Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Maar seizoen is nog lang he... , als hij in zijn 'negatieve' spiraal blijft... , maargoed, dan wordt hij ook minder interessant voor andere teams denk ik.alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:33:
[...]
Staat tot eind 2017 minimaal onder contract bij Red Bull en Horner heeft bevestigd dat hij blijft bij Red Bull in 2017 vandaag. Dus gaat niet gebeuren.
"When you grow up your heart dies"
Klopt, Ricciardo had zijn race niet. Zoals Max vorige raceExocet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:33:
RIC heeft de grootste fout zelf gemaakt
Het gaat fout wanneer zijn achterband op de witte lijn komt. Iets te wijd gegaan dus?alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:31:
Max versus Rosberg hier, gedeelte van gevecht hier:
https://streamable.com/j9kp
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Sowieso zitten Red Bull en Ferrari momenteel best dicht bij elkaar. Wie weet waar het spul over één seizoen staat en zit je dan net weer bij het verkeerde team.sjaool schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:34:
Ik zou ook zo niet weten waar Ricciardo aan de bak zou kunnen waar hij het beter heeft. Ferrari zou kunnen als Raikkonen er mee stop maar dan wordt het echt tweede viool spelen.
Ik zou in mijn reactie op anderen nooit iemand betichten van drugsgebruik. Dat vind ik onbeschaafd, en typisch tokkiegedrag. Vaak reflecteer je ook je eigen problematiek op de ander, wanneer je iemand voor junk uitmaakt zonder hem/haar te kennen.
Bensimpel
Positieve meneer
Klote ziggo met geo blockingnachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:34:
[...]
anders kijk je even hier:
http://www.ziggosporttota...erstappen-na-de-race.html
Meh ik wacht nog wel even
😆 - Denk ook eens om ;)
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ik kon er ook geen gebak van maken hoor.mavaros schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:36:
[...]
Ik zou in mijn reactie op anderen nooit iemand betichten van drugsgebruik. Dat vind ik onbeschaafd, en typisch tokkiegedrag. Vaak reflecteer je ook je eigen problematiek op de ander, wanneer je iemand voor junk uitmaakt zonder hem/haar te kennen.
Denk niet dat Ziggo daar veel aan kan doen, zal vast een voorwaarde van de FOM zijn voor de licentie.Bensimpel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:36:
[...]
Klote ziggo met geo blocking
Meh ik wacht nog wel even
Verwijderd
Los van dat je reactie ietwat warrig te noemen was, doe je nu zelf precies waar je FastFred van beschuldigt.mavaros schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:36:
Joh, zo is het niet bedoelt, dat snap je zelf toch ook wel?mavaros schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:36:
[...]
Je kunt het niet eens zijn met de gekozen bewoordingen, maar hij bedoelde te zeggen dat je post nogal vaag was....laten we het gezellig houden!
Niet zo veel, in een post Q interview zei 1 van hun rijders dat ze bij de onderste helft van het middenveld horen.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:39:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat we van Haas mogen verwachten de komende seizoenen.
Nu wel maar ze zijn wel in de F1 gestapt met de bedoeling redelijk snel competitief te zijn. Ik versta daar toch onder dat je binnen een paar seizoenen bovenaan het middenveld staat en af en toe een podium haalt.nachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:40:
[...]
Niet zo veel, in een post Q interview zei 1 van hun rijders dat ze bij de onderste helft van het middenveld horen.
Bensimpel
Positieve meneer
Inderdaad, Baku kan een zeer leuke race worden, alhoewel de track zelf nogal saai is, niet veel inhaal momenten enzo.alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:39:
Max zie ik volgende week ook wel eens wat geks doen. Baku is meer het chassis belangrijker in vergelijking met Canada. Laat dat bij Red Bull uitstekend zijn. Wie weet zijn ze daar het tweede team weer over een week.
Kunnen we eindelijk zien hoe goed de drivers zijn op een track dat ze niet kennen, schone lei voor iedereen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarom is het chassis daar belangrijker?alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:39:
Max zie ik volgende week ook wel eens wat geks doen. Baku is meer het chassis belangrijker in vergelijking met Canada. Laat dat bij Red Bull uitstekend zijn. Wie weet zijn ze daar het tweede team weer over een week.
Montreal is een power circuit, Baku meer ala Monaco en Barcelona. En daar ging de Red Bull beter dan in Canada
Meer bochten etc minder een snelheidscircuit
Samsung Flip 7
Smiling as the shit comes down...
Ow....waar baseer je dat op? Of kijk ik naar een compleet andere lay out van dat circuit?alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:42:
[...]
Montreal is een power circuit, Baku meer ala Monaco en Barcelona. En daar ging de Red Bull beter dan in Canada
[ Voor 36% gewijzigd door bvbal79 op 12-06-2016 22:44 ]
Ik dacht volgens mij vaker gelezen te hebben dat Baku ook een power circuit is met veel rechte stukken?
Bij Ziggo zeiden ze dat het team dan aan auto mocht gaan sleutelen of iets dergelijks?ScrooLoose schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:44:
Waarom wou Alonso er eigenlijk mee kappen een paar ronden voor het einde ? problemen met de auto neem ik aan maar wat ?
[ Voor 62% gewijzigd door Luxicon op 12-06-2016 22:45 ]
...
Vage post was het wel, snap er niet veel van :-)
Hij wilde niet stoppen maar een extra keer langs de pits voor nieuwe banden zodat hij wat kon racen en in zijn woorden: "wat plezier maken" maar aangezien hij dicht bij de punten was mocht hij niet.ScrooLoose schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:44:
Waarom wou Alonso er eigenlijk mee kappen een paar ronden voor het einde ? problemen met de auto neem ik aan maar wat ?

Vanaf bocht 16 volgas....en aardige rechte stukken verder
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 12-06-2016 22:47 ]
heerlijk dom gelulalwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:46:
Leuk onderonsje tussen Vettel en Hamilton op SkyF1. Geweldig ditOnderling respect.
Ik zou het doen!
Kan interessant worden, al is inhalen met DRS op het rechte stuk natuurlijk altijd saai.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pA7uxu0xn9I]Bosmonster schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:45:
Jammer dat alleen de laatste actie van Rosberg op Max online staat. Iemand misschien de eerste DRS pogingen gevonden?
met spaans italiaans commentaar ..
Max Verstappen heeft nu Raikonen en die andere rijder technisch voor lul gezet. MV rijdt met twee vingers in de neus voor deze twee kneuzen uit en, rijdt als morele overwinnaar over de finish. Niet door geluk, maar door technisch superieur te rijden. En ja, natuurlijk valt er wat te zeiken over tactiek en uitvoering.
Dat godgrapje was wat overbodig.
[ Voor 19% gewijzigd door mavaros op 12-06-2016 22:54 ]
Ik zou het doen!
Ze kunnen al lang gebruik maken van de Sim.Bensimpel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:48:
Kunnen de coureurs Baku al oefenen in de Sim, of hebben ze pas training tijdens de VT?
Italiaans
Edit: prachtig
[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-06-2016 22:54 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Vanaf bocht 16 idd.....dus in die 16 bochten waarvan er zo te zien een aantal zelfs haaks zijn, heeft RB dus een voordeel t.o.v Canadabvbal79 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:46:
[...]
[afbeelding]
Vanaf bocht 16 volgas....en aardige rechte stukken verder
Samsung Flip 7
Als je retired van de race mag je meer sleutelen aan de auto, onder het mom van: "de auto weer in goede staat brengen". Als je hem uitrijdt mag dat niet, maar aangezien hij wel een kansje zou kunnen hebben indien er een auto zou uitvallen, zei het team dat ie maar moest doorrijden.ScrooLoose schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:44:
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Bensimpel
Positieve meneer
In dat geval gaat Max natuurlijk winnen, die knul zit alleen maar in de sim
😆 - Denk ook eens om ;)
Also, wtf heeft die dude die met Hamilton mee loopt aan

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
https://wren.co/join/Devian
Google maar eens. Dat is een soort selfmade f1 fan celeb.Chakotay schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:50:
Erg leuk interview met Hamilton van Ted dat even door Vettel gecrashed werd
Also, wtf heeft die dude die met Hamilton mee loopt aan
Ik zou het doen!
Verwijderd
Waarom zouden ze Baku niet kunnen oefenen? Je mist alleen behoorlijk wat detail, gezien veel asfalt net gelegd is of zelfs nog gelegd moet worden en de track dus niet gescand kan zijn. De algemene lay-out is natuurlijk al tijden bekend.Bensimpel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:48:
Kunnen de coureurs Baku al oefenen in de Sim, of hebben ze pas training tijdens de VT?
Mind the animals... be nice to the animals.
Ik heb twee jaar geleden door de straten gereden waar ze gaan racen, maar het is erg hobbelig en smal. Misschien dat ze het eerste opgelost hebben (ze hebben er het geld voor), maar dat het blijft smal ...Bosmonster schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:47:
Baku is een rare mix. Extreem lang rechte eind waar snelheden van 360 km/u worden verwacht. Maar ook heel veel trage bochten.
Kan interessant worden, al is inhalen met DRS op het rechte stuk natuurlijk altijd saai.
Heerlijke race vandaag. Max heeft er het uiterste uitgehaald.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
4 tot 7 kan ook prima met hoge snelheid en 12 tot 15 is ook volgas.....verder allemaal bochten die ook in Canada zitten....dave1972 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:50:
[...]
Vanaf bocht 16 idd.....dus in die 16 bochten waarvan er zo te zien een aantal zelfs haaks zijn, heeft RB dus een voordeel t.o.v Canada
Er ligt een dikke laag zand en daarna asfalt overheen dus dat zal het probleem niet meer zijn. De smalle gedeeltes wordt nog wel spannend.Knuffelbeer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:52:
[...]
Ik heb twee jaar geleden door de straten gereden waar ze gaan racen, maar het is erg hobbelig en smal. Misschien dat ze het eerste opgelost hebben (ze hebben er het geld voor), maar dat het blijft smal ...
Heerlijke race vandaag. Max heeft er het uiterste uitgehaald.
Verwijderd
Dat ze doorhebben dat ze deze boot gemist hebben is wel duidelijkDennism schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:52:
Wow, de NOS heeft zelfs Jan Lammers geregeld om naar de studio te komen om te praten over Max en de F1
je ziet en hoort gewoon die oude beeldbuis tv in deur zo'n gammel italiaans huisje staan, terwijl het hele dorp buiten staat te kijken..

https://streamable.com/f7hvPolbeer91 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:54:
geniale tv over die meeuwen, iemand al linkje gevonden?
thanks maar er was zojuist interview waar ze daadwerkelijk naar de beelden op zoek gingen, maar deze als inleiding daarop is natuurlijk ook nice
Ze gingen het op sky zetten denk ik.Polbeer91 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:56:
[...]
thanks maar er was zojuist interview waar ze daadwerkelijk naar de beelden op zoek gingen, maar deze als inleiding daarop is natuurlijk ook nice
Ik heb de NOS nog nooit iets zien doen met F1 op even melden wie er gewonnen heeft na (misschien dat ze vroeger meer deden toen er nog op Zandvoort gereden werd, die tijd heb ik niet bewust meegemaakt). Had eigenlijk verwacht dat ze deze boot bewust zouden laten lopen omdat ze qua rechten toch niet echt wat kunnen.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:54:
[...]
Dat ze doorhebben dat ze deze boot gemist hebben is wel duidelijk
Wat doet die foto van Wenen erbij?nachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:54:
[...]
je ziet en hoort gewoon die oude beeldbuis tv in deur zo'n gammel italiaans huisje staan, terwijl het hele dorp buiten staat te kijken..
