Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Thanks! Die heb ik niet gehad.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Room42 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:42:
[...]

Thanks! Die heb ik niet gehad.
Misschien waren ze je emailadres "vergeten" door je GDPR verzoek :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:45:
[...]

Misschien waren ze je emailadres "vergeten" door je GDPR verzoek :P
Dat zou een reden kunnen zijn. Ik heb wel eerder meegemaakt dat men een verzoek om informatie leest als: vlikker alles maar weg. :o Het kan ook zijn dat de software (dit keer? :?) niet goed met het +-teken in mijn e-mailadres omgaat. Dat wil ook nog wel eens gebeuren. :X

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 23:35
@Room42 jouw account bestaat nog en je verzoek is binnengekomen, dus komt goed. Heb je helemaal geen e-mail gehad donderdag 10 oktober, of stond de faq er niet in?

vinifinder.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
MATANDO schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:14:
@Room42 jouw account bestaat nog en je verzoek is binnengekomen, dus komt goed. Heb je helemaal geen e-mail gehad donderdag 10 oktober, of stond de faq er niet in?
Thanks. Ik heb helemaal geen e-mail ontvangen. Ook niet in de spam, die check ik/houd ik bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 23:35
Ok, dat is goed om te weten, we gaan er naar kijken.

vinifinder.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-05 16:27

Ethirty

Who...me?

Wilde in ieder geval even melden dat verwijderen nu goed gaat zonder de fouten van eerder. Kan ook niet meer inloggen nu. d:)b

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Jadine
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 31-03-2020
Even een update over de Elect-migratie. We hebben sinds eind vorige week uitgebreid gekeken naar de plannen en de feedback daarop vanuit jullie. Het grootste deel van de feedback hing samen met het feit dat we gekozen hadden voor opt-out. Die keuze hebben we nog een keer goed onder de loep genomen en daarbij uitgebreid in kaart gebracht wat de plus- en minpunten van opt-in- en opt-out zijn.

Mede met jullie aanmerkingen en aanbevelingen, waarvoor dank, hebben we ervoor gekozen om te gaan voor een opt-in. Dat betekent dat we mensen expliciet vragen aan te geven of ze gemigreerd willen worden. Zeggen ze nee, of geven ze dit niet aan, dan verwijderen wij dit account op het huidige Tweakers Elect platform en wordt deze niet gemigreerd.

We zijn momenteel bezig met het uitwerken en bouwen van de opt-in-pagina. Wij vragen jullie nog even om je geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BennyV
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-04 13:58
Jadine schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:59:
Even een update over de Elect-migratie. We hebben sinds eind vorige week uitgebreid gekeken naar de plannen en de feedback daarop vanuit jullie. Het grootste deel van de feedback hing samen met het feit dat we gekozen hadden voor opt-out. Die keuze hebben we nog een keer goed onder de loep genomen en daarbij uitgebreid in kaart gebracht wat de plus- en minpunten van opt-in- en opt-out zijn.

Mede met jullie aanmerkingen en aanbevelingen, waarvoor dank, hebben we ervoor gekozen om te gaan voor een opt-in. Dat betekent dat we mensen expliciet vragen aan te geven of ze gemigreerd willen worden. Zeggen ze nee, of geven ze dit niet aan, dan verwijderen wij dit account op het huidige Tweakers Elect platform en wordt deze niet gemigreerd.

We zijn momenteel bezig met het uitwerken en bouwen van de opt-in-pagina. Wij vragen jullie nog even om je geduld.
Geweldige beslissing. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 00:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

d:)b
Krijg je in het geval van opt-in ook gewoon de mogelijkheid om je Tweakers account te specificeren, mits je die hebt? Dat zou een hoop problemen met dubbele accounts voorkomen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:26

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

.oisyn schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:47:
[...]

Krijg je in het geval van opt-in ook gewoon de mogelijkheid om je Tweakers account te specificeren, mits je die hebt? Dat zou een hoop problemen met dubbele accounts voorkomen.
Wel met validatie dan, niet dat een of andere grapjas zijn Elect account laat mergen met Femme of zo :P

Simpel mailtje met bevestigingslink sturen naar het bij ons bekende emailadres van het opgegeven Tweakers account zou volstaan lijkt me?

[ Voor 14% gewijzigd door Orion84 op 23-10-2019 14:51 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Orion84 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:50:
[...]

Wel met validatie dan, niet dat een of andere grapjas zijn Elect account laat mergen met Femme of zo :P

Simpel mailtje met bevestigingslink sturen naar het bij ons bekende emailadres van het opgegeven Tweakers account zou volstaan lijkt me?
Nee mailtje werkt niet, er zijn mensen die al dan niet bewust dat mailadres niet meer hebben. (Dat dat niet handig is, is een ander verhaal). Een DM of PM is misschien handiger, zeg ik zonder de betreffende code te kennen (je wilt geen beveiligingsgat of de mogelijkheid tot 'PM-DoS'en creëren).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

F_J_K schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:19:
[...]

Nee mailtje werkt niet, er zijn mensen die al dan niet bewust dat mailadres niet meer hebben. (Dat dat niet handig is, is een ander verhaal). Een DM of PM is misschien handiger, zeg ik zonder de betreffende code te kennen (je wilt geen beveiligingsgat of de mogelijkheid tot 'PM-DoS'en creëren).
Dan meldt je toch gewoon duidelijk op die merge pagina van Elect dat voor het bevestigen van de account een validatie mail gestuurd wordt en men daartoe dus een werkend mailadres in het Tweakers profiel moet zetten?

DM/PM in plaats van mail is op zich ook prima natuurlijk als dat eenvoudig te realiseren is.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BennyV
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-04 13:58
[...]

Google/Facebook/Microsoft doen overall "Koppel hier door in te loggen met je <iets>" account.

Lijkt mij dat je toch iets kan schrijven aan de Elect kant, die tegen een API van T.Net praat, en na het inloggen pas shit koppeld. (Ben geen Developer, maar kan me voorstellen dat dit niet al te moeilijk is.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 06-05 16:42
[...]

Nee mailtje werkt niet, er zijn mensen die al dan niet bewust dat mailadres niet meer hebben.
Nou je worst case scenario is dat je Elect spul niet overgezet wordt naar je Tweakers account. Big deal.

https://niels.nu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:38

WoutF

Hoofdredacteur
.oisyn schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:47:
[...]

Ja. De flow wordt nog uitgewerkt, maar het is de bedoeling dat je op beide platforms inlogt om zo te bewijzen dat je de eigenaar van beide accounts bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:04

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

[...]
Zeggen ze nee, of geven ze dit niet aan, dan verwijderen wij dit account op het huidige Tweakers Elect platform en wordt deze niet gemigreerd.
Ik denk, dat hier ook nog wel een paar haken en ogen aan zitten, het komt kortweg neer op migreren/integreren of opzouten.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Freee!! schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:23:
[...]

Ik denk, dat hier ook nog wel een paar haken en ogen aan zitten, het komt kortweg neer op migreren/integreren of opzouten.
Welke andere opties zie je nog meer voor je dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Freee!! schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:23:
[...]

Ja, dat is toch ok? :? Wil je dat ze het oude systeem tot in den treuren in de lucht houden omdat er 1 iemand niet mee wilt of zo? Wat voor haken en ogen zie je dan? De haken zijn dat ze users kwijtraken, maar dat was nu ook al. Of wilde je gewoon even lekker mopperen. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 23-10-2019 16:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-03 12:51
Hi allen,

Zoals eerder al vermeld is er een opt-in migratieflow gebouwd. Vanaf nu is het mogelijk om je Elect-account te migreren naar Tweakers. We gaan alle Tweakers Elect-gebruikers in 5 groepen mailen, vandaag krijgt de eerste groep bericht dat ze kunnen migreren.

Hieronder is de inhoud van de e-mail die we versturen naar iedereen, zodat jullie je account ook alvast kunnen migreren. Als je nu migreert dan krijg je op een later moment niet nog een keer de e-mail.

Op 3 december wordt Tweakers Elect onderdeel van Tweakers. Vanaf dan kun je de functionaliteit van Elect gebruiken vanuit je eigen Tweakers-profiel, met dezelfde anonimiteit als bij Tweakers Elect. Om je Tweakers Elect-profiel mee te verhuizen naar Tweakers hebben we jouw toestemming nodig. Om de migratie naar Tweakers te vieren verloten we onder iedereen die zijn Tweakers Elect-profiel migreert voor 31 januari 2020 een bijzondere Acer-laptop, de lichtste 15"-laptop ter wereld.

Wat moet je doen?
  1. Log hier in met je Tweakers-account. Als je nog geen account hebt, dan kun je jezelf hier registreren. Ben je automatisch ingelogd wordt je automatisch doorgestuurd naar stap 2.
  2. Eenmaal ingelogd in je Tweakers-account, log je in met je Tweakers Elect-account. Hiermee bevestig je dat het account van jou is.
  3. Vervolgens kun je selecteren welke gegevens jij wilt overzetten naar je Tweakers-account.
  4. Na het selecteren bevestig je je keuze en ben je succesvol gemigreerd.
Start de migratie >>

Na het doorlopen van bovenstaand migratieproces staan alle geselecteerde gegevens in het Tweakers-profiel. Daar heb je de optie om ontbrekende gegevens in of aan te vullen. Op basis hiervan kun je contactverzoeken van bedrijven ontvangen.

Indien je niet wil dat we je gegevens migreren, hoef je niets te doen. Na een aantal maanden zullen jouw accountgegevens automatisch verwijderd worden.

We zien je na de migratie graag terug op Tweakers en hopen je te helpen bij het vinden van jouw ideale baan, nu of in de toekomst!

Met vriendelijk groet,

Tweakers Carrière
020 - 204 24 99
carriere@tweakers.net

Mochten er nog vragen zijn of kom je er uit uit, dan hoor ik het graag.

Groet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
boenkeijer schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:20:
Tot wanneer kun je migreren?
En wellicht is het handig expliciet te vermelden dat er geen Elect-data public wordt in je Tweakers profiel.

• boenkeijer
Olaf van der Spek schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:51:
[...]

Tot wanneer kun je migreren?
En wellicht is het handig expliciet te vermelden dat er geen Elect-data public wordt in je Tweakers profiel.
Oeps, ik had de einddatum niet in mijn post staan. We verloten de laptop op 31 januari. Ik heb 'm toegevoegd in de edit. Een exacte einddatum dat er niet meer gemigreerd kan worden hebben nu nog niet, we willen eerst kijken hoeveel er daadwerkelijk zijn gemigreerd.

In de mail staat dat Elect-data net zo anonimen is als voorheen:
"Vanaf dan kun je de functionaliteit van Elect gebruiken vanuit je eigen Tweakers-profiel, met dezelfde anonimiteit als bij Tweakers Elect"

[ Voor 10% gewijzigd door boenkeijer op 28-11-2019 11:03 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat je na 31 jan geen kans maakt op een laptop, zegt niets over de vraag of je je data kwijt bent op 1 feb of dat je ook 1 mei nog kunt migreren ;)

En anoniem: die zin zou ik niet concreet genoeg vinden om het aan te durven m'n data te migreren en het niet doen (even los van of dat niet hier al vaak is gezegd). Vandaar de vraag/opmerking.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Het migreren van het allerbelangrijkste, "Hoeveel wil je verdienen?", gaat volgens mij niet goed. ;)
Als je bij Opleiding geen Periode einde invult maar heden ook niet aanvinkt, geeft ie toch "tot nu" weer.

[ Voor 34% gewijzigd door Olaf van der Spek op 09-12-2019 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

@boenkeijer had iemand al opgemerkt dat de tekst bovenaan de profielpagina nogal verwarrend is?
Hier kun je aangeven welke skills en vaardigheden je bezit, deze zijn zichtbaar in je profiel en kunnen bekeken worden door gebruikers van Tweakers. Tweakers deelt deze informatie niet met derden zonder expliciete toestemming van de gebruiker. Meer informatie omtrent de verwerking van jouw persoonsgegevens vind je in ons privacy statement.

De skills worden op je profiel getoond en kunnen worden bekeken door gebruikers van Tweakers. Je kan het tonen van je skills aanpassen.
Als je je skills wel laat zien aan andere gebruikers is het vooral wat dubbelop, maar als je je skills niet laat zien aan andere gebruikers (de default geloof ik?) verandert alleen de onderste alinea en wordt het ronduit verwarrend:
Hier kun je aangeven welke skills en vaardigheden je bezit, deze zijn zichtbaar in je profiel en kunnen bekeken worden door gebruikers van Tweakers. Tweakers deelt deze informatie niet met derden zonder expliciete toestemming van de gebruiker. Meer informatie omtrent de verwerking van jouw persoonsgegevens vind je in ons privacy statement.

De skills worden niet op je profiel getoond en kunnen niet worden bekeken door gebruikers van Tweakers. Je kan het tonen van je skills aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boenkeijer
Orion84 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:42:
@boenkeijer had iemand al opgemerkt dat de tekst bovenaan de profielpagina nogal verwarrend is?

[...]

Als je je skills wel laat zien aan andere gebruikers is het vooral wat dubbelop, maar als je je skills niet laat zien aan andere gebruikers (de default geloof ik?) verandert alleen de onderste alinea en wordt het ronduit verwarrend:

[...]
@Orion84 Ah dat is niet duidelijk inderdaad. Ik ga een ticket maken om dat te verduidelijken. Bedankt voor je oplettendheid en het te melden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Als ik na migratie naar https://tweakers.net/info/tweakers-elect-wordt-tweakers/ ga, lijkt het alsof je de migratie nog een keer kunt starten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Let op:
Ga naar https://tweakers-elect.com en maak een account aan. :)
Is dit nog actueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:32
boenkeijer schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:20:
Hi allen,

Zoals eerder al vermeld is er een opt-in migratieflow gebouwd. Vanaf nu is het mogelijk om je Elect-account te migreren naar Tweakers. We gaan alle Tweakers Elect-gebruikers in 5 groepen mailen, vandaag krijgt de eerste groep bericht dat ze kunnen migreren.

Hieronder is de inhoud van de e-mail die we versturen naar iedereen, zodat jullie je account ook alvast kunnen migreren. Als je nu migreert dan krijg je op een later moment niet nog een keer de e-mail.

Op 3 december wordt Tweakers Elect onderdeel van Tweakers. Vanaf dan kun je de functionaliteit van Elect gebruiken vanuit je eigen Tweakers-profiel, met dezelfde anonimiteit als bij Tweakers Elect. Om je Tweakers Elect-profiel mee te verhuizen naar Tweakers hebben we jouw toestemming nodig. Om de migratie naar Tweakers te vieren verloten we onder iedereen die zijn Tweakers Elect-profiel migreert voor 31 januari 2020 een bijzondere Acer-laptop, de lichtste 15"-laptop ter wereld.

Wat moet je doen?
  1. Log hier in met je Tweakers-account. Als je nog geen account hebt, dan kun je jezelf hier registreren. Ben je automatisch ingelogd wordt je automatisch doorgestuurd naar stap 2.
  2. Eenmaal ingelogd in je Tweakers-account, log je in met je Tweakers Elect-account. Hiermee bevestig je dat het account van jou is.
  3. Vervolgens kun je selecteren welke gegevens jij wilt overzetten naar je Tweakers-account.
  4. Na het selecteren bevestig je je keuze en ben je succesvol gemigreerd.
Start de migratie >>

Na het doorlopen van bovenstaand migratieproces staan alle geselecteerde gegevens in het Tweakers-profiel. Daar heb je de optie om ontbrekende gegevens in of aan te vullen. Op basis hiervan kun je contactverzoeken van bedrijven ontvangen.

Indien je niet wil dat we je gegevens migreren, hoef je niets te doen. Na een aantal maanden zullen jouw accountgegevens automatisch verwijderd worden.

We zien je na de migratie graag terug op Tweakers en hopen je te helpen bij het vinden van jouw ideale baan, nu of in de toekomst!

Met vriendelijk groet,

Tweakers Carrière
020 - 204 24 99
carriere@tweakers.net

Groet!
Ik probeer mijn account te migreren maar kan niet inloggen met mijn Tweakers inloggegevens. Ik krijg nu deze melding: "De CSRF-token is ongeldig. Probeer het formulier opnieuw te versturen."

Doe ik hier iets fout?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
Kassad schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:55:
[...]

Ik probeer mijn account te migreren maar kan niet inloggen met mijn Tweakers inloggegevens. Ik krijg nu deze melding: "De CSRF-token is ongeldig. Probeer het formulier opnieuw te versturen."

Doe ik hier iets fout?
Dat is een manier om requests te beveiligen heb ik begrepen. Als je F5't zou het wel moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:32
boenkeijer schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:04:
[...]

Dat is een manier om requests te beveiligen heb ik begrepen. Als je F5't zou het wel moeten werken ;)
Helaas, ik heb het meerdere malen geprobeerd, ook F5 gebruikt, Shift-F5 gebruikt, ik krijg of die melding of de melding dat de inloggegevens niet kloppen..

Edit: ahem... ik gebruikte het verkeerde wachtwoord, dat van Tweakers en niet dat van Tweakers Elect.. ik ga mij even diep schamen..

[ Voor 15% gewijzigd door Kassad op 28-01-2020 08:13 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
boenkeijer schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:04:
[...]

Als het vaker bij normaal gebruik voorkomt dat de CSRF token niet klopt is het misschien een goed idee om die code eens te controleren. Bij normaal gebruik zou je natuurlijk nooit een invalide CSRF token moeten krijgen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Woy schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 09:37:
[...]

Als het vaker bij normaal gebruik voorkomt dat de CSRF token niet klopt is het misschien een goed idee om die code eens te controleren. Bij normaal gebruik zou je natuurlijk nooit een invalide CSRF token moeten krijgen.
Bij het afspelen opgeven van verbeteringen aan pw producten en ik moet terug naar het vorige scherm heb ik dat regelmatig. Vooral op de fp bij het plaatsen van een reactie. Frequentie: een paar keer elke maand.

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 28-01-2020 09:42 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
PcDealer schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 09:42:
[...]

Bij het afspelen opgeven van verbeteringen aan pw producten en ik moet terug naar het vorige scherm heb ik dat regelmatig. Vooral op de fp bij het plaatsen van een reactie. Frequentie: een paar keer elke maand.
Ligt mogelijk aan de tijd tussen het opvragen van de pagina en het versturen van de reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
PcDealer schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 09:42:
[...]

Hier haak ik even een devver bij aan. @crisp kan jij hier iets over zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

boenkeijer schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:14:
[...]

Hier haak ik even een devver bij aan. @crisp kan jij hier iets over zeggen?
@PcDealer ik denk dat het gebruik van de browser 'back' functionaliteit sowieso een probleem is bij het invullen van formulieren met meerdere stappen. Het zal waarschijnlijk een andere technische opzet vereisen om dat te voorkomen. Dat zal dan nader onderzocht moeten worden.

Bij het plaatsen van reacties is het wat lastiger om te beoordelen wat daar fout gaat, behalve de situatie waarbij je een scherm langer dan 2 uur open had staan voordat je reageerde omdat het token dan simpelweg verlopen is. Het is dan belangrijk om te weten onder welke omstandigheden dat gebeurt: was je bijvoorbeeld meerdere reacties achter elkaar aan het plaatsen op dezelfde pagina? Was dat op mobiel met mogelijk haperende verbinding? Kreeg je ook andere foutmeldingen (qua validatie of technisch, zoals javascript foutmeldingen in je console)? etc. Als je dit kan aangeven (en nog beter: als het reproduceerbaar is) post dan graag een topic in Stoute Bugs :)

Ik laat het aan @boenkeijer om te kijken of er een ticket moet komen voor het productverbeterformulier :)

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 28-01-2020 12:41 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

crisp schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:32:
[...]

Bij het plaatsen van reacties is het wat lastiger om te beoordelen wat daar fout gaat, behalve de situatie waarbij je een scherm langer dan 2 uur open had staan voordat je reageerde omdat het token dan simpelweg verlopen is. Het is dan belangrijk om te weten onder welke omstandigheden dat gebeurt: was je bijvoorbeeld meerdere reacties achter elkaar aan het plaatsen op dezelfde pagina? Was dat op mobiel met mogelijk haperende verbinding? Kreeg je ook andere foutmeldingen (qua validatie of technisch, zoals javascript foutmeldingen in je console)? etc. Als je dit kan aangeven (en nog beter: als het reproduceerbaar is) post dan graag een topic in Stoute Bugs :)
Nee, nope en neu.

Het is voor mij niet reproduceerbaar :(

Verder laat ik het hierbij want te ver offtopic :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
@boenkeijer Hoi Koen, wat is de status van Elect?

[ Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-12-2020 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

RIP.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Ga naar Tweakers-elect en maak een account aan. :)

Stel al je vragen aan @boenkeijer