Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen moeite met rwd autos zonder traction control?
Reed net even in een standaard mx5 en dat ding is gewoon niet te houden. En met optrekken van stilstand gaat dat ding spinnen alsof je met een drag bak op ijs rijd.
Maar ook met mijn gr3 acura nsx. Ding is soms gewoon ineens uit niks zn achterkant kwijt. Voelt niet echt opbouwen en met controller kan je dit niet opvangen. Niet zoals in gt6 waar het me altijd lukte. Ergens lijkt het me dat er te weinig zijdlinkse grip is met een rwd auto als je maar beetje gas geeft. Lijkt me dat sit gepatched word want met traction control moeten rijden met een standaard mx5je lijkt me niet echt de bedoeling..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Man man wat rijdt de Porsche Cayman GT4 HEERLIJK op Lago Maggiore! *O*

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sowieso die lago maggiore circuit is echt super bruut. Gt heeft altijd de beste fantasy circuits. (Athans neem aan dat geen echte is :p )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Zit echt een heerlijke flow in die baan! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:15:
Meer mensen moeite met rwd autos zonder traction control?
Reed net even in een standaard mx5 en dat ding is gewoon niet te houden. En met optrekken van stilstand gaat dat ding spinnen alsof je met een drag bak op ijs rijd.
Het voelt idd wat vreemder aan dan In GT6. Had zelf alles gelijk uitgezet en alleen TCS op 1 en ABS op default, en dan is het al behoorlijk tricky om 'em te houden in de bocht (zodra je wilt corrigeren grijpt TCS in, heb je 0 vermogen en slinger je dus alle kanten op). Met TCS op 0 is het ook geen makkie maar is de kans groter dat je 'em weet te redden. Mijn eerste ronde was ook in de MX5.

Ik heb ook een driftsessie gedaan (dat kon ik best aardig in GT6), maar dat is een groot drama nu.. De 4C zat met een paar seconden in de muur. :+

Ik heb de poll even meegenomen naar de nieuwe pagina (rustig, ik doe dit hierna niet meer :+ ):
Poll: Heb je een pre-order voor GT Sport geplaatst?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399443&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zo ja:

Poll: Welke versie heb je gekozen?
Gran Turismo Sport Standard
Gran Turismo Sport Day 1 Edition
Gran Turismo Sport Steelbook Edition
Gran Turismo Sport Collectors Edition
Gran Turismo Sport Standard Digital
Gran Turismo Sport Digital Deluxe
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399444&layout=&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 43% gewijzigd door S_Chief op 12-10-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demo is verlengd tot 13 oktober 21:00 utc.
Dus begrijp dat dit 23:00 uur is nl tijd.

[ Voor 33% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2017 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
v8power67 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:42:
Nice

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:11
Dragon Trail: Heerlijk die baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Had ik al enkele dagen geleden voorspelt. :+
Maar erg nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 22:11
Ik vind eigenlijk de BMW M4 wat tegenvallen. Komt wat traag op toeren en onderin pakt ie slecht op. Turbogat idee want even later komt het vermogen er vol in en sta je zo achterstevoren. Geluid is in-car ook niet heel inspirerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Hebben jullie trouwens ook de Radar aanstaan rechtsonderin? Dit scheelt enorm tijdens een online race en helpt goed om je omgeving in de gaten te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Bij mij crasht het spel steeds als ik de opties in wil gaan, of een reward wil accepteren.

Ik rij nog steeds met race muziek aan :/

De controls vallen me trouwens erg tegen. Simpelweg overstuur opvangen is bijna onmogelijk met een mazda MX-5, gewoon omdat je zo traaaaaag stuurt. Iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Was vroeger altijd zwaar GT fan, maar men loopt steeds meer achter met alles in GT.

Hierbij nog een reden om hem niet te kopen:

https://wtf1.com/post/lew...or-in-gran-turismo-sport/

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Die group B missie (6.5 uit m'n hoofd) is niet te doen zowat op goud. De auto glijdt alle kanten op en om de neus in de goede richting te laten wijzen sta ik zowat stil. Weet iemand wat ik fout doe?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Daarnet maar eens de missie gedaan met de Mclaren Vision auto, wat een ding! _/-\o_ Koste even een paar keer maar heb hem op goud kunnen krijgen. Wat is dat bruut zeg :9~

Ik koop hem nog niet direct omdat ik eigenlijk zelden echt online speel maar ik vermaakt me er wel erg mee dus ik zit een beetje in dubio om eerlijk te zijn. Ik wacht wel gewoon tot ze meer duidelijkheid geven over een volwaardige GT 7 of meer circuits en auto's toevoegen. Wat uiteraard gaat komen :*)

Heb ook nog even een endusance op de kleine val gedaan en dat is ook erg vermakelijk met banden slijtage en brandstof verbruik aan. De AI is behoorlijk agressief daar en gaat ook niet altijd aan de kant als je als leider achter ze zit of toch heel summier.
Slavy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:39:
Was vroeger altijd zwaar GT fan, maar men loopt steeds meer achter met alles in GT.

Waarom is dat een reden om hem niet te kopen? Vind je idee niet goed of heb je iets op Hamilton tegen?
Persoonlijk ben ik geen grote Hamilton fan maar hij kán racen. Dat is niet te ontkennen en als ze dit goed doen kun je er best wat aan hebben. Of hebben we liever dat ze Mansell ervoor gebruiken? Of misschien Kristensen of zelfs Webber? Al die gasten hebben getoond dat ze kunnen rijden en dan komt het uit op persoonlijke voorkeur toch? Ik vind het idee best interessant. :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daniel_Elessar schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:50:
Waarom is dat een reden om hem niet te kopen?
Dat vroeg ik me ook af :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Ik heb net eens het filmpje bekeken. Als hij inderdaad dat soort tips geeft over lijnen, set-ups kan het zeker interessant zijn. Zeker voor mensen die daar niet zo veel van af weten en met de ogen staan te knipperen als je het hebt over bijvoorbeeld 'toe-in'. Ik ben er nieuwsgierig naar geworden hoe ze dit aanpakken en uitwerken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hier ligt het weer plat..

/edit: nevermind. Game herstart en het werkt weer.

/edit2: nope toch niet...

[ Voor 66% gewijzigd door Rivanov op 12-10-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slavy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:39:

Afbeeldingslocatie: http://media1.giphy.com/media/3oAt2dA6LxMkRrGc0g/giphy.gif
1 was gewoon niet genoeg. _O-
Afbeeldingslocatie: http://media3.giphy.com/media/9WqamNCgHN4s0/200w.gif

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Kwam er gisteren achter tijdens het spelen van GT sport dat ik sommige challenges bijna niet kon halen. En ik werd op rechte stukken telkens kijhard ingehaald door de ai.
Dat idee had ik ook al met f1 2017.
Maar in career mode rijd ik in een mclaren. Dus dacht daar zal het wel aan liggen ;)

Nu heb ik bij gt de controller layout veranderd. Gas geven met x.

En jawel ik rijd op rechte stukken een stuk harder nu!

Vandaag triggers vervangen. Rijdt weer perfect.

Ik heb ook last van crashes af en toe.
Word ik vanuit het menu terug naar ps menu gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wuttt...

Maare je ziet in de game tijdens het rijden een bar waarin aangegeven wordt hoeveel gas en hoeveel rem je geeft.
Dan kan je gelijk zien waaraan het ligt ;)
Maar gelukkig lag het aan je trigger en niet de game. Geef zelf gas/rem met de rechter stick want heeft wat meer gevoel. Nadeel is geen gas en rem tegelijkertijd.

Zo ben level 19, 11151 milestone points klaar staan, en 858000 credits.
Heb nog geen enkele sport race gedaan. Alleen maar time trials van sport events gedaan maar nooit de race gedaan. Wel tof dat je nu geld enz krijgt ala je dus die tijden neerzet.
Heb alle license en missions gedaan. En mij favo bezigheid is een custom singleplayer race doen. 15 laps op dragon tail seaside, op zijn moeilijkst. Alles max en alleen tcs en abs en dan gt3 klasses. Achteraan starten, en dan trappen met dat hok.
Feels so good.

[ Voor 72% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2017 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrij logische lijst op zich.
Dat wordt weer heerlijk vastbijten in alle challenges :9
De 3 gouden trophies (poles, wins & races) zouden best wel eens érg lang kunnen duren, maar gezien ik van plan ben deze game lang en veel te gaan spelen komt dat uiteindelijk ook wel goed ;)
Of ie net zo zeldzaam wordt als de GT5 platinum? Wellicht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Heeft iemand een tip voor die driving mission dat je met die Mazda 6 rondjes op Interlagos moet rijden en op je fuel consumption moet letten? Ik raak dus steeds zonder brandstof en tijdens een pitstop kan ik volgens mij alleen kiezen voor "no not refuel". Ik heb de fuel consumption selector steeds gelijk op "lean" gezet maar dan word ik dus aan alle kanten voorbij gereden.

Of ben ik dan gewoon een no-no?

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 13-10-2017 08:05 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Je moet gewoon niks doen, zodra je de pits inrijdt. Dan doet hij een bandenwissel én tankt hij bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Sluuz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:05:
Heeft iemand een tip voor die driving mission dat je met die Mazda 6 rondjes op Interlagos moet rijden en op je fuel consumption moet letten? Ik raak dus steeds zonder brandstof en tijdens een pitstop kan ik volgens mij alleen kiezen voor "no not refuel". Ik heb de fuel consumption selector steeds gelijk op "lean" gezet maar dan word ik dus aan alle kanten voorbij gereden.

Bandenkeuze kiezen, wachten daarna tankt hij automatisch en verandert het 'no not refuel' in 'stop refueling'. Hij hoeft natuurlijk niet helemaal vol.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Sluuz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:05:

Die is ook even lastig, maar gewoon rijden en die pitstop maken. Banden kiezen en dan niks meer doen, ze tanken vanzelf en als je vind dat het genoeg is kun je zelf afbreken. Anders gaan ze gewoon door tot vol.
Ik heb die missie nog enkel op zilver staan was er even klaar mee. Reed vooraan maar werd eraf gebeukt in de laatste bocht opkomen start finish :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Nou dat hadden ze wel ff wat eleganter op kunnen lossen qua UI. Totaal niet duidelijk. Vooral omdat je wel zo'n fuel meter boven die knop hebt staan waardoor je denkt dat je daar iets kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:19:
Nou dat hadden ze wel ff wat eleganter op kunnen lossen qua UI. Totaal niet duidelijk. Vooral omdat je wel zo'n fuel meter boven die knop hebt staan waardoor je denkt dat je daar iets kan aanpassen.
Ja en nee, het werkt en daar draait het om, maar zou liever een optie hebben bv in het menu waar je nu tijdens rijden je tcs en rembalans en fuelmap kan afstellen dat daar ook een pitstrategy zou zitten waar je vtv aangeeft hoeveel liter en welke banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Nou bij mij werkte het dus niet, dus had het best wat duidelijker kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mensen maar heb ik iets gemist of iets verkeerd begrepen, de demo werkt nog steeds zoals hij hoort (net de dagelijkse auto vrij gespeeld), dacht dat de demo vannacht om 00.00 zou worden afgesloten (je hoort mij niet klagen hoor btw) :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:39:
Sorry mensen maar heb ik iets gemist of iets verkeerd begrepen, de demo werkt nog steeds zoals hij hoort (net de dagelijkse auto vrij gespeeld), dacht dat de demo vannacht om 00.00 zou worden afgesloten (je hoort mij niet klagen hoor btw) :9
Dus tot vanavond 23:00 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi mooi, hartelijk dank voor je snelle reactie

edit, man wat ben ik ochtend blind zeg, vul ik wel die poll in staat die mededeling over die dag verlenging er gewoon onder zzzzz 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 12-09 17:02

Nemesizz

Untouchable

ETzPliskin schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:34:
Bij mij crasht het spel steeds als ik de opties in wil gaan, of een reward wil accepteren.

Ik rij nog steeds met race muziek aan :/

De controls vallen me trouwens erg tegen. Simpelweg overstuur opvangen is bijna onmogelijk met een mazda MX-5, gewoon omdat je zo traaaaaag stuurt. Iemand anders dit ook?
Misschien een te late reactie maar dit werkte bij ons:

Game starten, internet stekker eruit, dan naar options gaan en muziek uit, internet stekker er weer in en gaan met die banaan.

De game crashed instant als je internet aan is en je naar options gaat. Even de stekker eruit en je kan er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemesizz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Misschien een te late reactie maar dit werkte bij ons:

Game starten, internet stekker eruit, dan naar options gaan en muziek uit, internet stekker er weer in en gaan met die banaan.

De game crashed instant als je internet aan is en je naar options gaat. Even de stekker eruit en je kan er gewoon bij.
Schijnt ook te werken door gewoon eerst wat races te doen. Missions ofzo en dan minimaal 15min ong. Dan weer naar begin menu en dan proberen. Dan zou het moeten werken. Gelukkig hebben ze al gezegd dat dit gefixed is voor final release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
Er staat bij die meldingen ook dat de final versie minder afhankelijk is van internet. Op dit moment kan je helemaal niks bij een falende server, maar bij de final kan je wel gewoon offline knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:04:
Er staat bij die meldingen ook dat de final versie minder afhankelijk is van internet. Op dit moment kan je helemaal niks bij een falende server, maar bij de final kan je wel gewoon offline knallen.
Denk dar dit in de demo zit zodat als deze offline gaat je ook de demo niet meer kan spelen. Ipv een lock op de game zetten. Zal wel een design keuze zijn. Maar idd in final is er gewoon offline te spelen. Alles kan je dan doen behalve sport modus en lobbys (duh).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 11:38

RBH

S_Chief schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:14:
Rally gaat een stuk beter met TCS op 0 heb ik gemerkt. Op 1 valt het vermogen weg als je wilt tegensturen en met een powerslide de bocht uit wilt.
Deze tip heeft mij echt geholpen met het Rally rijden, eerst totaal onbestuurbaar maar met TCS op 0 ineens veel beter te controleren.

Speel zelf overigens met controller op een standaard PS4, wel een 4K HDR tv, wat een prachtig spel. Ik wacht nog even tot kerst voordat ik hem aanschaf, maar met de demo enorm vermaakt. :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

20 jaar gran turismo.
Fan van de serie sinds gt2, speel serieus vanaf gt3, en meest gespeeld is gt5 ruim 1300uur.

[ Voor 41% gewijzigd door v8power67 op 13-10-2017 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
mooi! Volgens mij had GT2 3 discs waarvan er eentje naar rubber rook als je er over heen wreef.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Dat van GT2 zou wel eens kunnen. Zelf speel ik sinds GT1 al zat ik toen nog op de lagere school :D
Wat was dat toch gaaf om te racen met die uitgebouwde RX7's en in GT2 heb ik denk ik alle top races gereden met de 155 DTM Het was niet de snelste maar voor mij de meest stabiele auto die er was. Heerlijk mee knallen over die enorm mooie banen. Heb eerder al eens gezegd hoe gaaf ik die banen vond, Deep Forest, trail mountain, grand valley speedway, autumn ring etc. Daar heb ik wat tijd doorgebracht zeg. Ik hoop zo erg dat ze die ook nog aan GT sport gaan toevoegen, dan haal ik hem zeker in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

Hier ook GT fanatiek vanaf het eerste uur (1997) en wat is dit mooi om te zien zeg _/-\o_
Persoonlijk ben ik wel beetje klaar met de klassieke GT banen dus dat is beter dat ze er nu in GTS niet in zitten.

Ben laatst ook weer begonnen met GT3 op de PS2 want dit was altijd wel mijn favoriet.
De demo van GTS speelt echt heerlijk en alles ziet er weer goed uit met een strak design, de bekende geluidjes zijn ook weer terug (in menu's). Ik kan niet meer wachten tot volgende week!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:12:
mooi! Volgens mij had GT2 3 discs waarvan er eentje naar rubber rook als je er over heen wreef.
Jup, scratch and sniff disk :D

Ik mis alleen nog steeds die race modifications, had je een beperkte set auto's die je nog een laatste upgrade kon geven dat ze bv leken op dragracers (mega scoop op de motorkap) of werden vergelijkbaar met racewagens, zat in deel 1 en 2, maar daarna pas weer in 5. _/-\o_ Geen idee of 6 dat nog had.

Al blijven die auto's uit deel 1/2 wel m'n favo's, GTO/FTO LM's, Supra GT, Escudo, Impreza Rally, deel 2 greeg toen ook de Altezza en NSX en zo'n kleine LM versie van een Sunny ofzo.

Ik zou bijna m'n PS2 weer aanslingeren, denk alleen niet dat ik nog savegames heb :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel_Elessar schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:53:
Wat was dat toch gaaf om te racen met die uitgebouwde RX7's en in GT2 heb ik denk ik alle top races gereden met de 155 DTM Het was niet de snelste maar voor mij de meest stabiele auto die er was. Heerlijk mee knallen over die enorm mooie banen.
Wat een enorm vette bak was die 155 DTM he... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://68.media.tumblr.com/0dee6a6670f677d9ccd026da6a830e96/tumblr_oq5xmcjrIz1s0rjbno1_500.png
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

[afbeelding]
Larini en Nanini :D Italiaanse heethoofden die nog al eens door beukten _/-\o_ Behoorlijke wedstrijden in die tijd. Erg gaaf om terug te zien.

Maar in GT was dat naar mijn mening ook een van de beste auto's heerlijk om ronde na ronde mee te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik reed eerder deze week in de Scirocco GT4 en had het idee dat hij totaal niet bochten om wilde, voelen andere GT4 auto's ook zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

[afbeelding]
\

ahhhh, de 155, wat een herinneringen aan die bak

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
M'n laatste race geracet in de e klasse kwa sb. Wat een klojo's rijden daar rond. Reed heel de tijd een Nederlander voor mij die elke kans nam om iemand te beuken.

Het is ook vies als je iemand vlak voor een scherpe bocht in de kont beukt hij meteen de bocht uit vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Even terugschakelen naar de fan base. Speel het vanaf GT3 en nog steeds trouwe fan. Deze demo was in mijn ogen dan ook classic GT. En ik verwacht dan ook dat GTsport in huis komt rond eind dit jaar als ik mijn backlog kleiner heb gemaakt.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is het nou zo dat je met een custom race ook tegen alleen vrienden kan racen?. Of kan je online alleen een track kiezen en een.type auto?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Homeland schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:06:
Ik reed eerder deze week in de Scirocco GT4 en had het idee dat hij totaal niet bochten om wilde, voelen andere GT4 auto's ook zo?
De Cayman GT4 rijdt heerlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een audi tt gr4 en heeft zeker onderstuur maar als je dan wat wijder de bochten neemt en daarmee meer snelheid eruit probeert te pakken compenseer je dit. Plus traction control als het te wild wordt kan helpen. Veel van deze klasses rijden in echt ook met traction control.
Wii4all schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:08:
Is het nou zo dat je met een custom race ook tegen alleen vrienden kan racen?. Of kan je online alleen een track kiezen en een.type auto?
Online kun je een lobby maken en dan met alleen je vrienden racen. Je kan dan echt van alles instellen zodat je aan allerlei eisen kan voldoen. The sky is almost the limit.
Nadeel is je kan niet racen met je vrienden en dan de rest van de plekken met ai opvullen.
Ala dit nog zou komen dan ben ik echt zo blij.
Lekker gewoon racen met broertje door de ai heen.

[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 13-10-2017 19:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Ben al de hele avond online Sport races aan het doen. Stuk voor stuk wordt er keurig gereden door iedereen! Echt genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
Rivanov schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:36:
Ben al de hele avond online Sport races aan het doen. Stuk voor stuk wordt er keurig gereden door iedereen! Echt genieten.
Dat is precies mijn ervaring! Er wordt ook echt goed gereden. Heel tof.

Ik vind het toch wel een erg gave game. De besturing blijf ik soms onduidelijk vinden - vooral in de krappere bochten - maar het rijdt over het algemeen erg leuk. Geluid is ook echt bruut, zeker met headset.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Nog 40 minuten! :(
En op GTPlanet.net worden steeds meer foto's geplaats van mensen die 'm al hebben. Voornamelijk Midden Oosten weer.

/edit: m'n SR gestegen naar A *O*

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 13-10-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Game werkt nog steeds. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hier werkt hij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hier ook niet meer. Helaas! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 23:23
Game zou blijkbaar al beschikbaar zijn bij Star Games in Namen lees ik op 9lives forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Stancke schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:11:
Game zou blijkbaar al beschikbaar zijn bij Star Games in Namen lees ik op 9lives forum...
104km enkeltje vanaf mij thuis. Tempting. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Vandaag geprobeerd om zo laag mogelijke te kwalificeren om achteraan te beginnen bij de races om even paar veilige rondes te rijden.. en ja hoor... dan heb je mensen die eraf zijn gegaan, en die je dan alsnog even aantikken... waardoor je rating weer omlaag gaat..

Ook een keer gehad dat ik van achter geramd werd en dat ik 1 sec slowdown penalty kreeg daardoor... wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Stancke schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:11:
Weet niet hoe ver je daar nu mee komt want de servers zullen vast nog niet werken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
DigitalFoundry: YouTube: \[4K HDR] Gran Turismo Sport Analysis: HDR's Killer App!

Sony flikt het weer om een technisch hoogstandje af te leveren

[ Voor 25% gewijzigd door jori040 op 14-10-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Ik heb de digitale versie van de game besteld, ondanks de connectie problemen voelde het weer echt als Gran turismo.

Kan ik de demo nu verwijderen? Of is dit al de volledige versie en hoeven ze alleen een knop om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Wanneer begint de pre-load op PSN ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jimijames75 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:48:
Ik heb de digitale versie van de game besteld, ondanks de connectie problemen voelde het weer echt als Gran turismo.

Kan ik de demo nu verwijderen? Of is dit al de volledige versie en hoeven ze alleen een knop om te zetten.
Dit is even de vraag inderdaad. Ik laat hem voorlopig even staan.
Hoop gewoon een patch en dan unlocked en gaan.

Verder wordt het echt even afkicken van de demo... Heb er meer dan 24 uur inzitten en was echt fantastisch. Weet dat vergelijken niet echt mag maar toch, heb me met deze gratis demo al meer vermaakt dan met de full version van forza 7. Die is me gewoon beetje tegengevallen.
Dus laat die release maar komen van gt sport want ik ben hooked!!!

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 14-10-2017 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
vlahonda schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:05:
Vandaag geprobeerd om zo laag mogelijke te kwalificeren om achteraan te beginnen bij de races om even paar veilige rondes te rijden.. en ja hoor... dan heb je mensen die eraf zijn gegaan, en die je dan alsnog even aantikken... waardoor je rating weer omlaag gaat..

Ook een keer gehad dat ik van achter geramd werd en dat ik 1 sec slowdown penalty kreeg daardoor... wtf.
Ik denk/hoop dat de mensen die straks echt de game kopen wat beter gaan rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

Dit is even de vraag inderdaad. Ik laat hem voorlopig even staan.
Hoop gewoon een patch en dan unlocked en gaan.

Verder wordt het echt even afkicken van de demo... Heb er meer dan 24 uur inzitten en was echt fantastisch. Weet dat vergelijken niet echt mag maar toch, heb me met deze gratis demo al meer vermaakt dan met de full version van forza 7. Die is me gewoon beetje tegengevallen.
Dus laat die release maar komen van gt sport want ik ben hooked!!!
Ik heb Forza7 ook al een week niet meer gespeeld.Nou ligt dat ook wel aan het feit dat Forza totaal geen racer is voor het stuurtje[T300]

De beta van deze GT heeft mij sowieso compleet verrast.Nu is het wachten tot 18 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 22:11
Tot nu toe altijd gespeeld zonder plus-abonnement en in de demo wel gewoon online kunnen racen, maar als ik het goed heb is voor de volledige game wel een plus-abo benodigd om online races te kunnen doen. Toch?
Wordt het wel een dure grap van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Civic09 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:00:
Tot nu toe altijd gespeeld zonder plus-abonnement en in de demo wel gewoon online kunnen racen, maar als ik het goed heb is voor de volledige game wel een plus-abo benodigd om online races te kunnen doen. Toch?
Daar heb je plus voor nodig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Civic09 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:00:
In principe heb je met de gratis games die 60 euro voor een jaar ps plus er zo uit. Alleen plus nemen vanwege online gamen met GTsport is inderdaad een duur grapje. En houdt de kortingsacties op psn store tegoedkaarten in de gaten. Maa dit is meer iets voor het algemene ps4 topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:50:
Wanneer begint de pre-load op PSN ?
Dat vroeg ik me ook al af.

Op de PS4 staat bij het spel bij mij dat de preload de 16de gaat beginnen.
Sommige spellen in het verleden hadden een eerdere preload dan 2 dagen van te voren.

Ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een dodge viper Gr. 4 die reed een beetje twitchy maar was nog wel goed te doen. Alfa 8c Gr.4 vond ik afschuwelijk om mee te rijden. Nog een mazda atenza (6) geprobeerd en die vond ik echt fijn rijden.

Afbeeldingslocatie: https://di-uploads-pod1.dealerinspire.com/coxmazda/uploads/2013/02/Mazda6-Skyactiv-D-racecar.jpg

Nice!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2017 12:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Pff afkicken hoor dit weekend. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
Die mazda rijdt geweldig, denk dat ik f1 2017 verkoop en volop voor GT S ga, erg veel de demo gespeeld.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
dvdkiwi:

Was die van mijn niet goed ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictnoob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:30:
dvdkiwi:

Ik vond de jouwe wat tegenvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:05:
[...]

Ik vond de jouwe wat tegenvallen :P
Op die manier. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
jori040 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:30:
dvdkiwi:

Voortaan je video gewoon embedden. Kijkt veel fijner en valt je video beter op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hij ^ zegt.
Ik had er totaal overheen gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik zal er de volgende keer opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie net dat de game in de store zegt 43.02 gb vereist. En de demo/beta is 43.04 dus ja neem aan dat het al de volledige game is maar dat er een day one patch overheen komt. Zou onnodig zijn dat we weer 43gb mogen gaan downloaden.

Zie nu op de website staan dat de game meer dan 60gb hdd ruimte vereist...
Vereiste hardeschijfruimte: Ruim 60 GB
http://www.gran-turismo.com/nl/products/gtsport/

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 14-10-2017 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:23:
Zie net dat de game in de store zegt 43.02 gb vereist. En de demo/beta is 43.04 dus ja neem aan dat het al de volledige game is maar dat er een day one patch overheen komt. Zou onnodig zijn dat we weer 43gb mogen gaan downloaden.
Voor een wat betere FFB hoop ik op een day one patch.Het was in de demo niet super slecht maar het kan beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Holy crap, als er geen aliasing geweest was dacht ik dat dit gewoon een headcam video was. Kijken vanaf 4:30 voor gameplay
Is btw die lugo nog wat met foggy conditions niet eerder gezien.

Looking also very good!!

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 14-10-2017 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

[...]

Ik ben al aan het kijken voor zo'n extern schijfje een wd ofzo nu moet ik bij elk nieuw spel er eerst iets afgooien

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:30:
[video]
Holy crap, als er geen aliasing geweest was dacht ik dat dit gewoon een headcam video was.
:D
Misschien toch maar eens gaan kijken naar een VR setje eind van het jaar.
Die Veyron video ook, wauw :D

Hopelijk gooien ze er ooit nog iets van een helmet cam in; die statische cockpit view is mooi maar een meebewegende helmet cam is zoveel toffer.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 14-10-2017 19:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:30:
[video]
Holy crap, als er geen aliasing geweest was dacht ik dat dit gewoon een headcam video was. Kijken vanaf 4:30 voor gameplay
Is btw die lugo nog wat met foggy conditions niet eerder gezien.
[video]
Looking also very good!!
Ja. Nu wil ik dus VR he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup had precies zelfde :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
[Video: https://i.imgur.com/JJ1xuWL.gifv]

[...]

Het is een nieuwe download:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1GZNIAB.jpg

seems like here in Zone3 ASIA are able to preload now - you can check if other regions got the preload on their way now It'll likely should be up now

and IMPORTANTLY it seems that we'll need to download just whole new game , separated from the demo (he did have demo installed too)

[ Voor 119% gewijzigd door Rivanov op 14-10-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar VR was toch helemaal niet zo'n goede kwaliteit, of weet GT gewoon wél mooie VR graphics neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
VR is wat mindere kwaliteit en een apart onderdeel binnen de game. Je kunt niet de volledige game in VR spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Dit noem jij mindere kwaliteit?
;)
Dat is niet VR. Dat is gewoon met R3 rondkijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
In VR kan er ook maar met maximaal 1 andere tegenstander worden gereden. Dat zal denk ik komen door de zwakke cpu van de ps4.

Ik hoop dan wel dat polyphony met wat updates de vr mode uiteindelijk ook nog wat kan uitbreiden.

[ Voor 28% gewijzigd door Nieuwevolger op 14-10-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:08:
[video]

[...]

Het is een nieuwe download:

[afbeelding]

seems like here in Zone3 ASIA are able to preload now - you can check if other regions got the preload on their way now It'll likely should be up now

and IMPORTANTLY it seems that we'll need to download just whole new game , separated from the demo (he did have demo installed too)
Okee dat is k.u.t maja heb gelukkig goede snelheid tegenwoordig met psn dus ja het zij zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Okee dat is k.u.t maja heb gelukkig goede snelheid tegenwoordig met psn dus ja het zij zo.
Lees op Reddit dat preload 48 uur voor release actief wordt? Dus dat betekend vanaf morgen als je 'm in US PSN Store koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 00:02:
[...]

Lees op Reddit dat preload 48 uur voor release actief wordt? Dus dat betekend vanaf morgen als je 'm in US PSN Store koopt.
Broertje en ik doen account sharen dus doen we via nl store.. maja voor 35 euro de deluxe editie dan wacht ik wel even een dagje ;)

Pagina: 1 ... 12 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing