Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:09:
[...]
Niet gek want die klasse racet in veel games ook het beste. ;)Bv Road cars vind ik in PC verschrikkelijk.
Op zich logisch, maar het is zo jammer dat daardoor de andere klasses nauwelijks aan bod kwamen.
Ik heb ontzettend veel lol gehad met een GT86, een KTM, een oldskool Lotus formule wagen of een McLaren F1 GTR om maar eens wat te noemen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
Ik denk dat hier online wel meer variatie gaat zijn.

Van mij mag het morgen zijn. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Zodra ik mijn exemplaar morgen ontvang zie ik het ook wel zitten om doordeweeks wat online races met GOT’ers weg te rijden :) . Verwacht hem morgen wel in de bus eigenlijk :D

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Reviews: http://www.metacritic.com...ismo-sport/critic-reviews

Benieuwd waar dit naartoe gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Gelukkig zijn het maar twee filmpjes van de Racing Etiquette om online te kunnen.
Ben aan het streamen overigens.

http://twitch.tv/rivanovnl

de volgende keer mag een bericht met een link naar je twitch wel wat meer inhoud hebben

[ Voor 36% gewijzigd door Gropah op 17-10-2017 21:40 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Dat boeit mij persoonlijk niks overigens. Lees overal dat men verwacht/denkt dat dit een soort GT7 is. Dus men verwacht dezelfde hoeveelheid tracks, auto’s, single player content en tuning mogelijkheden. Dan kopen ze de game en merken ze dat het toch anders is dan ze verwachte, en voila een lagere score.

En dat terwijl dit zeker de beste GT ooit is qua physics, handeling en graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bones schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:44:
[...]

Dat boeit mij persoonlijk niks overigens. Lees overal dat men verwacht/denkt dat dit een soort GT7 is. Dus men verwacht dezelfde hoeveelheid tracks, auto’s, single player content en tuning mogelijkheden. Dan kopen ze de game en merken ze dat het toch anders is dan ze verwachte, en voila een lagere score.

En dat terwijl dit zeker de beste GT ooit is qua physics, handeling en graphics.
Ik trek me er ook weinig van aan hoor want de beta heeft mij al overtuigd.
Hij staat hier al sinds gisteren op mijn PS4 te wachten.[PSN gekocht] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Rivanov schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:37:
Gelukkig zijn het maar twee filmpjes van de Racing Etiquette om online te kunnen.
Ben aan het streamen overigens.

http://twitch.tv/rivanovnl
Ik ben gewoon beniewd:Speel jj nu met controller of stuur ?

Ah ik zie nu net bij je gear geen stuurtje staan.

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 17-10-2017 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Rivanov schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:56:
Jammer dat je Driving School progress niet mee over is gegaan vanuit de Beta. Kan ik al die Beginner oefeningen weer opnieuw doen. :+
Jammer dat die Driving School onzin er überhaupt in zit. Latere challenges zijn wel geinig, maar de eerste zijn mijns inziens gewoon een belediging. En als je ze nou snel kunt doorklikken/overslaan, maar nee, je krijgt al die onzinnige uitlegfilmpjes, trophy's, scores en andere laadtijdverlengde onzin te zien. Typisch Japans en zooo jaren '90. Het wordt nu toch wel eens tijd dat ze dat soort onzin loslaten als ze als een serieuze 'simulator' gezien willen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
jori040 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:53:
[...]

Ik ben gewoon beniewd:Speel jj nu met controller of stuur ?

Ah ik zie nu net bij je gear geen stuurtje staan.
Controller.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Met handmatig schakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:24:
[...]

Jammer dat die Driving School onzin er überhaupt in zit. Latere challenges zijn wel geinig, maar de eerste zijn mijns inziens gewoon een belediging. En als je ze nou snel kunt doorklikken/overslaan, maar nee, je krijgt al die onzinnige uitlegfilmpjes, trophy's, scores en andere laadtijdverlengde onzin te zien. Typisch Japans en zooo jaren '90. Het wordt nu toch wel eens tijd dat ze dat soort onzin loslaten als ze als een serieuze 'simulator' gezien willen worden.
Je bent het niet verplicht he...
Dit is voor mensen die dit voor het eerst spelen gewoon leuk en goed te doen.
Dat jij het niks vind dat kan, maar je kan toch wel inzien dat er mensen zijn die dit wel leuk vinden/nodig hebben?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06
Yeeeeyyyy *O* *O* *O*

Mijn GT Sport Collectors Item wordt morgen geleverd!!!

-O- -O- -O- -O-
Niemand thuis morgen... :( Wist zelf niet meer dat ik deze had besteld... (Vorig jaar 22-10-2016 besteld..)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees nu dat er toch problemen zijn met de game als je dus zonder internet/connectie met server speelt.
Je kan dan haast niks doen, en wat je doet wordt niet opgeslagen ivm online saves.
Ik hoopte dat dit voor de demo was. Maar helaas is dit dus gewoon realiteit en gezien de server problemen toch wel beetje naar gevoel erover.
Zou dit gelijk een anticheat zijn?
Vraag me ook af of je dit dan zonder psn plus kan spelen ? Of is dat alleen nodig voor sport/online modus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaZnGaNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:57:
Niemand thuis morgen... :( Wist zelf niet meer dat ik deze had besteld... (Vorig jaar 22-10-2016 besteld..)
Kun je op de track&trace pagina bij "kies je bezorgmoment" niet aangeven dat je 'm morgen op wilt halen bij een afhaalpunt? Anders morgenvroeg (nog) eens proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2017 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Is het spel te spelen zonder playstation plus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaZnGaNL
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Kun je op de track&trace pagina niet aangeven dat je 'm morgen op wilt halen bij een afhaalpunt? Anders morgenvroeg (nog) eens proberen.
Dat was eerst ook mijn bedoeling, alleen kan pas vanaf morgen. Zowel via de site als de app.. Nou ja, dan maar donderdag uitpakken. Heb toch niet eerder tijd dan zaterdag..

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Hoolz14 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:13:
Is het spel te spelen zonder playstation plus?
Alleen voor online multiplayer. Wat toch wel het speerpunt is van de game.
https://blog.us.playstati...-things-you-need-to-know/

[ Voor 16% gewijzigd door Xfade op 17-10-2017 19:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bijna 47 jaar, maar betrap me erop dat ik me af en toe voel als een kind van 5 die vanavond zijn schoentje mag zetten
Heb er zin in, helemaal na het zien van al die filmpjes in deze topic :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Was er nog iemand op zoek naar een leuke bundel?
https://www.psx-sense.nl/...mo-sport-bundel-ooit/amp/

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Al verkocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictnoob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:33
Is het mogelijk om gas te geven met X en te remmen met de linker trigger? Ik merkte dat mijn trigger met gas pas op 100% ging als ik mijn controller bijna dubbelvouwde. Daarnaast vind ik het fijn om altijd vol gas te spelen en het gevoel in mijn remlijn te leggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[YouTube: https://youtu.be/gK5LZgx9DIw]
Verschillende weersomstandigheden en tijden. Inclusief nacht.

Ennn regen is in !!
Hoop wel op wat meer zwaardere buien.

[YouTube: https://youtu.be/71Ry5lKOqZo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
ictnoob schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:57:
Is het mogelijk om gas te geven met X en te remmen met de linker trigger? Ik merkte dat mijn trigger met gas pas op 100% ging als ik mijn controller bijna dubbelvouwde. Daarnaast vind ik het fijn om altijd vol gas te spelen en het gevoel in mijn remlijn te leggen.
Dit kon in GT6, dus mag aannemen dat dit hier ook het geval is.
Dit zegt de handleiding http://www.gran-turismo.c...l/#!/controller/content01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je dan niet beter de rechterstick.gebruiken voor gas/rem ? Doe ik al sinds gt4 denk ik.
Werkt super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:45:
Ben bijna 47 jaar, maar betrap me erop dat ik me af en toe voel als een kind van 5 die vanavond zijn schoentje mag zetten
Heb er zin in, helemaal na het zien van al die filmpjes in deze topic :9~
Ben 41 en heb dat gevoel nog altijd bij bepaalde games. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:02

MazeWing

The plot thickens...

Op de valreep ook nog maar GT Sport gekocht. Ben gegaan voor de digital deluxe variant. Als je kijkt hoeveel extra auto's je krijgt voor die 10 euro is het mijns inziens een uitstekende bundel.

Helaas zal ik deze week zeer weinig tijd hebben om te kunnen racen, maar heb er zin in. Helaas niet in de gelegenheid geweest om de beta te proberen, maar de goede ervaringen dit ik hier lees hebben me toch tot aankoop over laten gaan. Helaas zal ik wel met de controller moeten spelen aangezien ik (nog) geen stuur heb dat compatible is met de ps4. Zit namelijk nog met een G25....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeWing schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:37:
Op de valreep ook nog maar GT Sport gekocht. Ben gegaan voor de digital deluxe variant. Als je kijkt hoeveel extra auto's je krijgt voor die 10 euro is het mijns inziens een uitstekende bundel.

Helaas zal ik deze week zeer weinig tijd hebben om te kunnen racen, maar heb er zin in. Helaas niet in de gelegenheid geweest om de beta te proberen, maar de goede ervaringen dit ik hier lees hebben me toch tot aankoop over laten gaan. Helaas zal ik wel met de controller moeten spelen aangezien ik (nog) geen stuur heb dat compatible is met de ps4. Zit namelijk nog met een G25....
http://cronusmax.com/new-product-drive-hub-pre-order-now/

Hier mee kan je stuur gebruiken op ps4 en xbox..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
v8power67 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:56:
[...]

Je bent het niet verplicht he...
Dit is voor mensen die dit voor het eerst spelen gewoon leuk en goed te doen.
Dat jij het niks vind dat kan, maar je kan toch wel inzien dat er mensen zijn die dit wel leuk vinden/nodig hebben?
Mensen die dit leuk vinden of zelfs nodig vinden, moeten het lekker bij nfs houden en hebben niks te zoeken in een serieuze racer als GTS. Dat PD het er toch in stopt doet voor mij grpte afbreuk aan de mate waarin ik GTS serieus kan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
v8power67 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:01:
Lees nu dat er toch problemen zijn met de game als je dus zonder internet/connectie met server speelt.
Je kan dan haast niks doen, en wat je doet wordt niet opgeslagen ivm online saves.
Ik hoopte dat dit voor de demo was. Maar helaas is dit dus gewoon realiteit en gezien de server problemen toch wel beetje naar gevoel erover.
Zou dit gelijk een anticheat zijn?
Vraag me ook af of je dit dan zonder psn plus kan spelen ? Of is dat alleen nodig voor sport/online modus ?
Psplus is alleen nodig als je tegen andere mensen online wilt racen, de rest moet het allemaal doen.
Inderdaad gaar dat je online moet zijn, om je progressie op te slaan. Je zou denken dat Sony wel weet dat hun servers niet altijd even stabiel zijn. Heb vaak genoeg dat ik verbinding verlies met de psn servers terwijl de wifi het gewoon doet. Dan moet ik mn ps4 weer aan en uit zetten, maar dan ben ik dus wel m'n voortgang kwijt.

Ik zie trouwens wel dat gran turismo sport gepromoot wordt bij de chaimpions league.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:57:
[...]

Mensen die dit leuk vinden of zelfs nodig vinden, moeten het lekker bij nfs houden en hebben niks te zoeken in een serieuze racer als GTS. Dat PD het er toch in stopt doet voor mij grpte afbreuk aan de mate waarin ik GTS serieus kan nemen.
Het staat juist ver van NFS af.Het leert juist die lui om fatsoenlijk te rijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:57:
[...]

Dude seriously wtf. Ik zou zeggen schrijf een boze brief ofzo...
Vind dit wel echt beetje ver gaan.
Ik vind het super dat ze het erin doen. En als jij dit niet vind naja prima toch. Ga er met een boog omheen.
Maar om dan te zeggen die moeten het bij een nfs ofzo zoeken..
Dit is geen iracing ofzo he, is een gt game of te wel een simcade.
jori040 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Het staat juist ver van NFS af.Het leert juist die lui om fatsoenlijk te rijden.
Juistem !!

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 17-10-2017 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
In destandaard besturing staat automatisch remmen aan haha, dan hoef je niet eens meer te remmen, maar je gaat wel wat trager. Dus zo hardcore is het allemaal ook weer niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:02

MazeWing

The plot thickens...

Het is inderdaad volkomen logisch dat ze dit er allemaal instoppen. De focus ligt, net zoals veel andere sims, op serieus en clean racen. Het gemiddelde console- en in wat mindere mate het GT-publiek is dit niet echt gewend.

Had PD dit er niet ingestopt is er een aanzienlijk grote kans dat het gros het clean racen aan z'n laars lapt en je grotendeels met arcade spelers zit en halfvolle games met serieuze racers.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
v8power67 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Dude seriously wtf. Ik zou zeggen schrijf een boze brief ofzo...
Vind dit wel echt beetje ver gaan.
Ik vind het super dat ze het erin doen. En als jij dit niet vind naja prima toch. Ga er met een boog omheen.
Maar om dan te zeggen die moeten het bij een nfs ofzo zoeken..
Dit is geen iracing ofzo he, is een gt game of te wel een simcade.

[...]

Juistem !!
Hoe leer je serieus te rijden als je minuten bezig bent met een challenge waarin je van a naar b moet rijden door enkel gas te geven? De weg in het menu vinden is lastiger dan enkele van de eerste challenges. Ze voegen dan ook niets toe, zijn daarmee overbodig en wie ze toch nodig heeft, heeft niets in GTS te zoeken.

Ga gewoon racen, time trials of tegen anderen. Ze de ideale lijn aan en later uit. Ga van automatisch remmen naar zelf remmen. Zelfde geldt voor schakelen. Zo leer je racen. Niet door deze onzin die niets te zoeken heeft in een game die een platform voor esports wil bieden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Doen ze er geen carriere modus in, wat hoort bij GT, is het niet goed.
Doen ze er rijbewijsachtige challenges in, wat hoort in een GT, is het ook niet goed...
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Hoe leer je serieus te rijden als je minuten bezig bent met een challenge waarin je van a naar b moet rijden door enkel gas te geven? De weg in het menu vinden is lastiger dan enkele van de eerste challenges. Ze voegen dan ook niets toe, zijn daarmee overbodig en wie ze toch nodig heeft, heeft niets in GTS te zoeken.

Ga gewoon racen, time trials of tegen anderen. Ze de ideale lijn aan en later uit. Ga van automatisch remmen naar zelf remmen. Zelfde geldt voor schakelen. Zo leer je racen. Niet door deze onzin die niets te zoeken heeft in een game die een platform voor esports wil bieden.
Afbeeldingslocatie: http://media0.giphy.com/media/HfFccPJv7a9k4/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Sorry hoor maar als je nieuw bent in de serie of überhaupt in een wat meer serieuze racer, wat best logisch kan zijn gezien dit de eerste GT is op de PS4, is de driving school zeker wel nuttig. Heb net de eerste 9 lessons gedaan en het kostte me toch wel de nodige moeite overal gold op te halen, vooral de laatste met hoe je het beste een bocht kunt induiken. Voor nieuwkomers lijkt het me een zeer nuttige toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:26:
Doen ze er geen carriere modus in, wat hoort bij GT, is het niet goed.
Doen ze er rijbewijsachtige challenges in, wat hoort in een GT, is het ook niet goed...
8)7
Ik beoordeel GT op wat het is. Niet op wat het volgens de GT filosofie zou moeten zijn. Prima dat een carrière modus ontbreekt in een game die zich op online racen richt. En zo'n rijbewijs? Mja, sommige challenges zijn wel aardig, maar de eerste gaan nergens over en de wijze waarop ze worden gepresenteerd zorgen voor een degradatie van serieuze racer naar een Japans racespelletje.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb alle GT's vanaf deel 2 gespeeld en het racen zit in GTS prima in elkaar. Maar durf ook te kijken zonder roze bril en mogelijk zie je dan ook dat de challenges meer kwaad dan goed doen.
kazuka schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:32:
[...]

Sorry hoor maar als je nieuw bent in de serie of überhaupt in een wat meer serieuze racer, wat best logisch kan zijn gezien dit de eerste GT is op de PS4, is de driving school zeker wel nuttig. Heb net de eerste 9 lessons gedaan en het kostte me toch wel de nodige moeite overal gold op te halen, vooral de laatste met hoe je het beste een bocht kunt induiken. Voor nieuwkomers lijkt het me een zeer nuttige toevoeging.
Het spijt me je nu dan al te moeten melden dat je online geen schijn van kans maakt... >:)

[ Voor 26% gewijzigd door KlaasjeNL op 17-10-2017 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:35:
[...]
. Maar durf ook te kijken zonder roze bril en mogelijk zie je dan ook dat de challenges meer kwaad dan goed doen.
Uhm wat?? Ik heb hier gewoon niet eens meer een reaction gif voor...
Hoe kan iets wat optioneel is en mensen basics kan leren iets kwaad doen. Echt ik kan er gewoon niet met mijn gedachte bij...
Want iemand die dit doet om er wat van te leren kan later niet gewoon heel goed worden ?
Nee als je dit moet doen dan ben je dus een beunhaas...
:')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:35:
[...]

Het spijt me je nu dan al te moeten melden dat je online geen schijn van kans maakt... >:)
Want? Was een van de features niet dat je gematched wordt met anderen die op ongeveer hetzelfde niveau zitten? Lijkt me dat er genoeg spelers zijn die nieuw zijn in GT of racers in het algemeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:50:
Ik ben een beetje flabbergasted... :/
Then there's two of us...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Don’t feed the troll

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Nog 1 uur en 3 minuten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Dat kan ik echt niet meer serieus nemen.. 😅

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
kazuka schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:48:
[...]

Want? Was een van de features niet dat je gematched wordt met anderen die op ongeveer hetzelfde niveau zitten? Lijkt me dat er genoeg spelers zijn die nieuw zijn in GT of racers in het algemeen.
Precies zo ja.
Maar misschien dat meneer een van de beukers is die meteen op nummer een wil rijden kosten wat kost.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ik zal wel een kluns zijn die in NFS thuis hoort. Nu doe ik de proeven met 2 vingers in de neus. Toen ik ooit bij de eerste GT begon, op de allereerste Playstation, was ik blij met die proefjes. Destijds hebben die me prima geleerd hoe ik moet sturen en hoe verschillend rempunten kunnen liggen variërend van auto tot auto.

Lijkt mij geen schande als mensen die het genre willen betreden een mini-cursus volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ohh wat is de Nordschleife toch prachtig in deze game! _O_

Echt een genot om te rijden!

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2017 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dat jullie nog op dat getroll ingaan zeg.

Nog iets meer dan een uurtje. Om in de sfeer te komen:

[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 17-10-2017 22:34 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Neeeee! Kom ik net thuis, ps4 aan om zo GT Sport te spelen. Krijg ik een day 1 patch voor de kiezen van 12 gb, en het gaat niet heel vlot 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Iemand hier ervaring mee? :)

Begint toch wel beetje te kriebelen om GT Sport te halen....
Alleen om weer met een controller races te spelen staat me tegen.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:30
Net even drie kwartier gespeeld, inmiddels level 7 (de beta voortgang kun je importeren tijdens het opstarten, dus dat schiet op).

Eerste indruk van de release versie is erg goed, geen crashes meer die ik wel in de beta had.

Ook de VR mode werkt nu, dat is toch wel even een ervaring om op brands hatch in een snelle wagen in VR nu die race te kunnen doen. De duel ai in VR is ver ondermaats, die is makkelijk te verslaan, maar goed, het gaat mij toch om de laptijden in VR. De ai in de game zelf is stukken beter dan in VR. De graphics in VR zijn erg goed! Veel beter dan de andere racegames die er nu zijn VR.

De feedback instellingen van je stuur neemt die overigens over van de beta, had ik niet verwacht, maar alle instellingen die ik aangepast had staan nu hetzelfde in de final release versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Ik begrijp dat enige kritiek op jullie pareltje hier uit den boze is. Zoals ik al zei speelt GTS verder prima, maar doe nou niet alsof dit het walhalla is op het gebied van racegames. Je kunt me een troll noemen, maar ik ben blij dat ik het stadium van fanboyism ben ontgroeid en niet per definitie alles wat uit de stal van Sony komt geweldig moet vinden tegenover de rommel van MS en vice versa. GTS is een prima game, met een aantal kanttekeningen. Het spijt mij oprecht dat ik het day one enthousiasme hiermee mogelijk wat temper. Geniet van de challenges jongens, met 1 vinger in de neus en de andere op het gaspedaal en succes met je door de tientallen filmpjes, pop-ups, scorekaarten etc. te worstelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwins1984 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:36:
[...]

Iemand hier ervaring mee? :)

Begint toch wel beetje te kriebelen om GT Sport te halen....
Alleen om weer met een controller races te spelen staat me tegen.
Nog niet. Ik ga hem gebruiken met t500 rs stuur tussen xbox en ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Vergeet niet om de Enhanced Audio aan te zetten bij de Sound Options. Je kunt het volume van de Race Effects nu extra verhogen. Groot verschil! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 01:08:
[...]

Ik begrijp dat enige kritiek op jullie pareltje hier uit den boze is. Zoals ik al zei speelt GTS verder prima, maar doe nou niet alsof dit het walhalla is op het gebied van racegames. Je kunt me een troll noemen, maar ik ben blij dat ik het stadium van fanboyism ben ontgroeid en niet per definitie alles wat uit de stal van Sony komt geweldig moet vinden tegenover de rommel van MS en vice versa. GTS is een prima game, met een aantal kanttekeningen. Het spijt mij oprecht dat ik het day one enthousiasme hiermee mogelijk wat temper. Geniet van de challenges jongens, met 1 vinger in de neus en de andere op het gaspedaal en succes met je door de tientallen filmpjes, pop-ups, scorekaarten etc. te worstelen
Dude je snapt het gewoon nog steeds niet...
Gaat niet om kritiek op de game. Kritiek ia goed en normaal. Niks is perfect.
Nee ging om je opmerking dat dit niet in de game past en iemand die dit leuk vind/nodig heeft niks te zoeken heeft in gt sport. Dat is wat gewoon bullshit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
v8power67 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:49:
[...]

Dude je snapt het gewoon nog steeds niet...
Gaat niet om kritiek op de game. Kritiek ia goed en normaal. Niks is perfect.
Nee ging om je opmerking dat dit niet in de game past en iemand die dit leuk vind/nodig heeft niks te zoeken heeft in gt sport. Dat is wat gewoon bullshit is.
Don feed the troll.

Nog een paar uurtjes en dan even naar de Mediamarkt of Intertoys. Ik zag dat de deluxe edition net zo veel kost als de standard edition? :?
Waarom zou men dan de standard edition kopen (behalve dat het doosje er mooier uit ziet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Nou, zojuist met bol.com gesproken over wanneer mijn collector's edition vandaag geleverd gaat worden. Had nog geen e-mail ontvangen en bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'. Je voelt hem al aankomen, hij komt niet :F . Tenminste niet vandaag.

Krijg ik 2 opties:

- De bestelling annuleren
- Een onderzoek laten uitvoeren wanneer deze dan wel geleverd gaat worden, na 2 (!) werkdagen krijg ik dan reactie.

Mocht ik daadwerkelijk niks krijgen vandaag, dan is het een ritje naar de Mediamarkt na het werk en dag Collector's Edition :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
patrickkoning schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:17:
Nou, zojuist met bol.com gesproken over wanneer mijn collector's edition vandaag geleverd gaat worden. Had nog geen e-mail ontvangen en bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'. Je voelt hem al aankomen, hij komt niet :F . Tenminste niet vandaag.

Krijg ik 2 opties:

- De bestelling annuleren
- Een onderzoek laten uitvoeren wanneer deze dan wel geleverd gaat worden, na 2 (!) werkdagen krijg ik dan reactie.

Mocht ik daadwerkelijk niks krijgen vandaag, dan is het een ritje naar de Mediamarkt na het werk en dag Collector's Edition :( .
Au.... Heb hem zelf ook bij Bol.com deze komt vandaag.. helaas niemand thuis. Heb hem wel net kunnen wijzigen naar vanavond tussen 18:00 uur en 21:00 uur. Hopen dat ze er aan houden. Er is pas iemand thuis om 18:30 uur.

Wanneer heb jij hem ge pre-ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
BaZnGaNL schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:21:
[...]

Au.... Heb hem zelf ook bij Bol.com deze komt vandaag.. helaas niemand thuis. Heb hem wel net kunnen wijzigen naar vanavond tussen 18:00 uur en 21:00 uur. Hopen dat ze er aan houden. Er is pas iemand thuis om 18:30 uur.

Wanneer heb jij hem ge pre-ordered?
4 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, so I did a little science with the game.

Booted up GTS, then took my PS4 offline.

I was able to play arcade mode with no issues, and for winning, I was given a reward in credits (about 6000cr). This added to my total.

However, the "save button" was greyed out at this point, meaning, the additional credits weren't yet on my online account. When I reconnected to the network, I was able to save without issue, and then credits went on my account.

If I closed GTS, or turned off the PS4 before reconnecting to the network, the credits were lost, permanently.

If I put the PS4 into safe mode, then brought it back, and then connected to the network, the credits were saved.

TLDR; GTS does NOT have a local save. You can accumulate credits while offline but they need to be saved when your console is online.
Dus zodra je merkt de game heeft connectie problemen, blijf spelen en wacht op connectie
Of zet hem.in rest mode. Kom.je later terug en hij heeft verbinding dan saved hij hem weer.
Opzich nog steeds balen maar wel te doen zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
Dat rest mode trucje had ik zelf bedacht tijdens de Beta/Demo. De volgende ochtend kon ik eindelijk saven en ben ik niets verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrickkoning schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:35:
Dat rest mode trucje had ik zelf bedacht tijdens de Beta/Demo. De volgende ochtend kon ik eindelijk saven en ben ik niets verloren.
Kijk dat is goed te horen. Dan is er toch gewoon omheen te werken als er ineens een storing ofzo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk dit probleem:
http://i.imgur.com/Say07uH.jpg

Als je een beetje handig bent, zelf makkelijk op te lossen met een nieuw rubbertje. Bijvoorbeeld uit China. Ik heb het zelf gerepareerd met een trigger rubbertje uit een kapotte DS3. Niet helemaal het goede formaat, maar wel 'passend' gekregen en dat rubbertje is ook een stuk dikker.

[ Voor 32% gewijzigd door SR8 op 18-10-2017 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou net game opgestart en demo shizzle geimporteerd. Maar hoor dan 2miljoen voor digital deluxe, 5ton voor de saftycars pack, en dan 1 mil voor demo te krijgen. Maar heb maar 1mil gehad... Wel 5000 milage points.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Vanochtend ook even de game gestart, alles unlockte zonder problemen, auto's, helm, geld etc.

Helaas mag ik nu tot 5uur op kantoor zitten dus weer even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winkels gaan zo open

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo damn ben nu gelijk begonnen met de driving school. Echt weer heerlijk om erin te komen. Feeling krijgen en gold halen.
Speelt echt zo smooth deze game met controller.
Ben toch weer echt like a child at Christmas morning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
Ik heb een G29 maar had vanochtend even niet zoveel tijd dus even met de controller geprobeerd. Dat viel niet tegen! Na een paar rondjes best een goeie feeling met de wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het verschil tussen

Day one en edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
v8power67 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:51:
Nou net game opgestart en demo shizzle geimporteerd. Maar hoor dan 2miljoen voor digital deluxe, 5ton voor de saftycars pack, en dan 1 mil voor demo te krijgen. Maar heb maar 1mil gehad... Wel 5000 milage points.
De game toevallig aangeschaft met een ander PSN account dan waarmee je de game speelt? Want dat is het probleem met de 2 miljoen credits. Die is dus enkel beschikbaar voor het account waar je de game op hebt gekocht. Daarmee ben ik dus 'fucked' want ik heb het gekocht met m'n US PSN ID en speel het met m'n NL PSN ID. Heb dus alle zaken uit de Digital Deluxe edition (auto's, helmets, themes etc) maar de credits heb ik dus niet want die staan op naam van m'n US PSN ID. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Bij Media Markt Amsterdam Arena hadden ze de game nog niet binnen helaas, pas in de loop van de dag. Dat is toch wel vreemd?

Ga em nu maar bij de Intertoys halen, die hebben hem wel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 05:59:
[...]

Nog niet. Ik ga hem gebruiken met t500 rs stuur tussen xbox en ps4
Nice!
Ben benieuwd naar je bevindingen of zo iets nou echt ook lekker werkt :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
Werkt heerlijk op de PSVR ! Vanmorgen voor de werk even een uurtje eerder uit bed en direct maar even een stream capture gemaakt. Introfilm, auto kopen en hop in VR met de GT86 en een M4 de baan op.

YouTube: GT Sport

Actie vanaf 15:00

[ Voor 3% gewijzigd door LoadedBaton op 18-10-2017 10:47 ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Kon het niet laten dus toch even vanaf kantoor gaan spelen...

Via Chrome Remote Desktop verbinding maken met pc thuis, daarop PS4 Remote Play starten en dan kan je de controller instellen zodat je met de pijltjestoetsen kunt sturen, gas geven met X en de handrem met O. In Remote Play kan je dan sturen met de pijltjestoetsen, gas geven met Enter en remmen alleen met de handrem met Escape...

Blijkt net voldoende voor bijv. een oval, of sommige Circuit Experiences, tevens alvast wat auto's gekocht en verder rondgekeken. Nu maar weer even werken, voordat de baas boos gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

De game toevallig aangeschaft met een ander PSN account dan waarmee je de game speelt? Want dat is het probleem met de 2 miljoen credits. Die is dus enkel beschikbaar voor het account waar je de game op hebt gekocht. Daarmee ben ik dus 'fucked' want ik heb het gekocht met m'n US PSN ID en speel het met m'n NL PSN ID. Heb dus alle zaken uit de Digital Deluxe edition (auto's, helmets, themes etc) maar de credits heb ik dus niet want die staan op naam van m'n US PSN ID. 8)7
Ah dat verklaart, heb hem.met mn broertje zn account gekocht want doen account sharen. Naja helaas pindakaas.
Heb maar 35 euro betaald dus ja dan is dit maar jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[quote]LoadedBaton schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:41:
Werkt heerlijk op de PSVR ! Vanmorgen voor de werk even een uurtje eerder uit bed en direct maar even een stream capture gemaakt. Introfilm, auto kopen en hop in VR met de GT86 en een M4 de baan op.

[/quote]
[q]Deze video is niet beschikbaar [/q] ;)

nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 23:09
Hij werkt hier gewoon... ;)

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ah, ok. Misschien staat weergave op mobiele devices dan uit voor de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:29

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Bij mediamarkt heb je GT sport dualshock editie, je betaald dan in principe €40,- voor de controller, wellicht interssant voor iemand die toch nog op zoek was naar een extra controller aangezien deze zo los een stukje duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Op 5:28 denk ik een easter egg gevonden te hebben binnen GTS, op het wittebord staat iets wat m.i. erg veel lijkt op PC2, ik heb er een foto van gemaakt en doorgestuurd naar een vriend en die zag het ook staan...
LoadedBaton schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:41:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Juncto schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:25:
Op 5:28 denk ik een easter egg gevonden te hebben binnen GTS, op het wittebord staat iets wat m.i. erg veel lijkt op PC2, ik heb er een foto van gemaakt en doorgestuurd naar een vriend en die zag het ook staan...

[...]
Lijkt een logo van PC *iets* R, geen PC2.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe Lexus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZjTfwmml9atdPOcvV1c2ef8c/full.jpg

Ik ben rustig aan het genieten van GT Sport en het ziet er super uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:57:
Mijn nieuwe Lexus:

[afbeelding]

Ik ben rustig aan het genieten van GT Sport en het ziet er super uit.
_/-\o_ dikke bak! Kan niet wachten :) Maar eerst nog ff werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Er staan nu in de Sport mode 3 championships, allemaal beginnen ze tussen 2 en 6 uur 's ochtends... Nogal nutteloos dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Homeland schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:13:
Er staan nu in de Sport mode 3 championships, allemaal beginnen ze tussen 2 en 6 uur 's ochtends... Nogal nutteloos dus.
Hoezo? Mijn vakantie begint vanmiddag en er hoeft voorlopig niet geslapen te worden :+

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tijdje terug de Collector's Edition besteld maar uiteindelijk geannuleerd omdat ik t schaalmodel tegen vond vallen en ik er moeilijk beelden van kon vinden. Ben ik ook wel blij om, want het model vind ik onbijzonder. Boek lijkt me wel kikken...!

Gisteren toch bij GM de game gepre-ordered. De beta heeft me uiteindelijk toch overtuigd. Het voelt als van ouds, maar in een heel mooi en modern jasje. Laadtijden konden iets beter, maar waren nog niet eens zo slecht. De SR is voor consoles ook uniek en erg welkom.

Ik hoop wel dat genoeg mensen de game blijven spelen...!

M'n laatste GT was GT4, dus genoot wel weer van de driverslicense tests en vond ook de challenges erg vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Ik hoop vanavond even lekker te gaan touren, heeft iemand al geprobeerd om eigen lobby aan te maken?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

De eerste is binnen. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YeRJaPD.jpg

Wat een heerlijke racegame.

[ Voor 19% gewijzigd door Voxalizer op 18-10-2017 13:49 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Haha. Dat kleine meisje in de GT:S tvreclame. :D

Ik haal je in in de eerste bocht!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Omdat ik vanavond toch echt wil rijden maar de Digital Deluxe versie gekocht op de Playstation Store. Ik wacht even tot de reactie van bol.com, maar waarschijnlijk annuleer ik deze gewoon of verkoop ik het spul tweedehands. Enige positieve van die pre-order is dat ik m'n Europa Pack code wel ontvangen heb :+ . Maar nooit meer een pre-order voor mij.

Dus hopelijk vanavond lekker knallen 8) ehh racen.

[ Voor 18% gewijzigd door pretpik op 18-10-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Zijn er mensen die wat feedback kunnen geven over het spelen van GT Sport met een standaard PS4 DualShock controller? Is dit een game die ook daarmee prima te spelen is, of is een stuurtje echt een must.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
patrickkoning schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:56:
Omdat ik vanavond toch echt wil rijden maar de Digital Deluxe versie gekocht op de Playstation Store. Ik wacht even tot de reactie van bol.com, maar waarschijnlijk annuleer ik deze gewoon of verkoop ik het spul tweedehands. Enige positieve van die pre-order is dat ik m'n Europa Pack code wel ontvangen heb :+ . Maar nooit meer een pre-order voor mij.

Dus hopelijk vanavond lekker knallen 8) ehh racen.
Ik heb gisteravond de Day One besteld bij Bol (23:40) en hij ligt nu al hier op tafel. :)
Sanny_83 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:06:
Zijn er mensen die wat feedback kunnen geven over het spelen van GT Sport met een standaard PS4 DualShock controller? Is dit een game die ook daarmee prima te spelen is, of is een stuurtje echt een must.
Kan prima met DS4.

[ Voor 21% gewijzigd door S_Chief op 18-10-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Sanny_83 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:06:
Lees anders even terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Drive some of the greatest cars in the world with a very special limited edition #GTSport Dualshock 4, out today:

https://www.playstation.c...s-controller/#sf122682734

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMaupmdX0AEdfxX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Lees anders even terug? De officiële release is vandaag en als ik terug lees zie ik 1 persoon die aangeeft dat het prima rijdt met een controller. Dus lees zelf even terug voordat je gelijk bijdehante opmerkingen maakt. Ik vraag niet voor niets om de mening van meerdere mensen die daadwerkelijk de uiteindelijke versie van de game met een controller gespeeld hebben.

Jouw opmerking heb ik daarbij zeer weinig aan.
Sluuz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Lees anders even terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Sanny_83 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:21:
Lees anders even terug? De officiële release is vandaag en als ik terug lees zie ik 1 persoon die aangeeft dat het prima rijdt met een controller. Dus lees zelf even terug voordat je gelijk bijdehante opmerkingen maakt. Ik vraag niet voor niets om de mening van meerdere mensen die daadwerkelijk de uiteindelijke versie van de game met een controller gespeeld hebben.

[...]
Die ene persoon was ik dus, vandaar dat ik het zei. En ja, er was dus al een mens die daar wat over had gezegd. De game is net uit maar er zijn twee beta tests geweest, dus als je echt gaat zoeken in dit topic vind je zat mensen die aangeven dat het met een controller prima te spelen is.
Heeft niks met bijdehant zijn te maken, meer met luiheid.
Rivanov schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:45:
Ongelofelijk wat is deze game mooi. Rijdt ook super met controller. Zit een lekker gewicht in de auto.

En die photomode! _O_
vlahonda schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:53:
[...]

Zelfs op 1080p op een standaard ps4 is het een prachtige game. Degene die hier lopen te verkondigen dat het bagger is lopen te trollen. Dit is zeker een van de mooiste racegames ever namelijk.

Ik vermaak me er in ieder geval ontzettend mee. Met controller vind ik het niet zo goed zoals bij de voorgaande delen (die waren beter met controller te spelen), maar met stuurtje is het geniaal.
LoadedBaton schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:41:
[...]

Heerlijk om te spelen met controller, ziet er goed uit en heeft geweldige banen met een realistisch schademodel. Zeer veel leuke autoklasses en voor ieder wat wils, echter te weinig opties om de simulatie op nivo te krijgen. Arcade maar leuk om te spelen. Daar zijn games voor !

Niks slechts aan.
Om maar wat te noemen. Zoek in het topic op "controller" en je komt een heel eind.

[ Voor 78% gewijzigd door Sluuz op 18-10-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanny_83 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:21:

[...]
Een race game rij je met stuur 👍
Pagina: 1 ... 14 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing