DHL.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
proditaki schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Hier zou de telefoon ook vandaag binnen komen. Enige wat ik heb is een "niet thuis" kaart van DHL. Bezorger heeft alleen niet eens aangebeld :-(
Dit heb ik helaas al vaker meegemaakt bij DHL.
Wordt op dezelfde dag toch gewoon naar de dichtstbijzijnde DHL parcelshop gebracht? Ik zou eventjes gaan kijken vanmiddag(vergeet je ID niet) :)

Ah nee, maar misschien de buren? Of hebben ze dat niet gedaan? Waarschijnlijk heb je pech tot maandag :'(

[ Voor 12% gewijzigd door MrFax op 09-07-2016 11:55 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Dinsdag 5 juli om 17:30 de bestelling geplaatst.
Kom vandaag, zaterdag, om 12:30 thuis en een kaartje in de bus dat het pakketje bij de buren ligt.
Zowel de snelheid van de levering als het afleveren bij de buren heeft mij verrast.
Het is overigens net een klein kussentje voor op de bank, goed verpakt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/poqziKA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolyr
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2024
Dinsdag (5 juli 14.40) telefoon besteld. Krijg net bericht dat hij onderweg van Keulen naar NL is 8)7 . Dus waarschijnlijk krijg ik hem dan maandag of dinsdag.

Volgende keer als ik bij Oneplus een telefoon koop zal ik zo laat mogelijk bestellen om hem eerder te krijgen :P ;) ! Prettig weekend ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:51:
Is het mogelijk om de Oneplus 3 bij een afhaalpunt te laten leveren (België)?
Ik werk nl. 6 op 7 van ma tem za.

Zoja, kan je dit aangeven bij de bestelprocedure of gebeurt dit later op de website van DHL?

Alvast bedankt 😃
3 juli OP3 besteld
5 juli mailtje gekregen dat ie is verzonden, trackingcode zou volgen
Tracking code nooit ontvangen.
Geen tracking code, geen probleem dacht ik zo. Moest de chauffeur niemand thuis vinden dan laat hij/zij een kaart achterlaat waarmee je alsnog de afleverwijze kan aangeven (zoals op de site van DHL staat).
Vandaag toch maar met oneplus gechat. Trackingcode gekregen.
Blijkt dat DHL reeds was geweest:
07 jul 2016 15:49 Geadresseerde onbekend. Klantenservice neemt contact op met verzender
07 jul 2016 08:28 Zending is onderweg voor aflevering. Zending wordt vandaag aangeboden
Weer met oneplus gechat die mij doorverwezen naar DHL...
Telefonische klantendienst van DHL is enkel tijdens de werkuren bereikbaar dus mailtje gestuurd.
Maandag eens bellen maar ik vrees dat het pakje terug onderweg naar oneplus is.

Voor wie zijn die verzendkosten dan?
Ook heb ik nooit een kaart van de DHL chauffeur in mijn brievenbus gehad...

Als ik niets van oneplus iets hoor noch van DHL dan kan ik moeilijken ruiken wat er gaande is.
Voor hetzelfde geld contacteer ik oneplus niet en wacht ik netjes tot 14 juli (delivery dat op OP site) op een telefoon die al terug bij de verzender is!

Niet echt een aangename manier om mijn kort weekend met te beginnen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:43:
[...]

Als ik niets van oneplus iets hoor noch van DHL dan kan ik moeilijken ruiken wat er gaande is.
Voor hetzelfde geld contacteer ik oneplus niet en wacht ik netjes tot 14 juli (delivery dat op OP site) op een telefoon die al terug bij de verzender is!
Waarschijnlijk mag je 'm gaan ophalen bij een DHL center

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
MrFax schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Wordt op dezelfde dag toch gewoon naar de dichtstbijzijnde DHL parcelshop gebracht? Ik zou eventjes gaan kijken vanmiddag(vergeet je ID niet) :)

Ah nee, maar misschien de buren? Of hebben ze dat niet gedaan? Waarschijnlijk heb je pech tot maandag :'(
Maandag inderdaad. Kijken of ie dan wel aanbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Ik heb de OnePlus gister besteld, zal rond de 19e worden bezorgd. Uiteraard zal ik vanaf nu dagelijks contact leggen met DHL en OnePlus om de status op te vragen en alle respons hier neerplempen. Ik hoop de eerste update vanmiddag nog te geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:26
danielschut schreef op zondag 10 juli 2016 @ 10:23:
Ik heb de OnePlus gister besteld, zal rond de 19e worden bezorgd. Uiteraard zal ik vanaf nu dagelijks contact leggen met DHL en OnePlus om de status op te vragen en alle respons hier neerplempen. Ik hoop de eerste update vanmiddag nog te geven.
Waarom dagelijks contact? Je toestel komt er heus niet sneller door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 10:49

Padvinder

doet z'n best

klaas.roelofs schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:01:
[...]

Trackingnummer in de mail is hetzelfde als het trackingnummer dat de chat me zojuist heeft opgeleverd. Die fout lijkt dus inmiddels opgelost...
Is jouw trackingstatus ook nog altijd niet veranderd sinds vrijdag?
Status am Fr, 08.07.2016 18:52 Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt.
Werk zelf ook in ecommerce, en ik vind het niet erg netjes van OnePlus om je klant een trackingnummer te sturen op vrijdag, als je het pakket enkel voormeldt, en (hopelijk) maandag pas aanbiedt bij de koerier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat is de ervaring met de levering hier? Hoe lang duurt t voor hij word verzonden?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
yey, geleverd :)

• woensdag 6 juli in de ochtend besteld
• donderdag 7 juli vertrokken vanuit Oneplus (Duitsland)
• zaterdag 9 juli lag hij klaar op het laatste sorteerpunt van DHL, maar niet meer geleverd
• maandag 11 juli is hij geleverd

Zelf zeiden ze dat hij tegen de 11e zou vertrekken uit Oneplus en tegen de 18e geleverd zou zijn.

Update 3.2.1 is ook gewoon downloadbaar hier vanuit België zonder VPN :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:31
volgens mij kunnen we uit de laatste berichten hier wel concluderen dat ze gewoon "bij" zijn met de orders, dus als alles wat je besteld in stock is, dan is het een kwestie van een paar dagen,

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolyr
Prulleman schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:43:
volgens mij kunnen we uit de laatste berichten hier wel concluderen dat ze gewoon "bij" zijn met de orders, dus als alles wat je besteld in stock is, dan is het een kwestie van een paar dagen,
Het verschilt echter enorm qua levertijden. Heb vorige week Dinsdag (5 juli 14.40) besteld. Heb vandaag pas bericht gekregen dat hij Nederland heeft bereikt en onderweg is naar een distributiecentrum.
Dus ik zit al 6 dagen te wachten terwijl sommige anderen 3 á 4 dagen levertijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 16:49
Heb mijn OnePlus 3 besteld 8 juli om 08u, staat gepland om vandaag verzonden te worden. Ik hoop hem woensdag te krijgen, maar liever morgen natuurlijk :+

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:31
hmm, misschien dat ze dan toch het een en ander opsparen en 1 of 2 keer in de week een batch de deur uit doen....

(ik dacht dat de meeste nu binnen een week de levering hadden, maar wellicht heb ik het mis)

zelf heb ik de donderdag na de release besteld en 8 dagen later ontvangen, niet slecht voor de die periode..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaas.roelofs
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-08 13:30
Padvinder schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:56:
[...]

Is jouw trackingstatus ook nog altijd niet veranderd sinds vrijdag?

[...]

Werk zelf ook in ecommerce, en ik vind het niet erg netjes van OnePlus om je klant een trackingnummer te sturen op vrijdag, als je het pakket enkel voormeldt, en (hopelijk) maandag pas aanbiedt bij de koerier. :(
Same here :(
Nog altijd dezelfde status als vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogiertw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:36
Bij mij is net de status aangepast dat hij naar een lokaal distributiecentrum gaat. Sinds vrijdag was hij bij DHL.nl bekent..... Vorige week zondag besteld. Zeg het maar, geen pijl op te trekken. Er zijn mensen die hem later besteld hebben en ook met reguliere verzending hem al hebben. Geduld... (zeg ik met enorm veel moeite)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• proditaki
Bij mij nu ook geleverd. :D
Wel een klacht bij DHL ingediend over het feit dat de bezorger zaterdag niet heeft aangebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

klaas.roelofs schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:49:
[...]

Same here :(
Nog altijd dezelfde status als vrijdag...
Finaly! Status bijgewerkt naar "Verwerking in start-pakketcentrum". Zal die van jou ook wel zijn aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij kan vertellen of er een goede kans is dat prijs (op niet al te lange termijn) gaat dalen? Heb de oneplus 1 en 2 niet echt gevolgd, dus weet niet wat gebruikelijk is bij dit bedrijf.
Zou hem graag kopen maar het heeft geen haast en mijn huidige telefoon doet het nog (redelijk). Nieuwe telefoon blijft toch altijd leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaas.roelofs
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-08 13:30
Padvinder schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:38:
[...]

Finaly! Status bijgewerkt naar "Verwerking in start-pakketcentrum". Zal die van jou ook wel zijn aangekomen.
Iets later dan die van jou, maar die van mij is ook onderweg. Inmiddels is de status "De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:31:
Iemand die mij kan vertellen of er een goede kans is dat prijs (op niet al te lange termijn) gaat dalen? Heb de oneplus 1 en 2 niet echt gevolgd, dus weet niet wat gebruikelijk is bij dit bedrijf.
Zou hem graag kopen maar het heeft geen haast en mijn huidige telefoon doet het nog (redelijk). Nieuwe telefoon blijft toch altijd leuk :).
De oneplus 2 had in februari een verlaging van 400 naar 350 gekregen en eind mei een verlaging naar 320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokemon123
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-06-2023
Gisteren ook besteld hier.

En mijn OPO is inmiddels de deur uit. Paar dagen smartphone-loos zijn :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik zit nog steeds te wachten op de aankondiging dat de Soft Gold versie leverbaar is....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Zonet een e-mail gekregen. Mijn OP3 die zondagavond bestelde is verzonden.
Nu staat er in de e-mail geen trackingcode. Dat blijkt vaak zo te zijn.

Moet ik nu 24u wachten om de code aan te vragen via de chat of kan dat direct?

edit: heb gechat en heb een code gekregen.

[ Voor 9% gewijzigd door Drossie op 12-07-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 18:57
Drossie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:31:
Zonet een e-mail gekregen. Mijn OP3 die zondagavond bestelde is verzonden.
Nu staat er in de e-mail geen trackingcode. Dat blijkt vaak zo te zijn.

