ze zijn weer in de lucht.... helaas geen aanpassing in de status (zucht.... ik lijk wel ongeduldig)
Sinds de website van onplus er uit heeft gelegen is mijn status op die site veranderd. Hij staat nu op processing. Daarvoor stond hij op pending shipment. Geen idee of dit beter is of juist niet. Heel vaag.
Beter, betekend dat iemand je bonnetje heeft uitgedraaid en op de te verwerken stapel heeft gelegdstefan11 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:11:
Sinds de website van onplus er uit heeft gelegen is mijn status op die site veranderd. Hij staat nu op processing. Daarvoor stond hij op pending shipment. Geen idee of dit beter is of juist niet. Heel vaag.
Zou kunnen maar het overzichtsplaatje op de site ziet er heel anders uit. Alleen Order placed en Pending. Niet dat ik betaald heb en dergelijke. Dat lijkt me wat vreemd. Maar ik zal het in de gaten houden.Suicyder schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:13:
[...]
Beter, betekend dat iemand je bonnetje heeft uitgedraaid en op de te verwerken stapel heeft gelegd
IK heb nu wederom hetzelfde!stefan11 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:17:
[...]
Zou kunnen maar het overzichtsplaatje op de site ziet er heel anders uit. Alleen Order placed en Pending. Niet dat ik betaald heb en dergelijke. Dat lijkt me wat vreemd. Maar ik zal het in de gaten houden.

Bij mijn Loop VR ging de balk alle kanten op toen het van pending shipment uiteindelijk naar shipped out. Daar is geen touw aan vast te knopen.stefan11 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:17:
[...]
Zou kunnen maar het overzichtsplaatje op de site ziet er heel anders uit. Alleen Order placed en Pending. Niet dat ik betaald heb en dergelijke. Dat lijkt me wat vreemd. Maar ik zal het in de gaten houden.
Om iemand te quoten die toen op mij reageerde "Ze zijn vast met je pakketje aan het voetballen!"

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 20-06-2016 15:27 ]
Wow, dat is een enorme klap geweestshameete schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:15:
nog mensen in omgeving brabant te wachten op hun OP3? denk dat dit ietsje later wordt![]()
[afbeelding]
bron[
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Blijf speciaal thuis om de OP3 te kunnen ontvangen en nu blijkt volgens tracking om 15u geleverd terwijl ik gans de tijd thuis was en niets ontvangen. Is getekend door mijn voornaam enkel wtf?
iemand hier ervaring mee?
Het zou niet de eerste keer zijn dat DHL het bij de buren bezorgt of ergens neerlegt en er zelf voor tekent... Ik zou even contact met ze opnemen als ik jou wasVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:08:
Blijf speciaal thuis om de OP3 te kunnen ontvangen en nu blijkt volgens tracking om 15u geleverd terwijl ik gans de tijd thuis was en niets ontvangen. Is getekend door mijn voornaam enkel wtf?
[ Voor 5% gewijzigd door NLDViane op 20-06-2016 16:10 ]
iets met 'valsheid in geschrifte'?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:08:
nu maar hopen dat de OP3 niet verdwenen is
Zal wel loslopen: het is voorlopig het probleem van OP om de telefoon bij Wargoose te krijgen. Ik heb eens iets dergelijks meegemaakt met Azerty. Kan natuurlijk wel zijn dat de levertijd flink langer wordt, wat intens zuur zou zijn.
De mijne staat ook op "processing". Vorige week dinsdag rond 22:00 besteld. Ik hoop datie er woensdag is.
De mijne staat ook op "processing". Vorige week dinsdag rond 22:00 besteld. Ik hoop datie er woensdag is.
[ Voor 9% gewijzigd door KillerZero86 op 20-06-2016 16:29 . Reden: Ietsje meer info ]
Ik heb sinds vandaag ook de mogelijkheid om te tracken via DHL.
Zal eerdaags wel binnenkomen denk ik, overigens was de karbon case uitverkocht dus had het nog niet verwacht
.
Zal eerdaags wel binnenkomen denk ik, overigens was de karbon case uitverkocht dus had het nog niet verwacht
Komt er zojuist een bezorger van DHL in de stromende regen op z'n fietsje m'n OP3 afleveren, respect voor deze man
Mooie logistiek wel van DHL:
Mooie logistiek wel van DHL:
- Polen
- Hannover
- Brussel
- Amsterdam
- Nijmegen
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Funny... ik heb mijne dinsdag direct besteld. Collega van mij pas woensdagavond. Hij krijgt hem morgen en die van mij ligt nog in polen te verstoffen.
Beide toestellen met accessoires trouwens.
Beide toestellen met accessoires trouwens.
Dit had ik afgelopen donderdag ook. Een dag later kreeg ik een email (en sms) dat ie verzonden wasstefan11 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:11:
Zelfde. Ik heb die van mij besteld met vr app rond 19:55. Betaling was pas afgeschreven op vrijdag 14:00... het lijkt er wel op dat bestellingen die later binnen zijn gekomen eerder worden verstuurd.stefan11 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:11:
Intel Core i5 3570K : ASRock Z77 Extreme 4 : 8 GB Corsaire Vengeance : Sapphire 7950 950 Edition
Bij mij is het slechter geworden. Na de storing van vanmiddag is de status: Processing in plaats van pending shipment.Suicyder schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:13:
[...]
Beter, betekend dat iemand je bonnetje heeft uitgedraaid en op de te verwerken stapel heeft gelegd
Erg onduidelijke website als je het aan mij vraagt.
Da's juist beter, kijk maar:michelsoe12 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:00:
[...]
Bij mij is het slechter geworden. Na de storing van vanmiddag is de status: Processing in plaats van pending shipment.
Ik zou sowieso niet teveel naar de OnePlus pagina kijken. Zij halen de data na het afleveren aan DHL van hen op. Ik zou gewoon op DHL kijken, want daar kun je precies zien waar je pakketje is en wat de status ervan is.Grotbewoner schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Van het forum (ging wel over de Oneplus 2, geloof ik):
We've been getting a lot of questions regarding what the order statuses mean. So to avoid further confusion, here's a clearer picture:
1. Pending Shipment: We are preparing the paperwork and product for shipment by the logistics company.
2. Processing: The logistics company is processing the shipment.
3. Complete: The tracking number is sent. The package is already on its way.
In the window.
Van wat ik begreep is Processing een stapje verder dan Pending Shipment. Dit vond ik een tijdje terug in dit topic:michelsoe12 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:00:
[...]
Bij mij is het slechter geworden. Na de storing van vanmiddag is de status: Processing in plaats van pending shipment.
We've been getting a lot of questions regarding what the order statuses mean. So to avoid further confusion, here's a clearer picture:
1. Pending Shipment: We are preparing the paperwork and product for shipment by the logistics company.
2. Processing: The logistics company is processing the shipment.
3. Complete: The tracking number is sent. The package is already on its way.
Mijne bevind zich sinds 16:44 in Hannover en toch staat de geplande levering nog op vandaag.. lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, toch?

Die van mij staat op dezelfde status als die van jouw en mijn verwachte leverdatum is "end of day" 21 juni, dus lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk.SpX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:08:
Mijne bevind zich sinds 16:44 in Hannover en toch staat de geplande levering nog op vandaag.. lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, toch?
Verwijderd
Ik heb nu ineens "Order placed" staan?? en vorige week dinsdagavond besteld
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2016 17:13 ]
Zelfde status als ik heb, rechts staat er: processing. Lees de reacties hierboven. Schijnt goed te zijn :-)Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:12:
Ik heb nu ineens "Order placed" staan??
Rijdt DHL wel nog vandaag in jouw postcodegebied? Hier leveren ze tot 21:00 vanavondlikemike2 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:11:
[...]
Die van mij staat op dezelfde status als die van jouw en mijn verwachte leverdatum is "end of day" 21 juni, dus lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk.
Ja, maar de verwachte levertijd staat bij mij op dinsdagavond volgens de DHL siteSpX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:15:
[...]
Rijdt DHL wel nog vandaag in jouw postcodegebied? Hier leveren ze tot 21:00 vanavond
Ik zie het ja. Heb even in de chat nagevraagd hoe en wat, en als ik hun mag geloven krijg je na deze status je pakket binnen 2-3 werkdagen in huis.TomONeill schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:05:
[...]
Da's juist beter, kijk maar:
[...]
Ik zou sowieso niet teveel naar de OnePlus pagina kijken. Zij halen de data na het afleveren aan DHL van hen op. Ik zou gewoon op DHL kijken, want daar kun je precies zien waar je pakketje is en wat de status ervan is.

de mijne staat ook sinds 16:44 in Hannover maar mijn delivery staat op morgen...SpX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:08:
die gaat vannacht weer op transport en is morgen ergens in NL (vermoed Rotterdam in mijn geval)
en dan gaat ie morgenochtend geladen worden voor bezorging ergens in de middag (hoop ik) en anders in de avond want dinsdag hebben ze 2 bezorgritten in mijn omgeving.
[ Voor 28% gewijzigd door Shanquish op 20-06-2016 17:31 ]
Verwijderd
NLDViane schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:10:
[...]
Het zou niet de eerste keer zijn dat DHL het bij de buren bezorgt of ergens neerlegt en er zelf voor tekent... Ik zou even contact met ze opnemen als ik jou was
Lol heeft de chauffeur gebeld en 100% zeker afgeleverd en getekend door mijn naam. Ofwel moet ik naar de dokter ofwel ben ik redelijk fucked hier.Noclaim71 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:25:
[...]
iets met 'valsheid in geschrifte'?
nu maar hopen dat de OP3 niet verdwenen is
Dat is echt mooi klote... Tracken ze bij DHL hun auto's?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:26:
[...]
[...]
Lol heeft de chauffeur gebeld en 100% zeker afgeleverd en getekend door mijn naam. Ofwel moet ik naar de dokter ofwel ben ik redelijk fucked hier.
Sinds zojuist de melding "Processing", afgelopen zaterdag 13.24 besteld. Berichten hierboven zeggen dat het positief is dus ben benieuwd
Yup dat is positiefEiSpeed schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:46:
Sinds zojuist de melding "Processing", afgelopen zaterdag 13.24 besteld. Berichten hierboven zeggen dat het positief is dus ben benieuwd![]()
Ik heb donderdag 12:18 besteld en nog steeds "Pending Shipment".EiSpeed schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:46:
Sinds zojuist de melding "Processing", afgelopen zaterdag 13.24 besteld. Berichten hierboven zeggen dat het positief is dus ben benieuwd![]()
Er zijn er maar een paar die donderdag en vrijdag besteld hebben die al shipping info hebben. Ik lees genoeg van woensdag (ik heb ook woensdag besteld en enkel OP3) die nog geen info hebben.jagdeleur schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:12:
[...]
Ik heb donderdag 12:18 besteld en nog steeds "Pending Shipment".Zal wel aan de Essentials Bundle liggen?
Ook 1644 in Hannover. Zal zo wel weer verder rijden naar Amsterdam en dan weer naar omgeving doetinchem. Efficiënt

Ik heb em donderdagavond besteld, en die van mij staat nog steeds op pending shipmentflippiej schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:05:
[...]
Yup dat is positiefVanochtend kreeg ik ook opeens processing (bestelling vrijdagavond) en zojuist ben ik naar Shipped out gegaan. DHL geeft nog niets weer, maar ze zijn flink aan het turbo'en vandaag met de bestelling.
Verwijderd
Ik denk het niet maar ik heb gebeld naar DHL en ze hebben met de chauffeur gebeld en ik heb gezegd dat de chauffeur morgen eens mag langskomen.NLDViane schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:40:
[...]
Dat is echt mooi klote... Tracken ze bij DHL hun auto's?
Pakketje is opgehaald. Ik verwacht dat er meer mensen geluk hebben.
Verwijderd
Lees erg veel rare verhalen ineens over de verzendingen van OP3. Heel raar. Mijne vandaag om 13.00 uur geleverd, vermoed dat er morgen ook een hoop hun telefoon mogen ontvangen
Dat zou wel zo.netjes zijn ja. Heb het laatst ook gehad met mn Loop VR, was de hele dag thuis en kon aan de tracking code zien dat ze ergens langs waren geweest, er niemand thuis was en een briefje hadden achtergelaten. Heb dat briefje nooit gezien en geen van mn buren er over gehoord. Pakketje is de volgende dag wel afgeleverd bij mij thuis maar echt helemaal goed ging t niet...Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:21:
[...]
Ik denk het niet maar ik heb gebeld naar DHL en ze hebben met de chauffeur gebeld en ik heb gezegd dat de chauffeur morgen eens mag langskomen.
Je kan de handtekening downloaden bij T&T DHL... wellicht dat dat nog wat kracht bij zet richting DHLVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:21:
[...]
Ik denk het niet maar ik heb gebeld naar DHL en ze hebben met de chauffeur gebeld en ik heb gezegd dat de chauffeur morgen eens mag langskomen.
Hoewel ik eigenlijk nog niet mag klagen (eerste melding was levering op 30 juni), vind ik het vreemd dat andere hun OP3 later hebben besteld (do - vrij) maar dat deze wel al verder in het order proces zitten.
Begin het toch een beetje vervelend te vinden.... ga maar eens kijken of ze beschikbaar zijn op de chat en wat het antwoord zal zijn
Begin het toch een beetje vervelend te vinden.... ga maar eens kijken of ze beschikbaar zijn op de chat en wat het antwoord zal zijn

Ze hadden mij beloofd dat hij vandaag overhandigd zou worden maar nee, nog steeds pending shipment en niks bij DHL
Dinsdag besteld om 21:03 met accessoires
Zojuist heeft DHL een track and trace verstuurd per SMS. Mijn status op de website staat nog als: Processing (of Order placed)
De website loopt dus achter, want hij is al bij DHL in bezit vertelde ze mij telefonisch. Geen prio verzending, komt morgen gewoon aan. PRIO bestelling doen voor 16 dollar extra heeft dus geen f*ck zin.
De website loopt dus achter, want hij is al bij DHL in bezit vertelde ze mij telefonisch. Geen prio verzending, komt morgen gewoon aan. PRIO bestelling doen voor 16 dollar extra heeft dus geen f*ck zin.
Zojuist met the One+ chat gebabbeld en ze spreekt zichzelf een beetje tegen.
(grof vertaald)
Ik heb afgelopen woensdag een OP3 besteld en wil graag de orderstatus weten. Het is namelijk zo dat er geen wijziging in mijn status is, terwijl andere geluksvogels donderdag of vrijdag en zelf zaterdag besteld hebben en hun OP is al verder in het order proces
- Pas als de betaling binnen is zal de order binnen 2 - 3 dagen processed worden.
Ja maar de order is betaald met PayPal (met creditcard attached) en betaling is confirmed (volgens jullie eigen website)
- Dan zal je binnen 2 werkdagen de telefoon worden aangeboden voor transport en krijg je een email van DHL.
Maar 2 werkdagen is donderdag en vrijdag. Dan doen we voor de marge maandag er ook nog bij. Maar ik heb nog niets gezien...
- Blijf de mail van tijd tot tijd controleren. Misschien dat het vandaag nog verschijnt en anders binnen 3 - 7 dagen
Ik heb niet het gevoel dat ik iets verder kom. Maar ik begrijp dat ik niet anders kan doen dan wachten. Heb wel het gevoel dat er random naar orders gekeken wordt.
Hier is men niet op ingegaan
M.a.w. ik ben geen steek verder
(grof vertaald)
Ik heb afgelopen woensdag een OP3 besteld en wil graag de orderstatus weten. Het is namelijk zo dat er geen wijziging in mijn status is, terwijl andere geluksvogels donderdag of vrijdag en zelf zaterdag besteld hebben en hun OP is al verder in het order proces
- Pas als de betaling binnen is zal de order binnen 2 - 3 dagen processed worden.
Ja maar de order is betaald met PayPal (met creditcard attached) en betaling is confirmed (volgens jullie eigen website)
- Dan zal je binnen 2 werkdagen de telefoon worden aangeboden voor transport en krijg je een email van DHL.
Maar 2 werkdagen is donderdag en vrijdag. Dan doen we voor de marge maandag er ook nog bij. Maar ik heb nog niets gezien...
- Blijf de mail van tijd tot tijd controleren. Misschien dat het vandaag nog verschijnt en anders binnen 3 - 7 dagen
Ik heb niet het gevoel dat ik iets verder kom. Maar ik begrijp dat ik niet anders kan doen dan wachten. Heb wel het gevoel dat er random naar orders gekeken wordt.
Hier is men niet op ingegaan
M.a.w. ik ben geen steek verder

Ik merk het ook, gewoon geduld hebben en geluk hebben. Mijne zou voor 24 juni komen, vraag me af of ze dat gaat lukken..Noclaim71 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:12:
(grof vertaald)
Hier is men niet op ingegaan![]()
M.a.w. ik ben geen steek verder![]()
Je bent niet de enige. Mocht het je leed wat verlichten: ik heb ook woensdag 13:00 besteld en sta ook nog op Pending ShipmentNoclaim71 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:12:
(grof vertaald)
Donderdag om 11 uur besteld en sta op het moment op processing(heb de essentials bundel erbij besteld)
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Noclaim71 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:12:
(grof vertaald)
Ik zou me er niet zo druk om maken. Hun hebben in de chat geen inzicht in de status van je bestelling, behalve van wat jij ziet.Jo-no schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:24:
[...]
Je bent niet de enige. Mocht het je leed wat verlichten: ik heb ook woensdag 13:00 besteld en sta ook nog op Pending Shipment.
De site loopt achter daarom kan hij al verwerkt zijn, maar zien hun dat niet.
zaterdag besteld, inc de beruchte niet leverbare screenprotector. vanmiddag mail met dhl code, daar staat die al in maar slechts op aangemeld (vanochtend om 9.50). est delivery stond ergens in juli geloof ik.
geen idee hoe lang het nu verder duurt.
maar wat inderdaad wel opvalt is de randomness van ordrs versturen, zal toc niety met de routes te maken hebben lijkt me...
geen idee hoe lang het nu verder duurt.
maar wat inderdaad wel opvalt is de randomness van ordrs versturen, zal toc niety met de routes te maken hebben lijkt me...
[ Voor 6% gewijzigd door Boefmans op 20-06-2016 19:28 ]
mixing a drink and music
Als je dinsdag besteld hebt, is je estimated time of delivery minimaal 24 juni. Ik snap niet goed dat je klaagt. Alles wat hij eerder komt is extra service. Rustààààg!Noclaim71 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:12:
(grof vertaald)
Mijn orderstatus ging vandaag van 'pending shipment' naar 'processed'. Is dat een logische stap? Of is dat een stap terug? Ik heb nl in het 'blauwe scherm' (pulldown als je op je ordernummer klikt) nu ineens 2 stappen (Order places -> Pending (met uitroepteken) ) in plaats van 4 stappen (waar ik de namen even niet van weet).
De betaling is vorige week al doorgekomen (op m'n betaalomgeving tenminste ;-) )
De betaling is vorige week al doorgekomen (op m'n betaalomgeving tenminste ;-) )
Ja, dat is normaal (is ook al meerdere keren gezegd, zelfs nog op dezelfde pagina als je bericht). Klopt ook dat je twee stappen ziet nu, als je straks een mail krijgt van OnePlus (kan zijn dat je al eerder kunt tracken op DHL), staan alle stappen er weer.aloft schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:44:
Mijn orderstatus ging vandaag van 'pending shipment' naar 'processed'. Is dat een logische stap? Of is dat een stap terug? Ik heb nl in het 'blauwe scherm' (pulldown als je op je ordernummer klikt) nu ineens 2 stappen (Order places -> Pending (met uitroepteken) ) in plaats van 4 stappen (waar ik de namen even niet van weet).
Edit: okee, niet helemaal dezelfde pagina, want je bericht staat op een nieuwe pagina, maar dat had je sowieso kunnen zien.
[ Voor 7% gewijzigd door TomONeill op 20-06-2016 19:52 ]
In the window.
Dank voor je uitleg. Ik kijk er wellicht volledig overheen; ik zie alleen de vertaalde chat (waar ik het niet 1-2-3 uithaal) en wat andere berichten vorige week waar ik het ook niet 1-2-3 uithaal; daar leek de betaling te hangen, pas daarna was de factuur in te zien; die kon ik al vrijwel direct inzien.TomONeill schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:51:
[...]
Ja, dat is normaal (is ook al meerdere keren gezegd, zelfs nog op dezelfde pagina als je bericht). Klopt ook dat je twee stappen ziet nu, als je straks een mail krijgt van OnePlus (kan zijn dat je al eerder kunt tracken op DHL), staan alle stappen er weer.
Edit: okee, niet helemaal dezelfde pagina, want je bericht staat op een nieuwe pagina, maar dat had je sowieso kunnen zien.
Maar als het de logische volgorde is, dan prima.
Edit: never mind; ik keek er inderdaad volledig overheen....

[ Voor 4% gewijzigd door aloft op 20-06-2016 20:01 ]
Verwijderd
ALS er getekend is. Ik kreeg het pakje zo in me handen gedrukt haha.DvD77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:34:
[...]
Je kan de handtekening downloaden bij T&T DHL... wellicht dat dat nog wat kracht bij zet richting DHL
Dat is gek, die van mij heb ik de 16de besteld, maar de status staat nog steeds op pending shipment. Niet processing. Er vanuit gaande dat processing idd een stap vooruit is.EiSpeed schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:46:
Maar goed er zijn ook genoeg berichten over dat ze de status niet goed bijhouden. Afwachten maar.
[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 20-06-2016 20:14 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
ik heb vrijdag 12.38 besteld en heb ook nog 'Pending Shipment' melding, alleen het toestel besteld omdat ik nog even af wacht welke producenten de armor cases gaan maken.. Hoop op Spigen of UAGKyhfin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:13:
[...]
Er zijn er maar een paar die donderdag en vrijdag besteld hebben die al shipping info hebben. Ik lees genoeg van woensdag (ik heb ook woensdag besteld en enkel OP3) die nog geen info hebben.
Ik heb mijn OP3 dinsdag iets na 9en besteld en hij is nu in Hannover. Zo te zien volgt hij exact hetzelfde schema als een eerdere bestelling van iemand anders hier op het forum, check pagina 42 van deze thread.
Vanaf het moment dat hij verzonden wordt duurt het 3 dagen in de meeste gevallen;
Op de eerste dag wordt hij verzonden vanuit de opslaglocatie in Szczecin in Polen en gaat hij naar Poznań. De dag erna gaat hij van Poznań naar Hannover waar die van mij nu ook ligt. Met ongeveer een uur zal hij weer op de volgende vracht richting Brussel gaan. Morgenochtend zal hij vanuit Brussel naar Amsterdam worden verzonden waarna hij in het bezorgingstraject terecht komt. Zoals het nu lijkt heb ik hem dan morgenavond
Vanaf het moment dat hij verzonden wordt duurt het 3 dagen in de meeste gevallen;
Op de eerste dag wordt hij verzonden vanuit de opslaglocatie in Szczecin in Polen en gaat hij naar Poznań. De dag erna gaat hij van Poznań naar Hannover waar die van mij nu ook ligt. Met ongeveer een uur zal hij weer op de volgende vracht richting Brussel gaan. Morgenochtend zal hij vanuit Brussel naar Amsterdam worden verzonden waarna hij in het bezorgingstraject terecht komt. Zoals het nu lijkt heb ik hem dan morgenavond
Mijne ligt sinds 14:00 in Brussel, heb er eigenlijk geen vertrouwen in dat er vanavond nog wat mee gebeurt.. Morgenmiddag naar Amsterdam en woensdag bij mij denk ik.Scorpio616 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:21:
Met ongeveer een uur zal hij weer op de volgende vracht richting Brussel gaan. Morgenochtend zal hij vanuit Brussel naar Amsterdam worden verzonden waarna hij in het bezorgingstraject terecht komt. Zoals het nu lijkt heb ik hem dan morgenavond
[ Voor 52% gewijzigd door S_Chief op 20-06-2016 20:31 ]
Is geen klagen... weet heel goed dat hetgeen ze bij bestellen gemeld hadden nog niet is geweest.... blijft wel raar dat later bestellen een eerdere uitlevering lijkt te geven.... soort van LIFO (last in first out) principe...MauriX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:27:
[...]
Als je dinsdag besteld hebt, is je estimated time of delivery minimaal 24 juni. Ik snap niet goed dat je klaagt. Alles wat hij eerder komt is extra service. Rustààààg!
Ik kan trouwens als OP wel op de website zetten dat ETA december 2017 is.... maar dit krijg je pas te zien na bestelling en ik hoef er niet blij mee te zijn..... dus om dit nu weer gelijk te bagitaliseren
Maar zoals eerder al aangegeven: ik heb (nog) geduld

-woe 13u besteld, prio, geen accessoires-
Ik heb vanavond maar weer chat gestart met OP. Ik ben maar even wat langer door gaan vragen om proberen te achterhalen hoe dat nou met de levering zit. Medewerker gaf aan dat "there have been technical problems and there for there is some delay"
Duidelijk dat er dus wel eea in de soep loopt bij Op. Ben wel vriendelijk te woord gestaan, is een ticket met escalatie gemaakt met excuses. Voor wat het waard is:)
Ik heb vanavond maar weer chat gestart met OP. Ik ben maar even wat langer door gaan vragen om proberen te achterhalen hoe dat nou met de levering zit. Medewerker gaf aan dat "there have been technical problems and there for there is some delay"
Duidelijk dat er dus wel eea in de soep loopt bij Op. Ben wel vriendelijk te woord gestaan, is een ticket met escalatie gemaakt met excuses. Voor wat het waard is:)
Ai.. hopelijk komt ie dan snel.. de mijne is nu als het goed is onderweg naar Brussel. Met een beetje geluk heb ik hem morgenavondziconl schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:41:
-woe 13u besteld, prio, geen accessoires-
Het houdt niet op.True schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:33:
Lekker bezig zeg.
16e besteld kreeg een foutmelding na de order. Controleerde mijn creditcard(betaald direct op en OP site, niet via PayPal) en daar stond €399,- reservering. Maar voor de zekerheid even gebeld met het Nederlandse nummer. Belmenu doorgelopen alles geluisterd stond nog geen OP3 in maar moest wel priority/normaal shipping afluisteren van zowel de OP2 als OPX. De beste meneer vertelde me dat omdat ik wel een creditcard betaling op mijn rekening had staan ik twee dagen moest wachten omdat het systeem het behoorlijk te verduren heeft sinds de release(matig gezien dit probleem of soortgelijks ook al aanwezig was bij de OP1, OP2 en OPX terwijl er toen nog met invites gewerkt werd
). Enfin ik twee dagen wachten dacht er toevallig net aan, kijk bij mijn orders staat alleen de cancel van mijn OP1 in 2014 er in. Weer bellen, weer een nog niet geüpdatete belmenu doorlopen(kan me niet voorstellen dat meer dan 1% van de belletjes bestaat uit OP2 of OPX overigens), krijg een dame aan de lijn die het voor me nakijkt, kan zowel op mijn 'Order Number: OPS..' als mijn mailadres niets vinden behalve mijn cancel van twee jaar geleden. Geeft dood leuk aan dat ik mijn bank moet bellen en de betaling van de creditcard moet gaan refunden.
En daar heb ik dan drie dagen op zitten wachten. Nu kan ik zelf actie gaan ondernemen en weer opnieuw gaan bestellen en weer wat langer gaan wachten. Twijfel of ik niet beter kan gaan wachten op de community, dash-charger en dergelijk voordat ik me weer aan een order waag.
Vandaag ING gebeld, blijkbaar is een reservering dus zo dat OnePlus moet zeggen of de order wel of niet rond is. Ze hebben hier maar liefst 20 dagen voor, op 6 juli word mijn 399€ reservering bij ING pas vrijgegeven als besteedbare creditcard gelden. Dit zou OnePlus zelf kunnen beëindigen door of aan te geven dat de order gelukt is dan gaat het over in een betaling of aangeven dat de order niet succesvol is of dergelijk en dan krijg ik ook weer 399€ aan besteedbare ruimte op mijn creditcard.
Ik dus weer bellen met OP en naar veel gezeur wordt er een ticket aangemaakt. Nu dit ticket afwachten, beloofd niet veel goeds gezien befaamde ticket afhandeling bij OnePlus.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
DHL kennende heb je hem morgenavond zeker wel. Heb het toen ook met m'n OPO gehad, die kwam via Engeland rond 23:00 - 00:00 uur aan in Brussel, om 3 uur dispatched, 8 uur in A'dam en toen rond 15:00 uur stond de bezorger op de stoepScorpio616 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:44:
[...]
Ai.. hopelijk komt ie dan snel.. de mijne is nu als het goed is onderweg naar Brussel. Met een beetje geluk heb ik hem morgenavond
Die van mij is op dit moment ook richting Brussel, heb aangegeven dat ik hem graag morgenavond ontvang, zin in
Voor de Belgen: die van mij is vandaag onderweg van Keulen naar Ternat en ik kan het nu ook tracken op dhlparcel.be , maar weet iemand hoelang het duurt eenmaal deze is aangekomen in Ternat tot bij je thuis?
Grote kans dat je 'm morgen dan al hebt. Mijn Loop VR kwam maandag rond 5 uur 's avonds aan in Antwerpen en de volgende dag had ik 'm. Duurde trouwens wel 12 uur voordat die van Keulen in Antwerpen aankwam, dus kan wel eens krap worden.
Die van mij ligt helaas nog steeds in Keulen, hopelijk vertrekt die vandaag nog naar Antwerpen, anders zal het waarschijnlijk pas voor overmorgen zijn.
Die van mij ligt helaas nog steeds in Keulen, hopelijk vertrekt die vandaag nog naar Antwerpen, anders zal het waarschijnlijk pas voor overmorgen zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Jo... op 20-06-2016 23:33 ]
Ik zie nu dat mijn bestelling wellicht vertraagd is, ik zie nu namelijk bijna niets meer..
Er staat nu Order Placed > Pending in plaats van Pending Shipment met een uitroepteken er achter...
EDIT: Dit betekent dat hij binnen enkele uren vanaf het magazijn opgestuurd gaat worden, had even contact met ze gezocht ;-)
Er staat nu Order Placed > Pending in plaats van Pending Shipment met een uitroepteken er achter...
EDIT: Dit betekent dat hij binnen enkele uren vanaf het magazijn opgestuurd gaat worden, had even contact met ze gezocht ;-)
[ Voor 25% gewijzigd door Dennis_86 op 21-06-2016 00:47 ]
Nou.. Zojuist een "High five" mailtje gehad van oneplus, ik weer blij. Telefoon woensdag avond besteld en werd me toegezegd gister dat die uiterlijk vandaag verzonden werd....Is het men otterbox case die ik vrijdag besteld heb.
Ik ga weer rustig mijn mail zitten refreshen om de 5 minuten.
Ik ga weer rustig mijn mail zitten refreshen om de 5 minuten.

Mooi, die van mij staat ook op processing. Als ik de post twee plekken boven mij moet geloven wordt ie dan vandaag uit het magazijn weggebracht.
Hij is nu verwerkt in Brussel, dus nu wachten op de dispatch. Dat wordt volgens mij half 9 ongeveer, dan is hij uiterlijk half 12 in Amsterdam en dan is het wachten. Gelukkig kon ik ervoor kiezen om hem naar het lokale DHL ophaalpunt te sturen aangezien ik anders de bezorger vast en zeker mis.. xDWesselP schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:57:
[...]
DHL kennende heb je hem morgenavond zeker wel. Heb het toen ook met m'n OPO gehad, die kwam via Engeland rond 23:00 - 00:00 uur aan in Brussel, om 3 uur dispatched, 8 uur in A'dam en toen rond 15:00 uur stond de bezorger op de stoep
Die van mij is op dit moment ook richting Brussel, heb aangegeven dat ik hem graag morgenavond ontvang, zin in
<< Stuitert het pand door
Order staat op OnePlus site nog op 'Pending Shipment'
edit:
Overigens bestelling gedaan op Woensdag 20:13, de OnePlus en een flipcover.

code:
1
| Shipment information received SZCZECIN - POLAND 03:29 |
Order staat op OnePlus site nog op 'Pending Shipment'
edit:
Overigens bestelling gedaan op Woensdag 20:13, de OnePlus en een flipcover.
[ Voor 41% gewijzigd door Suicyder op 21-06-2016 08:18 ]
Sinds wanneer ligt de jouwe in Brussel? Heb het idee dat je mij inhaalt, best grappig.Scorpio616 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:40:
[...]
Hij is nu verwerkt in Brussel, dus nu wachten op de dispatch. Dat wordt volgens mij half 9 ongeveer, dan is hij uiterlijk half 12 in Amsterdam en dan is het wachten. Gelukkig kon ik ervoor kiezen om hem naar het lokale DHL ophaalpunt te sturen aangezien ik anders de bezorger vast en zeker mis.. xD
Haha, twee minuten geleden was het nog "gearriveerd in Brussel", nu ligt het in Amsterdam bij de koerier. Hebben ze zeker hard gegooid vanaf België.
[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 21-06-2016 08:22 ]
Als het goed is krijg ik vandaag mijn Oneplus.
Huidige status :
Huidige status :
Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:29 |
Welke twee data moet je invullen bij die dhl site?
De datum van je bestelling en de datum van vandaag. Daarvoor of daarna kan niet héStefan_99 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:37:
Welke twee data moet je invullen bij die dhl site?
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
hier eentje, woe avond besteld zonder accesoires, nog altijd pending shipment. ik vrees dat het 'gewoon' een week later verzonden wordt en nog een week later pas binnen isKyhfin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:13:
[...]
Er zijn er maar een paar die donderdag en vrijdag besteld hebben die al shipping info hebben. Ik lees genoeg van woensdag (ik heb ook woensdag besteld en enkel OP3) die nog geen info hebben.
De mijn ligt nu ook in Polen. Eindelijk begint het verzend proces......kan niet wachten
Woensdag middag rond 14:00 uur besteld.
Woensdag middag rond 14:00 uur besteld.
Mijn bestelling van woensdag staat ook nog op Pending Shipment, maar ik kan het wel vinden op de DHL site sinds vanmorgen.habermas schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:46:
[...]
hier eentje, woe avond besteld zonder accesoires, nog altijd pending shipment. ik vrees dat het 'gewoon' een week later verzonden wordt en nog een week later pas binnen is
Probeer vandaag eens op http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Ordernummer, je ordernummer @ OnePlus (in mijn geval 1500xxxxx)
Datum 1, besteldatum
Datum 2, de dag van vandaag
Account number: Leeg
Land van bestemming: Netherlands
Ga ik ook even doen. Vreemde is, dat die bij OP op verzonden staat en bij DHL al 24 uur op Shipment information received... (wat betekent dat ze nog niets hebben ontvangen, pakje is nog neit gescand.)Suicyder schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:49:
[...]
Mijn bestelling van woensdag staat ook nog op Pending Shipment, maar ik kan het wel vinden op de DHL site sinds vanmorgen.
Datum 1, besteldatum
mixing a drink and music
bij OrderNummer bedoel je Shipper's Reference denk ik he?
helaas nog altijd "No result found for your DHL query. Please try again."
helaas nog altijd "No result found for your DHL query. Please try again."
Geen wijziging op de OP site, maar idd wel op de DHL site bekend. Pakje ligt nu in Polen....
Die gaan we even scherp in de gaten houden :-)
Die gaan we even scherp in de gaten houden :-)
Dat werkt inderdaad, die van mij zit in Polen!Suicyder schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:49:
[...]
Mijn bestelling van woensdag staat ook nog op Pending Shipment, maar ik kan het wel vinden op de DHL site sinds vanmorgen.
Datum 1, besteldatum
Woensdag 15 jun. 2016 13:45 besteld, op de website staat nog Pending Shipment.
Hier (donderdag rond middaguur besteld) ook het verzendproces gestart: van "Pending Shipment" naar "Processing" gegaan en te tracken op DHL. Mijn OP3 met Essentials Bundle (Rosewood) ligt gereed in Polen voor een tripje naar
Noord-Holland... kan niet wachten..!

[ Voor 6% gewijzigd door jagdeleur op 21-06-2016 09:08 . Reden: besteldatum toegevoegd ]
Dat gaat echt weird, als ik het zo lees. De mijne is dus gisteren volgens OP shipped out (in de middag), in de ochtend staat die al bij DHL op 'komt bijna bij ons binnen' maar verder neit te vinden bij DHL. Hij is dus administratief al 12 uur onderweg van de warehouse van OP naar het DHL centrum 
Al die pending en processing stappen heb ik nooit gezien.
Wel grappig, dat puur omdat we technisch een en ander KUNNEN volgen we ook precies willen weten hoe en wat :-)
Al die pending en processing stappen heb ik nooit gezien.
Wel grappig, dat puur omdat we technisch een en ander KUNNEN volgen we ook precies willen weten hoe en wat :-)
mixing a drink and music
Sinds vanochtend 03:56 ligt hij in Brussel, net een half uur terug om 08:35 is hij weer op transport gezet. Next stop Amsterdam! Maar inderdaad haha, die van jou is even met sneltreinvaart naar Amsterdam gegooidS_Chief schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:15:
[...]
Sinds wanneer ligt de jouwe in Brussel? Heb het idee dat je mij inhaalt, best grappig.
Haha, twee minuten geleden was het nog "gearriveerd in Brussel", nu ligt het in Amsterdam bij de koerier. Hebben ze zeker hard gegooid vanaf België.
Donderdag 19:30 besteld, met een 'Go Big Or Go Home Bundle'. Sinds vanochtend op processing en aangemeld bij DHL
Ze zijn weer druk bezig als ik het zo lees
[ Voor 7% gewijzigd door P1nGu1n op 21-06-2016 09:07 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Huh, heb je goed gekeken? Alle stappen liepen synchroon tussen onze pakketten, maar mijne is om 6:25 uur al vertrokken uit Brussel.Scorpio616 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:04:
[...]
Sinds vanochtend 03:56 ligt hij in Brussel, net een half uur terug om 08:35 is hij weer op transport gezet. Next stop Amsterdam! Maar inderdaad haha, die van jou is even met sneltreinvaart naar Amsterdam gegooid
In the window.
Hoeveel dagen hebben jullie ongeveer moeten wachten van het bestelen tot het in ontvangst nemen van de telefoon?
Als je oa. bovenstaand posts had gelezen, weet je dat er diverse bestellingen hebben gedaan op dinsdag en woensdag en die zijn nog niet uitgeleverd. En sommige zijn al uitgeleverd.Luukth schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:16:
Hoeveel dagen hebben jullie ongeveer moeten wachten van het bestelen tot het in ontvangst nemen van de telefoon?
Toestel is pas sinds vorige week dinsdag te bestellen.... dus er is nog niet een garantie te geven tussen bestellen en leveren... helaas
*Knip* Lees de topicwaarschuwing!TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:15:
[...]
Huh, heb je goed gekeken? Alle stappen liepen synchroon tussen onze pakketten, maar mijne is om 6:25 uur al vertrokken uit Brussel.
Als ik bovenstaande mag geloven dan heb ik goed gekeken
[ Voor 37% gewijzigd door rens-br op 21-06-2016 15:32 ]
Bij mij is ie om 8:25 8:05 vertrokken uit Brussel.Scorpio616 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:24:
[...]
Dinsdag, juni 21, 2016 Locatie Tijd Collo
12 Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 08:35 1 Collo
11 Verwerkt in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:33 1 Collo
10 Gearriveerd in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:56 1 Collo
Als ik bovenstaande mag geloven dan heb ik goed gekeken
ha, iedere 5 minuten verversen van de OP site helpt blijkbaar, zojuist is ie van 'Pending Shipment' naar 'Processing' gegaan
(woe avond zonder accessoires besteld)
nog altijd niet te vinden op DHL helaas...
nog altijd niet te vinden op DHL helaas...
Dinsdag vlak na 21u twee OP3's besteld zonder accessoires en met normale shipping. Inmiddels is de koerier onderweg! Sneller dan verwacht, want bij het bestellen gaf OnePlus aan dat hij vrijdag pas geleverd zou worden. De afgelegde route is als volgt:
*Knip* Lees de topicwaarschuwing!
*Knip* Lees de topicwaarschuwing!
[ Voor 71% gewijzigd door rens-br op 21-06-2016 15:32 ]
Woensdag 13:00 besteld, nu shipment information received bij DHL.
Snap eerlijk gezegd niet waarom alle verzendlogs uit het topic zijn geknipt
. Ben wel benieuwd welke weg er nog afgelegd moet gaan worden en wanneer ik hem kan verwachten. Af en toe een volledige log is wel nuttig toch?
edit: post boven mij heeft er gelukkig eentje! Dank.
Snap eerlijk gezegd niet waarom alle verzendlogs uit het topic zijn geknipt

[ Voor 8% gewijzigd door Jo-no op 21-06-2016 09:56 . Reden: Woensdag i.p.v. dinsdag ]
Dan zaten onze bestellingen beiden in dezelfde vrachtwagen tot aan Brussel, die van jou zijn alleen sneller gesorteerd en daardoor nu al in het bezorgtraject.. ik moet nog even geduld hebbenmynewacc schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:51:
Dinsdag vlak na 21u twee OP3's besteld zonder accessoires en met normale shipping. Inmiddels is de koerier onderweg! Sneller dan verwacht, want bij het bestellen gaf OnePlus aan dat hij vrijdag pas geleverd zou worden. De afgelegde route is als volgt:
[...]
Dinsdag 13.00? Dan ben je een tijdreiziger of VIPJo-no schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:53:
Dinsdag 13:00 besteld, nu shipment information received bij DHL.
Snap eerlijk gezegd niet waarom alle verzendlogs uit het topic zijn geknipt. Ben wel benieuwd welke weg er nog afgelegd moet gaan worden en wanneer ik hem kan verwachten. Af en toe een volledige log is wel nuttig toch?
[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 21-06-2016 09:56 ]
Keek net naar mijn order op de OP site, daar staan bij nu weer Ship date(23ste) en Delivery date(30ste). Dit was sinds vorige week vrijdag weg.
OP3 ligt momenteel in Polen.
OP3 ligt momenteel in Polen.
vage statussen op de OP site.. eerst stond ie op pending shipment, sinds gisteren op processing..
kan em nu ook op DHL vinden, daar lijkt ie alleen te zijn aangemeld, maar nog niet daadwerkelijk opgepikt.
kan em nu ook op DHL vinden, daar lijkt ie alleen te zijn aangemeld, maar nog niet daadwerkelijk opgepikt.
Bij mij stond de order ook op processing sinds gisterochtend.
Ergens rond 13u kon ik gisteren het pakketje vinden via de DHL site (shippers reference). Er staat nu al sinds gisterochtend :
Maandag, juni 20, 2016 Locatie Tijd Collo
1 Zendingsgegevens ontvangen SZCZECIN - POLAND 11:02
Nog meer mensen bij wie dit er al meer dan 24 uur staat? Of enig idee hoe lang het nog duurt vanaf deze status?
Maandag, juni 20, 2016 Locatie Tijd Collo
1 Zendingsgegevens ontvangen SZCZECIN - POLAND 11:02
Nog meer mensen bij wie dit er al meer dan 24 uur staat? Of enig idee hoe lang het nog duurt vanaf deze status?
Met zo'n go big or go home bundle dan heb je toch de kabel en lader dubbel aangezien die ook al standaard bij de telefoon zitten?P1nGu1n schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:06:
Donderdag 19:30 besteld, met een 'Go Big Or Go Home Bundle'. Sinds vanochtend op processing en aangemeld bij DHLZe zijn weer druk bezig als ik het zo lees
Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.