[afbeelding]
Verwijderd
Max is inmiddels een ware volksheld aan het worden, dus dan moet je bijklussen om niet helemaal met lege handen te staan.Dennism schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:57:
Had eigenlijk verwacht dat ze deze boot bewust zouden laten lopen omdat ze qua rechten toch niet echt wat kunnen.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Die niet meer dan twee/drie minuten mogen duren.Bensimpel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:59:
Nos mag alleen maar samenvattingen tonen volgens mij, helaas voor hun,
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
ach kyvat... Ben het wel gewend nu, stelde me weer eens teleur, had zijn signature move wel verwacht (iemand anders er af rijden)..sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:03:
Amai wat kan Kvyat zagen. Hij zou beter eens zelf wat meer moeite doen.
😆 - Denk ook eens om ;)
post race pres conference zit niet in uitzendpakket.@SkySportsF1 · 34 min.34 minuten geleden
#AskCrofty @MsportExtra That Press Conference is for the written press
#MsportXtra · 39 min.39 minuten geleden
#F1 Why (AGAIN) don't we see the post race top 3 press conference on #SkyF1 ? #AskCrofty #MsportXtra
Verwijderd
sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:49:
Amai wat kan HAM zeveren. Moet hij echt elke vraag beantwoorden met: dank u aan het publiek hier...
Een bepaalde Belg hier kan er ook wat vansw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:03:
Amai wat kan Kvyat zagen. Hij zou beter eens zelf wat meer moeite doen.
Wie?Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:07:
[...]
[...]
Een bepaalde Belg hier kan er ook wat van
En dan valt het nu nog mee.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:07:
[...]
[...]
Een bepaalde Belg hier kan er ook wat van
Waarschijnlijk gewoon omdat ik van beide coureurs nooit echt fan ben geweest.
Ik gok dat het over mij gaat ;-)
[ Voor 21% gewijzigd door sw3ex op 12-06-2016 23:09 ]
Mooi gedaan, jammer dat er geen 3e plek in zat.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Bensimpel
Positieve meneer
Stoffel fan?sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:08:
[...]
En dan valt het nu nog mee.![]()
Waarschijnlijk gewoon omdat ik van beide coureurs nooit echt fan ben geweest.
[...]
Ik gok dat het over mij gaat ;-)
😆 - Denk ook eens om ;)
Tuurlijk, bovendien ook een echte down to earth kerel. Ik ga hem wel missen als co-commentator op de RTBF als hij volgend jaar een zitje heeft.
En als hij dan een competitieve auto heeft krijgen we misschien nog wel een interne competitie der lage landen.
[ Voor 16% gewijzigd door sw3ex op 12-06-2016 23:12 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
wow daar moet echt wat lekkers gelegen hebben.....
Mine!Wognummer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:17:
[...]
wow daar moet echt wat lekkers gelegen hebben.....
Goeie P4, netjes van Bottas ook die P3. Op naar Baku!
Idiocracy: it is real!
Hamilton: Top
Vettel: Super
Bottas: Buitengewoon goed
Max: Precies op z'n plek
Rosberg: Matig
Raikkonen: Aardig
Ricciardo: Matig
Hulkenberg: Best goed
Sainz: Ongeveer op z'n plek
Perez: Ongeveer op z'n plek
Alonso: Matig
Kvyat: Matig
Massa: Jammer
Button: jammer
???
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Klopt wel ongeveer, alleen denk ik niet dat Alonso bijvoorbeeld veel kon doen en dat het bij hem eerder aan de wagen lag.Fiber schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:26:
OK, Samenvattend:
???
http://en.mclarenf-1.com/...ardo&dr2=Max%20Verstappen
Max 3/4 van de race gewoon sneller
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 12-06-2016 23:30 ]
Max met de graining van de banden ook gewoon heel goed. Zou niet weten wat Max beter had kunnen doen vandaag. Foutloze raceFiber schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:26:
OK, Samenvattend:
???
2/3e...alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:28:
Statistieken, Max versus Ricciardo rondetijden op een rijtje tijdens de race.
http://en.mclarenf-1.com/...ardo&dr2=Max%20Verstappen
Max 3/4 van de race gewoon sneller
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Misschien moet jij je post dan even toelichten want ik kon er geen touw aan vast knopen en dacht oprecht dat je onder invloed van wat dan ook was...mavaros schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:36:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door FastFred op 12-06-2016 23:44 ]
Klopt, nu ik het na tel. Indrukwekkend, gewoon nu al je teamgenoot om de oren rijden
Ik zie ze dat jaar echt nog wel 1 a 2 keer verrassen. Hongarije bvnachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:31:
Wat zou het toch fijn zijn als renault TAG-Heuer nog een handvol tokens in de motor zou willen stoppen.. Gaat helaas niet meer gebeuren in 2016.. maar wat zou het spannend kunnen worden..
Ze konden het in eerste instantie bijna niet over hun lippen krijgen om positief over Verstappen te zijn. Harde rijder, staat niet voor niets bij degenen met meeste strafpunten op de totaal lijst, ze haalden er zelfs de lijst nog maar eens even bij. Allemaal gekregen voor grove vergrijpen, zoals tegen iemand aanrijden, blauwe vlaggen negeren, ........, meer konden ze niet meer vinden blijkbaar
Even later bonden ze toch wel in en konden niet anders dan positief zijn over Verstappen, wat eigenlijk ook niet anders kon natuurlijk, maar echt van harte kwam het er niet uit
Testing, one, two ...
Nee, zeker dat er nog wel voldoende kansen komen. Maar net een beetje meer power zou ze wel nog wat dichter bij MERC en FER zetten. Die hebben nu wel weer een stapje meer power.alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:33:
[...]
Ik zie ze dat jaar echt nog wel 1 a 2 keer verrassen. Hongarije bvDe rest vechten met Ferrari, alhoewel Ferrari met Vettel veel sneller was vandaag.
Ik heb de race bij Opa Verstappen gekeken in Montfort, het was elke ronde dat Max Rosberg achter zich hield een hard gejuich! Ik dacht elke ronde, de volgende komt Rosberg er wel voorbij. En weer kwam Rosberg er niet voorbij. Tot die laatste ronde, maar toen verremde Rosberg zich.Alfa90_Buttje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:47:
Manmanmanmanman .. verdedigen tegen een Mercedes met DRS .. en dat ronde na ronde .. respect!
Echt geniaal verdedigd, als je er voorbij wil dan doe je dat maar mooi buitenom.
Klopt, maar verwacht volgend jaar met veel nieuwe regels Newey wel weer een kunstwerkje af kan leverennachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:35:
[...]
Nee, zeker dat er nog wel voldoende kansen komen. Maar net een beetje meer power zou ze wel nog wat dichter bij MERC en FER zetten. Die hebben nu wel weer een stapje meer power.
"ik remde al op de limiet .. dus dat kon nooit"Toewan schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:36:
Ik heb de race bij Opa Verstappen gekeken in Montfort, het was elke ronde dat Max Rosberg achter zich hield een hard gejuich! Ik dacht elke ronde, de volgende komt Rosberg er wel voorbij. En weer kwam Rosberg er niet voorbij. Tot die laatste ronde, maar toen verremde Rosberg zich.
Echt geniaal verdedigd, als je er voorbij wil dan doe je dat maar mooi buitenom.
mooie reactie van ROS!! Echt goed interview!
[ Voor 45% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-06-2016 08:38 ]
ik had het dan ook over tokens gebruiken voor 2016. In 2017 verwacht ik spektakel.. (met de nieuwe regels & banden.)alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:38:
[...]
Klopt, maar verwacht volgend jaar met veel nieuwe regels Newey wel weer een kunstwerkje afleverenDan met het werk van meneer Illien een nog betere Renault motor en dan kan Max echt vechten om het WK
net als tijdens de resterende 14 races van 2016..
Wordt een leuke week. MA en DI nabeschouwende programma's WO en DO al voorbeschouwen en dan VR al rijden..
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1