"When you grow up your heart dies"
Het zal er waarschijnlijk aan gelegen hebben hoe dat hij de muur geraakt heeft.ctrlaltdelbe schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:34:
Ik heb andere auto's al harder contact zien maken met die muur in de quali's (kan er nu even niet meer op komen wie het was), zonder dat er iets brak. Het lijkt erop dat de ophanging van Toro Rosso / Red Bull toch anders met zo'n klappers omgaan (cf. Verstappen).
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Flickr PSN ID= cheironnl
Het hangt er vooral vanaf onder welke hoek je de muur raakt.ctrlaltdelbe schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:34:
Ik heb andere auto's al harder contact zien maken met die muur in de quali's (kan er nu even niet meer op komen wie het was), zonder dat er iets brak. Het lijkt erop dat de ophanging van Toro Rosso / Red Bull toch anders met zo'n klappers omgaan (cf. Verstappen).
Bensimpel
Positieve meneer
Nee idd, in Monaco hadden ze het zo opgeruimd..cheiron schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:34:
Echt heel vlot en professioneel vind ik deze ruiming er niet uitzien trouwens..
😆 - Denk ook eens om ;)
Jammer voor Carlos!
Heb ze wel eens sneller zien gaan. Monaco is wat dat betreft geweldig.cheiron schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:34:
Echt heel vlot en professioneel vind ik deze ruiming er niet uitzien trouwens..
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/741685000567988224
let op de gif.
De marshals van Monaco staan dan ook bekend om hen efficiëntie.Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:35:
[...]
Nee idd, in Monaco hadden ze het zo opgeruimd..
Ja klopt. Want zij werken ook op Le Manssw3ex schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:36:
[...]
De marshals van Monaco staan dan ook bekend om hen efficiëntie.
doe jij is heel gauw afkloppen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
...
Training zegt niets. Maar hij zit nu na 3 weekenden op 0.2 van RIC die al 60x heeft gereden voor het team. PrimaJackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:42:
Yeey VES sneller in de training blablabla en RIC lacht weer als laatst zo.
Toch is het verschil een stuk kleiner dan vorig jaar volgens mij. Ziet er best goed uit zo, binnen de seconde voor veel coureurs.
...
Ja en? Er stond toen alleen nog maar een snelle tijd van Kvyat.Tethtoril schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:39:
Zie op Live Timing dat Carlos 2 purples had voor hij die muur raakte..
[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 11-06-2016 19:47 ]
Het kan ook maar zo P1 worden als hij heel veel mazzel heeft maar P10 is ook nog mogelijk.Goron schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:47:
Wordt nog spannend met de Williams erbij, kan zomaar P8 worden voor Verstappen als hij pech heeft
Nou ja ik verwacht niet dat McLaren of FI sneller zijnsjaool schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:48:
[...]
Het kan ook maar zo P1 worden als hij heel veel mazzel heeft maar P10 is ook nog mogelijk.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 11-06-2016 19:50 ]
.. Als het morgen regent kan hij z'n kunstje herhalen van een paar jaar geleden..sw3ex schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:49:
Jammer van Button.
verdomme.. doe dat is niet..Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:50:
VES wil persee RIC beaten en gaat te ver een rijdt de muur in zo.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Of niet.Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:50:
VES wil persee RIC beaten en gaat te ver en rijdt de muur in zo.
Bensimpel
Positieve meneer
Afkloppen!Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:50:
VES wil persee RIC beaten en gaat te ver een rijdt de muur in zo.
😆 - Denk ook eens om ;)
There I said it
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik denk niet dat hij deze keer de auto heeft om eerst nog even als laatste terug te komen. Maar met regen wie weet...Tethtoril schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:50:
[...]
.. Als het morgen regent kan hij z'n kunstje herhalen van een paar kaar geleden..
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Met al de fouten die Kvyat de laatste tijd maakt denk ik dat hij toch eerst zal mogen vertrekken.Racing_Reporter schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:53:
Nice om weer een McLaren in de top 10 te zien op een power trackJammer dat Sainz zo aan het overdriven is, tot dat punt leek hij de snellere van de twee. Dat gaat hem z'n stoeltje kosten als hij zo doorgaat. Hulkenberg ook netjes, terwijl Ricciardo de enige is die de Mercs nog een béétje kan volgen. Verstappen gaat het op deze manier niet winnen in Q3, maar ben benieuwd hoe ver ie komt
Bensimpel
Positieve meneer
Nouja, sainz is wel positief bezig hoor, gaan niet voor niks geruchten om dat hij mischien volgend jaar naar een beter team kan gaan.Racing_Reporter schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:53:
Nice om weer een McLaren in de top 10 te zien op een power trackJammer dat Sainz zo aan het overdriven is, tot dat punt leek hij de snellere van de twee. Dat gaat hem z'n stoeltje kosten als hij zo doorgaat. Hulkenberg ook netjes, terwijl Ricciardo de enige is die de Mercs nog een béétje kan volgen. Verstappen gaat het op deze manier niet winnen in Q3, maar ben benieuwd hoe ver ie komt
😆 - Denk ook eens om ;)
Zou je denken? Hij zit weer op z'n oude plek en in Monaco kon hij er niks aan doen (al moet hij echt leren z'n grote mond te houden, hij valt z'n teams te regelmatig af wmb)sw3ex schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:54:
[...]
Met al de fouten die Kvyat de laatste tijd maakt denk ik dat hij toch eerst zal mogen vertrekken.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hij heeft toch de aanraking toen veroorzaakt?Racing_Reporter schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:55:
[...]
Zou je denken? Hij zit weer op z'n oude plek en in Monaco kon hij er niks aan doen (al moet hij echt leren z'n grote mond te houden, hij valt z'n teams te regelmatig af wmb)
HamiltonHackus schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:56:
Wie pakt pole zo ?
Sowieso schrijf je zo!
Bensimpel
Positieve meneer
In monaco kon kyvat er niks aan doen?! Heb je de race wel gezien? Hij heeft niet meer niks een grid penalty..Racing_Reporter schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:55:
[...]
Zou je denken? Hij zit weer op z'n oude plek en in Monaco kon hij er niks aan doen (al moet hij echt leren z'n grote mond te houden, hij valt z'n teams te regelmatig af wmb)
😆 - Denk ook eens om ;)
HAM ROS RIC VES BOTHackus schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:56:
Wie pakt pole zo ?
Ik zie Carlos de eerste twee jaar nog niet bij een ander team aan de slag gaan. Die zit voorlopig goed bij Toro Rosso. Tost is nog steeds heel tevreden over hem.Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:55:
[...]
Nouja, sainz is wel positief bezig hoor, gaan niet voor niks geruchten om dat hij mischien volgend jaar naar een beter team kan gaan.
SAI grappenmakerThis is what Carlos Sainz had to say after crashing out of Q2...
“I’m perfect [health-wise]. If it’s a wall, you don’t mind so much hitting the Wall of Champions, but it’s still not a good feeling. I was doing a very quick lap, risking a lot because we saw from Q1 that what the Mercedes engines do, we don’t have it.
“In P3 I was P7 pretty easy, and I say, ‘OK, I need to give a bit extra now’, and I went for it. Sometimes it happens where it turns the right way and you are the hero because you are in Q3, but this time it didn’t and I am a bit disappointed, but it’s like that.
“The car is not in the bets place possible, but I’m confident the mechanics can turn it around. I am sorry for them because I have given them an extra job.”
door Pirelli vertaalt naar het engels..
“If there’s a wall you don’t mind hitting, it’s the wall of champions.”
[ Voor 8% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 19:59 ]
Daar teken ik voor
Ik had het over z'n pech dat de auto stilviel. Maar die crash was inderdaad bout.
Los, als in net zoals hij net z'n remmen op hun falie gaf bedoel je?Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:55:
Ik denk dat Max het nu met kwalificeren wel geleerd heeft.. wel snelle tijden maar geen risico en geen top 3 tijden, helemaal niet nodig. En nu in Q3 veilig een top 6 tijd en dan alle remmen los!!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jep gezien en ik dacht dat hij weer in fout was. Maar ik zal er waarschijnlijk naast hebben gezeten.Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:57:
[...]
In monaco kon kyvat er niks aan doen?! Heb je de race wel gezien? Hij heeft niet meer niks een grid penalty..
[ Voor 89% gewijzigd door nadroJ op 11-06-2016 20:01 ]
Sowieso schrijf je zo!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
IkFiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:01:
Wow, wie had die 1.12.8 voorspeld...?
Ik zei 1.12 hoog
.. Ik nietFiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:01:
Wow, wie had die 1.12.8 voorspeld...?
Dat was close!RoD schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:02:
Oei, VET raakt de muur. Klein beetje, maar toch. Dat gaat nog een rol spelen denk ik.
[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 11-06-2016 20:04 ]
Gebeurt toch wel? En anders is het om nieuwe banden over te houden voor de race.spartacusNLD schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:03:
waarom tijdens qwali geen banden wisselen als tijdens de race?
...
Bensimpel
Positieve meneer
hahaha, of Ham in de muur aubRoyK schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:04:
En nu met bakken uit de hemel regen aub.. dan kunnen we afvlaggen met Max op 3
😆 - Denk ook eens om ;)
Omdat ze moeten bijtanken en dat mag alleen in de pit boxspartacusNLD schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:03:
waarom tijdens qwali geen banden wisselen als tijdens de race? (als je weet dat je meteen weer door wil)
wat zou dat uitmaken gaat max die 12.8 verbeteren?

Dat denk ik niet, in de race zijn de rondetijden ook een stukje langzamer.RoD schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:05:
Die muur...Zouden ze tijdens de race ook telkens zo dicht langs de muur schrapen? Kan het me toch bijna niet voorstellen dat het al die ronden goed gaat, als ze zo op het scherp van de snede rijden.
Bensimpel
Positieve meneer
Maakt helemaal niks uit, maar toch zou ik dat graag willen zienspartacusNLD schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:05:
[...]
wat zou dat uitmaken gaat max die 12.8 verbeteren?
😆 - Denk ook eens om ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tethtoril op 11-06-2016 20:09 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1