PSN: jannvsdvinvs
Goddamn, waarom heb ik m'n Logitech G27 samen verkocht i.c.m. game PC enkele maanden geleden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Maar gezien ik meer offline speel hoop ik dat ze ook snel met een normale GT komen
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Dat soort banen mis ik echt, GT was toch altijd 1 van de beste met fantasy tracks, ze hebben voor AC en Rfactor toen wel wat banen nagemaakt maar zijn toch toch niet helemaal als de echte uit de GT. Snap vanuit Esport oogpunt wel dat je liever echte tracks wil hebben, maar de fantasy tracks waren toch technisch briljant gemaakt.Daniel_Elessar schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:19:
Kan me er zeker mee vermakenJammer dat sommige banen er niet bij zitten. Denk dat er veel fans zijn die hier graag Grandspeed valley/ Autumn Ring/ Trial Mountain etc bij hadden gehad om daar op te racen. ik in ieder geval wel
Maar gezien ik meer offline speel hoop ik dat ze ook snel met een normale GT komen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is mijn mening dus ook. hun fantasy tracks waren en zijn tot op heden nog altijd hoger van niveau dan andere games. Ik heb best plezier met Forza gehad maar die banen zijn minder. Natuurlijk zijn echte circuits ook geweldig om te spelen. Maar de tracks die voor GT waren gemaakt konden best wedijveren met echte tracks. Heb veel plezier gehad met Autumn ring in sort van endurance races met kleinere race auto's. Dragon trial heeft wel zo'n soort feel. Heb ik ook al een race gedaan van 50 ronden met banden slijtage etc aan. AmusantSinergyX schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:45:
[...]
Dat soort banen mis ik echt, GT was toch altijd 1 van de beste met fantasy tracks, ze hebben voor AC en Rfactor toen wel wat banen nagemaakt maar zijn toch toch niet helemaal als de echte uit de GT. Snap vanuit Esport oogpunt wel dat je liever echte tracks wil hebben, maar de fantasy tracks waren toch technisch briljant gemaakt.
Nostalgie? Wie weet.
Jammer dat je geen auto's kunt kopen of in ieder geval geen GT3's
PSN: Sluuz
GT Sport is echter een stuk vergeeflijker en zelfs wat makkelijk. Ik wisselde weer terug naar GT3 in PC2 en weer naar GT Sport en het rijden is een wereld van verschil. Ik wil niet zeggen dat het ene beter is dan het andere, maar ik heb het idee dat PC2 toch wel een heel stuk realistischer is, al maakt het dat niet per definitie leuker.
Ook vreemd vond ik het aanremmen in GT Sport. Bij het benaderen van een langzame bocht trap je altijd vol op de rem om hem daarna langzaam los te laten. Door de downforce op hoge snelheid zou je bij het vol intrappen van de rem nauwelijks moeten blokkeren en zodoende maximaal moeten afremmen. Bij PC2 werkt dit prima. Bij GT Sport blokkeer je volledig.
Ondanks het gemak had ik wel voor het eerst in een GT het gevoel dat de auto niet op rails rijdt. Je kunt wat lekkerder stoeien met de auto, wat agressiever bochten aanvallen etc. Bovendien is het gevoel voor snelheid eindelijk goed. Bij andere GT's had ik altijd het gevoel dat de snelheid veel lager lag dan de teller aangaf. Daardoor miste ik in het begin altijd nogal wat rempunten. Bij GT Sport voelt dit een stuk natuurlijker.
Ik zit nu in dubio. PC2 nog niet zo lang geleden aangeschaft en een geweldige game, maar ook een stuk lastiger en daardoor moeilijker als je hem niet frequent speelt. En dan is er GT Sport dat je veel makkelijker tussendoor oppakt, dat er gelikt uitziet en dat ook nog eens m'n VR headset ondersteunt... Ik denk dat ik het nog maar even bij PC2 houdt en mogelijk later GT Sport een kans geef.
Er komt nog voldoende DLC de komende tijd.Sluuz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:17:
Er zitten genoeg fantasietracks in GT Sport, dus zie niet in waarom de oude banen niet geschikt zouden zijn.
Ik verwacht daar persoonlijk echt nog wel een "classic DLC" bij.
Tot die tijd amuseer ik me prima met die fantasy tracks die er nu in zitten
PSN RobinNova
Waarom moet het altijd óf óf zijn, waarom kun je ze niet gewoon beide spelen?KlaasjeNL schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:22:
Ik zit nu in dubio. PC2 nog niet zo lang geleden aangeschaft en een geweldige game, maar ook een stuk lastiger en daardoor moeilijker als je hem niet frequent speelt. En dan is er GT Sport dat je veel makkelijker tussendoor oppakt, dat er gelikt uitziet en dat ook nog eens m'n VR headset ondersteunt...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Omdat het masteren van een racegame/simulatie niet werkt wanneer je 2 verschillende games door elkaar speelt.dvdkiwi schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:26:
[...]
Waarom moet het altijd óf óf zijn, waarom kun je ze niet gewoon beide spelen?
Ik vind het persoonlijk ook onzin om in vergelijkingen te lezen dat het wagenpark zo belangrijk is. Ik heb liever een game rond een enkele raceclasse die je volledig kunt masteren (zoals de Toca/DTM-series in het verleden) dan een game waarin je honderden auto's hebt die je nooit 100% onder de knie krijgt.
Ik wil me dus op een enkele game toeleggen en dat lijkt vooralsnog PC2 te blijven, maar GT Sport - hoewel heel anders - valt mij absoluut niet tegen.
Ik heb er zelf nooit zoveel problemen mee; even een uurtje racen en ik zit er wel weer in.
Zelfde als schakelen tussen BF en CoD, of NFS en Driveclub bv.
Omdat sommige mensen de tijd niet hebben om beide games serieus te spelen.dvdkiwi schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:26:
[...]
Waarom moet het altijd óf óf zijn, waarom kun je ze niet gewoon beide spelen?
Ik help mee met het organiseren van leagues binnen PSNracing en ik deel diezelfde twijfel momenteel.
Als ik beide games "serieus" wil oppakken dan moet ik keuzes maken (tijd is een beperkende factor voor me).
Die keuzes gaan ervoor zorgen dat ik beide games niet tot hun potentieel kan uitbuiten (binnen mijn eigen beperkende factoren zoals skill / tijd / materiaal e.d.).
Als ik een league wil rijden dan rij ik mee om te winnen en dan wil ik het maximale eruit halen. Dat gaat dus alleen als ik maar 1 racegame tegelijkertijd speel (mijn ervaring met bijv. Pcars vs Assetto Corsa)
PSN RobinNova
Dat dus. Na PC ben ik overgestapt op AC en dat is toch een flinke omschakeling. En nu weer naar PC2. Even spelen en je zit er wel weer in. Maar erin zitten is vaak nog een groot verschil met rondjes enkele seconden sneller rijden nadat je een sim volledig onder de knie hebt.Kronos1979 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:44:
[...]
Omdat sommige mensen de tijd niet hebben om beide games serieus te spelen.
Ik help mee met het organiseren van leagues binnen PSNracing en ik deel diezelfde twijfel momenteel.
Als ik beide games "serieus" wil oppakken dan moet ik keuzes maken (tijd is een beperkende factor voor me).
Die keuzes gaan ervoor zorgen dat ik beide games niet tot hun potentieel kan uitbuiten (binnen mijn eigen beperkende factoren zoals skill / tijd / materiaal e.d.).
Als ik een league wil rijden dan rij ik mee om te winnen en dan wil ik het maximale eruit halen. Dat gaat dus alleen als ik maar 1 racegame tegelijkertijd speel (mijn ervaring met bijv. Pcars vs Assetto Corsa)
Het racen zelf gaat mij ook steeds beter af, in de closed beta eindigde ik op het begin meestal achteraan en nu eindig ik meestal wel in de middenmoot of subtop. Ook net weer met karten van plek 14 naar 4 gekomen. (Al vraag ik me af of ik het nou zo goed doe of de rest zich allemaal van de baan rijden, ook al is het een baan waar je maar 1x per ronde voor een bocht moet remmen)
De GTS beta had me al overtuigd dat GT Sport het voor mij zou worden, daarom pCars 2 bij voorbaat al overgeslagen.
[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 11-10-2017 15:04 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb gister een custom lobby gemaakt samen met mijn broertje, maar je hebt daar behoorlijk wat ghost options. En we merkte dat als je soms de bocht niet haalde de game dit gelijk doorhad en je een ghost maakte, waardoor we vaak zonder problemen door een bocht kwamen ivm geen contant.Nieuwevolger schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:21:
Wat wel echt klote is als je remt voor een bocht en je dan van achter vol gebeukt wordt en je als nog naar voren schiet en uit de bocht gaat.
Weet niet hoe dit in de sport modus werkt maar vond dit in mn lobby verrekte handig
"Er vindt momenteel onderhoud plaats aan de server. "
Edit: Is weer online
[ Voor 11% gewijzigd door AVB001 op 11-10-2017 18:05 ]
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Hier ook helaas..darkreptile schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:13:
Crashed wel veel voor. En veel connect issues. Terwijl de beta goed liep bij me..
Mijn versie is 1.00. En is 48.42 gb groot. Denk dat hij corrupted is ofzo. Maarja om nouw weer 50GB te downloaden...
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Dit is een bekende bug. Even meer dan 15min in de game blijven en wat races doen. Dan werkt de optie menu wel.darkreptile schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:22:
Crashed zodra ik naar opties ga. Elke keer weer.
Mijn versie is 1.00. En is 48.42 gb groot. Denk dat hij corrupted is ofzo. Maarja om nouw weer 50GB te downloaden...
Kortom je zit een uurtje lekker te spelen voor niets want de save is niet gemaakt of de game crashed. Ik wacht wel op de definitieve versie, de Beta wil nu ook niet eens opstarten. Denk dat mijn geluk op is ofzo
PhD i.o.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik vond dat je met een offline race zelf instellen best makkelijk credits scoort. Zeker als je de race lang maakt en op niveau.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Daarnaast ook nog eens geen psvr uit te proberen en voortdurend crashes...
Wat een aanfluiting, die "demo"

(In de ps store staat ie trouwens aangegeven als "demo".. Noem het dan gewoon open beta..)
[ Voor 22% gewijzigd door Bloedvat op 11-10-2017 20:45 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Thanx, dit gaat idd iets makkelijker! 80.000 credits met een race van 20 laps op dragon trail.Daniel_Elessar schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:21:
[...]
Ik vond dat je met een offline race zelf instellen best makkelijk credits scoort. Zeker als je de race lang maakt en op niveau.
Is het uberhaupt mogelijk om al auto’s te kopen en op te voeren zoals in vorige GT’s?
[ Voor 12% gewijzigd door BertP op 11-10-2017 21:38 ]
Wel jammer dat de online races maar om de zoveel minuten starten. Of is dat een demo dingetje?
Rijhulpen al uitgezet/aangepast? Op standaard voelt het best sloom aan idd.Morpheus2003 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:48:
Ook even gespeeld. Speelt lekker al voelen de supercars aan als vrachtwagens, zo sloom sturen ze.
Wel jammer dat de online races maar om de zoveel minuten starten. Of is dat een demo dingetje?
Enige wat ik aan heb staan is TCS (0, 1, 2, 3 max) en ABS op default. Dat maakt het best een uitdaging.
[ Voor 5% gewijzigd door S_Chief op 11-10-2017 21:52 ]
Op Expert ingesteld. Dan staat alle rijhulp uit, toch?S_Chief schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:52:
[...]
Rijhulpen al uitgezet/aangepast? Op standaard voelt het best sloom aan idd.
Enige wat ik aan heb staan is TCS (0, 1, 2, 3 max) en ABS op default. Dat maakt het best een uitdaging.
In de demo kan je geen autos kopen nee.BertP schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:24:
[...]
Thanx, dit gaat idd iets makkelijker! 80.000 credits met een race van 20 laps op dragon trail.
Is het uberhaupt mogelijk om al auto’s te kopen en op te voeren zoals in vorige GT’s?
En in gt sport kan je geen autos meer opvoeren. Athans niet meer zoals in gt 5/6 waar je turbos kocht etc, nee dit is er niet meer. Wel kan je bij de car settings met milestone punten inleveren en dan de slider unlocken voor vermogen te verhogen/verlagen en gewicht te verhogen/verlagen. Dit koop je dan per auto en niet in een keer voor alle autos.
Ik heb me vanmorgen prima vermaakt met ruim een uur racen in de Mercedes gt3.BertP schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:24:
[...]
Thanx, dit gaat idd iets makkelijker! 80.000 credits met een race van 20 laps op dragon trail.
Beetje zoals het oude concept dus? Per auto upgraden van onderdelen.v8power67 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:02:
[...]
In de demo kan je geen autos kopen nee.
En in gt sport kan je geen autos meer opvoeren. Athans niet meer zoals in gt 5/6 waar je turbos kocht etc, nee dit is er niet meer. Wel kan je bij de car settings met milestone punten inleveren en dan de slider unlocken voor vermogen te verhogen/verlagen en gewicht te verhogen/verlagen. Dit koop je dan per auto en niet in een keer voor alle autos.
[ Voor 41% gewijzigd door Daniel_Elessar op 11-10-2017 22:10 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nou nee er is hellemaal.geen upgraden meet van onderdelen. Je hebt alleen een slider thats it. Er komt geen upgraden meer aan te pas. Dit ivm esport en makkelijker auto's indelen etc. Of dit er later gaat komen geen idee.Daniel_Elessar schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Ik heb me vanmorgen prima vermaakt met ruim een uur racen in de Mercedes gt3.veeeel credits.
[...]
Beetje zoals het oude concept dus? Per auto upgraden van onderdelen.
Maar gt sport is ook geen gt7 maar echt een soort van aftaking/reboot.
Zelf ben ik ook meer van de single player dan online, dus ik kijk het nog even aan..
Ben wel benieuwd welke versie de mensen hier hebben gekocht (pre-order).
[ Voor 16% gewijzigd door S_Chief op 11-10-2017 23:00 ]
Aangezien ik sinds de demo/ beta online is gegaan nog niet heb kunnen spelen; servers offline voor onderhoud en nu crashes waardoor ik blijkbaar niet naar het hoofdmenu kan gaan om mijn stuur in te stellen, heb ik mijn keuze nog niet gemaakt om de game te kopen. De closed beta was leuk als time Nordschleife timetrial demo, maar ik heb met stuurtje nog niets kunnen uitproberen in deze beta. De behoefte om deze game te kopen wordt langzamerhand minder. PCars 2 voor de PC gaat het denk ik worden.S_Chief schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:59:
Ik snap best dat er veel vraag naar is. Met de snelheid waarop PD tegenwoordig werkt kunnen we in 2021 GT7 verwachten (als ze dat überhaupt nog willen uitbrengen). Of is GTS toch GT7...
Zelf ben ik ook meer van de single player dan online, dus ik kijk het nog even aan..
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Verwijderd
Nee zeker niet, de game zit goed in elkaar en het speelt erg goed. Ze zijn de servers gewoon aan het testen, soms ligt hij er 15 min uit maar dan doen ze een update op de server. Dit staat ook vermeld op de ps store dat dit kan gebeuren. Ze doen dit allemaal om de servers up and running te hebben zodra hij volgende week gereleased wordt. Als er geen connectie problemen zijn dan werkt het online gedeelte super, geen lag of connectie problemen tijdens de race.Unbreukable schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:14:
“Helaas” ben ik deze week nog met vakantie dus ik mis de hele demo maar ik volg wel een beetje de reacties hier. Het lijkt een beetje of de demo er meer is om een zo goed mogelijke day 1 patch in elkaar te flansen... en dat de game die inmiddels wel op de schijfjes gedrukt is gewoon nog niet compleet was. Na zoveel jaar altijd een uitgestelde release voelt het alsof het een soort noodgreep is. Voelen jullie (tweakers die de demo wel gespeeld hebben) dit ook zo?
Voor mij geen PC2 maar absoluut GT Sport.
Ik hoop alleen wel dat ze nog iets aan die sportiviteits ratings gaan doen, want ik had echt een sublieme uitremactie in de Senna S op Interlagos en dan beukt iemand me er keihard af. Krijg ik opeens ook minpunten, dat is echt bullshit.
O, en de karts zijn echt supervet!
Kan iemand iets zeggen over de time trial opties? Is dat een beetje goed uitgewerkt mbt leaderbords?
Je bent de 4e die dat vraagt; maak anders eens een polletjeS_Chief schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:59:
Nog een week
[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2017 07:35 ]
Master of Manners: Sport-mode is dus niet meteen beschikbaar ?
Op zich wel goed, dan kan niemand zeggen dat ze niet wisten dat bepaalde acties nog zijn toegestaan.jori040 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:06:
Trophies: https://www.exophase.com/...rismo-sport-psn/trophies/
Tot 8 am Pacific Time. dat is dus eehhhh 17 uur Nederlandsche tijd.Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 06:47:
Werkt de demo vandaag nog?
Owh okee beter dan kan ik vanmiddag nog even spelenOntzettende_Jan schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:12:
[...]
Tot 8 am Pacific Time. dat is dus eehhhh 17 uur Nederlandsche tijd.
Ben nu level 15 en heb iets van 6 autos en ruim 6 ton staan aan geld, je kan 1 mil meenemen begreep ik naar echte spel.
[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2017 09:26 ]
Ik gok dat je een paar instructiefilmpjes en challenges moet doorlopen voordat Sport-mode open gaat.jori040 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:06:
Trophies: https://www.exophase.com/...rismo-sport-psn/trophies/
Beetje fantasieloze trophies, alle challenges en missions op goud is natuurlijk wel des GT-s en zal voor flink wat frustratie gaan zorgen

Denk dat er niet heel veel variatie mogelijk is qua Trophies binnen een racegame.
De eerste drie Trophies vind ik persoonlijk wel leuk bedacht en een mooie referentie naar bekende coureurs:
Record Number of Wins
Matched Michael Schumacher's record of 91 F1 victories
Record Number of Races
Matched Rubens Barrichello's record of 322 F1 races
Certified Genius
Matched Ayrton Senna's record of 65 pole positions
PSN RobinNova
Jup, daar heb ik gisteren ook wel plezier aan beleefd. Ik vraag me wel af hoeveel circuits daar nou voor geschikt zijn.RobbieB schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:48:
O, en de karts zijn echt supervet!
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
ja zat ook al te kijken, zou het puur om de records gaan en dat dit met alle auto's te behalen is?Ontzettende_Jan schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:42:
En dat zonder formule-wagens in game... ;-)
Yes gaat los staan van het type auto. Zou misschien wel kunnen dat dit alleen slaat op het Sport gedeelte van het spel.Odinrage schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:57:
[...]
ja zat ook al te kijken, zou het puur om de records gaan en dat dit met alle auto's te behalen is?
PSN RobinNova
Racing Etiquette:Die mode was in de beta nog niet aanwezig.Homeland schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:55:
[...]
Op zich wel goed, dan kan niemand zeggen dat ze niet wisten dat bepaalde acties nog zijn toegestaan.
Check 5:08: YouTube: Gran Turismo Sport: Campaign Walkthrough With Polyphony Digital (4K ...
Veel meldingen dat de servers offline waren, dus online niks kunnen testen.
Ook chraste de game regelmatig bij het opstarten, maar ja dat neem ik even voor lief.
Grafisch zag het er wel redelijk uit, wel mooi als ze de auto laten zien enzo. En ook de replay's zien er super uit. Maar zie het nut niet zo in van replay's bekijken.
Racen zelf ging wel oke, maar was niet onder de indruk. Vind het rijden in driveclub beter, vooral met hogersnelheden voelt het gewoon goed in driveclub. In GT sport vond ik dit tegenvallen, wel leuk dat je pit stoppen kan maken. GT Sport vind ik zelf meer simulatie, driveclub is meer leuke arcade racer.
Geen idee of ik de game ga aanschaffen nog. Vermaakt me nog prima met driveclub
Verwijderd
Al met al erg verrast door GT Sport. Had niet verwacht dat ik 'm zo leuk vond.
Preoder it iz
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb veel zin gekregen in de game en zie het als een race kado voor mezelf.
Op de PS4 ben ik begonnen met autoracen met Project CARS en Assetto Corsa.
Ook nog even geraced op de Xbox One met Forza 5 en 6, maar ik verlangde toch
naar mijn PS4 Pro. Nu met GT Sport gaat mijn droom uitkomen, vooral met de livery
editor die ik toch miste met Project CARS en Assetto Corsa.
ja vind ik ook apart,Jasphur schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:31:
Appart dat er zo’n tweedeling is van mensen waarbij de game veel crasht en niet.
Ik vind de game fantastisch overigens, maar heb een enorm naar gevoel aan de beta over gehouden kwa stabiliteit.
dingen die bij mij op de ps4 Pro gebeurden:
- als de server eruit ligt, werkt er geen 1 optie in de game, zelfs de arcade optie is niet te selecteren, dus het is overduidelijke en online only game waarbij je compleet afhankelijk bent van de stabiliteit van de server (die er gisteren continu uitvloog overigens)
- te pas en te onpas krijg je blue screens tijdens het selecteren van menu opties.
- Zodra je de VR bril opzet is het spel niet meer te gebruiken, elke menu optie die je selecteert (ook in cinemamode) resulteert in een blue screen.
Ik snap dat het een beta is en dat dingen nog niet goed kunnen werken, maar volgende week komt die game uit, in de huidige staat zoals die bij mij op de PS4 pro draaide is het volstrekt onacceptabel.
Goed om te lezen dat die bij anderen wel goed werkt, maar deze beta draaide voor mij stukken slechter dan de vorige closed beta die wel goed bij mij werkte.
We zullen het gaan zien volgende week bij de release.
Matchmaking voor de daily races duurde soms lang maar uiteindelijk wel elke keer verbinding.
(Standaard PS4)
[ Voor 24% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 12-10-2017 10:48 ]
Ik werd vijfde of zesde ofzo van mijn niveauNieuwevolger schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:41:
Nice de race van 11:00 wordt alleen maar porches 911 gt3 rs
Dit alles op een PS4 Slim.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verder een prima presentatie en de wagens zien er echt prachtig uit. Dat hebben ze heel knap gedaan.
Als ze gewoon de focus hadden gelegd op de normale circuits en voertuigen had het voor mij wellicht wel een aankoop waardige game geweest.
Totaal andere manier van rijden en veel meer anticiperen. Ik vond het juist makkelijk in GT. Moet je Dirt Rally eens spelen....Sanny_83 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:55:
echt beroerd. Totaal niet bestuurbaar wat resulteert in een behoorlijk frustrerende manier van racen.
vond ik ook, dat dirt rijden in GT was echt heel simpel (wel met stuur gespeeld overigens), stond binnen no time eerste met alle hulpmiddelen uit. Dirt Rally is inderdaad vele malen moeilijker.Trent900 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:38:
[...]
Totaal andere manier van rijden en veel meer anticiperen. Ik vond het juist makkelijk in GT. Moet je Dirt Rally eens spelen....
Wat hierboven al gezegd wordt. Ik speel ook met een controller en alle hulpmiddelen uit en opeens is het zeer goed te doen. Het vergt wel enige oefening uiteraard.RobbieB schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:
Ja de Rally modes heb ik echt opgegeven. Ik begrijp dat de grip minder is, maar dit is echt met slicks op ijs rijden.
Het rijd heerlijk en het ziet er verbluffend uit.De beta heeft mij verrast.
Je moet echt met je gas spelen.Het is moeilijk maar wel tof.RobbieB schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:
Ja de Rally modes heb ik echt opgegeven. Ik begrijp dat de grip minder is, maar dit is echt met slicks op ijs rijden.
Waarschijnlijk die nieuwe Mercedes auto (die laatste is aangekondigd) in Gt Sport?Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:34:
Vandaag aankondiging van Lewis Hamilton over GT Sport. Ben benieuwd!
Poll: Heb je een pre-order voor GT Sport geplaatst?dvdkiwi schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:26:
[...]
Je bent de 4e die dat vraagt; maak anders eens een polletje
Nog een week
• Ja
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
Zo ja:
Poll: Welke versie heb je gekozen?
• Gran Turismo Sport Standard
• Gran Turismo Sport Day 1 Edition
• Gran Turismo Sport Steelbook Edition
• Gran Turismo Sport Collectors Edition
• Gran Turismo Sport Standard Digital
• Gran Turismo Sport Digital Deluxe
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Jup. Mercedes Project One. Kan haast niet anders. Want F1 auto’s gaan ze niet krijgen ivm licentie EA.Homeland schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:38:
[...]
Waarschijnlijk die nieuwe Mercedes auto (die laatste is aangekondigd) in Gt Sport?
EA? Codemaster heeft F1 licentie.RobbieB schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:48:
[...]
Jup. Mercedes Project One. Kan haast niet anders. Want F1 auto’s gaan ze niet krijgen ivm licentie EA.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Na paar laps stond ineens zonder benzine( eigen fout niet goed opgelet)..
Maar was wel goed.bezig reed al snel vooraan.
Nou toen halve lap 80km/h rijden en naar pits rijden. Toen pitten en super softs eronder gegooid. Reed weer eerste maar toen en banden en tank leeg. Dus mediums eronder en na 6laps weer tanken maar fuckde hem gruwelijk en reed tegen de muur tussen pits en circuit aan.... Dus van 2e plek destijds weer naar 19e...
Nou toen met hard banden gaan stampen en 6laps voor einde weer pitten, maar maakte een fout wou super softs maar deed weer hard. Dus denk dat ai wel super soft nam want laatste rondes kwam de nummer 2 ineens heel erg dichtbij. Heeft in laatste lap ook een do or die actie gedaan die fout ging en reed ons beide eraf.. gelukkig crashde hij echt en ik kon snel doorrijden dus alsnog gewonnen.
Heb echt flink gevloekt want hoe vaak ik wel niet een pitmanouvre kreeg van een ai auto te bizar. Geloof eerste paar laps 3x vanaf 20e plek moeten starten ivm crash door ai.
Maar de ai is wel echt heel agressief nu en doet zelfs dus een do or die.
En zag ook btw dat je dan met 30 tegenstanders op 1 baan zit dat is wel echt heel veel.
Zag ook dat ai die je gaat lappen mooi van racelijn gaan en je ervoorbij laten. Zoals het hoort dus (ahum forza 7 ahum)... Hoe vaak ik in fm7 wel niet uitgeschakeld ben door een achterligger niet normaal meer...
Al met al was het een billenknijpende 70minuten. En heb er vol van genoten was echt tof, ondanks de frustraties en de concentratie foutjes die ik altijd krijg.

Dat is dan wel stoer, wel raar dat je F1 coureur erin propt, maar niet z'n auto
(goed, hij is ook algemeen Merc mannetje).
Ben wel benieuwd hoe default tunes afwijken tov normaal gebruikte, bij Forza zitten ze er bijna altijd naast, bij PC2 kan je bijna default tune rijden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing