4de was wel max voor max denk.
Manmanmanmanman .. verdedigen tegen een Mercedes met DRS .. en dat ronde na ronde .. respect!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Vettel heeft toch wel mijn stem gekregen van driver of the day. Ik denk dat hij de sterkste was vandaag. Jammer dat ze bij ferrari en red bull blijkbaar strategisch fout zaten?
Ach met Heineken staat er toch nog wat nederlands op het podium 
en op elke andere mogelijk plek op de baan trouwens
en op elke andere mogelijk plek op de baan trouwens
[ Voor 29% gewijzigd door Goron op 12-06-2016 21:48 ]
Je verwachtingen zijn te hoog zoals Max zelf ook zegt. P3 had erg mooi geweest maar P4 is gewoon een zeer mooi resultaat.
"When you grow up your heart dies"
Ik dacht echt dat Rosberg er met gemak voorbij zou gaan op het rechte stuk. Echt knap gedaan van Max. Zeker ook 4e op dit circuit.
...
Verwijderd
Behalve hard en foutloos rijden, bedoel je?Bee.nl schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:46:
Geniaal goed is wel een tikje overdreven. Williams deed een gok en het pakte goed uit. Het enige wat Bottas goed gedaan heeft is bandenmanagement. Verder heeft hij weinig laten zien.
Inderdaad... was goed om te zien.. niet als een mak lammetje het laten gebeuren. Weer een visite kaartje neergezet!Alfa90_Buttje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:47:
Manmanmanmanman .. verdedigen tegen een Mercedes met DRS .. en dat ronde na ronde .. respect!
Hard rijden doen ze alleen nog maar op zaterdagVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Behalve hard en foutloos rijden, bedoel je?
Amai wat kan HAM zeveren. Moet hij echt elke vraag beantwoorden met: dank u aan het publiek hier...
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Dit circuit draait om power en aangezien Williams een Mercedesblok heeft, hebben zij sowieso al een streepje voor.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Behalve hard en foutloos rijden, bedoel je?
Okay, ik vat 'm. Dan klopt het dus dat hij met open kleppen naar Max toe reed.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:37:
[...]
VET zat net achter RIC voor bocht 10. Steekt in die bocht RIC voorbij waardoor hij op meer dan 1s van VES zit maar nog steeds gebruik mag maken van de DRS.
Ik wist dus niet dat die klep open mocht blijven om ook anderen in te halen.
Thanx!
Ja, p4 is zeker een mooi resultaat, maar die Williams had nooit voor rb mogen eindigen. Vergeet niet dat max ervoor gestart is en in principe de snellere auto heeft. Achter ricciardo was terecht geweest, achter bottas onnodig.sjaool schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Je verwachtingen zijn te hoog zoals Max zelf ook zegt. P3 had erg mooi gewees maar P4 is gewoon een zeer mooi resultaat.
[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 12-06-2016 21:51 ]
Verwijderd
Michael Douglas die niet weet of het nu 1 win was of 5 wins. Ga van het podium af kerel, en laat het over aan iemand die wel interesse heeft in F1. Echt te slecht dit.
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/vote.html hij heeft de mijne gekregen in ieder geval!
Verwijderd
Dat heeft hij wel geleerd sinds vroeger. Toen werd hem verweten dat hij het niet deed.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:49:
Amai wat kan HAM zeveren. Moet hij echt elke vraag beantwoorden met: dank u aan het publiek hier...
Nee, dat doet hij om de aandacht van de vraag van Michael Douglas over de tik die hij aan Rosberg uitdeelde af te leiden.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:49:
Dit Opperhoofd speelt iedere keer met de gevestigde orde. Nu stond Rosberg compleet voor lul, en hij gaat het ook bij Vettel en Hamilton doen. Daarna stoppen we met de F1 omdat we god hebben bewezen.
hij zij 4, het zijn er 5.....Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:50:
Michael Douglas die niet weet of het nu 1 win was of 5 wins. Ga van het podium af kerel, en laat het over aan iemand die wel interesse heeft in F1. Echt te slecht dit.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Totaal geen teleurstelling, foutloze race en gevecht met ROS had ik niet willen missen. Podium plaatsen komen nog wel.
[ Voor 14% gewijzigd door Marc3l op 12-06-2016 21:52 ]
Waarschijnlijk dat hij op het vuile gedeelte van de baan geduwd werd ofzo

de RB is op 1 ronde sowieso sneller.MikeyMan schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:50:
[...]
Ja, p4 is zeker een mooi resultaat, maar die Williams had nooit voor rb mogen eindigen. Vergeet niet dat max ervoor gestart is en in principe de snellere auto heeft.
maar in een race is het tegenwoordig zo anders.. verschillende banden en vooral bandenmanagement..
ze kunnen niet meer elke ronde pushen
In progress: VW kever
Sorry? Een handvol fouten en dan driver of the day? Totaal niet.Harrie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:47:
Vettel heeft toch wel mijn stem gekregen van driver of the day. Ik denk dat hij de sterkste was vandaag. Jammer dat ze bij ferrari en red bull blijkbaar strategisch fout zaten?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hij maakte een fout tussen 4 of 5, big deal. Ik vind dat hij het erg leuk doetVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:50:
Flickr PSN ID= cheironnl

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Andere rijders krijgen een onderzoek, maar HAM nooit een straf. Hij heeft 2 x achter elkaar geluk, omdat hij niet snel genoeg ging, om die andere achter hem te houden.
...
Ik vraag me af hoe lang Kimi nog aan gaat blijven. Hij is toch beduidend minder dan Vettel.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Verwijderd
Ook in een snelle auto moet je het als coureur doen. Hij staat wel gewoon voor Rosberg.Bee.nl schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:49:
Dit circuit draait om power en aangezien Williams een Mercedesblok heeft, hebben zij sowieso al een streepje voor.
Het is niet geloofwaardig om te doen alsof Bottas dit niet verdiend heeft.
Mister Bottas very nice to see you up here... en dan dat accent...
fp1 is vrijdag al, drivers pressconference is donderdag..
Het is zelfs zo dat je zelfs DRS krijgt als je iemand dubbelt. Ook al krijgt de auto ervoor de blauwe vlag. Ik vind dat persoonlijk een beetje raar, maar er zal wel een reden voor zijn.zetje01 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:50:
[...]
Okay, ik vat 'm. Dan klopt het dus dat hij met open kleppen naar Max toe reed.
Ik wist dus niet dat die klep open mocht blijven om ook anderen in te halen.
Thanx!
Ahja, dat paar keer missen van de chicane was me even ontgaan.Phusebox schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:52:
[...]
Sorry? Een handvol fouten en dan driver of the day? Totaal niet.
Vooral credits voor zn goede start dan :-)
6 races op 8 weken tijd. Dat wordt gezellig druk...nachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:53:
[...]
Super relaxed! Al ben ik bang ik op de radio van het werk nog weleens kan horen wat de resultaten van de trainingen zijn.nachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:53:
[...]
...
?mavaros schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:51:
Dit Opperhoofd speelt iedere keer met de gevestigde orde. Nu stond Rosberg compleet voor lul, en hij gaat het ook bij Vettel en Hamilton doen. Daarna stoppen we met de F1 omdat we god hebben bewezen.
Ah. Heerlijk. Geen tijd gehad voor GoT, maar wel genoten van de race.
Die vettel kan wel starten zeg, die Ferrari is sowieso aardip rap geworden.
Die vettel kan wel starten zeg, die Ferrari is sowieso aardip rap geworden.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Dagje vrij nemen, of wat uurtjes en training kijken op het werk.Luxicon schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:54:
[...]
Super relaxed! Al ben ik bang ik op de radio van het werk nog weleens kan horen wat de resultaten van de trainingen zijn.
Max met Bottas man van de race. Geweldige race voor Max. 2-1 tegen Ricciardo
Volgende week een lekker lang weekend... alle FP's kijken.
Volgende week eerst Le Mans kijken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb als studentjob in de telefooncentrale van een wegenhulpcentrale gewerkt. Ooit een zondag gehad dat het zo rustig was dat ik 2 star wars films heb gezien. Het leuke van al was dat het mocht aangezien er als student niets te doen was tussen 2 telefoontjes door.Marc3l schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:56:
[...]
Dagje vrij nemen, of wat uurtjes en training kijken op het werk.
Terug on topic: mijn stem is naar Bottas uit gegaan.
Op het werk kijken zal sowieso niet gaan, en ik weet trouwens de tijden van de trainingen niet, weet iemand hoe laat de trainingen en kwalificatie is?Marc3l schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:56:
[...]
Dagje vrij nemen, of wat uurtjes en training kijken op het werk.
Bij mij is het non stop doorwerken en de radio staat luid en duidelijk aan. Dus het nieuws komt ieder uur voorbij.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:58:
[...]
Ik heb als studentjob in de telefooncentrale van een wegenhulpcentrale gewerkt. Ooit een zondag gehad dat het zo rustig was dat ik 2 star wars films heb gezien. Het leuke van al was dat het mocht aangezien er als student niets te doen was tussen 2 telefoontjes door.
Terug on topic: mijn stem is naar Bottas uit gegaan.
[ Voor 45% gewijzigd door Luxicon op 12-06-2016 21:59 ]
...
Hoop niet dat het einde spannend gaat worden daarLekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:58:
Volgende week eerst Le Mans kijken.
Ik vermoed van wel, ze ontlopen elkaar niet veel. Geeft niet, ik kijk vanaf 14 uur op mijn tablet naar de voorbeschouwend op mijn tablet.Marc3l schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:59:
[...]
Hoop niet dat het einde spannend gaat worden daar
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Eerste training 11:00Luxicon schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:58:
[...]
Op het werk kijken zal sowieso niet gaan, en ik weet trouwens de tijden van de trainingen niet, weet iemand hoe laat de trainingen en kwalificatie
Tweede training 15:00
Derde training 12:00
Kwalificatie 15:00
Race 15:00
Rosberg interview: 'Ik had bijna niet genoeg brandstof op het eind'
Leuk momentje op sky:
"I will apologize for your swearing"
"We are not allowed to say those words here"
"I will apologize for your swearing"
"We are not allowed to say those words here"
[ Voor 11% gewijzigd door sw3ex op 12-06-2016 22:03 ]
Wat een gezever om wat groffe woorden tijdens dat interview met Rosberg zeg.
Rosberg wint heel veel punten bij mij dit seizoen hoor.
Erg nette reactie weer van hem. Petje af.
Erg nette reactie weer van hem. Petje af.
https://wren.co/join/Devian
Nette race van Max hoor!
Toch een beetje gevoel dat 3e plek opgegeven is door die 2 stop strategie (tuurlijk hindsight...)
Maar omdat Max normaal zo zuinig is op zn bandjes had ik eerder verwacht dat ze hem op 1 stop zouden zetten.
Stop van Vettel snap ik sowieso niet, was 1e stop naar Soft gegaan, dan heb je iig de keus nog om maar 1 stop te gaan doen. (bv lange safety car etc). Nu verplicht je een 2e stop al vanaf het begin.
Terwijl je einde race (super licht) + dan US mogelijk meer had kunnen doen.
Toch een beetje gevoel dat 3e plek opgegeven is door die 2 stop strategie (tuurlijk hindsight...)
Maar omdat Max normaal zo zuinig is op zn bandjes had ik eerder verwacht dat ze hem op 1 stop zouden zetten.
Stop van Vettel snap ik sowieso niet, was 1e stop naar Soft gegaan, dan heb je iig de keus nog om maar 1 stop te gaan doen. (bv lange safety car etc). Nu verplicht je een 2e stop al vanaf het begin.
Terwijl je einde race (super licht) + dan US mogelijk meer had kunnen doen.
Pitbox ligt al grotendeels uit elkaar aan het begin van de notebook te zien op Sky. Zal allemaal iets sneller moeten als je maar een week hebt.
Hahaha hij was gewoon aan het saven op het moment dat hij RIC op zou houden.
Toen trok hij het gas weer open en was het klaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max zei tijdens het interview op Sky F1 dat hij banden aan het sparen was op het moment van de call dat hij Ricciardo niet moest ophouden.
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 12-06-2016 22:08 ]
Lekkere psychologische tik naar RIC.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
wat een baas he.Rivanov schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:07:
Hahaha hij was gewoon aan het saven op het moment dat hij RIC op zou houden.
SAI driver of the day voor mij,
laat die volgend jaar maar naast VET plaats nemen, en opnieuw die VES SAI battle
Christian Horner had een leuk grinnikje tijdens de opmerking over het rijden van Max.
Zag je in de race ook jasjaool schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:10:
Christian Horner had een leuk grinnikje tijdens de opmerking over het rijden van Max.
Verwijderd
Hetgeen wat achter Sainz is geëindigd is langzamer, vind het niet speciaal dus zeker niet de driver van de dag.JBplap schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:09:
[...]
wat een baas he.![]()
SAI driver of the day voor mij,
laat die volgend jaar maar naast VET plaats nemen, en opnieuw die VES SAI battle
Leuk interview van Max bij Jack Plooij.
Flickr PSN ID= cheironnl
Toch een aanzienlijke operatie om binnen een week alles naar de andere kant vd oceaan te verschepen/vliegen. Mag wat kosten...jip_86 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:06:
Pitbox ligt al grotendeels uit elkaar aan het begin van de notebook te zien op Sky. Zal allemaal iets sneller moeten als je maar een week hebt.

Max zijn reactie bij Ziggo Sport. Gekke Nico remt 20 meter later. Max is een held
Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat Jan Lammers bij Ziggo zit. Zonder zou de kennis, en de mogelijkheid om dat over te brengen, wat schaars zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik meen te hebben gehoord tijdens Monaco, dat die spullen naar Baku gingen.Ze hebben veel dingen "dubbel" om onnodig haastig gesjouw te voorkomen.vhal schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:14:
[...]
Toch een aanzienlijke operatie om binnen een week alles naar de andere kant vd oceaan te verschepen/vliegen. Mag wat kosten...Je zou zeggen dat je eerst alle races in Europa afloopt...
Waiting on the world to change
Max heeft nu al meer punten dan vorig seizoen in een heel jaar.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Mag ook wel in een auto waar je minimaal 6de in moet worden iedere race sinds 3 racesasing schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:18:
100 punten was het doel toch?asing schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:18:
En alles voor hem te snel.... Perez stond anders in Monaco nog op het podium, maar nu is hij te langzaam.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:13:
[...]
Hetgeen wat achter Sainz is geëindigd is langzamer, vind het niet speciaal dus zeker niet de driver van de dag.
Baku gaat ook leuk worden, dat circuit is voor iedereen nieuw. Ik denk dat daar heel wat neuzen en ophangingen gaan sneuvelen.
Bensimpel
Positieve meneer
is ook niet zo gek heasing schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:18:
Ben benieuwd wat die volgend jaar laat zien
😆 - Denk ook eens om ;)
Valt op zich wel mee. Normaal gesproken gaan de meeste spullen zondag avond al van het circuit af. Ze gaan alleen niet eerst naar de fabriek maar direct door.vhal schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:14:
[...]
Toch een aanzienlijke operatie om binnen een week alles naar de andere kant vd oceaan te verschepen/vliegen. Mag wat kosten...Je zou zeggen dat je eerst alle races in Europa afloopt...
Voor zover ik weet rijden de meeste teams volgende week daarom ook met een ander chassis. De chassis gaan vanavond / morgen wel terug naar de fabriek.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Vind hem niet vervelend, maar zoveel voegt ie t.o.v. Doornbos niet toe.cheiron schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:16:
Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat Jan Lammers bij Ziggo zit. Zonder zou de kennis, en de mogelijkheid om dat over te brengen, wat schaars zijn.
Rosberg ging voor de Villeneuve trofee.alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:14:
Max zijn reactie bij Ziggo Sport. Gekke Nico remt 20 meter later. Max is een held![]()
![]()
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Max overtreft mijn verwachtingen. Ricciardo met 10 seconden verslagen deze race. Prachtig.
1 ROS 116
2 HAM 107
3 VET 78
4 RIC 72
5 RAI 69
6 VES 50
7 BOT 44
8 MAS 37
DRC
1 MERC 223
2 FER 147
3 RB 130
4 WIL 81
5 FI 42
6 STR 32
7 MCL 24
8 HAAS 22
2 HAM 107
3 VET 78
4 RIC 72
5 RAI 69
6 VES 50
7 BOT 44
8 MAS 37
DRC
1 MERC 223
2 FER 147
3 RB 130
4 WIL 81
5 FI 42
6 STR 32
7 MCL 24
8 HAAS 22
Bensimpel
Positieve meneer
Jammer dat niemand in the wall of champions knalde deze race, ach we hebben altijd nog dat kasteel toren in Baku
😆 - Denk ook eens om ;)
Over Villeneuve gesproken, zou die azijnpisser nog steeds kritisch zijn op Max?
Bwa RBR heeft veel meet vooruitgang geboekt dan ze zelf hadden gehoopt op het begin van het seizoen.alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:19:
[...]
Mag ook wel in een auto waar je minimaal 6de in moet worden iedere race sinds 3 races
Nu ik het terug lees denk ik inderdaad niet dat je het zo bedoelde zoals ik het las. Dat het podium maar drie plaatsen heeft betekent niet dat een #3 en een #4 veel verschillen, alleen twee te laat en drie te laatRoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:45:
[...]
Ik snap je vergelijking niet helemaal, en ik zeg ook helemaal niet dat het onterecht is. Natuurlijk is het terecht. Ik had alleen liever VES daar gezien.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Haha Alonso wilde extra langs de pits voor nieuwe banden zodat hij wat plezier kon hebben en kon racen.
Wtf heb jij gesnoven?mavaros schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:51:
Die zit nu heel stil ergens in een hoekje zijn vooroordelen te overdenken.pinda powerrr schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:21:
[...]
Bensimpel
Positieve meneer
Staan die interviews al ergens online? Geen tv hier.
😆 - Denk ook eens om ;)
Hij zal wel commentaar hebben op zijn manier van verdedigenpinda powerrr schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:21:
[...]
RIC is geloof ik niet zo blij
https://twitter.com/F1/status/742089107510329344RIC: "It was not a great Sunday. We've had a lot of good Saturdays but not many good Sundays this year"
-
Even YouTube kanaal van Bucks in de gaten houden. Komen ze vanzelf op.Bensimpel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:25:
Staan die interviews al ergens online? Geen tv hier.
YouTube: SeventyThreeBucks
Bensimpel
Positieve meneer
DankuRivanov schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:27:
[...]
Even YouTube kanaal van Bucks in de gaten houden. Komen ze vanzelf op.
YouTube: SeventyThreeBucks
😆 - Denk ook eens om ;)
Top, bedankt!Marc3l schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:01:
[...]
Eerste training 11:00
Tweede training 15:00
Derde training 12:00
Kwalificatie 15:00
Race 15:00
...
Ricciardo is op snelheid verslagen door Max, dat moet pijn doen. Jammer dat hij het zo brengt.Edd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:27:
[...]
Hij zal wel commentaar hebben op zijn manier van verdedigen
RIC is geloof ik niet zo blij
[...]
https://twitter.com/F1/status/742089107510329344
Knap dat Max een snellere Mercedes feitelijk onder druk kan zetten. En opvallend dat 1 stop de snelste strategie was. Kon heel lang op de softs doorgereden worden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Lol en dan de video accident noemen.
Max versus Rosberg hier, gedeelte van gevecht hier:
https://streamable.com/j9kp
https://streamable.com/j9kp
[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 12-06-2016 22:33 ]
Gehehe ja, deze was ook mooi van Kimi 'what the fuck is this Manor doing'sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:23:
Haha Alonso wilde extra langs de pits voor nieuwe banden zodat hij wat plezier kon hebben en kon racen.
https://streamable.com/bhqp
Bensimpel
Positieve meneer
Ric opzoek naar een andere team? Zal ik jammer vinden.. Rbr heeft een goede auto om mee te winnen,
😆 - Denk ook eens om ;)
Staat tot eind 2017 minimaal onder contract bij Red Bull en Horner heeft bevestigd dat hij blijft bij Red Bull in 2017 vandaag. Dus gaat niet gebeuren.Bensimpel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:32:
Ric opzoek naar een andere team? Zal ik jammer vinden.. Rbr heeft een goede auto om mee te winnen,
Pff, hier zie je toch ook maar weer dat het goed is dat hij het zelf verklootte, anders had hij zo ongeveer Max zijn bumper er af moeten rijden om die bocht te halen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1