Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die livery editor is wel next level hoor. Broertje was altijd fan van de forza livery editor maar die is sinds deel.4 niet meer veranderd, en hij vond deze livery editor echt perfectie. Deze bied echt super veel handig opties, plus je kan een svg file uploaden naar de site en zo dus je eigen logos etc uploaden en toepassen.
Ja er zijn een paar verbeter punten nog maar echt heel veel is al echt briliant gedaan. En ziet er super mooi uit.
Dit icm scapes is gewoon beste photomode ever.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Ben benieuwd of de demo ook wordt verlengd. Gebeurt wel vaker als een demo in het begin wat strubbelingen heeft, dat ze 'm dan paar dagen verlengen. Battlefront II demo is nu ook verlengd.

Maargoed, met de release volgende week is dat ook weer wat onwaarschijnlijker.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Om maar direct te beginnen met een disclaimer:
Sinds gisteren ben ik erachter gekomen dat ik een GT fanboy ben; hier ben ik trots op :-)

Racen op consoles is bij mij begonnen met de eerste GT games en Fzero.
Hierna heb ik veel verschillende racegames gespeeld waaronder op de PS4 bijna alle racegames.

Ik was in de veronderstelling dat hoe meer simulatie des te leuker de game zou zijn.
Project cars en Assetto Corsa zijn de beste simulatie games die je op de PS4 kunt krijgen.

Gisteren de beta opgestart en toen wist ik het opeens;

Ik ben een GT fanboy. Het voldane gevoel dat ik krijg bij het racen van GT games komt opeens weer terug. Iets dat een Project Cars niet bij me los weet te krijgen.

Nogmaals; met alle racegames vermaak ik me geweldig en kan ik best aardig meedoen.

Maar het geraffineerde doordachte product Gran Turismo weet via een nostalgische toonzetting mij volledig in te pakken!

PSN RobinNova

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Gisteravond een paar races gedaan (offline want online lag plat). met een mx5 en met de SLS AMG op 2 verschillende banen. Assists uit, behalve TCS. Ik had echt het gevoel over de baan te zweven, vreemd gevoel en voelt allemaal erg arcade aan. `gevoelloos` is vooral het woord wat bij mij blijft hangen.

Geluid is nog steeds matig imo, vooral in cockpit view (bijna alleen maar gegier van de versnellingsbak).

Scapes en photomode zien er prachtig uit maar net als museum overbodig in een racegame imo, lijkt ook als doel te hebben om te verbloemen dat er bar weinig content is. 17 tracks meen ik waarvan het meerendeel fantasie tracks zijn en vrij beperkt aantal auto's. Geen fatsoenlijke SP met kampioenschappen.

Matig. Ik sla over en richt mijn aandacht weer op Project Cars 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
SinergyX schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Blijft een heerlijke baan, maar ik mis gewoon Trial Mountain, mijn all-time favoriete baan uit GT.
Goodwood was ook zo’n lekkere

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb juist geen probleem met fantasie tracks, echte circuits zijn leuk maar juist met die neppe banen kunnen ze helemaal los gaan qua bochtencombinaties en hoogteverschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Weet iemand met zekerheid of auto's die in de demo gekocht worden meegaan naar de full versie? En hoe zit het met bijvoorbeeld Livery designs die je in de demo maakt?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Homeland schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:45:
Ik heb juist geen probleem met fantasie tracks, echte circuits zijn leuk maar juist met die neppe banen kunnen ze helemaal los gaan qua bochtencombinaties en hoogteverschillen.
Lago Maggiore is echt een geweldige fantasy track. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik, nu ik normaal heb kunnen spelen zonder al die assistance, het toch best een leuk spel zou kunnen vinden. Vandaag nog zeker even een uurtje rijden.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homeland schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:45:
Ik zie liever wat meer fantasiebanen dan wéér dezelfde tracks die je in elke andere racegame ook tegenkomt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:52:
[...]

Ik zie liever wat meer fantasiebanen dan wéér dezelfde tracks die je in elke andere racegame ook tegenkomt.
Oneens. Ik blijf banen uit mijn hoofd leren zo. Gewoon allemaal lekker hetzelfde baantje graag !

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Welke versie gaan jullie halen of hebben jullie in de pre-order? Er zijn iets van 4 of 5 versies (3 op disc en 2 digitale) en bij de disc versies (alleen de standaard edition volgens mij) kan je dan ook nog een Amerikaans, Europees of Japans car pack krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Homeland schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:00:
Welke versie gaan jullie halen of hebben jullie in de pre-order? Er zijn iets van 4 of 5 versies (3 op disc en 2 digitale) en bij de disc versies (alleen de standaard edition volgens mij) kan je dan ook nog een Amerikaans, Europees of Japans car pack krijgen.
Ik wil voor de Digital Deluxe gaan. De extra American, Japanese en European Pack kun je volgens mij ook als losse pack's aanschaffen.

http://www.gran-turismo.com/nl/products/gtsport/preorder/

Let op: de packnamen verwijzen puur naar de herkomst van de merken in de packs. Alle vier de packs zijn verkrijgbaar in alle regio's.

Europa-pack
  • Audi R18 TDI
  • Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak ‘87
  • Peugeot RCZ Gr.B-rallyauto
Amerika-pack
  • SRT Tomahawk Vision GT
  • Ford Mustang Gr.B-rallyauto
  • Ford Focus Gr.B-rallyauto
Japan-pack
  • Mazda LM55 Vision GT
  • Mitsubishi Lancer Gr.B-rallyauto
  • Subaru WRX Gr.B-rallyauto
Safetycar-pack
  • Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total
  • Mercedes-AMG GT-safetycar
  • BMW M4-safetycar
Bij ieder Pack zit ook nog:

Dynamisch thema
Dit is een speciaal, bewegend GT Sport-thema dat je kunt instellen als PS4-achtergrond.

Gamegeld (Cr. 500.000)
Dit is gamegeld dat je kunt gebruiken om onder andere auto's te kopen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik vind die Safetycar-pack wel gaaf. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik ook, maar die zit vooralsnog enkel bij de Collectors Edition zie ik. Heb even op GTPlanet de vraag gesteld of iemand weet of deze packs ook los verkrijgbaar zijn (of de auto's los).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S_Chief schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:12:
Ik vind die Safetycar-pack wel gaaf. :D
Inderdaad!

Ik weet nog dat je in GT4 ook ergens zo'n safety car (GT-R R34 dacht ik) kon vrijspelen, ding was coowl 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Safetycar-pack zit ook bij de beide digitale versies:

https://store.playstation...02168_00-GTSPO17PSNPREORD
en
https://store.playstation...02168_00-GTSDX17PSNPREORD

Bestel Gran Turismo Sport vooruit en je ontvangt:
• Bonuscredits voor in de game
• Safety car-pack
• Een dynamisch thema voor je PS4™

DELUXE EDITION BEVAT:
• Mazda LM55 Vision GT
• Mitsubishi Lancer Gr.B Rally Car
• Subaru WRX Gr.B Rally Car
• SRT Tomahawk Vision GT
• Ford Mustang Gr.B Rally Car
• Ford Focus Gr.B Rally Car
• Audi R18 TDI
• Peugeot RCZ Gr.B Rally Car
• Toyota FT-1 Vision GT Group 3
• GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport
• Corvette C7 Gr.3
• Autosticker-pack
• Chromen racehelm
• 2.000.000 credits

[ Voor 6% gewijzigd door Homeland op 10-10-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Homeland schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:16:
Safetycar-pack zit ook bij de beide digitale versies:

https://store.playstation...02168_00-GTSPO17PSNPREORD
en
https://store.playstation...02168_00-GTSDX17PSNPREORD

Bestel Gran Turismo Sport vooruit en je ontvangt:
• Bonuscredits voor in de game
• Safety car-pack
• Een dynamisch thema voor je PS4™

DELUXE EDITION BEVAT:
• Mazda LM55 Vision GT
• Mitsubishi Lancer Gr.B Rally Car
• Subaru WRX Gr.B Rally Car
• SRT Tomahawk Vision GT
• Ford Mustang Gr.B Rally Car
• Ford Focus Gr.B Rally Car
• Audi R18 TDI
• Peugeot RCZ Gr.B Rally Car
• Toyota FT-1 Vision GT Group 3
• GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport
• Corvette C7 Gr.3
• Autosticker-pack
• Chromen racehelm
• 2.000.000 credits
Vreemd waarom dit niet op de officiële website van Gran Turismo staat, en ook niet op de US PSN Store.

Gran Turismo SPORT Digital Deluxe Edition includes:

- GT SPORT Game
- GT Starter Pack (12 Cars) - Gain immediate access to cars within various race class, including GT4, Rally and more
- $2 Million In-Game Credit - Build and customize your personalized garage
- Livery Sticker Pack - Bonus livery of numerous performance brands and logos
- Racing Helmet - For your customized driver profile
- 60 PS4 GT Sport Themed Avatars - Based on selected GT Sport featured vehicles

Inhoud Digital Deluxe
  • Audi R18 TDI
  • SRT Tomahawk Vision GT
  • Mazda LM55 Vision GT
  • Toyota FT-1 Vision GT Gr.3
  • Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport
  • Chevrolet Corvette C7 Gr.3

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 10-10-2017 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:19:
[...]

Vreemd waarom dit niet op de officiële website van Gran Turismo staat, en ook niet op de US PSN Store.

Gran Turismo SPORT Digital Deluxe Edition includes:

- GT SPORT Game
- GT Starter Pack (12 Cars) - Gain immediate access to cars within various race class, including GT4, Rally and more
- $2 Million In-Game Credit - Build and customize your personalized garage
- Livery Sticker Pack - Bonus livery of numerous performance brands and logos
- Racing Helmet - For your customized driver profile
- 60 PS4 GT Sport Themed Avatars - Based on selected GT Sport featured vehicles

Inhoud Digital Deluxe
  • Audi R18 TDI
  • SRT Tomahawk Vision GT
  • Mazda LM55 Vision GT
  • Toyota FT-1 Vision GT Gr.3
  • Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport
  • Chevrolet Corvette C7 Gr.3
Komt denk ik omdat het alleen bij pre-order is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Zitten die extra auto's in die duurdere versies wel gewoon in de standaard game, zodat je ze moet kopen, of zijn ze echt exclusief voor die versie?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vraag is al eerder voorbij gekomen; niemand die het nog weet.
Even weekje geduld hebben dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
macmellow schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

Komt denk ik omdat het alleen bij pre-order is.
De US PSN Store is ook pre-order maar daar staat de Safety Car Pack niet vermeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Bij die digital deluxe heb je dus alle mogelijke carpacks erbij zitten, ga die dus maar pre-orderen, digitaal is sowieso wel fijn, hoef ik minder van de bank te komen als ik een ander spel wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zijn de circuits van de Sport Championships vandaag anders dan die van gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:19:
[...]

Dat is inderdaad vreemd,
Sluuz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:20:
Zitten die extra auto's in die duurdere versies wel gewoon in de standaard game, zodat je ze moet kopen, of zijn ze echt exclusief voor die versie?
De duurdere variant is 10 euro duurder, dan maar een keer uur uur langer gamen op een zaterdag avond waardoor je weer 3 biertjes in de kroeg bespaard ;)

De pre-order voor digital deluxe is geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik koop 'm trouwens in de US PSN Store. In de US released hij namelijk op 17 oktober (11 AM ET, dat is 17:00 NL tijd) en in Nederland op 18 oktober. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 10-10-2017 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Je kunt in de demo zien dat je de Safety Car in de full version kan kopen met Mileage Points. Zie de Mileage Point exchange in de demo.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik wil wel een fysiek exemplaar, maar niet pre-orderen. Weet nog hoe dat was met GT5. Iedereen die een pre-order had zat te wachten en ik liep gewoon de winkel uit met een exemplaar. :p

Wat is de + edition trouwens? Die zie ik wel in winkels maar niet op de website van GT.

[ Voor 19% gewijzigd door S_Chief op 10-10-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
S_Chief schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:28:
Ik wil wel een fysiek exemplaar, maar niet pre-orderen. Weet nog hoe dat was met GT5. Iedereen die een pre-order had zat te wachten en ik liep gewoon de winkel uit met een exemplaar. :p

Wat is de + edition trouwens? Die zie ik wel in winkels maar niet op de website van GT.
Sinds 2013 (release Xbox One) ben ik volledig digitaal gegaan. Dus geen fysieke disc meer voor mij.
En daarbij, ik heb toch geen tijd om winkels af te struinen of hij ergens eerder ligt. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 10-10-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Damn. Er zijn een paar mensen online die blijkbaar niet zonder beuken de bocht door kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://www.gran-turismo.com/images/c/i1WVelvXtuZ8puH.jpg
Hier gaan we een mooie F1 Safetycar van maken. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
Jasphur schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:31:
Damn. Er zijn een paar mensen online die blijkbaar niet zonder beuken de bocht door kunnen.
Een tip die ik je kan geven vanuit de eerdere besloten Beta:

Focus op clean rijden, probeer mensen te ontwijken die je gaan rammen (soms is dat niet mogelijk).
Safetey rating lekker hoog krijgen is prima te doen en daarna heb je echt alleen maar clean racing.

Vanaf dat moment kun je dan gaan werken aan je snelheid.

Vaak discussies gezien op het beta forum dat mensen vonden dat het een ramfestijn was. Zelf hadden die mensen dan ook de laagste safety rating. Ga desnoods rondjes achteraan rijden.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dat soort mensen krijg je als je een gratis demo geeft. Net zat iemand mij ook steeds te beuken op een recht stuk waardoor ik de controle ook compleet kwijt raakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:35:
Dat soort mensen krijg je als je een gratis demo geeft. Net zat iemand mij ook steeds te beuken op een recht stuk waardoor ik de controle ook compleet kwijt raakte.
Geef hem gewoon die plek en rij erachteraan. Vaak zal die persoon alsnog crashen waardoor je jouw plek terug krijgt. Die personen ga je niet meer zien als je een hoge safety rating krijgt.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zijn de 3 banen vandaag weer dezelfde als gisteren? Weet nog van de eerdere Beta dat het per dag verschilde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:38:
Zijn de 3 banen vandaag weer dezelfde als gisteren? Weet nog van de eerdere Beta dat het per dag verschilde.
Nee zijn 3 andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En vandaag wel stabiel? Of zal het vanavond weer volledig op z'n gat liggen als ik eindelijk ben afgewerkt en tijd heb om te spelen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:43:
[...]

En vandaag wel stabiel? Of zal het vanavond weer volledig op z'n gat liggen als ik eindelijk ben afgewerkt en tijd heb om te spelen. :-(
Heb nu drie races gespeeld en ging prima.
Helaas wel gezakt in SR haha. Ik remde vaak later dan de rest bij baan C T1. De haakse bocht naar links.

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 10-10-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Iemand een idee of je de Digital Deluxe versie in de PS Store nog kan kopen na de release? Aangezien deze nu op pre-order staat. Bang dat deze gaat verdwijnen na de release en dat deze pre-order-only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister 1 race online gespeeld maar ging eigenlijk best netjes. Paar mensen die er snoeihard af gingen maar daardoor schoof ik weer een plekje op. Uiteindelijk 7e geworden van de 20 ofzo maar wel zonder beuken of schade. Reed wel lekker soepel moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jelliuz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:55:
Iemand een idee of je de Digital Deluxe versie in de PS Store nog kan kopen na de release? Aangezien deze nu op pre-order staat. Bang dat deze gaat verdwijnen na de release en dat deze pre-order-only is.
Iedere versie is een pre-order aangezien de game nog niet uit is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:58:
[...]

Iedere versie is een pre-order aangezien de game nog niet uit is. ;)
Akkoord, maar het staat dus niet vast dat deze versie nog beschikbaar is na release? Kan dat nergens terugvinden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Hij staat als 'beschikbare editie' op de website van Gran Turismo. Dus ik denk dat die gewoon beschikbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:43:
[...]

Heb een dik uur gespeeld vandaag en dat ging 100 procent stabiel, had er gister middag sowieso ook nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Heb een dik uur gespeeld vandaag en dat ging 100 procent stabiel, had er gister middag sowieso ook nergens last van.
's Middags ging het goed volgens mij (afgaande op de verschillende websites). Maar toen ik gisteravond eindelijk om 18:30 achter m'n PS4 kroop lagen de servers al plat. Heb de gehele avond tot 23:30 geen enkele online race kunnen rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 10-10-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

's avonds is het wel wat drukker neem ik aan. Behalve wat server resets (kon ik even star trek discovery tussendoor kijken) leek alles goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Gisteravond ook geen enkele online race kunnen doen. Bij Sport ging het mis zodra hij naar de race wilde en de Lobby kwam ik niet eens in.

Hopen dat het vanavond wat beter is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Lago Maggiore <3

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/ktHVMs9mcFezOukNwcp9kpdwKq3kQTBv7p5Geh4Jphs.jpg?w=432&s=7c0338b0e4669150e6883f0ba22cd564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wow. Dit een is in game foto ja? Niiice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jasphur schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Wow. Dit een is in game foto ja? Niiice
Jup. Van Reddit geplukt. In de achtergrond zie je de F-Type GT car en die is door PD zelf bedacht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Dat is iets wat PD best wel onder de knie heeft eigenlijk. Eigen wagens ontwikkelen ism echte merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Mag hopen dat PD de modellen van deze auto's allemaal mee neemt naar de de PS5. En daarmee de kwaliteit van replays kan evenaren aan beelden van de echte gameplay met een vrijwel perfecte image quality.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:04:
Dat is iets wat PD best wel onder de knie heeft eigenlijk. Eigen wagens ontwikkelen ism echte merken.
Ze ontwerpen zelfs onderdelen voor echte wagens ism de fabrikant, zo is PD grotendeels verantwoordelijk voor het middenconsolescherm in de Nissan GT-R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wauw de servers werken! Kan zowaar een online race rijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Kun je nou onder het racen de afstelling van de auto doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Een aantal dingen wel, maar niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:03:
Kom er aan !!!

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:03:
dacht ik ook vanavond. start online race, lig na 10 min 20sec voor op de rest.

BAM - host has ended the game....... :X

vind het jammer dat ze zulke games niet server sided hosten ipv user hosted.
Als je een slechte verliezer als host hebt kapt die er gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Wedstrijd van Portugal op tv maar wil toch graag de bonus van vandaag binnenhalen. PS Vita erbij gehaald, remote play, arcade time trial op de oval, gas/rem via rechterpookje, pookje naar voren toe vast zetten en zo draait hij automatisch even zijn rondjes. Niet helemaal hoe het hoort maar krijg zo toch mooi de bonus auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou de daily bonus truc van de beta ook werken op de demo. Was iets met je tijdzone veranderen en dan kreeg je elk uur dat je hem verzette een auto.

Verder net een lobby met mijn broertje gehad en lekker time attack gedaan en paar races. Werkt echt super smooth. 0.0 lag of maar idee dat je online raced. Was tof en heb al meer dan 400km gereden nu in de demo.
Gaaf spel en gaan hem zeker preorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:56
Denken jullie dat de VR optie nog los komt in deze beta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Kan je nu een race tegen een vriend starten? Kan wel een sessie aanmaken maar zie nergens een optie om een vriend uit te nodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odinrage schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:52:
Kan je nu een race tegen een vriend starten? Kan wel een sessie aanmaken maar zie nergens een optie om een vriend uit te nodigen.
Dit is het grootste probleem helaas. Moet dmv een lobby id. Die moet je doorgeven aan je vriend en dan kan hij joinen. Helaas maar waar... Lobby id staat li ka onderin zodra je lobby online is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
v8power67 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:57:
[...]

Dit is het grootste probleem helaas. Moet dmv een lobby id. Die moet je doorgeven aan je vriend en dan kan hij joinen. Helaas maar waar... Lobby id staat li ka onderin zodra je lobby online is.
Bedankt! Hier heb ik idd overheen gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Ik heb hem hier ook geïnstalleerd en vandaag even een online race gedaan na wat rijlesjes gedaan te hebben om weer een beetje het gevoel te krijgen. Wat een gaaf spel is het, ze hebben duidelijk naar de kritiek geluisterd omtrent in-game stofzuigers. De missies op fase 6 zijn nog echt een uitdaging, de Collector's Edition maar eens bestellen straks om na donderdag nog te kunnen spelen :+ . Hier ga ik de winter zeker mee door komen :) .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:57:
[...]

Odinrage schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:59:
[...]

Bedankt! Hier heb ik idd overheen gekeken.
Als het goed is staat er links in beeld bij het Lobby scherm ergens een optie die je kan aanvinken waardoor je lobbies van vrienden ziet.

Die Lobby IDs heb je sinds de eerste patch van GT5 al niet meer nodig.

[ Voor 25% gewijzigd door Voxalizer op 10-10-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zijn er straks in de full game meer dan drie dagelijkse SportEvents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Kan weer niet saven (Network error), kan weer het optiemenu niet in dus krijg de pest GT.. Ik kijk over een paar dagen pas weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:22:
[...]

[...]

Als het goed is staat er links in beeld bij het Lobby scherm ergens een optie die je kan aanvinken waardoor je lobbies van vrienden ziet.

Die Lobby IDs heb je sinds de eerste patch van GT5 al niet meer nodig.
Owh okee i stand corrected.
Maar toch dit hadden ze wel mogen verbeteren. Een optie van invite friends ofzo had geen kwaad gekund.

3dit;

Zie hier het verschil tussen gameplay en replay.
Is nagenoeg hetzelfde.
http://m.neogaf.com/showp...=251489813&postcount=2585
Ga de gifs hier niet posten ivm bandbreedte.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 11-10-2017 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

invincible30 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Ik speel beiden met controller. Assists uit.
Met forza heb ik veel meer feeling of de wagen gaat uitbreken.
Zal grotendeels komen door de rumble in de trickers bij de xbox.

Dat mis ik bij gt sport best wel.
Ik speel met stuurt zo als het hoort 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Het grootste probleem is imo het rating systeem. Je word geraakt van achter, down rating. Je word van de baan afgerost en 10 sec penalty.. het werkt gewoon niet. Enigste manier om je rating omhoog te krijgen is achteraan clean rijden. Maar wat is daar leuk aan? Je wil zover mogelijk vooraan eindigen! Ook veel zeggend dat er in de chat al word gezegd dat ze de ratings eens gaan vernietigen.. 😐 Ik twijfel of ik mijn pre order moet doorzetten of niet, voor de rest is het echt wel een beleving, echter als het vooral om online races gaat.. 😒

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Zat in een lobby wat rond te rijden met vrienden, de owner veranderde een setting waardoor iedereens game crashte.
Bij het opnieuw opstarten kreeg ik een "file corrupted" error, moest hem dus verwijderen en ben daardoor bijna al mijn credits en miles kwijtgeraakt.
Van 620k naar 86k.

En inderdaad het penalty systeem werkt voor geen meter, ram iemand van de baan van de achterkant en jij kan doorrijden zonder penalty.
En de persoon die voorop reed spint en krijgt een dikke penalty voor slecht rijden.
het spel speelt verder wel lekker vloeiend en ziet er best goed uit.
Ook een beetje onzin trouwens dat je niets kan kopen, nu moet je dus maar mazzel hebben met de gratis wagens die je unlocked.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
ppeterr schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:45:
Denken jullie dat de VR optie nog los komt in deze beta ?
Nope.

[Video: https://i.imgur.com/A8p3ARu.gifv]

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 11-10-2017 07:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kronos1979
V3g3ta schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 02:11:
Het grootste probleem is imo het rating systeem. Je word geraakt van achter, down rating. Je word van de baan afgerost en 10 sec penalty.. het werkt gewoon niet. Enigste manier om je rating omhoog te krijgen is achteraan clean rijden. Maar wat is daar leuk aan? Je wil zover mogelijk vooraan eindigen! Ook veel zeggend dat er in de chat al word gezegd dat ze de ratings eens gaan vernietigen.. 😐 Ik twijfel of ik mijn pre order moet doorzetten of niet, voor de rest is het echt wel een beleving, echter als het vooral om online races gaat.. 😒
Je hoeft echt niet zo gek veel races veilig te rijden om een betere rating te krijgen dan die lamballen die alleen willen crashen (vergeet niet; in een open beta zullen er veel meer trolls zitten dan in het uiteindelijke spel).

Dus die races gewoon zo veilig mogelijk rijden, zo nu en dan een keer aangereden worden gaat er echt niet voor zorgen dat je rating zakt als je de rest netjes rijdt. Op een gegeven moment zul je gewoon gematched worden met mensen die ook clean racen.

Ieder rating systeem heeft tijd nodig!

(trouwens ook in RL racing maken mensen fouten, worden "onschuldigen" geramd en vallen mensen door anderen uit)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Waar vind je overigens je progress van je SR? Ik zie dit wel terug in My Profile, maar daar staat enkel E en B bij de DR en SR. Bij de DR staat wel een voortgangsbalkje, maar bij SR vind ik dat niet terug. Hoe weet je nu wanneer je naar het volgende 'level' gaat van je SR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Rivanov schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:49:
Waar vind je overigens je progress van je SR? Ik zie dit wel terug in My Profile, maar daar staat enkel E en B bij de DR en SR. Bij de DR staat wel een voortgangsbalkje, maar bij SR vind ik dat niet terug. Hoe weet je nu wanneer je naar het volgende 'level' gaat van je SR?
Dit hebben ze eruit gehaald in de vorige Beta. Toen we begonnen met testen hadden we wel een voortgangsbalkje maar dat is verdwenen. Dit om er voor te zorgen dat mensen niet helemaal in paniek raakten als een race een keer iets minder ging en men rating verloor.

Die rating moet je gewoon zien als een "long term" rating die gaandeweg vanzelf op het niveau komt waar je met je rijstijl thuishoort.

PSN RobinNova

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:15
Tegen elkaar racen is best leuk, maar niet leuker of minder dan in een andere racegame. Wellicht haal ik ‘m via mp of als het afgeprijsd is. Ga geen 60 euro betalen voor een game met zo weinig content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap dat content voor sommigen een probleem is. Maar ik ga zien in hoeverre dit een probleem wordt voor mij. In vorige gt games had ik echt zin om alles te kopen etc. Maar nu met de focus op esport en online denk ik dat ik me ga focussen op een kleine groep autos. En deze dan hellemaal tot op de laatste milimeter leren zodat ik maximale eruit haal. Twijfel er zelfs over om voor een mooi stuurtje te gaan kijken die pc en ps4 kan. Want weet nog goed destijds gt 5 en gt6 met mn fanatec porsche s wheel speelde dit echt heel gaaf.
Jammer dat die pwts en g25 niet werken op ps4..
Misschien eens kijken voor die chronus max ofzo. Want mn pwts is gewoon in perfecte staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
v8power67 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:32:
Ik snap dat content voor sommigen een probleem is. Maar ik ga zien in hoeverre dit een probleem wordt voor mij. In vorige gt games had ik echt zin om alles te kopen etc. Maar nu met de focus op esport en online denk ik dat ik me ga focussen op een kleine groep autos. En deze dan hellemaal tot op de laatste milimeter leren zodat ik maximale eruit haal. Twijfel er zelfs over om voor een mooi stuurtje te gaan kijken die pc en ps4 kan. Want weet nog goed destijds gt 5 en gt6 met mn fanatec porsche s wheel speelde dit echt heel gaaf.
Misschien eens kijken voor die chronus max ofzo. Want mn pwts is gewoon in perfecte staat.
Zou gewoon zooo graag willen dat er eindelijk eens een stuur uitkomt die voor PlayStation én Xbox geschikt is zonder adapters etc die niet de volledige functionaliteiten benutten. Wishfull thinking I know, maar ik heb geen game PC meer dus een stuur voor console en PC hoef ik niet. Maar wil wel een stuur voor de PS4 en Xbox One X zodat ik het kan gebruiken met Gran Turismo en Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Zou gewoon zooo graag willen dat er eindelijk eens een stuur uitkomt die voor PlayStation én Xbox geschikt is zonder adapters etc die niet de volledige functionaliteiten benutten. Wishfull thinking I know, maar ik heb geen game PC meer dus een stuur voor console en PC hoef ik niet. Maar wil wel een stuur voor de PS4 en Xbox One X zodat ik het kan gebruiken met Gran Turismo en Forza.
Ik hoop met je mee. Destijds kon mijn fanatec pwts gewoon ps3 xbox 360 en pc doen... Jammer dat dit nu niet meer gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:32:
Ik heb de Cronos drivehub, alleen nog niet getest icm met een Xbox stuur op een PS4, maar dat ding zou volgens hun volledig moeten werken, althans beter dan een Max die in de basis gewoon een controller emuleert, zou deze dus een compatible stuur emuleren. Verwacht alleen geen PS4 in korte tijd te hebben, dus zeker weten doe ik het niet. Nadeel, ding kost tegen de 100 euro, aardige gok :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SinergyX schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

Ik heb de Cronos drivehub, alleen nog niet getest icm met een Xbox stuur op een PS4, maar dat ding zou volgens hun volledig moeten werken, althans beter dan een Max die in de basis gewoon een controller emuleert, zou deze dus een compatible stuur emuleren. Verwacht alleen geen PS4 in korte tijd te hebben, dus zeker weten doe ik het niet. Nadeel, ding kost tegen de 100 euro, aardige gok :P
Je hebt deze: http://shop.cronusmax.com/drivehub.html ?
Benieuwd of dat echt zo goed werkt als dat ze het zelf omschrijven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zo’n Drivehub is makkelijker aan te sluiten dan de Cronusmax, maar het is onjuist dat de Cronusmax enkel een controller emuleert. De Cronusmax v2 emuleert de Logitech G29 iig.
Ik rij zelf met zo’n Cronusmax v2 met mijn Fanatec CSR Elite en dat werkt perfect. Ik zou het echt niet gebruiken als het ding gewoon een controller zou emuleren, dat soort rommel werkt gewoon niet.
En ja, hij is qua FFB dus gewoon net zo goed als op de PS3 en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Ik heb de Drivehub met G25 en TH8a. En het werkt super met de GTsport demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Geen input-lag o.i.d.?

[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 11-10-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nee, totaal niet. (Sim)Racen is serious business, ik zou echt geen genoegen nemen met dingen die maar half werken e.d. ;)

Zowel een Drivehub als een Crinusmax v2 werkt echt exact zo goed als een officieel supported wheel. Er zijn zelfs oplossingen bedacht voor de ontbrekende shareknop bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dus het enige verschil tussen de CronusMAX en de Drive Hub is dat de CronusMax via een PC (als 'bridge') wordt aangesloten en de Drive Hub rechtstreeks tussen console en wheel? Dus geen PC als tussenkomst nodig.

Verder zijn ze qua functionaliteiten en ondersteuning identiek aan elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Nou, lekker dan. Na twee dagen fanatiek spelen ben ik mooi al mijn voortgang kwijt. Zal wel te maken hebben met de zeer brakke servers.. Hopelijk kan ik mijn voortgang wel meenemen als ik straks het definitieve spel speel.

Verder is het weer een ouderwets fantastisch spel en voelen de races erg goed aan. Gewoon puur genieten en dit is zelfs het eerste spel wat ik ooit gepreorderd heb. Het enige minpunt is het weinige offline-content. Bij de vroegere GT kon je nog offline competities spelen en daarmee auto's vrijspelen. Zover ik weet zit dit niet in GT Sports (toch?), maar de missies en hopelijke goede online games maken wel een hoop goed!

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bij een Cronusmax V2 heb je ook geen PC nodig tijdens het racen. Als je hem nieuw hebt hoef je hem alleen maar 1x met een PC in PS4 wheel mode te zetten. Daarna heb je geen PC meer nodig.

Edit: Ik heb er tijdens de beta een video over gemaakt bij het gebruik met de G27, het aansluiten van zo'n Cronusmax v2 brengt namelijk wel wat nadelen met zich mee. Fanatec wheels werken hetzelfde alleen moet je hem voor je hem op de Cronusmax aansluit in PS3 mode zetten. YouTube: Gran Turismo Sport with the Logitech G27 using Cronusmax Plus V3

Edit2: De Drivehub was er destijds nog niet, die zou ik op dit moment verkiezen boven de Cronusmax!

[ Voor 60% gewijzigd door Voxalizer op 11-10-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Holy shit, in karts rijden is ook vet. Van plek 12 naar 4 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rivanov schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:06:
Dus het enige verschil tussen de CronusMAX en de Drive Hub is dat de CronusMax via een PC (als 'bridge') wordt aangesloten en de Drive Hub rechtstreeks tussen console en wheel? Dus geen PC als tussenkomst nodig.

Verder zijn ze qua functionaliteiten en ondersteuning identiek aan elkaar?
De Max kan je extreem configureren, daar heb je enkel de PC voor nodig, daarna is het gewoon tussen je stuur en console hangen. De Drive Hub is gewoon 'aan en gaan', geen configs of eigen scripts, plus dat hij uitsluitend PS4/XBO, Max is ook 360/PS3.

Mocht je interesse hebben, kan je de mijne altijd overnemen, aangezien ik er toch weinig aan zal hebben :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SinergyX schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

De Max kan je extreem configureren, daar heb je enkel de PC voor nodig, daarna is het gewoon tussen je stuur en console hangen. De Drive Hub is gewoon 'aan en gaan', geen configs of eigen scripts, plus dat hij uitsluitend PS4/XBO, Max is ook 360/PS3.

Mocht je interesse hebben, kan je de mijne altijd overnemen, aangezien ik er toch weinig aan zal hebben :P
Jij hebt de DriveHub? Waarom heb je er niets aan? Je hebt geen wheel meer?
Neem aan dat deze straks ook gewoon op Xbox One X gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Nieuwevolger schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:13:
Holy shit, in karts rijden is ook vet. Van plek 12 naar 4 gekomen.
Karts ben ik nog niet tegen gekomen, waar kan je die rijden?

De cockpit views zijn top in GT Sport. Gedetailleerd en je hebt nog steeds gevoel van snelheid. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 11-10-2017 11:17 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Karten beide keren gewonnen vanaf pole. Ik hou echt van die shifter kart!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

De cockpit views zijn top in GT Sport. Gedetailleerd en je hebt nog steeds gevoel van snelheid. _/-\o_
Nieuwe Daily denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Ah okee. Karts staan niet op de officiele carlist.. Zou toch mooi zijn als er nog wat andere karretjes in zitten *kuch* Formule *kuch*

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r0g9dmdktc8]

[ Voor 18% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 11-10-2017 11:22 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

Net voor de race van 11:00 had je ze. Misschien dat ze zo weer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rivanov schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

Jij hebt de DriveHub? Waarom heb je er niets aan? Je hebt geen wheel meer?
Neem aan dat deze straks ook gewoon op Xbox One X gaat werken.
Nee, ik heb alles Xbox en had de intentie om PS4 erbij te nemen, vandaar alvast de drivehub te kopen, maar dat stel ik voorlopig nog uit met FM7 op Xbox, PC2 op de PC, 3 racegames bijhouden is iets teveel van het goede :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Haha net op het laatste stuk wilt iemand mij op het rechte stuk op die tokyo baan mij nog inhalen. Knalt hij vol tegen de splitsing van de pitstop en de baan.

Kan alleen nieg de volgende race rijden omdat ik geen gt4 auto heb en die kosten allemaal 350.000 credits.
Pagina: 1 ... 10 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing