Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• McKaamos
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Als ik de link in de TS gebruik, krijg ik een SSL error voor m'n neus.

Lijkt door te verwijzen naar de dot-NL variant, maar het certificaat is alleen voor de dot-COM variant.
Misschien even een doorverwijzinkje op de dot-NL zetten?

Project Magna
They took my brain, replaced it with petrol and gave me matches.

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 06-12 18:38
Oh, wie tot maandag 12:00 uur een profiel aanmaakt, maakt kans op een van onze Elect mokken. Actie van de Devsummit maar die trekken we nog even door. ;)

(brakke phonepic :+) Pats met m'n phone-pic ;)

Heb je een baan gevonden via Elect? Dan krijg je 'm ook! *D

Krisp wijzigde deze reactie 16-02-2018 16:28 (15%)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
quote:
zeef schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:31:
[...]

Het spijt me, maar ik snap even niet wat je bedoeld. Je laat me iets quoten dat ik niet in mijn post kan terugvinden. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
quote:
Olaf van der Spek schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:00:
[...]

Is er een manier om de notificatie weg te klikken dan?
Of ben je soort van verplicht dat deel van je profiel aan te passen?

In welk opzicht zorgt het voor betere resultaten?
Want een link naar linkedin is natuurlijk niet anoniem en voor zover ik weet krijgen werkgevers die dus ook niet te zien.
Nee, het is niet verplicht. De notificatie laten vervallen zet ik als ticket in onze backlog, daar heb je (na een nachtje slapen) gewoon gelijk in. ;)

Je bio is zichtbaar voor de werkgever, de social links pas na een geaccepteerde flirt. Je kan overigens je anonieme profiel bekijken met het schuifje aan de rechterkant:
quote:
Kiswum schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:26:
Bug op website?:

[...]

Je kunt slechts kiezen uit een zeer select clubje.

Als je a,b,c,d,e, of f indrukt krijg je een lijstje met 10 functies. Volgens mij zijn er 90 weggevallen.
Er zitten een paar duizend functies in. Als je wat meer letters tikt moet de functie in zicht komen. Het hoeft ook niet de beginletter te zijn. Zie voorbeeld:

zeef wijzigde deze reactie 01-06-2018 10:17 (25%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08:44

Kiswum

Gadget reviewer

quote:
zeef schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:12:

[...]

Er zitten een paar duizend functies in. Als je wat meer letters tikt moet de functie in zicht komen. Het hoeft ook niet de beginletter te zijn. Zie voorbeeld:

[afbeelding]
Bedankt, ik zie nu waar het fout gaat.

In Chrome kun je alleen de Engelse benamingen gebruiken (termen die we als Nederlanders niet altijd gebruiken). Tevens zijn de benamingen niet consequent.

Front-end werkt niet en maar front end wel.
Back-end werkt wel, maar werkt back end weer niet.
Systeembeheerder of Systeem beheerder werkt niet, maar system administrator werkt weer wel.

Tip: geef aan dat de Engelse termen worden gebruikt en niet algemene Nederlandse termen (of update de database met standaard NL benamingen van functies).

In Internet Explorer gaat het sowieso fout, die heb ik even als test gebruikt. Daarbij kun je niets kiezen, maar staan er wel enkele voorbeelden in beeld (maar ja, wie gebruikt er nog IE?)

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Heb ik een bril nodig?

(Waterfox 56.2.2, Windows 7 x64, cookies en javascript (tijdelijk) toegestaan voor tweakers-elect.com, ublock origin tijdelijk uitgeschakeld geeft hetzelfde.)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Olaf van der Spek
  • Niet online
zeef schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:49:
[...]
Nog een keer klikken en de match is weer weg. Er zit een vertraging in om dit te voorkomen.
Ah, vandaag zie ik ineens tig groene hoekjes.. die heb ik gisteren nooit gezien.

Welk bedrijf is dit trouwens?

Olaf van der Spek wijzigde deze reactie 26-09-2018 15:18 (20%)

• StephanVierkant
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 02-12 22:00
Ik heb mezelf als werkgever aangemeld en ik moet eerlijk zeggen dat het enorm tegenvalt. Gezien de reputatie van Tweakers waren de verwachtingen nogal hoog, maar dit product is gewoon nog niet af.

Mijn eerste bevindingen:
  • Inloggen is nogal ingewikkeld. Als je op 'Inloggen' klikt ga je naar het dashboard, maar zonder content. Je moet eerst weer terug naar het inlogscherm om echt in te loggen.
  • Ik kan niets met de locatie van de kandidaat. Ik kan er niet op filteren. Ik snap het idee dat de kandidaat zelf aangeeft wat de afstand mag zijn en of hij/zij wil verhuizen, maar de realiteit is natuurlijk anders. Eén van de kandidaten heeft ook afgewezen met de toelichting 'De afstand/reistijd is te lang'. Het valt me ook op dat een postcode in Deventer, Groningen of Amsterdam evenveel resultaten oplevert. Dat kan niet de bedoeling zijn. De reistijd wordt ook verkeer berekend: meerdere locaties kloppen bij lange na niet met de aangegeven reistijd.
  • Ik kan niet zien wie heeft afgewezen. Dat is voor mij wel handig om te weten, de profielen zijn immers toch anoniem.
  • Regelmatig zie ik 'Geen talenten gevonden', maar even later ineens weer wel. Ik zie regelmatig foutmeldingen (http 400, 500) in de console, bijv. naar https://www.tweakers-elect.com/v2/talentseekers/search/save. Op meerdere plekken komen wel eens 400/500-errors voor, maar op deze pagina het meest frequent.
  • De site is niet echt lekker responsive. Niet echt 2019. De drie knoppen op het dashboard (zoeken, matches, resultaten) zijn niet eens bruikbaar.
  • Ik kan in de lijst met resultaten niet filteren op of ik diegene al een verzoek heb gestuurd. En ik kan ook niet sorteren, bijv. op laatst toegevoegde profielen.
  • Er zitten veel kandidaten tussen zonder vragen, biografie, etc. Kan ik hier op filteren? Er zitten echt veel nutteloze profielen tussen. Iemand die alleen PHP *** heeft staan, daar ga ik geen energie in steken.
  • De FontAwesome icoontjes voor social media werken niet. En wat is het idee er achter eigenlijk? Je ziet dat iemand een LinkedIn-profiel heeft. En dan?

• De url is /statestieken/. Is er echt niemand die dit checkt, of is het hele team dyslectisch?
  • Response rate is 0.3333333333333333% terwijl dit 33% moet zijn. Er staat ook '0.5 dagen' terwijl dit '0,5 dagen' moet zijn (komma i.p.v. punt). '09 november 2018' kan beter worden geschreven als '9 november 2018', een voorloopnul heeft hier geen zin. Geen grote problemen, maar het staat allemaal erg slordig en doet afbreuk aan het product.
  • Bij kwaliteit en match staat een wit vakje. Wat betekent dat? De icoontjes werken niet en er staat geen toelichting bij.
De developer zal ongetwijfeld hard z'n best doen, maar het feit dat ik in korte tijd al zo'n lijstje kan maken lijkt me geen goed teken.

• Whaam
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11:27
Als je een flirt accepteert, gaat er op de feedback pagina iets mis met de slider.

http://oi64.tinypic.com/e70w0h.jpg
http://oi65.tinypic.com/zn8zo8.jpg
http://oi66.tinypic.com/6jlr9e.jpg

Kwestie van beginnen we met nul of met één? ;)

• zeef
Sneak preview van de waarde calculatie op Elect :)

details
https://tweakers.net/ext/f/qyvv0M4l3NdumVMY1bxhUe2D/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/h8WCc52KYQSjDAI1O8WzSogo/thumb.png

We hebben een prototype ontwikkeld en dat tijdens de Tweakers Dev Summit getest. De learnings die we daar hebben opgedaan zijn verwerkt in de eerste publieke versie die ergens vandaag inmiddels naar Elect wordt is gepusht. Let wel, het is een eerste aanzet. Het zal ongetwijfeld nog niet perfect zijn en we hebben jullie feedback daarom nodig om onze berekening te optimaliseren. Klopt er iets niet (of juist wel :P): laat het ons weten.

We zijn heel benieuwd naar jullie ervaring!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:27

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Bijzondere sliders zijn er te vinden op de elect pagina

Volgens de slider is helemaal links een 1 terwijl het getal aan de rechterkant een 0 laat zien

Helemaal rechts is trouwens ook een 10 maar dan volgens zowel het bolletje als het tekstblokje er rechts naast

[Oo[:::|:::]oO]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
De Inloggen link staat op een rare plek en de knop "stel ..." mist een hoofdletter.. :'(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• burne
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

what happen here?

Die blur heb ik niet verzonnen, die komt ergens anders vandaan.

burne wijzigde deze reactie 29-07-2019 02:34 (32%)

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

@boenkeijer @Jadine Dit probleem speelt nog steeds, bij het invoeren van feedback na een flirt:

Welke van de twee is nu de echte waarde?

Evanescent wijzigde deze reactie 28-08-2019 11:23 (12%)

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True