Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 08:19
ik heb de mijne woensdagavond laat besteld. Samen met een cover en een extra kabel (zit nog te twijfelen over de dash car lader).
Gisteren stond er een ready to ship datum van 27 juni en leveringsdatum van 30 juni. Nu staat er niets meer behalve (in het rood) Pending Shipment.

Er zal vandaag en de het weekend wel niets veranderen....dus ik hoop op levering ergens volgende week... wat toch weer eerder is dan de verwachte 30 juni... can't wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
OP3

Iemand die weet waarom ik niet meer de datum van verzending zie en wanneer deze gaat toekomen?
Nu staat er enkel processing terwijl dit gisteren niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 12:35
Noclaim71 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:43:
ik heb de mijne woensdagavond laat besteld. Samen met een cover en een extra kabel (zit nog te twijfelen over de dash car lader).
Gisteren stond er een ready to ship datum van 27 juni en leveringsdatum van 30 juni. Nu staat er niets meer behalve (in het rood) Pending Shipment.

Er zal vandaag en de het weekend wel niets veranderen....dus ik hoop op levering ergens volgende week... wat toch weer eerder is dan de verwachte 30 juni... can't wait
Heb de mijne donderdagmiddag besteld en gisteren stond er bij mij ready to ship 24 juni en leveringsdatum 27 juni(komt misschien doordat ik priority heb gekozen), maar net zoals bij jou staat er bij nu ook niks meer behalve Pending Shipment in het rood. Zal misschien wel komen doordat het weekend is nu.

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Gines schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:45:
[afbeelding]

Iemand die weet waarom ik niet meer de datum van verzending zie en wanneer deze gaat toekomen?
Nu staat er enkel pending terwijl dit gisteren niet zo was.
Is al vaker besproken hier in het topic...
beter kijk je gewoon via de DHL tracking pagina, tracking nummer/sender reference is de Order number

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
geenwindows schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:47:
[...]

beter kijk je gewoon via de DHL tracking pagina, tracking nummer/sender reference is de Order number
Ik heb hetzelfde (ook woensdagavond besteld). Staat al een hele tijd op Pending Shipment, maar nog niet te tracken op DHL sites. Komt vanzelf. Ik verwacht niet dat hij nog dit weekend komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
geenwindows schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:47:
[...]

Had ik al gedaan maar vindt niks, ook staat er bij mij niet Pending shipment maar Processing in het rood.

En sorry dat het hier al vaker is besproken in dit topic, maar het is de 1e keer dat ik hier kom kijken in dit topic. Ik kan moeilijk 41 pagina's lezen aan reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:33

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Valandin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:34:
[...]

14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 17:33

jij nu ook?
EVENT CATEGORY
17 Jun 16 5:46 PM - With delivery courier - AMSTERDAM,NETHERLANDS, THE

:-)

Moet alleen over 25 minuten het huis uit, dus vrees dat ik hem niet op tijd zal ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Gines schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:55:
[...]

Had ik al gedaan maar vindt niks, ook staat er bij mij niet Pending shipment maar Processing in het rood.

En sorry dat het hier al vaker is besproken in dit topic, maar het is de 1e keer dat ik hier kom kijken in dit topic. Ik kan moeilijk 41 pagina's lezen aan reacties.
Ik heb ook flink wat pagina's terug moeten lezen (en nog steeds lees ik hier en daar ff wat berichten terug ;) )
ocn schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:57:
[...]

EVENT CATEGORY

Moet alleen over 25 minuten het huis uit, dus vrees dat ik hem niet op tijd zal ontvangen :/
Nope, nothing, aghja... we zullen zien ;)

edit:
Niks aan de hand, koerier is onderweg. ff firefox cache gewist ;)

[ Voor 4% gewijzigd door geenwindows op 17-06-2016 18:15 ]

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
Hier ook nog niks... Dinsdag 21:03 besteld met accessoires
.
Ordernummer doet het niet bij het reference number bij dhl en alle andere wegen al geprobeerd. Ook DHL gebeld of ze al wat hadden voor me maar nee niks.
Toen een chat met oneplus en daar kwam dit uit:

Chat Transcript
1. 17:57:13 - undefined said : Please wait one moment...
2. 17:57:24 - Jomark said : Hello Mark Blokker. My name is Jomark how can I help you?
3. 17:58:06 - Mark Blokker said : Hello, my order was supposed to ship today, but I didn't receive any shipping info or emails
4. 17:58:39 - Jomark said : Hi, I do apologize for the inconvenience that may caused to you.
5. 17:59:06 - Mark Blokker said : Can you check the status of my order?
6. 17:59:13 - Jomark said : May I have your order number for me to check the status please?
7. 17:59:24 - Mark Blokker said : #1500XXXXXX
8. 17:59:34 - Jomark said : Please do allow me 2-3 minutes to check this for you.
9. 17:59:51 - Mark Blokker said : Okay, No problem
10. 18:01:03 - Jomark said : Thank you so much for patiently waiting.
11. 18:01:16 - Jomark said : As I checked the status of your order is still pending shipment.
12. 18:01:58 - Jomark said : I do apologize but as of now we are having technical issues. Our Platfrom Engineers are already fixing this issue. You can contact us back after 24 hours for the update of your orders. Thank you.
13. 18:02:04 - Mark Blokker said : Is there a change it will be shipped out today as said?
14. 18:02:53 - Jomark said : As of now I can not provide you a complete information about that. Please wait for 24hours for the update of your orders. I do apologize for the inconvenience. Thank you.
15. 18:03:19 - Jomark said : Is there anything else I can help you with?
16. 18:03:38 - Mark Blokker said : No that's all
17. 18:03:51 - Jomark said : You're much very welcome.
18. 18:04:01 - Jomark said : Thank your for contacting OnePlus customer support , have a wonderful day. “An automatic survey will pop-up on your window when you click the "Close" button on the lower left corner of the chat screen. It is just a 1 question survey that will let you rate me and the service I have provided to you today. We appreciate your feedback. Thank you and Never Settle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMartial
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
DarkMartial schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:39:
[...]

Ik heb alleen de Phone besteld en betaald via PayPal.

Mail kreeg ik wel hoor dat er vandaag geleverd zou worden..... Alleen als ik naar de site ging die je in de SMS kreeg dan kon ik alleen maandag tm vrijdag kiezen als afleverdag.

Toen heb ik maandag gekozen maar kreeg vervolgens weer een SMS en mail dat er vandaag geleverd word tussen 0900 en 1800 dus ik was een beetje in verwarring en maar ff gebeld met DHL.

Zij had de chauffeur gebeld en verzekerde mij dat er voor 1800 geleverd word en ben nog aan het wachten op de levering maar zal zo wel komen. 😀
Net na schrijven van bericht stond DHL op de stoep yeahhh Phone is binnen en loopt als een zonnetje ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:41:
[...]

ik snap dit niet. waarom een :(?
Hij wordt gewoon vanavond bezorgd.
Ja idd , kreeg toenstraks ineens weer een sms dat de koerier op pad is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Noclaim71 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:43:

Dat de status rood is zegt sowieso niks, dat hebben al mijn vorige orders ook. Dat is gewoon styling geeft verder niks aan.
windowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 18:16:
Hier ook nog niks... Dinsdag 21:03 besteld met accessoires
.
Ordernummer doet het niet bij het reference number bij dhl en alle andere wegen al geprobeerd. Ook DHL gebeld of ze al wat hadden voor me maar nee niks.
Toen een chat met oneplus en daar kwam dit uit:

[...]
Haha ja ook een poging gedaan, nummer doorgeven duurt ff en krijg je je huidige status te horen "pending shipment" en een waardeloze reactie dat je maar gewoon moet wachten. Verder gaan ze er niet op in. :P

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:33

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

ocn schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:57:
[...]

EVENT CATEGORY

Ontvangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk 8)7 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Conclusie, de order status klopt niet en loopt behoorlijk achter.

En de gemiddelde ontvangst tijd ligt op 3-4 dagen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Gines schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:45:
[afbeelding]

Nu staat er enkel pending terwijl dit gisteren niet zo was.
Ze zijn ermee bezig! Verwacht vandaag dat je ordernummer gaat werken op de volgende DHL pagina:
http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Ongeveer 6 uur later kun je een mail verwachten van OnePlus met een high five, dan is de status zoals in je screenshot opeens veranderd in het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aBERUR4.png

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
Wat is dit nou? :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NtwrvrZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Hot damn. Ze verwachten dat je die lelijke sticker erop laat?! Voor "future reference" kun je 'm ook gewoon los bewaren :p

Wist trouwens niet dat ze de NFC sensor onder de camera hebben geplaatst. Beetje een rare locatie.

[ Voor 13% gewijzigd door TomONeill op 17-06-2016 18:35 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Ook hier heb ik hem inmiddels in ontvangst mogen nemen :> , regular shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Kyhfin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:54:
Ik heb hetzelfde (ook woensdagavond besteld). Staat al een hele tijd op Pending Shipment, maar nog niet te tracken op DHL sites. Komt vanzelf. Ik verwacht niet dat hij nog dit weekend komt.
same here. ik ben al blij als ie ergens volgende week komt, ik had aanvankelijk een arrival date van 30 juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmy_ schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 18:39:
Ook hier heb ik hem inmiddels in ontvangst mogen nemen :> , regular shipping.
Zeker besteld tussen 1800 en 2100 of niet? :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kyhfin
Ik zie veel reacties dat hij verstuurd is en te tracken is. Goed nieuws uiteraard, maar wellicht handig als je erbij zet wanneer je hem besteld hebt en waar de eerste verzend- en leverdatum op stond. Dan kunnen we makkelijker vergelijken.

Er wordt ook vaak gezegd, dat kan je nalezen in dat topic, maar dit topic raakt al redelijk onleesbaar, dus ik heb even een lijstje gemaakt van de DHL tracking sites die ik in dit topic gevonden heb:

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
http://www.dhl.com/en/exp...?AWB=xxxxxxxxxx&brand=DHL
https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp
http://www.dhl.com/conten...?AWB=xxxxxxxxxx&brand=DHL
http://www.dhl.com/en/express/tracking.html
http://m.dhl.nl/en/tracki...nput=xxxxxxxxxx&brand=DHL
http://m.dhl.nl/nl/tracer...nput=xxxxxxxxxx&brand=DHL
https://www.dhl.de/en.html

xxxxxxxxx is dan jouw nummer die genoemd wordt door Oneplus (voor de meeste begint deze met 15 of 90)

Wellicht zit achter sommige links dezelfde 'database' en had ik die achterwege kunnen laten, maar aangezien bij sommige links werd gezegd 'mijne is alleen te vinden bij deze' heb ik geprobeerd een zo volledig mogelijk lijstje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-08 08:26
Ik zag dat diverse mensen een Oneplus 3 hebben die in dezelfde vrachtwagen zat, die namelijk om 10.41 in Rotterdam is aangekomen. Is jullie telefoon al wel afgeleverd?

Bij mij staat die namelijk al sinds begin van de middag op Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
. Dit is ook in het rood gekleurd, terwijl de berichten hiervoor geel waren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze leveren bij ons gewoon in de middag en avond, dus hij had gewoon mee moeten kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 18:41:
[...]

Zeker besteld tussen 1800 en 2100 of niet? :p
17:59 was mijn bestelling geplaatst >:) .

Voor referentie:
Met Regular Shipping besteld.

Dag of 2 later mailtje met status "verzonden", maar op website van OP stond Pending Shipment.

Was gelukkig wel te traceren via DHL zelf via een van de genoemde links.

Vandaag in ontvangst mogen nemen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 23:44
jonathande2 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:05:
Ik zag dat diverse mensen een Oneplus 3 hebben die in dezelfde vrachtwagen zat, die namelijk om 10.41 in Rotterdam is aangekomen. Is jullie telefoon al wel afgeleverd?

Bij mij staat die namelijk al sinds begin van de middag op Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
. Dit is ook in het rood gekleurd, terwijl de berichten hiervoor geel waren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze leveren bij ons gewoon in de middag en avond, dus hij had gewoon mee moeten kunnen lijkt me.
Hij had meegekund, als de busjes niet al helemaal vol zaten. On hold betekent dat ze met de volgende beschikbare bus meegaan. Blijkbaar is dat voor jouw regio morgen.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Laatst online: 07-09-2022
Meer mensen hier die er gisteravond tussen 19:00 en 20:00 een besteld hebben? Zo ja, is ie ook al verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:14:
[...]

Hij had meegekund, als de busjes niet al helemaal vol zaten. On hold betekent dat ze met de volgende beschikbare bus meegaan. Blijkbaar is dat voor jouw regio morgen.
Waarschijnlijk gaat dat dan dus toch de maandag worden, aangezien DHL meer vraagt voor de zaterdaglevering. Gok dus niet dat ze dan mijn pakketje gaan meesturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 23:44
jonathande2 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:17:
[...]

Waarschijnlijk gaat dat dan dus toch de maandag worden, aangezien DHL meer vraagt voor de zaterdaglevering. Gok dus niet dat ze dan mijn pakketje gaan meesturen
ik heb nog nooit meer hoeven betalen en heb maar al te vaak pakjes van DHL op zaterdag gekregen.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
Hij is er!

Gestuurd van Oneplus 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Als een kleine kind dat een ijsje krijgt stond ik met een gruwelijke grote smile in de deurpost de OP3 in ontvangst te mogen nemen :9~
koerier heeft flink het gas erop gehad, Amsterdam naar mijn huis is toch zo'n kleine 1 1/2 uur rijden.

Ook vroeg ie zich af wat deze pakketjes allemaal zijn, alleen hier in de regio zijn er ruim 300 van bezorgd.
Toen ik dus zei dat het om de OnePlus3 ging snapte ie het meteen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHell34
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-08 13:41
Wyhi schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:22:
Hij is er!

Gestuurd van Oneplus 3
Mijne ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
hsst schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:15:
Meer mensen hier die er gisteravond tussen 19:00 en 20:00 een besteld hebben? Zo ja, is ie ook al verzonden?
telt 20:13 ook? dan Ja en verzonden nee, pending shipment zoals verwacht. Zal dus pas na het weekeind verstuurd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Laatst online: 07-09-2022
Suicyder schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:10:
[...]

telt 20:13 ook? dan Ja en verzonden nee, pending shipment zoals verwacht. Zal dus pas na het weekeind verstuurd worden :)
Ja dat telt ook, haha. Jammer, maar ie komt vanzelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 12:31
Mijne is binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:59

Oekol

waka waka hey hey

Hoi allen!

Mijn OP3 is bezorgd vanavond bij mijn buurvrouw, ik was werken. Gelukkig kan ik tóch met mijn mobiel spelen dit weekend. Echt super snel, had gewoon economy en niets extra betaald want het maakte mij niet uit of ik hem nu kreeg of de 24e. Mijn telefoon heeft wel een hele route gemaakt naar Groningen, 4 landen aangedaan :D
Vrijdag, juni 17, 2016 Locatie Tijd Collo
15 Afgeleverd en getekend door: -knip- Groningen 17:39
1 Collo
14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:59
1 Collo
13 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:14
1 Collo
12 Gearriveerd in aflevercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:11
1 Collo
11 Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 08:27
1 Collo
10 Verwerkt in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:50
1 Collo
9 Gearriveerd in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:47
1 Collo
Donderdag, juni 16, 2016 Locatie Tijd Collo
8 Vertrokken van sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 21:26
1 Collo
7 Verwerkt in sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 18:15
1 Collo
6 Gearriveerd in sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 16:52
1 Collo
5 Vertrokken van sorteercentrum POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 08:30
1 Collo
4 Verwerkt in sorteercentrum POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 07:43
1 Collo
3 Gearriveerd in sorteercentrum POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 00:44
1 Collo
Woensdag, juni 15, 2016 Locatie Tijd Collo
2 Vertrokken van sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:37
1 Collo
1 Zending is opgehaald SZCZECIN - POLAND 15:42
1 Collo

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Eindelijk buren thuis en toestel in mijn handen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Ik heb de mijne dinsdag besteld om 21:24 Nederlandse tijd :) Hij is vandaag pas verzonden jammergenoeg, hij ligt nu nog ergens in Polen..

Ze denken dat hij dinsdag wordt bezorgd, duurt nog zo lang |:(

[ Voor 41% gewijzigd door Scorpio616 op 17-06-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Scorpio616 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:09:
Ik heb de mijne dinsdag besteld om 21:24 Nederlandse tijd :) Hij is vandaag pas verzonden jammergenoeg, hij ligt nu nog ergens in Polen..

High five! Zelfde vrachtwagen 8)

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Scorpio616 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:09:

ik heb hem om 21:30 besteld, met sandstone hoesje en kreeg vanmiddag deze status:
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 14:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

TomONeill schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:16:
[...]

High five! Zelfde vrachtwagen 8)
Hij is nu in Poznan, daar om 21:13 ingecheckt :P

Als het inderdaad dezelfde vrachtwagen is, high five! haha

In mijn geval moet ie naar Groningen, dus hij heeft nog een flinke reis voor de boeg als ik de orderstatussen
van andere mensen hier bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Scorpio616 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:25:
[...]

Hij is nu in Poznan, daar om 21:13 ingecheckt :P

Als het inderdaad dezelfde vrachtwagen is, high five! haha

In mijn geval moet ie naar Groningen, dus hij heeft nog een flinke reis voor de boeg als ik de orderstatussen
van andere mensen hier bekijken.
Ja, ik zag je status en tijden voordat je je bericht gewijzigd had.
Als ik de andere zo bekijk duurt het twee dagen om van onze status naar completed te gaan, maar dat is op zondag. Maandag zou niet onrealistisch moeten zijn denk ik, maar misschien is het vervoer in het weekend beperkter. Hier moet ie richting Den Helder, dus als ie nou eerst even langs jou gaat en dan over de afsluitdijk... Maar ik denk dat ie helaas eerst naar Amsterdam gaat :p

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Die van jullie lijken allemaal uit Polen te vertrekken..

Ik heb mijn bestelling geplaatst op 14 juni rond 23u met standard shipping.

Ik heb vandaag rond 19u de mail gekregen met T&T gegevens.

Maar deze lijkt te zijn vertrokken vanuit " Rüdersdorf, Germany ".

Dus OP zal ook wel al een goede stock in Duitsland hebben zitten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter06 op 17-06-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

TomONeill schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:27:
[...]

Ja, ik zag je status en tijden voordat je je bericht gewijzigd had.
Als ik de andere zo bekijk duurt het twee dagen om van onze status naar completed te gaan, maar dat is op zondag. Maandag zou niet onrealistisch moeten zijn denk ik, maar misschien is het vervoer in het weekend beperkter. Hier moet ie richting Den Helder, dus als ie nou eerst even langs jou gaat en dan over de afsluitdijk... Maar ik denk dat ie helaas eerst naar Amsterdam gaat :p
Haha ja, ik zag ineens het grote 'let op' bericht onderaan de pagina en veranderde de post toen maar even :)
Maar ja, hij gaat nog via Duitsland, België en dan door Amsterdam voordat ie naar Groningen gaat. Ach, ik bekijk het van de positieve kant. Toen ik de bestelling plaatste stond er 25 juni, dus de 21e is al 4 dagen eerder. Gelukkig kon ik het afleveradres nog wijzigen in het lokale DHL ophaalpunt aangezien ik dinsdag gewoon moet werken en dan geheid de levering mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
stefan11 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:41:
Ik heb de screenprotector ook besteld. Misschien had ik dat niet moeten doen. Die zal er wel niet meer zijn of zo. Maar dat weten ze je ook niet even te vertellen. Vanavond maar eens bellen met het 1+
Aan de telefoon zeiden ze dat ze voldoende screenprotectors op voorraad hebben. Maar de helpdesk zelf heeft geen contact met de distributiecentra. Dus wanneer hij zal komen is niet duidelijk. Hij verwachtte wel gewoon volgende week.

Ik vroeg me nog wel af, zijn er mensen die een telefoon met screenprotector hebben besteld en al een verzendbevestiging hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
stefan11 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:48:
[...]

Aan de telefoon zeiden ze dat ze voldoende screenprotectors op voorraad hebben. Maar de helpdesk zelf heeft geen contact met de distributiecentra. Dus wanneer hij zal komen is niet duidelijk. Hij verwachtte wel gewoon volgende week.

Ik vroeg me nog wel af, zijn er mensen die een telefoon met screenprotector hebben besteld en al een verzendbevestiging hebben gekregen?
Nope nog steeds niet en ik heb dinsdag besteld om 21:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:55
hsst schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:15:
Donderdag 18:30, niet verzonden. Zal wel ergens (begin?) volgende week worden, ze moeten er nog een hoop verstruren

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The shipment is being prepared for delivery in the delivery depotDeutsche Post DHLBelgium

Dan wordt het toch maandag, dat is maar eventjes 3 dagen vroeger dan gepland *O*
Dat wordt een mooie start van de week.

Beter zelfs: Gesorteerd op vestiging DHL WEVELGEM , das op 4km hier vandaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
  • Laatst online: 13-04 19:27
He gadver, besteld op 14 juni 2016 19:15:07 BST, estimated dispatch date Jun 17, 2016,
Nog steeds pending shipment... Geen mail gehad, geen SMS gehad, jakkes, wacht nu al 4 dagen tot die eindelijk word verzonden, beetje jammer, had gehoopt m maandag te hebben... :*) :/
Standaard verzending, OP3 + Dash Combi, niks raars toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:46:
The shipment is being prepared for delivery in the delivery depotDeutsche Post DHLBelgium

Dan wordt het toch maandag, dat is maar eventjes 3 dagen vroeger dan gepland *O*
Dat wordt een mooie start van de week.

Beter zelfs: Gesorteerd op vestiging DHL WEVELGEM , das op 4km hier vandaan.
Hier hetzelfde !
Weet wel niet of ze leveren op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
PBvB schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:59:
He gadver, besteld op 14 juni 2016 19:15:07 BST, estimated dispatch date Jun 17, 2016,
Nog steeds pending shipment... Geen mail gehad, geen SMS gehad, jakkes, wacht nu al 4 dagen tot die eindelijk word verzonden, beetje jammer, had gehoopt m maandag te hebben... :*) :/
Standaard verzending, OP3 + Dash Combi, niks raars toch?
Heb contact gehad via de Chat Support, er werd gelijk een ticket aangemaakt en geëscaleerd naar de Logistics Specialist. Klink niet als heel fijn nieuws... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
PBvB schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:39:
[...]

Heb contact gehad via de Chat Support, er werd gelijk een ticket aangemaakt en geëscaleerd naar de Logistics Specialist. Klink niet als heel fijn nieuws... :'(
Klinkt goed, not. Heb zelf ook al een ticket aangemaakt. Doen ze niks Nee is mijn ervaring tot nu toe. Al denk ik dat volgende week nog wel gaat lukken. Maar early adopters kunnen we ons zelf niet meer noemen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Kom je beneden en dan zie je een DHL pakketje liggen die je vader heeft aangenomen, helemaal happy! (wel een beetje klein) Kijk ik erop en dan is het voor m'n broertje -.- :'( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
chengbondkwok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:42:
Kans dat ik het morgen krijg is klein zeker, als dit mijn status is en ik normale shipping heb?

3 Arrived at Sort Facility POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 21:07
1 Piece

Laat ik het nu bij Tweakers HQ afleveren, die zaterdag dicht is :'(
Ghehehe, maar goed dat ik geen tentje heb meegenomen om op het DHL pakketje af te wachten :+
Momenteel in Brussel, hoogstwaarschijnlijk maandag of dinsdag in mijn handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
chengbondkwok schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Ghehehe, maar goed dat ik geen tentje heb meegenomen om op het DHL pakketje af te wachten :+
Ik gok maandag, brussel > amsterdam > enschede was voor mij allemaal nog op dezelfde dag, avondbezorging.

im moet zeggen dat ik positief verbaasd ben-

dinsdag om 21.34 besteld, telefoon en een hoesje, gewoon standaard bezorging. vrijdagavond nog bezorgd in Enschede (na een trip polen>duitsland>belgie>amsterdam). Ik vraag me wel sterk af wat priority shipping precies doet bij oneplus..

[ Voor 42% gewijzigd door YbonG op 18-06-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
YbonG schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:25:
[...]

Ik gok maandag, brussel > amsterdam > enschede was voor mij allemaal nog op dezelfde dag, avondbezorging.

im moet zeggen dat ik positief verbaasd ben-

dinsdag om 21.34 besteld, telefoon en een hoesje, gewoon standaard bezorging. vrijdagavond nog bezorgd in Enschede (na een trip polen>duitsland>belgie>amsterdam). Ik vraag me wel sterk af wat priority shipping precies doet bij oneplus..
Zo, dat is wel extreem snel. Jammer, dat ik dinsdag dan moest overwerken en ik hem woensdag pas besteld heb. Hopelijk is hij dan maandag (of dinsdag) ook zo snel naar Enschede bij mij, maar hopelijk wordt hij snel verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Merken jullie ook dat de automatische mails van DHL helemaal niet werkt? :p Mijne is al een paar keer van status veranderd maar 0 mails ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
S_Chief schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:34:
Merken jullie ook dat de automatische mails van DHL helemaal niet werkt? :p Mijne is al een paar keer van status veranderd maar 0 mails ontvangen.
Ik heb mee ook voor alle meldingen aangemeld, uiteindelijk heb ik alleen voor verzending opgehaald, koerier onderweg en pakket bezorgd een melding gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
Ik kan me echt niet inhouden om elke paar minuten mijn oneplus order te controleren...
Echter vrees ik met grootte vrees dat het nog wel een tijdje gaat duren voordat de mijne is huis is..
de Specialist stuurt een bericht terug tussen de 24-48 uur....
Ben bijna geneigd de bestelling te cancelen en opnieuw te bestellen, maar dit duur alleen maar langer volgens mij. Erg jammer, met de One, Two en X ging het allemaal zo vlekkeloos. Ach, je kan niet alles hebben...
Zijn er meer mensen die de 14e hebben besteld inc accessoires en nog steeds aan het wachten zijn voordat ie überhaupt verstuurd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
PBvB schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:43:
Ik kan me echt niet inhouden om elke paar minuten mijn oneplus order te controleren...
Echter vrees ik met grootte vrees dat het nog wel een tijdje gaat duren voordat de mijne is huis is..
Ben bijna geneigd de bestelling te cancelen en opnieuw te bestellen, maar dit duur alleen maar langer volgens mij. Erg jammer, met de One, Two en X ging het allemaal zo vlekkeloos. Ach, je kan niet alles hebben...
Zijn er meer mensen die de 14e hebben besteld inc accessoires en nog steeds aan het wachten zijn voordat ie überhaupt verstuurd word?
Yep, screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik ook besteld met een screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likemike2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-08 17:08
In de mail staat het volgende:
Note: If the parcel is severely damaged, please refuse the package! Before signing for the parcel, please unbox the parcel and check if all products are included.
Wat denken jullie hierover? En heeft iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
likemike2 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:51:
In de mail staat het volgende:

[...]

Wat denken jullie hierover? En heeft iemand ervaring?
Daar is in Ervaringen & Discussie ook al over gesproken. Iedereen was het eigenlijk wel eens dat je pakket inspecteren en openen terwijl de bezorger wacht niet realistisch is.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likemike2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-08 17:08
P1nGu1n schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:55:
[...]

Daar is in Ervaringen & Discussie ook al over gesproken. Iedereen was het eigenlijk wel eens dat je pakket inspecteren en openen terwijl de bezorger wacht niet realistisch is.
Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09
P1nGu1n schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:55:
[...]

Betekend dit dat het wel realistisch is in landen als China dan? Je zou maar dit meemaken dat je een beschadigde smartphone hebt maar niet hebt geinstpecteerd voordat je tekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Het gaat erom dat je de grote doos opent en kijkt of verpakkingen niet beschadigd zijn en dat alles er ligt. Schade aan het toestel is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Kyhfin schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:32:
[...]

Zo, dat is wel extreem snel. Jammer, dat ik dinsdag dan moest overwerken en ik hem woensdag pas besteld heb. Hopelijk is hij dan maandag (of dinsdag) ook zo snel naar Enschede bij mij, maar hopelijk wordt hij snel verstuurd.
ter informatie, ik kreeg de 'verzendbevestiging' van oneplus pas toen dat ding al in NL was, heb het truukje met die dhl site gebruikt om te kijken waar ie echt was. Dus zelfs als OP zelf nog niet zegt dat ie verzonden is, kan het best dat ie al onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
YbonG schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:04:
[...]

ter informatie, ik kreeg de 'verzendbevestiging' van oneplus pas toen dat ding al in NL was, heb het truukje met die dhl site gebruikt om te kijken waar ie echt was. Dus zelfs als OP zelf nog niet zegt dat ie verzonden is, kan het best dat ie al onderweg is.
Ok, thanks voor je bericht. Dan ga ik de DHL sites ook iets meer in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:25
Woensdag avond 20:30 besteld en betaald, buiten de bevestiging van de order nog niets binnen.
Oneplus site geeft aan dat hij Pending Shipment is. DHL site geeft aan dat er geen resultaten zijn op mijn 1500 nummer. # hoeft er niet bij toch?

Ook ben ik even benieuwd of de DHL site checken alleen werkt voor express shipping ? gezien dat in de link staat? Of is er nog een andere link voor niet priority shipment.

Zijn er andere mensen die woensdag besteld hebben, die al iets vernomen hebben van de shipment ? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Gillded op 18-06-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik wacht ook nog steeds, wel met accessoires besteld, waarschijnlijk zit het daarin vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Net weer gechat met oneplus, nog steeds niks veranderd en ze komen natuurlijk met het excuus dat er enorm veel orders zijn en dat het heel druk is en dat ze de uiterlijke datum niet kunnen garanderen met zekerheid.
Dus hopelijk komt hij nog voor 24 juni :S

(Dinsdag besteld @21:03 met accessoires)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
S_Chief schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:26:
Het gaat erom dat je de grote doos opent en kijkt of verpakkingen niet beschadigd zijn en dat alles er ligt. Schade aan het toestel is iets anders.
Wie besteld er nou accessoires bij zijn telefoon. Zo krijg je hem natuurlijk nooit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb de 15e besteld met een Sandstone cover en die is de 16e verzonden (DHL personeel van Heathrow en Gatwick spelen er momenteel mee)..
stefan11 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:59:
[...]
Wie besteld er nou accessoires bij zijn telefoon. Zo krijg je hem natuurlijk nooit ;).
Krijg em woensdag, dus ik vind het meevallen. :+

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 18-06-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
ravi400 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:47:
[...]

Ik ook besteld met een screenprotector
Ik ook screenprotector, en dinsdag 20.13 besteld. Status nog steeds op pending shipment. Mag nu dus wel duidelijk zijn dat de screenprotectors niet op voorraad zijn en we daarop mogen wachten... ;(

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-08 15:03
Ik heb mij dan ook maar 1tje besteld.

Word wel maar op 3 Juli geleverd. :'(

Case
http://nl.aliexpress.com/...e-Plus-3/32684124232.html

Screenprotector
http://www.oppomart.com/o...tector-for-oneplus-3.html

En nu wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
windowsboot schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:49:
Net weer gechat met oneplus, nog steeds niks veranderd en ze komen natuurlijk met het excuus dat er enorm veel orders zijn en dat het heel druk is en dat ze de uiterlijke datum niet kunnen garanderen met zekerheid.

Besteld dinsdag om 23u24 zonder accessoires en ging normaal verzonden worden op 19 juni en ontvangen worden op 25 juni. Het werd uiteindelijk verzonden op 17 juni en zit nu ergens in Keulen, dus ik verwacht het ergens dinsdag of woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Mr Double B schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:28:
[...]

[...]

Ik ook screenprotector, en dinsdag 20.13 besteld. Status nog steeds op pending shipment. Mag nu dus wel duidelijk zijn dat de screenprotectors niet op voorraad zijn en we daarop mogen wachten... ;(
Had nog contact opgenomen met support om tekijken of die screen protector weg gehaald kon worden uit mijn order, maar kon hem alleen cancelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45
chengbondkwok schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Volgens mij liggen er momenteel een hoop in Brussel :P

Jun 18, 2016
03:41 am
Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUMDHL Express
BRUSSELS - BELGIUM

Waarom eigenlijk van Hannover naar Brussel als het in Nederland bezorgd moet worden. Flinke omweg :')

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:09:
[...]

Volgens mij liggen er momenteel een hoop in Brussel :P

Jun 18, 2016
03:41 am
Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUMDHL Express
BRUSSELS - BELGIUM

Waarom eigenlijk van Hannover naar Brussel als het in Nederland bezorgd moet worden. Flinke omweg :')
Die van mij is al gesorteerd in Brussel, maar niet in Hannover geweest. Volgens mij is mijne met het vliegtuig naar Leipzig gegaan en vanuit daar met de vrachtwagen naar Brussel. Je hebt zeker standaard shipping gekozen? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jonathande2
Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:18:
[...]

ik heb nog nooit meer hoeven betalen en heb maar al te vaak pakjes van DHL op zaterdag gekregen.
Helaas blijkt dit niet te kloppen.. Denk dat webwinkel dan deal heeft gesloten ofzo. Gewone pakketjes lijkt DHL niet te bezorgen op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Laatst online: 07-09 15:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik heb tot de 16e als status gekregen: wordt de 17e verzonden. vervolgens staat er alleen: gereed voor verzending. Tot op heden is de status nog onveranderd en weet ik ook niet of hij al verzonden is.
Als je een ticket inschiet, krijg je een erg default reactie:
Hello Michel,

Thank you for reaching out. We do apologize for the inconvenience. Thanks for your interest in the OnePlus 3. We are currently experiencing technical difficulties right now with our system due to the high volume of order on our website. Please do check on from time to time the status of your order on the website.

Please let us know if you have any other concerns.

Best regards,
Kelly
Beetje jammer dit. Hebben meerdere mensen dat ook?

EDIT; Zo te lezen hebben er meerdere mensen last van.

Ik ben een chat gestart, en ze zijn er vrij duidelijk in:

oneplus

Even afwachten wat ze gaan zeggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Luchtbakker op 19-06-2016 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

alsof al die support tickets de verzendingen gaan versnellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

MrDrako schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:56:
alsof al die support tickets de verzendingen gaan versnellen..
Dat is ook niet mijn bedoeling. Maar een beetje duidelijkheid mag wel. Dat hun servers het nu erg druk hebben is erg vervelend, maar mag niet ten koste gaan van de klant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
michelsoe12 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:04:
[...]

Dat is ook niet mijn bedoeling. Maar een beetje duidelijkheid mag wel. Dat hun servers het nu erg druk hebben is erg vervelend, maar mag niet ten koste gaan van de klant.
Waarschijnlijk gaat ie maandag op de post en zit je je om niks op te winden.

Waar je je al zo druk om kan maken zeg. Al kwam het ding pas op de 24e ofzo, wordt je leven daar dan slechter van? Vind dat mensen in dit topic wel erg overdreven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

FlowDesign schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:25:
[...]

Waarschijnlijk gaat ie maandag op de post en zit je je om niks op te winden.

Waar je je al zo druk om kan maken zeg. Al kwam het ding pas op de 24e ofzo, wordt je leven daar dan slechter van? Vind dat mensen in dit topic wel erg overdreven doen.
Ow ik heb andere reden. Mijn toestel wordt de 24e verkocht. Als hij na de 24e binnen komt heb ik geen telefoon. Dat ik een dag of 2-3 langer moet wachten zal mij een worst wezen, maar een dag of 2-3 zonder telefoon is anno 2016 toch wel vervelend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

jonathande2 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 02:52:
[...]

Helaas blijkt dit niet te kloppen.. Denk dat webwinkel dan deal heeft gesloten ofzo. Gewone pakketjes lijkt DHL niet te bezorgen op zaterdag
DHL bezorgt nooit op zaterdag. Staat ook op hun website :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
michelsoe12 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:48:
[...]

DHL bezorgt nooit op zaterdag. Staat ook op hun website :-)
DHL zal wel verschillende onderdelen hebben. Bij mij zijn ze gisteren nog langs geweest (niet voor OP3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-05-2023
windowsboot schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:49:

Volgens mij gaat het helemaal mis met die accessoires, heb mijn OP3 donderdag besteld zonder accessoires, morgen wordt ie thuis geleverd (op de OP site staat dat ie al in Eindhoven ligt te wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
PvtMashkov schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:18:
[...]

Volgens mij gaat het helemaal mis met die accessoires, heb mijn OP3 donderdag besteld zonder accessoires, morgen wordt ie thuis geleverd (op de OP site staat dat ie al in Eindhoven ligt te wachten).
Met al deze berichten begin ik toch steeds meer spijt te krijgen dat ik er wel de tempered glass bij heb besteld afgelopen vrijdag :P Mja ach dan zie ik hem wel over ruim 2 weken een keer verschijnen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
michelsoe12 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:30:
[...]

Ow ik heb andere reden. Mijn toestel wordt de 24e verkocht. Als hij na de 24e binnen komt heb ik geen telefoon. Dat ik een dag of 2-3 langer moet wachten zal mij een worst wezen, maar een dag of 2-3 zonder telefoon is anno 2016 toch wel vervelend :P
Ken je dat gezegde met oude schoenen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
ravi400 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:51:
[...]
Had nog contact opgenomen met support om tekijken of die screen protector weg gehaald kon worden uit mijn order, maar kon hem alleen cancelen :/
Mijn 2de order was betaald, pending shipment en ik wou hetzelfde doen nadat bleek dat die Oneplus Tempered Glass zo'n matige dekking heeft. Dat pakje accessoires komt apart. Annuleren kon volgens support niet meer en men raadde me aan het pakje te weigeren aan de deur. Vraag ik me wel af of ik mijn 6.9 verzendkosten terug zie?

Mijn OP3 komt maandag want die ligt al 25km verderop klaar voor verdeling. Ik zal hem een tijdje 'naakt' moeten gebruiken. Vroeger nogal gemerkt dat het beter is je hoofditem apart te bestellen zodat het geen vertraging oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:57
[...]

Normale of prio shipping? Heb de mijne woensdagmiddag besteld maar er is nog niets te traceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
The White B.A. schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:42:
[...]

Normale of prio shipping? Heb de mijne woensdagmiddag besteld maar er is nog niets te traceren
Normale shipping.

Sorry weet dat dit niet gewaardeerd wordt maar toch:

Jun 18, 2016 08:47 am
Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THEDHL Express
EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

FlowDesign schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:26:
[...]

Ken je dat gezegde met oude schoenen? :P
haha helaas niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:57
PvtMashkov schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:03:
[...]

Normale shipping.

Sorry weet dat dit niet gewaardeerd wordt maar toch:

Jun 18, 2016 08:47 am
Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THEDHL Express
EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE
You Lucky bastard!

Zijn ermeer mensen die woensdagmiddag of later hebben besteld en hun OP3 kunnen traceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
The White B.A. schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:15:
[...]

You Lucky bastard!

Zijn ermeer mensen die woensdagmiddag of later hebben besteld en hun OP3 kunnen traceren?
Sorry :X

Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
[...]

Damn.. Veel van dinsdag en woensdag hebben hem nog niet eens. Ik heb hem woensdag besteld ook zonder accessoires of wat dan ook en bij mij is hij ook nog niet onderweg.
Jij hebt dus echt wel geluk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Is er überhaupt iemand die zijn OP3 al heeft ontvangen EN die er accessoires bij had besteld?

Er lijkt inderdaad een patroon te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
heb mijn OP3 donderdag besteld zonder accessoires, morgen wordt ie thuis geleverd (op de OP site staat dat ie al in Eindhoven ligt te wachten).
damn, zo snel?? heb em woensdagavond besteld maar hij staat al dagenlang op 'Pending Shipment'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

habermas schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:11:
[...]

damn, zo snel?? heb em woensdagavond besteld maar hij staat al dagenlang op 'Pending Shipment'
Bij mij helaas ook. Heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:25
Same here: woe 13u besteld, prio, geen accessoires. Daarna dagen status pending shipment, niet zichtbaar bij dhl. Benieuwd hoe morgen verloopt:s
Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.