Moet ik nu 24u wachten om de code aan te vragen via de chat of kan dat direct?
Vreemd. Zondagochtend besteld en nog niks :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coolyr
YES ik heb hem dan ook eindelijk mogen ontvangen :D !!!
Heeft totaal voor mij dus 1 week (7 dagen) geduurd. Dinsdag besteld, vandaag in huis.
Er zat helaas wel een rare verrassing in de verpakking (niet doosje telefoon maar beschermzakje). Er zat een dikke zwarte harige spin in die meteen op me sprong en mijn arm begon op te klimmen, ik schrok me dood.

Nu genieten van mijn OPO3 8)7 .

[ Voor 7% gewijzigd door coolyr op 12-07-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
edit: nevermind, verkeerde quote en al reeds opgelost met edit

[ Voor 121% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 18:03
Was nogal skeptisch over de levertijd die op de website vermeld stond na het lezen van alle reaguursels in dit topic.
Normaliter zou die de 21e geleverd worden, maarrrrr

Deze maandagmiddag besteld en morgen wordt die al geleverd, wel priority levering maar alsnog veel sneller dan verwacht! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
De mijne is gisteren 'verzonden' maar volgens de tracking heeft DHL het pakket zelfs nog niet in ontvangst genomen.
Hopelijk komt er vannacht beweging in, zou hem graag morgen krijgen >:)

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
Zaterdag besteld, vandaag verzonden. Zal zeer waarschijnlijk overmorgen hier arriveren.
Standard shipping gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 18:57
Heb inmiddels ook mijn 'is verzonden' mail'. Wel een vraag. Ik heb niet gekozen voor priority shipping, maar DHL geeft aan dat het gaat via "DHL PAKET International Premium". Is dit toch priority geworden of is dit normale shipping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
Cilph schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:06:
Heb inmiddels ook mijn 'is verzonden' mail'. Wel een vraag. Ik heb niet gekozen voor priority shipping, maar DHL geeft aan dat het gaat via "DHL PAKET International Premium". Is dit toch priority geworden of is dit normale shipping?
Normaal, volgens mij gewoon next day delivery. Maar dan moet DHL hem wel in bezit hebben.
Mijne staat al sinds gisteren voorgemeld. Komt dus morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Ging al met al toch best snel. Estimated shipment date van OnePlus was 12 juli

*knip* Dit is dus niet de bedoeling, zie de topicwaarschuwing.

Ben nu alleen niet thuis :X Hopelijk mijn vriendin wel als die bezorger langskomt, maar DHL is niet heel precies met tijdvakken (bezorger komt tussen 11-15u).

Edit: pakket is bezorgd! :*)

[ Voor 73% gewijzigd door rens-br op 14-07-2016 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Hmmm had hier iemand problemen met bestellen via de website met creditcard? Mijn creditcard wordt steeds afgewezen...

Blijkbaar had de bank mijn creditcard geblokkeerd omdat het een transactie was naar een Chinees bedrijf.

[ Voor 32% gewijzigd door Chip. op 13-07-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

11 jul. 2016 18:59 Besteld
13 jul. 2016 16:21 Verzonden

2 stuks Oneplus 3, en een powerbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
10 juli besteld, 14 juli geleverd. Toppie!

Ik vraag me af of de proririty sneller geweest was. Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantjuuh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-01-2021
Ik heb de 11de mijn one plus 3 besteld en gisteren kreeg ik een mail dat deze is verzonden. Echter kan ik hem nog niet tracken en de 24 uur is al bijna voorbij. Moet ik hiervoor eerst de 24 uur uitzitten en moet ik wel op de DHL site zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokemon123
Hier 11 juli besteld, gisteren verzonden. De tracking code via livechat gevraagd en direct gekregen.
Sinds gisterenavond is die wel nog altijd maar op de eerste stap:

Status From Wed, 13.07.16 19:11
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Next step
The shipment will be transported to the parcel center of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantjuuh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-01-2021
Heb ook even met de support gechat en heb nu ook een code gekregen. Die van mij is ook nog steeds bij de eerste stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

Gisteravond om 20:00 besteld, betaald via paypal met priority shipping. Op de order staat PriorityGB, gisteravond om 22:00 ging de status op Processing.

Vandaag om 12:00 verzend bevestiging gekregen, T&T code kreeg ik van DHL op mijn telefoon via SMS. Hij is nu opgehaald in Polen en moet morgen al aankomen!

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 14-07-2016 19:01 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb eigenlijk twee vragen....

Op de site van Oneplus zie ik staan dat de Oneplus 3 gewoon beschikbaar is, maar ik begrijp uit wat comments dat het soms nog best lang kan duren voordat je de telefoon daadwerkelijk in huis hebt? Normaal gesproken heb ik alle geduld in de wereld maar ik heb op dit moment geen fatsoenlijke telefoon, dus is levertijd zekerheid/duidelijkheid wel fijn. :)

Laatste vraag....afgezien van Oneplus.net zijn er nog andere betrouwbare sites/shops waar ik eentje voor een leuke prijs kan krijgen? Een uurtje geleden verkocht iemand op Marktplaats zijn een maand oude 3 voor 350, toen ik liet merken interesse te hebben kreeg ik ineens een bericht dat hij hem niet meer verkocht. Jammer want 350 is zeker ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:01:
Gisteravond om 20:00 besteld, betaald via paypal met priority shipping. Op de order staat PriorityGB, gisteravond om 22:00 ging de status op Processing.

Vandaag om 12:00 verzend bevestiging gekregen, T&T code kreeg ik van DHL op mijn telefoon via SMS. Hij is nu opgehaald in Polen en moet morgen al aankomen!
Polen? Heb gisteren besteld en vandaag tracking code gekregen, blijkt vanuit Berlijn verstuurd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Chip. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 00:12:
[...]

Polen? Heb gisteren besteld en vandaag tracking code gekregen, blijkt vanuit Berlijn verstuurd te worden.
Yep, komt inderdaad uit Polen.

*knip*. Dit is dus niet de bedoeling. Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 21-07-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokemon123
Hier nu op de 2e stap, blijk ook vanuit Berlijn verstuurd te worden.

Van Berlijn naar Oost-Vlaanderen met de vrachtwagen, dat moet toch zeker een eindje duren :D

Hopelijk krijg ik hem nog vandaag.

Status From Thu, 14.07.16 17:52
The shipment has been processed in the parcel center of origin

Next step
The shipment will be transported to the destination parcel center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
Mijne wordt vandaag geleverd (België). Maandag vertrokken uit Duitsland, 5 dagen onderweg vind ik toch lang eerlijk gezegd.

Maar eens ik hem ontvangen heb, is dat allemaal snel vergeten natuurlijk :D

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
devilsnight schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:57:
Ik heb eigenlijk twee vragen....

Op de site van Oneplus zie ik staan dat de Oneplus 3 gewoon beschikbaar is, maar ik begrijp uit wat comments dat het soms nog best lang kan duren voordat je de telefoon daadwerkelijk in huis hebt? Normaal gesproken heb ik alle geduld in de wereld maar ik heb op dit moment geen fatsoenlijke telefoon, dus is levertijd zekerheid/duidelijkheid wel fijn. :)

Laatste vraag....afgezien van Oneplus.net zijn er nog andere betrouwbare sites/shops waar ik eentje voor een leuke prijs kan krijgen? Een uurtje geleden verkocht iemand op Marktplaats zijn een maand oude 3 voor 350, toen ik liet merken interesse te hebben kreeg ik ineens een bericht dat hij hem niet meer verkocht. Jammer want 350 is zeker ok.
Ik bestelde zondag laat in de avond. OP3 werd gisteren in de voormiddag geleverd. Standaard verzending.
Ik vind dat vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
Hijs is binnen!
Zaterdagmiddag besteld, dinsdag verzend mailtje. woensdag daadwerkelijk bij DHL Duitsland aangeboden en vandaag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokemon123
Hier maandag besteld, nu in Keulen.

Zal dus voor dinsdag zijn denk ik. Toch 7/8 dagen wachten.

Mijne OPO kwam veel sneller :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exaltion
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-12-2024
Heb net mijn OP3 besteld. Hoop dat de daadwerkelijke bezorging eerder dan 2 augustus(zoals aangegeven) is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Net ook besteld vanuit Zweden, levertijd 25 juli.

Vond deze trouwens wel mooi. Ik heb dus toch maar besloten niet voor priority shipping te kiezen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sLYeMKF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edotje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-04 11:00
Zaterdag besteld,

Vrijdag geleverd

Erg netjes moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Nou dat schiet niet echt op. Kreeg ik gisterochtend een SMSje dat hij die dag zou worden geleverd. Ik de hele dat thuis blijven.. Maar je raad het al.. uiteraard geen pakketje! Wordt om 21:45 de site bijgewerkt met een raar bericht, ergens hoopte ik dat hij vandaag nog zou komen. Maar blijkbaar wordt het toch een stuk later :(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cIgLIjl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 19:38
Afgelopen woensdagavond mijn bestelling geplaatst, gisterochtend binnen. De expected datum was 25 juli, lekker een stuk sneller dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparvl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Net als exaltion heb ik zojuist een OP3 besteld, en krijg ik als verzenddatum 26 juli en als bezorgdatum 2 augustus te zien.

Gezien reacties van anderen op dit forum die eerder besteld hebben lijkt OP vaak wel wat eerder te leveren dan voorspeld, ik hoop dat dat ook hier het geval is. Ik had een tijdje terug gekeken en toen was de levertijd een week, dat had ik dus nu ook in mijn hoofd. Toen ik vandaag twee weken zag, was dat wel een beetje een tegenvaller, maar... we gaan het zien :)

Ik zal proberen nog tweemaal te posten: als hij daadwerkelijk verzonden is, en als hij daadwerkelijk bezorgd is. Dat zou een aardige indicatie moeten geven van wat op dít moment de levertijd is :)

Edit: nu, een dag na de bestelling, zijn verwachtte verzenddatum en bezorgdatum alweer veranderd naar respectievelijk 21 en 28 juli. Levertijd zou dan dus ongeveer 9 werkdagen zijn.

Eidt2: nu, 19 juli, al de melding gekregen dat mijn pakket verzonden is! Slechts 2 dagen na mijn oorspronkelijke bestelling dus, waar ze eerst 8 dagen nodig dachten te hebben voordat hij verstuurd zou worden. De leverdatum is formeel nog ongewijzigd (28 juli), maar vermoed sterk dat dat nu ook wel eerder gaat zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door casparvl op 19-07-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VBS835
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 14:15
Eveneens op zaterdag 16 aug besteld (het niet kunnen spelen van pokemon op bestaande smartphone gaf de doorslag)

verwachte verzenddatum 26 juli

benieuwd wnr ik die in Belgie mag verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

MrJames schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:18:
11 jul. 2016 18:59 Besteld
13 jul. 2016 16:21 Verzonden

2 stuks Oneplus 3, en een powerbank
Zaterdag 16 jul. geleverd. Verwachte levertijd volgens Oneplus was 21 jul.

Ging best snel.

[ Voor 8% gewijzigd door MrJames op 17-07-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik zit nog steeds te wachten op de beschikbaarheid van de Soft Gold versie, die zou media eind juli in de planning staan, heeft één van jullie hier nog iets van vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokemon123
Iedereen krijgt hier hun OP3 vroeger dan de leverdatum.

Bij mij staat er verwachte leverdatum 21 juli. En nog steeds niet geleverd, verwacht hem morgen.

Het wordt moeilijk :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exaltion
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-12-2024
exaltion schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:58:
Heb net mijn OP3 besteld. Hoop dat de daadwerkelijke bezorging eerder dan 2 augustus(zoals aangegeven) is. :)
De levertijden zijn vandaag veranderd naar:
Estimated dispatch: 21 juli
Estimated delivery: 28 juli

Dit is mooi, want ik ga de 29ste op vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:29:
Ik zit nog steeds te wachten op de beschikbaarheid van de Soft Gold versie, die zou media eind juli in de planning staan, heeft één van jullie hier nog iets van vernomen?
Ik wacht er ook op. Mijn Nexus 5 begint kuren te vertonen (erg traag als hij warm wordt en hij wordt snel warm), dus ik ben wel toe aan iets nieuws :) En de Soft Gold vind ik weer eens wat anders dan het eeuwige zwart/grijs/wit wat ik normaal koop :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Aangezien je kan kiezen tussen betalen met PayPal of creditcard is het dan niet verstandiger om te kiezen om te betalen met creditcard (als je die hebt) voor de vaak standaard 180 dagen Aankoopverzekering.

Ook als je betaald met PayPal, kan je in PayPal alsnog je creditcard kiezen, alleen is het mij niet duidelijk of de aankoopverzekering dan nog geldig is. Aangezien je dan wel weer betaald met PayPal, ook al gaat het geld wel van je creditcard af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
xileS schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 01:51:
Aangezien je kan kiezen tussen betalen met PayPal of creditcard is het dan niet verstandiger om te kiezen om te betalen met creditcard (als je die hebt) voor de vaak standaard 180 dagen Aankoopverzekering.
Je hebt bij PayPal, hoe je ook betaald, ook aankoopbescherming:
Als een in aanmerking komend object, dat u online heeft gekocht, niet wordt geleverd of niet aan de omschrijving van de verkoper voldoet, vergoedt PayPal Aankoopbescherming het volledige bedrag (inclusief verzendkosten). PayPal Aankoopbescherming dekt al uw online aankopen wanneer u PayPal gebruikt.
Dit is tevens ook 180 dagen:
Als u van Aankoopbescherming gebruik wilt maken, dient u binnen 180 dagen na betaling een geschil te openen. Dit geschil geldt voor de volledige prijs van het object; het bedrag moet met één transactie betaald zijn. Als er geen bevredigend antwoord van de verkoper wordt ontvangen, moet de koper het geschil binnen 20 dagen na het indienen, escaleren tot een claim. Wanneer u dit doet, vraagt u PayPal een beslissing te nemen. We gaan de klacht onderzoeken en beslissen of deze voldoet aan de voorwaarden zoals beschreven in onze
Dat is dus het grote voordeel van PayPal in tegenstelling tot iDeal: Aankoopbescherming. Verder wordt tot 6 (geloof ik) aankopen per jaar de retourkosten vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:43:
[...]

Je hebt bij PayPal, hoe je ook betaald, ook aankoopbescherming:

[...]

Dit is tevens ook 180 dagen:

[...]

Dat is dus het grote voordeel van PayPal in tegenstelling tot iDeal: Aankoopbescherming. Verder wordt tot 6 (geloof ik) aankopen per jaar de retourkosten vergoed.
Van de aankoop"bescherming" weet ik, dat is idd een groot pluspunt van PayPal. De retourkosten vergoeding kan je 12 keer gebruiken dacht ik, maar alleen voor 2016 (is een jaar verlengd, was eerst alleen 2015).

Ik doelde eigenlijk op de aankoop"verzekering" die veel creditcards altijd hebben:
Met de standaard Aankoopverzekering op uw creditcard zijn vrijwel al uw aankopen die u met de creditcard betaalt tot 180 dagen na aankoop verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging.
Dus in principe zelfs verzekerd tegen beschadiging, wat best van pas kan komen. Maar of het in praktijk altijd makkelijk gaat weet ik niet.
Maar ik vroeg mij juist af of deze aankoopverzekering ook geld als je met PayPal betaald, maar in PayPal voor je creditcard kiest. Dan zou je de voordelen van beide partijen hebben :). Alleen ik had het gevoel dat de creditcard maatschappij dan verwijst naar PayPal? Aangezien je dan daarmee betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Officiële Flipcover besteld en is een dagje later dan expected toegekomen vanuit Polen.
Zit wel lekker stevig, voelt goed aan en heeft ook die feature dat je scherm aan of uit gaat bij openen/dichtdoen van de cover. (knoppen aan linkerkant wat minder makkelijk in te drukken, maar dat was te verwachten -- nog steeds goed te doen)
Nu ook weer makkelijk met 1 hand te bedienen door de cover langs achter vast te nemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• casparvl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor de mensen die het, net als ik, onduidelijk vonden hoe je je shipment kunt tracken:

Je krijgt een E-mail van OnePlus met een melding als je pakket verzonden is. Daar staat in 'Shipped by ...' en een tracking nummer, maar geen link naar een track-and-trace-achtige pagina. Bovendien is de 'shipped by' wat cryptisch: in mijn geval DEDHLEU. Daaruit maakte ik op dat het pakket door DHL bezorgd wordt, vanuit Duitsland (DE).

