Mm, ik kon al een tijdje aangeven om hem vandaag tussen 9 en 18u te laten bezorgen. Ik heb adres dus gewijzigd naar op het werk. Alleen ligt hij nu nog in Brussel, dus ben bang dat ze dat tijdsvak niet meer redden
Kan vanavond nog wel lukken geloof ik. Dus na 1800 uur, maar dan zit jij niet meer op je werk denk ik.
Zit met hetzelfde probleem, en ga vandaag nog eerder weg dus ben bang dat ik de OP3 vandaag niet vast ga houden
Zit met hetzelfde probleem, en ga vandaag nog eerder weg dus ben bang dat ik de OP3 vandaag niet vast ga houden
Nou mijn pakket bij DHL heeft het naar zijn zin daar in Poznan. Gistermiddag vertrokken vanuit Poznan om vanmorgen wederom in Poznan aan te komen 
zo wordt het wel maandag ja...
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
hier hetzelfde.. Departed at POZNAN, Processed at POZNAN, Arrived at POZNAN, Processed at POZNANvgroot schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:46:
Nou mijn pakket bij DHL heeft het naar zijn zin daar in Poznan. Gistermiddag vertrokken vanuit Poznan om vanmorgen wederom in Poznan aan te komen
DHL heeft gelukkig nog wel vrijdag als afleverdatum...
Hier is de statusbalk op de site van oneplus sinds deze ochtend verandert, maar ready to ship en complete zijn niet langer opties.
http://i.imgur.com/sb2SpOs.jpg
vorige week donderdag besteld. Nog geen sms van dhl gehad en hun site vindt de order nummer ook niet
vorige week donderdag besteld. Nog geen sms van dhl gehad en hun site vindt de order nummer ook niet
Was bij mij ook de dag ervoor.....komt goed.habermas schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:49:
[...]
hier hetzelfde.. Departed at POZNAN, Processed at POZNAN, Arrived at POZNAN, Processed at POZNAN
ik ben wel op het werk, maar er is een algemene belangrijke vergadering. Dus dan heb ik ook liever niet dat ze langskomen. Als hij na bepaalde tijd nog niet bij courier is dan zet ik hem wel naar morgen. Hopelijk komt dat dan nog over.The White B.A. schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:25:
Kan vanavond nog wel lukken geloof ik. Dus na 1800 uur, maar dan zit jij niet meer op je werk denk ik.
Ja zelfde voor iedereen die vanuit Polen geleverd krijgt. Hij zal in jullie geval dan vanmorgen vertrekken naar Hannover, rond eind v/d middag daar aankomen om dan ergens in de nacht van Hannover naar Brussel gereden te worden. Mijne heeft gisteren dat traject afgelegd, hij wacht nu op de vrachtwagen naar Amsterdam om vervolgens doorgereden te worden naar Zwolle zodat ik hem op kan pikken.habermas schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:49:
[...]
hier hetzelfde.. Departed at POZNAN, Processed at POZNAN, Arrived at POZNAN, Processed at POZNAN
Goed om te horen,habermas schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:49:
[...]
ik twijfel of ik misschien het pakket moet laten afleveren in een DHL shop in plaats van op kantoor. misschien gaat het dan een dag sneller...
Shop kon ik niet kiezen, alleen distributiecentra, nou woon ik relatief dicht bij een, dus heb ik dat gedaan, maar hou er rekening meevgroot schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:24:
[...]
Goed om te horen,
ik twijfel of ik misschien het pakket moet laten afleveren in een DHL shop in plaats van op kantoor. misschien gaat het dan een dag sneller...
Dan wordt die vandaag, morgen of maandag verzonden. Hier kan je waarschijnlijk wel je pakket vinden:Stampertjen schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:54:
Hier is de statusbalk op de site van oneplus sinds deze ochtend verandert, maar ready to ship en complete zijn niet langer opties.
http://www.dhl.nl/en/expr...g/shippers_reference.html
[ Voor 11% gewijzigd door Strunkie op 23-06-2016 08:46 ]
^ Post is hierboven!
oehhh spannend,
nog een laatste update
Departed Facility in POZNAN - POLAND
hopelijk komt ie nu ergens uit buiten Polen ipv arrived in Poznan.
nog een laatste update
Distri -> Poznan -> Poznan -> Hannover -> Brussel -> Amsterdam -> Lokale distri (in het geval van Belgen natuurlijk niet via Amsterdam)vgroot schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:52:
oehhh spannend,
nog een laatste update
Viel mij ook al op, lekker logischvgroot schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:46:
Inmiddels weer vertrokken uit Poznan, hopen dat hij niet meer terug komt
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Vanochtend om 05:47 verwerkt in het sorteercentrum in Brussel, daarna geen update meer.
Als tijdvak staat er vandaag tussen 09:00 en 18:00, klopt dat dan wel? Kan iemand die 'm al in huis heeft mij vertellen of de bezorger dit überhaupt haalt?
Ik laat 'm momenteel op werk bezorger, maar als het later dan 18:00 is heb ik het toch liever thuis.
Als tijdvak staat er vandaag tussen 09:00 en 18:00, klopt dat dan wel? Kan iemand die 'm al in huis heeft mij vertellen of de bezorger dit überhaupt haalt?
Ik laat 'm momenteel op werk bezorger, maar als het later dan 18:00 is heb ik het toch liever thuis.
[ Voor 3% gewijzigd door RAM123 op 23-06-2016 09:10 ]
Vind dat ze het aardig goed regelen volgens het eerste bericht van OP had ik hem pas 2 juli binnen en ik krijg hem vandaag of morgen al.
Verwijderd
Ik heb die van mij de 17e besteld als vervanging van mijn OPO. Alleen komt die van mij volgens DHL uit Engeland. Die van mij is namelijk begonnen in london. Terwijl die van heel veel mensen uit Polen komt. Hij is nu in Brussel. Krijg ik hem morgen dan binnen?
Zou moeten lukken ja, afhankelijk wanneer hij van Brussel naar Amsterdam vertrekt kan het verschillen of in overdag of in de avond bezorgd wordt.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:16:
Ik heb die van mij de 17e besteld als vervanging van mijn OPO. Alleen komt die van mij volgens DHL uit Engeland. Die van mij is namelijk begonnen in london. Terwijl die van heel veel mensen uit Polen komt. Hij is nu in Brussel. Krijg ik hem morgen dan binnen?
gearriveerd in aflevercentrum in amsterdam... dat klinkt als een van de laatste stappen.
om op bovenstaande te reageren: die van mij lag gisteravond in brussel en vanmorgen in amsterdan. Als die nog in brussel is klinkt het mijwat krapjes voor vandaag.
en check deze even
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden
voor mj irritant, of vanmiddag op een moment dat ik een deel niet thuis ben of vanavond dan ben ik al weg
om op bovenstaande te reageren: die van mij lag gisteravond in brussel en vanmorgen in amsterdan. Als die nog in brussel is klinkt het mijwat krapjes voor vandaag.
en check deze even
voor mj irritant, of vanmiddag op een moment dat ik een deel niet thuis ben of vanavond dan ben ik al weg
[ Voor 26% gewijzigd door Boefmans op 23-06-2016 09:18 ]
mixing a drink and music
Jep hier hetzelfde, maar DHL zegt nog inderdaad nog steeds afleverdatum Vrijdag dus ik neem aan dat het goed komt.habermas schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:49:
[...]
Welke aflever datum werd er bij jou vermeld dan? De mijn is net vertrokken uit Brussel en heb mij er ook op ingesteld dat het vandaag niet meer gaat lukken, ondanks dat de afleverdatum vandaag is,.Boefmans schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:18:
gearriveerd in aflevercentrum in amsterdam... dat klinkt als een van de laatste stappen.
en check deze even
Ik zit natuurlijk in dezelfde lading als jou dus ik ben inmiddels ook op amsterdam aangekomen.Boefmans schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:18:
en check deze even
Voor mij was via DHL tot vandaag alleen de vrijdag mogelijk om te selecteren als bezorgoptie, maar sinds vanochtend kan ik ook voor vandaag kiezen
Mijne is om 8.36 vanochtend vertrokken van sorteercentrum in Brussel. Verwachte levertijd is nog altijd vandaag 'voor het einde van de dag'. Ik hoop maar dat ie het haalt, de winkel sluit om 18.00 uur. Ik weet niet of ik de klap te boven kom als ie het niet haaltBoefmans schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:18:
Gaat het altijd via Amsterdam? Dan moet ie in mijn geval van Brussel naar Amsterdam en dan weer naar Den Haag.
"Helaas genoeg" lijkt het er wel op. Hoewel ik DHL daar in kan begrijpen, op deze manier heb je minder internationale chauffeurs = goedkoper ivm tol en de bijkomende materialen. Mogelijk ook qua chauffeurskosten.
Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit, Brussel>Amsterdam>Zwolle of Brussel>Zwolle
Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit, Brussel>Amsterdam>Zwolle of Brussel>Zwolle
[ Voor 19% gewijzigd door Suicyder op 23-06-2016 10:10 ]
ik stapte in de auto om te gaan sporten. Krijg ik een mailtje (jaja elke 5 min checken) dat pakketje in het busje ligt. Dan maar ff niet sporten :-)flippiej schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:06:
[...]
Ik zit natuurlijk in dezelfde lading als jou dus ik ben inmiddels ook op amsterdam aangekomen.
Voor mij was via DHL tot vandaag alleen de vrijdag mogelijk om te selecteren als bezorgoptie, maar sinds vanochtend kan ik ook voor vandaag kiezenOftewel blijf allemaal ook bij de bezorgopties kijken, want het zou kunnen dat als de reis voorspoedig gaat hij eerder aan kan komen dan het moment waar je voor gekozen hebt.
Grappig he, zo vaak telefoon besteld enzo, of wat dan ook. Het stelt niet zo heel veel voor maar toch word je zenuwachtig :-) nu minuten aftellen. Jammer dat je de chauffeur niet kan tracken :-) dat zou helemaal cool zijn.
Ik lees trouwens hier en daar over lege pakketjes, toch goed om even te checken voordat je het aanneemt!
[ Voor 18% gewijzigd door Boefmans op 23-06-2016 10:44 ]
mixing a drink and music
Hier hetzelfde, vanochtend vertrokken uit Brussel, sindsdien is het stil. Zal vanavond wel komen als er niemand thuis isRAM123 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:10:
Vanochtend om 05:47 verwerkt in het sorteercentrum in Brussel, daarna geen update meer.
Mijn laatste update is dat de OP3 om 9.39 is vertrokken vanuit Brussel.
Gezellig samen met die van mij! Ik heb aan DHL gevraagd of 't überhaupt vandaag nog aankomt. Ze gingen het uitzoeken en dan nemen ze telefonisch contact op. Is wel handig om te weten ivm bezorgadres, ik zal hier wel laten weten wat ze zeggen.The White B.A. schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:38:
Mijn laatste update is dat de OP3 om 9.39 is vertrokken vanuit Brussel.
Eerst delay en nu dit....
Opstapelende coupon codes hier.
[ Voor 17% gewijzigd door Ad-Blokker op 23-06-2016 10:48 ]
Ik heb een op3 besteld op de 15de en de status staat sinds het begin op pending - processing.
Vandaag de live chat geprobeerd kreeg dus te horen dat deze nog steeds niet verzonden is:
10:23:36 - Jay said : Upon checking the order, it shows that expected date of delivery basing your purchased date would be within this week.
10:23:46 - Jay said : Kindly please do wait for the email, for it might be sent in due time or few days from now not until the device be delivered.
10:24:10 - joeri said : But can you tell me if the phone is already shipped or not ? Since i didn't receive any tracking code yet
10:24:52 - Jay said : It was not yet shipped though information was already forwarded to our partnered courier DHL.
Iemand anders hetzelfde probleem ?
Vandaag de live chat geprobeerd kreeg dus te horen dat deze nog steeds niet verzonden is:
10:23:36 - Jay said : Upon checking the order, it shows that expected date of delivery basing your purchased date would be within this week.
10:23:46 - Jay said : Kindly please do wait for the email, for it might be sent in due time or few days from now not until the device be delivered.
10:24:10 - joeri said : But can you tell me if the phone is already shipped or not ? Since i didn't receive any tracking code yet
10:24:52 - Jay said : It was not yet shipped though information was already forwarded to our partnered courier DHL.
Mijne is nu bij de koerier dus ik em vanmiddag wel verwachten denk ik! Kan niet wachten!!
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
'joeriinc schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:47:
Ik heb een op3 besteld op de 15de en de status staat sinds het begin op pending - processing.
Vaag! Ook met extra spulletjes? Bij mij stond die ook 48 uur op shipped out bij OP, adminstratieve verwerking bij DHL zonder dat er iets gebeurde. Maar de verschillen zijn wel bizar, ik heb de 18e besteld en koerier is nu onderweg...
mixing a drink and music
Enkel een sandstone cover. Als ik vorige reacties allemaal lees zijn er mensen die hem later of mij bestellen maar wel al een melding van dhl gekregen hebben.Boefmans schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:51:
[...]
'
Vaag! Ook met extra spulletjes? Bij mij stond die ook 48 uur op shipped out bij OP, adminstratieve verwerking bij DHL zonder dat er iets gebeurde. Maar de verschillen zijn wel bizar, ik heb de 18e besteld en koerier is nu onderweg...
Heeft iemand enig idee of ze bedoelen dat alle accessoires geannuleerd worden of alleen die out of stock zijn??windowsboot schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:47:
Eerst delay en nu dit....
[afbeelding]
Dat is niet echt duidelijk in de mail
mijn bestelling van de 17e met sandstone cover is nu volgens DHL uit poznan vertrokken (en ook volgens de oneplus site). Ook netjes met sms van DHL, om de bezorg tijd te wijzigen (heb em van vrijdag avond naar vrijdag overdag gezet, want rond een uur of 4 rijden we naar de ardennen.. hopelijk is ie dan binnenjoeriinc schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:53:
[...]
Enkel een sandstone cover. Als ik vorige reacties allemaal lees zijn er mensen die hem later of mij bestellen maar wel al een melding van dhl gekregen hebben.
20e besteld, alleen de OP3. Staat sindsdien op Pending shipment met dit er onder:

Hoop dat ze zich hier netjes aan houden of zelfs nog iets eerder zijn. Elke dag continue op die site kijken, lijk wel een verliefde puber

Hoop dat ze zich hier netjes aan houden of zelfs nog iets eerder zijn. Elke dag continue op die site kijken, lijk wel een verliefde puber
In het busje liggen betekend nog steeds niet dat hij er binnen een paar uur isBoefmans schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:20:
[...]
ik stapte in de auto om te gaan sporten. Krijg ik een mailtje (jaja elke 5 min checken) dat pakketje in het busje ligt. Dan maar ff niet sporten :-)
Ik lees trouwens hier en daar over lege pakketjes, toch goed om even te checken voordat je het aanneemt!
Maar over die lege pakketjes, zat er dan volledig niets in of beetje opvul materiaal? Als het echt leeg is dan moet je dat toch ook wel voelen als je hem aanneemt. Lekker mensen helemaal opfokken met statussen van het pakketje en dan zit er niets in, goede trol actie.
Ja, laat maar weten. Ben benieuwd. Mijne moet naar Scherpenzeel(GLD)RAM123 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:43:
[...]
Gezellig samen met die van mij! Ik heb aan DHL gevraagd of 't überhaupt vandaag nog aankomt. Ze gingen het uitzoeken en dan nemen ze telefonisch contact op. Is wel handig om te weten ivm bezorgadres, ik zal hier wel laten weten wat ze zeggen.
Van die inschatting moet je niet uit gaan. De mijne zou de 25e verzonden worden en aankomen op 2 juli. Hij komt echter vandaag waarschijnlijk al aanJay_Snake schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:11:
20e besteld, alleen de OP3. Staat sindsdien op Pending shipment met dit er onder:
[afbeelding]
Gaat hard nu, net in Amsterdam aangekomen. Of door de lucht gevlogen of over de weg "gevlogen"
[ Voor 5% gewijzigd door The White B.A. op 23-06-2016 11:18 ]
Haha, oké. We gaan het zien of ik dat geluk ook hebflippiej schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Van die inschatting moet je niet uit gaan. De mijne zou de 25e verzonden worden en aankomen op 2 juli. Hij komt echter vandaag waarschijnlijk al aanDHL is de enige die je moet vertrouwen qua inschatting.
bezorgtijd bij mijn postcode is of tussen 11.00-15.00 of na 18.00. Lijkt me stug dat Amsterdam-Haarlem tussen 15.00 en 18.00 pauze gaat nemen. Koerier is om 10.00 weggereden dus ik ga toch uit van eerste windowflippiej schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:14:
[...]
In het busje liggen betekend nog steeds niet dat hij er binnen een paar uur isSoms lijkt zo'n busje een paar uur rondjes te rijden voor het eens bij jou langs komt.
Maar over die lege pakketjes, zat er dan volledig niets in of beetje opvul materiaal? Als het echt leeg is dan moet je dat toch ook wel voelen als je hem aanneemt. Lekker mensen helemaal opfokken met statussen van het pakketje en dan zit er niets in, goede trol actie.
EN trollen qua lege pakketjes: als je het vergeet te checken ben je wel de slaak denk ik, zie het dan maar eens te claimen. Sowieso had die ene dude nogal moeite om reactie te krijgen van DHL en OP hierover...
[ Voor 12% gewijzigd door Boefmans op 23-06-2016 11:33 ]
mixing a drink and music
Moet maar checken dan ja.Boefmans schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:31:
[...]
bezorgtijd bij mijn postcode is of tussen 11.00-15.00 of na 18.00. Lijkt me stug dat Amsterdam-Haarlem tussen 15.00 en 18.00 pauze gaat nemen. Koerier is om 10.00 weggereden dus ik ga toch uit van eerste window
EN trollen qua lege pakketjes: als je het vergeet te checken ben je wel de slaak denk ik, zie het dan maar eens te claimen. Sowieso had die ene dude nogal moeite om reactie te krijgen van DHL en OP hierover...
Bij mij kreeg ik net melding dat er gepland is voor levering volgens afspraak, maar nu opeens krijg ik de melding: Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie.
update: Even gebeld en hij staat on hold puur omdat het pakketje ligt te wachten tot de middagroute gaat rijden. Helemaal niets aan de hand dus.
[ Voor 8% gewijzigd door flippiej op 23-06-2016 11:43 . Reden: update ]
Ben net gebeld door de klantenservice van DHL: het pakketje was net aangekomen op het sorteercentrum in Utrecht (al zegt de website Amsterdam), maar hij zegt het, dus zal wel kloppen?The White B.A. schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Ja, laat maar weten. Ben benieuwd. Mijne moet naar Scherpenzeel(GLD)
Hij komt in ieder geval vandaag nog aan! Die van mij moet in dezelfde regio komen. Hij zei dat de bezorger rond 13:30 ging rijden, dus dat het sowieso in de namiddag was.
LOL...gelukkig niet Amsterdam, daar staat alles onder waterRAM123 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:37:
[...]
Ben net gebeld door de klantenservice van DHL: het pakketje was net aangekomen op het sorteercentrum in Utrecht (al zegt de website Amsterdam), maar hij zegt het, dus zal wel kloppen?
Hij komt in ieder geval vandaag nog aan! Die van mij moet in dezelfde regio komen. Hij zei dat de bezorger rond 13:30 ging rijden, dus dat het sowieso in de namiddag was.
We wachten het nog maar even dan. Bedankt voor je update.
Ik had contact opgenomen met de chat omdat ik die email over m'n accessoires kreeg. Hij zei dat alleen de accessoires die out off stock waren geannuleerd zouden worden. Ik was blij want dan kreeg ik teminste nog iets. Krijg ik net een email van PayPal dat het volledige bedrag van de accessoires terug gestort is...
Straks maar weer contact met support
Straks maar weer contact met support
Ja hoor hij is binnen samen met de accessoires! So happy!
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
m2!Adeadly schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:18:
Ja hoor hij is binnen samen met de accessoires! So happy!
Samenvattend:
18 juni besteld, in de middag
23 juni binnen. Valt mee dus :-) nu aan de lader, ff andere dingen doen en dan lekker instellen. Heb ook middagje tijd daarvoor :-)
mixing a drink and music
Besteld op : Jun 15, 2016 7:07:51 PM verwachte levering 30 juni. Zag gister eindelijk mijn status veranderen van Pending Shipment naar processing. Ik helemaal blij dat er wat progressie werd geboekt, krijg ik vandaag een mail dat mijn accesoires niet geleverd kunnen worden. Dit terwijl bij de aanschaf dat zowel de Sandstone cover en carcharger in stock waren. pffffff
Inmiddels een Paypal terugboeking voorbij zien komen voor het gehele bedrag aan accesoires en nu nog geen DHL tracing voor de telefoon..
We regret to inform you that the accessories you ordered are out of stock at the moment and there is no plan for replenishment yet. We will send out the device of your order without accessories.
We will cancel the accessories from your order and automatically refund you for those items.
Wat een teleurstelling.....
Inmiddels een Paypal terugboeking voorbij zien komen voor het gehele bedrag aan accesoires en nu nog geen DHL tracing voor de telefoon..
We regret to inform you that the accessories you ordered are out of stock at the moment and there is no plan for replenishment yet. We will send out the device of your order without accessories.
We will cancel the accessories from your order and automatically refund you for those items.
Wat een teleurstelling.....
Ik heb ook een bestelling op de 15de gedaan met sandstone cover.. Hopelijk krijg ik niet hetzelfde te horen, want ik heb nog steeds geen dhl tracking code gekregenTechNoobs schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:33:
Besteld op : Jun 15, 2016 7:07:51 PM verwachte levering 30 juni. Zag gister eindelijk mijn status veranderen van Pending Shipment naar processing. Ik helemaal blij dat er wat progressie werd geboekt, krijg ik vandaag een mail dat mijn accesoires niet geleverd kunnen worden. Dit terwijl bij de aanschaf dat zowel de Sandstone cover en carcharger in stock waren. pffffff
Wat een teleurstelling.....![]()
Nou mij apart bestelde case (vergeten te bestellen) komt schijnbaar uit Engeland, is al een week onderweg en de helpdesk verwijst me naar royal mail om een klacht in te dienen, top geregeld weer
[ Voor 6% gewijzigd door 3p0x op 23-06-2016 13:37 ]
Ik heb 'm vandaag besteld, dus ik laat me verrassen hoe lang we erop mogen wachten. Tactisch na alle tentamens is de levering voorlopig gepland.
Shipment picked up vandaag. 
DHL geeft aan:
Estimated Delivery:
Tuesday, June 28, 2016
By End of Day
Als ik het hier zo lees gaat het waarschijnlijk sneller. Ik hoop morgen/zaterdag.
DHL geeft aan:
Estimated Delivery:
Tuesday, June 28, 2016
By End of Day
Als ik het hier zo lees gaat het waarschijnlijk sneller. Ik hoop morgen/zaterdag.
Verwijderd
17 juni besteld, Vandaag 8:30 is mijn telefoon vertrokken uit Poznań! Hij wordt morgen tussen 11:00 en 18:00 geleverd en ik ben 12:00 thuis... maar ik heb er alle vertrouwen in!
Volgende week wel tentamens dus kan er dit weekend niet te veel mee spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2016 13:59 ]
Dan zitten onze telefoons in dezelfde vrachtwagen, die van mij is ook 8:30 vertrokken uit polman.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:59:
17 juni besteld, Vandaag 8:30 is mijn telefoon vertrokken uit Poznań! Hij wordt morgen tussen 11:00 en 18:00 geleverd en ik ben 12:00 thuis... maar ik heb er alle vertrouwen in!
Zojuist SMS dat ik mijn toestel af kan halen @ distributiecentrum. Kan hem wel halen, maar gezien ik @ Tweakers VR event ben vanavond zal er weinig van komen mbt unpacken en spelen denk ik.
Ik heb er 2 besteld met 2 minuten verschil.
De ene staat al "Shipped Out" met aankomstdatum Jul 01, de andere staat nog op "Pending".
Wel heeft de eerste de Sandstone case, de 2de had de Bamboo case.
De ene staat al "Shipped Out" met aankomstdatum Jul 01, de andere staat nog op "Pending".
Wel heeft de eerste de Sandstone case, de 2de had de Bamboo case.
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Hebben jullie allemaal besteld met prior shipping of regular ?
Hi! Vraagje
Ik wil een bestelling plaatsen, heb een paypal accountje etc (welliswaar nog geen overboeking op gedaan vanuit ABN).
Maar als ik ' checkout' druk op de one plus site, kom ik gelijk op een site van paypal, waar de enige optie is om een creditcard toe te voegen..
''Een creditcard toevoegen - Voeg een creditcard toe om uw aankoop te voltooien. ''
iemand enig idee hoe ik de betaling kan afronden met alsnog mijn abn bank? of moet ik eerst vooraf geld op mijn paypal account zetten en slaat hij dan het creditcard proces over?
Ik wil een bestelling plaatsen, heb een paypal accountje etc (welliswaar nog geen overboeking op gedaan vanuit ABN).
Maar als ik ' checkout' druk op de one plus site, kom ik gelijk op een site van paypal, waar de enige optie is om een creditcard toe te voegen..
''Een creditcard toevoegen - Voeg een creditcard toe om uw aankoop te voltooien. ''
iemand enig idee hoe ik de betaling kan afronden met alsnog mijn abn bank? of moet ik eerst vooraf geld op mijn paypal account zetten en slaat hij dan het creditcard proces over?
Gewoon regular shipping. Ik heb niet het idee dat het daadwerkelijk veel sneller is als je priority shipping doet op het moment aan de hand van de verhalen hier.joeriinc schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:33:
Hebben jullie allemaal besteld met prior shipping of regular ?
Wie weet als de leveringen over een paar weken gestabiliseerd is het wat uit zal maken, maar momenteel niet.
Volgens mij moet je je bankrekening verifieren. Dan maken ze 2 kleine bedragen < 1 euro over naar je bankrekening en die moet je dan zodra je ze binnen hebt invoeren op de site.ri0ta schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:37:
Hi! Vraagje
Zodra dat geverifieerd is dan kan je met automagisch incasso werken bij Paypal en hoef je niet eerst het bedrag te storten op je Paypal account.
apart, mijne ook vanochtend om 08:30 vertrokken maar wordt 'pas' morgen afgeleverdhsst schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:10:
Dan zitten onze telefoons in dezelfde vrachtwagen, die van mij is ook 8:30 vertrokken uit polman.
Ondertussen ook mail gehad van oneplus :Strunkie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:41:
[...]
Dan wordt die vandaag, morgen of maandag verzonden. Hier kan je waarschijnlijk wel je pakket vinden:
http://www.dhl.nl/en/expr...g/shippers_reference.html
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Dear OnePlus customer, Thank you for ordering from OnePlus! We regret to inform you that the accessories you ordered are out of stock at the moment and there is no plan for replenishment yet. We will send out the device of your order without accessories. We will cancel the accessories from your order and automatically refund you for those items. Also we’d like to try to make it up to you by offering a coupon code for free shipping that can be used on oneplus.net. Sorry again for the inconvenience and please don’t hesitate to let me know if you have any questions. Never Settle. The OnePlus Team |
Bijbestelde zaken waren sandstone case, tempered glas protector & power bank. Geld voor alle 3 de zaken ondertussen ook al op paypal terug gehad. Beetje triest om te zien dat mensen die later dan mij besteld hebben hun telefoon al hebben inclusief accessoires. Terwijl ik ze dus niet krijg
Mijne vanmorgen van Brussel naar Amsterdam vertrokken. En staat nu op gearriveerd op afleverstation. Al is Amsterdam wel ver voor Enschede als aflever station.
Ik kan echter de tijd en locatie niet meer wijzigen in tegenstelling tot paar uur geleden en verwachtin staat nog steeds op 9 tot 18u. Erg vreemd, als hij nog niet onderweg is, want zeker 2 uur rijden, maar ben benieuwd.
Ik kan echter de tijd en locatie niet meer wijzigen in tegenstelling tot paar uur geleden en verwachtin staat nog steeds op 9 tot 18u. Erg vreemd, als hij nog niet onderweg is, want zeker 2 uur rijden, maar ben benieuwd.
Thanks voor je vlotte reply! Ik heb mijn bankrekening al geverifieerd, en de procedure met 2 kleine bedragen etc al gehad......SuperKevin schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:39:
[...]
Volgens mij moet je je bankrekening verifieren. Dan maken ze 2 kleine bedragen < 1 euro over naar je bankrekening en die moet je dan zodra je ze binnen hebt invoeren op de site.
Zodra dat geverifieerd is dan kan je met automagisch incasso werken bij Paypal en hoef je niet eerst het bedrag te storten op je Paypal account.
Maar ik begrijp dus dat jij niet vooraf geld hoefde over te maken naar je PayPal account?
Vraagje aan jou aangezien jij zo te zien recentelijk heb besteld ;-). Heb jij vooraf geld op je paypal account gezet?Kyhfin schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:43:
Mijne vanmorgen van Brussel naar Amsterdam vertrokken. En staat nu op gearriveerd op afleverstation. Al is Amsterdam wel ver voor Enschede als aflever station.
Graag de wijzigen knop gebruiken ipv meerdere berichten onder elkaar.
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 23-06-2016 14:51 ]
Nee dat is niet nodig. Als je bankrekening is gekoppeld hoef je geen geld over te maken van tevoren.ri0ta schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Vraagje aan jou aangezien jij zo te zien recentelijk heb besteld ;-). Heb jij vooraf geld op je paypal account gezet?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Mijn bestelling staat nu al 3 dagen op "processing"?
Zijn er nog mensen in dit geval?
Dit lijkt me toch wel heel erg lang
Verwijderd
Die van ons ook hoor! ;-)habermas schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:40:
[...]
apart, mijne ook vanochtend om 08:30 vertrokken maar wordt 'pas' morgen afgeleverd
Heb het al gefixed! Bleek omdat ik "relatief nieuw ben" bij PayPal dat ik zelf het geld er eerst moest opzetten. Afijn, fixed. Met prio besteld, maar nu nog maar zien hoe snel het wordt ;-)
Ja... Bij mij staat dit al zo sinds het begin (15de) nog steeds niets..Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:15:
Kan, was bij mij ookVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:15:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
20-6-2016 besteld:
OP3
Sandstone Cover
Gisteren ging de status over naar pending (verwachting was verzending per 28-6, ontvangst 4-7)
Daarnet kreeg ik een sms van DHL dat mijn zending onderweg is en dat ik nog een sms ontvang op de dag van de levering.
OP3
Sandstone Cover
Gisteren ging de status over naar pending (verwachting was verzending per 28-6, ontvangst 4-7)
Daarnet kreeg ik een sms van DHL dat mijn zending onderweg is en dat ik nog een sms ontvang op de dag van de levering.
Dit is dus wat ik niet snap, mensen die later besteld hebben krijgen wel accessoires en ik heb 14 juni besteld en bij mij worden alle accessoires eruit gegooid (incl sandstone case), en dan zeggen ze dat de voorraad op is waardoor ze niks kunnen sturenSahi_NL schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:14:
20-6-2016 besteld:
OP3
Sandstone Cover
+ De meeste zijn ook al verzonden met dhl... kom er een beetje zot vanwindowsboot schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:17:
[...]
Dit is dus wat ik niet snap, mensen die later besteld hebben krijgen wel accessoires en ik heb 14 juni besteld en bij mij worden alle accessoires eruit gegooid (incl sandstone case), en dan zeggen ze dat de voorraad op is waardoor ze niks kunnen sturen![]()
![]()
Rond drie uur twee sms'jes achter elkaar ontvangen. Eerste dat er adresgegevens nodig waren en ik contact moest opnemen. Tweede dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd.
Ik heb eergisteren al aangegeven dat ik wou ophalen bij een dhl parcelshop, dus waarom ze ineens adresgegevens nodig hebben begrijp ik niet
DHL gebeld en die gaan hem vanavond thuis bezorgen want parcelshop zou misschien niet meer lukken. Jammer dus, had hem al kunnen hebben. Nu nog minstens anderhalf uur wachten
Ik heb eergisteren al aangegeven dat ik wou ophalen bij een dhl parcelshop, dus waarom ze ineens adresgegevens nodig hebben begrijp ik niet
DHL gebeld en die gaan hem vanavond thuis bezorgen want parcelshop zou misschien niet meer lukken. Jammer dus, had hem al kunnen hebben. Nu nog minstens anderhalf uur wachten
16e besteld, 21e vertrokken vanuit polen, vanmorgen gearriveerd in amsterdam aflevercentrum om 10;46. geen update meer sindsdien
Zit zeer ongeduldig op me stoel heen en weer te wiebelen tot ik een update zie dat ie bij een expresspunt in de buurt is afgeleverd zoals aangegeven
Zit zeer ongeduldig op me stoel heen en weer te wiebelen tot ik een update zie dat ie bij een expresspunt in de buurt is afgeleverd zoals aangegeven
Ik heb de 14e besteld met accessoires en heb ook nog niet eens een trackingnummer, chatsupport weet ook niet wat er aan de hand is:joeriinc schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:29:
[...]
+ De meeste zijn ook al verzonden met dhl... kom er een beetje zot van
16:47:38 - Yorick said : I've ordered the oneplus 3 the 14th of june and I still have nothing, while other people ordering the 18th already have their phones. Now I receive this message, while I contacted support yesterday and they told me my order would be shipped this week.
16:50:20 - Oneplus said : Okay, to be honest Yorick we have no updates as of yet in regards this case from our management but I will forward this concern to the higher management and we will see what we can do here in our end.
16:50:44 - Oneplus said : Can you please contact us back after 2 hours for us to check further about this case?
16:51:05 - Yorick said : please email me when you know more about this
16:51:37 - Oneplus said : Yes, we will updates you soon then.
16:52:05 - Yorick said : you will send me an update in about two hours?
16:53:05 - Oneplus said : Yes, once we have answers to this.
16:53:46 - Yorick said : ok thanks
16:54:35 - Oneplus said : Your welcome.
Thank you also for your time reaching out.Please don't hesitate to contact us if you have questions. Have a great day ahead.
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk! 17:18 in Hannover aangekomen, zou wel het sorteercentrum zijn op industrieterrein Anderten... Interessant wel dat je nog zoveel details kan zien!Suicyder schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:12:
[...]
Ja zelfde voor iedereen die vanuit Polen geleverd krijgt. Hij zal in jullie geval dan vanmorgen vertrekken naar Hannover, rond eind v/d middag daar aankomen om dan ergens in de nacht van Hannover naar Brussel gereden te worden. Mijne heeft gisteren dat traject afgelegd, hij wacht nu op de vrachtwagen naar Amsterdam om vervolgens doorgereden te worden naar Zwolle zodat ik hem op kan pikken.
Hmmm, DHL zou hem vandaag leveren maar hij ligt al sinds 11 uur vanochtend op de Delivery Facility in Amsterdam
De kans lijkt steeds kleiner dat hij vandaag komt.
Iemand anders die hetzelfde probleem heeft?
Lucky youSahi_NL schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:14:
20-6-2016 besteld:
OP3
Sandstone Cover
Ik heb hem ook dezelfde dag besteld, maar bij mij staat hij nog steeds op processing. RaarJay_Snake schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:54:
[...]
Lucky youIk heb hem op dezelfde dag besteld, zonder accessoires, maar hier is de status nog altijd pending shipment, dat was ie al vanaf het begin. Verwachte verzending staat ook op 28-6 en 4-7 ontvangst
Verwijderd
Ik dus ook
Dwurck schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:44:
Hmmm, DHL zou hem vandaag leveren maar hij ligt al sinds 11 uur vanochtend op de Delivery Facility in AmsterdamDe kans lijkt steeds kleiner dat hij vandaag komt.
Iemand anders die hetzelfde probleem heeft?
Ik heb zojuist contact gezocht met de helpdesk, die wisten het eigenlijk ook niet zo goed. Hij zei dat hij misschien nog vanavond komt (denk het niet) of anders morgen. Hoe dan ook neem ik morgenochtend contact op met de DHL om er zeker van te zijn dat ik hem dan in ieder geval nog voor het weekend in handen heb.
Hij mompelde ook nog iets over dat het mogelijk was dat de douane hem in handen hadden gezien hij ook Polen komt. Maar dat lijkt me stug, de belasting zou toch gewoon al via OnePlus geregeld moeten zijn en verder komt het gewoon van binnen de EU.
Anyhow, hopelijk ben ik morgen zou blij als een kind en wordt het nog een lang nachtje slapen!
Verwijderd
Ik laat hem bij een DHL punt bezorgen maar dat is een winkel en die is 18.00 uur dicht hoop dus dat ik hem daar morgen op kan halen. We gaan duimen okDwurck schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:37:
[...]
Ik heb zojuist contact gezocht met de helpdesk, die wisten het eigenlijk ook niet zo goed. Hij zei dat hij misschien nog vanavond komt (denk het niet) of anders morgen. Hoe dan ook neem ik morgenochtend contact op met de DHL om er zeker van te zijn dat ik hem dan in ieder geval nog voor het weekend in handen heb.
Hij mompelde ook nog iets over dat het mogelijk was dat de douane hem in handen hadden gezien hij ook Polen komt. Maar dat lijkt me stug, de belasting zou toch gewoon al via OnePlus geregeld moeten zijn en verder komt het gewoon van binnen de EU.
Anyhow, hopelijk ben ik morgen zou blij als een kind en wordt het nog een lang nachtje slapen!
Even een update:
Mijne stond bij DHL op Amsterdam al de hele dag. Nu vertelde ze bij de helpdesk dat dat internationaal alleen betekent dat hij afgeleverd is in Nederland. Toen vertelde ze mij dat mijn pakketje van Brussel direct doorgegaan is naar Apeldoorn en vanaf daar nog geleverd zou worden. Toen kreeg ik een smsje dat hij nog in Brussel lag, dus ik dacht ik ga weer even bellen hoe het nou zit. Hij was inderdaad in Apeldoorn, maar niet meer op tijd voor de chauffeur, dus ik krijg hem morgen
Mijne stond bij DHL op Amsterdam al de hele dag. Nu vertelde ze bij de helpdesk dat dat internationaal alleen betekent dat hij afgeleverd is in Nederland. Toen vertelde ze mij dat mijn pakketje van Brussel direct doorgegaan is naar Apeldoorn en vanaf daar nog geleverd zou worden. Toen kreeg ik een smsje dat hij nog in Brussel lag, dus ik dacht ik ga weer even bellen hoe het nou zit. Hij was inderdaad in Apeldoorn, maar niet meer op tijd voor de chauffeur, dus ik krijg hem morgen
mijn pakket ligt nu in Hannover en zal vannacht richting Brussel en Amsterdam gaan. Vraag me even het volgende af. hij staat nu gepland voor as maandag op kantoor in Hoofddorp. Zou het slim zijn om dit te wijzigen naar een DHL service point , die zijn namelijk zaterdag open.
iemand tips ideeën?
iemand tips ideeën?
[ Voor 22% gewijzigd door vgroot op 23-06-2016 20:55 ]
Verwijderd
Zou ik wel doen ik snap geen bal van die verzendpraktijken bij DHL 
vgroot schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:48:
mijn pakket ligt nu in Hannover en zal vannacht richting Brussel en Amsterdam gaan. Vraag me even het volgende af. hij staat nu gepland voor as maandag op kantoor in Hoofddorp. Zou het slim zijn om dit te wijzigen naar een DHL service point , die zijn namelijk zaterdag open.
iemand tips ideeën?
Ze kunnen er wat van daar bij oneplus ik bestel op 19de iemand anders op de 20ste en die heeft hem al binnen mijne nog niet eens verstuurd
ik heb de 14de besteld en hij staat nog altijd op pendingLangras schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:13:
Ze kunnen er wat van daar bij oneplus ik bestel op 19de iemand anders op de 20ste en die heeft hem al binnen mijne nog niet eens verstuurd
klagen in de chat helpdesk kan helpenM_K_ schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:18:
[...]
ik heb de 14de besteld en hij staat nog altijd op pending
Verwijderd
Ik had na lezen probelemen met accesoires ook enkel maar de telefoon besteld, en hij is nog steeds niet verzonden. best frustrerend als andere hem wel al hebben door later te bestellen.
Zou je toch verwachten dat hun logistiek na de 3de poging al op orde zou staan
Zou je toch verwachten dat hun logistiek na de 3de poging al op orde zou staan
Mijne is sinds 9 uur vanavond vanuit Hannover vertrokken, morgen in huis!
Wij zitten in dezelfde vrachtwagenmarrummer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:24:
Mijne is sinds 9 uur vanavond vanuit Hannover vertrokken, morgen in huis!
Hoop dat alles goed gaat en we hem morgen krijgen, als ik wat reacties hierboven las hebben mensen hem vandaag niet gekregen die hem wel zouden krijgen. Voor ons zou dat dan pas maandag betekenen...
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
mijn bestelling is vandaag na het ontvangen van melding dat ik geen accessoires ga krijgen en het terug betalen van dit bedrag van status pending terug gegaan naar ready to ship. Ondertussen zijn we dus al meer dan een week verder 
Live chat gaat momenteel niet (openingsuren?) dus daar klagen is ook niet echt een mogelijkheid.
Edit: adblock dus afleggen
Live chat gaat momenteel niet (openingsuren?) dus daar klagen is ook niet echt een mogelijkheid.
Edit: adblock dus afleggen
[ Voor 4% gewijzigd door Stampertjen op 23-06-2016 21:36 ]
Ook die van mij zit op hetzelfde transport.... nu maar hopen dat er niets meer fout gaat bij DHL. Lees toch aardig wat onregelmatigheden bij het leveren door DHL, dat ik nog niet te vroeg wil juichen...P1nGu1n schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:27:
[...]
Wij zitten in dezelfde vrachtwagen
Hoop dat alles goed gaat en we hem morgen krijgen, als ik wat reacties hierboven las hebben mensen hem vandaag niet gekregen die hem wel zouden krijgen. Voor ons zou dat dan pas maandag betekenen...
Uurtje geleden DHL aan de deur gehad, heel fraai! Ik ga overschakelen naar het ervaringen topic. Overigens 14-6 besteld rond 22:30, zonder accessoires.
Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.