Het serviceteam van OP laat mij toch even zitten.
Vrijdag 8 juli telefoon besteld. Helaas via mijn mobiel en was tijdens het invoeren van mijn huisnummer mijn toetsenbord ingeklapt waardoor ik dus 2 letters neerzette in plaats van mijn huisnummer. Ik zag dit bij de paypal checkout waarbij stond "You can change the shipping address on the sellers website after ordering" of iets in die trend. Ik dus betaald ( Dom dom dom

) en probeer mijn verzendadres te veranderen, je raad het al, kan niet. Dus ik een ticket gemaakt met uit de dropdown de reden "Change shipping address" en ingevuld wat er moest gebeuren.
Dinsdag 12 juli alsnog verstuurd naar het verkeerde adres. Ticket gemaakt.
Woensdag 13 reactie op ticket, "Ja sorry het pakket is al verstuurd wij kunnen niets doen. Neem maar contact op met DHL." DHL DE stuurt mij door naar DHL NL, die kunnen beiden niets doen ( 2 Eurie per gesprek trouwens... )
Vrijdag 15 juli Telefoon retour via DHL, adres klopte niet. Contact met OP opgenomen, zou geld terug krijgen als hij bij hun terug zou komen. Dus maar een nieuwe besteld ( 2x mijn geld kwijt dus op dit moment ).
Maandag 18 juli contact opgenomen omdat toen ik bestelde er stond shipping within 2 days, maar de mail zei shipping 26th... Via live chat te horen gekregen dat mijn pakketje toch echt within 2 days geshipt zou worden.
Woensdag 20 juli contact opgenomen dat ik nog geen mail had gehad van mijn shipping, "Your package will not be shipped today, sorry you received wrong information". Lekker dan, gelogen door de service... Geen reden waarom, hij zou ergens rond volgende week wel geleverd worden maar wanneer kon ze niet vertellen. Als compensatie zou ze mijn ticket kunnen escaleren naar de shipping partner, maar het pakketje kon ze niet eerder versturen, wat voor zin heeft het escaleren dan...? Dat kon ze mij ook niet vertellen
Al met al duurt het dus even, al begon het met mijn eigen schuld maar dat mijn shipping adres change ticket 4 dagen open staat kan ik weinig aan doen, toch?