Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Samenvattend: inspanning vs ontspanning. En we houden van ontspanning 😎
We wachten al 4 jaar, dan kan dat extra dagje er ook wel bijv8power67 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:02:
[...]
Broertje en ik doen account sharen dus doen we via nl store.. maja voor 35 euro de deluxe editie dan wacht ik wel even een dagje
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hahha pcies. En voor zon prijs deal ga ik niet moeilijk doen.dvdkiwi schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
We wachten al 4 jaar, dan kan dat extra dagje er ook wel bij
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Steam/XBL: Avioto
Grappig dat 1.5 jaar later ik nog steeds zo denk over de gameJasphur schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:16:
Leuk om dit eens terug te lezen
reviews: GT Sport: een autosportcarrière voor iedereen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wachten op de ‘normale’ GT7Avioto schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:03:
Dus als ik het goed begrijp is er helemaal geen career mode in GT Sport zoals in Forza? Wat valt er te doen als je geen interesse in online hebt?
Er is offline zeker wel wat te doen.Avioto schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:03:
Dus als ik het goed begrijp is er helemaal geen career mode in GT Sport zoals in Forza? Wat valt er te doen als je geen interesse in online hebt?
Er zit bv een campaign in met mission challenges.[ben je echt wel even zoet mee]Heb trouwens van de week op GTplanet gelzezen dat de ontwikkelaar de komende maanden met nieuwe offline events komt.
En naruurlijk heb je de arcade -mode ook nog.
Ik was heel bang voor het online gebeuren maar al met al heb ik stieken toch leuke races gehad tijdens de beta.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 15-10-2017 14:32 ]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?v8power67 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:28:
[...]
Hahha pcies. En voor zon prijs deal ga ik niet moeilijk doen.
Ben benieuws naar jullie ervaringen.
Naast wat jori zegt heb je ook nog de normale time trials.Avioto schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:03:
En je kunt gewoon zelf offline races opzetten als je wil, noem ze desnoods Sunday Cups of iets dergelijks
Precies.Maar men wil visueel een menu met Cups zien.dvdkiwi schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:45:
[...]
Naast wat jori zegt heb je ook nog de normale time trials.
En je kunt gewoon zelf offline races opzetten als je wil, noem ze desnoods Sunday Cups of iets dergelijks
Toch blijft het wel vreemd dat ze er geen career in doen zoals we die kennen van de oude games.Ik bedoel hoe moeilijk is het om er wat Cups aan toe te voegen.
[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 15-10-2017 15:00 ]
Ik doe account sharen met mijn broertje, dus kopen de deluxe editie samen digitaal is normaal 70 euro maar delen het dan en ja 35 euro de man is niet gek dan
Moet je maar eens googlen op account sharing ps4. Hoop te vinden erover, moet je wel iemand die je vertrouwd hebben maar dat spreekt voor zich.
Ik dacht dat GTsport de nadruk gaat leggen op ESports of eRacing. En niet op een nieuwe GT zoals we de voorgaande delen kennen. De cups zijn dan ook met andere personen in de wereld van jou niveau.jori040 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:58:
[...]
Precies.Maar men wil visueel een menu met Cups zien.
Toch blijft het wel vreemd dat ze er geen career in doen zoals we die kennen van de oude games.Ik bedoel hoe moeilijk is het om er wat Cups aan toe te voegen.
Dat het daar de nadruk op legt is voor mij ook duidelijk maar voor het grote publiek/massa niet en dus was het voor iedereen beter als er toch een career in zou zitten.Jasphur schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:12:
[...]
Ik dacht dat GTsport de nadruk gaat leggen op ESports of eRacing. En niet op een nieuwe GT zoals we de voorgaande delen kennen. De cups zijn dan ook met andere personen in de wereld van jou niveau.
Niet iedereen heeft de tijd en zin om op het web te zitten dus zij gaan er vanuit dat er een offline career in zit.
Ik ben heel benieuws straks naar de user score op Metacritic.
Nu de focus meer op online ligt moeten mensen harder aan de bak.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het verbaast me echt dat er nog zoveel mensen niet weten dat er geen single player campaign in de game zit.jori040 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:33:
[...]
