Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook die van mij zit in de vrachtwagen van Hannover naar Amsterdam die iets na negenen is vertrokken! :*) O+

Die vrachtwagenchauffeur moest eens weten hoe we hem nu volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:05:
Ook die van mij zit in de vrachtwagen van Hannover naar Amsterdam die iets na negenen is vertrokken! :*) O+

Die vrachtwagenchauffeur moest eens weten hoe we hem nu volgen :P
Tik hem aan! Die van mij zit er ook in. Ben er alleen bang voor dat ik hem maandag pas heb omdat ik morgen en maandag niet thuis ben en daarom mijn adres online heb aangepast.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
het gaat van kwaad naar erger hier. Net helpdesk kunnen spreken en ze hebben per ongeluk heel mijn bestelling geannuleerd i.p.v. enkel de accessoires. Ze raden mij aan om bestelling opnieuw te plaatsen, maar ik heb wel enkel het geld van de accessoires terug gekregen.

1 week verder en 399€ van rekening maar geen bestelling lopende dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Stampertjen schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:09:
het gaat van kwaad naar erger hier. Net helpdesk kunnen spreken en ze hebben per ongeluk heel mijn bestelling geannuleerd i.p.v. enkel de accessoires. Ze raden mij aan om bestelling opnieuw te plaatsen, maar ik heb wel enkel het geld van de accessoires terug gekregen.

Als je via PayPal hebt betaald gewoon je geld terug claimen. PayPal claims worden denk veel eerder behandeld dan tickets.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Stampertjen schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:09:

Damn...dat is klote zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:08
Knamix schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:09:
Wauw... Nu pas vanochtend om 7:51 een mail van Oneplus gehad met "high five, your order has been shipped" 8)7

Helaas bij DHL nog steeds "shipment information received" in Polen :(

Waarschijnlijk wordt dit dan pas volgende week voor mij? (prio shipping op de dag van release besteld 21:05) :-(
Sowieso volgende week. Vanaf het moment dat DHL je pakketje heeft, duurt het 2 dagen tot je voordeur. De OP3 wordt niet op zaterdag bezorgd dus.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Dwurck schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:44:
Hmmm, DHL zou hem vandaag leveren maar hij ligt al sinds 11 uur vanochtend op de Delivery Facility in Amsterdam :/ De kans lijkt steeds kleiner dat hij vandaag komt. :'( Iemand anders die hetzelfde probleem heeft?
Yes, hier hetzelfde, ligt nog steeds in amsterdam, geplande levering was vandaag.. Is dus niet meer gelukt, hopelijk morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilex
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 02:55
Had men eerste de 15e besteld, geen probleem heb ik al sinds dinsdag.
Moet wel zeggen dat de op3 doos wel wat deuken had.

Nu de 16e had ik voor een maat ook 1 besteld.
En die heeft wat minder geluk. Stond lang op pending shipment. Gisteren ticket geopend met de vraag of er na een week al nieuws is, aangezien ik de andere al 3 dagen heb. Terwijl er slechts een tijdverschil van 14 tal uur tussen order 1 en 2 was....krijg ik eerder vandaag een mail dat men accessoires niet meer in stock zijn en die verwijdert zijn uit men order, ondertussen staat het terug op pending/processing... Alles behalve leuk natuurlijk, vraag me af wat ze hier aan en kunnen doen.... Beetje woest want met de chat heb je geduld nodig en uiteindelijk is er gewoon een ticket aangemaakt maar daar heb ik ook nog niets gehoord..

Iemand een idee of dit ook al ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
P1nGu1n schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:27:
[...]

Wij zitten in dezelfde vrachtwagen :P

Hoop dat alles goed gaat en we hem morgen krijgen, als ik wat reacties hierboven las hebben mensen hem vandaag niet gekregen die hem wel zouden krijgen. Voor ons zou dat dan pas maandag betekenen... :/
Mijn bestelling zit dus ook in dezelfde vrachtauto, vanuit Hannover. Echter ETA is pas maandag!
raar toch?

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
vgroot schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 01:22:
[...]

Mijn bestelling zit dus ook in dezelfde vrachtauto, vanuit Hannover. Echter ETA is pas maandag!
raar toch?
Vreemd inderdaad! Laten we hopen voor ons beide dat jij gelukt hebt, en ik niet pech ;)

Hij ligt al sinds half 2 stil in Brussel, dus ze moeten even doorrijden dan :P

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
mijne ook, vanochtend om 07:00 geprocessed in Brussel. dan hebben ze toch nog de hele dag voor n ritje naar Amsterdam? Estimated Delivery nog altijd Friday, June 24, 2016 By End of Day

*edit* had dit nog niet geschreven of hij is om 08:39 departed uit Brussel :)

[ Voor 17% gewijzigd door habermas op 24-06-2016 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:33
Goed, mijn toestel is dus gisteren daadwerkelijk binnengekomen, een week eerder dan de origineel doorgegeven datum :)

Wat kan ik erover zeggen, de hoekjes van het doosje zijn iets ingedeukt, verder is alles helemaal heel en intact. Zelfde was overigens met de doos van de Loop VR dus het verbaasd me niet.

Uiteindelijk is hij vanuit Polen 2 dagen onderweg geweest, van deur/deur zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Al nieuws? Ik heb men high five ontvangen. Shipping enkel nog maar aangemeld. Was me bij aankoop de 23e beloofd dus vrij ok :-).
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:33:
[...]

heb die link en 4 anderen gebruikt die hier over het forum verspreid staan, maar helaas allemaal geen resultaat. Ook bij OP zelf staan dat het pakketje verzonden is maar verder geen tracking info/way nummer, alleen de high-five mail.

[...]

Precies het zelfde , 15 juni 19;30 besteld, we zullen wel net in het pech gebiedje zitten.

Verder niets te klagen maar wel jammer dat andere mensen hem eerder krijgen die later bestellen. Ze zijn nog steeds binnen hun afgesproken tijd en hebben netjes een 10 euro coupon gestuurd voor het ongemak, dus wat dat betreft +1 (hihi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Segafreak83 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:50:
[...]

Yes, hier hetzelfde, ligt nog steeds in amsterdam, geplande levering was vandaag.. Is dus niet meer gelukt, hopelijk morgen!
Mooi ruk, er is niets meer gebeurd met mijn pakket sinds deze gisteren in Amsterdam ligt. De estimate delivery is veranderd naar: "The Estimated Delivery Date is currently unavailable. Please try again later." :'(. Met een beetje pech geen 1+3 voor mij dit weekend ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Stampertjen schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:31:
mijn bestelling is vandaag na het ontvangen van melding dat ik geen accessoires ga krijgen en het terug betalen van dit bedrag van status pending terug gegaan naar ready to ship. Ondertussen zijn we dus al meer dan een week verder :(

Live chat gaat momenteel niet (openingsuren?) dus daar klagen is ook niet echt een mogelijkheid.

Edit: adblock dus afleggen :p
Wanneer heb je besteld?

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe jouw zending verloopt. Ik heb zelf besteld op de 20e, kreeg de melding dat hij voor de 27e verstuurd zou worden en op 4 juli geleverd wordt. Nu heb ik echter hetzeflde bericht gekregen aangaande de accessoires, dat ze de telefoon zonder de accessoire verzenden.

Het is pas 4 dagen, echter mijn vorige OP had ik binnen een paar dagen :P. Daarbij is mijn naarste eigenschap mijn ongeduld. Heel erg handig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Laatst online: 24-09 19:31
Mijn pakket is vanmorgen 'processed in Brussels'. DHL geeft aan:

Estimated Delivery: Friday, June 24, 2016 By End of Day

Nu bezorgt DHL vandaag bij mij:
Namiddag: 14:00 - 18:00
Avond: 18:00 - 21:00

Wat zou DHL bedoelen met "By End of Day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:31
voorstad schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:27:

Nu bezorgt DHL vandaag bij mij:
Namiddag: 14:00 - 18:00
Avond: 18:00 - 21:00

Wat zou DHL bedoelen met "By End of Day?
Bij mij stond voor gisteren met DHL ook precies zo'n tijdsbestek. Pakketje zou bezorgd worden en vertrok per bezorger om 14:00, waarna ik om 17:30 een melding kreeg dat het hem toch niet ging worden en de bestelling weer op on hold ging, ondanks dat er tot 9 uur ook bezorgd zou kunnen worden.

In mijn geval stond "by end of day" blijkbaar voor een dag later ;) Maar ik weet niet of ze een onderscheid maken tussen zakelijke bestellingen en particulieren en dat voor zakelijk dan mogelijk de avond gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
voorstad schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:27:

Is hij echt al processed? Want de mijne staat sinds 1:30 stil op 'Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM' :/

Ook Estimated Delivery voor vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Ja, zelfs: 12 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 09:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 08:19
Dan lijkt het dat er meerdere DHL wagens van Brussel naar NL rijden.

Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 08:39

Ik moet om 18:00uur weg (concertje Coldplay) dus ik hoop voor die tijd en anders.... heeft deze jongen pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwurck
  • Laatst online: 22-09 19:57
Zojuist met de DHL contact opgenomen, en hij komt als het goed is vandaag binnen oOo . Wel jammer want hij ligt dus al sinds gisterochtend 10 uur in Den Haag. Blijkbaar was 't busje vol en hebben ze hem daarom op Hold gezet. Hoop voor de bovenstaande tweakers dat het nog gaat lukken voor 't weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Noclaim71 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:48:
Dan lijkt het dat er meerdere DHL wagens van Brussel naar NL rijden.

Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 08:39

Ik moet om 18:00uur weg (concertje Coldplay) dus ik hoop voor die tijd en anders.... heeft deze jongen pech
Ik zou eerder weg gaan gezien de problemen die men gisteren had om bij Coldplay te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
Jay_Snake schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:03:
[...]

Ik zou eerder weg gaan gezien de problemen die men gisteren had om bij Coldplay te komen ;)
Ik ga alleen eerder weg als de OP3 eerder geleverd is.... anders wachten die gasten van Coldplay maar even met spelen.... :z :z

We gaan met OV dus verwacht niet van die grote problemen en 18:00uur is ruim op tijd....

(tot zover off topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
P1nGu1n schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:36:
[...]

Is hij echt al processed? Want de mijne staat sinds 1:30 stil op 'Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM' :/

Ook Estimated Delivery voor vandaag
Hier hetzelfde. Waarschijnlijk weer eens pech met dit pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Zojuist telefonisch contact gehad met DHL om is te vragen of mijn pakket ipv maandag bezorgen niet morgen ergens afgehaald kon worden. Status pakket is nu Brussel, 08:39 vertrokken.
Medewerker gaf aan dat er delay stond en dat er een staking in Belgie is waardoor hij niet wist of het pakketje vandaag nog naar NL kwam.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
vgroot schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:13:
Zojuist telefonisch contact gehad met DHL om is te vragen of mijn pakket ipv maandag bezorgen niet morgen ergens afgehaald kon worden. Status pakket is nu Brussel, 08:39 vertrokken.
Medewerker gaf aan dat er delay stond en dat er een staking in Belgie is waardoor hij niet wist of het pakketje vandaag nog naar NL kwam.......
Dat meen je niet... :(

Verklaart waarom de mijne stil ligt in Brussel, fijn België :X

Edit: ik ga straks ook eens bellen of ik hem nog kan verwachten, maar vrees dat vandaag hem niet meer zal worden

Edit 2: linkje over de staking: http://dmtrk.net/1VEJ-4B9S2-70HFZDOU50/cr.aspx

[ Voor 14% gewijzigd door P1nGu1n op 24-06-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, die van mij is 8:43 uit Brussel vertrokken en staat nog steeds ETA vrijdag eind van de middag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Mijne is al vertrokken vanuit Eindhoven. Zojuist sms gehad dat die vandaag geleverd wordt.

*Knip* Dit is dus niet de bedoeling. Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 67% gewijzigd door rens-br op 24-06-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
De gasten van DHL weten wel van doorrijden.... gearriveerd in Amsterdam.... 2 uurtjes rijden vanuit Brussel als ik de site mag geloven

[ Voor 6% gewijzigd door Noclaim71 op 24-06-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Noclaim71 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:53:
De gasten van DHL weten wel van doorrijden.... gearriveerd in Amsterdam.... 2 uurtjes rijden als ik de site mag geloven
excuus voor de verwarring inzake staking belgie. Was waarschijnlijk een NL chauffeur _/-\o_

Mijn pakket is inderdaad net ook aangekomen in Amsterdam en wordt, naar de verwachting van de beste medewerker vandaag nog aangeboden!

Gearriveerd in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:40
Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 08:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delfy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2024
Vandaag zou levering zijn. Vanmorgen 8:42 vertrokken vanuit Brussel. Staat nu op: Gearriveerd in aflevercentrum EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE.

Ga er dan vanuit dat een bezorger hem vandaag nog oppikt en bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-09 20:49
Eindelijk! :D

Vrijdag, juni 24, 2016
1 Zendingsgegevens ontvangen SZCZECIN - POLAND 04:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
de mijne is ook gearriveerd in Amsterdam. nou is mn geselecteerde pickupoint ook in Amsterdam. krijg je weer een sms als ie klaarligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
Ik voel met zo'n hondje die bij het raam zit te staren naar het moment dat het baasje thuiskomt.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Wat een verschil met iedereen zeg, lijkt wel of mijn pakket gewoon erg traag is.. Vorige week dinsdag besteld om 21:03 en ligt sinds gistermiddag te niksen in Amsterdam..

Geduld is bijna op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Net maar even gebeld. Sinds 1:30 vannacht staat hij stil in Brussel. Volgende de medewerker wacht wacht hij op de volgende vlucht (ja, dat gaat blijkbaar per vliegtuig?), maandag kan ik hem verwachten. Waarom hij voor bijna iedereen wel vanochtend uit Brussel vertrokken is, is mij een raadsel. :(

Edit: en wat is het menu van de klantenservice ongemakkelijk zeg. Je moet hardop je keuzes inspreken, ipv op 0-9 te drukken _O-

[ Voor 24% gewijzigd door P1nGu1n op 24-06-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
hmmm, eerst avond levering (maar dan ben ik er niet), verplaatst naar middag, vanochtend sms met avond levering, kon niet meer verzetten.. daarom adres naar buren gewijzigd, en toen schoot ie naar maandag....:(

weer geprobeerd terug te zetten en nu lijkt het weer op een middag levering.. de status blijft echter in eindhoven hangen:
Friday, June 24, 2016 Location Time Piece
15 Scheduled for delivery as agreed EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:04

14 Shipment on hold EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:03

13 Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:38
zou hier niet "out for delivery" of iets dergelijks moeten staan?

(tip van de dag, kloot niet teveel met adressen en time slots...)

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 24-06-2016 11:31 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 20:20

Nutellaah

Bits N Sites

Mijn OP3 is zopas aangekomen.
Besteld op 15 juni en voorspelde leverdatum was 30 juni. Alles ging zoals gepland tot gisteren, dan kwam er plots schot in de zaak en hij werd reeds deze ochtend geleverd.
:) :)

Alleen zie ik nergens een factuur bij zitten?

[ Voor 10% gewijzigd door Nutellaah op 24-06-2016 11:37 ]

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:31
Prulleman schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:31:
zou hier niet "out for delivery" of iets dergelijks moeten staan?
Zodra de koerier vertrekt gaat de status naar "Zending bij koerier voor aflevering", dus dat zal je duidelijk kunnen terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
DHL sitel ijkt er ook moeite mee te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
de telefonische helpdesk zegt dat ie vanmiddag nog meegaat..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delfy
  • Laatst online: 17-12-2024
P1nGu1n schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:28:
Net maar even gebeld. Sinds 1:30 vannacht staat hij stil in Brussel. Volgende de medewerker wacht wacht hij op de volgende vlucht (ja, dat gaat blijkbaar per vliegtuig?), maandag kan ik hem verwachten. Waarom hij voor bijna iedereen wel vanochtend uit Brussel vertrokken is, is mij een raadsel. :(

Edit: en wat is het menu van de klantenservice ongemakkelijk zeg. Je moet hardop je keuzes inspreken, ipv op 0-9 te drukken _O-
Dat is vrij vreemd inderdaad. Mijn order stond ook om 1:30 in Brussel. Maar toch is die vertrokken. Frustrerend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
delfy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:47:
[...]

Dat is vrij vreemd inderdaad. Mijn order stond ook om 1:30 in Brussel. Maar toch is die vertrokken. Frustrerend :'(
Ja precies, dat is het rare. Heel frustrerend, volgende dag had prima geweest, maar nu wordt het maandag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemT
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-09 21:02
Die mensen van DHL weten wel van door rijden zeg Brussel - Amsterdam in 1:45. Nu nog hopen dat hij vandaag nog thuis ligt.Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vQ92wOG.png

[ Voor 4% gewijzigd door SemT op 24-06-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 19:36
delfy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:59:
Vandaag zou levering zijn. Vanmorgen 8:42 vertrokken vanuit Brussel. Staat nu op: Gearriveerd in aflevercentrum EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE.

Ga er dan vanuit dat een bezorger hem vandaag nog oppikt en bezorgd?
Jep. Pakketbezorgers vertrekken vanaf die sorteercentra. Afhankelijk van hoe ver je van Eindhoven woont kun je hem eerder of later op de dag verwachten, maar dat geven ze ook aan als het goed is.

Die van mij is ook aangekomen in Eindhoven, ze moeten naar Zuid-Limburg, dus ik verwacht hem niet voor 18:00, zou zelfs tussen 19:00 en 20:00 kunnen zijn.

Das voor mij niet erg, want ik zit in principe tot 20:00 op mijn werk vandaag, maar ik hoop dat ik flink eerder kan gaan vandaag. Had in ieder geval gehoopt hem voor mijn verjaardag op zondag te hebben, dus ik ben al gerustgesteld genoeg om hem evt. zaterdag op te pikken... :P
SemT schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:12:
Die mensen van DHL weten wel van door rijden zeg Brussel - Amsterdam in 1:45. Nu nog hopen dat hij vandaag nog thuis ligt.[afbeelding]
Gaat per vliegtuig ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 24-06-2016 12:14 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-09 14:52
Die van mij is vandaag om 11:45 gearriveerd in Amsterdam aflevercentrum, krijg hem wel gewoon vanmiddag dus :)

EDIT: ik woon in Friesland

[ Voor 11% gewijzigd door marrummer op 24-06-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjooster
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:47
Mijne is gisteren binnengekomen! Ik stapte net de deur uit om richting coldplay te gaan, maar toen zag ik de DHL bezorger. 14 juni 23:30 besteld en 23 juni om 17:00 was de telefoon er eindelijk! Helamaal happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Nu word ik er wel een beetje moe van:

1. Volgens DHL site geleverd in Amsterdam.
2. Volgens Telefoniste in Apeldoorn en wordt vandaag (donderdag 23 juni) nog bezorgd.
3. SMSje van DHL: Levering is blijven hangen in Brussel
4. Telefoniste meldt dat hij wel in Apeldoorn is, maar te laat voor chauffeur en morgen (24 juni) wordt bezorgd.
5. Telefonist meldt dat hij foutief gescand was in Apeldoorn (hij wist niet hoe dat zou kunnen) en dat hij toch wel in Brussel is blijven hangen en pas maandag wordt geleverd.

Dit weekend dus nog geen gespeel met mijn nieuwe Oneplus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Laatst online: 11-06 19:23
Mijne is rond 10.30 afgeleverd, had hem 17 juni 's middags besteld. Ik heb m'n iPhone al aan mn vriendin gegeven, hij voelt gewoon goed aan en is snel! :) Zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
15 Departed Facility in AMSTERDAM 12:34

ik ga er vanuit dat dat zn laatste ritje wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Laatst online: 11-06 19:23
habermas schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:02:
15 Departed Facility in AMSTERDAM 12:34

ik ga er vanuit dat dat zn laatste ritje wordt :)
De laatste status (rit) is "With delivery courier" :)

EDIT: Daar voor zit "Arrived at Delivery Facility" nog :P

[ Voor 10% gewijzigd door Dennis_86 op 24-06-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Dennis_86 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:10:
[...]

De laatste status (rit) is "With delivery courier" :)

EDIT: Daar voor zit "Arrived at Delivery Facility" nog :P
13:06 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM is er net bijgekomen :)

maar goed de mijne moet naar een servicepoint, wat waarschijnlijk weer iets anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderjvp
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-04 14:25
"Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie"

Zou ik hem vandaag nog kunnen krijgen of wordt het nu na het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Die van mij is vannacht in Brussel gearriveerd, doorgestuurd naar Amsterdam en daar om 11:33 uur vanmorgen aangekomen. Daarna volledige radiostilte.

Ik hoop dat ze het redden om hem vandaag in Hengelo af te leveren op m'n werk. :X

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkO schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:33:
Die van mij is vannacht in Brussel gearriveerd, doorgestuurd naar Amsterdam en daar om 11:33 uur vanmorgen aangekomen. Daarna volledige radiostilte.

Ik hoop dat ze het redden om hem vandaag in Hengelo af te leveren op m'n werk. :X
Check deze site van DHL met je postcode, ik heb twee tijdvakken namelijk voormiddag van 11:00-15:00 en avond van 18:00-21:00. Ik denk dat het de avond wordt aangezien die nog in Amsterdam ligt volgens de tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:59

oZy

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:50:
[...]

Check deze site van DHL met je postcode, ik heb twee tijdvakken namelijk voormiddag van 11:00-15:00 en avond van 18:00-21:00. Ik denk dat het de avond wordt aangezien die nog in Amsterdam ligt volgens de tracking.
Mijn "Estimated delivery" is vandaag "By End of Day".
De laatste status is "Arrived at delivery facility AMSTERDAM"
Op delivery.dhl.com staat: Verwachte aflevering: 24 jun 2016 aflevertijd: 09:00 - 18:00
En bezorgtijden: voormiddag (11-15) en avond (18-20)

kortom; ik hoop maar dat hij stiekem al onderweg is want het is nog wel een uurtje rijden naar het afleveradres :X
Rub147 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:05:
[...]

DHL Parcel is een andere tak van DHL. Het wordt geleverd door DHL Express.
phew :)

ik begrijp dat de mensen die niet meer wachten op het pakketje direct verhuizen naar het ervaringen topic, maar kan iemand aangeven of de aflevering overeenkomt met de 'estimated delivery' en of er veel in de avond vakken wordt afgeleverd?

[ Voor 22% gewijzigd door oZy op 24-06-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
[...]

Dat zou echt rampzalig zijn aangezien ik hier om 17:00 weg ben en er dan niemand meer is. Is het verzendadres nog aan te passen denk je? Dan kan ik het net zo goed thuis laten afleveren in Enschede. :(

*edit: shipment staat nu on hold in Amsterdam :X

Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:51

[ Voor 14% gewijzigd door JunkO op 24-06-2016 14:07 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Iets of Iemand heeft met zijn tengels aan het pakket gezeten, staat na 1,5! dag op "processed" in Amsterdam, hopelijk krijgen jullie hem ook vandaag, maar ik vrees het ergste. Volgens de DHL site zou ik hem gisteren krijgen, niet gelukt. Als ie vanavond komt dan heb ik ook pech, ben er niet :-(

*edit: En bij mij staat ie nu ook op: "On hold" in Amsterdam -O- :(

[ Voor 10% gewijzigd door Segafreak83 op 24-06-2016 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:48
[...]

DHL Parcel is een andere tak van DHL. Het wordt geleverd door DHL Express. DHL Express hanteert veel ruimere tijdvakken, 9-18 of 19-21. Als de verzender het geactiveerd heeft kan je meestal via de volgende link zien wanneer je pakket verwacht wordt: https://ondemand.dhl.com/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL
JunkO schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:04:
[...]

Dat zou echt rampzalig zijn aangezien ik hier om 17:00 weg ben en er dan niemand meer is. Is het verzendadres nog aan te passen denk je? Dan kan ik het net zo goed thuis laten afleveren in Enschede. :(

*edit: shipment staat nu on hold in Amsterdam :X

Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:51
Dan kan je er vanuit gaan dat hij tussen 18-21 komt. Aanpassen is niet meer mogelijk normaliter.

[ Voor 50% gewijzigd door Rub147 op 24-06-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub147 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:05:
[...]

DHL Parcel is een andere tak van DHL. Het wordt geleverd door DHL Express. DHL Express hanteert veel ruimere tijdvakken, 9-18 of 19-21. Als de verzender het geactiveerd heeft kan je meestal via de volgende link zien wanneer je pakket verwacht wordt: https://ondemand.dhl.com/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL
Hmm dat is eigenlijk alleen maar slechter, daar staat namelijk dat hij tussen 9-18 uur moet komen maar de laatste status is nog steeds Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE van 12:49, het is wel een uurtje rijden (minimaal) vanaf Amsterdam naar mijn huis, en lijkt me niet dat het een directe route wordt :P

We shall see....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Heeft DHL geen chat of iets dergelijks waar je iets mee kunt regelen?? Wat is de consequentie als je de bezorger gemist hebt? Wordt het dan maandag aangeboden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:48
JunkO schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:19:
Heeft DHL geen chat of iets dergelijks waar je iets mee kunt regelen?? Wat is de consequentie als je de bezorger gemist hebt? Wordt het dan maandag aangeboden ofzo?
Ik weet niet of https://ondemand.dhl.com/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL werkt voor de zendingen vanuit OnePlus, maar er is daar ook een optie om de zending vrij te geven zodat het bij de buren afgegeven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Rub147 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:22:
[...]

Ik weet niet of https://ondemand.dhl.com/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL werkt voor de zendingen vanuit OnePlus, maar er is daar ook een optie om de zending vrij te geven zodat het bij de buren afgegeven kan worden.
Die pagina werkt, maar afleveren bij de buren is uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwurck
  • Laatst online: 22-09 19:57
Naar mijn ervaring werk de helpdesk bellen het beste! En dan gewoon gelijk om een medewerker vragen, die hebben mij tot dus ver vriendelijk geholpen.
Mij vertelde ze dat hij vanavond met de avond shift wordt bezorgd. Terwijl hij al sinds gisterochtend op een kilometer afstand in het distributiecentrum ligt... Ik kan er nog sneller naar toe kruipen en dan weer terug hinkelen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-09 14:07
Dit staat er op de DHL website bij een gemiste zending:
"Was je niet thuis toen onze bezorger bij je aan de deur stond? Dan vind je een kaart in de brievenbus. Daarop staat aangeven of we je pakket eventueel bij je buren hebben kunnen afgeven. Als dat niet het geval is, dan kun je met behulp van de bezorgcode op de kaart en je postcode een nieuwe bezorgmogelijkheid kiezen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de ongeduldig wachtenden toch wat hoop te geven:

Besteld 15/06, zou volgens Oneplus geleverd worden op 25/6
Status bleef op pending staan, mail gehad dat levering vertraagd was en uiteindelijk hebben ze hem net (24/06)geleverd.
Top service dus van OnePlus. 1 dag vroeger dan gepland en toch voucher gekregen van 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Rub147 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:22:
[...]

Ik heb opnieuw de ondemand pagina geopend en heb via deze weg mijn adres aan kunnen passen naar m'n huisadres. Fingers crossed! *

*fuck nu is de afleverdatum naar aankomende maandag gewijzigd :X

[ Voor 7% gewijzigd door JunkO op 24-06-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
14 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:56

eeeeehhhh, het ging zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Kyhfin schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:41:
Nu word ik er wel een beetje moe van:

1. Volgens DHL site geleverd in Amsterdam.
2. Volgens Telefoniste in Apeldoorn en wordt vandaag (donderdag 23 juni) nog bezorgd.
3. SMSje van DHL: Levering is blijven hangen in Brussel
4. Telefoniste meldt dat hij wel in Apeldoorn is, maar te laat voor chauffeur en morgen (24 juni) wordt bezorgd.
5. Telefonist meldt dat hij foutief gescand was in Apeldoorn (hij wist niet hoe dat zou kunnen) en dat hij toch wel in Brussel is blijven hangen en pas maandag wordt geleverd.

Dit weekend dus nog geen gespeel met mijn nieuwe Oneplus 3.
Blijkbaar is hij om 2 uur toch nog aangekomen in Apeldoorn en is de chauffeur nog linea recta naar Enschede gereden.

Ik heb hem nu dus binnen. Ik had hem 15 juni om 19:52 besteld zonder extra's.

[ Voor 4% gewijzigd door Kyhfin op 24-06-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Goedemiddag meneer [achternaam],

Bedankt voor uw melding via onze website.

Helaas is momenteel een staking in Belgie waardoor deze zending vertraging heeft opgelopen. Deze zal helaas vandaag niet meer in levering gaan. Ik zou u willen adviseren het track en trace nummer in de gaten te houden. Mocht de zending morgen op het Service Center aankomen dan zou u de zending daar eventueel wel af kunnen halen. Hiervoor kunt u het beste morgen tussen 09.00 en 14.00 uur even contact met onze klantenservice op kunnen nemen via het telefoonnummer 88-0552 000. Mijn excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, kunt u contact met mij opnemen via e-mail, of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088-0552 000. Onze klantenservice is op werkdagen tussen 08:00-19:00 uur te bereiken en op zaterdag tussen 09:00-14:00 uur.

Met vriendelijke groet,

[Naam medewerker]

CS Service Desk Advisor
Mooi vreemd en vooral vervelend dat alleen die van mij en hsst zijn blijven liggen in Brussel, en die van de rest wel mee konden :? Er is geen vordering sinds 1:30, 'Gearriveerd in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM' is nog steeds de laatste status.

[ Voor 4% gewijzigd door P1nGu1n op 24-06-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
staat sinds 13:06 op 16 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM

net met DHL gebeld, betekent blijkbaar dat ie nog ergens op Schiphol is, mevrouw denkt dat t pas maandag wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Even gebeld met een allervriendelijkste dame van de helpdesk van DHL en het pakket ligt op dit moment in Apeldoorn. Hij was te laat in Amsterdam aangekomen om nog bezorgd te worden, dus hij staat nu gepland voor maandag in de ochtend/middag.

Het feit dat de tracking website aangeeft dat hij nog in Amsterdam ligt klopt dus niet volgens haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
De mijne is om 13:05 aangekomen in de delivery facility in Amsterdam, maar sindsdien niks meer :-(

De bezorgtijden van dhl parcel zijn als ik het goed begrijp dus niet van toepassing? Die bezorgen hier namelijk maar tot 15:00 vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

habermas schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:21:
staat sinds 13:06 op 16 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM

net met DHL gebeld, betekent blijkbaar dat ie nog ergens op Schiphol is, mevrouw denkt dat t pas maandag wordt :(
Shit, dan komt die van mij ook pas maandag! Maar ach, beloofde leveringsdatum is 2 juli dus op zich is het nog steeds niet erg natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
P1nGu1n schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:02:
[...]

Mooi vreemd en vooral vervelend dat alleen die van mij en hsst zijn blijven liggen in Brussel, en die van de rest wel mee konden :? Er is geen vordering sinds 1:30, 'Gearriveerd in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM' is nog steeds de laatste status.
Inderdaad vreemd. Hopen dat het Maandag wel lukt. Bij mij is er ook geen update in de status sinds 1:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Zojuist ook een melding gekregen dat de Shipment on hold is. Even gebeld met DHL en die zei dat het pas maandag wordt. Maar, via de telefoon kun je ook aangeven dat je hem wilt ophalen in Amsterdam (Schiphol Zuid) op zaterdag (morgen). Dit kan tussen 0900 en 1300. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
Perkerssens schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:39:
Zojuist ook een melding gekregen dat de Shipment on hold is. Even gebeld met DHL en die zei dat het pas maandag wordt. Maar, via de telefoon kun je ook aangeven dat je hem wilt ophalen in Amsterdam (Schiphol Zuid) op zaterdag (morgen). Dit kan tussen 0900 en 1300. 8)
Welk nummer heb je hiervoor gebeld?
Ik heb dezelfde melding en morgen halen is een absolute optie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerK
Noclaim71 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:49:
[...]

Welk nummer heb je hiervoor gebeld?
Ik heb dezelfde melding en morgen halen is een absolute optie
+31 (0) 88 - 0552 000

In het keuze menu: zending trekken en vervolgens medewerker inspreken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
Waar ik al bang voor was is gebeurd; Hij staat ook op on hold in Amsterdam ;(
Toch vraag ik mij dan af of DHL überhaupt wel iets geleverd heeft vandaag vanuit Schiphol, want de mijne en best een aantal anderen hun OP3 liggen daar al vanaf begin deze middag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
pfft hier ook de Shipment On Hold melding binnen... dan weten ze em binnen een dag van Polen naar Amsterdam te krijgen, om em vervolgens hier een dag te laten liggen, lekker efficient weer... :s

zo maar weer even bellen dan, morgenochtend is inderdaad een optie.

ik zie trouwens 2 DHL vestigingen op Schiphol, Koolhovenlaan en Anchoragelaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
Voor de mensen die de 20e hebben besteld:

Zojuist een smsje met tracking code, hij wordt bij mij verstuurd vanuit Polen.
I.p.v. 4 Juli, woensdag de 29e.

Ik blijf duimen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
Zojuist gebeld en helaas de zending is te laat binnen gekomen bij het sorteer centrum :'(
Maar volgens de website ligt hij eral sinds 1 uur..... ja maar alle pakketjes vanuit Polen zijn verkeerd ingescand en daarom staat ie nu on hold.

Anyway.... afhalen is nog geen optie, hij is voorlopig ingepland voor maandag en ik kan morgen bellen om te kijken of er toch nog iets geregeld kan worden rond het afhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:07
Perkerssens schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:50:
[...]

+31 (0) 88 - 0552 000

In het keuze menu: zending trekken en vervolgens medewerker inspreken 8)7
Net gebeld met DHL, die van mij zit in de shipment die 8:39 vertrokken is uit Brussel en ook al een tijd in Amsterdam ligt, maar ik kan hem morgen nog niet ophalen. Hij zit in 1 van 2 grote containers en ze hebben geen tijd om deze te sorteren voor morgen ochtend.. nog even geduld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan_99
Toch jammer dat ze precies op het dit moment "alle pakketjes uit polen verkeerd hebben ingescand". manmanman wat ben je dan voor bedrijf..

Als ze maar niet te vroeg komen maandag, want dan ben ik er niet 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Stefan_99 op 24-06-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Even een update inzake de on-hold van vandaag Amsterdam

17 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 15:42

Net weer even gebeld. Het zijn twee containers die vandaag niet meer verwerkt worden in verband met de drukte. Ze worden ook niet open gemaakt om losse pakketten te laten afhalen op bijv. schiphol.
De twee containers worden maandagmorgen om 5 uur gesorteerd en over het land verspreid...

dus dat wordt geen niet telefoon dit weekend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
hsst schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:28:
[...]

Inderdaad vreemd. Hopen dat het Maandag wel lukt. Bij mij is er ook geen update in de status sinds 1:30.
Er zit weer beweging in bij mij: processed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Stfnlln schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:05:
[...]

Net gebeld met DHL, die van mij zit in de shipment die 8:39 vertrokken is uit Brussel en ook al een tijd in Amsterdam ligt, maar ik kan hem morgen nog niet ophalen. Hij zit in 1 van 2 grote containers en ze hebben geen tijd om deze te sorteren voor morgen ochtend.. nog even geduld
Jezus, vandaar dat de mijne al 1,5 dag in Amsterdam ligt te knuffelen met zijn broertjes en zusjes. Klinkt als een kul smoes, maar toe maar, zie het toestel maandag / dinsdag wel verschijnen, bijna 2 weken onderweg (sinds bestelling) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Segafreak83 op 24-06-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemT
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-09 21:02
Niet alle pakketjes liggen in Adam. De mijn is sinds 15:38 bij de koerier voor aflevering. (Ten minste dat staat op de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBW01
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-04 15:34
Die van mij is weer een stapje verder. Ligt nu in Hannover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
P1nGu1n schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:12:
[...]

Er zit weer beweging in bij mij: processed ;)
Hier nog niks Hopelijk dat ie vandaag wel processed is, anders moet dat maandag nog weer gebeuren, en dan wordt het waarschijnlijk weer dinsdag. En laat er dan net niemand thuis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san1999der
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 11:18
23 juni op3 bestelt zou volgens oneplus voor 7 juli geleverd worden ik ben benieuwd naar het toestel;) had al een oneplus one maar deze lijkt me zeker goede opvolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Jitsert schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:59:
Voor de mensen die de 20e hebben besteld:

Zojuist een smsje met tracking code, hij wordt bij mij verstuurd vanuit Polen.
I.p.v. 4 Juli, woensdag de 29e.

Ik blijf duimen :D
Zelfde datum besteld, maar nog geen nieuws...

Kale telefoon of met accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
Jay_Snake schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:08:
[...]

Zelfde datum besteld, maar nog geen nieuws...

Kale telefoon of met accessoires?
Eerst met, tempered glass leek echter niet meer voorradig. Toen is die geannuleerd. Telefoon vandaag opgepikt in Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Jitsert schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:41:
[...]

Eerst met, tempered glass leek echter niet meer voorradig. Toen is die geannuleerd. Telefoon vandaag opgepikt in Polen.
Oke thnx. Ik had alleen de telefoon besteld. Met ordernummer nog niets te vinden op de site van DHL, nog geen sms gehad en staat nog op pending shipment. Afwachten dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de Oneplus 3 bij een afhaalpunt te laten leveren (België)?
Ik werk nl. 6 op 7 van ma tem za.

Zoja, kan je dit aangeven bij de bestelprocedure of gebeurt dit later op de website van DHL?

Alvast bedankt 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:51:
Is het mogelijk om de Oneplus 3 bij een afhaalpunt te laten leveren (België)?
Ik werk nl. 6 op 7 van ma tem za.

Zoja, kan je dit aangeven bij de bestelprocedure of gebeurt dit later op de website van DHL?

Alvast bedankt 😃
Ik heb zojuist voor je gekeken. Dit lijkt gewoon mogelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
Heerlijk bedrijf dat DHL. De klantenservice zou regelen dat het toestel achter de balie zou liggen. 1 uur gereisd om daar te horen te krijgen dat ik de 20ste was die voor niks komt. De containers waren nog niet gesorteerd :| Goede interne communicatie 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-09 14:07
Als het goed is is die van mij bij de koerier maar begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen, wordt wel erg laat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jitsert schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:27:
[...]

Ik heb zojuist voor je gekeken. Dit lijkt gewoon mogelijk te zijn.
Top, ik veronderstel dat dit gewoon naderhand is via DHL zelf?

Edit: Beetje onduidelijk op de site van DHL maar ik veronderstel dat het dan via hier gaat? Dus bestellen en vervolgens afleveroptie wijzigen met behulp van trackingcode.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 16:34
Eindelijk het de SMS mogen ontvangen dat de telefoon onderweg is :) . Verwachte levertijd volgens OnePlus was 4 juli. Maar volgens DHL zou hij er 29 juni moeten zijn. Heb hem 20 juni besteld.
Pagina: 1 ... 17 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.