Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:36
Hoe werkt de reistijd berekening bij Elect? Ik krijg een match voor een bedrijf in Zaandam, ik woon in Utrecht en mijn max reistijd staat op 45 min. Volgens Google Maps moet dat precies lukken, maar met de huidige files kan dat natuurlijk niet. Treintijd is 57 minuten. Houden jullie rekening met files of treintijden?

Zijn er trouwens nieuwe bedrijven toegevoegd? Bij de lancering van Elect, kreeg ik direct 3 matches. Daarna maanden niets en nu dus weer een match.

Loev wijzigde deze reactie 06-02-2017 13:03 (19%)

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10:04

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Loev schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:02:
Hoe werkt de reistijd berekening bij Elect? Ik krijg een match voor een bedrijf in Zaandam, ik woon in Utrecht en mijn max reistijd staat op 45 min. Volgens Google Maps moet dat precies lukken, maar met de huidige files kan dat natuurlijk niet. Treintijd is 57 minuten. Houden jullie rekening met files of treintijden?
Files zijn een variabele waar geen rekening mee gehouden kan worden. Je geeft volgens mij zelf het antwoord.
quote:
Zijn er trouwens nieuwe bedrijven toegevoegd? Bij de lancering van Elect, kreeg ik direct 3 matches. Daarna maanden niets en nu dus weer een match.
Lees een pagina terug.

LinkedIn WoT Cash Converter WoWs invite

• CubicQ
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 20-09 22:19
quote:
PcDealer schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:30:
[...]
Files zijn een variabele waar geen rekening mee gehouden kan worden. Je geeft volgens mij zelf het antwoord.
Dagelijkse files zijn zeker wel iets waar je rekening mee kan houden. Dat doe je als mens ook, dus dan kan de software dat ook. Wanneer je dagelijks - ik zeg maar wat - van Hoorn naar Hoofddorp moet, dan weet je dat de file op de A7 je x minuten kost (geen idee hoeveel, weet alleen dat het daar voor 7en al vast staat).

De ANWB routeplanner doet het wel. En met de google Maps API en een beetje handig aanroepen klus je dat zo in elkaar.

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Nu online
Waze is koning, maar verschillende online diensten kunnen plannen op dag / tijd. Tomtom volgens mij ook.

• basdeh
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 26-04 10:30
quote:

De antwoorden zijn eigenlijk al gegeven, we houden inderdaad op dit moment (nog) geen rekening met files (maar kijken naar de snelst mogelijke reistijd). We denken wel om deze berekening nog iets specifieker te maken op basis van je reisvoorkeur (auto, ov, fiets). Zal dit (deels) een oplossing zijn?

Via Tweakers Elect willen we je niet spammen en alleen een aanbod sturen als deze relevant is. Kan dus zijn dat we de ene week 2 relevante aabiedingen hebben die passen bij je wensen en dan vervolgens een paar maanden niet.

• basdeh
Zoek je een leuke stage, of ken je iemand die een leuke stage zoekt? Wij zoeken een stagiair bij Tweakers Elect. Voor meer informatie, zie http://www.werkenbijdeper...ire-tweakers-elect-889536

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
quote:
basdeh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:39:
[...]

Via Tweakers Elect willen we je niet spammen en alleen een aanbod sturen als deze relevant is. Kan dus zijn dat we de ene week 2 relevante aabiedingen hebben die passen bij je wensen en dan vervolgens een paar maanden niet.
Maar dat zou betekenen dat recruiters geen contact met je mogen opnemen omdat er al twee zijn geweest die week? Ik neem dat als er een nieuwe werkgever wordt aangesloten dat deze "direct" gaat kijken welke van de huidige profielen voldoet aan de openstaande vacatures? Werkgevers die al zijn aangesloten kijken alleen naar de nieuwe aanmeldingen, toch?

• Hydra
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10:33
quote:
Houden jullie rekening met files of treintijden?
Dat is praktisch onmogelijk om te implementeren. Het verschilt per dag, per seizoen en per uur. Als voorbeeld; ik vertrek vroeg (ben 7:30 op kantoor meestal). Als ik een uur later vertrek doe ik er zo een kwartier langer over op een reistijd van 30 min.

• t_captain
  • Nu online
Gewoon rekenen met aankomsttijd op maandag of donderdag 08:30. Als je veel eerder of later rijdt, bespaar je.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basdeh
Weetje van de week: 16% van de beschikbare IT-ers in Tweakers Elect heeft inmiddels een “job flirt” van een werkgever ontvangen. Heb jij een job flirt ontvangen en heb je nog ideeŽn of suggesties voor ons, laat het ons weten. We werken hard aan het toevoegen van nieuwe werkgevers (met nog meer mooie job flirts), recent hebben we bijvoorbeeld Blendle toegevoegd. Ben of ken je geÔnteresseerde werkgevers, ook dat horen wij uiteraard graag.

• t_captain
  • Nu online
Zag zojuist een ad van Tweakers Elect op de frontpage, kennelijk is het live?

Uit de algemene voorwaarden (http://www2.intermediair....ep_Online_Services_BV.pdf)
quote:
9.2 Opdrachtgever mag de CV en vacaturedatabase slechts gebruiken
binnen de eigen onderneming met het doel om nieuwe
werknemers rechtstreeks (i) voor haar eigen onderneming dan wel,
doch enkel indien en voor zover de onderneming van
Opdrachtgever werving en selectie ten behoeve van derden tot
doelstelling heeft, (ii) voor de onderneming van haar
opdrachtgever(s) te werven en selecteren [...]
Je hebt toch niet de agency recruiters losgelaten op de site? :'(

• basdeh
quote:
t_captain schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:58:
Zag zojuist een ad van Tweakers Elect op de frontpage, kennelijk is het live?

Uit de algemene voorwaarden (http://www2.intermediair....ep_Online_Services_BV.pdf)

[...]

Je hebt toch niet de agency recruiters losgelaten op de site? :'(
We zijn natuurlijk al een tijdje (sinds September vorig jaar) live met de eerste ("beta") versie van Tweakers Elect. We zijn nu continue de website aan het (door)ontwikkelen en zijn nu druk bezig met het laten groeien van het aantal deelnemende IT-ers en werkgevers. Je zult ons dus vaker gaan zien, zoals nu op de Tweakers site.

Wat betreft de voorwaarden, we leggen nu de laatste hand aan specifieke Tweakers Elect voorwaarden voor IT-ers. Onze huidige voorwaarden kunnen inderdaad soms wat vreemd overkomen ;)

• t_captain
  • Nu online
Het valt me op dat er een bepaalde provisie is gemaakt voor W&S bureaus, omdat zij binnen de gewone AV niet de site zouden kunnen gebruiken voor hun doel.

Vraag me af of IT professionals daarop zitten te wachten.

• basdeh
quote:
t_captain schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:25:
Het valt me op dat er een bepaalde provisie is gemaakt voor W&S bureaus, omdat zij binnen de gewone AV niet de site zouden kunnen gebruiken voor hun doel.

Vraag me af of IT professionals daarop zitten te wachten.
Snap je opmerking (denk ik) niet helemaal, maar W&S bureaus kunnen geen gebruik maken van Tweakers Elect. Alleen bedrijven die eigenaar zijn van de vacatures (dus directe werkgevers) hebben toegang tot Tweakers Elect (en kunnen IT-ers dus aanbiedingen sturen). Dit doen we omdat we willen dat het aanbod zo helder en transparant mogelijk is (welk bedrijf, exacte inhoud van de functie e.d.).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• t_captain
  • Nu online
Artikel 9.2 van de AV stelt dat opdrachtgevers de dienst alleen mogen gebruiken voor "eigen gebruik" (dus bijvoorbeeld hun account niet mogen delen).

Maar daarin is wel een uitzondering opgenomen voor W&S bureaus, die mogen de dienst ook gebruiken om te werven voor hun cliŽnten.

Deze uitzondering zou niet nodig zijn als er geen W&S bureaus op het platform mogen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basdeh
quote:
t_captain schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:23:
Artikel 9.2 van de AV stelt dat opdrachtgevers de dienst alleen mogen gebruiken voor "eigen gebruik" (dus bijvoorbeeld hun account niet mogen delen).

Maar daarin is wel een uitzondering opgenomen voor W&S bureaus, die mogen de dienst ook gebruiken om te werven voor hun cliŽnten.

Deze uitzondering zou niet nodig zijn als er geen W&S bureaus op het platform mogen.
Helemaal mee eens! We gebruiken voor Tweakers Elect nu nog de Algemene Voorwaarden van de Persgroep Employment Solutions. We zijn bezig met specifieke Tweakers Elect voorwaarden, zodat we verwarringen zoals deze niet meer zullen hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basdeh
=== PIZZA OP 18 APRIL; WIE EET ER MEE? ===

Hi, zoals je hier op Slack wel gemerkt hebt, proberen we Tweakers Elect continu te verbeteren. Hierbij willen we nu jouw hulp en feedback vragen! Daarom nodigen we je uit om op dinsdag 18 april om 19.00 uur pizza met ons te komen eten. In ruil daarvoor willen we dan graag van jou horen hoe je Tweakers Elect tot nu toe ervaart. En wat er beter kan. Naast pizza krijg je van ons een sneak preview van vernieuwingen die er aan komen.

Wat kun je verwachten?
- Delen van jouw ervaringen tot nu toe
- Meedenken over verbeteringen op het gebied van design, functionaliteiten en copy.
- Sneak preview van een aantal vernieuwingen
- En natuurlijk pizza!

Wie zijn er aanwezig van team Tweakers Elect?
- Ming, UX-designer
- Marion, Copywriter
- Olga, Brand manager
- Bas, Projectleider

We zitten in Amsterdam-Noord aan het IJ, vlakbij de NDSM-pont vanaf Centraal Station, maar er is ook voldoende parkeergelegenheid. Reiskosten worden uiteraard vergoed.

Geef je op via elect@tweakers.net en vergeet niet door te geven wat je favoriete pizza is…

Tot de 18de hopelijk!
Groet, het team van Tweakers Elect

Acties:
  • +1Henk 'm!

• t_captain
  • Nu online
Goed plan, sportief dat je ook de reiskosten voor je rekening neemt. Thumbs up!

• basdeh
We hebben nog een paar plekken beschikbaar voor de pizza-sessie op 18 april. Geef je snel op via elect@tweakers.net en denk mee over de toekomst van Tweakers Elect! Zie ook bovenstaande bericht.

• kunnen
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Even over de advertentiecampagne: Ik weet niet of je met advertenties op basis van rage comics de juiste IT-professionals aanspreekt. Bij mij heeft het in ieder geval het omgekeerde effect.

kunnen wijzigde deze reactie 19-04-2017 19:03 (20%)

• Matsooh
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 28-08 18:36

Matsooh

Apple does the job!

Alvast mijn excuses, als het al beantwoord is, heb even gegoogled, en gezocht in het topic maar vond niet direct iets :')

In hoeverre kan ik als Belg gebruik maken van deze tools? Zijn er jobs in BelgiŽ, of zijn er jobs waar ik als Belg in Nederland kan gaan werken etc?

Thanks!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• basdeh
quote:
Matsooh schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:03:
Alvast mijn excuses, als het al beantwoord is, heb even gegoogled, en gezocht in het topic maar vond niet direct iets :')

In hoeverre kan ik als Belg gebruik maken van deze tools? Zijn er jobs in BelgiŽ, of zijn er jobs waar ik als Belg in Nederland kan gaan werken etc?

Thanks!
Goede vraag! Via Tweakers Elect bieden we IT-banen in Nederland aan. Als een baan in Nederland wat betreft reistijd relevant voor je is, dan zullen recruiters je (anonieme) profiel zien. En kunnen ze je dus benaderen, als je ook een match bent op al je andere criteria. Als Belg ben je dus van harte welkom als het voor je geen probleem is om in Nederland te werken.

Mocht je zelfs nog willen verhuizen naar Nederland, dan kan je dit ook in je profiel aangeven. Je bent dan beschikbaar voor alle banen in (heel) Nederland.

• Matsooh
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 28-08 18:36

Matsooh

Apple does the job!

quote:
basdeh schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:27:
[...]

Goede vraag! Via Tweakers Elect bieden we IT-banen in Nederland aan. Als een baan in Nederland wat betreft reistijd relevant voor je is, dan zullen recruiters je (anonieme) profiel zien. En kunnen ze je dus benaderen, als je ook een match bent op al je andere criteria. Als Belg ben je dus van harte welkom als het voor je geen probleem is om in Nederland te werken.

Mocht je zelfs nog willen verhuizen naar Nederland, dan kan je dit ook in je profiel aangeven. Je bent dan beschikbaar voor alle banen in (heel) Nederland.
Bedankt!

Woon niet heel ver van de grens, dus wil wel eens kijken wat de mogelijkheden zijn :) Ik vind het een zeer leuk idee, dus wil het zeker eens proberen! 8)

• conara
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:59
Is Tweakers Elect ook geschikt voor de embedded software programmeur? Of komen er zelden vacatures voor embedded software programmeurs langs? Iemand die zich heeft aangemeld op Tweakers Elect met een vergelijkbare achtergrond?

• basdeh
quote:
conara schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:41:
Is Tweakers Elect ook geschikt voor de embedded software programmeur? Of komen er zelden vacatures voor embedded software programmeurs langs? Iemand die zich heeft aangemeld op Tweakers Elect met een vergelijkbare achtergrond?
Tweakers Elect is voor alle IT'ers, dus ook embedded software programmeurs. Wij doen ons best om zoveel mogelijk mooie bedrijven toegang te gaan geven tot Tweakers Elect, zodat we zoveel mogelijk verschillende IT-banen (door heel Nederland) kunnen aanbieden (en zo vraag vanuit IT-ers in Tweakers Elect en aanbod dichter bij elkaar te brengen). Dit kost uiteraard tijd, dus het kan zijn dat je op korte termijn geen aanbod zult ontvangen. Daarnaast sturen we uiteraard ook pas een aanbod als deze helemaal aan je wensen en eisen voldoet. En er zitten zeker meer embedded software programmeurs in Tweakers Elect.

• basdeh
Vandaag is mijn laatste dag als Product Owner van Tweakers Elect. Uiteraard blijf ik een gebruiker van Tweakers Elect en deze discussie volgen. Jullie vragen en opmerkingen zullen voortaan worden beantwoord door mijn collega’s Talitha & Jadine. Bedankt voor alle goede suggesties & vragen, dit heeft ons erg geholpen bij de totstandkoming van Tweakers Elect. En blijf jullie vragen en suggesties hier melden (of mail ze naar elect@tweakers.net), deze gaan enorm helpen bij de (door)ontwikkeling van Tweakers Elect.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:24

Catch22

De ene is je moeder

quote:
zeef schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:10:
[...]

Nee, werd met interesse geluisterd. Het project www.Tweakers-Elect.com dat uit onze discussies is voortgekomen en dat juist die ergernissen aanpakt kon dan ook op de nodige aandacht rekenen.
Ik maakte een account om even te checken wat jullie hebben neergezet, maar je kan niet aangeven dat je niet op zoek bent dus?

En de ander is je zus
Steam: maxx0r
R5 1600 - RX480 - LG 34UC79G

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 04:48

zeef

Communitymanager in ruste

quote:
Catch22 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 23:37:
[...]

Ik maakte een account om even te checken wat jullie hebben neergezet, maar je kan niet aangeven dat je niet op zoek bent dus?
Even verplaatst naar Elect topic. Als het goed is kan dat wel. Ga morgen checken voor je.

Tweakers Elect #eindbaas vanaf 1/10

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Catch22 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 23:37:
[...]

quote:
zeef schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 23:50:
[...]

Als het goed is kan dat wel.
https://www.tweakers-elect.com/talent/verwachtingen
quote:
Type baan: Niet beschikbaar

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:24

Catch22

De ene is je moeder

quote:
Ah, niet de eerste plek waar ik zou kijken

En de ander is je zus
Steam: maxx0r
R5 1600 - RX480 - LG 34UC79G

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Catch22 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 00:27:
[...]

Kwestie van alles een keer aanklikken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeef

zeef

quote:
Catch22 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 00:27:
[...]

Dank voor de feedback...
quote:
PcDealer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 00:33:
[...]

Kwestie van alles een keer aanklikken.
... en dank voor het zijn van een echte tweaker! ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11:41

3DDude

I void warranty's

quote:
basdeh schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:46:
Vandaag is mijn laatste dag als Product Owner van Tweakers Elect. Uiteraard blijf ik een gebruiker van Tweakers Elect en deze discussie volgen. Jullie vragen en opmerkingen zullen voortaan worden beantwoord door mijn collega’s Talitha & Jadine. Bedankt voor alle goede suggesties & vragen, dit heeft ons erg geholpen bij de totstandkoming van Tweakers Elect. En blijf jullie vragen en suggesties hier melden (of mail ze naar elect@tweakers.net), deze gaan enorm helpen bij de (door)ontwikkeling van Tweakers Elect.
Jij hebt zelf een nieuw project of een nieuwe uitdaging gevonden ?
Ook via tweakers elect gevonden? :P

PC - Intel i7 6700k 4.2Ghz :Asus Hero: 16GB DDR4 3200Mhz : 800GB Intel 750: 256GB Samsung 840 PRO: 480GB Crucial M500: AMD R9 280X | TP-Link Archer C9 Review!

• Ch4oZZzz
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09-09 20:51
Even een vraagje over wat handig is.
Werkervaring in de IT is 8 jaar. Maar mijn werkervaring als Junior C# .Net developer is veel korter.
Wat is handiger om te vermelden bij werkervaring. Wat zien de werkgevers of waar zoeken zij op?

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wordt er momenteel aan de site gewerkt of staat er een load balancer te bokken? Ik heb nu meerdere 500 meldingen gehad, maar als ik refresh bestaat de pagina wel. Er is dus wel door te komen, maar dit schrikt mensen af :X

Ik heb dus net een profiel aangemaakt 8)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• eYaTed
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 16:15
Vraagje over Tweakers Elect: Is het enkel gericht op de Nederlandse markt of zijn er ook Belgische bedrijven/mogelijkheden?

• Hydra
Er is kennelijk echt nul aanbod kwa freelance klussen. Ik zie meerdere aanvragen per week langskomen op LinkedIn. Via elect, in al die tijd sinds ik erop zit; niks.

Ik heb ook al een hele tijd geleden aangegeven (in een face to face gesprek nota bene) dat ik verwacht van een dergelijke site dat ik ook zelf door het aanbod kan zoeken. Ook daar zie ik geen enkele beweging in. Sterker nog; kwa ontwikkeling lijkt het compleet stil te staan.

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
quote:
Hydra schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:36:
Er is kennelijk echt nul aanbod kwa freelance klussen. Ik zie meerdere aanvragen per week langskomen op LinkedIn. Via elect, in al die tijd sinds ik erop zit; niks.

Ik heb ook al een hele tijd geleden aangegeven (in een face to face gesprek nota bene) dat ik verwacht van een dergelijke site dat ik ook zelf door het aanbod kan zoeken. Ook daar zie ik geen enkele beweging in. Sterker nog; kwa ontwikkeling lijkt het compleet stil te staan.
Niet alleen voor freelancers hoor. Ik sta ingeschreven met de status Open voor vaste baan. Maar heb ergens in het begin een keer een match gehad, verder nooit reactie op gehad nadat ik reageerde. Maar verder dan dat is het nooit gekomen.

Ik denk dat ze vooral op zoek zijn naar mensen die heel erg goedkoop zijn. Als er al via dit platform gezocht wordt.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
eYaTed schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:49:
Vraagje over Tweakers Elect: Is het enkel gericht op de Nederlandse markt of zijn er ook Belgische bedrijven/mogelijkheden?
basdeh in "Tweakers Elect. Ontvang anoniem de beste baan"

• Ample Energy
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 01:11
Kunnen jullie nog feedback gebruiken en mag dit hier nog?

1. Ik was niet tevreden over wat ik had ingevoerd en wil er later nog een keer goed voor gaan zitten. Ik kan alleen geen functie vinden om mijn profiel (tijdelijk) te verbergen en om je profiel te verwijderen moet je een e-mail sturen. Dat vind ik niet zo gebruiksvriendelijk.

2. Bij 'Hoogstgenoten opleiding' is er een maximaal aantal tekens, maar dat wordt niet aangegeven. In ieder geval niet als je het wijzigt via het 'talent en ervaring'-tab. Je kunt wel meer woorden invoeren, maar zodra je de pagina ververst blijkt dat de post ergens is afgeknipt. Dit is lastig omdat het op het eerste gezicht lijkt dat je het stukje wel goed hebt aangepast.

3. Als je geen 'social links' invoert blijft de melding met de oproep om dat wel te doen staan en is er geen kruisje om die melding te verwijderen of om hem op 'als gelezen' o.i.d. te zetten.

I hope I die before I get old. I'm sure I will thanks to this life of excess I lead.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Ample Energy schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:33:

2. Bij 'Hoogstgenoten opleiding' is er een maximaal aantal tekens, maar dat wordt niet aangegeven.
Dat is bovendien een term die onduidelijkheid oproept. Hoogst afgeronde opleiding laat geen twijfel bestaan.

• igmar
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21-09 12:36

igmar

Hevig verliefd

Ik heb besloten mijn elect account te gaan verwijderen : Geen enkele vorm van communicatie of feedback. Leuk, een nieuw platform, maar het moet voor mij wel nuttig zijn.

• zeef

zeef

quote:
igmar schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:21:
Ik heb besloten mijn elect account te gaan verwijderen : Geen enkele vorm van communicatie of feedback. Leuk, een nieuw platform, maar het moet voor mij wel nuttig zijn.
Vertel, wat mis je? Vanaf 1 oktober mag ik dingen gaan vinden van Tweakers-Elect. Graag ga ik samen met jou, met mede Elect-eindbaas @Krisp en de anderen hier Elect verder uitbouwen.

zeef wijzigde deze reactie 12-09-2017 16:27 (3%)

• Krisp
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

Krisp

Moderator General Chat

like.no.other

Met @zeef: vanaf 1 oktober ga ik ook meehelpen, zodat jullie op een prettige manier de volgende baan kunnen vinden. :)

Wat betreft de feedback hierboven:
quote:
Ample Energy schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:33:
Jazeker. :)
quote:
1. Ik was niet tevreden over wat ik had ingevoerd en wil er later nog een keer goed voor gaan zitten. Ik kan alleen geen functie vinden om mijn profiel (tijdelijk) te verbergen en om je profiel te verwijderen moet je een e-mail sturen. Dat vind ik niet zo gebruiksvriendelijk.
Dat kan: onder 'type baan'. Die knop staat rechts in jouw profiel, naast jouw reistijd en salarisindicatie. Daar staat nu 'open voor vaste baan.'
quote:
2. Bij 'Hoogstgenoten opleiding' is er een maximaal aantal tekens, maar dat wordt niet aangegeven. In ieder geval niet als je het wijzigt via het 'talent en ervaring'-tab. Je kunt wel meer woorden invoeren, maar zodra je de pagina ververst blijkt dat de post ergens is afgeknipt. Dit is lastig omdat het op het eerste gezicht lijkt dat je het stukje wel goed hebt aangepast.
Goede, nemen we mee.
quote:
3. Als je geen 'social links' invoert blijft de melding met de oproep om dat wel te doen staan en is er geen kruisje om die melding te verwijderen of om hem op 'als gelezen' o.i.d. te zetten.
Dat geldt ook hiervoor. :)

Voor de mensen die een aanbod voor een ZZP-opdracht willen: we weten dat dit nu nog een zwak punt is. Dit komt omdat Elect een samenwerking is tussen Tweakers en Intermediair, die van oudsher gericht is op werkgevers die werknemers zoeken. Hier werken we nog aan. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Tweakers Elect Product Owner

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Is er een actueel overzicht van aanbiedende partijen? Wanneer kan ik scrollen door het aanbod (aangezien het voor mij nu lijkt alsof er niets is)? Ik deel het gevoel van @igmar: geen toegevoegde waarde en weinig updates meer vanuit het team.

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het is relatief rustig: maar... het is ook nog in ontwikkeling...
quote:
Gemiddeld gewenst salaris per functiegroep

Wie ‘maakt de meeste money’? Nou, dat is duidelijk: IT-architecten zijn de grootverdieners binnen onze database. Hun gemiddelde gewenste salaris ligt op 56k per jaar.
Oei. 56k voor een architect? Dat is een koopie! :X :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• t_captain
  • Nu online
Volgens mij zitten deze getallen nogal laag. Een software architect zal vaak 50-70k verdienen, maar als je niet meer dan 56 vraagt dan zit je aan de onderkant van de range.

Overigens verdienen enterprise architecten en solution architecten een stapje meer. Product managers schijnen bovenaan de lijst te staan.

• Krisp
  • Niet online

Krisp

Moderator General Chat

like.no.other

quote:
PcDealer schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:44:
Is er een actueel overzicht van aanbiedende partijen? Wanneer kan ik scrollen door het aanbod (aangezien het voor mij nu lijkt alsof er niets is)? Ik deel het gevoel van @igmar: geen toegevoegde waarde en weinig updates meer vanuit het team.
De lijst is niet up to date inderdaad, daar moeten we even aan werken. Om een sneak preview te geven: Coolblue, Transavia, The Next Web en Q42 zijn ook aangesloten. :)
quote:
Motrax schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:47:
Het is relatief rustig: maar... het is ook nog in ontwikkeling...

[...]
Oei. 56k voor een architect? Dat is een koopie! :X :P
Dat viel mij ook al op. :P Kennelijk zetten mensen op dit platform relatief laag in.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Tweakers Elect Product Owner

• FreezeXJ
  • Registratie: mei 2006

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

quote:
Krisp schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:05:

... Oei. 56k voor een architect? Dat is een koopie! :X :P

Dat viel mij ook al op. :P Kennelijk zetten mensen op dit platform relatief laag in.
Ik denk dat ze vooral geen kansen willen missen, en zo filter je in elk geval de knutseljobs die 'gewoon een developer willen' voor 30k er wel uit.

Als je meteen inzet op 'ik wil 80k of ik doe het niet' kun je net die kans missen bij een kleinere maar groeiende tent die verder perfect is.

Hollandse Krachtvoerkoe || Mathematics, with its potential for and hence its requirement of rigour and precision, is evidently the pinnacle of user-unfriendliness

• igmar

igmar

Hevig verliefd

quote:
Precies dat. Echt 0 communicatie de laatste maanden. Mogelijke oorzaken :

1) Mijn profiel is gewoonweg bagger
2) Nog te weinig "echte" werkgevers
3) Wat anders

Voor mij heeft het iig op dit moment weinig meerwaarde, ook al ben ik wel op zoek momenteel.

• Krisp
  • Niet online

Krisp

Moderator General Chat

like.no.other

quote:
igmar schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:40:
[...]

Precies dat. Echt 0 communicatie de laatste maanden. Mogelijke oorzaken :

1) Mijn profiel is gewoonweg bagger
2) Nog te weinig "echte" werkgevers
3) Wat anders

Voor mij heeft het iig op dit moment weinig meerwaarde, ook al ben ik wel op zoek momenteel.
Een paar dingen die je kunt doen:
1. Werk je profiel bij. Een geŁpdatet profiel wordt veel vaker bekeken dan een profiel dat al een aantal maanden oud is. Werkgevers sorteren namelijk ook op 'datum bijgewerkt'
2. Denk na over woordkeuze. In je skills kun je de juiste talen en technieken benoemen die veel in gebruik zijn bij bedrijven, en waar bedrijven interesse in hebben. Zou kom je vaker in beeld.
3. Overweeg om je eisen bij te stellen. Ik heb verder je profiel niet bekeken, maar hoe verder je wilt reizen, hoe meer je onder de aandacht komt. Dat geldt ook voor salaris. :)

Dat laatste is alleen als je dat wilt natuurlijk.

• Hydra
quote:
Ik heb nota bene in person een gesprek met ze gehad meer dan een jaar geleden waar ik dit al aangegeven heb: voor mij is het een must het aanbod te kunnen zien. Een jaar later is daar niks van terug te vinden.

Dus ja, dan krijg ik niet echt het gevoel dat er een team achter zit dat hier echt werk van maakt.

@zeef Hoeveel developers zijn hier fulltime mee bezig?
quote:
Krisp schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:25:
[...]

Een paar dingen die je kunt doen:
1. Werk je profiel bij. Een geŁpdatet profiel wordt veel vaker bekeken dan een profiel dat al een aantal maanden oud is. Werkgevers sorteren namelijk ook op 'datum bijgewerkt'
2. Denk na over woordkeuze. In je skills kun je de juiste talen en technieken benoemen die veel in gebruik zijn bij bedrijven, en waar bedrijven interesse in hebben. Zou kom je vaker in beeld.
3. Overweeg om je eisen bij te stellen. Ik heb verder je profiel niet bekeken, maar hoe verder je wilt reizen, hoe meer je onder de aandacht komt. Dat geldt ook voor salaris. :)

Met m'n profiel is niks mis; recruiters soppen er van weg. Er is kennelijk gewoon nauwelijks aanbod. Wat jullie niet transparant maken omdat er nog steeds geen manier voor mij is om daar doorheen te zoeken.

Hydra wijzigde deze reactie 13-09-2017 16:02 (39%)

• igmar

igmar

Hevig verliefd

quote:
Krisp schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:25:
Dit is dus precies hetgeen wat ik niet wil : Ik kan d'r Spring / Hibernate neerzetten, en dan heb ik morgen wat anders. Maar daarvoor heb ik geen elect nodig : Ik wil juist niet met die technology werken.
quote:

Ook dat wil ik niet : Ik wil vooral minder reizen. Als Elect met die 2 punten zich gaat gedragen als elke andere recruitment site : Waarom zouden we het dan willen gebruiken ?

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11:41

3DDude

I void warranty's

quote:
Hydra schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:01:
[...]

Ik heb nota bene in person een gesprek met ze gehad meer dan een jaar geleden waar ik dit al aangegeven heb: voor mij is het een must het aanbod te kunnen zien. Een jaar later is daar niks van terug te vinden.

Dus ja, dan krijg ik niet echt het gevoel dat er een team achter zit dat hier echt werk van maakt.

@zeef Hoeveel developers zijn hier fulltime mee bezig?

[...]

Met m'n profiel is niks mis; recruiters soppen er van weg. Er is kennelijk gewoon nauwelijks aanbod. Wat jullie niet transparant maken omdat er nog steeds geen manier voor mij is om daar doorheen te zoeken.
Als ik heel eerlijk ben, dacht ik dat dit project al een stille dood was gestorven :X
Dus eens met Hydra, 0,0 communicatie over Elect geweest; al was het maar een statusupdate we werken hier aan en hebben dit de afgelopen tijd gerealiseerd. (maar dat is natuurlijk lastig als er geen devs op het project zitten - dat is wat ik nu denk!).

Want tweakers hanteert (voor zover ik weet) de scrum methodiek, dus het moet mogelijk zijn een korte update mee te geven bij een iteratie. Ik bekijk het volgend jaar wel, is er dan nog steeds niks gebeurd; verwijder ik mijn account bij Elect.

PC - Intel i7 6700k 4.2Ghz :Asus Hero: 16GB DDR4 3200Mhz : 800GB Intel 750: 256GB Samsung 840 PRO: 480GB Crucial M500: AMD R9 280X | TP-Link Archer C9 Review!

• Hydra
quote:
3DDude schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:58:
Als ik heel eerlijk ben, dacht ik dat dit project al een stille dood was gestorven :X
Dus eens met Hydra, 0,0 communicatie over Elect geweest; al was het maar een statusupdate we werken hier aan en hebben dit de afgelopen tijd gerealiseerd. (maar dat is natuurlijk lastig als er geen devs op het project zitten - dat is wat ik nu denk!).
Ik vermoed dat ze de complexiteit onderschat hebben. Zowel kwa applicatie en wensen als de 'markt' kant; er is altijd een groot verschil tussen vraag en aanbod.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*