Dan moet de toestemming nog steeds geïnformeerd en specifiek zijn. Waarschijnlijk is de verwerking terug te vinden in de data protection impact assessment, waarin de verwerking en het doel van de verwerking terug te vinden moet zijn.Femme schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:27:
[...]
Tweakers Elect en Tweakers zijn onderdeel van dezelfde onderneming.
Staat de nieuwe verwerking in de DPIA, dan geeft de AV in mijn ogen niet de toestemming die nodig is voor deze verwerking.
In mijn ogen zijn de AV specifiek genoeg dat een ander gebruik (buiten Elect) niet binnen de gegeven toestemming valt.
Tweakers Elect gebruikt je naam, e-mail adres en telefoonnummer alleen om vanuit Tweakers Elect met je te communiceren over Elect of wanneer je gejobflirt wordt. Je gegevens uit je profiel gebruiken we om je anoniem te matchen met vacatures van werkgevers. Tweakers Elect deelt geen persoonsgegevens met andere ondernemingen binnen de Persgroep of andere derden, behalve als je besluit gegevens te delen met een werkgever.
edit:
Blij dat ik mijn Elect account op een ander email adres aan heb gemaakt. Wel vervelend dat ik ondertussen niet meer bij deze mailbox kan en dus de updates niet kreeg.
Blij dat ik mijn Elect account op een ander email adres aan heb gemaakt. Wel vervelend dat ik ondertussen niet meer bij deze mailbox kan en dus de updates niet kreeg.
[Voor 14% gewijzigd door ANdrode op 09-10-2019 18:48]