Acties:
  • +1 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
to be fair: toen ik em bestelde kreeg ik een ontvangstdatum van 30 juni (kan ik nou niet meer terugvinden), dus als ik em voor t komende weekend binnenkrijg knijp ik in mn handjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Maar hoe zit het dan met de mensen die priority shipping hebben? En dat de OnePlus 3 later dan de uiterlijke dag wordt geleverd? Krijg je dan het geld terug?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Lekker bezig zeg.

16e besteld kreeg een foutmelding na de order. Controleerde mijn creditcard(betaald direct op en OP site, niet via PayPal) en daar stond €399,- reservering. Maar voor de zekerheid even gebeld met het Nederlandse nummer. Belmenu doorgelopen alles geluisterd stond nog geen OP3 in maar moest wel priority/normaal shipping afluisteren van zowel de OP2 als OPX 8)7 . De beste meneer vertelde me dat omdat ik wel een creditcard betaling op mijn rekening had staan ik twee dagen moest wachten omdat het systeem het behoorlijk te verduren heeft sinds de release(matig gezien dit probleem of soortgelijks ook al aanwezig was bij de OP1, OP2 en OPX terwijl er toen nog met invites gewerkt werd 8)7 ). Enfin ik twee dagen wachten dacht er toevallig net aan, kijk bij mijn orders staat alleen de cancel van mijn OP1 in 2014 er in. Weer bellen, weer een nog niet geüpdatete belmenu doorlopen(kan me niet voorstellen dat meer dan 1% van de belletjes bestaat uit OP2 of OPX overigens), krijg een dame aan de lijn die het voor me nakijkt, kan zowel op mijn 'Order Number: OPS..' als mijn mailadres niets vinden behalve mijn cancel van twee jaar geleden. Geeft dood leuk aan dat ik mijn bank moet bellen en de betaling van de creditcard moet gaan refunden.

En daar heb ik dan drie dagen op zitten wachten. Nu kan ik zelf actie gaan ondernemen en weer opnieuw gaan bestellen en weer wat langer gaan wachten. Twijfel of ik niet beter kan gaan wachten op de community, dash-charger en dergelijk voordat ik me weer aan een order waag.

:|

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 16:54
Ik heb OP3 normal shipping en Karbon case.
Besteld op Woensdagmiddag 12u.
Krijg hem als goed is dinsdag binnen, er is al een DHL track nummer beschikbaar en kan m volgen. Hij is op het moment in het distributiecentrum in Polen. :)

edit: zie nu op de oneplus site dat alles geupdate is en de status 'shipped out' heeft. Ik heb nu ook een tracenummer op de OP site en OP geeft me aan dat hij dinsdag komt.

[ Voor 27% gewijzigd door Galukon op 19-06-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Galukon schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:59:
Krijg hem als goed is dinsdag binnen, er is al een DHL track nummer beschikbaar en kan m volgen. Hij is op het moment in het distributiecentrum in Polen. :)

edit: zie nu op de oneplus site dat alles geupdate is en de status 'shipped out' heeft. Ik heb nu ook een tracenummer op de OP site en OP geeft me aan dat hij dinsdag komt.
Hier hetzelfde. De status is sinds vrijdagavond 21 uur niet meer veranderd. Geeft dus aan dat ze niet rijden, maar ook helemaal niet werken bij DHL op zaterdag. Naar verwachting zal ie morgen doorgaan na de sortering naar Duitsland en dan naar Amsterdam. Dinsdag zal ie wel bij ons thuis zijn.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
TomONeill schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:14:
[...]

Hier hetzelfde. De status is sinds vrijdagavond 21 uur niet meer veranderd. Geeft dus aan dat ze niet rijden, maar ook helemaal niet werken bij DHL op zaterdag. Naar verwachting zal ie morgen doorgaan na de sortering naar Duitsland en dan naar Amsterdam. Dinsdag zal ie wel bij ons thuis zijn.
Ik heb dezelfde verwachting. Wss werken ze inderdaad niet in het weekend of op zaterdag daar in polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37

Toch vreemd hoe het gaat. Iemand die donderdag heeft besteld en hem al kan volgen. Met accessoires lijken ze nog weinig verstuurd te worden (ik heb zonder). Ben benieuwd wanneer ik hem kan volgen. Ik vind niet erg als het nog even duurt, maar wel fijn als ik hem kan volgen.

Ik ben overdag overigens nooit thuis. Weet je of je het leveradres ook nog naderhand kan wijzigen? Lijkt me niet (fraude)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-08 15:48
Ik heb de OP3 dinsdag rond 21 uur besteld, standaard shipping. Donderdag verstuurd en pakketje ligt sinds vrijdag in Brussel. Zojuist zie ik dat er vandaag wel een update is geweest. Pakketje geprocessed.

Zal het morgen wel richting Nederland gaan en hopelijk belt de bezorger maandagavond aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-04 19:27
zucht.... zo jaloers op iedereen die hem al binnen heeft of die uberhaupt een Track and Trace code heeft.
Dinsdag avond besteld, om kwart over 8, OP3+Tempered Glass+DashCharger Bundle, standard shipping.

En nog steeds pending shipment.. Morgen maandag, betekent dat het 6 dagen heeft geduurd voordat ze het pakketje verstuurd hebben... Estimated dispatch Jun 17, estimated received Jun 24. Gaat niet lukken denk ik... :'( :'( :'( Maar ben ook gewoon heel erg ongeduldig.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-05-2023
Kyhfin schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:22:
[...]

Toch vreemd hoe het gaat. Iemand die donderdag heeft besteld en hem al kan volgen. Met accessoires lijken ze nog weinig verstuurd te worden (ik heb zonder). Ben benieuwd wanneer ik hem kan volgen. Ik vind niet erg als het nog even duurt, maar wel fijn als ik hem kan volgen.

Ik ben overdag overigens nooit thuis. Weet je of je het leveradres ook nog naderhand kan wijzigen? Lijkt me niet (fraude)?
Wanneer je een track code krijgt van DHL kun je aangeven dat je het pakket bij een ophaalpunt wilt laten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
PvtMashkov schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:41:
[...]

Wanneer je een track code krijgt van DHL kun je aangeven dat je het pakket bij een ophaalpunt wilt laten leveren.
Top! Dank je wel. Dan ga ik het nog extra in de gaten houden. Afhaalpunt is hier namelijk tot 6 uur open, dus dat valt nog wel te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56

Hoe zie jij op welke dag het toekomt? Ik heb ook de T&T ontvangen van OP maar zowel op de site van DHL als van OP zie ik niet op welke dag deze zou toekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45
PvtMashkov schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:41:
[...]

Hoe dan?

Volgens mij kan dat alleen als je de eerste bezorgpoging gemist hebt en het ook niet bij de buren bezorgd kon worden. Want dan krijg je een kaartje met een bezorgcode.

[ Voor 25% gewijzigd door FlowDesign op 19-06-2016 22:58 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Gines schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:51:
[...]

Hoe zie jij op welke dag het toekomt? Ik heb ook de T&T ontvangen van OP maar zowel op de site van DHL als van OP zie ik niet op welke dag deze zou toekomen.
Estimated delivery rechtsbovenin de track en trace tabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Galukon schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:54:
[...]

Estimated delivery rechtsbovenin de track en trace tabel
Op de site van OP of DHL? Op beide sites vind ik nergens estimated delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Ik had me aangemeld voor updates via sms. Daarin stond een link om de leveringsdingen aan te passen. Kan het zo ook niet vinden bij track en trace. Google anders even misschien kan je het dan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Gines schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:57:
[...]

Op de site van OP of DHL? Op beide sites vind ik nergens estimated delivery.
Dhl. Zowel zenders shipment als dhl t&t. Misschien is je order nog niet ver genoeg om een test te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Galukon schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:58:
[...]

Dhl. Zowel zenders shipment als dhl t&t. Misschien is je order nog niet ver genoeg om een test te doen.
Het zit nu in Keulen, dus misschien kan het daaraan liggen. Welke dhl site gebruik jij? Ik heb hier nu verschillende sites maar gebruik die van Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
PBvB schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:45:
zucht.... zo jaloers op iedereen die hem al binnen heeft of die uberhaupt een Track and Trace code heeft.
Dinsdag avond besteld, om kwart over 8, OP3+Tempered Glass+DashCharger Bundle, standard shipping.

En nog steeds pending shipment.. Morgen maandag, betekent dat het 6 dagen heeft geduurd voordat ze het pakketje verstuurd hebben... Estimated dispatch Jun 17, estimated received Jun 24. Gaat niet lukken denk ik... :'( :'( :'( Maar ben ook gewoon heel erg ongeduldig.... O-)
Hier hetzelfde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
The White B.A. schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:15:
[...]

You Lucky bastard!

Zijn ermeer mensen die woensdagmiddag of later hebben besteld en hun OP3 kunnen traceren?
Woensdagochtend met prio levering, zonder accessoires. Pending shipment,niet te tracen bij DHL... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 15:26

Roel

screen -x addict

:( Same here, woensdag ochtend, geen prio, geen accessoires en nog niets gezien...
Estimated dispatch date Jun 19, 2016, vond het al raar dat ze op zondag werken :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:18
Sunday, June 19, 2016 Location Time Piece
8 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 16:08

Hopelijk gaat dat lukken morgen O-) M'n case is nog steeds niet te tracen (shipped out bij oneplus)... fringers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunderNL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08 09:05
Die van mij zit zins vrijdag om 21.13 in POZNAN - POLAND. ik heb hem dinsdag om 21.07 besteld.
Als ze in 3 ploegendiensten zitten, dan zouden ze nu aan het werk zijn. hoop ik :) :) :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:59
Gines schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:01:
[...]

Het zit nu in Keulen, dus misschien kan het daaraan liggen. Welke dhl site gebruik jij? Ik heb hier nu verschillende sites maar gebruik die van Duitsland.
Die van mij zit ook nog altijd in Keulen, en ik zie ook geen verwachte afleverdatum. Ik denk dat OP voor België de gewone DHL (Duitste post) gebruikt, terwijl ze voor Nederland DHL Express gebruiken.

Mijn Loop VR werd op dezelfde manier verstuurd (ook op een donderdag) en die heb ik pas ontvangen op dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Jo... schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:46:
[...]

Die van mij zit ook nog altijd in Keulen, en ik zie ook geen verwachte afleverdatum. Ik denk dat OP voor België de gewone DHL (Duitste post) gebruikt, terwijl ze voor Nederland DHL Express gebruiken.

Mijn Loop VR werd op dezelfde manier verstuurd (ook op een donderdag) en die heb ik pas ontvangen op dinsdag.
Aha, dat verklaart al veel. Want zag hier dat sommigen een sms ontvangen terwijl ik geen optie heb gekregen om dat te doen. Zal dan enkel voor de Nederlanders zijn.

Voor de Nederlanders zal het uit Polen komen terwijl voor de Belgen het misschien enkel uit Duitsland vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Laatst online: 23:55

Fontainemelon

Zuiderbuur

Ook de mijne zit momenteel in Keulen, sinds vrijdagochtend 6u35 niet meer bewogen op de tracking. Ook ik ben Belg, dus kan bovenstaand verhaal bevestigen. Hopelijk is 'ie morgen in Brussel, dan kan het niet lang meer duren gezien ik in de rand rond Brussel woon. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Hehe, via DHL is mijn bestelling een stap verder. Hij is aangemeld. Zal bij veel meer mensen vandaag ook wel gebeuren vermoed ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
stefan11 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 07:11:
Hehe, via DHL is mijn bestelling een stap verder. Hij is aangemeld. Zal bij veel meer mensen vandaag ook wel gebeuren vermoed ik. :)
Heb je dan op dinsdag besteld? En je woont in NL?

Bij mij nog altijd geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
Kyhfin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 07:14:
[...]

Heb je dan op dinsdag besteld? En je woont in NL?

Bij mij nog altijd geen update.
Ja dinsdag om kwart voor 8,met screenprotector. Maar dat zegt mij in ieder geval dat ze weer wat op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Hopelijk krijg ik mijn oneplus vandaag :)

Is op het moment in Rotterdam en bij estimated delivery date staat: june 20, end of the Day.

Iemand die weet wat daarmee bedoeld wordt? Is dat nog voor 6 uur of pas erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesselP
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 15:45
Knamix schreef op maandag 20 juni 2016 @ 07:59:
Hopelijk krijg ik mijn oneplus vandaag :)

Is op het moment in Rotterdam en bij estimated delivery date staat: june 20, end of the Day.

Iemand die weet wat daarmee bedoeld wordt? Is dat nog voor 6 uur of pas erna?
Na 6 uur, tijdvak 18:00 - 21:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
WesselP schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:01:
[...]

Na 6 uur, tijdvak 18:00 - 21:00 ;)
Mooi! Ik zit namelijk tot 17:00 op werk dus dat komt goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Dinsdag 20.13 besteld met screenprotector, en sinds vanmorgen traceerbaar "shipping information received"

Dus ze zullen wel weer spul binnen hebben. d:)b

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-04 19:27
Yes!! Hier ook shipment info received, via de DHL site. op mijn OnePlus order staat nog steeds Pending Shipment, maar de Track and Trace is actief! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco111
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 20:15
TunderNL schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:31:
Die van mij zit zins vrijdag om 21.13 in POZNAN - POLAND. ik heb hem dinsdag om 21.07 besteld.
Als ze in 3 ploegendiensten zitten, dan zouden ze nu aan het werk zijn. hoop ik :) :) :Y :Y
Van mij precies hetzelfde ook rond dezelfde tijd besteld.
Inmiddels is de status veranderd in vetrokken uit poznan.
Bezorging dinsdag tussen 18 en 21

[ Voor 3% gewijzigd door remco111 op 20-06-2016 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Ik had die cover er niet bij moeten bestellen denk ik, naja nog even geduld dan maar oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:23
remco111 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:28:
[...]

Van mij precies hetzelfde ook rond dezelfde tijd besteld.
Inmiddels is de status veranderd in vetrokken uit poznan.
Bezorging dinsdag tussen 18 en 21
Same here. Oneplus 3 met Sandstone case. Morgen komt ie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 21:55
Pure speculatie: hebben ze misschien de verwachte verzend- en aankomstdatum weggehaald op de My orders-pagina, omdat ze deze data niet zullen gaan halen? Bij mij waren ze ineens verdwenen een paar dagen terug.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geleverd *O* *O*
Wel niks van DHL te bespeuren, zat gewoon in een witte envelop die van Duitsland kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03 21:42
P1nGu1n schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:44:
Pure speculatie: hebben ze misschien de verwachte verzend- en aankomstdatum weggehaald op de My orders-pagina, omdat ze deze data niet zullen gaan halen? Bij mij waren ze ineens verdwenen een paar dagen terug.
Mijn order is van verwachte verzend- en aankomstdatum naar pending shipment naar processing gegaan. Ik wacht het rustig af, heb overigens ook een case erbij besteld daar zal het waarschijnlijk aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Linksaf schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:08:
[...]

Mijn order is van verwachte verzend- en aankomstdatum naar pending shipment naar processing gegaan. Ik wacht het rustig af, heb overigens ook een case erbij besteld daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
Dat zou ook nog kunnen, eerst was de status 'Ready to Ship' geloof ik? Toen naar 'Pending shipment', kan ook zijn dat gelijk met die verandering de datum weg ging.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Laatst online: 07-09-2022
Waar vullen jullie dat ordernummer ergens in? Gewoon bij gewone tracking of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwurck
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-08 22:49
hsst schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:21:
Waar vullen jullie dat ordernummer ergens in? Gewoon bij gewone tracking of ergens anders?
Het ordernummer staat in het onderwerp van je bevestigings mail of anders op https://oneplus.net/nl/sales/order/history.
Die van mij is vanochtend eindelijk ook aangemeld voor verzending! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immortaly007
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 08:51
Mijne dinsdag om 21:06 besteld. Hij is via Polen (Poznan), Hannover, en Brussel gegaan, en is inmiddels aangekomen bij het aflevercentrum in Eindhoven. Ik kreeg een SMS dat hij tussen 18:00 en 21:00 bezorgd wordt.

Echter is de status op de DHL tracking pagina nu "Shipment on hold". Hebben andere mensen hetzelfde? Betekent dit gewoon dat die on hold is tot de bezorger gaat rijden of is er iets anders aan de hand?

[ Voor 8% gewijzigd door Immortaly007 op 20-06-2016 09:27 . Reden: Meer details van vervoer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Immortaly007 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:25:
Mijne dinsdag om 21:06 besteld. Hij is via Polen (Poznan), Hannover, en Brussel gegaan, en is inmiddels aangekomen bij het aflevercentrum in Eindhoven. Ik kreeg een SMS dat hij tussen 18:00 en 21:00 bezorgd wordt.

Echter is de status op de DHL tracking pagina nu "Shipment on hold". Hebben andere mensen hetzelfde? Betekent dit gewoon dat die on hold is tot de bezorger gaat rijden of is er iets anders aan de hand?
Wat jij al zegt. Wanneer de bezorger die op het aangegeven tijdstip rijdt in jouw buurt 'm oppakt is ie niet meer on hold :p

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immortaly007
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 08:51
TomONeill schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:29:
[...]

Wat jij al zegt. Wanneer de bezorger die op het aangegeven tijdstip rijdt in jouw buurt 'm oppakt is ie niet meer on hold :p
Mooi :) Ik schrok ook een beetje omdat ik een mail kreeg met als eerste zin "Notification for shipment event group "Exception" for 20 Jun 16.". Exception klinkt meestal niet zo goed natuurlijk (iets van "throw new Exception("shipment on hold");").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Laatst online: 07-09-2022
Dwurck schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:24:
[...]

Het ordernummer staat in het onderwerp van je bevestigings mail of anders op https://oneplus.net/nl/sales/order/history.
Die van mij is vanochtend eindelijk ook aangemeld voor verzending! oOo
Ja, maar waar vul je dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
hsst schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:34:
[...]

Hier vul ik het in, wat ook werkt:

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:57
hsst schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:34:
[...]

En waneer besteld?

Misschien handig dat mensen dit erbij vemelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwurck
The White B.A. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:41:
[...]

En waneer besteld?

Misschien handig dat mensen dit erbij vemelden :)
Ik heb daarvoor gewoon afgelopen dinsdag tot en met vandaag voor genomen en dan vond ie hem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:57
Dwurck schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:46:
[...]

Ik heb daarvoor gewoon afgelopen dinsdag tot en met vandaag voor genomen en dan vond ie hem. ;)
Beetje onduidelijk van mij...maar waneer de heb je de OP3 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwurck
The White B.A. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:50:
[...]

Beetje onduidelijk van mij...maar waneer de heb je de OP3 besteld?
Ik heb die van mij gelijk op dinsdagavond om iets over 19:00 besteld (met accerssoires . Maar volgens mij gaat het er bij het systeem om dat je een datum invuld waarbij je order is aangemeld bij de DHL. En dat moet dan wel tussen dinsdag en vandaag liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 15:44
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:00:
Net geleverd *O* *O*
Wel niks van DHL te bespeuren, zat gewoon in een witte envelop die van Duitsland kwam.
wat geeft de duitse DHL site aan nu?

bij mij nog altijd:

vr, 17-06-2016 06.35 uur Köln, Germany De zending is in het pakketcentrum verwerkt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 14:12
Spannend allemaal hé, wanneer komt die nou?

Ik heb mij er niet druk om gemaakt, na 21:00 besteld en hij komt zo meteen binnen, dan pak ik hem uit, stop mijn 2 sims er in en dan? Is het gewoon weer een telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 08:19
Potverdikkie.... wilde niet op de hype train zitten. Dus niet dinsdag besteld.....

Woensdag besteld en sinds vrijdag 'pending shipment'.... blijk ik toch op die hypetrain te zitten....KAN NIET WACHTEN :P

(besteld met extra usb type-C kabel en Apricot case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:59:
[...]

wat geeft de duitse DHL site aan nu?

bij mij nog altijd:

vr, 17-06-2016 06.35 uur Köln, Germany De zending is in het pakketcentrum verwerkt. :?
The shipment has been successfully deliveredDeutsche Post DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Noclaim71 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:25:
Potverdikkie.... wilde niet op de hype train zitten. Dus niet dinsdag besteld.....
Welkom op de hypetrain. Ik zit ook steeds te kijken, heel vervelend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Van Shipping pending naar Processing / Pending gegaan op Oneplus.net.
Geen idee wat dat inhoudt...

[ Voor 5% gewijzigd door MauriX op 20-06-2016 10:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Laatst online: 18:50
MauriX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:44:
Van het forum (ging wel over de Oneplus 2, geloof ik):

We've been getting a lot of questions regarding what the order statuses mean. So to avoid further confusion, here's a clearer picture:

1. Pending Shipment: We are preparing the paperwork and product for shipment by the logistics company.
2. Processing: The logistics company is processing the shipment.
3. Complete: The tracking number is sent. The package is already on its way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-05-2023
FlowDesign schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:53:
[...]

Hoe dan?

Volgens mij kan dat alleen als je de eerste bezorgpoging gemist hebt en het ook niet bij de buren bezorgd kon worden. Want dan krijg je een kaartje met een bezorgcode.
Ik kreeg een sms met daarin een url, hier kon ik mijn bezorgmoment plannen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauriX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:44:
In mijn geval was de order na circa 48 uur op 'Processing' te hebben gestaan zichtbaar bij DHL (via shippers reference, ordernummer). Maar dat was een aparte order voor accessoires, de OP3 was op donderdag al geleverd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Laatst online: 23:55

Fontainemelon

Zuiderbuur

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:29:
[...]

The shipment has been successfully deliveredDeutsche Post DHL
Gaf de tracking nog andere tussenstappen aan tussen "Processed in Köln" en de levering? Mijne zit ook al sinds vrijdagochtend in Keulen, en nu weet ik niet of ik hyped moet zitten wachten op een levering of niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Fontainemelon schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:01:
[...]

Gaf de tracking nog andere tussenstappen aan tussen "Processed in Köln" en de levering? Mijne zit ook al sinds vrijdagochtend in Keulen, en nu weet ik niet of ik hyped moet zitten wachten op een levering of niet. ;(
Hierna krijg je eerst nog de melding dat je pakket naar het betreffende land verzonden wordt ;)

The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: http://www.dhlparcel.be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Yessssss :) (Order staat nog op "Pending Shipment" besteld dinsdag @21:03 met accessoires)
Chat Transcript
1. 11:16:30 - undefined said : Please wait one moment...
2. 11:16:32 - Bernabe said : Hello Mark. My name is Bernabe how can I help you?
3. 11:18:43 - Mark Blokker said : Can you tell me what the current status is of my order with order number #150XXXXXXX, It was supposed to be shipped out 17 June, and when I contacted about this then they said you where experiencing technical difficulty's, so here I am again
4. 11:19:06 - Bernabe said : Let me go ahead and check on this order for few minutes. Thank you.
5. 11:19:24 - Mark Blokker said : No Problem
6. 11:21:52 - Bernabe said : As I can see here, this order is being prepared to be moved to the courier's hand.
7. 11:22:00 - Bernabe said : Please contact us back by tomorrow for the tracking information as we do not process orders during Saturdays and Sundays.Thank you.
8. 11:22:25 - Mark Blokker said : Thanks!
9. 11:22:32 - Bernabe said : Is there anything else I can help you with?
10. 11:22:38 - Mark Blokker said : No
11. 11:22:50 - Bernabe said : Alright then. Thank your for your time reaching out. Please do not hesitate to contact us if you have questions. Have a great day ahead.
“An automatic survey will pop-up on your window when you click the "Close" button on the lower left corner of the chat screen. It is just a 1 question survey that will let you rate me and the service I have provided to you today. We appreciate your feedback. Thank you and Never Settle”

[ Voor 0% gewijzigd door Ad-Blokker op 20-06-2016 11:34 . Reden: censor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Oja mijn order van vrijdagavond met OP3 met tempered glass erbij is zojuist van pending shipment naar processing gegaan. :) Dat gaat voorlopig al sneller dan verwacht.

Blijkbaar geven niet alle accessoires problemen voor langdurige verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Hier tot op heden ook nog altijd pending shipment & dhl vindt niets op mijn order nummer.

Toestel is donderdag ochtend besteld, maar wel een case + screenprotector + powerbank bij besteld. Nuja geduld is een mooie deugd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:25
flippiej schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:29:
Oja mijn order van vrijdagavond met OP3 met tempered glass erbij is zojuist van pending shipment naar processing gegaan. :) Dat gaat voorlopig al sneller dan verwacht.

Blijkbaar geven niet alle accessoires problemen voor langdurige verzending.
Vrijdag besteld ? :F . Kan je hem ook al vinden als je bij DHL kijkt ? Ben nog steeds aan het wachten tot hij bij DHL aangeboden word of verder gaat als pending shipment. ( Woensdag avond 19:30 besteld, geen extra's ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Gillded schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:34:
[...]

Vrijdag besteld ? :F . Kan je hem ook al vinden als je bij DHL kijkt ? Ben nog steeds aan het wachten tot hij bij DHL aangeboden word of verder gaat als pending shipment. ( Woensdag avond 19:30 besteld, geen extra's ).
Vrijdagavond om 23:00 ja :P DHL staat hij nog niet, maar daar zou hij toch ook pas ergens binnen de komende 48 uur dan moeten verschijnen? Ik zal het wel melden als het verder gaat, maar wel erg apart dat het voor jou dan ook niet al verder in het proces zit. Jou bestelling zou een stuk makkelijker moeten zijn.

edit: Overigens zou mijn dispatch date oorspronkelijk de 25e moeten zijn met arrival dacht ik 2 juli.

[ Voor 7% gewijzigd door flippiej op 20-06-2016 11:39 . Reden: bonus info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Beetje teleurstellend om te zien dat iemand die op vrijdag laat besteld heeft (ook met accesoires) al wel updates heeft. Ik heb op woensdag besteld met een cover, maar nog niets gehoord. Order staat nog steeds op pending shipment en geen resultaat @ DHL links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:18
Zo net binnengekregen
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/naiQEy_H1oaniYvNKKVn3EfRmcwgeyB1amtF9IvEZKJLP4kH_l4sUflMLbAxlFfnVeLCiRcznazP0H4FMuOScAS0F81jH02Ko1iQuq3FTnr3Z2wmJC6RVuReCBgov_faIpH6ZAQ46lfAAa7mXmf5c2Fc0f0Apm4pKkAr9a7Xi6MM0ykAcxN5Xr-565ETV2M1iv8q2LExVt0O2GBLuu16jK4xQ9P_K_kuOunsPKeEsKF0tpzs2u7oNKGqZcb_wlwuSXnO3CKqg8760ikllr0qqWkRsU_06r4SEUwkr6Cz2gne_-wP3tmInl878QWE4D5XTTf1dYDCHEtAD6khZLcz8StLJnMc-Bk1q3NdX-9_rz0Jr66ByTRaKPF7Jjsw4Bw-Qo2rTe6vVN55el7oC0fxGjz1vEHkE8IFh9QB-J283eK9gNs5I8g_SlaqlbS-Hty1j6EqZdQP733rvZn8sOwC8fQkTO_h9_rVdDNzUK8OwxZW42ciqcCSOaFaRfVb_9r-trsH6Q5QzETeqdzkFPOH9hd1kNuFIC3CNG1nJ68gqtUwjzf5fr3iQKllj_EWq9Samb5zCoJsi3fq7tSu9dpfZ5vpVjjr0ZU=w412-h732-no

Nu de 2e zending nog met m'n cover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Ik heb hier ook een otterbox en flipcover meebesteld.. heb het idee dat dat me hele bestelling gaat nekken en best lang gaat duren
(don 1900 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
Suicyder schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:43:
Beetje teleurstellend om te zien dat iemand die op vrijdag laat besteld heeft (ook met accesoires) al wel updates heeft. Ik heb op woensdag besteld met een cover, maar nog niets gehoord. Order staat nog steeds op pending shipment en geen resultaat @ DHL links.
Sluit me helaas hier bij aan. We zijn natuurlijk allemaal ongeduldig en willen liever niet wachten, maar het lijkt een beetje een random behandeling.... en iets extra's bestellen bij de OP3 of niet.... maakt dus niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Ik heb ook het idee dat alle bestellingen verdeeld worden over de distributie centra.. waardoor het best kan dat op de ene locatie je bestelling misschien wat vlotter doorloopt dan de ander en je hierdoor verschil krijgt.
Er word niet vanuit ''een grote lijst'' gewerkt, maar er word gesplitst en dan vanaf aparte lijsten een volgorde afgewerkt gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Soullancer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:57:
Ik heb ook het idee dat alle bestellingen verdeeld worden over de distributie centra.. waardoor het best kan dat op de ene locatie je bestelling misschien wat vlotter doorloopt dan de ander en je hierdoor verschil krijgt.
Er word niet vanuit ''een grote lijst'' gewerkt, maar er word gesplitst en dan vanaf aparte lijsten een volgorde afgewerkt gok ik
Dat kan ik bevestigen. Dit is dan ook de reden waarom het allemaal zo random wordt afgehandeld. Ik snap het verdelen van de afhandeling, maar niet van het niet werken met een grote lijst. Kan best wel wat tijd schelen en het voelt best oneerlijk. Zelf zeggen ze dat het niet oneerlijk is, want de standaardtijd die ze voor verzending rekenen is nog niet verstreken, maar ja, ondertussen krijgen anderen de bestelling wel eerder.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Laatst online: 11-09 21:25
(woe 13u, prio, geen accessoires)
Inderdaad totaal random volgens mij:s
Net nog even chat gestart met support en phone schijnt in Engeland te zijn. Echter nog niet bij dhl zichtbaar en status bij OP is nog steeds pending shipment. Support heeft verder ook geen idee en inzicht en details van bestelstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 23:45
PvtMashkov schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:51:
[...]

Ik kreeg een sms met daarin een url, hier kon ik mijn bezorgmoment plannen etc.
Ik heb helemaal geen SMS gekregen, maar ook niet voor SMS aangemeld.
Achja, de bezorger komt vandaag als het goed is.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
FlowDesign schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:13:
[...]

Ik heb helemaal geen SMS gekregen, maar ook niet voor SMS aangemeld.
Achja, de bezorger komt vandaag als het goed is.
Waar kon je je voor SMS aanmelden? Ik heb nergens een optie gezien voor zover ik me kan herinneren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Nou moe, mensen die vrijdag bestellen en nu al een referentie hebben.. De mijne is dinsdagavond besteld rond 21:00 en sinds vanochtend staat de eerste regel erin bij DHL, vanuit Polen, ben benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden en wacht het af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:07
Hier komt ie vandaag ook toe normaal gezien. Maar waar zien jullie tussen welke uren dit normaal zal zijn? Bij DHL Parcel zie ik dat niet staan, en tracking via de site van Oneplus ook niets 8)7 . Of staat dat er enkel bij Nederland bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
TomONeill schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:01:
[...]
Dat kan ik bevestigen. Dit is dan ook de reden waarom het allemaal zo random wordt afgehandeld. Ik snap het verdelen van de afhandeling, maar niet van het niet werken met een grote lijst. Kan best wel wat tijd schelen en het voelt best oneerlijk. Zelf zeggen ze dat het niet oneerlijk is, want de standaardtijd die ze voor verzending rekenen is nog niet verstreken, maar ja, ondertussen krijgen anderen de bestelling wel eerder.
Sja wat moet ik daar van zeggen. Ik vind ook dat je beter van een grote lijst kan werken, dan kunnen je geschatte verzendtijden ook beter (korter).

Voor mij is de grootste frustratie niet eens dat het toestel later komt, maar dat het niet de 1e keer is. Mijn Loop VR kwam ook 1 dag NA de launch binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-08 08:26
De mijne is zojuist geleverd. Ik heb hem op dinsdag rond 19:15 besteld en heb enkel het toestel besteld.

In mijn geval heeft het toestel vanaf vrijdag vroeg on hold in het aflevercentrum gelegen.

Ook ik heb geen bezorgtijd doorgekregen, enkel dat die met een bezorger mee is gegaan. Sterker nog, bij ons bezorgen ze alleen tussen 14-18 en 18-21 op maandag terwijl mijn toestel om 12:15 al is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Geduld is een schone zaak. Na mijn bestelling kreeg ik geen bevestigingsmail(s) van OnePlus. Maar online stond het wel goed, dus ok. Toen ging ineens m'n order naar 'pending' en kwam er een bolletje met een uitroepteken te staan. Leek dus even mis te lopen, maar kreeg afgelopen vrijdag toch een SMS van DHL. En hoe is het mogelijk, vandaag bericht van OnePlus. (Allebei met het bericht, dinsdag heb je je telefoon).

Dus ook al ziet het er vreemd uit en ontvang je geen mails in eerste instantie, dan nog kan het gewoon allemaal goed gaan kennelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Yargo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:22:
Hier komt ie vandaag ook toe normaal gezien. Maar waar zien jullie tussen welke uren dit normaal zal zijn? Bij DHL Parcel zie ik dat niet staan, en tracking via de site van Oneplus ook niets 8)7 . Of staat dat er enkel bij Nederland bij?
Hier, en ik dit dat je het hier op kunt zoeken voor België. 'on hold' betekent dat hij wacht tot de bezorgen hem meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:07
P1nGu1n schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:25:
[...]

Hier, en ik dit dat je het hier op kunt zoeken voor België. 'on hold' betekent dat hij wacht tot de bezorgen hem meeneemt.
Beide links gaan naar de .nl site. Bij de tweede is er zelf een beveiligingsrisico maar als ik verder ga komt ie gewoon uit op de Nederlandse site, waar er geen Belgische postcode ingegeven kan worden :'( . Toch bedankt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fkramerr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 17:35
Bij mij nog steeds payment recieved / Pending Shipment.
Dinsdag 14 juni om 19:28 besteld samen met een temered glass screen protector welke gewoon op vooraad is volgens de website. Er stond bij bestelling dat hij 17 juni verzonden zou worden maar dat is ze blijkbaar niet gelukt. Zijn er meer mensen die besteld hebben met een screen protector en nog niets hebben gehoord?
Of heeft iemand het juist al wel binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Yargo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:30:
[...]

Beide links gaan naar de .nl site. Bij de tweede is er zelf een beveiligingsrisico maar als ik verder ga komt ie gewoon uit op de Nederlandse site, waar er geen Belgische postcode ingegeven kan worden :'( . Toch bedankt ;-)
Ik kan ook geen postcodechecker vinden voor belgie
Zie ook: https://www.dhlparcel.be/...n/bezorgtijden-dhl-parcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwurck
Fkramerr schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:33:
Bij mij nog steeds payment recieved / Pending Shipment.
Dinsdag 14 juni om 19:28 besteld samen met een temered glass screen protector welke gewoon op vooraad is volgens de website. Er stond bij bestelling dat hij 17 juni verzonden zou worden maar dat is ze blijkbaar niet gelukt. Zijn er meer mensen die besteld hebben met een screen protector en nog niets hebben gehoord?
Of heeft iemand het juist al wel binnen?
Ik heb exact hetzelfde als jij, iets over 7 uur op dinsdag besteld met screen protector en hij zou afgelopen vrijdag verzonden worden maar niks van gehoord. Dus maar een ticket aan te maken maar in het weekend schijnen ze gewoon helemaal niks met hun orders te doen. Toen uiteindelijk stond er vanochtend om 6 uur dat mijn bestelling is aangemeld bij de DHL op hun tracking systeem (ligt momenteel in Polen). Dus hopelijk wordt hij vandaag of morgen verzonden en is hij er nog deze week. Ik neem aan dat gezien jou order maar een paar minuten later was onze toestellen min of meer rond dezelfde tijd naar Nederland komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Laatst online: 18:50
Zou het door de screen protector kunnen komen? Ik heb dinsdag 23:30 de telefoon met otterboxding besteld en hij is vanochtend naar van payment received naar processing gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gillded
Zojuist gechat met de oneplus support, geven inderdaad aan dat de volgorde niet helemaal lekker is gelopen, en de orders van woensdag worden waarschijnlijk vandaag of morgen aangeboden bij DHL. Nog heel even geduld dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Yargo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:22:
DHL heeft vaste bezorgmomenten per postcode, voor Nederland op te vragen via deze pagina:
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
Gillded schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:59:
Zojuist gechat met de oneplus support, geven inderdaad aan dat de volgorde niet helemaal lekker is gelopen, en de orders van woensdag worden waarschijnlijk vandaag of morgen aangeboden bij DHL. Nog heel even geduld dus. :)
Dat woordje 'waarschijnlijk' geeft me dan weer geen goed gevoel.... maar idd nog even geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
Dat waarschijnlijk is wel iets wat verontrustend, maar ga er vanuit dat het waarschijnlijk vandaag, of anders morgen moet voorstellen. ( iets met vals optimisme :P ).

We zullen het zien, ik blijf de DHL gewoon even in de gaten houden, maar ze zijn in ieder geval ( bijna ) onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
RonaldM schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:04:
[...]

DHL heeft vaste bezorgmomenten per postcode, voor Nederland op te vragen via deze pagina:
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden
'Vast' want bij mij hebben ze de avond ma/wo/vr de middag+avond en di/do de ochtend+avond. Dus of ze overdag of in de avond komen is voor mijn locatie niet duidelijk :)

Benieuwd wat er waargemaakt wordt van de mensen @ de chat. Toen ik bestelde zag ik nog een uiterste verzenddatum van de 23e, daarvoor vind ik niet dat ik recht heb om te klagen bij OP op hun levering, ondanks de wisselende besteldata. :)

@hieronder, zeg ik ook niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
Mijn intentie met de chat was ook niet om te klagen, het was meer even informeren om alle spook verhalen uit de wereld te helpen :).

Ben erg benieuwd of ik hem dan ook echt vrijdag mag ontvangen. Telefoon hype word met de dag erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
nog mensen in omgeving brabant te wachten op hun OP3? denk dat dit ietsje later wordt :X

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/112vandaag.nl/wp-content/uploads/2016/06/f9a58eb3-a2e9-4a70-b73c-9a152bd03bcb.jpg?resize=660%2C330
bron[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
shameete schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:15:
nog mensen in omgeving brabant te wachten op hun OP3? denk dat dit ietsje later wordt :X

[afbeelding]
bron[
Nondeju! Hopen dat die chauffeur er nog bovenop komt, wat een schade zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Zojuist heb ik ook een SMSje gekregen van DHL. Voor de geinteresseerden: de telefoon is besteld op woensdag rond 11 uur. Vrijdag ging m'n order op OP.net naar Pending. Vandaar kreeg ik een bericht dat de OP3 op woensdag geleverd zal worden. Bijna anderhalve week eerder dan gepland dus. Ik had overigens een OP3 met 1 cover. Geen verdere accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
11 uur... sochtends? ik heb em woensdag rond 11 uur savonds besteld, nog geen updates. de OnePlus site ligt er zelfs uit nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 15:26

Roel

screen -x addict

Om 08:00 op woensdag besteld, op DHL site de standaard op Shipment information received zien gaan, vanuit Polen.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Dan wil je even je order status checken en dan dit
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I7QDiOS.png
Doet het alweer haha

[ Voor 18% gewijzigd door Ad-Blokker op 20-06-2016 15:04 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.