Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Precies, zoals aangegeven ben ik dus benieuwd naar de speelbaarheid van de uiteindelijke game en niet van de beta. Je geeft zelf het antwoord al. Anders had ik daar inderdaad wel naar op zoek gegaan ja.
Niet gelijk een internet held uithangen en mensen betichten van laksheid/luiheid.
Sluuz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:25:
Die ene persoon was ik dus, vandaar dat ik het zei. En ja, er was dus al een mens die daar wat over had gezegd. De game is net uit maar er zijn twee beta tests geweest, dus als je echt gaat zoeken in dit topic vind je zat mensen die aangeven dat het met een controller prima te spelen is.
Heeft niks met bijdehant zijn te maken, meer met luiheid.

[...]

[...]

[...]

Om maar wat te noemen. Zoek in het topic op "controller" en je komt een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
Sluuz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:25:

Om maar wat te noemen. Zoek in het topic op "controller" en je komt een heel eind.
Mijn opmerking ging over Forza 7 BTW :)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Sanny_83 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:30:
Precies, zoals aangegeven ben ik dus benieuwd naar de speelbaarheid van de uiteindelijke game en niet van de beta. Je geeft zelf het antwoord al. Anders had ik daar inderdaad wel naar op zoek gegaan ja.
Niet gelijk een internet held uithangen en mensen betichten van laksheid/luiheid.

[...]
Als jij voortaan niet zo snel op je teentjes getrapt bent hebben we een deal. De beta eindigde vorige week, welke verschillen verwacht je qua controller besturing?
LoadedBaton schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:33:
[...]

Mijn opmerking ging over Forza 7 BTW :)
Haha, ok soit, was ff een snelle search.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat een heerlijke intro hebben ze weer gemaakt, vooral het tweede (ingame) gedeelte is erg tof!
Ik had buiten wat races op youtube nog niets van de game en dus ook niets van het menu gezien. Erg overzichtelijk allemaal, het hele menu ademt GT. Alleen de typische relaxte pianomuziek die zo bij GT past mis ik een beetje.
Mooi dat je gelijk bij opstarten de verzadiging en belichting van de game kunt bepalen, die feature heb ik nog niet eerder gezien. Mijn kritiek dat GT er vaak nét wat te verzadigd uitziet kan direct de prullenbak in :P
Al met al ziet het er prima uit, ik denk dat ik mijn stuur maar eens aan ga sluiten!
Ook even wat scape foto's zitten bekijken; ze hebben zichzelf weer overtroffen, wat een mooie plaatjes zitten daar bij zeg :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
Toch even wat minder positief nu:

Die Sport/Fia races worden in de nacht gehouden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sluuz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Als jij voortaan niet zo snel op je teentjes getrapt bent hebben we een deal. De beta eindigde vorige week, welke verschillen verwacht je qua controller besturing?
Zoals je zelf weet veranderen dingen tijdens een beta ook, waar misschien het sturen met een DS4 nog niet optimaal was kan dit wel zo zijn in de uiteindelijke versie. Wannabee mod gedrag kun je achterwegen laten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
jori040 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:38:

Dat zijn de eerste voorrondes. Ik ga er vanuit dat ze de kalender gaan vullen met races die alle tijdzones bestrijken.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
jori040 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:38:

De Sport races kun je gewoon overdag rijden. De FIA Championship races zijn pas vanaf november actief.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
Rivanov schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:49:
[...]

De Sport races kun je gewoon overdag rijden. De FIA Championship races zijn pas vanaf november actief.
Die daily races overdag ja maar stond er bij die FIA races niet bij dat die eerder starten ?
Ja sorry kan even geen check doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
jori040 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:54:
[...]

Die daily races overdag ja maar stond er bij die FIA races niet bij dat die eerder starten ?
Ja sorry kan even geen check doen.
Dat zal nog wel duidelijker worden tegen die tijd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Even 2 vraagjes:

- Is het mogelijk om de aanbevolen knipperende versnelling voor de komende bocht uit te schakelen? Ik probeer er niet op te letten maar betrap mezelf er vaak op om dat als rempunt te gebruiken, ipv de omgeving en meterbordjes.

- klopt het dat de aangepaste camera settings niet opslaan? Zodra het spel even is afgesloten en weer opgestart is staat het weer default.

Verder blij mee tot zover d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo driving school alles goud. Leuke wagens gehad ervoor. Was tof. En typische gt. Alleen wel.makkelijker dan vroeger lijkt het. Heb nu 2 uurtjes eraan besteed aan de game. Heb een 40minuten 20laps lago morriere gedaan, en dan alle drving school opdrachten.
Moet zeggen vibe is goed. Speelt super met controller( wel sensitiviteit op.7 zetten ;) )

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Sander H schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:56:
Even 2 vraagjes:

- Is het mogelijk om de aanbevolen knipperende versnelling voor de komende bocht uit te schakelen? Ik probeer er niet op te letten maar betrap mezelf er vaak op om dat als rempunt te gebruiken, ipv de omgeving en meterbordjes.

- klopt het dat de aangepaste camera settings niet opslaan? Zodra het spel even is afgesloten en weer opgestart is staat het weer default.

Dat is de Brake Indicator die je kunt uitschakelen bij de racesettings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas. Bij de Mediamarkt Amsterdam Arena is het spel, nu 14.45 uur, nog niet afgeleverd. Ze verwachten het spel wel nog vandaag. Pre-order met aanbetaling gedaan voor de steel edition.
Het spel is wel al in de standaard en "Day One" edition te verkrijgen bij Intertoys.
Ik verwacht dus geen debacle zoals destijds bij de fysieke uitlevering van Assetto Corsa, die destijds pas een week later in de schappen lag. Ben erg benieuwd!
Hopelijk wordt ik later vandaag nog door Mediamarkt gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat is die that's you voucher code is dat voor dat psn spel van Sony? Of is het voor iets anders?

Ik had hem pas eergisteren bij wehkamp besteld en vanmiddag netjes geleverd hij kwam niet met de gewone post overigens laatste paar spelen uit de preorder goede ervaringen met wehkamp gehad moet ik zeggen

[ Voor 51% gewijzigd door Wii4all op 18-10-2017 15:16 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Rivanov schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:59:
[...]

Dat is de Brake Indicator die je kunt uitschakelen bij de racesettings.
Staat al uit, maar dan blijft er nog steeds de aanbevolen versnelling staan naast je huidige versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Sander H schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Staat al uit, maar dan blijft er nog steeds de aanbevolen versnelling staan naast je huidige versnelling.
Ohh excuses. Dacht dat je de knipperende BRAKE bedoelde. Ik weet niet of je de versnelling kunt uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sander H schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Dit kun je helaas niet uitzetten. Ik snap je probleem... Betrap mezelf er ook op, zeker op de nieuwe banen die ik nog niet zo goed ken.

Edit: Verder mogen ze nog wel wat features toevoegen aan de Livery Editor. Groeperen van decals en groepen van decals afzonderlijk van de auto opslaan. Met als doel dat je dezelfde afbeeldingen/woorden/reclame sneller op verschillende auto's kan zetten.

[ Voor 25% gewijzigd door Voxalizer op 18-10-2017 15:27 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sander H schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:56:
Even 2 vraagjes:

Suggested gear indicator moet je bij de HUD instellingen uit kunnen zetten... Kennelijk niet. In GT5 is het kennelijk ook later pas ingepatcht.

Nog ff een tip: voor rempunten, zet de pilonnen aan voor een goeie indicator van de afstand tot de bocht. Een stuk realistischer dan de racelijn en bochten indicator vind ik. Wordt in het echt ook veel gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door SqueakyClean op 18-10-2017 15:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Eerste Daily Reward auto, meteen de Infinity Concept VGT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Wii4all schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:03:
Wat is die that's you voucher code is dat voor dat psn spel van Sony? Of is het voor iets anders?

Ik had hem pas eergisteren bij wehkamp besteld en vanmiddag netjes geleverd hij kwam niet met de gewone post overigens laatste paar spelen uit de preorder goede ervaringen met wehkamp gehad moet ik zeggen
Bij mij zit die er ook bij bonus editie gekocht, je krijgt nog een code via mail van wehkamp voor 3 auto's

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe hebben de stuurspelers de ffb staan?
Ik had ze allebei op 10 gezet maar nu even teruggeschroefd naar 7, lijkt net wat fijner te rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo net circuit experience van nordschleife op gold gehaald. Op 1 na alles in 1 keer. Ook de laatste volle lap ging in 1x op goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik de HUD op "race info only" zet blijft de minimap rechtsbovenin beeld staan.
Ik zie geen optie om die uit beeld te halen verder, of kijk ik er overheen?

Ja, ik kan álle info uitzetten, maar mijn rondetijd en lap wil ik juist in beeld hebben, als enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
dvdkiwi schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:02:
Ik had ze allebei op 10 gezet maar nu even teruggeschroefd naar 7, lijkt net wat fijner te rijden.
Ik heb ‘m op 10 en 5. Het voelt soms nog een beetje ‘loose’. En als ik de bocht uit glij ‘bokt’ mijn T500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel fijn dat je dat soort settings gewoon tijdens een ritje bij kunt stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Valt me op dat men veel netter rijd nu dan in de demo. Echt zo gaaf deze game, vermaak mij er enorm mee. Enige wat jammer is dat je nu een Playstation Plus abbo nodig hebt om online te kunnen. Krijg ik weer een beetje het iracing gevoel bij, echter kan ik nu ook offline racen maar dan alleen tegen AI of splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Heeft iemand tips om de brake challenge 200 op goud te halen ZONDER ABS en TC te halen? Die andere lukte nog wel met een beetje glijden maar bij deze kom ik na 20 pogingen niet onder die 14 seconden

Blijkbaar moest ik het 21x proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Unbreukable op 18-10-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Amaze86 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:57:
[...]

Bij mij zit die er ook bij bonus editie gekocht, je krijgt nog een code via mail van wehkamp voor 3 auto's
Yup ik heb de code per email voor de 3 Japanse auto's gehad

En in het doosje zitten 2 codes eentje voor de 200.000 credits en nog iets

En de andere code is van that's you

Kreeg bij het opstarten een. Focus rs 2015

Mooi intro ben daarna begonnen met de driving school

Vanavond misschien verder gaan als het lukt

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

Bij mij lukt het importeren van de demo save niet helemaal :(
Ik kreeg de melding en ik heb wel mijn credits maar ik was lvl 9 in de demo en nu ben ik weer 1 en ik moet overnieuw met de school? :?
Iemand meer nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je nam toch enkel je credits en je auto's mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Daar had ik nog geen schuifje of knopje voor gevonden in-game... :X
Waar heb jij die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Ehm heb de game net binnen, maar kan nu alleen in arcade spelen, omdat ik 12 GB moet binnen slepen wat geen meter opschiet (16 uur te gaan met ziggo alles in een). Hebben jullie de update al binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
s0kkie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:43:
Bij mij lukt het importeren van de demo save niet helemaal :(
Ik kreeg de melding en ik heb wel mijn credits maar ik was lvl 9 in de demo en nu ben ik weer 1 en ik moet overnieuw met de school? :?
Iemand meer nog last van?
Dat is geen last. ;)
Levels en progress werden niet overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mindgem schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:02:
Ehm heb de game net binnen, maar kan nu alleen in arcade spelen, omdat ik 12 GB moet binnen slepen wat geen meter opschiet (16 uur te gaan met ziggo alles in een). Hebben jullie de update al binnen?
Vanmiddag duurde het 8 minuten

Wat je kan doen is een keer je ps opnieuw starten soms als hij een download moet hervatten dan gaat het sneller

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ralph075 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:55:
[...]

Daar had ik nog geen schuifje of knopje voor gevonden in-game... :X
Waar heb jij die gevonden?
In het ready to race scherm >driving options > detailed settings > controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Da’s dan een voordeel van de digitale versie: de day one patch zat in de
Pre-load😎

Beta voortgang overzetten was geen probleem, credits, auto’s, en ook custom liveries zijn bewaard.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Denk dat ik maar een contract ga afsluiten met BMW. Waar hebben jullie voor gekozen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:28
Vaste tijden voor een MP race, hoe verzin je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:21:
Denk dat ik maar een contract ga afsluiten met BMW. Waar hebben jullie voor gekozen? :)
Porsche 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:05
Iemand een idee hoe je een auto(BMW m4) van categorie n400 naar n300 zet. Ik zit nu in het tune menu en er staat "pas de vermogensverdeling aan zodat de auto voldoet aan de vereisten voor de categorie n300".

Ik zie alleen een optie met vermogensverhouding die ik heb teruggeschroef naar 87%. Echter heeft dit geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kungfukip schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:41:
Iemand een idee hoe je een auto(BMW m4) van categorie n400 naar n300 zet. Ik zit nu in het tune menu en er staat "pas de vermogensverdeling aan zodat de auto voldoet aan de vereisten voor de categorie n300".

Ik zie alleen een optie met vermogensverhouding die ik heb teruggeschroef naar 87%. Echter heeft dit geen effect.
Doe die dit niet automatisch wanneer je een race wilt beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Kungfukip schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:41:

Power én Weight Ratio (staan onder elkaar) naar beneden zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Ik ben ook voor Porsche gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Zijn de Time Trial leaderbords alleen lokaal?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
NotSoSteady schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:32:
Vaste tijden voor een MP race, hoe verzin je het.
Vind het wel een goed concept. Is iedereen beter voorbereid en getraind middels de kwalificaties. Echt, het online racen is in deze game echt top! Iedereen rijdt behouden en netjes. Puur genieten :)

Ben in twee online races al naar SR A gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:15:
Zijn de Time Trial leaderbords alleen lokaal?!
Daar lijkt het wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:01
Ik heb geprobeerd persoonlijke stickers te uploaden, hiervoor moet je je registreren op gran-turismo.com, wat ik gedaan heb. Hierna krijg ik deze melding :

Maak gebruik van de onlinefuncties van Gran Turismo 6 en probeer daarna hier opnieuw in te loggen.

Er zijn geen gegevens beschikbaar die bevestigen dat deze ID al eerder gebruikt is voor de online functies van Gran Turismo 6. Je kunt de online-gebruikerspagina daarom niet bekijken.
Verbind je PlayStation®3 met het internet en gebruik deze ID voor de online functies van Gran Turismo. Probeer je daarna weer hier aan te melden.

Via deze site kun je sommige functies van Gran Turismo 6 gebruiken, waaronder het prikbord, de mailservice en de profielinstellingen

Iemand enig idee wat er verkeerd gaat? Heb gewoon PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

bojaaper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:23:
Ik heb geprobeerd persoonlijke stickers te uploaden, hiervoor moet je je registreren op gran-turismo.com, wat ik gedaan heb. Hierna krijg ik deze melding :

Maak gebruik van de onlinefuncties van Gran Turismo 6 en probeer daarna hier opnieuw in te loggen.

Er zijn geen gegevens beschikbaar die bevestigen dat deze ID al eerder gebruikt is voor de online functies van Gran Turismo 6. Je kunt de online-gebruikerspagina daarom niet bekijken.
Verbind je PlayStation®3 met het internet en gebruik deze ID voor de online functies van Gran Turismo. Probeer je daarna weer hier aan te melden.

Via deze site kun je sommige functies van Gran Turismo 6 gebruiken, waaronder het prikbord, de mailservice en de profielinstellingen

Gran Turismo 6 is niet hetzelfde als Gran Turismo sport. 6 is voor de PS3 en Sport voor de PS4;)

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:01
BeToBe schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:25:
[...]

Gran Turismo 6 is niet hetzelfde als Gran Turismo sport. 6 is voor de PS3 en Sport voor de PS4;)
Snap ik. Maar ik moet me wel op die site registreren, wat ik dus gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
bojaaper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:23:

Uploaden van je livery is nog niet mogelijk. Hebben ze uitgesteld tot na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
  • Laatst online: 20:15
Mijn data van de Beta importeert niet? Meer mensen last van? Ik heb de game gestart toen de 12 gb download nog niet klaar was en offline arcade gespeeld. Nu kan ik online spelen maar ik krijg geen melding om de data van de beta mee te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 en 7/8 ,gewoon met de instellingen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Zo ik heb ook even wat races gedaan, ik kan me nu niet meer concentreren (vermoeid) dus ik ben ff gestopt. Na een uurtje had ik de game + scenes en andere DLC binnen. Het speelt heerlijk weg, voor m'n gevoel hebben ze de controller controls na de demo/beta nog verder verfijnd. Ik heb dan ook nog niet met echt snelle auto's gereden. Iemand een idee hoe ik m'n foto's uit die scape mode gepost krijg hier? :)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Rivanov schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:19:
[...]

Vind het wel een goed concept. Is iedereen beter voorbereid en getraind middels de kwalificaties. Echt, het online racen is in deze game echt top! Iedereen rijdt behouden en netjes. Puur genieten :)

Ben in twee online races al naar SR A gegaan.
Waarom moet het altijd het een of het ander zijn? Voeg gewoon een optie toe om snel een race te starten, een optie die in elke moderne game zit. Het zal wel iets Japans zijn, want Nintendo heeft vaak dezelfde grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:42
Iemand nog tips om snel te lvlen?

Met circuit trainingen gaat het heel vlot (na ongeveer twee uurtjes circuit training ben ik nu lvl 9), maar zijn er ook andere manieren om snel te levelen?

(Gaat er mij puur om dat ik snel 20 ben zodat ik met vr op de nordschleife kan gummen oOo . Rest van de game vind ik niet zo bijzonder, om eerlijk te zijn ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Bloedvat op 18-10-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:34
Is er trouwens al een GTS tweakers community?
Zag nog niks naar voren komen op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Servers waren dramatisch vanavond. De helft van de online lobby’s was wel een probleem; crash van de game, lobbies die niet gevonden konden worden en het ergste: bij de start van de race bleven er een paar staan op hun plek. Konden niet verder.

Slechte eerste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

True, veel problemen vanavond, en knalde er zojuist uit voor Maintenance..

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Wordt wel een beetje simpel van de Gift Cars. :+
Heb nu al 2 x de Lexus LC, enkele Renault Megane's (identiek exemplaar) en meerdere exact dezelfde editie van de Lancer Evolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
V3g3ta schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 01:53:
True, veel problemen vanavond, en knalde er zojuist uit voor Maintenance..
Hoop echt dat dit op zeer korte termijn verholpen is want het is echt funest voor het spelplezier. Zit je met een volle party, kan de helft elk keer niet starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:46
Gister even uurtje of 3 bezig geweest met GTS heb me erg vermaakt maar toch is het gemis van een carriere modus er wel. Wil niet zeggen dat ik het een top game vind en me hier de komende tijd nog erg mee ga vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Schimanski81 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:35:
[...]

Hoop echt dat dit op zeer korte termijn verholpen is want het is echt funest voor het spelplezier. Zit je met een volle party, kan de helft elk keer niet starten.
Heb dit echt pas één keer gehad gisteravond. Toen deed ik de Gr.4 race op Suzuka en toen reedt ik samen met 10 man automatisch achteruit bij de start. :+ Alle andere races die ik gisteravond heb gedaan deed het gewoon top. Zat ook nog een keer met @Voxalizer in een race en die verliep smooth.

Dinsdagavond liep het ook gewoon perfect en tijdens de Beta was alleen de eerste dag problematisch. Daarna liep het ook top. Dus dit komt wel goed.

/edit: Oke, this s*cks. Hopelijk gaan ze hier spoedig, na het gladstrijken van enige server issues, iets aan doen.

[Daily Races] will be hosted every day in Gran Turismo Sport starting from Wednesday 18 October.

New races will begin every 20 minutes following an A, B, C order and then repeated. The race event content will be updated every Tuesday.

/edit 2: Jummy! _/-\o_

[Video: https://i.imgur.com/MeJtbMX.gifv]

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 19-10-2017 08:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Waardeloos, koop je een game voor een goeie €50,-, draait 'ie minder goed dan de beta. Wat een gezeik. Server issues moeten echt niet meer kunnen tegenwoordig.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Unbreukable schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

Ik heb ‘m op 10 en 5. Het voelt soms nog een beetje ‘loose’. En als ik de bocht uit glij ‘bokt’ mijn T500.
Dat bokken gaan ze op een later moment fixen. Zie het "known issues" berichtje in de game zelf.

Verder heb ik 4000 milage points uitgegeven aan een M4 safety car die ik blijkbaar al had (in een andere kleur). Beetje jammer dat ie dat niet aangeeft. Voortaan dus oppassen daarmee :).
Verder kreeg ik ook wat foutmeldingen dat mijn gemaakte livery niet goed was geupload (en daarna was ie ook kwijt). Hoop dat ze deze dingetjes snel kunnen fixen.

Begin van de avond 2 races kunnen doen en na 23:00 ging het ook weer prima. Mensen rijden idd erg netjes! Paar keer een klein beukje gekregen, maar dat kan gebeuren.
Gister begonnen met zelf schakelen met m'n G29 en dat voegt toch ook wel wat extra's toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
De servers zijn sinds vannacht weer online en ze hebben ook een wijziging doorgevoerd. Daily Sport Races starten nu iedere 5 minuten lees ik op NeoGAF. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:33:
[...]

Dat bokken gaan ze op een later moment fixen. Zie het "known issues" berichtje in de game zelf.

Verder heb ik 4000 milage points uitgegeven aan een M4 safety car die ik blijkbaar al had (in een andere kleur). Beetje jammer dat ie dat niet aangeeft. Voortaan dus oppassen daarmee :).
Verder kreeg ik ook wat foutmeldingen dat mijn gemaakte livery niet goed was geupload (en daarna was ie ook kwijt). Hoop dat ze deze dingetjes snel kunnen fixen.

Begin van de avond 2 races kunnen doen en na 23:00 ging het ook weer prima. Mensen rijden idd erg netjes! Paar keer een klein beukje gekregen, maar dat kan gebeuren.
Gister begonnen met zelf schakelen met m'n G29 en dat voegt toch ook wel wat extra's toe.
Met de pook of flippers schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Flippers, ik heb geen pook helaas. En dat is denk ik wat realistischer in het merendeel van de auto's die in GT Sport zitten. Of je moet een sequentiele pook ergens kunnen halen...

[ Voor 69% gewijzigd door Sluuz op 19-10-2017 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Screenshot & GIF Thread op NeoGAF

Zitten echt pareltjes tussen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Rivanov schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:48:
De servers zijn sinds vannacht weer online en ze hebben ook een wijziging doorgevoerd. Daily Sport Races starten nu iedere 5 minuten lees ik op NeoGAF. :)
Dat is een heel goede verbetering.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
SavageBrother schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:19:
[...]

Dat is een heel goede verbetering.
Jup. Ook goed om te zien dat ze al zo snel wijzigingen doorvoeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 15:10
Ik heb hem gisteravond even gespeeld met een controller.
Speelt wel erg lekker hoor. Ben me de laatste tijd wat meer aan het verdiepen in de iets serieuzere racegames en dit is m'n eerste GT. Binnenkort maar eens kijken of ik een stuurtje kan bemachtigen :)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:16:
Flippers, ik heb geen pook helaas. En dat is denk ik wat realistischer in het merendeel van de auto's die in GT Sport zitten. Of je moet een sequentiele pook ergens kunnen halen...
Ik speel hem met t500 rs met th8 shifter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mo schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:28:
Ik heb hem gisteravond even gespeeld met een controller.
Speelt wel erg lekker hoor. Ben me de laatste tijd wat meer aan het verdiepen in de iets serieuzere racegames en dit is m'n eerste GT. Binnenkort maar eens kijken of ik een stuurtje kan bemachtigen :)
Dan zou ik voor een trustmaster gaan t300/50p of fanatec porsche stuur

De logipech g series vind k echt ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hoe staat jullie Steering Sensitivity met de DS4? Heb die van mij op 3 staan.
Iemand hoger of lager? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:43:
[...]

Haha zo ver ben ik nog niet ;) maar ik zal het zeker in gedachten houden dank je voor de tip :)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor nu vooral bezig met wat time trials, de driving school en de driving missions.
De school is tot nu toe (beginner en intermediate klaar) niet zo heel moeilijk, wel leerzaam.
Bij de missions zit ik nu aan het eind van stage 2 en die zijn soms toch wel lekker uitdagend! En dan zijn er nog 6 stages te gaan, ik ben benieuwd.

Ook even een lobby gejoind en daar had ik het probleem dat ik stil bleef staan op de start.
Ik kon wel gas geven maar er gebeurde niets. Na anderhalve minuut kon ik opeens rijden, wat resulteerde in een finish met een rondje achterstand :P
Volgende keer beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Gisteravond de beginnen school gedaan, was vrij makkelijk doorheen te komen (met controller). Ook een race in Sport gedaan, weinig tijd voor kwalificatie dus begon als 23e maar uiteindelijk als 8e over de finish gekomen, erg fijn hoe netjes er gereden word.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
We willen vanuit PSNracing.nl de komende periode wat proefraces houden om vervolgens de league mee op te zetten. Deze league bestaat voornamelijk uit medetweakers.

We kunnen jullie input goed gebruiken!

Als jullie mee willen helpen een leuke Nederlandstalige league op te zetten binnen GTsport neem dan even contact met me op of neem een kijkje op PSNracing.

Mijn PSN is trouwens RobinNova

PSN RobinNova

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Say hello to the new #GTSport PS VR bundle. It’s got everything you need to hit the VR race track:

https://blog.eu.playstati...vr-bundle-launches-today/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ahr31FG4Eny5gCDKWlwB63s9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 11:11
Hoe is het gevoel van snelheid wanneer je dit vergelijkt met bijvoorbeeld Project Cars 1 en Driveclub?

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Laatst online: 09:34
Wow mooie bundel ik ben gisteren voor de PS4 Pro + GT sport + extra controller gegaan bij de MM voor 439.-
VR heb ik nog in mijn achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 22:16
MJ23 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:27:
Hoe is het gevoel van snelheid wanneer je dit vergelijkt met bijvoorbeeld Project Cars 1 en Driveclub?
dat hangt een beetje van de auto af, in het algemeen zou ik zeggen dat project cars en zeker driveclub een hoger snelheidsgevoel geven.

Maar als je dan in de snelle auto's rijd en helemaal in de 125 CC kart in GT sports dan is het snelheidsgevoel enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ligt ook wel aan de baan. Tracks waarbij je een smalle baan hebt met een hoop objecten ernaast geven een groter snelheidsgevoel dan van die lege tracks als Willow Springs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 21:15
Als je naar rechts of links kijkt gaat het harder dan als je naar voren kijkt :P

PC1 heeft naar mijn mening hoger gevoel van snelheid. Net als PC2. Driveclub geen idee. Maar ik ervaar het niet als negatief oid.

[ Voor 5% gewijzigd door DeTjuk op 19-10-2017 12:03 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ik vind het gevoel van snelheid goed uitgewerkt. De ene baan net wat meer dan de ander natuurlijk.
De Nordschleife is in ieder geval weer billenknijpen op full speed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:05
Rivanov schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:02:
[...]

Power én Weight Ratio (staan onder elkaar) naar beneden zetten.
Ik heb dat gedaan, maar hij blijft nog steeds in N400 klasse hangen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gkF2aB2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:43:
[...]

Trustmaster t300 en G29 geprobeerd, maar de G29 is vind ik persoonlijk zeker niet ruk. Voelt wel wat goedkoper aan maar rijd echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kungfukip schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:22:
[...]

Ik heb dat gedaan, maar hij blijft nog steeds in N400 klasse hangen.

[afbeelding]
Denk dat je dan misschien level 2 en/of 3 nodig hebt van zowel power als weight ?
Hij zal dan nog lager moeten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik heb alleen deze even gemaakt gisteren....misschien moet er weer een fototopic komen.

camaro GTSport

Ik kreeg deze auto na het behalen van het nieuwe niveau.volgens mij

[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 19-10-2017 13:04 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Had in de demo al wat fotos geschoten. Scapes is ziek.
Een foto topic zal wel tof zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:07:
Had in de demo al wat fotos geschoten. Scapes is ziek.
Een foto topic zal wel tof zijn inderdaad.
Ik heb ook zitten bladeren door die foto's van anderen maar ongeloofelijk sommigen hebben echt veel tijd gestoken om een auto te voorzien van stickers etc echt bizar....

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Heb gisteren ook een paar liveries gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/nzsZMR/BWM.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/gXxJgR/Goud.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/cOpg1R/LMP1.jpg

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:11:
[...]

Ik heb ook zitten bladeren door die foto's van anderen maar ongeloofelijk sommigen hebben echt veel tijd gestoken om een auto te voorzien van stickers etc echt bizar....
HAHAHHA ja ik ben er ook zo een steek graag tijd in een livery.
Maar moet zeggen deze livery editor op een paar dingetjes na is wel perfect.
Zouden ze nog makkelijk opties maken voor dupliceren naar andere opties ipv alleen andere zijde.
En bijv strepen trekken over de auto moet je nu elke sticker opnieuw maken en aanpassen. Gewoon een kopier optie en plakken op de motorkap enz zou deze editor perfect maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

HAHAHHA ja ik ben er ook zo een steek graag tijd in een livery.
Maar moet zeggen deze livery editor op een paar dingetjes na is wel perfect.
Zouden ze nog makkelijk opties maken voor dupliceren naar andere opties ipv alleen andere zijde.
En bijv strepen trekken over de auto moet je nu elke sticker opnieuw maken en aanpassen. Gewoon een kopier optie en plakken op de motorkap enz zou deze editor perfect maken.
gisteren even mijn gewonnen bmw verkloot...ik ben daar niet zo goed in, maar echt wat een opties met die stickers.....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Deze vond ik ook gaaf

vet

Sorry had wel in 1 post gekund zie ik net...

[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 19-10-2017 13:19 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik heb ook maar een m4 coupé uit 2014 aangeschaft voor de Brands Hatch daily omdat vrijwel altijd iedereen in de top 5 een m4 rijdt. Alleen krijg ik hem niet op N300 niveau als ik hem tune. Iemand een idee hoe je dat voor elkaar krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie net dat gt sport op een 75 staat op metacritic...
Echt ja what can i say...
Was te verwachten, maar als je veel van die reviews leest dan snap ik vaak niet waarom die persoon racegames reviewed. En ze klagen over dingen die ruim vtv aangekondigd zijn, maar ontdekken dit nu pas en nemen dit mee in eindcijfer..
Tja en een forza 7 krijgt alle lof ondanks vele bugs, fouten, irritaties(kan even doorgaan maar doe ik niet)
Pff this gaming world is doomed...

Pagina: 1 ... 15 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing