Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:36
Hm... SMSje zei dat ik vandaag tussen 18:00 en 21:00 het pakket mocht verwachten. Dat zou al erg krap worden aangezien ik om 19:00 pas de deur bij het werk zou kunnen uitstappen.

Maar het mocht zowieso niets uitmaken. Kreeg om 16:30 al een not-home SMS.
Dus 3 dagen extra wachten tot ie opnieuw wordt aangeboden. :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderjvp
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-04 14:25
Zou hem vandaag in ontvangst mogen nemen volgens DHL, maar tot nu toe nog niks.
Ik ga er dus maar vanuit dat ik hem na het weekend pas krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Luukth schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:54:
Eindelijk het de SMS mogen ontvangen dat de telefoon onderweg is :) . Verwachte levertijd volgens OnePlus was 4 juli. Maar volgens DHL zou hij er 29 juni moeten zijn. Heb hem 20 juni besteld.
Dat is nu al de 2e die ook op de 20e besteld heeft en het smsje gehad heb. Ik wil hem ook! Haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 08:55
DeNB3rt schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:53:
Al nieuws? Ik heb men high five ontvangen. Shipping enkel nog maar aangemeld. Was me bij aankoop de 23e beloofd dus vrij ok :-).

[...]
Sorry voor de iets wat late reactie, drukke dag gehad. Ik heb de telefoon vanavond in ontvangst mogen nemen, tegelijkertijd met het hoesje wat ik iets later besteld had bij one plus ( deze ging niet via DHL ). De telefoon zelf is geweldig en ben er erg blij mee, dus hij is zeker het wachten waar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 16:34
Jay_Snake schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:23:
[...]

Dat is nu al de 2e die ook op de 20e besteld heeft en het smsje gehad heb. Ik wil hem ook! Haha ;)
Misschien komt het omdat ik alleen de telefoon besteld heb. En geen andere accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Luukth schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:22:
[...]

Misschien komt het omdat ik alleen de telefoon besteld heb. En geen andere accessoires.
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:41
Waardeloos, mijne ook op on hold in Amsterdam. Sta ik voor niks bij de dhl parcelshop waar hij geleverd zou worden omdat ik niet thuis was overdag... Zit hij vast met alle andere in de container blijkbaar.

Dat word pas dinsdag jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen enkel sms/bericht van DHL ontvangen.
ondertussen is mijn gsm wel al in Ternat (belgie) aangekomen, kwam vanuit Duitsland en niet vanuit Polen.

Waar kan ik ergens vermoedelijke levertijd zien want op die DHL parcel site vind ik geen info.

update: Ondertussen staat er op tracking van oneplus "Your order is out for delivery"
Levert DHL dan ook op zaterdag in Belgie? Trouwens nog steeds geen email/sms ontvangen

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:43
Jeroenimoes schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 21:31:
Hm... SMSje zei dat ik vandaag tussen 18:00 en 21:00 het pakket mocht verwachten. Dat zou al erg krap worden aangezien ik om 19:00 pas de deur bij het werk zou kunnen uitstappen.

Maar het mocht zowieso niets uitmaken. Kreeg om 16:30 al een not-home SMS.
Dus 3 dagen extra wachten tot ie opnieuw wordt aangeboden. :(
DHL bezorgd ook op zaterdag he ;) Tussen 9-13 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:08
Na gisteren de hele dag stil te hebben gelegen in Brussel, is de mijne aangekomen in Eindhoven. Bezorging zal maandag wel plaatsvinden.

Moet je zelf tekenen voor het pakket, of is het ook goed als een familielid tekent?
Ik vermoed dat dat wel kan, maar even om het zeker te weten.

DeVliegendeNLer schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:54:
[...]

Niet zonder dat de zender daar extra voor betaald ;)

[ Voor 29% gewijzigd door P1nGu1n op 25-06-2016 10:58 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:43
P1nGu1n schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:57:
Na gisteren de hele dag stil te hebben gelegen in Brussel, is de mijne aangekomen in Eindhoven. Bezorging zal maandag wel plaatsvinden.

Moet je zelf tekenen voor het pakket, of is het ook goed als een familielid tekent?
Ik vermoed dat dat wel kan, maar even om het zeker te weten.

[...]

Niet zonder dat de zender daar extra voor betaald ;)
Dan heb ik niets gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:27

Fontainemelon

Zuiderbuur

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:19:
[...]

Top, ik veronderstel dat dit gewoon naderhand is via DHL zelf?

Edit: Beetje onduidelijk op de site van DHL maar ik veronderstel dat het dan via hier gaat? Dus bestellen en vervolgens afleveroptie wijzigen met behulp van trackingcode.
Klopt, maar de dhlparcel.be website geeft wel pas resultaat weer eens het pakketje echt in België is, en ook pas dan kan je met behulp van je zendingnummer en postcode een andere levermethode aanvragen. Mijn toestel heb ik besteld op de launch day iets na 9u en ik heb 'm pas sinds gisteren binnen, heeft een bizar lange tijd in Keulen doorgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
DeVliegendeNLer schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:54:
[...]

Uhm. Waarom stond dat dan niet tussen de opties voor een nieuwe afspraak? Nu heb ik maandag de 27e al gekozen :(

Heb ze zelfs gebeld om te vragen of ik het zaterdag kon ophalen in het distributiecentrum, kon niet... (erg kortaf)

Lekker duidelijk allemaal bij DHL...

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 25-06-2016 12:23 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Hier nog helemaal niks veranderd. Als er maandagavond nog niks veranderd is misschien maar eens opbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 08:19
Gisteren ook nog even contact gehad met DHL. Uiterst vriendelijk te woord gestaan. Helaas was de container uit Polen nog niet gesorteerd en dit gebeurt ook niet in het weekend. Maandag staat de levering nu gepland.

Ik heb nu wel genoeg reviews gelezen/gezien.... ik wil hem vasthouden!!!😂😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 08:55
Bij mij heeft de buurvrouw getekend, met een totaal andere achternaam en huisnummer, dus ik denk dat een familie lid ook wel mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Jitsert schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:26:
[...]

Wanneer heb je besteld?

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe jouw zending verloopt. Ik heb zelf besteld op de 20e, kreeg de melding dat hij voor de 27e verstuurd zou worden en op 4 juli geleverd wordt. Nu heb ik echter hetzeflde bericht gekregen aangaande de accessoires, dat ze de telefoon zonder de accessoire verzenden.

Het is pas 4 dagen, echter mijn vorige OP had ik binnen een paar dagen :P. Daarbij is mijn naarste eigenschap mijn ongeduld. Heel erg handig :D.
Beetje late reactie, maar tot op heden weet ik echt niets meer.

Nadat ik vorige week donderdag klantendienst van oneplus had gecontacteerd en ze mij zeiden dat heel mijn order geannuleerd was kreeg ik een paar uur later de wel befaamde high five mail. Sinds donderdagavond staat de telefoon ook op status dispatched.

Probleem is wel dat zowel de order number 90... als de tracking number die in de mail stond beiden onbekend is voor dhl. DHl gecontacteerd en die zeggen dat ze nog niets van oneplus ontvangen hebben en oneplus zegt dat dhl het toestel al heeft en het probleem bij hen ligt.

11 dagen na bestelling en geen idee wie mijn telefoon heeft en waar die is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBW01
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-04 15:34
En vanmorgen om 06:31 arrived at delivery facility in Amsterdam. Zou die vandaag nog komen? Of nog een dagje wachten..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Stampertjen schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:19:
[...]

Beetje late reactie, maar tot op heden weet ik echt niets meer.

Nadat ik vorige week donderdag klantendienst van oneplus had gecontacteerd en ze mij zeiden dat heel mijn order geannuleerd was kreeg ik een paar uur later de wel befaamde high five mail. Sinds donderdagavond staat de telefoon ook op status dispatched.

Probleem is wel dat zowel de order number 90... als de tracking number die in de mail stond beiden onbekend is voor dhl. DHl gecontacteerd en die zeggen dat ze nog niets van oneplus ontvangen hebben en oneplus zegt dat dhl het toestel al heeft en het probleem bij hen ligt.

11 dagen na bestelling en geen idee wie mijn telefoon heeft en waar die is
Het duurt sowieso 24 uur voordat de tracking überhaupt zichtbaar is via de One+ website, deze kijkt weer naar DHL, dus je kan aan het einde van vandaag beter kijken bij DHL. En dan hoop ik voor je dat er iets verschijnt.

Voordat ik mijn toestel kon volgen was ik bijna 1 week verder sinds besteldatum. Op dit moment is hij eindelijk processed in Amsterdam waar hij al sinds donderdag ligt te wachten samen met een andere container vol uit Polen.

Geduld is een schone zaak :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
en nog altijd "Shipment On Hold" hier na het gehannes met die containers vrijdag. ik mag toch hopen dat ze er vandaag een beetje voort mee gaan maken....

*edit* alsof ze het em erom doen: 08:43 With delivery courier :)

[ Voor 18% gewijzigd door habermas op 27-06-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
hsst schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Hier nog helemaal niks veranderd. Als er maandagavond nog niks veranderd is misschien maar eens opbellen.
Nog steeds niks veranderd bij jou? Want de mijne is onderweg met de koerier

Edit: berichtje van het thuisfront dat hij binnen is! *O*
Dat wordt een lange dag werken ;(

[ Voor 14% gewijzigd door P1nGu1n op 27-06-2016 10:04 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
P1nGu1n schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:38:
[...]

De mijne is nu ook EINDELIJK onderweg met de koerier oOo (ben alleen zo de deur uit :'( :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Iemand enig idee waar de telefoon allemaal nog langs komt? Verwachte levertijd is woensdag.
De status staat nu op: VERTROKKEN VAN SORTEERCENTRUM POZNAN - POLAND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Luukth schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:14:
Iemand enig idee waar de telefoon allemaal nog langs komt? Verwachte levertijd is woensdag.
De status staat nu op: VERTROKKEN VAN SORTEERCENTRUM POZNAN - POLAND
  1. Szczecin (Polen)
  2. Poznan (Polen)
  3. Hannover (Duitsland)
  4. Brussel (België)
  5. Amsterdam/Eindhoven (deze 2 meestal, of misschien een andere die bij jou in de buurt zit)
  6. Jouw huis ;)

[ Voor 17% gewijzigd door P1nGu1n op 27-06-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
[...]

Bij de tracking is nog niks veranderd, maar bij ondemand wel. Daar staat nu dat het niet beschikbaar is en dat ik moet wachten of contact moet opnemen met de klantenservice. Het loopt dus allemaal niet erg voorspoedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
ik heb em binnen! :) (had met de shipment van vrijdag moeten binnenkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
P1nGu1n schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:17:
[...]
  1. Szczecin (Polen)
  2. Poznan (Polen)
  3. Hannover (Duitsland)
  4. Brussel (België)
  5. Amsterdam/Eindhoven (deze 2 meestal, of misschien een andere die bij jou in de buurt zit)
  6. Jouw huis ;)
Dan lijkt me de kans dat het woensdag word vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:59

oZy

Luukth schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:13:
[...]

Dan lijkt me de kans dat het woensdag word vrij klein.
Valt mee; bij een aantal van ons was er iets mis met hoe de vracht gescand was in Polen oid. Maar zie dit:

DHL

Als hij op tijd vanuit Brussel vertrekt zodat hij 's ochtends met de koerier mee kan heb je hem woensdag gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:19

Stefan©

Toet toet

Ik kreeg afgelopen vrijdag ook het bericht dat mijn shipment on-hold staat. Aan de hand daarvan leveringsadres aangepast omdat er vandaag niemand thuis is.

Helaas kreeg ik rond 11.00 weer een SMS met het bericht dat mijn shipment on-hold is. Nu toch maar even gebeld, de DHL medewerker die ik heb gesproken heeft mijn pakketje nu op de avondroute voor vanavond geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
De mijne is eindelijk binnen (na 13 dagen :+ ), buren bedankt _/-\o_, ik verkas naar het ervaringen topic, iedereen veel succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:22

Patrick89

PSN : Gamesource

Hier ook een oneplus 3 besteld met sandstone cover.
De covers zijn er overigens allemaal weer :D dus als mensen nog twijfelden

[ Voor 25% gewijzigd door Patrick89 op 27-06-2016 11:46 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
ja hier is hij ook binnen.
als een klein kind zo blij!

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
vgroot schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:12:
ja hier is hij ook binnen.
als een klein kind zo blij!
Hier (Hengelo) nog geen DHL gezien. Waar is hij afgeleverd als ik vragen mag? Misschien zit hij in dezelfde bus. :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
oZy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Valt mee; bij een aantal van ons was er iets mis met hoe de vracht gescand was in Polen oid. Maar zie dit:

[afbeelding]

Als hij op tijd vanuit Brussel vertrekt zodat hij 's ochtends met de koerier mee kan heb je hem woensdag gewoon.
Bedankt voor het overzichtje, dan weet ik ongeveer hoe het nu verder gaat. Ik zit sinds vanmorgen op stap 1 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Laatst online: 27-03 13:11
JunkO schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:54:
[...]

Hier (Hengelo) nog geen DHL gezien. Waar is hij afgeleverd als ik vragen mag? Misschien zit hij in dezelfde bus. :)
afgeleverd in Hoofddorp, vanuit Amsterdam.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit*

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2016 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Ze moeten daar bij Oneplus wel leren hun administratie up-to-date te houden :)

Sinds de bevestiging van mijn bestelling (21e Juni) geen mails meer gehad en in mijn orderoverzicht staat nog:
  • Ready to ship: Jun 29, 2016
  • Estimated delivery: Jul 04, 2016
Maar zojuist al wel een SMS-je van de DHL gekregen met de mededeling dat ze mijn pakketje morgen af komen leveren: "Shipment picked up in Szczecin - Poland 14:32". Dus als alles goed gaat, krijg ik hem morgenavond tussen 18-21h. Toch bijna een week eerder dan verwacht 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Redinox op 27-06-2016 14:58 . Reden: Spelling... ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Pff.. Ik word helemaal gek van DHL. Vrijdag zat ook mijn pakketje in de containers die nog niet gesorteerd konden worden.
Vandaag had het pakketje dan moeten komen, maar net stond er weer shipment on hold. Even gebeld en te horen gekregen dat het pas morgen wordt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redinox schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:47:

Sinds de bevestiging van mijn bestelling (21e Juni) geen mails meer gehad en in mijn orderoverzicht staat nog:
Maar zojuist al wel een SMS-je van de DHL gekregen met de mededeling dat ze mijn pakketje morgen af komen leveren: "Shipment picked up in Szczecin - Poland 14:32". Dus als alles goed gaat, krijg ik hem morgenavond tussen 18-21h. Toch bijna een week eerder dan verwacht 8)
Hier zelfde dag besteld (21 juni) met dezelfde ready to ship datum (29 juni).
Alleen nog geen sms gehad van DHL.
Hoop doet leven dankzij jou bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Ik ga ook verkassen naar het ervaringen topic, want hij is zojuist afgeleverd. :9~

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
oZy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:35:
[...]

[afbeelding]

Bedankt. Zeker als ik naar de tijden kijk komt dat aardig overeen met hoe het er bij mij nu staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsst
[...]

Ondertussen wel twee statusupdates en ook nog eens twee hele mooie, namelijk with Delivery courier en Deliverd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:59

duderuud

Sliden is koel

Moet het toch vragen :X

Waarom is iedereen hier zo gestrest als het toestel een paar dagen later komt? Toestel wordt vanzelf wel aangeboden bij je voordeur...

Heb het toestel ook besteld, zie 'm vanzelf wel verschijnen hoor :)

Heb momenteel al een telefoon dus zit niet zonder (neem aan dat dat voor iedereen geldt hier)...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:03:
[...]

Heb wel voor express delivery gekozen. Mocht jij dat niet gedaan hebben, dan is dit gelijk een mooie gelegenheid om eens te kijken hoeveel dit nu eigenlijk scheelt.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
duderuud schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:49:

Waarom is iedereen hier zo gestrest als het toestel een paar dagen later komt? Toestel wordt vanzelf wel aangeboden bij je voordeur...
Hoe eerder hoe beter toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
  • Laatst online: 19:31
Ding dong, DHL aan de deur: "Uw telefoon meneer. We hebben er enorm veel ontvangen meneer. Ze zijn kennelijk enorm populair meneer. Veel plezier ermee meneer" :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje met mijn nieuwe OP3 aan het spelen! :D

De koerier vroeg al waarom die vrijdag niet in zijn bus zat, dus ik uitleggen dat er een sorteerfout is gemaakt en die dus heel het weekend in het sorteercentrum heeft gelegen. "Daarna vroeg hij: is dit dan die Aplus ofzo?" Dus ik uitleggen over het bedrijf en over die telefoon en waarom die zo goed is >:) :*)

Hij had nu een S3 en zit te kijken naar een nieuwe telefoon, maar wordt vooral gek van de bloatware van Samsung. 10 minuten later ging hij weer op weg met een briefje van mij waarop de website van OnePlus stond en hoe het model nou precies heet. :*) :*) 8) Die mag binnenkort zijn eigen telefoon afleveren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-08 14:15
Het maakt inderdaad niet uit als het een paar dagen meer of minder is.. Tenzij er beloofd wordt de telefoon op een bepaalde datum af te leveren. Ook ik ben 1 van de gelukkigen die door DHL voor de gek wordt gehouden. Vrijdag niet gelukt (status on hold enzo), in het weekend wordt er blijkbaar niet gewerkt bij DHL, vandaag (weer) niet gelukt om te leveren...dus we zijn alweer 4 dagen verder, terwijl het apparaatje slechts 15 km van mijn huis opgeslagen ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redinox schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Heb wel voor express delivery gekozen. Mocht jij dat niet gedaan hebben, dan is dit gelijk een mooie gelegenheid om eens te kijken hoeveel dit nu eigenlijk scheelt.
Nee dat heb ik niet gedaan. Gekozen voor standard shipping.
Ben inderdaad benieuwd of het veel scheelt. Toen ik bestelde scheelde het 3 dagen (als je standaard met express vergelijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:59

duderuud

Sliden is koel

m0ap schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:31:
Het maakt inderdaad niet uit als het een paar dagen meer of minder is.. Tenzij er beloofd wordt de telefoon op een bepaalde datum af te leveren. Ook ik ben 1 van de gelukkigen die door DHL voor de gek wordt gehouden. Vrijdag niet gelukt (status on hold enzo), in het weekend wordt er blijkbaar niet gewerkt bij DHL, vandaag (weer) niet gelukt om te leveren...dus we zijn alweer 4 dagen verder, terwijl het apparaatje slechts 15 km van mijn huis opgeslagen ligt :)
Dat is natuurlijk wel vervelend. Vooral als je er ook nog voor vrij genomen hebt...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:03:
[...]

Hier, met dezelfde data, nu ook een SMS met leverdatum 29 door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ap schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:31:
Exact dezelfde situatie. Waar maak je eigenlijk uit op dat het vandaag niet meer gaat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Redinox schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:47:

Dagje eerder besteld, maar nu ook de bevestiging gehad dat ie woensdag komt. Ook opgepikt van Szezecin. Hij ligt nu in Poznan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieMax
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-08 19:41
Jay_Snake schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:04:
[...]

Dagje eerder besteld, maar nu ook de bevestiging gehad dat ie woensdag komt. Ook opgepikt van Szezecin. Hij ligt nu in Poznan
Zelfde hier! Aardig wat sneller dan gepland, kan niet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Jay_Snake schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:04:
[...]

Weet je zeker dat hij nog in Poznan ligt. Ik krijg hem ook woensdag maar bij mij ligt hij al in HANNOVER - GERMANY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Luukth schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:29:
[...]

Weet je zeker dat hij nog in Poznan ligt. Ik krijg hem ook woensdag maar bij mij ligt hij al in HANNOVER - GERMANY?
Door jou ben ik gaan kijken, bij mij inmiddels ook in Hannover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Luukth schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:29:
[...]

Ik denk dat de mijne daar over een paar uur is, er staat nu
Departed Facility in POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 19:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
DHL krijgt mij morgen boos aan de lijn... vrijdag waren ze veel vroeger dan gemeld aan mijn deur, ik dus niet thuis. Weekend moeten wachten, nu vanavond ruim op tijd thuis, ontvang ik nu net voor 20:00 een SMS dat ik niet thuis ben :( :( :(

Werd net geheel tegen mijn verwachting in gebeld door DHL over het maken van vervolgafspraak, heb ik verteld dat koerier niet bij me is geweest. Werd kort daarna weer gebeld dat er een verkeerd adres nog instond en de koerier binnen enkele minuten bij me zou zijn. Net in ontvangst genomen! :P

Vind dit wel eng hoor, alsof ze op Tweakers meelezen :P

[ Voor 40% gewijzigd door Geronimous op 27-06-2016 20:35 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-08 14:15
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:46:
[...]

Exact dezelfde situatie. Waar maak je eigenlijk uit op dat het vandaag niet meer gaat lukken?
Omdat het afhaalpunt dicht gaat eind vd middag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ap schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:33:
[...]

Omdat het afhaalpunt dicht gaat eind vd middag :)
O, vandaar.
Mijn 1+ staat nog steeds on hold met een eta van vandaag. Maar dat zal wel niet lukken.
Toch jammer van die klantenservice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-07 10:56
Behoorlijk pissig op DHL. Stond vanmiddag al sinds een uur of 13:00 op 'zending bij koerier voor aflevering'. Maar niks gezien. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/pIATO/8e37b9bb63.png

Hmm moeilijke keuze hoor _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
20 Juni besteld, Gisteren avond afgeleverd.

One+ 3 met Sandstone Cover.

Ik ga dus naar het andere topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Sahi_NL schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:31:
20 Juni besteld, Gisteren avond afgeleverd.

One+ 3 met Sandstone Cover.

Ik ga dus naar het andere topic!
Normale verzending? Heb hem ook 20ste besteld maar krijg hem woensdag pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Luukth schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:33:
[...]
Normale verzending? Heb hem ook 20ste besteld maar krijg hem woensdag pas
Normale verzending inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Sahi_NL schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:35:
[...]

Normale verzending inderdaad!
Snelle levering dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Net bericht gekregen dat mijn pakketje tijdelijk on hold staat in brussel. Dus dan zal het leveren wel morgen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-09 14:07
Vandaag wordt hij dan echt geleverd hoop ik. Kreeg vrijdag een sms dat leveren niet mogelijk was op vrijdag, bleek het dat mijn huisnummer er niet bijstond terwijl die wel bij OP ingevoerd is, weird. Maar ben blij dat hij vandaag geleverd wordt mijn Lumia 640 begint het aardig te begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 10:35
24 juni besteld en gisteren het smsje van DHL en een halve dag later het e-mailtje van OP mogen ontvangen. Hij zou er rond morgenavond zijn. Omdat ik er toch niet ben mag ie naar de parcelshop hier om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick87
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 19:06
Blijkbaar is er toch echt wel veel fout gegaan bij de mijne, die heb ik 14-06 rond 23:00 besteld en staat nu pas on hold in Brussel. Zou morgen pas komen, 15 dagen na mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-09 14:07
Yorick87 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:12:
Blijkbaar is er toch echt wel veel fout gegaan bij de mijne, die heb ik 14-06 rond 23:00 besteld en staat nu pas on hold in Brussel. Zou morgen pas komen, 15 dagen na mijn bestelling.
Mijn telefoon heb ik de 15e besteld alleen bij DHL is de meeste vertraging opgelopen hij was binnen een week in Polen en sindsdien telkens on hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
Net gebeld door DHL. Behoorlijk wat vertraging opgelopen door een staking in Brussel. Ik had m eigenlijk vrijdag verwacht (op 16 juni besteld) maar door veel drukte wordt hij dus pas vandaag geleverd...

Ik ben best geduldig, maar door dat je alles via zo'n tracking site kunt volgen wordt je gewoon ongeduldig gemaakt. 'Zalig O-) zijn de onwetenden' gaat weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Luukth schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:34:
Net bericht gekregen dat mijn pakketje tijdelijk on hold staat in brussel. Dus dan zal het leveren wel morgen worden.
Mijn stond bekend onder de levering van morgen, nu ook in hold in Brussel sinds vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:51:
[...]

Nee dat heb ik niet gedaan. Gekozen voor standard shipping.
Ben inderdaad benieuwd of het veel scheelt. Toen ik bestelde scheelde het 3 dagen (als je standaard met express vergelijkt).
Gisteravond vertrokken vanuit Szczecin en vanacht via Liepzig vervoerd naar Amsterdam waar het vanochtend aangekomen is. Zojuist gearriveerd in the aflevercentrum. Wel tijdelijk on-hold "DHL onderneemt actie" maar goed, ook weer bevestiging gekregen via SMS dat ze vanavond tussen 18-21h langs komen, dus ga er maar vanuit dat het goed zit.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 22:13

Nox

Noxiuz

Ik heb er een besteld en betaald via PayPal (cc werkte niet). Nu zie ik op paypal dat er betaald is maar van Oneplus heb ik nul bericht gehad. Is dit normaal? Lijkt mij van niet, maar het was gisteravond besteld dus kan wat laat zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door Nox op 28-06-2016 14:04 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
24 juni besteld en net een bericht van DHL dat ik hem de 30e kan verwachten.
Binnen een week geleverd als er verder niks tegen zit, ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
NoxiuZ schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:03:
Ik heb er een besteld en betaald via PayPal (cc werkte niet). Nu zie ik op paypal dat er betaald is maar van Oneplus heb ik nul bericht gehad. Is dit normaal? Lijkt mij van niet, maar het was gisteravond besteld dus kan wat laat zijn?
Wat normaal en niet normaal is weet ik niet, maar toen ik bestelde (21e) en betaalde met Paypal had ik om 14:18 een email van Paypal en 14:20 een email van OnePlus. Wellicht verstandig om even contact op te nemen via de chat. Of in ieder geval even inloggen op de site en kijken of het niet al stiekem bij je Orders staat.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:11
karimski schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:24:
24 juni besteld en net een bericht van DHL dat ik hem de 30e kan verwachten.
Binnen een week geleverd als er verder niks tegen zit, ik ben tevreden!
Dat is zeker niet verkeerd. Ik heb 23 juni besteld en vanochtend bericht van OnePlus dat 'ie verzonden is. Van DHL helaas nog geen bericht. Ook de status op de site van DHL geeft geen verwachte leverdatum aan. Collega's hebben 'm echter drie dagen na shipment mail mogen ontvangen, dus ik wacht nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is DHL toch een flutbedrijf zeg. Je gewoon maar (dagen) laten wachten als jou address hun niet uitkomt.

EDIT: Ondertussen heeft de buurman hem in ontvangst mogen nemen, terwijl er thuis ook iemand is.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Het gekke is dat mijn order bij oneplus nog op "processing" staat en dat ik hem rond 8 Juli kan verwachten.
heb de hele shipment mail van oneplus ook nooit gehad 8)7
BoopMeister schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:30:
[...]

Dat is zeker niet verkeerd. Ik heb 23 juni besteld en vanochtend bericht van OnePlus dat 'ie verzonden is. Van DHL helaas nog geen bericht. Ook de status op de site van DHL geeft geen verwachte leverdatum aan. Collega's hebben 'm echter drie dagen na shipment mail mogen ontvangen, dus ik wacht nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
Eén van mijn collega's heeft ook de status in de gaten gehouden. Daarbij heeft DHL het pakketje 5 dagen lang in Polen laten liggen, met de status dat de koerier het pakketje moest ophalen. 5 dagen vind ik daarin erg lang. Maar goed, verwachte leverdatum (vanuit OnePlus) was 4 juli en hij heeft 'm gisteren mogen ontvangen. Dat is dan niet verkeerd.
Mijn verwachte leverdatum staat ook op 8 juli, maar ik hoop eigenlijk toch wel deze week het pakketje te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 15:26

Roel

screen -x addict

Telefoon is hier ondertussen al een tijd binnen, maar krijg nu mail van oneplus:
Hey there,

Thank you for ordering the OnePlus 3! Unfortunately, your order is experiencing minor delays and will arrive a few days later than expected.

We hate to be the bearer of bad news, and we’d like to try to make it up to you. If you paid for priority shipping, all shipping fees will be automatically refunded. Additionally, here’s a coupon code worth $10 (or your local equivalent) that can be redeemed on oneplus.net.
Moest nog een car charger hebben, scheelt weer :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagdeleur
Hij is vanmiddag dan eindelijk afgeleverd! oOo
oftewel
16 juni 12:18 besteld
28 juni 14:27 geleverd

Ik verhuis naar het Ervaringen topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robzuur
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-08 12:43
25 juni besteld en krijg zojuist een SMS van DHL dat hij 30 juni wordt geleverd?
Dit terwijl er op de site van Oneplus 8 juli staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Robzuur schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:45:
25 juni besteld en krijg zojuist een SMS van DHL dat hij 30 juni wordt geleverd?
Dit terwijl er op de site van Oneplus 8 juli staat.
Datum's kloppen niet helemaal. Ik heb hem 20 juni besteld en heb al veel mensen gezien die hem in huis hebben. Mijn verwachte levertijd is morgen de 29ste. Terwijl OnePlus zei dat hij pas 4 juli zou komen. Oftewel er is geen pijl op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robzuur
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-08 12:43
Luukth schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:49:
[...]

Datum's kloppen niet helemaal. Ik heb hem 20 juni besteld en heb al veel mensen gezien die hem in huis hebben. Mijn verwachte levertijd is morgen de 29ste. Terwijl OnePlus zei dat hij pas 4 juli zou komen. Oftewel er is geen pijl op te trekken.
Weet jij of iemand anders toevallig of het ook mogelijk is om het pakketje door iemand anders te laten tekenen voor ontvangst, aangezien ik zelf niet thuis ben op die datum (ik weet, kan hem ook verzetten, maar liever niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Robzuur schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:54:
[...]

Weet jij of iemand anders toevallig of het ook mogelijk is om het pakketje door iemand anders te laten tekenen voor ontvangst, aangezien ik zelf niet thuis ben op die datum (ik weet, kan hem ook verzetten, maar liever niet).
Volgensmij al laat je je hond of poes (als je die hebt) een kruisje zetten is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 13:09
Besteld op 23 jun. 2016 17:30:51, net SMS van DHL gekregen dat het pakket 30 juni verwacht wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
carnage6 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:25:
Besteld op 23 jun. 2016 17:30:51, net SMS van DHL gekregen dat het pakket 30 juni verwacht wordt :)
Ik heb volgens mij een uurtje later besteld. Nog geen sms ontvangen, maar ik ga er dan van uit dat het ook zoiets gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Robzuur schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:54:
[...]

Daar doen ze bij DHL blijkbaar niet moeilijk over. Expres eerder van mijn werk vetrokken om er voor zessen te zijn, lag er al een briefje in de bus dat het al in ontvangst was genomen door de buren. Nu vertrouw ik die wel (heb het opgehaald bij hen), maar ik blijf dat een beetje tricky vinden. Nou ja, ik heb de telefoon in ieder geval binnen!

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Laatst online: 04-08-2021
carnage6 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:25:
Zelfde dag besteld en bezorgd! Helemaal happy na die leveringsindicatie van 7 juli die ik eerder kreeg tijdens het bestelproces. :)

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 13:09
Ik had inderdaad ook de indicatie 7 juli, op de site van OPO is nog niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je tracking nr vinden? Ik heb een email gekregen dat mijn order 'shipped out' is, en ook de status op de website staat op shipped out, maar in die mail vind ik geen tracking nr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:24:
Waar kan je tracking nr vinden? Ik heb een email gekregen dat mijn order 'shipped out' is, en ook de status op de website staat op shipped out, maar in die mail vind ik geen tracking nr?
Je kan je ordernummer invoeren bij deze link. Moet je bij de bovenste datum de datum van bestelling invullen en bij de onderste de dag van vandaag. Dan staat er ook waybill, en dat is het tracking nummer dat je normaal krijgt.

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hsst schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:30:
[...]

Je kan je ordernummer invoeren bij deze link. Moet je bij de bovenste datum de datum van bestelling invullen en bij de onderste de dag van vandaag. Dan staat er ook waybill, en dat is het tracking nummer dat je normaal krijgt.

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Heb ik al geprobeerd, vind hij niet. Ik zal morgen nog eens proberen want in de mail staat er dat het 24u kan duren voor hij actief wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
Bij mijn bestelling stond Payment received, maar kreeg vanmiddag een sms van dhl dat de telefoon op 30 kan worden geleverd. ZIjn er meer die dit hebben ?

Telefoon besteld op 27e

(Kreeg net een email dat de status is veranderd naar shipped out :) )

[ Voor 30% gewijzigd door Razor punk op 28-06-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Razor punk schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:55:
Het rare wat er bij mijn bestelling is.
Bij one plus staat er Payment received, maar kreeg vanmiddag een sms van dhl dat de telefoon op 30 kan worden geleverd. ZIjn er meer die dit hebben ?

Telefoon besteld op 27e
En wat is daar raar aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Halare
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-01-2024
Hallo leute,

De OnePlus 3 besteld afgelopen zaterdag, verwachte leverdatum stond op 8 juli. Ik krijg net een SMS dat de telefoon op 30 juni al wordt geleverd. Nu zie ik hier dat meer mensen die dag de telefoon krijgen, iemand enig idee hoe een bestelling 8 dagen naar voren kan gaan in levertijd? Vraag het mij gewoon af, ben er wel blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren besteld, donderdag wordt hij geleverd door DHL. :) Ik denk dat het komt omdat er een batch is opgeslagen in Polen, de vertreklocatie is daar ook vermeld. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddekruyf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 22:47
Heb ´m toch ook besteld.
De tweakers review heeft de doorslag gegeven :)

Maar.uh

Free standard Delivery
10 juli
Priority delivery ( á €16 eurootjes..)
12 juli.

Tja :) Mag uiteraard de pret niet drukken
Pagina: 1 ... 18 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.