Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:59
Boefmans schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:24:
[...]

Eeer waar zie je dat, die verwachting? Zou jammer zijn want ben van vrijdag tot zondag weg :-)

EDIT: zie het al, moet even doorklikken. Bij mij staat die op donderdagvoor het einde van de dag. Zal wel met de afstand naar Schiphol te maken hebben, woon jij verder weg?
Bij mij moet hij naar Wageningen dus dat zou inderdaad wel uit kunnen maken. Staat bij mij trouwens gewoon mooi in het overzichtje rechtsbovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:04
P1nGu1n schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:35:
[...]

Precies dat :+ het feit dat je weet dat hij eraan komt en blijft F5'en om te kijken of hij al dichterbij is _O-
Haha je echt wel. Net ook weer een status update bekeken en joehoe, hij ligt inmiddels in het vliegtuig naar Amsterdam.

BTW over dat DHL ding: als je enkel op de site zelf de code invult krijg je alleen te zien welke stappen er al gezet zijn. Je moet 1x doorklikken om meer details Waaronder verwachte levertijd te zien. Dan staat die idd rechtsbovenaan :-)

Wel benieuwd hoe ze bepalen of het via londen gaat of brussel :-) Fingers crossed dat het snel lukt (morgen), dan kan ik het op mijn weekendje weg meenemen en lekker klooien :-D

Semi-offtopic: je kunt gewoon met elke usb-c kabel laden? (voor in de auto ea).

[ Voor 16% gewijzigd door Boefmans op 22-06-2016 08:41 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Boefmans schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:39:
[...]

Haha je echt wel. Net ook weer een status update bekeken en joehoe, hij ligt inmiddels in het vliegtuig naar Amsterdam.

BTW over dat DHL ding: als je enkel op de site zelf de code invult krijg je alleen te zien welke stappen er al gezet zijn. Je moet 1x doorklikken om meer details Waaronder verwachte levertijd te zien. Dan staat die idd rechtsbovenaan :-)

Wel benieuwd hoe ze bepalen of het via londen gaat of brussel :-) Fingers crossed dat het snel lukt (morgen), dan kan ik het op mijn weekendje weg meenemen en lekker klooien :-D

Semi-offtopic: je kunt gewoon met elke usb-c kabel laden? (voor in de auto ea).
Wat bedoel je met doorklikken? Ik zie namelijk nergens een extra knop of zo en ook geen verwachte levertijd/datum. Ik zie wel alle stappen hij heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
stefan11 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:04:
[...]

Wat bedoel je met doorklikken? Ik zie namelijk nergens een extra knop of zo en ook geen verwachte levertijd/datum. Ik zie wel alle stappen hij heeft gehad.
Ik kijk zelf @ http://www.dhl.com/en/express.html , de updates hier zijn regelmatiger dan op de OP website en de Nederlandse DHL site, want mijn shipment zit nu op stap 6 waar hij @ DHL Nederland en de OP site nog op stap 3 staat. :)

edit:
ow vergeet erbij te typen dat ik op deze site ook de verwachte datum heb staan 8)7

edit2:
link hieronder simpeler, die eerlijk gejat :X

[ Voor 13% gewijzigd door Suicyder op 22-06-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
stefan11 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:04:
[...]

Bij mij kan ik via de tracking code hier in te vullen meteen in het overzicht komen waar zoals in mijn vorige post met link je het overzicht met datum erbij te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
flippiej schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Bij mij kan ik via de tracking code hier in te vullen meteen in het overzicht komen waar zoals in mijn vorige post met link je het overzicht met datum erbij te zien krijgt.
Oke, ik zat wel op dezelfde pagina, maar er staat geen datum bij van levering. Wel jammer. Helemaal omdat hij Brussel net heeft verlaten. Zou toch leuk zijn om iets te zien. Maar ik heb ook geen sms gekregen waarin staat wanneer hij verwacht geleverd te worden. Alleen dat hij verzonden is en dat er voor getekend moet worden. Beetje vreemd, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:25
Zojuist een mail gehad van One-plus, Woensdag om 19:30 besteld.:

Hey there,

Thank you for ordering the OnePlus 3! Unfortunately, your order is experiencing minor delays and will arrive a few days later than expected.

We hate to be the bearer of bad news, and we’d like to try to make it up to you. If you paid for priority shipping, all shipping fees will be automatically refunded. Additionally, here’s a coupon code worth $10 (or your local equivalent) that can be redeemed on oneplus.net.

Sorry again for the inconvenience, and we hope you’ll enjoy your OnePlus 3. Never Settle.

The OnePlus Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Vorige week woensdag besteld met prio, en kreeg bevestiging dat hij ca 22 juni werd geleverd. Vanavond wordt hij daadwerkelijk afgeleverd, dus a wat dat betreft voldoet Oneplus aan de beloftes.

Ook zojuist bovenstaande mail gehad.

[ Voor 56% gewijzigd door MauriX op 22-06-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Telefoon op dinsdag besteld, had hem vrijdag avond al in huis (Normale gratis shipping). Kreeg net alsnog het Oneplus mailtje met 'Sorry, je bezorging heeft vertraging".. Maar ik heb de telefoon al lang in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Your Order XXX(estimated dispatch date Jun 30, 2016)
Transaction XXX (placed on 21 juni 2016 15:16:54 BST)
Geen mail gehad over vertragingen. Zodra de telefoon binnen is zal ik laten weten hoe het verstuurproces verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 14:21
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:24:

Hey there,

Thank you for ordering the OnePlus 3! Unfortunately, your order is experiencing minor delays and will arrive a few days later than expected.

We hate to be the bearer of bad news, and we’d like to try to make it up to you. If you paid for priority shipping, all shipping fees will be automatically refunded. Additionally, here’s a coupon code worth $10 (or your local equivalent) that can be redeemed on oneplus.net.

Sorry again for the inconvenience, and we hope you’ll enjoy your OnePlus 3. Never Settle.

The OnePlus Team
Deze mail heb ik ook gehad, terwijl die van mij nu in Amsterdam ligt en uiterlijk vrijdag geleverd zou worden. Wel een mooie compensatie, al snap ik dat de mensen met prio delivery hier geen genoegen mee nemen gezien de kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 17:20
NLDViane schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Deze mail heb ik ook gehad, terwijl die van mij nu in Amsterdam ligt en uiterlijk vrijdag geleverd zou worden. Wel een mooie compensatie, al snap ik dat de mensen met prio delivery hier geen genoegen mee nemen gezien de kosten
Ze krijgen de kosten van prio shipping terug + 10 euro tegoedbon, welke schade zouden ze nog meer moeten vergoeden?

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:24:

Hey there,

The OnePlus Team
Hetzelfde gehad hier, ik schat de kans dat ik voor het einde van de week m'n shipping info heb steeds lager in.

Dinsdag 14 juni besteld om 21:03 met accessoires, non prio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
P1nGu1n schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:12:
[...]

Ze krijgen de kosten van prio shipping terug + 10 euro tegoedbon, welke schade zouden ze nog meer moeten vergoeden?
Oh excuses, heb er overheen gelezen. Erg nette compensatie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
windowsboot schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:17:
[...]

Hetzelfde gehad hier, ik schat de kans dat ik voor het einde van de week m'n shipping info heb steeds lager in.

Dinsdag 14 juni besteld om 21:03 met accessoires, non prio
Ik schat de kans dat we hem volgende week in het begin ergens hebben ook lager en lager in.Hopelijk wel voor het einde van de maand binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:23:
[...]

Ik schat de kans dat we hem volgende week in het begin ergens hebben ook lager en lager in.Hopelijk wel voor het einde van de maand binnen :P
Wanneer heb jij hem besteld en met of zonder accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03 21:42
Eindelijk is gister het verlossende bericht gekomen via een sms bericht, zo blij als een kind :9~ , erg he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Deze melding geeft de website van de DHL, laten we hopen dat het klopt en hij verder is dan ze zeggen ('Zendingsgegevens ontvangen') :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DW1lgju.png

[ Voor 16% gewijzigd door P1nGu1n op 22-06-2016 11:42 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Mijn laatste bericht in dit topic. Woensdag 11.20 besteld. Vandaag om 11.30 binnengekomen. Zuid Limburg. OP3 met 1 cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
windowsboot schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld en met of zonder accessoires?
Woensdag avond 19:30, zonder extra's ( dus het standaard pakketje ).
P1nGu1n schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:42:
Deze melding geeft de website van de DHL, laten we hopen dat het klopt en hij verder is dan ze zeggen ('Zendingsgegevens ontvangen') :P
Laten we het hopen, zowel mijn hoesje als mijn telefoon geven geen DHL info, terwijl het hoesje gister al verstuurd schijnt te zijn.

Offtopic: Waarschijnlijk ligt het er uit door alle OP3 mensen die het telkens refreshen :+

[ Voor 53% gewijzigd door Gillded op 22-06-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Linksaf schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:30:
Eindelijk is gister het verlossende bericht gekomen via een sms bericht, zo blij als een kind :9~ , erg he.
Behoorlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delfy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2024
Telefoon 15-06 15:40 besteld zonder prio. Iemand die ook rond deze datum en tijd heeft besteld en al verder is dan:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I5xtbt3.png

Nog geen track&trace code ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
zelfde status op de OnePlus site. via shipper's reference inmiddels wel een T&T gekregen, maar nog altijd niet vertrokken uit polen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
delfy schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:31:
Telefoon 15-06 15:40 besteld zonder prio. Iemand die ook rond deze datum en tijd heeft besteld en al verder is dan:

[afbeelding]

Het lijkt alsof je order achteruit is gegaan hier, dit is niet het geval, het is nogal krom zoals hun website dit aantoont. Als het goed is moet je je pakket binnen nu en 24 uur via DHL terug kunnen vinden (met of zonder bevestigingsmail van OP zelf)

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Reference nummer, je ordernummer
1e datum, je besteldatum
2e datum vandaag
leeg veld
Destination: Netherlands (of belgie of waar het heen moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
delfy schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:31:

[afbeelding]

absoluut. 18 juni besteld, met hoesje en een cover, zonder prio. Pakket ligt nu in het vleigtuig (of is net uitgeladen denk ik eerder) in amsterdam... het gaat nogal random.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Zelfde melding op de site, pending ook op de 15e besteld.
Echter zegt DHL: (Not found): No result found for your DHL query. Please try again. :-(
Suicyder schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:37:
[...]

Het lijkt alsof je order achteruit is gegaan hier, dit is niet het geval, het is nogal krom zoals hun website dit aantoont. Als het goed is moet je je pakket binnen nu en 24 uur via DHL terug kunnen vinden (met of zonder bevestigingsmail van OP zelf)

1e datum, je besteldatum
2e datum vandaag
leeg veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delfy
Suicyder schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:37:
[...]

1e datum, je besteldatum
2e datum vandaag
leeg veld
Bedankt voor de uitleg. Kan de order inderdaad terug vinden. Staat: Shipment information received, en ligt nog in Polen. Jammer dat ze het random verwerken i.p.v. op volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemT
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-09 20:04
Ik heb net de high five mail gekregen van oneplus. Maar op de DHL site staat alleen nog (sinds gisteren ochtend) dat de zendgegevens zijn ontvangen en dat hij ergens in polen ligt. er staat nog geen lever datum bij maar heeft iemand een idee hoe lang dit kan duren? (ik heb hem donderdag avond besteld met sandstone case en opx met case) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:22
Krijg net een sms van DHL. 23 juni levering, besteld op de 16de met prio shipping. Aflevermoment maar even aangepast naar de 24ste. Grotere kans dat er iemand thuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
delfy schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:46:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Kan de order inderdaad terug vinden. Staat: Shipment information received, en ligt nog in Polen. Jammer dat ze het random verwerken i.p.v. op volgorde.
Dat hoeft dus niet zo te zijn heb ik gemerkt, bij mij bleef die status ook heel lang zo staan terwijl later bleek (uit de DHL update) dat het pakje allang in londen lag. Dus houd moed!

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmo
  • Laatst online: 09-01 15:44
zijn er meer mensen hier uit :)B die nog altijd aan het wachten zijn op hun pakketje?
Dinsdagavond 14 juni om 18:57 besteld in VR standard shipping woensdag avond aangemeld bij Deutsche Post DHL

laatste status:
di, 21-06-2016 05.20 uur Köln, Germany De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: http://www.dhlparcel.be)

en nog steeds geen melding van dat het is aangekomen in Belgie. Moet dat zo lang duren om van Keulen naar Antwerpen te komen?? :-(

update: net na het posten van dit bericht werd mijn pakketje opeens uit het niets thuis bezorgd _/-\o_
blijkbaar hebben ze problemen met de site

[ Voor 12% gewijzigd door mrmo op 22-06-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
mrmo schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:31:
zijn er meer mensen hier uit :)B die nog altijd aan het wachten zijn op hun pakketje?
Dinsdagavond 18:57 besteld in VR standard shipping woensdag avond aangemeld bij Deutsche Post DHL

laatste status:
di, 21-06-2016 05.20 uur Köln, Germany De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: http://www.dhlparcel.be)

en nog steeds geen melding van dat het is aangekomen in Belgie. Moet dat zo lang duren om van Keulen naar Antwerpen te komen?? :-(
Je bedoelt met dinsdag als 'gisteren'??? :P

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:23:
[...]

Eind van de maand lijkt ook steeds onwaarschijnlijker te worden want bij mij staat er opeens het volgende:

Available to ship Jun 29, 2016

Delivery by Jun 24, 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
Ik zie veel meldingen over dat mensen al wel gegevens op de DHL site zien, echter krijg ik hier nog steeds telkens:

1500XXXXXX (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.

Zowel bij mijn hoesje als bij mijn telefoon. Meer mensen die dit problemen ook hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:13:
Ik zie veel meldingen over dat mensen al wel gegevens op de DHL site zien, echter krijg ik hier nog steeds telkens:

Zowel bij mijn hoesje als bij mijn telefoon. Meer mensen die dit problemen ook hebben ?
Ja je moet die andere code pakken volgens mij,

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 08:19
Geen wijziging op de DHL site

Tuesday, June 21, 2016
1 Shipment information received

Echter zojuist de High Five mail vanuit OnePlus ontvangen.

Zou het dan toch nog voor het weekend gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Nee, het ordernummer, dit kan verschillende nummers zijn maar een met 1500xxxxxxx (hoeveel x'jes erook horen te zijn O-) ) is de juiste voor de shippers reference link die ik heb gegeven. Voor andere track & trace mogelijkheden heb je het waybill nummer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderjvp
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-04 14:25
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:13:

Als ik dat tracking ding gebruik op de Nederlandse DHL site krijg ik ook die melding, maar als ik deze link http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html gebruik, krijg ik wel informatie te zien.

Ik weet niet of jij die link ook gebruikte of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Suicyder schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:19:
Nee, het ordernummer, dit kan verschillende nummers zijn maar een met 1500xxxxxxx (hoeveel x'jes erook horen te zijn O-) ) is de juiste voor de shippers reference link die ik heb gegeven. Voor andere track & trace mogelijkheden heb je het waybill nummer nodig.
Die Shippers reference doet het bij mij al de hele tijd niet, maar ik weet niet of ik iets verkeerd doe of dat het aan het systeem zal liggen. Qua data en het nummer zelf + aankomstland Nederland zou toch goed moeten zijn.
Verder werkt de waybill wel voor de DHL tracking, dus updates krijg ik alsnog wel door. :)

[ Voor 0% gewijzigd door flippiej op 22-06-2016 14:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
flippiej schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:26:
[...]

Die Shippers reference doet het bij mij al de hele tijd niet, maar ik weet niet of ik iets verkeerd doet of dat het aan het systeem zal liggen. Qua data en het nummer zelf + aankomstland Nederland zou toch goed moeten zijn.
Verder werkt de waybill wel voor de DHL tracking, dus updates krijg ik alsnog wel door. :)
Sinds ik een waybill heb volg ik zelf het pakket via de normale tracking methodes. Het andere is vooral voor mensen die geen T&T hadden gekregen nog maar zo wel updates konden/kunnen zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gillded
sanderjvp schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:20:
[...]
Ik weet niet of jij die link ook gebruikte of niet?
heb die link en 4 anderen gebruikt die hier over het forum verspreid staan, maar helaas allemaal geen resultaat. Ook bij OP zelf staan dat het pakketje verzonden is maar verder geen tracking info/way nummer, alleen de high-five mail.
DeNB3rt schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:45:
Zelfde melding op de site, pending ook op de 15e besteld.
Echter zegt DHL: (Not found): No result found for your DHL query. Please try again. :-(

[...]
Precies het zelfde , 15 juni 19;30 besteld, we zullen wel net in het pech gebiedje zitten.

Verder niets te klagen maar wel jammer dat andere mensen hem eerder krijgen die later bestellen. Ze zijn nog steeds binnen hun afgesproken tijd en hebben netjes een 10 euro coupon gestuurd voor het ongemak, dus wat dat betreft +1 (hihi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:20

13art

Moderator Mobile
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:33:
[...]
Precies het zelfde , 15 juni 19;30 besteld, we zullen wel net in het pech gebiedje zitten.

Verder niets te klagen maar wel jammer dat andere mensen hem eerder krijgen die later bestellen. Ze zijn nog steeds binnen hun afgesproken tijd en hebben netjes een 10 euro coupon gestuurd voor het ongemak, dus wat dat betreft +1 (hihi)
Hier de 16de besteld en vandaag pas aanmeld informatie bij DHL. Prullemans heeft weer 24 uur na mij besteld en die kreeg vandaag de mail van OnePlus dat zn toestel verstuurd wordt. Lijkt inderdaad of het systeem soms wat van voren naar achteren werkt ipv first in first out. Vreemd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
l3art schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:41:
[...]

Hier de 16de besteld en vandaag pas aanmeld informatie bij DHL. Prullemans heeft weer 24 uur na mij besteld en die kreeg vandaag de mail van OnePlus dat zn toestel verstuurd wordt. Lijkt inderdaad of het systeem soms wat van voren naar achteren werkt ipv first in first out. Vreemd.
Ook de 16e besteld, vandaag de 'shipped out' mail gekregen. Logisch is het in ieder geval niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
18e besteld en zojuist bericht van DHL dat mijn toestel vrijdag (24) word geleverd. ik ben blij! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Suicyder schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:30:
Sinds ik een waybill heb volg ik zelf het pakket via de normale tracking methodes. Het andere is vooral voor mensen die geen T&T hadden gekregen nog maar zo wel updates konden/kunnen zien
welke methodes gebruik je dan? als ik mn waybill hier invul http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html
wordt ik gewoon geredirect naar dat Shippers Reference overzicht... geen extra info daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBW01
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-04 15:34
Hier ook de 18e besteld, maar DHL geeft nog niks aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
habermas schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:55:
[...]

welke methodes gebruik je dan? als ik mn waybill hier invul http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html
wordt ik gewoon geredirect naar dat Shippers Reference overzicht... geen extra info daar
Die link gebruik ik, de informatie is up to date en ik kan verwachte aankomsttijd en alles zien. Meer dan deze info heb ik niet nodig.
Er is echter nog een 2e mogelijkheid (https://dhlparcel.nl/nl), maar deze lijkt net als de website van OP zelf een uur of meer achter de link van jou aan te lopen qua informatie, waarschijnlijk te maken met replicatie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eenplusdrie
  • Laatst online: 16-02-2024
mrmo schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:31:
Dinsdagavond 14 juni om 18:57 besteld in VR standard shipping woensdag avond aangemeld bij Deutsche Post DHL

laatste status:

update: net na het posten van dit bericht werd mijn pakketje opeens uit het niets thuis bezorgd _/-\o_
blijkbaar hebben ze problemen met de site
De mijne besteld 14 juni 20.00u, priority betaald, levering beloofd voor gisteren, sinds vannacht pas in Brussel, hopelijk morgen levering :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Zojuist SMS binnen gehad van dhl, levering vrijdag :) :)
Ook de 18e besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
EiSpeed schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:50:
Zojuist SMS binnen gehad van dhl, levering vrijdag :) :)
Ook de 18e besteld!
exact dezelfde sms gehad (15e besteld) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
habermas schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Ook gehad, 16e besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fkramerr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 17:35
Nou die van mij is ook eindelijk binnen. Dinsdag 14 juni besteld met screen protector.
20 juni vertrokken uit polen en vandaag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aloft
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:19
Als je het laat afleveren op een van de DHL service points -aangegeven via de link in de sms- wat is dan de ervaring rond welk tijdstip het beschikbaar is? Is dat voordat ze een ronde gaan rijden of daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:05
Ik word inmiddels gestoord van de melding dat mijn telefoonnummer niet klopt bij het invullen van shipment notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
habermas schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:54:
[...]

ik ook 18e , levering dagje eerder maar woon ook vlakbij amsterdam.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Boefmans schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:47:
ik ook 18e , levering dagje eerder maar woon ook vlakbij amsterdam.
ik woon in Amsterdam. ik kon ook maar 1 servicepoint in amsterdam selecteren, heel vreemd, volgens mij zijn er tientallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
habermas schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:55:
[...]

ik woon in Amsterdam. ik kon ook maar 1 servicepoint in amsterdam selecteren, heel vreemd, volgens mij zijn er tientallen
Volgens mij kon ik alleen distributiecentra selecteren, misschien dat je er daarom er maar 1 kon selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
hmm zou t em daarin zitten? dan vraag ik me af waar ze al die parcelshops voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aloft
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:19
Suicyder schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:56:
[...]

Volgens mij kon ik alleen distributiecentra selecteren, misschien dat je er daarom er maar 1 kon selecteren?
Je kunt inderdaad alleen maar de grote centers selecteren, niet de mom&pop pick-up points van DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delfy
Boefmans schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:22:
[...]

Dat hoeft dus niet zo te zijn heb ik gemerkt, bij mij bleef die status ook heel lang zo staan terwijl later bleek (uit de DHL update) dat het pakje allang in londen lag. Dus houd moed!
Klopt. Paar uur geleden SMS ontvangen, wordt vrijdag geleverd. Lekker nog net voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
aloft schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:48:
[...]

Je kunt inderdaad alleen maar de grote centers selecteren, niet de mom&pop pick-up points van DHL.
Ik heb DHL daar al over gebeld, maar dat komt omdat het een express verzending is waar voor getekend moet worden. Daarom geven ze het niet af bij DHL service punten.
Ook geven ze het daarom niet af bij de buren. Pas bij een tweede afleverpoging worden die regels wat soepeler (hoe vreemd ook).

Zelf ben ik waarschijnlijk ook niet thuis vrijdag als ze aan de deur komen. De enige hoop is nog dat er veel pakketjes zijn die dag waardoor ze de pakketten voor particulieren naar de avond doorschuiven. Merk het vrijdag wel.

Al met al gaat het op deze manier nog wel sneller dan de voorspelde 2 juli bij het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
l3art schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 18:20:
[...]

Ik heb DHL daar al over gebeld, maar dat komt omdat het een express verzending is waar voor getekend moet worden. Daarom geven ze het niet af bij DHL service punten.
Ook geven ze het daarom niet af bij de buren. Pas bij een tweede afleverpoging worden die regels wat soepeler (hoe vreemd ook).

Zelf ben ik waarschijnlijk ook niet thuis vrijdag als ze aan de deur komen. De enige hoop is nog dat er veel pakketjes zijn die dag waardoor ze de pakketten voor particulieren naar de avond doorschuiven. Merk het vrijdag wel.

Al met al gaat het op deze manier nog wel sneller dan de voorspelde 2 juli bij het bestellen.
Hij wordt bij mij morgen op het werk geleverd. We hebben iemand in dienst die de pakketten aanneemt. Kan diegene dan tekenen of moet ik zorgen dat hij me morgen kan bellen zodat ik zo snel mogelijk ernaar toe ga? Lijkt me dat ze die man wel herkennen en vertrouwen aangezien we genoeg ontvangen en hij kent de meeste chauffeurs zelfs bij naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Kyhfin schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 18:28:
[...]

Hij wordt bij mij morgen op het werk geleverd. We hebben iemand in dienst die de pakketten aanneemt. Kan diegene dan tekenen of moet ik zorgen dat hij me morgen kan bellen zodat ik zo snel mogelijk ernaar toe ga? Lijkt me dat ze die man wel herkennen en vertrouwen aangezien we genoeg ontvangen en hij kent de meeste chauffeurs zelfs bij naam.
Vast wel, ik heb op mijn werk ook al genoeg pakketten in ontvangst genomen en ervoor getekend, zelfs al was het persoonlijke post. Ofja 'tekenen': een krabbeltje zetten :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
Jaaaa, hij is binnen :D Jammer dat ik de komende dagen geen tijd heb om m in te stellen.
Dinsdag de 14e besteld icm glass protector, 20e verzonden, 22e binnen dus ruim binnen de marges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Vandaag eindelijk bericht van DHL.

Woensdagavond 15-6 besteld om 22:50, gisteren 21-6 aangemeld bij DHL, vandaag sms ontvangen verwachting levering as maandag 27 juni. Knap balen dat hij net niet voor het weekend komt.

lees hier dus wel mensen die ook vandaag sms ontvingen maar levering as vrijdag. levering moet plaatsvinden in hoofddorp op kantoor ;w

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 16:34
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/6a597d15283306dcf0f08fe3fa00202b.png
Iemand enig idee wat dit betekent. Eerst stond er nog wel dat hij 4 juli zou komen maar nu alleen nog maar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Luukth schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:16:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat dit betekent. Eerst stond er nog wel dat hij 4 juli zou komen maar nu alleen nog maar dit.
dat houdt in dat oneplus je bestelling heeft afgegeven aan DHL en dat DHL de verzending spoedig start.
je kunt alvast kijken of je ordernr te vinden is hier:
http://www.dhl.com/en/exp...Value=06&toYearValue=2016

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
vgroot schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:18:
[...]

dat houdt in dat oneplus je bestelling heeft afgegeven aan DHL en dat DHL de verzending spoedig start.
je kunt alvast kijken of je ordernr te vinden is hier:
http://www.dhl.com/en/exp...Value=06&toYearValue=2016
Aah oke. Helaas wordt hij nog niet gevonden bij DHL, misschien morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Luukth schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:30:
[...]

Aah oke. Helaas wordt hij nog niet gevonden bij DHL, misschien morgen.
Kan nog wel twee 3 dagen duren hoor. Eerst melden ze hem alleen nog maar aan bij DHL en pas later is hij daadwerkelijk bij DHL. Gewoon nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
l3art schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:31:
[...]

Kan nog wel twee 3 dagen duren hoor. Eerst melden ze hem alleen nog maar aan bij DHL en pas later is hij daadwerkelijk bij DHL. Gewoon nog even geduld hebben.
jaja geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
[afbeelding]
Dit heb ik nu ook eindelijk, hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Laatst online: 11-06 19:23
[afbeelding]
Even terug kijken, ik heb dit al gepost..

Mijn pakket is nu onderweg (17-06 12.39 besteld) en komt vrijdag tussen 18 en 21 aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 15:09
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/6374fb09011eae469116d877edbb648d.png

Donderdagochtend om 11 uur bestelt met essentials bundel erbij. Can't wait!

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:22
Iemand zicht op beschikbaarheid van de Dash Car Charger? Out of stock op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-09 14:52
Die van mij is echt traag :/

17e besteld, 25e word ie verzonden (staat op website)

en er staat 2e juli pas in huis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
marrummer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:45:

Staat ie al op Pending? Dan is ie al ongeveer verstuurd vanuit het magazijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
Dennis_86 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:46:
[...]

Staat ie al op Pending? Dan is ie al ongeveer verstuurd vanuit het magazijn..
Pending heb ik al gehad volgens mij? volgens de afbeelding is hij al voorbij 'Ready to ship' toch? zie onder

Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/25af1b8065cff2ce948d0fe275f60ece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
marrummer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:45:

Ik 20e besteld en vermoedelijk 4 juli in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
marrummer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:50:
[...]

Pending heb ik al gehad volgens mij? volgens de afbeelding is hij al voorbij 'Ready to ship' toch? zie onder

[afbeelding]
Dat staat er bij mij ook, ik heb een SMS van ze gehad met tracking informatie waarin staat dat hij vrijdag al afgeleverd wordt ;-)

Heb jij die niet gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Dennis_86 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:54:
[...]

Dat staat er bij mij ook, ik heb een SMS van ze gehad met tracking informatie waarin staat dat hij vrijdag al afgeleverd wordt ;-)

Heb jij die niet gehad ?
SMS van dhl of OnePlus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
Dennis_86 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:54:
[...]

Heb jij die niet gehad ?
Goed om te horen :) hmm nee nog niet, al moet ik zeggen dat hij pas een uur op ready to ship staat hoor, tracking code werkt ook nog niet. Heb mijn nummer wel bij shipping/billing adress te staan dus ik denk dat die wel krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
sms-je gehad van DHL. vrijdag moet ie binnen zijn..... volgens DHL site tussen 9:00uur en 18:00uur
Als ik ga kijken wanneer de DHL bezorger op mijn postcode komt is het tussen 11:00 en 15:00uur of pas 's avonds tussen 18:00 en 21:00uur.... en laat ik nu 's avonds niet thuis zijn.....

Fingers crossed voor een levering overdag.... anders heb ik pech en zie ik de OP3 pas volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
SMS van DHL Express, zeggen dat er een pakket van ONEPLUS verwacht wordt en dat handtekening vereist is.. kan op die site ook de aflevering wijzigen, datum, tijd of afhaal locatie van DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
Nu heb ik een mail waarin staat;

Your package has been shipped! heb ook een tracking code gekregen

Maar in de orders op de oneplus website staat dat hij de 25e ready to ship is.

Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
marrummer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:00:
Nu heb ik een mail waarin staat;

Your package has been shipped! heb ook een tracking code gekregen

Maar in de orders op de oneplus website staat dat hij de 25e ready to ship is.

Heel raar.
Op hun site staat bij mij het zelfde wat op jouw plaatje te zien is... ;-) dus wellicht heb je hem ook vrijdag al

EDIT: En dat linkje van hun krijg ik deze melding : "No tracking info is available at the moment.
We are awaiting for tracking info from carrier. Please check later."

[ Voor 16% gewijzigd door Dennis_86 op 22-06-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
Dennis_86 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:01:
[...]

Op hun site staat bij mij het zelfde wat op jouw plaatje te zien is... ;-) dus wellicht heb je hem ook vrijdag al

EDIT: En dat linkje van hun krijg ik deze melding : "No tracking info is available at the moment.
We are awaiting for tracking info from carrier. Please check later."
Is normaal hoor, tracking codes gaan nooit tegelijk met verzending actief, duurt soms 24 uur voordat de tracking actief is dus hij KAN al onderweg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Je kan veel beter uitgaan van DHL. Die bezorgen hem daadwerkelijk. Gebaseerd op hun data doet Oneplus weer een afschatting (verwacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
WOW! als ik op de tracking link klik in de order van oneplus website staat er 24 JUNI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 15:09
Nu bij mij de tracking link op de Oneplus website ook werkt zegt ie dat ik em morgen in huis heb! Can't wait!!

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis_86
marrummer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:09:
WOW! als ik op de tracking link klik in de order van oneplus website staat er 24 JUNI!
Zelfde als mij dus! :-) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Noclaim71 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:56:
sms-je gehad van DHL. vrijdag moet ie binnen zijn..... volgens DHL site tussen 9:00uur en 18:00uur
Als ik ga kijken wanneer de DHL bezorger op mijn postcode komt is het tussen 11:00 en 15:00uur of pas 's avonds tussen 18:00 en 21:00uur.... en laat ik nu 's avonds niet thuis zijn.....

Fingers crossed voor een levering overdag.... anders heb ik pech en zie ik de OP3 pas volgende week
Waar kan je dit vinden? Heb al gezocht, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
Zojuist een berichtje gekregen van DHL dat een pakketje binnen komt. Ik kan helaas nergens achterhalen of het nou het hoesje is of de telefoon. ( Ik denk het hoesje, maar hoop de telefoon ). Iemand enige idee hoe dit te linken aan elkaar ? ( DHL expressnummer aan oneplus order nummer, deze zijn niet gelijk ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:57
Gillded schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:26:
Zojuist een berichtje gekregen van DHL dat een pakketje binnen komt. Ik kan helaas nergens achterhalen of het nou het hoesje is of de telefoon. ( Ik denk het hoesje, maar hoop de telefoon ). Iemand enige idee hoe dit te linken aan elkaar ? ( DHL expressnummer aan oneplus order nummer, deze zijn niet gelijk ).
en als je de order nummers van oneplus als reference nummer opgeeft op de DHL zoekpagina:
(1e datum is order date, 2e datum is vandaag)

status bij oneplus loopt overigens ver achter, die van mij is om 20:00 vertrokken uit polen, maar oneplus is nog leeg

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 22-06-2016 20:36 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Luukth schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:54:
[...]

Ik 20e besteld en vermoedelijk 4 juli in huis.
Same here. De jouwe staat ook nog op pending shipment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
Prulleman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:34:
[...]

en als je de order nummers van oneplus als reference nummer opgeeft op de DHL zoekpagina:
(1e datum is order date, 2e datum is vandaag)

status bij oneplus loopt overigens ver achter, die van mij is om 20:00 vertrokken uit polen, maar oneplus is nog leeg
Nu staat die er wel tussen jeej. Het is de telefoon dus dat is beter nieuws :D Waarschijnlijk vrijdag binnen ( woensdag avond besteld ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Verkeerde topic, sorry.

[ Voor 91% gewijzigd door MauriX op 22-06-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBW01
  • Laatst online: 03-04 15:34
Eindelijk wat vooruitgang :) Zaterdag de 18e besteld.

Volgens de OnePlus site: Shipped out
Available to ship
Jun 25, 2016

Delivery by
Jul 02, 2016

Volgens DHL:
Shipment information received.

Wanneer kan ik nu het pakketje verwachten? DHL goed in de gaten houden of maar rekening gaan houden met de gegevens van de Oneplus site? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Jay_Snake schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:32:
[...]

Same here. De jouwe staat ook nog op pending shipment?
Nee alleen pending?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
hsst schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:13:
[...]

Waar kan je dit vinden? Heb al gezocht, maar kan het niet vinden.
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Bij mij staat hij sinds eind van de middag op processing en ik hoop dat ik hem morgen kan tracken via de shipper's reference nummer, kleine hoop dat hij voor of in het weekend komt
Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.