Flickr PSN ID= cheironnl
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
"When you grow up your heart dies"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Flickr PSN ID= cheironnl
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Jammer van P3
[ Voor 11% gewijzigd door nadroJ op 12-06-2016 21:37 ]
Sowieso schrijf je zo!
Topsnelheid en 1 stop, toch knap.d0s schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:35:
Waarom was die bottas zo snel?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie GP dit
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Slecht idee... Hoe laat?

39
Sowieso schrijf je zo!
Eens, ze hadden hem gewoon op een 1 stopper moeten zetten.Lasmibalsingh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:37:
Goede race van Max maar bij RBR hebben ze het nog niet helemaal op orde qua racestrategieën.
Verwijderd
Met alle respect, maar stel je niet zo aan. Het wordt er niet spannender op als Hamilton teveel punten half en zijn actie was ook niet erg sympathiek.Stefie2010 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:33:
Wat een misselijke reacties hier dat HAM hem maar in de muur moet rijden of z'n band moet klappen. Bah, dacht dat er op Tweakers enigszins fatsoenlijke mensen zaten. Deze site zal wel een nieuw soort publiek trekken tegenwoordig... Jammer
https://wren.co/join/Devian
Flickr PSN ID= cheironnl
Welcome to Mario Max kartFietsbel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:37:
Verstappen drops banana peel, its very effective!
[afbeelding]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
RBR moet heel wat downforce compenseren voor de topsnelheid. Dat kost ze ook meer bandentijm90 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:37:
Max heeft goed gereden. Team heeft het verkloot met de banden helaas.
Verwijderd
Absoluut, ik denk dat ze deze echt zelf weer hebben weggegeven. VET reed superieur in het begin.Bensimpel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:37:
Had het vettel wel gegund, jammer..
Waiting on the world to change
Een wagen wat zuinig is op de banden door afstelwerk zal eerder de oorzaak zijncheiron schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:38:
Hoe kan het zijn dat Hamilton en Bottas zo lang dokr kunnen rijden op die banden? Enorme misser van de andere teams?!
Basement Bios ---- Exo-S
Dat heeft ook te maken met hou de wagen is afgesteld heel het weekend lang. Een directe vergelijking is niet altijd even makkelijk om te maken.RedHat schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:38:
Toch snap ik niet waarom die Bottas zo lang op een set banden kan rijden en de rest blijkbaar niet? Ik snap soms niets van de keuzes, als leek zijnde. De softs waren veel beter als de US's leek wel
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Sowieso schrijf je zo!
Vorig jaar 12e, in elk geval een verbetering.Fietsbel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:39:
Sainz op plek 9 is ook erg knap gedaan!
Slecht idee... Hoe laat?
Of Red Bull heeft een fuckup gemaakt of er klopt niks van het slijtagepatroon van die banden. Of misschien wel beide.
Klopt, door de maxmania is ie wat uit het oog maar hij rijdt erg goed, Misschien niet met het lef can Max (wat een gevecht met ros) maar met zijn auto rekening houdende zeer netjes. Beter dan kyvFietsbel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:39:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
En volgens mij geen enkele keer in beeld? Waar en hoe heeft hij iedereen ingehaald? Daar moeten toch minimaal 1 of 2 mooie acties tussen gezeten hebben?Fietsbel schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:39:
Jammer van de strategie...
Top van het verdedigen van Max..
4e plek in Canada belooft wat voor de rest van het jaar!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
VES heeft volgens mij foutloos gereden en prachtig zijn positie verdedigt, als enige deze race. Geweldig gedaan. Alleen jammer dat dat niet beloond wordt met een podiumplaats... maar hij heeft er volgens mij alles uitgehaald.
Bensimpel
Positieve meneer
In your face rosberg!
Max is wel de driver of the day.
😆 - Denk ook eens om ;)
Valt mee, hij heeft 47 ronden op z'n Softs gereden dus maar een paar rondes langer dan Mac op de US..Vos schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:24:
[...]
Bottas zijn eerste stint was stukkie langer dan die van Max. Dus compleet andere strategie.
F1 is geen voetbalRoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:41:
<>BOT (helaas) ook erg goed, houdt VES van het podium af.<>s uitgehaald.
BOT heeft geniaal goed gereden en TERECHT een 3e plek. In echte sporten gaat dat zo, gelukkig.
edit:// ik heb denk ik in de emotie het bericht van RoD verkeerd gelezen. Het is helaas jammer als je het VES erg gunt, hij schrijft ook dat BOT erg goed reed en niet dat dat onterecht is of was.
[ Voor 25% gewijzigd door franssie op 12-06-2016 22:24 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Omdat de Mercedesblokken zo sterk zijn, kunnen ze met meer vleugel rijden en hoeven ze zo minder uit de banden te halen. De Renaults hebben het andersom. Zij moeten downforce weghalen om nog topsnelheid over te houden. Dus gebruiken ze toch iets meer van de banden.RedHat schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:38:
Toch snap ik niet waarom die Bottas zo lang op een set banden kan rijden en de rest blijkbaar niet? Ik snap soms niets van de keuzes, als leek zijnde. De softs waren veel beter als de US's leek wel
Maar goed, dit is één van de laatste resterende powertracks.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Onzin, max had hier gewoon p3 moeten halen.franssie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:43:
[...]
F1 is geen voetbal![]()
BOT heeft geniaal goed gereden en TERECHT een 3e plek. In echte sporten gaat dat zo, gelukkig.
Hij heeft ook geen 25 punten...Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:43:
Vettel zo te zien niet extreem blij.
M'n Oma is een site aan het haken.

iemand een kampioenschapsstandje?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik snap je vergelijking niet helemaal, en ik zeg ook helemaal niet dat het onterecht is. Natuurlijk is het terecht. Ik had alleen liever VES daar gezien.franssie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:43:
[...]
F1 is geen voetbal![]()
P4 is wat dat betreft gewoon prima gezien het circuit en het veld. In ieder geval voor zijn teammaat, daar hoor je niemand over.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Max gaat VOOR Ricciardo eindigen in het kampioenschap dit jaar.
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Dat het dan ook niemand, behalve één.NielsNL schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:44:
Hij heeft ook geen 25 punten...
Geniaal goed is wel een tikje overdreven. Williams deed een gok en het pakte goed uit. Het enige wat Bottas goed gedaan heeft is bandenmanagement. Verder heeft hij weinig laten zien.franssie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:43:
[...]
F1 is geen voetbal![]()
Dat RB Max met ultrasofts wegstuurde de laatste stint was ietwat vreemd. De RB vreet toch behoorlijk wat bandjes op dit circuit.RoyK schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:46:
Ik vind dat jullie BOT te weinig credits geven. Zijn laatste 10 rondjes waren ook nog eens zeer snel, sneller dan Max in ieder geval. Hij heeft de race prima gereden. Als Max op P3 had moeten staan had hij gewoon een halve seconden sneller moeten rijden. En dat is niet het geval.
[ Voor 38% gewijzigd door Bee.nl op 12-06-2016 21:48 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1