Ves SSnachtnet schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:20:
Soft HAM US VES
Mercedes lijkt ( met nadruk op lijkt) duidelijk de beste dit weekend.
Ah ok .. maar begin wel het idee te krijgen .. dat die kontjes van de mercedes wel steeds heter worden ..Martinspire schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:20:
[...]
Hamilton + Rosberg op Soft, Verstappen en Ricciardo op SuperSoft
Goh. Had ik ook wel verwacht, best wel een powercircuit dit.alwaysleft schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:21:
Ook al is de Renault motor (oke, Tag Heuer) wel goed, Mercedes is toch beter.
Hopen dat ROS & HAM weer "boem is ho" gaan doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 10-06-2016 20:22 ]
VES toch op de rode Supersofts...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik ook, Red Bull kan vechten voor het podium. Dat is mooiRyur schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:21:
[...]
Goh. Had ik ook wel verwacht, best wel een powercircuit dit.
Ook al is de Renault motor (oke, Tag Heuer) wel goed, Mercedes is toch beter.
Beide Mercedesen boem bats in de 1e race ronde, Max p1 podium.alwaysleft schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:21:
Dit is het Canada topic, niet die van SpanjeDacuuu schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:22:
[...]
Beide Mercedesen boem bats in de 1e race ronde, Max p1 podium.
Als Max dan 'Best of the rest' wordt teken ik er voorlopig voor...alwaysleft schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:21:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
dat is Kvyat he? De commentatoren dachten dat het Verstappen was, maar dit is een Toro Rosso.
Maar inderdaad, dat is lekker op de rand, hij schampt het muurtje
Me too. 3de plek teken ik voor. Ricciardo is trouwens buiten zijn winst in 2014 nooit echt lekker gegaan in Canada. Dus acht het wel mogelijk dat hij zijn teamgenoot dit weekend verslaat.Fiber schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:24:
[...]
Als Max dan 'Best of the rest' wordt teken ik er voorlopig voor...
Voortaan eerst de foto goed bekijken voor ik deze copy-paste.. dacht al kleur klopt niet helemaal..Harrie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:25:
[...]
dat is Kvyat he? De commentatoren dachten dat het Verstappen was, maar dit is een Toro Rosso.
Maar inderdaad, dat is lekker op de rand, hij schampt het muurtje

Mercs op de US nu. Dus kijken hoe snel je kan op deze baan.
Doet Raikonen rustig aan...?
En heeft Button een snipperdag...?
Seconde sneller dan MaxRocketKoen schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:29:
Mercs op de US nu. Dus kijken hoe snel je kan op deze baan.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
BUT krijgt een nieuwe motor...Fiber schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:31:
Button wacht tot zijn auto klaar is. Die moest terug naar de oude internal combustion engine, omdat de nieuwe lekte.Fiber schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:31:
edit: Nu is hij wel on track.
[ Voor 5% gewijzigd door Harrie op 10-06-2016 20:34 ]
Zagen jullie dat shot vanaf Grosjean aan de zijkant? Dat was echt heel tof!!!!
Mwah.. Vond er niet veel aan.. Je zag eigenlijk net niks.RoyK schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:34:
Zagen jullie dat shot vanaf Grosjean aan de zijkant? Dat was echt heel tof!!!!
-
Als je goed opgelet had.. knipperde hij met zijn ogenEdd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:35:
[...]
Mwah.. Vond er niet veel aan.. Je zag eigenlijk net niks.
Nog steeds 0,9 sneller dan max op USJvS schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:32:
[...]
Seconde sneller dan Max. Maar denk dat de baan ook sneller wordt.
Iets zegt mij dat Max op het laatste moment besloot de pits in te gaan
was ook zo.. in de middelste sector reed hij nog groen..
Maar dan ga je er vanuit dat alles al op 100% vermogen draait. Ik kan me voorstellen dat dat momenteel geen prioriteit heeft maar eerder setup e.d. (zo'n 100% rondje doen ze toch maar een handvol per weekend.
Skysports meld ook, voor wat dat waard is, dat de motor nog niet op z'n max getuned is bij de RB's.Martinspire schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:42:
[...]
Maar dan ga je er vanuit dat alles al op 100% vermogen draait. Ik kan me voorstellen dat dat momenteel geen prioriteit heeft maar eerder setup e.d. (zo'n 100% rondje doen ze toch maar een handvol per weekend.
Ja, maar de mercedes waarschijnlijk ook niet.Martinspire schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:42:
[...]
En Vettel gaat ook sneller. Alleen RAI niet, maar die zit met een volle tank lange runs te doen.
Is de verwachting, i call it bullshit.Arwintju schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:44:
[...]
Skysports meld ook, voor wat dat waard is, dat de motor nog niet op z'n max getuned is bij de RB's.
Verwijderd
Lijkt mij ook. Hij verremde zich en had een dikke flatspot op allebei z'n voorbanden. Dat wordt niks meer, dus is hij meteen de pits maar in gereden.Edd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:42:
Was dat de bedoeling? De pits in? Leek er namelijk niet op
Volgens mij test hij hoe laat hij kan remmen als hij tijdens de race de pits binnen komt. Dan gaan die bandjes er tenslotte toch ook af.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:46:
[...]
Lijkt mij ook. Hij verremde zich en had een dikke flatspot op allebei z'n voorbanden. Dat wordt niks meer, dus is hij meteen de pits maar in gereden.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Die camera bij de Wall of Champions is echt gaaf
Waar is die cam te zien dan ?Ereaser schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:09:
[...]
Die camera bij de Wall of Champions is echt gaaf
Iedere keer als er iemand over de finish rijdt heb ik zin in een biertje...
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Gewoon op TV.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
af en toe schakelen ze daarop over
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Volgens mij denkt de commentator van Ziggo dat het een kwalificatie is of zo
The Formula 1 drinking game. Elke keer als Heineken in beeld komt giet je er één achteroverbeany schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:13:
Iedere keer als er iemand over de finish rijdt heb ik zin in een biertje...
The ramblings of an idiot
heb je een goede uitvaartverzekering?McBoom schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:15:
[...]
The Formula 1 drinking game. Elke keer als Heineken in beeld komt giet je er één achterover
Per camerashot of per keer dat er Heineken staat?McBoom schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:15:
[...]
The Formula 1 drinking game. Elke keer als Heineken in beeld komt giet je er één achterover
[F1] Waar te kijken?

Kon het niet laten
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
als het goed is zag je hem nu? alonso slomo
Geen spelletje wat aan mij besteed is, ik drink toch geen bier
Dat laatsteKiwi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:16:
[...]
Per camerashot of per keer dat er Heineken staat?
waarom blijft VES zoveel in de pit deze training?
Prima tv zo toch? Lekker op vrijdagavond naar q2 kijken. Weer eens wat anders dan voetbal
Waiting on the world to change
Is er voetbal dan?pinda powerrr schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:23:
Prima tv zo toch? Lekker op vrijdagavond naar q2 kijken. Weer eens wat anders dan voetbal

Mijn collega's riepen vanochtend op de afdeling "de dag van de waarheid" en "om 14 uur weten we het". Ik had oprecht geen idee waar het over ging. Bleek om FC Twente te gaan, tsja...
Als ze me nou hadden gevraagd hoe laat de VT1 en VT2 waren... Of hoe laat "de race" zondag wordt uitgezonden.
Als ze me nou hadden gevraagd hoe laat de VT1 en VT2 waren... Of hoe laat "de race" zondag wordt uitgezonden.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Olav gezellig met Jos bij Red Bull op Sky.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit belooft nog niet veel goeds voor Ferrari morgen.. Het kan zomaar weer een graad of 10 kouder zijn dan vanmiddag/vanmorgen en ze kunnen opnieuw gaan zoeken naar de juiste instellingen..A disappointed Kimi Raikkonen has been giving his reaction to P2. Here's what he had to say...
"It was far from an ideal day. It's a struggle to make any sense of the car. It was one of those difficult days. We want to make the car handle better and we didn't manage to do it. It's one of those days where you keep changing and nothing seems to work exactly as you hope. We tried many things; we have to go through them and pick the right things for tomorrow."
Ik vond het in fp1 wel een beetje link hoe die Heineken reclameborden los kwamen bij de crash van massa. Die wil je niet ook nog ver je heen hebben liggen als je probeert uit het wrak van je auto te klimmen wanneer het wel echt mis gaat....
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Als Red Bull nou eens het startnummer in het gele vlak zou zetten... Je moet turen naar de T-cam of het rode of blauwe vlakje op de helm om te zien wie het is.nachtnet schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:37:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan niet wachten op de Q morgenavond..
[afbeelding]
Het laat nog meer zien dat die asfaltstroken echt nul helpen bij een auto die geen controle meer heeft. Hij glijdt gewoon door.ATS schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:54:
Ik vond het in fp1 wel een beetje link hoe die Heineken reclameborden los kwamen bij de crash van massa. Die wil je niet ook nog ver je heen hebben liggen als je probeert uit het wrak van je auto te klimmen wanneer het wel echt mis gaat....
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat is iets wat McLaren wel goed doet, duidelijk zichtbare nummers op de autoSeñor Sjon schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:01:
[...]
Als Red Bull nou eens het startnummer in het gele vlak zou zetten... Je moet turen naar de T-cam of het rode of blauwe vlakje op de helm om te zien wie het is.
Hmm Arrivabene zat net bij Toto Wolff gezellig aan een tafeltje en zou bij de persconferentie aanwezig moeten zijn.. echter zit Jock Clear daar als zijn vervanger. Bijzonder.
Het startnummer staat op de kuip zodat de neus uitwisselbaar is tussen beide autos.Señor Sjon schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:01:
[...]
Als Red Bull nou eens het startnummer in het gele vlak zou zetten... Je moet turen naar de T-cam of het rode of blauwe vlakje op de helm om te zien wie het is.
Die T-Cam is gelukkig goed zichtbaar.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
McLaren heeft dan ook ruimte zat.McBoom schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:04:
[...]
Dat is iets wat McLaren wel goed doet, duidelijk zichtbare nummers op de autoBij sommigen moet je er met een vergrootglas naar zoeken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gelukkig wel
Het laat juist zien dat die stroken wel degelijk helpen. Bij een schuiver als dit in het grind was de auto gaan rollen, en dat wil je ook niet.Señor Sjon schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:01:
[...]
Het laat nog meer zien dat die asfaltstroken echt nul helpen bij een auto die geen controle meer heeft. Hij glijdt gewoon door.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Een reprimande is ook een straf. 3x gekregen binnen één jaar is 10 plaatsen terug op de grid. Hamilton heeft er tot nu toe twee ontvangen.Tethtoril schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:01:
Ja.. reprimande.. had ik niet verwacht van Warwick..
Testing, one, two ...
Dan ga je dat op een gegeven moment toch samen pakken met een volledig nieuwe motor. Niks aan de handhardware-lover schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:39:
[...]
Een reprimande is ook een straf. 3x gekregen binnen één jaar is 10 plaatsen terug op de grid. Hamilton heeft er tot nu toe twee ontvangen.
Toch blijf ik zoeken naar de markeringen van vroeger, de T-cam is niet iets waar ik makkelijk naar kijk.JackBol schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:07:
[...]
Het startnummer staat op de kuip zodat de neus uitwisselbaar is tussen beide autos.
Die T-Cam is gelukkig goed zichtbaar.
Rollen is en was erg zeldzaam. Hij was waarschijnlijk ingegraven zonder veel schade.SnowDude schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:28:
[...]
Het laat juist zien dat die stroken wel degelijk helpen. Bij een schuiver als dit in het grind was de auto gaan rollen, en dat wil je ook niet.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Onzin. Bij grind gaan ze alleen rollen als ze er zijwaarts in gaan. Recht achteruit zoals massa hier deed zullen ze ook alleen ingraven/ doorschuiven in grind.SnowDude schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:28:
[...]
Het laat juist zien dat die stroken wel degelijk helpen. Bij een schuiver als dit in het grind was de auto gaan rollen, en dat wil je ook niet.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eXrdwFgtx54]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QmgX6qKFzDk]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QmgX6qKFzDk]
[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2016 08:53 ]
toch maar aan de LED-startnummers zoals bij de Indycars.McBoom schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:04:
[...]
Dat is iets wat McLaren wel goed doet, duidelijk zichtbare nummers op de autoBij sommigen moet je er met een vergrootglas naar zoeken.
Dat fluoriderende geel aan de bovenkant vind ik juist opvallen. Maar ik ben ook niet gewend om nummers te checken daarvoor. Zonder dat geel zou ik er op de klassieke manier niet echt uitkomen ben ik bang.
...
Ik vind dat fluoriserende geel vind ik ook echt top. Zodra een Red Bull in beeld is gelijk checken of het het Max isLuxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:25:
Dat fluoriderende geel aan de bovenkant vind ik juist opvallen. Maar ik ben ook niet gewend om nummers te checken daarvoor. Zonder dat geel zou ik er op de klassieke manier niet echt uitkomen ben ik bang.
Wilde gister om 8 uur FP2 kijken, wil mijn vriendin ineens de opening van het EK kijken

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 11-06-2016 09:33 ]
Vriendin heropvoeden danJackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:31:
[...]
Ik vind dat fluoriserende geel vind ik ook echt top. Zodra een Red Bull in beeld is gelijk checken of het het Max is
Wilde gister om 8 uur FP2 kijken, wil mijn vriendin ineens de opening van het EK kijkenDaarna keihard gelachen omdat het geen reet voorstelde
Zo had ik dat met mijn vriendin.. ik kijk ook nog graag MMA.. nou kijkt zij dat ook meer als dat ik dat doe.. Formule 1 kijkt ze een beetje mee.. maar het komt ..
Nouja ik kijk al het hele weekend F1 dus dat zij naar de opening van het EK kijkt en ik even de FP2 op de iPad daar heb ik best vrede mee, bij de Q en R is de tv van mij (het is trouwens ook mijn televisieQSYS schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:52:
[...]
Vriendin heropvoeden dan![]()
Zo had ik dat met mijn vriendin.. ik kijk ook nog graag MMA.. nou kijkt zij dat ook meer als dat ik dat doe.. Formule 1 kijkt ze een beetje mee.. maar het komt ..
Die highspeed camera's die ze tegemwoordig gebruiken in sportwereld is toch wel de uitvinding van de eeuw, genieten altijd als je die beelden voorbij ziet komen.
Ik wacht al een paar jaar wanneer ze overgaan op UHD, dan wordt het echt bizar wat voor beelden we dan gaan krijgen.devil-strike schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:03:
Die highspeed camera's die ze tegemwoordig gebruiken in sportwereld is toch wel de uitvinding van de eeuw, genieten altijd als je die beelden voorbij ziet komen.
Wie baalt er nog meer van dat tijdsverschil met Canada 
Normaal begint FP3 rond deze tijd, nu moet je nog de halve dag wachten (en dan is het weekend alweer bijna voorbij)
Normaal begint FP3 rond deze tijd, nu moet je nog de halve dag wachten (en dan is het weekend alweer bijna voorbij)
Dat gele vlak betekent dat het Max is (in dit geval de tweede rijder van het team). En als het geen geel rechthoekig vlak boven zijn hoofd heeft is het dus de 1e rijder van het team. Zo moeilijk is het toch niet?Señor Sjon schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:01:
[...]
Iets te snel gereageerd, de T-cam dus. Maar dat is toch niet heel moeilijk te zien?
[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 11-06-2016 11:07 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Scheelt dat we nu minder lang hoeven te wachten op de race in BakuJBplap schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:03:
Het is bedoening, niet bedoeling
Ik baal sowieso van de tijden zoals ze nu zijn. Vroeger op stap, ff bij de shoarmanees langs, thuis nog wat rondjes rFactor doen en dan midden in de nacht aansluitend de race kijken. Of er juist voor opstaan midden in de nacht als heel Nederland nog op een oor lag.JBplap schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:03:
Dat had charme
Tegenwoordig is het allemaal zo dat ze lokaal starten zodat het in Europa op een schappelijke tijd is.
Ik sta liever om 4 uur op om een race te kijken dan om 7 uur op.
Buiten dat baal ik momenteel voornamelijk dat ik maandagochtend om 05:15 op moet. Zeker als Max op het podium komt. Ik mag namelijk graag biertjes drinken terwijl ik F1 kijk. En een goed resultaat word gevierd met nog een paar biertjes na de race en internet op om de laatste nieuwtjes en filmpjes en interviews enzo te bekijken.
Ik heb overigens geen idee hoe laat deze race was voordat ze met de lokale starttijden gingen rommelen; het ging me meer om het principe. Kan goed zijn dat deze race altijd al om 20:00 was. Ik ben slecht met tijdzones enzo
Amerikaanse (zuid of noord) races zijn altijd laat in de middag/avond geweest. Terwijl de Aziatische races altijd vroeg waren/zijn. Nu hebben ze die wel laat in de middag daar waardoor het hier 7.00 is ipv 5.00.
Hogere resolutie is technisch prima mogelijk op de kabel. Er zijn al 4k edge qams commercieel verkrijgbaar.YakuzA schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:57:
[...]
Technisch gezien hebben ze niks in fullHD aangezien de max 1080i is op de kabel.
En helaas zijn ze bij de overname van UPC overgestapt naar een iets slechtere compressie.
Bij de vrije trainingen vond ik de tijden van massa best tegenvallen. Heeft hij alleen race Sims gereden?
Ik weet verder niet wat de kwaliteit is van de source die FOM uitzendt. Dat zal eerder de beperking zijn.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Oopsie, mijn fout.Bosmonster schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:59:
[...]
Ziggo Sport Racing staat er toch
[...]
True. Voor UHD zul je sowieso wel bij de glasvezel-aanbieders moeten zijn als eerste vermoed ik.
Het zou nu vandaag ook al eens nat kunnen zijn met de laatste FP en tijdens Q, en morgen ook nat. Diverse sites en apps die het nu melden. Hoewel het ten goede zal komen aan het spektakel had ik dit weekend toch liever droge omstandigheden gezien, nu diverse teams met allerlei updates zijn gekomen.
De kortere neus schijnt nog niet gebruikt te zijn door RBR
Red Bull's bid to further take the challenge to Mercedes is set to be boosted soon by the arrival of a new shorter nose – which will be right at the limit of the regulations..
...
De kortere neus schijnt nog niet gebruikt te zijn door RBR
Red Bull's bid to further take the challenge to Mercedes is set to be boosted soon by the arrival of a new shorter nose – which will be right at the limit of the regulations..
...
Testing, one, two ...
Are you ready to try the drone simulator guys
i think max is... LOL
i think max is... LOL
Idd ongeveer 50 % kans op regen tijdens de kwalificatie ....
Samsung Flip 7
Dus ja of nee?dave1972 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:32:
Alles is 50% kansdave1972 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:32:
Het gebeurd, of het gebeurd niet!
[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 11-06-2016 14:49 ]
De kans dat t gaat gebeuren dan.....en die kans wordt als groter zo lees ik net waarschijnlijk 4 à 5 mm tijdens de kwalificatie.Ryur schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Alles is 50% kans
Het gebeurd, of het gebeurd niet!
Samsung Flip 7
Dat zou dan zijn zo vroeg mogelijk in een sessie een goede lap neerzetten, gaat lekker druk worden dandave1972 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:51:
[...]
De kans dat t gaat gebeuren dan.....en die kans wordt als groter zo lees ik net waarschijnlijk 4 à 5 mm tijdens de kwalificatie.
Swisscom (ook deel van Liberty Global iirc) heeft EK wedstrijden in UHD op hun nieuwe set top box. Dit komt dus misschien vroeger dan je denktasing schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:21:
[...]
Eerst moet UHD een beetje mainstream in de huiskamer worden, dan komen er zenders die UHD uitzenden, dan kabelboeren die UHD aanbieden en jaren later is het de FOM die een UHD feed gaat gebruiken.
Voor de komende jaren moet je het dus met HD doen....
zit er weer klaar voor.
Zie dat de baan een stuk kouder is dan gisteren. eens kijken wie zijn banden warm kan houden..
18C nu tegen 41C gisteren FP2
We hebben Regen..

nu ja een beetje dan..
Zie dat de baan een stuk kouder is dan gisteren. eens kijken wie zijn banden warm kan houden..
18C nu tegen 41C gisteren FP2
We hebben Regen..

nu ja een beetje dan..
[ Voor 43% gewijzigd door nachtnet op 11-06-2016 16:04 ]
Leuk, McLaren heeft hun radioverkeer gewoon live online staan tijdens de training 
http://www.mclaren.com/formula1/live/
http://www.mclaren.com/formula1/live/
Volgensmij heeft redbull vandaag een andere setup, veel hogere snelheid in de speedtrap. Gister deed Verstappen nog 325km/h in fp3 nu al 331.4 km/h.
Al een seconde sneller dan gisteren.n0pe schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:09:
Volgensmij heeft redbull vandaag een andere setup, veel hogere snelheid in de speedtrap. Gister deed Verstappen nog 325km/h in fp3 nu al 331.4 km/h.
Dat zie je niet vaak idd. Tot op de duizendste gelijk
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Stel dit gebeurt in Q3 wat dan?Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:09:
Haha VES RIC +000
Hoe krijgen ze het voor elkaar!Jackson6 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:09:
Haha VES RIC +000
Rock, Paper, Scissors
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgens mij is het dan gewoon de eerste die de snelle tijd heeft neergezet.
Zoals nu ook VES bovenaan blijft staan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1