Dat het daar de nadruk op legt is voor mij ook duidelijk maar voor het grote publiek/massa niet (...)
Dat is iets wat al sinds aankondiging bekend is. (Wat het overigens niet minder jammer maakt)
Zouden die mensen ook raar staan te kijken als ze bv CoD kopen, na 5 uur door de single player heen zijn en dan verbaasd zijn dat de rest online is
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 15-10-2017 17:37 ]
Eat credits? Wat koop je daarvoor, een Mac Turismo?Jasphur schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:05:
(...) om eat credits te verdienen (...)

An a day keeps the doctor away.
Gaaf om een pro te zien in de game. Zag dat hij zijn brake balance op -3 zag staan.
Als de game uit is eens kijken wat dat doet met die auto.
Nog even een andere video over de grafische schoonheid van de game. Erg uitgebreid met framerate cijfers etc. Is beetje zelfde als van digital foundry maar dan toch anders hah.
[ Voor 37% gewijzigd door v8power67 op 15-10-2017 18:49 ]
Ga er maar vanuit dat er geen gt7 komt, zeker niet op de ps4.Nieuwevolger schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:50:
Ik kan me ook niet voorstelleb dat z'n carriere mode moeilijk te ontwikkelen is. Het zijn namelijk gewoon races met bepaalde voorwaarden. Of misschien vinden ze de 180 wagens te weinig voor z'n mode. Voor gt7 kunnen ze straks alle huidige auto's gebruiken, auto's die via dlc komen en dan nog de nieuwe auto's die alleen naar gt7 komen. Op die manier zou de ontwikkeling ook nooit langer dan 2 jaar kunnen duren.
Gezien het verleden supporten ze altijd erg lang hun game met patches en content.
Ik verwacht dat ze dit spel jaren gaan supporten en dan een definitieve versie voor de ps5 hebben klaar staan als die launched die gewoon samen werkt met de ps4/pro.
Als ze echt veel gratis content gaan aanbieden dan vind ik het best. Al brengen ze betaalde content ook prima(zolang maar waard is). Een 90's japanese carpack met skylines supras en rx7s zou ik graag zien.
Denk dat deze game over de jaren heel erg gaat evolueren. En dat icm dlc/patches er dalijk genoeg singleplayer content is. Als ik zag hoe lang ik met de demo bezig was zonder maar 1x online(sport modus dan lobbys wel uurtje gedaan) te racen(25uur gespeeld) dan kan ik wel met zekerheid zeggen er is genoeg te doen offline.
BRING ON WEDNESDAY 00:00!!!
Als je 'm in de US PSN Store koopt kun je dinsdag aan de slag. Via de Nederlandse Store kun je pas woensdag aan de slag. Tenzij je morgen ergens een fysieke versie al kunt kopen..iApp schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:25:
Als ik het zo begrijp kunnen we de game dus pas dinsdag spelen? Geen mogelijkheid om 'm morgen te openen? Jammer, want heb nog twee dagen vrij.

Hier wat info over brake balance
Increasing Front bias: Shown as a larger number, increasing brake bias to the front will put more braking force into the front tires. This will stabilize the car in braking zones and increase understeer at corner entry. The compromise is that with too much front bias the rear tires are being under‐utilized and overall braking efficiency will suffer. This can also cause rapid front tire wear due to front tire lockup, especially of the inside tire which is the first to lock up.
Reducing Front bias: This puts more braking on the rear tires, which, within limits, improves braking efficiency. Too much rear brake bias, though, hurts performance in two ways. First, it reduces overall braking efficiency. More seriously, too much rear brake bias, particularly if the driver is not braking in a straight line or has weak footwork on downshifts, can cause the rear tires to lock up, which puts the car in a dynamically unstable condition that can easily result in loss of vehicle control. Note that with a moderate amount of rear‐brake bias, the car will have a tendency to rotate (OVERsteer) at corner entry upon brake release.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Via de wehkamp had nog een kortingsbon van 5 euro dus was tie 54,99
Burp
Het lijkt er op dat er offline toch knap te racen valt.
PSN: jannvsdvinvs
Verwijderd
Goed nieuws voor ons GT fans.
Die race heb ik gisteren helemaal zitten kijken.Ontzettende_Jan schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:51:
[video]
Ik zou de AI, net als menig ander, helemaal verrot schelden. Maar hij niet, hij houdt het op vechtlust.
Hoe hij elke keer weer een duw krijgt van die BMW en toch zo ontzettend optimistisch blijft, fantastisch.
Ook mooi dat ie halverwege ontdekt dat het een multiclass race is. Fijne dude om naar te luisteren; je leeft gewoon de hele race met hem mee
Zo te zien is het met een controller dus ook prima te racen
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 16-10-2017 11:09 ]
Niet persoonlijk naar jou toe, maar waarom is iedereen zo happy met (eerst) de geruchten en dan nu eventueel de bevestiging van het krijgen van DLC's? Blij om meer geld te betalen? Het is niet de eerste keer dat ik het lees als het om GT gaat.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:58:
'Verwacht wagens en tracks als dlc voor Gran Turismo Sport'
Goed nieuws voor ons GT fans.
Dan betaal je nu de hoofdprijs (zoals voor elke AAA game) en dan moet je later ook nog DLC's gaan kopen... (er vanuit gaande dat de dlc's niet gratis worden)
PSN: Curvaa_
PSN: Sluuz
Volgens mij is die er sowieso voor de cockpit-cam.dm-dutchman schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:04:
Weet iemand of er een FOV slider komt voor de verschillende cams?
die vind ik ook het belangrijkst, ik irriteer me er aan dat ik soms de spiegels niet kon zien in de betaOntzettende_Jan schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
Volgens mij is die er sowieso voor de cockpit-cam.
Nu dat gt sport geen microtransacties heeft ga ik ervan uit dat er gewoon betaalde dlc komt.
Maar net als voorgaande gt's zullen vision gt wagens waarschijnlijk gratis zijn. Tenzij ze de game hebben uitgebracht met idee full price ondanks de content, en dan alles gratis. Zou zeer nobel van ze zijn maar heel onrealistisch te verwachten. Hopelijk doen ze mooie carpacks die in zijn geheel scherp geprijst zijn en de moeite waard. Weet dat in forza vaak carpacks voor mij persoonlijk amper wat bood. En dat ik ze alleen nam ivm 1 of 2 autos die leuk waren.
Zouden ze nu gewoon mooie gebalenceerde packs uitbrengen. Een 90s japanse carpack bv. Hou je daar niet van zit er ook niks voor je bij, kost je geen cent. Maar vind je wel leuk is de gehele pack gelijk awesome.
Of gewoon scherpe prijs per auto. tussen de 0.50 en 1 euro zal mooi zijn, maar gok 1 euro of meer.
Ja klopt, plus je kan bij 3rd person view ook een en ander aanpassen, en heb je een far or near optie. En kan je afstellen of hij stijf met de auto verbonden is of beetje losjes is etc. Gewoon tijdens rijden options knop klikken, dan weer options in menu, onderaan dan weer geavenceerd of weet ik het hoe het heet maar meer opties. En dan de cockpit of chase cam aanpassen.Ontzettende_Jan schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
Volgens mij is die er sowieso voor de cockpit-cam.
Voorlopig is het nog zo dat je bij de NL tak van de FIA nog geen FIA Gran Turismo Digital License kunt halen (als het uberhaubt al komt) maar als ik het verhaal goed begrijp, is het ook zo dat je een circuit licentie moet halen (in AUS dan in ieder geval)?While each country’s pricing differs depending on local exchange rates and taxes, I specifically explored what CAMS is offering Australians -it’s quite confusing at first glance. What we know is that in order to do any basic State-level racing in Australia you need at least a Provisional Clubman Circuit (PCC) license at $300 per year. If you want to race in earnest – like V8 Supercars - you’re looking at a National Circuit (NC) license which is $480 per year. An International Circuit license is between $1460 and $1830 per year, depending on your category.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Normaal gesproken de dag van release, dus de 18e.Nieuwevolger schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:44:
Is het al bekend wanneer het review embargo afloopt?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
VR karten!!
Morgen komt die al uit in de vs dus daar ligt het niet aan. Vandaag zal het niet worden, dus dan waarschijnlijk wel morgen.TFHfony schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:58:
[...]
Normaal gesproken de dag van release, dus de 18e.

Blijkbaar is er al een 1,02 patch uit. RUIM 12 GB!!!
Vanmiddag nog gekeken en ik zit nog op 1.01 idd, 53 gb
(plaatje van neogaf btw)
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 16-10-2017 18:18 ]
Beetje jammer van die slipgeluiden, maar dat is toch wel vet bruut
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit ziet er echt veeeeelte goed uit. Had op sommige punten echt even niet door dat dit GT was
Tenminste volgens iemand op het gtforum die het heeft van iemand op neogaf.
Ik zit ook nog op 1.01 en die van mij unlockt morgenochtend om 6:00v8power67 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:17:
[afbeelding]
Blijkbaar is er al een 1,02 patch uit. RUIM 12 GB!!!
Vanmiddag nog gekeken en ik zit nog op 1.01 idd, 53 gb
(plaatje van neogaf btw)
Verwijderd
Officieel woensdag volgens mij...Unbreukable schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:59:
Komt ie nou morgen uit? Want bij mijn bol.com preorder staat 18-10...
Volgens de officiele website ook:
http://www.gran-turismo.com/nl/products/gtsport/
Net wel zelf de 1.02 patch binnegehaald.Rivanov schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:12:
[...]
Ik zit ook nog op 1.01 en die van mij unlockt morgenochtend om 6:00
Zit op een kleine 63gb nu totaal.
Verwijderd
AI is wel bizar goed zeg...Ontzettende_Jan schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:51:
[video]
Wehkamp ook, had nog een kortingscode mooi de bonus editie besteld.Unbreukable schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:59:
Komt ie nou morgen uit? Want bij mijn bol.com preorder staat 18-10...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Oogt wel bruut, maar qua snelheids gevoel word ik er niet warm van. Lijkt erg traag te gaan op de baan.SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:46:
[...]
Beetje jammer van die slipgeluiden, maar dat is toch wel vet bruut
Al oogt dit wel iets sneller dan met de auto's zelf
Hier zijn nog wat andere reviews te vinden. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1449047
2x een 8 en 1x een 9.
[ Voor 36% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-10-2017 09:11 ]
Dat zou goed kunnen, heb geen vr. Ook de game zelf heb ik nog niet.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:57:
ALs je de VR bril op je kokosnoot hebt is het snelheidsgevoel wel in orde lijkt me.
Maar viel mij op in de demo, dat er weinig snelheids gevoel in zit.
Vergeleken met andere racers vind ik het snelheidsgevoel okee, in cockpit view zelfs beter dan Assetto Corsa of PCars
Het snelheidsgevoel in GT is dan wel weer realistisch.G.Scholtens schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:22:
[...]
Maar viel mij op in de demo, dat er weinig snelheids gevoel in zit.
In veel andere racegames wordt het gevoel van snelheid vaak kunstmatig omhoog geschroefd zodat het lijkt alsof je harder gaat, bijvoorbeeld door het beeld in het midden wat samen te drukken zodat je meer van de zijkanten te zien krijgt. En als je weet dat objecten aan de zijkant altijd sneller voorbij schieten dan voorwerpen in het midden van je beeld krijg je dus een hoger snelheidsgevoel.
Ooit eens met 100km/u midden op een brede weg gereden? Als je voor je kijkt lijk je helemaal niet zo hard te gaan, pas als je naast je kijkt zie je aan de vangrails, borden en strepen dat je hard gaat.
De statische cockpit cam in GT heeft een redelijk beperkte FOV, vaak zie je (zoals hier al eens werd aangegeven) je zijspiegels niet eens. En dat zorgt ervoor dat je helemaal niet zo hard lijkt te gaan.
Of dat gebrek aan het gevoel van snelheid wenselijk is in een racegame laat ik even in het midden
USA: ja.bones schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:22:
Is hij al uit, op PSN stond de 18e?
Europa: nee.
Verwijderd
Ik ben ook aan het wachten op de eerste schaap....Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:39:
Iemand 'm al gespot in een gamewinkel? Ik was gister nog even langs de MM geweest maar helaas haha
Aha, er zal vast wel een winkel zijn die hem vandaag al gaat verkopen, is mij al bij de voorgaande Gran Turismo's wel gelukt. Ga eens een rondje bellen.Trent900 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:41:
[...]
Ik ben ook aan het wachten op de eerste schaap....
Forza 7 kreeg ook weer 8's en 9's en die game was voor mij alles behalve dikke 8en en 9's.
Heb wel al m'n auto's inclusief Safety Car Pack
[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2017 11:42 ]
Die user reviews zijn echt het ene of het andere uiterste...Homeland schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:20:
Hier komen steeds meer reviews te staan: http://www.metacritic.com...tion-4/gran-turismo-sport
Je verwacht het niet!Unbreukable schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:52:
[...]
Die user reviews zijn echt het ene of het andere uiterste...
Dit is wel suf:
https://www.gtplanet.net/...-not-available-at-launch/
[ Voor 20% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 17-10-2017 12:03 ]
Ik verwacht in reviews ook geen top cijfers.Net al een review gelezen die de plank al flink mis slaat.
Puur persoonlijk ga ik me wel met Sport vermaken.
Ergens logisch, beter later brengen en dat meteen werkt dan gelijk doen en problemen krijgen. Denk dat ze in begin heel erg gaan kijken hoeveel mensen de game kopen of de servers genoeg zijn etc. Denk dat ze zelf al een lage verwachting hadden, want met de demo was er een tweet dat hij niet verwachte dat er meer dan 1 miljoen spelers waren. En dat zag je aan de servers die trokken dit ook niet goed.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:01:
[...]
Je verwacht het niet!
Dit is wel suf:
https://www.gtplanet.net/...-not-available-at-launch/
En de upload feature is vooral bedoeld (begrijp ik wat mensen op neogaf/gtplanet) voor de esport championship zodat je je eigen sponsors kan uploaden. Deze beginnen pas in november.
Mensen die nu nog vallen over de singleplayer hebben echt onder een steen geleefd.. is al vanaf eerste moment bekend de game heeft een online focus.jori040 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:11:
Dat mensen over die career -mode gaan vallen is te verwachten.Ik zij laatst al dat het voor iedereen beter was geweest als hij er wel in zat.
Ik verwacht in reviews ook geen top cijfers.Net al een review gelezen die de plank al flink mis slaat.
Puur persoonlijk ga ik me wel met Sport vermaken.
Als reviewers dit gaan aangeven als een negatief punt... Tja dan sla je idd de plank heel flink mis.
[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 17-10-2017 12:16 ]
Geen single player: -2 punten;
Slechts 150+ wagens: -1 punten;
Weinig tracks: -1 punten.
Maar zoals v8power67 al zei: I couldn't care less.
Uiteindelijk bepaal ik (morgen) zelf wel wat ik van de game vind, dat hoeft een ander niet voor mij te doen
Van wat ik gezien heb is het precies wat ik er van verwacht had
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2017 12:33 ]
Zo gaat men beoordelen ja.En noemen ze voor het gemak een Forza die dat wel heeft.dvdkiwi schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:31:
Ik denk dat de gemiddelde reviewer, net als de gemiddelde gamer, als volgt naar de game kijkt:
Geen single player: -2 punten;
Slechts 150+ wagens: -1 punten;
Weinig tracks: -1 punten.
Maar zoals v8power67 al zei: I couldn't care less.
Uiteindelijk bepaal ik (morgen) zelf wel wat ik van de game vind, dat hoeft een ander niet voor mij te doen
Van wat ik gezien heb is het precies wat ik er van verwacht had
Als ze dan consistent zijn moeten ze pCars ook langs de Forza lat leggen en tot de conclusie komen dat Forza meer auto's heeft dan pCars, meer tracks én een livery editor. Daarnaast heeft pCars een neppe Suzuka en een inaccurate Nordschleife. Maar geven ze om die redenen pCars een laag cijfer? Nope.
Reviewers zijn zo inconsistent als de pest
Daarom lekker je eigen mening vormen
*als we dan toch langs die meetlat meten is GT5 met zijn 1000+ auto's de beste game ooit! Veel beter dan pCars 2 en Forza 7
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2017 15:53 ]
En Sport en Lobby werken ook nog niet. Hiervoor moet je eerst de Racing Etiquette challenges behaald hebben voordat je online mag.
Daar is niks mis mee toch?Rivanov schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:56:
Hiervoor moet je eerst de Racing Etiquette challenges behaald hebben voordat je online mag.
[ Voor 27% gewijzigd door DeTjuk op 17-10-2017 12:59 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Neem je dan alleen de stats mee van het online racen ?Rivanov schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:56:
Jammer dat je Driving School progress niet mee over is gegaan vanuit de Beta. Kan ik al die Beginner oefeningen weer opnieuw doen.
En Sport en Lobby werken ook nog niet. Hiervoor moet je eerst de Racing Etiquette challenges behaald hebben voordat je online mag.
Je neemt helemaal geen stats mee. Je begint weer op Level 1 met de default DR en SR.jori040 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:00:
[...]
Neem je dan alleen de stats mee van het online racen ?
Enkel je credits, gewonnen auto's en Mileage gaan mee.

Jup. Maar de Servers zijn niet down. Ik heb 'm uit de US PSN Store. Dus mijn servers zijn gewoon actief. Ik moet enkel nog de Racing Etiquette challenges behalen om online te kunnen racen.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:29:
@Rivanov Met de servers down, kan je dan alleen single player spelen en de driving school etc.?
Maar dat doe ik vanavond 'even'. Vanochtend voordat ik naar m'n werk moest de eerste 16 challenges van de Driving School gedaan. Vanavond lekker verder.
[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2017 13:46 ]
Niet heel veel interesse voor, zo blijkt. Waar zullen jullie gaan vooral gaan rijden? In de open lobbies, prive lobbies of via bijv. psnracing.nl?Sup4rdurt schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:48:
Is er touwens interesse om een Tweakers racing league op te richten voor een bepaalde klasse? Zelf spreken Gr. 3 en Gr. 1 mij wel aan.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
PSN: Sluuz
Waarschijnlijk houdt dat enkel in voor de races met wet condition. Dus geen regen maar meer een nat wegdek.Sluuz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:36:
In de patchnotes voor 1.02 staat dat ze de game klaar maken voor regencondities!
Eerst eens single-player en bij dc-simracing.nlSup4rdurt schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
Niet heel veel interesse voor, zo blijkt. Waar zullen jullie gaan vooral gaan rijden? In de open lobbies, prive lobbies of via bijv. psnracing.nl?
En zodra ik enige safetyrating heb opgebouwd, naast de Leagues af en toe eens open lobby's proberen, eens kijken of het dan ook goed werkt.
Ik red het vanwege werk niet om elke week op dezelfde dag en op dezelfde tijd af te spreken.Sup4rdurt schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
Niet heel veel interesse voor, zo blijkt. Waar zullen jullie gaan vooral gaan rijden? In de open lobbies, prive lobbies of via bijv. psnracing.nl?
Maar op een vrije avond een race meedoen zie ik zeker wel zitten! Klasse is mij om het even,
liefst wel met een beetje variatie. In pCars bv raceten we veelal met GT3 wagens terwijl er zoveel andere leuke klasses waren, dat vond ik best jammer.
In GT Sport zal het voornamelijk open lobbies en prive lobbies zijn (races via psn racing vallen daar ook onder; eens kijken of mijn account het nog doet).
Niet gek want die klasse racet in veel games ook het beste.dvdkiwi schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:59:
[...]
Ik red het vanwege werk niet om elke week op dezelfde dag en op dezelfde tijd af te spreken.
Maar op een vrije avond een race meedoen zie ik zeker wel zitten! Klasse is mij om het even,
liefst wel met een beetje variatie. In pCars bv zag je ontzettend veel lobbies met enkel GT3 wagens terwijl er zoveel andere leuke klasses waren, dat vond ik best jammer.
In GT Sport zal het voornamelijk open lobbies en prive lobbies zijn (races via psn racing vallen daar ook onder; eens kijken of mijn account het nog doet).
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing