My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dat voetbal grapje was ook irritant, 1 a 2 keer is leuk, maar dit was de hele aflevering zo.
Ik vind vooral de verdieping interessant, waarom staan de coureurs op de plekken waar ze geëindigd zijn, wat ging er goed en wat ging er mis. Ook het feit dat hij het hele veld behandelt is een plus.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Vol goede moed om 14.00 de tv aangezet en..... Ohja, Canada
Ik was gisterenavond op een feestje en wilde per se de kwali zien. Een paar maanden geleden zou je dan gezeik krijgen dat je een saaiert bent, maar gisteren zaten er flink wat nieuwe max-fans mee te kijken. Een heerlijk moment om al mijn kennis tentoon te spreidenPWM schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:34:
Wel heel lekker overigens dat mijn vrouw het huis uit is, en ik mijn kinderen precies om 13.55 in bed had voor een dutje.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik ben om gisteren om 13:00 snel boodschappen gaan doen, in quali-trim door de Jumbo heen geraced en zat om 13:55 op de bank...Toen nog maar even gaan schoffelenPWM schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:34:
Wel heel lekker overigens dat mijn vrouw het huis uit is, en ik mijn kinderen precies om 13.55 in bed had voor een dutje.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ja maar ronduit irritant als je geen leven hebt, wat moet ik nu in vredesnaam de hele dag gaan doen?Erapaz schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:10:
F1 's nachts / 's avonds of 's ochtends vroeg is zoveel beter dan midden op de dag. Je kunt gewoon de rest van de dag andere dingen doen i.p.v. dat je je hele zondag kwijt bent.

https://wren.co/join/Devian
Rondjes canada rijden in F1 2015? Posten in het canada topic op GoT? Op youtube f1 filmpjes kijken?Devian schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:22:
[...]
Ja maar ronduit irritant als je geen leven hebt, wat moet ik nu in vredesnaam de hele dag gaan doen?![]()
Andere mensen advies geven op internet over hoe ze hun zondag kunnen besteden
Beetje Project CARS, Assetto Corsa, iRacing doen?Devian schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:22:
[...]
Ja maar ronduit irritant als je geen leven hebt, wat moet ik nu in vredesnaam de hele dag gaan doen?![]()
Ach mannen gewoon naar Olav Mol blijven kijken, die is veel leuker en weet ook veel meer te vertellen.ATS schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:19:
[...]
Het valt me op dat ze dat sowieso de laatste tijd zijn: erg rommelig. Helaas, ze waren vaak erg leuk, maar tegenwoordig vind ik ze de tijd niet meer waard.

never argue with a moderator, he will shut your account down.
Nu het EK aan de gang is, merk je wel hoeveel verschil er nog zit tussen Mol en andere Nederlandse commentatoren. Man man man wat een begrafenisstemming bij veel van die wedstrijdenSpeedster schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:44:
[...]
Ach mannen gewoon naar Olav Mol blijven kijken, die is veel leuker en weet ook veel meer te vertellen.

Nee, dan is Mol nog best prima. En verder beweert niemand dat ie leuker is of meer te vertellen heeft, dat vul je nu zelf in.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2016 11:05 ]
Dat komt er van als je niet gekwalificeerd bent voor het kampioenschap he...Martinspire schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:01:
[...]
Nu het EK aan de gang is, merk je wel hoeveel verschil er nog zit tussen Mol en andere Nederlandse commentatoren. Man man man wat een begrafenisstemming bij veel van die wedstrijden

Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Vanavond lekker F1 kijken, zin in. Ik hoop op P4 voor Max, dat is denk ik het uiterst haalbare. ROS en HAM gaan er als een raket vandoor, RIC is nog wel een tandje sneller dan Max, als hij de Ferrari's voor kan blijven zou het geweldig zijn.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat is anders al jaren zo. Ik kijk in NL voetbal zeker niet voor het denderende commentaar. Overigens kijk ik sowieso niet veel voetbal, mijn passie ligt bij F1 en daar doet Mol het gewoon prima.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:05:
[...]
Dat komt er van als je niet gekwalificeerd bent voor het kampioenschap he...
Ondertussen wordt er interessante informatie gegeven over van alles. Ik hou er wel van.
Hell, al zou die camera alleen op en neer lopen in de paddock dan vind ik het nog boeiend om te zien.
[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 12-06-2016 11:09 ]
Ik denk ook niet dat RB veel risico's willen nemen met de pits tactieken voor Riciardo. Ook al waren ze in Barcelona gewoon Vettel aan het na-apen.Arfman schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:05:
Heerlijk rustig op het werk zonder dat EK geneuzel
Vanavond lekker F1 kijken, zin in. Ik hoop op P4 voor Max, dat is denk ik het uiterst haalbare. ROS en HAM gaan er als een raket vandoor, RIC is nog wel een tandje sneller dan Max, als hij de Ferrari's voor kan blijven zou het geweldig zijn.
Na-apen?? Dat heet reageren en inspelen op wat er tijdens een wedstrijd gebeurt.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:08:
[...]
Ik denk ook niet dat RB veel risico's willen nemen met de pits tactieken voor Riciardo. Ook al waren ze in Barcelona gewoon Vettel aan het na-apen.
Voor mij is het een halfuurtje genieten van heel veel en niets.. Van mij mag Ted ook nog wel ergens een blokje de diepte ingaan. (maar daar gewoon een eigen kwartiertje voor krijgen in de pre-show)StealthyPeanut schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:07:
De notebook van gisteren was wat rommelig, maar liever dat dan een studio uitzending. Je krijgt echt een idee hoe het er in de paddock uitziet. Sommige coureurs krijgen tig camera's in hun gezicht gedrukt (HAM) en andere zitten relaxed met vrienden en familie wat ga drinken. Leuk om een programma te zien dat niet volledig scripted is en waar nog ruimte is om random met bekende of kenners een gesprek aan te gaan.
Ondertussen wordt er interessante informatie gegeven over van alles. Ik hou er wel van.
Hell, al zou die camera alleen op en neer lopen in de paddock dan vind ik het nog boeiend om te zien.
Suggestie voor het vullen van deze zondag.. : De notebook op 7:30, daar heeft ted het over de race in spanje en dat Ferrari (RAI?) daar een achtervleugel had die behoorlijk flexibel leek te zijn. (hij schijnt er tijdens de pre-show mogelijk op terug te komen... Maar zou hier genoeg stof moeten kunnen geven voor het algemene f1 topic?
Het lijkt trouwens wel een vochtige (light rain) race te worden met een temperatuur van een graad of 12..
Slicks zullen heus wel kunnen, maar bandentemperatuur op peil houden zal een uitdaging zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 12-06-2016 11:27 ]
Die 2 hebben denk ik een leuke chemie samen en meer dan voldoende kennis in huis van heel het wereldje en ze kennen ook zo een beetje iedereen daar, dus gewoon aanspreken en maar zien wat iemand te vertellen heeft.
Brundle vond ik ook altijd tof op de grid met voorkruipen en lekker brutaal en alles, maar zo een item lijkt me niet heel wat voor Ted; misschien wel voor Will. Geen idee overigens of die wellicht al zoiets doet; ik zie hem eigenlijk alleen af en toe in filmpjes voorbij komen na een GP.
Heeft die ook een eigen item wat elke GP erop is?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja dat bedoelde ik dus. Ik vond het heel logisch van RB om Ricciardo dezelfde strategie te laten volgen als Vettel alleen dacht Ricciardo zelf er achteraf blijkbaar anders over. Maar ja achteraf is alles veel makkelijker.StealthyPeanut schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:10:
[...]
Na-apen?? Dat heet reageren en inspelen op wat er tijdens een wedstrijd gebeurt.
Er is naar mijn mening wel echt te lang gewacht om RIC binnen te halen, anders was hij gewoon voor VET weer op de baan gekomen.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:42:
[...]
Ja dat bedoelde ik dus. Ik vond het heel logisch van RB om Ricciardo dezelfde strategie te laten volgen als Vettel alleen dacht Ricciardo zelf er achteraf blijkbaar anders over. Maar ja achteraf is alles veel makkelijker.
Ik zou Sierd de Vos wel een F1 wedstrijd horen becommentariëren.Martinspire schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:01:
[...]
Nu het EK aan de gang is, merk je wel hoeveel verschil er nog zit tussen Mol en andere Nederlandse commentatoren. Man man man wat een begrafenisstemming bij veel van die wedstrijden
Nee, dan is Mol nog best prima. En verder beweert niemand dat ie leuker is of meer te vertellen heeft, dat vul je nu zelf in.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan had hij nu al 3 restaurants genoemd waar je kan eten na de raceQuad schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:20:
[...]
Ik zou Sierd de Vos wel een F1 wedstrijd horen becommentariëren.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik denk niet dat ze dat bij Red Bull zomaar aan de grote klok hangen.Pierre schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:26:
Lees op Twitter dat Max een 1 stopper gaat doen ?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dan moet je linken naar de bron of zeggen waar je het vandaan hebt, dan kunnen wij je wel melden hoe betrouwbaar het isPierre schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:28:
Nope daarom ook dat ? er achter
Goedenavond, dames en heren, van harte welkom op het circuit Villeneuve in Canada. Villeneuve, dat betekent 'negende dorp' en ik kan u vertellen dat er precies 10 dorpen rondom het circuit liggen. Waar komt dan dat tiende dorp vandaan? De eigenaar van het circuit wilde namelijk een restaurant openen. Dat restaurant heet 'in de zevende hemel', hij had er waarschijnlijk al zes versleten. Nou, dat restaurant dus, dat staat bekend om zijn geweldige streekspecialiteiten. Als u er ooit bent, bestel dan het geroosterde lam, typisch van deze streek. Om dat restaurant neer te zetten, moest hij, die eigenaar dus, die trouwens ook zes vliegtuigen heeft, een ontheffing vragen. Dat hoeft niet als het in een buitengebied is. Daarom heeft hij dus in the middle of nowhere, zoals ze hier zeggen, een terrein gekocht en een restaurant gekocht. Dat werd zó succesvol, dat er huisjes naast gezet werden. En zo werd het dus het tiende dorp.Quad schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:20:
[...]
Ik zou Sierd de Vos wel een F1 wedstrijd horen becommentariëren.
We zitten in ronde 7, Verstappen ligt voorop. Verstappen, dat is trouwens ook wel een leuk verhaal, komt uit België, maar omdat zijn vader Nederlander is..........
Ja, ik zie het wel zitten!
...
2x Soft; 2x SS; 7x US
Voor de race hebben ze alleen nog 2x Soft en 1x US. En de US waar ze op starten.
Je moet 70 rondjes. US en SS doen naar verwachting 20-25 rondjes (vanwege de lage temp). En Softs kunnen 50+
Dus bij de 1e pitstop naar Softs, en dan de race uitrijden.
Vettel heeft nog een soft, een SS en 2 US.
Ham. heeft nog 1 van elk.
ROS heeft nog 2x Soft en 1 US.
Vettel en Hamilton kunnen dus kiezen voor een 2 stops.
Rosberg zit ook vast aan een 1 stops.
En dat is als het droog blijft natuurlijk.
[ Voor 20% gewijzigd door Bart-Willem op 12-06-2016 13:01 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
We gaan het zien! Nog 7 uur!
Lijkt me voor deze race niet handig. Voor een 2 stopper zit je toch redelijk aan de grens van wat je kan halen met de zachtere banden. Dan wil je geen setje waar al 5 rondes op gereden is.ATS schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:02:
Ze kunnen natuurlijk, afhankelijk van hoe lang die banden gebruikt zijn en of ze flatspots hebben, ook ervoor kiezen om een setje gebruikte banden om te leggen. Dat geeft wellicht weer meer opties.
Misschien als ze voor een 1 stopper gaan en er achter komen dat ze het niet halen. Of als alles in de war wordt gestuurd door regen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FxEGOZdFils]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EjXoRBZyXKA]
Had ze al gekeken, maar vooral het laatste stukje van het eerste deel vond ik typerend. Ik betrap mezelf ook op een soort teleurstelling weer gister bij de Q als ik Max toch een aardig stuk verwijderd zie van Daniel. Echter is dat totaal onrealistisch, als je bekijkt dat hij zich moet meten met een van de beste qualifiers op de grid in een auto waar die momenteel z'n derde weekend mee rijdt.
Hij doet het gewoon goed.
Net als TED wat verdieping in tech en rijderskwaliteiten..
SAI krijgt in deel 2 trouwens een flinke veeg uit de pan.
ook maar even de vrijdag filmpjes kijken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q5HNWT9oUV0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=D2s16EBQTq0]
[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 12-06-2016 13:46 ]
...
Je ziet ook echter wel, dat Ric ook flink aan het stampen is, misschien zelfs net over het randje omdat hij nog even de muur toucheerde. Waarschijnlijk helpt het Ric ook weer een beetje vooruit, nu die op de broek wordt gezeten door Max. En ik denk best dat tegen het einde van het seizoen Max wel eens een keertje een qualifying kan pakken. Vorig seizoen ging dit ook beter tegen het einde van het seizoen.Bosmonster schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:41:
[...]
...Ik betrap mezelf ook op een soort teleurstelling weer gister bij de Q als ik Max toch een aardig stuk verwijderd zie van Daniel. ...
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Verwijderd
Daar zit inderdaad wat meer structuur in.Speedster schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:44:
Ach mannen gewoon naar Olav Mol blijven kijken, die is veel leuker en weet ook veel meer te vertellen.
Gelukkig daarachter een compact veld maar zou niet weten wie hier nog kan verrassen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wordt wel nog spannend wie derde gaat worden. Tussen de Bull's en de Ferrari'sPhusebox schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:17:
De regen in Canada komt pas na de race dus ik denk dat het vrij saai zal worden qua uitslag. 1 stopper en de 2 Mercs die toch flink gaan uitlopen.
Gelukkig daarachter een compact veld maar zou niet weten wie hier nog kan verrassen?
In de filmpjes van Peter Winsor krijgt Sainz helemaal geen veeg uit de pan?! Ik hoor voornamelijk positieve dingen over hem van Peter...nachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:45:
Ah de auto filmpjes van Peter Winsor.. (wat ik even vergeten..)
Net als TED wat verdieping in tech en rijderskwaliteiten..
SAI krijgt in deel 2 trouwens een flinke veeg uit de pan.
ook maar even de vrijdag filmpjes kijken.
[video]
[video]
Hij zegt in het filmpje van zaterdag dat hij vrij negatief uitlaat over Sainz, een goede coureur vind. Maar teveel leunt op zijn reactie, en niet z'n fundamentals of iets dergelijks.Adlermann schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:37:
[...]
In de filmpjes van Peter Winsor krijgt Sainz helemaal geen veeg uit de pan?! Ik hoor voornamelijk positieve dingen over hem van Peter...
...
Reserve Piet Pellenboer aan het worden?Phusebox schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:17:
De regen in Canada komt pas na de race dus ik denk dat het vrij saai zal worden qua uitslag. 1 stopper en de 2 Mercs die toch flink gaan uitlopen.
Ik zie links en rechts namelijk allemaal verschillende meldingen dus zou daar nog niet zo zeker van zijn.
Laten we het gewoon gaan zien!
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
aah die filmpjes hierboven waren van vrijdag dus ;PLuxicon schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:44:
[...]
Hij zegt in het filmpje van zaterdag dat hij vrij negatief uitlaat over Sainz, een goede coureur vind. Maar teveel leunt op zijn reactie, en niet z'n fundamentals of iets dergelijks.
Ja ok, dan heb ik niets gezegd
zaterdag GP 2/2 filmpje [video] vanaf 0:53Adlermann schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:37:
[...]
In de filmpjes van Peter Winsor krijgt Sainz helemaal geen veeg uit de pan?! Ik hoor voornamelijk positieve dingen over hem van Peter...
Niet verrast dat Carlos de muur raakt. Hij is slachtoffer van eigen talent in het beheersen van de auto. Hij reageert nu te vaak wat er met de auto gebeurd i.p.v. dat hij op situaties anticipeert en in controle blijft.
Hij laat de basis te vaak liggen zodat hij die "carcontrol" niet nodig heeft. Hij is niet on top of it, terwijl hij nu te vaak moet reageren op..
Inderdaad, afwachten maar.Saffie_time schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:53:
[...]
Reserve Piet Pellenboer aan het worden?
Ik zie links en rechts namelijk allemaal verschillende meldingen dus zou daar nog niet zo zeker van zijn.
Laten we het gewoon gaan zien!
Voor wie toch wat wolkjes wil zien bewegen en om zo misschien de tijd te kunnen doden tot de race start;
http://www.accuweather.co...l/h2k/weather-radar/56186
Testing, one, two ...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

[bron: Petr Hlawiczka]
Testing, one, two ...
De vraag is niet of ik bitterballen ga eten vandaag, maar of ze lang genoeg in de verpakking blijven tot aan de grand prix
En uiteraard tijdens de start een wodka-red bull
Lekker bitterballen! Dat is bij mij standaard recept tijdens NASCAR (ook vanavond, 19:00)Adlermann schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:23:
[...]
De vraag is niet of ik bitterballen ga eten vandaag, maar of ze lang genoeg in de verpakking blijven tot aan de grand prix
Revised pit entry line & Updated pit entry drawing

[bron: Petr Hlawiczka]
Testing, one, two ...
Meen je dat?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Vind ochtendraces het fijnst, dan heb je nog de gehele zondag voor je.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
YouTube: How I Met Your Mother - The Sensory Deprivator 5000ATS schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:09:
Normaal vind ik het wel fijn, maar dit weekend komt het me net beroerd uit: ik zit vannavond in het vliegtuig. Grrr... Dat wordt straks afmelden hier en pas in de loop van de week als ik het terug heb kunnen kijken weer terugkomen (en weer andere nieuwsbronnen lezen). Steeds lastiger nu de MSM ook F1 en Max ontdekt hebben. Nu zie je zelfs qualliresultaten in de headlines bij de NOS staan...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Vandaag sinds lange tijd weer een race met commentaar van Olaf, normaal kijk ik altijd RTL Duitsland en heb ik Sky op de laptop aan staan. Benieuwd of Olaf mij weet te boeien....
https://www.reddit.com/r/...its_raining_at_the_track/pilskes schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:18:
Nog updates van het weer in Canada? Hoop eigenlijk op een buitje voor de start en 2 of 3 tijdens de race. Eens kijken of Max vandaag weer een goede race kan neerzetten.
Zo te zien is het nu sporadisch aan het regenen, al is het lichte regen.
Dus kans op een vochtige start zonder safety car, kans op intermediate start (goed voor max, die extra rondes op z'n banden heeft staan), en uiteraard kans op wisselende omstandigheden. Vooralsnog lijkt het er niet op dat het volle bak gaat regenen.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Olaf?pilskes schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:18:
Nog updates van het weer in Canada? Hoop eigenlijk op een buitje voor de start en 2 of 3 tijdens de race. Eens kijken of Max vandaag weer een goede race kan neerzetten.
Vandaag sinds lange tijd weer een race met commentaar van Olaf, normaal kijk ik altijd RTL Duitsland en heb ik Sky op de laptop aan staan. Benieuwd of Olaf mij weet te boeien....
Bij mij is het al sinds ik klein ben ice-tea en paprika chips. Tegenwoordig is het ook wel eens af en toe een pintje biertje.Adlermann schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:23:
[...]
"Regen,druppels, droog , regen druppels droog maar heeeel koud met wind en 11 graden. GP Canada onvoorspelbaar,..mooi!"
Qua temperatuur voelt Olaf zich nu meer thuis in Canada dan Olav (Of is het als Olav?).pilskes schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:02:
[...]
Doet die sneeuwpop van Frozen de commentaar niet meer dan??
PSN: IS_DJ
Samsung Flip 7
Dat liet hij gisteren al doorschemeren idd, en terecht ook.Wognummer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:10:
Geen idee of ie al gepost is maar
http://www.nu.nl/formule-...t-verwachtingen-hoog.html
Samsung Flip 7
5e startplek is prima kijken hoe de race verloopt spannend
Verwijderd
Ja, zeker als je ook nog meeneemt dat het ene live is een het andere een item waar meer tijd in gestoken kan worden. Met notities in de hand moet je toch verder kunnen komen.Speedster schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:47:
Meen je dat?
Mol bashen is alweer een tijdje salonfähig, maar men vergeet doorgaans dat iedereen die zijn stokje mocht overnemen er veel minder van bakte.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 18:29 ]
Samsung Flip 7
Kvyat heeft ook al een penalty. Dat wordt een inhaalrace voor de TR.dave1972 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:29:
Sainz levert 5 plaatsen in ivm wissel versnellingsbak
...
Bij 1 pitstop staat 21 man, 2 mensen puur op de uitkijk ( bedienen wel de groene knop om te vertrekken
Standaard onder de 3 seconden en dan dichter bij de 2 dan de 3 seconden, hele seizoen al en allebei de auto's. Wauw...
Ik had gelezen dat hun pitstop team ook is gaan consulten in een ziekenhuis. Aangezien bij kritische bevallingen er ook veel man op een klein oppervlakte moet werken en dat het belangrijk is dat iedereen exact zijn rol kent.Humma Kavula schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:55:
Die analyse op Sky van de pitstops van williams was wel vet.
Bij 1 pitstop staat 21 man, 2 mensen puur op de uitkijk ( bedienen wel de groene knop om te vertrekken), 1 mannetje die alleen maar de achtervleugel met handschoentjes schoonpoetst, wat mechanische aanpassingen en veel trainen.
Standaard onder de 3 seconden en dan dichter bij de 2 dan de 3 seconden, hele seizoen al en allebei de auto's. Wauw...
Kunnen ze dat ook andersom doen? Krijg je straks een bevalling in 2,8secsw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:00:
[...]
Ik had gelezen dat hun pitstop team ook is gaan consulten in een ziekenhuis. Aangezien bij kritische bevallingen er ook veel man op een klein oppervlakte moet werken en dat het belangrijk is dat iedereen exact zijn rol kent.
Zou mooi voor mijn zus zijn geweest. Dat was een bevalling van 52 uurRocketKoen schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:11:
[...]
Kunnen ze dat ook andersom doen? Krijg je straks een bevalling in 2,8sec

Ziet er koud uit..
Alle schermen(3+1) en vensters (7) en tabbladen (17) staan weer klaar..
...
Ik vind het wel een beetje jammer voor Saintz. Ben geen fan van de man maar hij verdient meer dan een 20e plek. Voordeel is wel dat hij nu kan laten zie of hij wel kan inhalen.Hippocampus schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:27:
SAI naar plek 20 vanwege een versnellingsbak.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Als de FIA dat goedkeurt wel, maar ik heb er tot nu toe nog niets over gehoord.Vos schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:37:
Hoe zit het nou met de auto van Ricciardo, stel het contact met de muur heeft iets beschadigd. Normaal mag je niks meer aanpassen na de kwalificatie, maar als het om veiligheid gaat wel?
De auto mag niet meer aangeraakt worden door de monteurs. Het is dus duimen voor hem dat de boel heel blijft.Vos schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:37:
Hoe zit het nou met de auto van Ricciardo, stel het contact met de muur heeft iets beschadigd. Normaal mag je niks meer aanpassen na de kwalificatie, maar als het om veiligheid gaat wel?
"When you grow up your heart dies"
Zover ik weet mag je er niets meer aan doen. De monteurs mogen vast wel optisch kijken. Als er wat aan de hand is kan je ervoor kiezen om vanuit de pit te starten. Dan mag je wel aan de auto sleutelen alleen start je dan achteraan.Vos schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:37:
"It took a pretty big [hit] yesterday as well, and it held up. We’ll see. It felt a bit buckled, the car wobbled a bit as I crossed the line. I’m sure the FIA will let us change parts if we need to if they look a bit worse for wear."
Maar we hebben niks gehoord, dus zal wel meevallen.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 12-06-2016 19:40 ]
"When you grow up your heart dies"
...
Als het zo is hoop ik op twee Mercedessen die niet verder kunnenLuxicon schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:42:
Wat denken jullie, crashes in de eerste bochten?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hoe dan ook, als er gesleuteld moet worden omdat de auto schade heeft, is de optie om dat te doen, aar start je vanuit de pits. Het zou anders niet eerlijk zijn naar de rest van het veld, toch?Vos schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:40:
Zal zijn woorden nog even herhalen:
"It took a pretty big [hit] yesterday as well, and it held up. We’ll see. It felt a bit buckled, the car wobbled a bit as I crossed the line. I’m sure the FIA will let us change parts if we need to if they look a bit worse for wear."
Maar we hebben niks gehoord, dus zal wel meevallen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1