GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

omdat er altijd vraag is naar wallpapers.. RIC
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 16:14 ]
Is al een keer eerder gebeurd, de eerste staat ervoor. Ook al doet 3 man dat (zoals toen gebeurde), dan is de volgorde alsnog bekend vanwege wie hem het eerst reed. Heeft ook te maken met het feit dat een baan sneller wordt tijdens de sessie.
Te vroeg nog, over 40 min weten we het pas. Ik verwacht dat RIC voor VES kwalificeert.bvk schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:18:
Op deze manier maakt VES gewoon serieus kans op pole denk ik?
[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 11-06-2016 16:20 ]
Neuh, HAM heeft eerder in een FP al een tiende sneller geredenbvk schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:18:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 8% gewijzigd door max op 11-06-2016 23:12 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

HAM rijdt al met Paars.

ook al is dit ROS
[ Voor 60% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 16:22 ]
Nou, de FP sessies zijn een (bluf)pokerspelletje voor gevorderden... Je weet nooit hoeveel brandstof er in de auto zit of welke tweaks ze nog achter de hand hebben...bvk schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:18:
Maar het is wel opvallend hoe snel de RB ineens is in de speedtrap, maar je weet niet wat Mercedes nog kan doen en wat RB nog eventueel kan doen
[ Voor 18% gewijzigd door n0pe op 11-06-2016 16:23 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vettel al weer sneller dus, wel op US.
[ Voor 25% gewijzigd door ATS op 11-06-2016 16:22 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik denk 5/6.spartacusNLD schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:22:
max 3e voorspel ik dadelijk in qwali.
Cogitationis poenam nemo patitur
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

was even bang dat Ferrari niet op stoom zou komen dit weekeinde.. Valt mee gelukkig,.
[ Voor 31% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 16:25 ]
kom op VES.. ff met die SS die tijd naar 2 verplaatsen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Beter, hij pakt nu de Ultra's...spartacusNLD schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:25:
VETgoed bezig hoor..
kom op VES.. ff met die SS die tijd naar 2 verplaatsen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
die jah
en kvyat eraf..
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
pff daar doen ze in rusland niet aan:Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:29:
Kvyat heeft wat heineken op??

Waarom moet ik bij hem toch altijd aan Fiat denken...?Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:29:
Kvyat heeft wat heineken op??
Regen net een paar minuutjes te vroeg voor Max denk ik...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Klopt. Het verval is ook marginaal dus de meeste teams zullen Ultra + Soft gebruiken. Al vraag ik me af waarom je dan niet gewoon US en SS gaat gebruiken tijdens de race voor een hele aanvallende strategie...Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:37:
Ligt het aan mij of is er echt bar weinig verschil tussen SS en US qua tijden?

Close. oh so close..
[ Voor 48% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 16:42 ]
333km/u is de tot nu hoogst genoteerde snelheid, maar er zijn wel veel wagens die 333km/u doen.
Omdat de soft er sowieso onder moet.Martinspire schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:38:
[...]
Klopt. Het verval is ook marginaal dus de meeste teams zullen Ultra + Soft gebruiken. Al vraag ik me af waarom je dan niet gewoon US en SS gaat gebruiken tijdens de race voor een hele aanvallende strategie...
Daar gaat zijn noclaim.. niet dat ie die na Monaco nog had
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
U vraagt, YouTube draait..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5JhvVZrtW7c]
[ Voor 46% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 16:55 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Denk niet dat ze doorwerken. Denk nu aan de slag & heel Q doorwerken, en de avond.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:53:
Bij het team van Renault denken ze nu ook, daar gaat onze nacht rust.
Maar verwacht niet dat ze de nacht nodig hebben
Hij corrigeert...Fiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:55:
Hij leek zelf naar links, de muur in te sturen...?
Dat was de correctie van een kleine links-rechts tankslapper, maar daar was helemaal geen ruimte meer voor.Fiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:55:
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ja omdat zijn achterkant weg gleedt. Dus wou die tegen sturen maar dan zit je al in de muur.Fiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:55:
Dat zal dan waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat hij de controle verloor, mogelijk, zoals genoemd door een klapband aan de achterkant, oid.Fiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:55:
Een andere reden zou ik zo niet kunnen verzinnen. Raar ongeluk.
Dan zou ik niet graag de monteur zijn die daar verantwoordelijk voor was...Polbeer91 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:56:
Volgens sky heeft iemand (verstond niet wie) getweet dat z'n achterband/wiel er niet goed op zat

Haters everywhere but I don’t really care
Hebben ze geen reserve-auto's meer tegenwoordig...?Bensimpel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:54:
Denk niet dat ze het nog kunnen fixen voor de quali..
NopeFiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:59:
[...]
Hebben ze geen reserve-auto's meer tegenwoordig...?
Samsung Flip 7
Je mag maar 1 auto per coureur hebben.Fiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:59:
[...]
Je mag wel reserve onderdelen bij hebben. Genoeg om een complete auto te bouwen. Maar een aantal van die onderdelen hebben een maximum aantal die je mag gebruiken.
Max had bijvoorbeeld in Monaco een reserve chasis. Maar wel met de aandrijflijn uit zijn gecrashte auto. Zo krijg je geen gridstraf.
Nee ze hebben tegenwoordig geen reserve auto's meerFiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:59:
[...]

Als ze morgen zo starten ..
Even 2 uurtjes wachten op Q
Dan is RIC pissed.nachtnet schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:06:
[afbeelding]
Dan is er maar 1 persoon waarop hij boos kan zijn en dat is zichzelf.
Heb mijn borrelnootjes vast klaarliggen voor vanavond

Renault blijft wel gaan met die tweets..Renault Sport F1 @RenaultSportF1 · 48 sec48 seconden geleden Circuit Gilles Villeneuve
Kev's car is back. Needs work.

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 17:16 ]
Het was weer training, denk dat we nog lang niet het beste hebben gezien van de Mercs.alwaysleft schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:10:
Johnny Herbert zet al zijn geld op Max Verstappen voor pole![]()
Dat zou voor de competitie en F1 erg goed zijn!
Kan iemand die banden uitleggen?nachtnet schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:06:
[afbeelding]
Het verschil tussen rood, geel en paars weet ik wel, maar niet tussen bijvoorbeeld geel-zwart en zwart-geel...
Lijkt er wel op dat Max een vrij unieke strategie had en weinig banden verbruikt heeft, vergeleken met de rest van de top 5...
Open rondje is gebruikt, dicht is nieuw.Fiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:16:
[...]
Kan iemand die banden uitleggen?
Het verschil tussen rood, geel en paars weet ik wel, maar niet tussen bijvoorbeeld geel-zwart en zwart-geel...
Lijkt er wel op dat Max een vrij unieke strategie had en weinig banden verbruikt heeft, vergeleken met de rest van de top 5...
Kan dit niet in de startpost komen ook

Een niet opgevuld rondje is een gebruikte band en het gevulde rondje is een nieuwe band.Fiber schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:16:
[...]
Kan iemand die banden uitleggen?
Beter nog: gewoon in het rode blok hieronder.
Edit: sorry, per ongeluk twee keer achter elkaar gepost

[ Voor 13% gewijzigd door friggler op 11-06-2016 17:19 ]
Dank. Dus nieuwe Super Softs, gebruikte Super Softs, nieuwe Ultra,s...friggler schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:17:
[...]
Een niet opgevuld rondje is een gebruikte band en het gevulde rondje is een nieuwe band.
En valt daar nog wat uit af te leiden? In vergelijking met de directe concurrenten...?

Bijvoorbeeld dat Max zijn Ultra Softs nog niet veel heeft gebruikt en daar dus zuinig op is of zo...?
[ Voor 26% gewijzigd door Fiber op 11-06-2016 17:32 ]
vroeger zeiden we: Rampen En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
39
En een rijdende Magnussen. Die zag er redelijk aangeslagen uit en we hebben nog niks gehoord van de medische keuring.Fietsbel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:34:
Knap werk als renault het voor elkaar krijgt om een rijdende auto te hebben voor magnussen. Vorige GP was ook al erg prijzig
Gwen je Ad-Blocker aanzetten...max schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:20:
Allemachtig zeg, Circuit Gilles Villeneuve is grote groen / geel / rode massa met die Heineken / DHL / Emirates / Rolex / Pirelli reclameborden.
Ze kunnen ook een driver change aanvragen. Als magnussen niet mag rijden om medische redenen wordt dat waarschijnlijk wel goedgekeurd.Bosmonster schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:36:
[...]
En een rijdende Magnussen. Die zag er redelijk aangeslagen uit en we hebben nog niks gehoord van de medische keuring.
Wat zijn de voorspellingen voor zondag?alwaysleft schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:12:
Het blijft droog volgens de laatste berichten tijdens kwalificatie. Mercedes dus denk ik op pole.
Mijn top 7:Cubic X schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:26:
Ik zet Ricciardo op 5 en Verstappen op 7 voor de kwalificatie.
1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Verstappen
5. Ricciardo
6. Raikkonen
7. Sainz
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1