Echter, als ik naar dhl.nl ging herkende die mijn shipping nummer niet. Maar... dhl.de wel! Het LIJKT erop dat ik de status-updates binnen Duitsland daar kan checken en ik vermoed dat dhl.nl mijn tracking nummer pas gaat herkennen als het pakketje daadwerkelijk in NL aangekomen is. Sinds vanmorgen staat er op dhl.de namelijk de status "The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)".

Ietwat onduidelijke mail van OnePlus dus, aangezien het tracken niet 100% triviaal is... Hopelijk is iemand met deze uitleg geholpen :) Kan natuurlijk zijn dat niet alle telefoons uit Duitsland geleverd worden, dan zou ik proberen de DHL site van het betreffende land op te zoeken en daar je tracking nummer te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
casparvl schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:55:
Voor de mensen die het, net als ik, onduidelijk vonden hoe je je shipment kunt tracken:

Je krijgt een E-mail van OnePlus met een melding als je pakket verzonden is. Daar staat in 'Shipped by ...' en een tracking nummer, maar geen link naar een track-and-trace-achtige pagina. Bovendien is de 'shipped by' wat cryptisch: in mijn geval DEDHLEU. Daaruit maakte ik op dat het pakket door DHL bezorgd wordt, vanuit Duitsland (DE).

Echter, als ik naar dhl.nl ging herkende die mijn shipping nummer niet. Maar... dhl.de wel! Het LIJKT erop dat ik de status-updates binnen Duitsland daar kan checken en ik vermoed dat dhl.nl mijn tracking nummer pas gaat herkennen als het pakketje daadwerkelijk in NL aangekomen is. Sinds vanmorgen staat er op dhl.de namelijk de status "The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)".

Ietwat onduidelijke mail van OnePlus dus, aangezien het tracken niet 100% triviaal is... Hopelijk is iemand met deze uitleg geholpen :) Kan natuurlijk zijn dat niet alle telefoons uit Duitsland geleverd worden, dan zou ik proberen de DHL site van het betreffende land op te zoeken en daar je tracking nummer te checken.
Moet je eerst een track & trace code krijgen.
Heel veel krijgen er gewoon geen en moeten dat eerst nog bij de Live Chat gaan halen. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb de OP3 vorige week donderdagavond besteld. Ik kreeg de volgende dag een mail dat de telefoon shipped was. Ik heb daarna niks meer vernomen tot ik net voorgaande reactie las en ben toen ook een live chat begonnen. Ik kreeg snel een Track code en nu blijkt dat de bezorger onderweg is ;)

Krijg je geen Track code vraag deze dan inderdaad even op via de livechat bij Oneplus!

[ Voor 13% gewijzigd door Bosluis op 20-07-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
(jarig!)
Het serviceteam van OP laat mij toch even zitten.

Vrijdag 8 juli telefoon besteld. Helaas via mijn mobiel en was tijdens het invoeren van mijn huisnummer mijn toetsenbord ingeklapt waardoor ik dus 2 letters neerzette in plaats van mijn huisnummer. Ik zag dit bij de paypal checkout waarbij stond "You can change the shipping address on the sellers website after ordering" of iets in die trend. Ik dus betaald ( Dom dom dom 8)7 ) en probeer mijn verzendadres te veranderen, je raad het al, kan niet. Dus ik een ticket gemaakt met uit de dropdown de reden "Change shipping address" en ingevuld wat er moest gebeuren.
Dinsdag 12 juli alsnog verstuurd naar het verkeerde adres. Ticket gemaakt.
Woensdag 13 reactie op ticket, "Ja sorry het pakket is al verstuurd wij kunnen niets doen. Neem maar contact op met DHL." DHL DE stuurt mij door naar DHL NL, die kunnen beiden niets doen ( 2 Eurie per gesprek trouwens... )
Vrijdag 15 juli Telefoon retour via DHL, adres klopte niet. Contact met OP opgenomen, zou geld terug krijgen als hij bij hun terug zou komen. Dus maar een nieuwe besteld ( 2x mijn geld kwijt dus op dit moment ).
Maandag 18 juli contact opgenomen omdat toen ik bestelde er stond shipping within 2 days, maar de mail zei shipping 26th... Via live chat te horen gekregen dat mijn pakketje toch echt within 2 days geshipt zou worden.
Woensdag 20 juli contact opgenomen dat ik nog geen mail had gehad van mijn shipping, "Your package will not be shipped today, sorry you received wrong information". Lekker dan, gelogen door de service... Geen reden waarom, hij zou ergens rond volgende week wel geleverd worden maar wanneer kon ze niet vertellen. Als compensatie zou ze mijn ticket kunnen escaleren naar de shipping partner, maar het pakketje kon ze niet eerder versturen, wat voor zin heeft het escaleren dan...? Dat kon ze mij ook niet vertellen :+

Al met al duurt het dus even, al begon het met mijn eigen schuld maar dat mijn shipping adres change ticket 4 dagen open staat kan ik weinig aan doen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:21
Mijne ook eergisteren besteld, nu verzonden! Maar er staat in de mail dat die verzonden is en een tracking code maar de code staat geloof ik niet in de mail? Moet ik nu een live chat beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
(jarig!)
Jamesl schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:51:
Mijne ook eergisteren besteld, nu verzonden! Maar er staat in de mail dat die verzonden is en een tracking code maar de code staat geloof ik niet in de mail? Moet ik nu een live chat beginnen?
Jij hebt hem dus dinsdag besteld en nu verzonden? Ik dus maandag met de belofte dat hij gister verstuurd zou worden en nog niets, nadat ze gezegd hebben er prio van te maken... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
xStoryTeller schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:26:
[...]

Jij hebt hem dus dinsdag besteld en nu verzonden? Ik dus maandag met de belofte dat hij gister verstuurd zou worden en nog niets, nadat ze gezegd hebben er prio van te maken... ;w
Exactly! Wow maar stond er dan op estimated shipping date van gisteren? Bij mij stond er echt 27 juli ofzo, hopelijk is die dan opeens verzonden en snel in huis voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
(jarig!)
Jamesl schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:37:
[...]

Exactly! Wow maar stond er dan op estimated shipping date van gisteren? Bij mij stond er echt 27 juli ofzo, hopelijk is die dan opeens verzonden en snel in huis voor je!
Er stond 26 estimated, maar de live chat verzekerde mij dat hij gister verstuurd zou worden. Zit al vanaf de 8e bezig om een OP3 te krijgen :p Mijn hele verhaaltje lees je 4 posts hierboven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestel je Oneplus gewoon via de site van Oneplus zelf. Neem daarbij geen garantie of iets dergelijks. Zodra je schade hebt, bijvoorbeeld defect scherm of cameraglas, vervangt Oneplus dit gratis nadat je hem hebt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:22:
Neem daarbij geen garantie of iets dergelijks. Zodra je schade hebt, bijvoorbeeld defect scherm of cameraglas, vervangt Oneplus dit gratis nadat je hem hebt opgestuurd.
Garantie nemen? Waar heb jij het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:38:
[...]

Garantie nemen? Waar heb jij het over?
Je kan extra betalen voor extra garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
SmokingCrop schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:45:
[...]

Je kan extra betalen voor extra garantie
Waar dan? Er valt weinig te selecteren wat betreft garantie: https://oneplus.net/nl/oneplus-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:49:
[...]

Waar dan? Er valt weinig te selecteren wat betreft garantie: https://oneplus.net/nl/oneplus-3.
Bij de check-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Ah nu zie ik het inderdaad! Die service is wel degelijk handig. Want een gebroken scherm en waterschade valt niet onder de garantie. Of de 44 euro per jaar dat waard is, is natuurlijk een ander verhaal. Als je een goede inboedel verzekering hebt, kan die dit soort schades ook dekken namelijk.

OnePlus hint naar komst goudkleurige OnePlus 3 het wachten is over. De Goudkleurige OP3 komt waarschijnlijk toch gewoon in juli.

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 21-07-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Waar kan je je tracking code vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Hoi,

Zojuist een OnePlus 3 besteld, maar de estimated dispatch staat op 1 Aug.

Zijn er al mensen die een bepaalde estimated dispatch hadden maar hij werd eerder verzonden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

rens-br schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Ah nu zie ik het inderdaad! Die service is wel degelijk handig. Want een gebroken scherm en waterschade valt niet onder de garantie. Of de 44 euro per jaar dat waard is, is natuurlijk een ander verhaal. Als je een goede inboedel verzekering hebt, kan die dit soort schades ook dekken namelijk.

OnePlus hint naar komst goudkleurige OnePlus 3 het wachten is over. De Goudkleurige OP3 komt waarschijnlijk toch gewoon in juli.
Ik doe bijna niet anders dat dagelijks de OnePlus website checken.... Je moet wat over hebben voor je vrouw ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En met een teaser is het wachten nog niet over natuurlijk :P Als dit nog lang duurt ga ik op de nieuwe Nexussen (Nexi?) wachten. ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
rens-br schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Ja maar als je telefoon dan kapot gaat, krijg je een nieuwe telefoon van de zelfde waarde of geld van de zelfde waarde, maar er staat niet dat dit de volle waarde is van een nieuw toestel of de waarde van het toestel naar bijv. 8 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:18
Afgelopen dinsdag besteld en vandaag de e-mail gekregen dat hij verzonden is. Hoe kan ik de tractrace code herkennen? Het staat niet specifiek in de e-mail volgens mij....

Shipping method is DEPriorityEU, terwijl ik niet eens voor priority zending gekozen heb. :)

edit: Is dat het 10 cijferig nummer in de e-mail welke achter "Your Shipment # for Order #" staat?

[ Voor 16% gewijzigd door Zagosch op 21-07-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagger032
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik sta op het punt om een OP3 te bestellen via de officiele website, maar zie dat het toestel pas over ongeveer 12 dagen weer beschikbaar is en de verwachte leverdatum in NL dan rond de 8 augustus zal zijn. Is dit normaal bij bestellingen via de officiele website of heb ik de pech dat de voorraad op dit moment beperkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 13:38
r.vd.essenburg schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:51:
Afgelopen dinsdag besteld en vandaag de e-mail gekregen dat hij verzonden is. Hoe kan ik de tractrace code herkennen? Het staat niet specifiek in de e-mail volgens mij....

Shipping method is DEPriorityEU, terwijl ik niet eens voor priority zending gekozen heb. :)

edit: Is dat het 10 cijferig nummer in de e-mail welke achter "Your Shipment # for Order #" staat?
Nee, stond bij mij ook niet in de Mail van vandaag. Even in de live chat vragen wat je track en trace nr. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 15:52
Zondag 17-07-2016 besteld
Dinsdag 19-07-2016 verzonden
Donderdag 21-07-2016 ontvangen

Betreft een OP3, carbon cover, dash charge cable, usb-c cable 150cm. Initieel was het 21-07 verzenden en 28-07 ontvangen.

Ik zie dat de dash chargers weer op voorraad zijn. Bestel er eentje bij voor op het werk, zodat ik er ook eentje in mijn rugzak kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Muddy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:28:
[...]
Ja maar als je telefoon dan kapot gaat, krijg je een nieuwe telefoon van de zelfde waarde of geld van de zelfde waarde, maar er staat niet dat dit de volle waarde is van een nieuw toestel of de waarde van het toestel naar bijv. 8 maand.
Waar heb je het nu over? De OnePlus verzekering of een inboedelverzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharetra
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-09 07:03
Muddy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:21:
Hoi,

Zojuist een OnePlus 3 besteld, maar de estimated dispatch staat op 1 Aug.

Zijn er al mensen die een bepaalde estimated dispatch hadden maar hij werd eerder verzonden? :)
Jazeker! Ik heb zaterdagavond mijn bestelling geplaats. Estimated dispatch was 21 juli, verwachte leverdatum was 28 juli. Heb 'm gisteren ontvangen.
Jamesl schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:13:
Waar kan je je tracking code vinden?
Neem even contact op via de chat van Oneplus. Ik verwachtte een mailtje van ze met daarin de code, maar die kreeg ik niet. Support heeft 'm in 3 minuten voor me gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wat off-topic (sorry daarvoor) maar zijn er ook alternatieve powerbanks te verkrijgen voor de OP3? En waar vind ik die dan (België) ? _/-\o_

Lees voortaan de topicwarning. Accessoire berichten horen in het Accessoires topic.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 22-07-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 19:24
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:30:
Misschien wat off-topic (sorry daarvoor) maar zijn er ook alternatieve powerbanks te verkrijgen voor de OP3? En waar vind ik die dan (België) ? _/-\o_
*Knip*. Goed bedoeld. Maar wil je voortaan een TR aanmaken?

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 22-07-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
rens-br schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 07:47:
[...]

Waar heb je het nu over? De OnePlus verzekering of een inboedelverzekering?
OP verzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:18
Kleissen88 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:55:
[...]

Nee, stond bij mij ook niet in de Mail van vandaag. Even in de live chat vragen wat je track en trace nr. is.
Heb inmiddels de track en trace code ontvangen via de live chat. Zit nu autistisch te klikken op updates 8)7

Zijn de moeilijkste niet daar.

[ Voor 5% gewijzigd door Zagosch op 22-07-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Pharetra schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Jazeker! Ik heb zaterdagavond mijn bestelling geplaats. Estimated dispatch was 21 juli, verwachte leverdatum was 28 juli. Heb 'm gisteren ontvangen.

[...]

Neem even contact op via de chat van Oneplus. Ik verwachtte een mailtje van ze met daarin de code, maar die kreeg ik niet. Support heeft 'm in 3 minuten voor me gevonden.
Heb ik gedaan! Tracking zegt dat die al onderweg is naar lokaal distributiecentrum en hij is dus al in NL, ik denk dat ik morgen of anders maandag binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag 03:31 besteld
Vrijdag 13:36 verzonden

Helaas geen tracking nummer in de mail zoals bij de OnePlus One wel het geval was, maar via chat direct het tracking nummer gekregen.

Vanuit Rüdersdorf, Germany opweg naar mij, hopelijk morgen levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:58:
Woensdag 03:31 besteld
Vrijdag 13:36 verzonden

Helaas geen tracking nummer in de mail zoals bij de OnePlus One wel het geval was, maar via chat direct het tracking nummer gekregen.

Vanuit Rüdersdorf, Germany opweg naar mij, hopelijk morgen levering.
hier ook ongeveer die tijden, bij mij stond er in de mail wel een tracking nummer

Ik verwacht hem maandag op z'n vroegst, mijn ervaring met DHL is dat de goedkope verzendmethodes in het weekend stil liggen
Originele tijden waren 26/27 juli verzenden , aankomst 2 augustus

In de mail stond onderin het volgende:

Shipped By Tracking Number
DEDHLEU 435xxxxxxxxx
Raar dat er bij zoveel mensen het niet in de mail zou staan

[ Voor 10% gewijzigd door mschol op 23-07-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodypilot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Maandag 18 juli, 21.30 uur besteld. Bij het bestellen stond "ships within 10 days". "Normale" verzendmethode, zonder bijbetalen gekozen. Wat dan blijkbaar (volgens de bevestigingsemail) neerkomt op "DEPriorityEU". In die mail stond 27 juli als verwachte verzenddatum genoemd. Meen me te herinneren dat op de bestelpagina 2 augustus als bezorgdatum genoemd werd.

Donderdag 21 juli, 16.46 uur emailbericht met verzendbevestiging gekregen. Hierin stond noch een bezorgdatum, noch een trackingnummer genoemd. De orderstatuspagina gaf een bezorging op 3 augustus aan.

Zaterdag 23 juli 11.30. Telefoon door DHL aan de deur afgegeven! :) Handtekening was (uiteraard) nodig.

Ging dus een stuk sneller dan in eerste instantie aangeven. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Dinsdag besteld en vandaag binnen ipv estimated 2 Augustus! :)
Jammer genoeg ben ik morgen pas weer bij mijn ouders (waar die binnen is gekomen)
Pagina: 1 ... 21 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.