Montreal met regen moet ik altijd denken aan Button..
Sainz heeft inderdaad een erg goed weekend tot nu toe. P7 of 8 moet hem wel lukken.friggler schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:28:
[...]
Mijn top 7:
1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Verstappen
5. Ricciardo
6. Raikkonen
7. Sainz
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Waarom zo laag? Hij heeft tot nu toe 4, 4 en 2e gestaan. Zonder gekkigheid is de 6e plaats het laagst realistische scenario denk ik, achter Ricciardo, de Ferrari's en de Mercedessen.Cubic X schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:26:
Ik zet Ricciardo op 5 en Verstappen op 7 voor de kwalificatie.
Dat is al eens voorgekomen. De eerste die de tijd zet staat dan voor op de grid.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Bensimpel
Positieve meneer
Als het Renault echt tegen zit, gaat Palmer ook in de vangrail tijdens de quali..
Wie zou de vervanger van Mag kunnen zijn mocht die niet meer mogen racen?
😆 - Denk ook eens om ;)
Nog niemand zijn auto in 'The Wall of Champions' afgeschreven.. Even wachten op Q..
Esteban OconBensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:45:
Als het Renault echt tegen zit, gaat Palmer ook in de vangrail tijdens de quali..
Die uitgeleend is van Mercedes.
F3-kampioen in het jaar van Verstappen
Regerend GP3 kampioen
[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 11-06-2016 18:47 ]
Niets tegen Kevin.. maar Ocon zou machtig zijn..Ryur schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:46:
[...]
Esteban Ocon
Die uitgeleend is van Mercedes.
F3-kampioen in het jaar van Verstappen
Regerend GP3 kampioen
Ik gun het hem wel ja. Vooral omdat hij (volgens mij) met zijn huidige keuze in de carrière, DTM dus, zijn toekomst kapot maaktTethtoril schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:48:
[...]
Niets tegen Kevin.. maar Ocon zou machtig zijn..
Hoop dat Ocon net zo verbaasd dan als Stoffel, en daardoor weer kans heeft op F1 plekje.
Vinden jullie die curbs ook niet erg lomp soms? Is dat echt nodig? De auto's krijgen daar echt flinke klappen en ook gevaar op het raken van muren, net als in Monaco (met die curbs).
...
Niemand denk ik?Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:45:
-
Je kiest ervoor de curbs vol te nemen .. je HOEFT het niet als je op veilig wil..Luxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:53:
Vinden jullie die curbs ook niet erg lomp soms? Is dat echt nodig? De auto's krijgen daar echt flinke klappen en ook gevaar op het raken van muren, net als in Monaco (met die curbs).
Iemand op gele band tijdens Q1 denken jullie?
Dat zal wel, maar kunnen ze niet wat minder hoog?Tethtoril schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:55:
[...]
Je kiest ervoor de curbs vol te nemen .. je HOEFT het niet als je op veilig wil..
...
Ja, dat kanLuxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:58:
[...]
Dat zal wel, maar kunnen ze niet wat minder hoog?
Dat kan, maar dan kun je de chicanes gewoon rechtdoor rijden, het is een afweging, je wilt het mogelijk maken dat ze eroverheen gaan, maar het moet wel iets van last/risico gevenLuxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:58:
[...]
Dat zal wel, maar kunnen ze niet wat minder hoog?
Oke, dat is dus de afweging, dat vroeg ik mij af. Het ziet er uit als vragen om crashes (die muur te gaan rammen).Polbeer91 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:59:
[...]
Dat kan, maar dan kun je de chicanes gewoon rechtdoor rijden, het is een afweging, je wilt het mogelijk maken dat ze eroverheen gaan, maar het moet wel iets van last/risico geven
...
Haryanto verliest onderdelen en mist gelijk de bocht
Zo, snelle tijd van Rosberg. Dacht ik.. omdat ik net de 3e vrije training zag en daar was Vettel het snelst voor zover ik kon zien.
[ Voor 64% gewijzigd door Luxicon op 11-06-2016 19:05 ]
...
En dat in Q1!Luxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:05:
Zo, snelle tijd van Rosberg.
Ik had dat in Q3 pas verwacht
net was het 1:13 nog wat, kan nog wel wat af.
Verstappen rijdt nu een redelijk rondje, maarja het gaat erom wat de tijd in Q1 is natuurlijk.
...
Dit is Q1Luxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:08:
Verstappen rijdt nu een redelijk rondje, maarja het gaat erom wat de tijd in Q1 is natuurlijk.
Denk zelfs 1:12 hoogTethtoril schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:07:
1:13.2 voor pole ?
Het stiertje ligt weer heel laag op de baan zo te zien.
"When you grow up your heart dies"
Niet meteen zo gek doen hè.
kijk hoeveel mensen er die bocht afgaan.. niet gek.. alles op de limiet
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat ie em maar alvast gehad heeft...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De tijden zitten wel mooi dicht op elkaar.
...
Kvyat, het zal toch niet.
Edit: Nee, hij red het
Edit: Nee, hij red het
[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 11-06-2016 19:14 ]
En dat was bijna weer een Renault in de muur...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou... het lijkt er wel op dat Kvyat al over en uit is, alhoewel hij heeft nog drie minuten.
huh? 12e hoorsjaool schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:15:
Nou... het lijkt er wel op dat Kvyat al over en uit is, alhoewel hij heeft nog drie minuten.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Klopt. Ik loop zo'n 30 seconden achter.
