Argh, frustrerend einde, geen beeld hier
Kleine 2,5e tiende eigenlijk..RoyK schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:08:
Jammer. flikt Ricciardo het weer.. met gewoon 3 tienden nog wel.
nice one vet, ric 250 sneller dan ves.
En toch zelf nog niet tevredenGoron schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:09:
Wauw wat een lap van Vettel zeg!
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Dat had anders kunnen aflopen voor RIC... ,
Was wel te verwachten, RIC is op dit moment de betere coureur in de RB. Strakke ronde van Vettel hoor, zat wellicht wat meer in.
Zo, RIC ook in de muur, na VET. Gaat allemaal goed, maar toch. Goed om te zien dat het VES niet is overkomen. Ik kneep hem toch een beetje na Monaco 
Goed... vijfde.. prima natuurlijk, maar je hoopt stiekem toch op meer. Succes went snel
Goed... vijfde.. prima natuurlijk, maar je hoopt stiekem toch op meer. Succes went snel

Was te verwachten. Hij zal vast zijn vleugel weer wat versteld hebben.RoyK schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:08:
Jammer. flikt Ricciardo het weer.. met gewoon 3 tienden nog wel.
Ricciardo heeft Max echt nodig om hem zo te pushen, het is weer exact hetzelfde als de vorige keer.
Het is nu echt een broodje Mercedes, Red Bull met een Ferrari als beleg.
"When you grow up your heart dies"
YES!! Wat een rondje van Seb, niet normaal. Hopen dat hij het Mercedes lastig kan maken morgen..
en waarom precies?Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:11:
Jezus ik vind dit echt kut had meer verwacht van Max.
Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:11:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Pff... had op p4 gehoopt. Gap is echt te groot nu.
Jeetje wat een overdreven reactieJackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:11:

[ Voor 5% gewijzigd door Racing_Reporter op 11-06-2016 20:14 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Wederom Ric die er nog zo'n rondje uit weet te persen. Knap hoor. Vettel ook snel! Max prima op 5.
Bensimpel
Positieve meneer
Precies, Ric is ook 8 jaar ouder dan max, veel meer ervaring,vhal schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:10:
Was wel te verwachten, RIC is op dit moment de betere coureur in de RB. Strakke ronde van Vettel hoor, zat wellicht wat meer in.
😆 - Denk ook eens om ;)
williams valt tegen hmm.
[ Voor 5% gewijzigd door Shva op 11-06-2016 20:12 ]
QF is nog geen race. Ik ben tevreden hoe Max het doetJackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:11:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja de muur of niet? Zucht...Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:11:
Echt?! Ik vind dit een prima resultaat voor Max. P5 is niet slecht. Ric is beter en Ferrari heeft met de upgrade toch wat extra kunnen brengen. Sowieso is alles P1-P6 goed. Merc, Fer en RB.Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:11:
Sowieso schrijf je zo!
Ohja jij bent zeker zo'n iemand die nog tot volgend jaar zegt hij moet wennen, komop man hij staat er gewoon best en stuk achter RIC.
Vettel vindt die Mercedes wel heel interessant.
op kwalificatie gebied moet Max nog een hoop leren maar dat is ook logisch.
morgen in de race kan er van alles gebeuren en hij is op het moment in de races gewoon heel goed.
een vijfde plek is gewoon een hele goede positie.
morgen in de race kan er van alles gebeuren en hij is op het moment in de races gewoon heel goed.
een vijfde plek is gewoon een hele goede positie.
In progress: VW kever
haha Vetel zit er wel mooi bij dit keer. Maar voor Max vind ik het wel jammer. Hij heeft in P1,2 en P3 het heel goed gedaan.. Is P5 een goede plek op de baan om te starten?sjaool schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:10:
[...]
Was te verwachten. Hij zal vast zijn vleugel weer wat versteld hebben.
Ricciardo heeft Max echt nodig om hem zo te pushen, het is weer exact hetzelfde als de vorige keer.
Het is nu echt een broodje Mercedes, Red Bull met een Ferrari als beleg.
Max is sneller tijdens de Race dan RIC.
Ik stop met posten alhier mocht dan niet waar blijken..
Proost!
Ik stop met posten alhier mocht dan niet waar blijken..
Proost!
1 ding is een feit, ze zijn gelijkwaardig nu aan Ferrari, als niet iets beter. Knap gedaan van Redbull
Samsung Flip 7
Misscbien kun je ook op zijn vraag reageren?Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:13:
[...]
Ohja jij bent zeker zo'n iemand die nog tot volgend jaar zegt hij moet wennen, komop man hij staat er gewoon best en stuk achter RIC.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als je zag dat Ricciardo de muur schampte over de finish dan snap ik dat Max daar vandaag net iets minder risico wilde nemen na Monaco. P5 is echt prima
Zelfde kant als P1 héRoyK schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:13:
[...]
haha Vetel zit er wel mooi bij dit keer. Maar voor Max vind ik het wel jammer. Hij heeft in P1,2 en P3 het heel goed gedaan.. Is P5 een goede plek op de baan om te starten?
Max zal nog tijd nodig hebben in de auto om nog harder te gaan. Vettel en Ricardo hebben denk ik supergoede tijden neergezet. Dit komt heel dicht bij de Mercedes in de buurt.
...
Was inderdaad op het randje...thijszor schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:10:
Dat had anders kunnen aflopen voor RIC... ,
Max P5. Ik zeg: Netjes, prima, gewoon min of meer de plek waar Max tegenwoordig hoort. In de race kan alles nog gebeuren. Beetje geluk, paar uitvallers, zelf geen pech hebben en je staat zo weer op het podium.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dus de Red Bulls dringen zich een plekje tussen de Ferrari's bij de kwalificatie.
Goed gedaan, Max!!!
Goed gedaan, Max!!!
Max is nu eenmaal geen echte qualifier. Beetje als Alonso, moet het meer van zijn consistentie tijdens de race hebben.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bensimpel
Positieve meneer
En vergeet niet dat dit pas de 2e keer is dat hij op montreal rijd,Luxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:14:
Max zal nog tijd nodig hebben in de auto om nog harder te gaan. Vettel en Ricardo hebben denk ik supeegoede tijden neergezet. Dit komt heel dicht bij de Mercedes in de buurt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Geen idee, is dit op het vuile deel van het circuit of niet?RoyK schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:13:
[...]
haha Vetel zit er wel mooi bij dit keer. Maar voor Max vind ik het wel jammer. Hij heeft in P1,2 en P3 het heel goed gedaan.. Is P5 een goede plek op de baan om te starten?
Tijd voor Snert..
Ik verwacht een mooie Race morgen!
Ik verwacht een mooie Race morgen!
En als je vorig jaar zou zeggen dat Ferrari / Red Bull zo dicht achter de Mercedes zou eindigen....
Kijk vorig jaar, enorme vooruitgang:
http://www.gpupdate.net/e...ian-formula-1-grand-prix/
Kijk vorig jaar, enorme vooruitgang:
http://www.gpupdate.net/e...ian-formula-1-grand-prix/
...
Ik heb het even opgezocht en de aanrijding van Magnussen en Kvyat in Rascasse was wel degelijk de schuld van Kvyat. Vandaar dat hij ook 3 grid plaatsen als penalty heeft gekregen.Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:57:
[...]
In monaco kon kyvat er niks aan doen?! Heb je de race wel gezien? Hij heeft niet meer niks een grid penalty..
Sorry hoor, maar ben jij zo'n nieuwe succes fan sinds Barcelona ofzo?Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:11:
Wat max hier doet is meer dan netjes. Of had je verwacht dat hij voor de rest van het hele jaar elke keer op p1 eindigd ofzo?
Goede uitgangspositie voor max, morgen.
Bensimpel
Positieve meneer
Dat bedoelde ik ook, mijn Nederlands is een beetje verpoolst sorrysw3ex schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:17:
[...]
Ik heb het even opgezocht en de aanrijding van Magnussen en Kvyat in Rascasse was wel degelijk de schuld van Kvyat. Vandaar dat hij ook 3 grid plaatsen als penalty heeft gekregen.
Denk dat we Kvyat niet meer als f1 driver gaan zien in 2017 imho.
😆 - Denk ook eens om ;)

Ik vind het geen gek lijstje voor morgen.
beetje afhankelijk van hoe warm/koud en nat/droog het morgen gaat worden zijn er voldoende kansen voor een ander podium dan een MERC 1-2
Ik bedoel alleen het duel tegen RIC in de Q en al die smoesjes waarom RIC beter is in de Q. Max moet wennen, Max is nou eenmaal geen qualyfier, Max neemt geen risico na Monaco, Max is nog jong..CrazyFool schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:18:
[...]
Sorry hoor, maar ben jij zo'n nieuwe succes fan sinds Barcelona ofzo?
Wat max hier doet is meer dan netjes. Of had je verwacht dat hij voor de rest van het hele jaar elke keer op p1 eindigd ofzo?
Dan hadden we het inderdaad over hetzelfde. Ik denk ook dat hij gaat moeten oppassen als hij volgend jaar wil meerijden.Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:19:
[...]
Dat bedoelde ik ook, mijn Nederlands is een beetje verpoolst sorry
Denk dat we Kvyat niet meer als f1 driver gaan zien in 2017 imho.
Max is een race pur sang zo simpel is het. Alleen Ricciardo heeft een voorsprong in de Red Bull qua kennis over de auto en dat werkt in zijn voordeel.Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:20:
[...]
Ik bedoel alleen het duel tegen RIC in de Q en al die smoesjes waarom RIC beter is in de Q. Max moet wennen, Max is nou eenmaal geen qualyfier, Max neemt geen risico na Monaco, Max is nog jong..
Volgend jaar met de nieuwe regels en dergelijke beginnen ze beiden weer met een schone lei en dan gelden de door jou genoemde "smoesjes" niet meer.
Bensimpel
Positieve meneer
Trol alert,Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:20:
[...]
Ik bedoel alleen het duel tegen RIC in de Q en al die smoesjes waarom RIC beter is in de Q. Max moet wennen, Max is nou eenmaal geen qualyfier, Max neemt geen risico na Monaco, Max is nog jong..
komop zeg, die knul is 18, 2e seizoen in f1, nu pas 3 gp's in een betere (andere) machine...
nogmaals, trol alert.
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat had je zelf verwacht dan?Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:20:
[...]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Precies, maar intussen wel roepen dat hij meer had verwacht van max. #logica
39
Natuurlijk hopen we allemaal dat Verstappen Ricciardo verslaat. Een gat van 0.25sec Is natuurlijk ook best groot.
Maar tussen hopen en het van hem verwachten Is nog wel een verschil.
Maar tussen hopen en het van hem verwachten Is nog wel een verschil.
Max op het podium morgen.
Nergens op gebaseerd, natuurlijk...
Nergens op gebaseerd, natuurlijk...
Bensimpel
Positieve meneer
Als de mercs zichzelf weer eruit rijden heeft max zeker een goede kans, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, podium zit er zeker in, met geluk natuurlijk.
Redbull is gewoon nog niet zo sterk als Mercedes, maar dat komt mischien volgend jaar wel.
Dat redbull nu op hetzelfde niveau zit als Ferrari is al geweldig
Redbull is gewoon nog niet zo sterk als Mercedes, maar dat komt mischien volgend jaar wel.
Dat redbull nu op hetzelfde niveau zit als Ferrari is al geweldig
😆 - Denk ook eens om ;)
Die argumenten kloppen toch ook gewoon stuk voor stuk? Je kunt niet verwachten dat Max die net 3 raceweekenden in een RB rijdt, gelijk zn teamgenoot die al 3e jaar bij het team rijdt, gelijk hem het snot voor de ogen rijdt. Het seizoen duurt nog lang en de race wordt morgen pas beslist. Nog kansen genoeg dus.Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:20:
[...]
Ik heb het idee dat men de verwachtingen véél te hoog legt sinds de overwinning van Max in Monaco. Dat is gewoon een totaal onrealistisch beeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Bee.nl op 11-06-2016 20:27 ]
En dan wachten tot 20.00 uur... Morgen maar eens iets speciaals zoeken voor de afleiding, al zal het wel meevallen. Ik kijk er naar uit in ieder geval.
...
RAI lijkt toch wel echt onder te doen op VET, loopt zijn contract af na dit jaar?
Want dat stoeltje lijkt me het meest beschikbaar voor bv een SAI.
Want dat stoeltje lijkt me het meest beschikbaar voor bv een SAI.
Ric zou zonder dat 'kusje' tegen de muur nog een betere tijd hebben. Max heeft denk ik iets behoudender gereden met Monaco in z'n achterhoofd.
Sowieso schrijf je zo!
Jammer van Sainz hoor, hij laat ook steeds meer zien dat hij toch ook wel een van de betere coureurs is.
Smiling as the shit comes down...
Het is te hopen voor de Ricciardo dat zijn ophanging een niet al te grote opdonder heeft gekregen van The Wall of Champions en dat dat morgen geen problemen gaat opleveren voor hem.
Verwijderd
Race pace kan morgen heel anders zijn. Als Ferrari en RBR meer vermogen uit die 100kg kunnen halen mooi. Als Mercedes dit vermogen nog steeds met 100kg kan volhouden is het jammer.
Max op Sky.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 11-06-2016 20:31 ]
Lekker hoor van VET, hopelijk podium morgen
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Alonso is wel heel erg relaxed tijdens het interview op Sky.
Vraag me wel af hoe blij je hier bent met links starten. Die tweede bocht blijft een Linke.
Te laat.Hackus schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:50:
Q3 gehaald. Cheer
Morgen tijdens de race ben je in deze thread meer dan welkom.
P.S. eerder mag natuurlijk ook.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 11-06-2016 20:38 ]
Dat jullie het niet kunnen luchten als ik de afstand qua tijd tussen RIC en VES in de Q best groot vind. Waarom ben ik dan een troll?
Zei Ricciardo nu dat zijn auto na de tik tegen de Wall of Champions een "wobble" heeft? Hopen dat hij zijn versnellingsbak toch niet een beetje beschadigd heeft, anders is zijn snelle Q3-ronde een beetje zinloos geweest.
Max heeft het mijns inziens prima gedaan. Natuurlijk hadden we op meer gehoopt omdat hij in VT1 t/m 3 zo snel was (P4/P4/P2 als ik me niet vergis), maar dit is gewoon een goed resultaat. Max moet het hebben van zijn race pace en dat komt morgen dus helemaal goed. Ik verwacht ook wel dat hij het wat rustiger aan deed na Monaco. Een goede start kan morgen zomaar p3 na de eerste bocht betekenen. Sowieso wordt het een interessante race met die regenvoorspelling. Ik heb er zin in!
Max heeft het mijns inziens prima gedaan. Natuurlijk hadden we op meer gehoopt omdat hij in VT1 t/m 3 zo snel was (P4/P4/P2 als ik me niet vergis), maar dit is gewoon een goed resultaat. Max moet het hebben van zijn race pace en dat komt morgen dus helemaal goed. Ik verwacht ook wel dat hij het wat rustiger aan deed na Monaco. Een goede start kan morgen zomaar p3 na de eerste bocht betekenen. Sowieso wordt het een interessante race met die regenvoorspelling. Ik heb er zin in!
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 11-06-2016 20:45 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
* DaniëlWW2 mept sjaool.sjaool schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:40:
[...]
Gefeliciteerd, daar was je toch ook op uit? Gezien je reacties en manier van regeren.
Troll bij deze confirmed. Alhoewel mij dit waarschijnlijk een tik op de vingers van onze modjes gaat kosten.
wontcachme schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:02:
Echt waar, heeft Mercedes nog ergens een extra motor in die auto verstopt. Wat de concurrentie ook doet, Mercedes knalt er onderhand een seconde onder.
Het is wel Mercedes hoor. Dat is nou niet echt een automaker die zomaar steken laat vallen. Ze weten daar als geen ander hoe je een motor moet ontwerpen, assembleren en tunen.Hippocampus schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:08:
Mercedes heeft weer met de magische schroevendraaier er een paar pk bij geschroefd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als max geen problemen krijgt weet ik zeker dat hij op t podium gaat staan.
Samsung Flip 7
Wordt nog behoorlijk lastig. Vijfde of vierde zou echt wel weer een klasse prestatie zijn.dave1972 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:47:
Als max geen problemen krijgt weet ik zeker dat hij op t podium gaat staan.
[Vimeo: https://vimeo.com/170284875]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=R2wV0Pe85LU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fmd7cYlES7k]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DxnCLzC40Gc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pUBsrJ65GPU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0ZBMXEByyMc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=F0T84xpZlZw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=R2wV0Pe85LU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fmd7cYlES7k]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pUBsrJ65GPU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0ZBMXEByyMc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=F0T84xpZlZw]
Idd, podium denk ik niet maarja we zullen zien.Niku schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:53:
[...]
Wordt nog behoorlijk lastig. Vijfde of vierde zou echt wel weer een klasse prestatie zijn.
Weet je wat we doen. We wachten gewoon tot morgen dan weten we waar ie gestrand is. Ik hoop in elk geval niet in de muur. Als ie in de race blijft heeft ie het natuurlijk gewoon goed gedaan. Want alles wat ik kan doen in zo'n wagen is crashen xP.
Always look on the bright side of life.
Het enige wat Max morgen moet doen is de race uitrijden en niet lager eindigen dan zijn startpositie, dan heeft hij het goed gedaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat denken jullie, reed Max 100%, of was het toch net ff een tandje minder na Monaco?
In het interview stipt hij het ook even aan... (tevreden na hoe het in Monaco ging etc)
Veel snelle rijders 'brushten' de Wall of Champions, Max bleef er nu redelijk ver vandaan, zal hij toch voorzichtiger hebben moeten doen? (Van zichzelf, dan wel van het team?). Aangezien hij normaal de track wel aardig aanvalt.
Overigens prima resultaat
RAI valt wel tegen.
En VET verrast toch wel, die Ferrari upgrade lijkt toch echt wel wat te doen, heb zin in de race morgen!
In het interview stipt hij het ook even aan... (tevreden na hoe het in Monaco ging etc)
Veel snelle rijders 'brushten' de Wall of Champions, Max bleef er nu redelijk ver vandaan, zal hij toch voorzichtiger hebben moeten doen? (Van zichzelf, dan wel van het team?). Aangezien hij normaal de track wel aardig aanvalt.
Overigens prima resultaat
En VET verrast toch wel, die Ferrari upgrade lijkt toch echt wel wat te doen, heb zin in de race morgen!
[ Voor 16% gewijzigd door JBplap op 11-06-2016 21:19 ]
Hij noemde inderdaad vrijwel meteen Monaco. Kweenie, ik zou het vrij menselijk vinden als die fouten in Monaco in je hoofd gaan zitten en dat je daarom maar een beetje uit de buurt van de muur blijft. Maar VES heeft wel vaker laten zien dat hij weinig op heeft met wat 'normaal' isJBplap schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:18:
Wat denken jullie, reed Max 100%, of was het toch net ff een tandje minder na Monaco?
Veel snelle rijders 'brushten' de Wall of Champions, Max bleef er nu redelijk ver vandaan, zal hij toch voorzichtiger hebben moeten doen? (Van zichzelf, dan wel van het team?). Aangezien hij normaal de track wel
Dat lijkt me ook.Quad schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:07:
Het enige wat Max morgen moet doen is de race uitrijden en niet lager eindigen dan zijn startpositie, dan heeft hij het goed gedaan.
Tja, het blijft zoeken naar de balans en naar de grens van wat er nog net kan, zonder er overheen te gaan. Eigenlijk is dit veel leuker en spannender dan veilige ruime uitloopstroken...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Laten we even realistisch zijn. Er zijn drie topteams in de F1, Mercedes, Ferrari en Red Bull. Elk heeft twee auto's en twee coureurs. Voor elk van deze auto's/coureurs is een top zes plaats dus het minimale doel. Natuurlijk willen ze allemaal winnen maar dat is denk ik voor Max, Red Bull en Ferrari niet erg realistisch morgen.
Die Mercedes zijn zo snel op rechte stukken en dat is hun voordeel tegenover bijvoorbeeld de Red Bull hun chassis. Kijk naar het circuit, het is grotendeels recht. Als ROS en HAM en hun teams geen fouten maken dan gaat het tussen hun. Dat hoort er ook gewoon bij. Gaat het mis bij Mercedes of stunt Max dan kan hij een podiumplaats binnenhalen maar anders denk ik dat het toch P4 of P5 gaat worden. Dat is gewoon de realiteit van de auto's.
Die Mercedes zijn zo snel op rechte stukken en dat is hun voordeel tegenover bijvoorbeeld de Red Bull hun chassis. Kijk naar het circuit, het is grotendeels recht. Als ROS en HAM en hun teams geen fouten maken dan gaat het tussen hun. Dat hoort er ook gewoon bij. Gaat het mis bij Mercedes of stunt Max dan kan hij een podiumplaats binnenhalen maar anders denk ik dat het toch P4 of P5 gaat worden. Dat is gewoon de realiteit van de auto's.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er ging wat mis met de verbinding in het begin, maar in die tijd gingen Kamphues en Doornbos gewoon door, terwijl er bij Olav gerommeld werd met de bedradingp0st schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:40:
Ligt het aan mij of was er geen commentaar hoorbaar bij de kwalificatie? Het viel me op dat op het moment dat q3 startte de mannen in de studio zeiden "over naar olav" maar er vervolgens tijdens q3 enkel de geluiden van het circuit en de f1's hoorbaar waren.
Ik kijk overigens via Ziggo Sport Select en dan via Tweak/Sparql...
Ik heb gewoon Olav gehoord tijdens Q3?p0st schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:40:
Ligt het aan mij of was er geen commentaar hoorbaar bij de kwalificatie? Het viel me op dat op het moment dat q3 startte de mannen in de studio zeiden "over naar olav" maar er vervolgens tijdens q3 enkel de geluiden van het circuit en de f1's hoorbaar waren.
Ik kijk overigens via Ziggo Sport Select en dan via Tweak/Sparql...
Alleen de eerste 5 min van de kwalificatiesessie (dus om 19:00 uur onze tijd) waren er technische problemen bij Olav, en toen nam Doornbos het even over (vanuit de studio)
[ Voor 4% gewijzigd door Ryur op 11-06-2016 21:42 ]
Mocht t gaan regenen dan heeft ie in ieder geval rosberg in de pocket
Samsung Flip 7
Dat was tijdens Q1. Al ging het hier tijdens Q3 gewoon prima?friggler schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:42:
[...]
Er ging wat mis met de verbinding in het begin, maar in die tijd gingen Kamphues en Doornbos gewoon door, terwijl er bij Olav gerommeld werd met de bedrading
Verstappen was inderdaad wel 'bezig' om geen brokken te maken: http://www.telegraaf.nl/t...alificatie_gelukt___.html
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
*knip* het trollkwartier is nu wel voorbij.
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 11-06-2016 22:35 ]
Lijkt me ook het beste wat Max dit weekend kan doen, auto heel houden en zoveel mogelijk punten pakken.alexbl69 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:00:
Verstappen was inderdaad wel 'bezig' om geen brokken te maken: http://www.telegraaf.nl/t...alificatie_gelukt___.html
Teveel risico nemen en er door eigen schuld afgaan zou geen goede reclame zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Robsta86 op 11-06-2016 22:06 ]
Tsjah, heel eerlijk: wat had risico nemen h gebracht? 0,3 sec? Had nog weinig uitgemaakt...alexbl69 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:00:
Vreemd.. Nog nergens een Qualifying notebook te vinden..
Dat is als ik het tijdsverschil goed heb nu bezig op sky.nachtnet schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:06:
Edit: Even ingeschakeld op Sky om te bevestigen, Ted begint over 10 minuten
[ Voor 14% gewijzigd door knol_02 op 11-06-2016 23:15 ]
Dat begint om 23:25 uur op Sky F1.nachtnet schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:06:
F1 Canadian GP: Verstappen plays down gap to Ricciardo
Max Verstappen: I am next to a very experienced driver [Ricciardo] and I think he is probably one of the best on the grid. So to be that close in my third race, I think many people start to forget that.
...
And that, ladies and gentlemen, is gewoon een waarheid als een koe.
Max Verstappen: I am next to a very experienced driver [Ricciardo] and I think he is probably one of the best on the grid. So to be that close in my third race, I think many people start to forget that.
...
And that, ladies and gentlemen, is gewoon een waarheid als een koe.
Testing, one, two ...
Zeker eerst iets met voetbal uitgezonden zeker..knol_02 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:10:
[...]
Dat is als ik het tijdsverschil goed heb nu bezig op sky.
Edit: Even ingeschakeld op Sky om te bevestigen, Ted begint over 10 minuten
Dacht dat de notebook altijd was sneller langs kwam ( zal ook het tijdsverschil zijn)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kBgFF9xrB8w]
Hmm, raar dan:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YWrTXnmWMtY]
Edit: dat met Will

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2016 23:53 ]
Grappig idd dat "wie heeft er met kimi gesproken stukje. Zie je toch weer dat iedereen het zelfde werk aan het doen is en dat iedereen gewoon onder elkaar is..Martinspire schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:50:
[...]
Hmm, raar dan:
[video]
Edit: dat met Will
Ook even terug kijken wat TED met het fia onderzoek naar flex wings bij Ferrari bedoelde.. (meer voor het algemene topic)
Ook opvallend dat TED vrij fanatiek niet de naam van de nieuwe F1 sponsor noemt (Heineken).. Zou daar een sky-commercieel-belang achter zitten?
laatste edit voor het slapen gaan:

uit de bbc twit feed.
[ Voor 34% gewijzigd door nachtnet op 12-06-2016 00:53 ]
Idd, dat stukje met Will Buxton was leuk. Ted en Will zijn imo twee zeer prettige presentatoren. Vertellen prettig, goede feitenkennis en genoeg gein tussendoor, ze zouden vaker samen iets moeten doen.
Zin in morgen!
Zin in morgen!
Waiting on the world to change
Het verschil zijn honderdsten en al die puntjes die je opnoemt schelen nou eenmaal ook honderdsten. Erg logisch wat je ziet gebeuren dus. Zelfs nog erg goed van Max.Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:20:
[...]
Wist je daarnaast dat de auto qua gietvorm niet eens helemaal op hem is ingesteld? Nu alleen maar zijn stoeltje, maar dat schijnt niet alles te zijn. Ook dat is volgend seizoen anders.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik ben erg blij om te zien dat Max heeft geleerd van Monaco en dat hij het even een tandje rustiger aan doet. Vanavond in de race moet hij gewoon doen wat hij goed doet en weer ronde na ronde erg goed met de banden omgaan en wellicht een plekje pakken. Podium gaat erg lastig worden, want als de Mercedessen niks geks doen worden zij 1 en 2 en daarachter is Vettel ook geen pannenkoek: die gaat in principe voor het podium.
Achter Max zit alleen RAI nog en ik ben daar toch niet meer zo van onder de indruk (al een tijdje niet meer
). Misschien kan hij al wel snel uit de DRS-gap komen en zo veilig zijn voor aanvallen van achteren? Nog verder naar achteren zie ik niet zo 1-2-3 auto's rondrijden waarvan ik zeg: "daar moet Max voor oppassen".
Achter Max zit alleen RAI nog en ik ben daar toch niet meer zo van onder de indruk (al een tijdje niet meer
[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 12-06-2016 08:48 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1