Zal Haryanto niet weten dat er camera's zijn en het team kan zien wat er gebeurt is
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
HAR weer stuk.. Kunnen ze hem niet ergens op een testbaantje zetten?
Die velg kan ook bij het oud ijzer.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Beetje Flipperkast...
tokio dirft
Haryanto houdt de schade mooi beperkt daar
Wat een uitspraak op de board radio iddwontcachme schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:17:
Zal Haryanto niet weten dat er camera's zijn en het team kan zien wat er gebeurt is
Gaaf hoor die muren, geen gezeur mat tracklimits, lijnen en paaltjes enzo, hier staat de muur, zie maar hoe dichtbij je durft
wat zei HAR dan? gaf hij de schuld aan overstekend wild?
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 19:19 ]
Beperkt? Reken er maar op dat dit flink klussen wordt.Goron schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:18:
Haryanto houdt de schade mooi beperkt daar
En daarnaast volgens mij meer geluk dan wijsheid
De tijden zullen er dus niet op vooruit gaan? Toen de race in Monaco zo lang achter de SC bezig was vanaf de start, was niemand blij meer.
...
"I think I picked up something at the rear" o.i.d...
M'n Oma is een site aan het haken.
Iets in de zin van dat hij vermoed dat hij iets opgepikt heeft aan de achterkant (als ik het me goed herinner en het goed vertaal)nachtnet schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:19:
[...]
wat zei HAR dan? gaf hij de schuld aan overstekend wild?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
tijden in q1 en q2 worden steeds geschrapt.. zullen toch naar buiten gaan voor positie.Luxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:19:
De tijden zullen er dus niet op vooruit gaan? Toen de race in Monaco zo lang achter de SC bezig was vanaf de start, was niemand blij meer.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OG3dBkZo1Dw] HAR
[ Voor 20% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 19:26 ]
nee dat is wat olav er van maakte... dat zei hij niet...NielsNL schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:19:
[...]
"I think I picked up something at the rear" o.i.d...
Wow, 8 minuten geladen geplaatst, en al geblokkeerd: https://www.youtube.com/watch?v=VsjsLYPOYUsP.O. Box schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:26:
[...]
nee dat is wat olav er van maakte... dat zei hij niet...
M'n Oma is een site aan het haken.
Bye SAI
[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 11-06-2016 19:28 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
of is het wel saints?
[ Voor 82% gewijzigd door spartacusNLD op 11-06-2016 19:28 ]
Oei, Sainz. Wat gebeurde daar nou?
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ik kan mij daar zo aan ergeren dat er geen enkel F1 filmpje te vinden is online...NielsNL schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:28:
[...]
Wow, 8 minuten geladen geplaatst, en al geblokkeerd: https://www.youtube.com/watch?v=VsjsLYPOYUs
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Welcome to 'the Wall of Chamions', Carlos!
En wat als ze het niet binnen 10 minuten kunnen opruimen? Bye bye q2?
EDIT: Olav vertelde het al
EDIT: Olav vertelde het al
[ Voor 19% gewijzigd door wontcachme op 11-06-2016 19:30 ]
Jammer voor Sainz...
Sainz wil zo veel mogelijk muur raken. Nice
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zie de tijd stilstaan.wontcachme schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:29:
Klok stoptwontcachme schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:29:
In Q stopt de tijd als het stil ligt...
Dat gaat vooral moeilijk worden voor het middenveld denk ik.Ryur schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:30:
Jammer, de meeste coureurs waren bezig met hun flying lap
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Je ziet die marshals echt kijken zo van: "ja, die is kapot"
Wel mooi naast het heineken bord geparkeerd.. 
Tja kan ook niet anders met elke 2meter zo'n bord
Jammer voor sainz hoor.
Ben benieuwd wat ie nog kan morgen.
Tja kan ook niet anders met elke 2meter zo'n bord
Jammer voor sainz hoor.
Ben benieuwd wat ie nog kan morgen.
[ Voor 37% gewijzigd door Ayazis op 11-06-2016 19:33 ]
Dat wordt een inhaalrace voor Carlos. Kan hij eindelijk bewijzen dat hij het wél kan.
Dat zegt niet zoveel, omdat er maar weinig een tijd gezet hadden.RocketKoen schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:31:
Hij had paars in S1 en S2
Tikt 'm net te hard aan waardoor z'n achteras brak. Anders had hij nog wel door gekund.
dat hij het wel kan? dat heeft ie al vaker bewezen? er gaan niet zomaar super veel geruchten dat hij volgend jaar naar een beter team kan toch?sjaool schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:31:
Dat wordt een inhaalrace voor Carlos. Kan hij eindelijk bewijzen dat hij het wél kan.
Dat weten we toch wel? Knappe coureur hoor, die gaat ook nog gewoon een stap maken.sjaool schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:31:
Gaat Sainz straks weer roepen dat hij ook klaar is voor een topteam, omdat hij net zoals Max zijn auto in de muur heeft gezet?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1