"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb nu het japan car pack van de bonus.
daarnaast een camaro een bmw een focus st veel met de paars/roze indicatie zeg maar
Ik heb die 250.000 credits van de bonus en zit nu geloof ik op 441.000 ofzo na een avondje racen., driving school
Verder nog geen tijd gehad om andere zaken te doen.
Wat is echt een auto die je in het begin echt nodig gaat hebben?
Burp
En bij de Missions en Circuit Experience krijg je ook één auto ter beschikking.
De noodzaak tot het kopen van auto's is niet heel groot in GT Sport.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vraag me wel af wat er gebeurt als je een dikke dickbutt op je auto maakt.
Of via de sticker uploader een dickbutt of iets dergelijks upload.
Wie gaat het testen ?
[ Voor 59% gewijzigd door v8power67 op 19-10-2017 13:34 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hij vraagt welke auto je in het begin nodig gaat hebben. Daar doelde ik op met mijn reactie.v8power67 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:32:
Jawel als je ze wilt personaliseren, livery, velgen, etc
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
mi scusiRivanov schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:34:
[...]
Hij vraagt welke auto je in het begin nodig gaat hebben. Daar doelde ik op met mijn reactie.
Hier een mooi topic voor gifs en scape fotos op neogaf.
Zitten daar wat echte pros voor gifs etc.
[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 19-10-2017 13:37 ]
Veel gehoord probleem: je dient hem eerst te upgraden (ga naar de settings van de auto).xeple schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:25:
Ik heb ook maar een m4 coupé uit 2014 aangeschaft voor de Brands Hatch daily omdat vrijwel altijd iedereen in de top 5 een m4 rijdt. Alleen krijg ik hem niet op N300 niveau als ik hem tune. Iemand een idee hoe je dat voor elkaar krijgt?
Zodra je hem upgrade kun je hem meer, maar ook minder, pk geven.
Juist doordat je bandbreedte aan de onderkant verruimd wordt hij opeens geschikt voor de N300 klasse
PSN RobinNova

Kamikazeeeee. Komt vooral door tijds verschil op dit moment. Daar is het nu savonds laat.Rivanov schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:10:
Lijkt wel of enkel Japanners deze game spelen.
[afbeelding]
Aha, bedankt! Ik heb er wel naar zitten kijken maar het klonk niet echt logisch om hem te upgraden en vervolgens minder PK's mee te geven. Maar ik ga het proberen, tnx!Kronos1979 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:44:
[...]
Veel gehoord probleem: je dient hem eerst te upgraden (ga naar de settings van de auto).
Zodra je hem upgrade kun je hem meer, maar ook minder, pk geven.
Juist doordat je bandbreedte aan de onderkant verruimd wordt hij opeens geschikt voor de N300 klasse
Naar mijn mening veel realistischerjaydenjarno schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:12:
Als ik deze game vergelijk met driveclub. Is het rijden dan vergelijkbaar of is het realistischer?
Achja, de meeste verwachtte volgensmij een GT7, maar als ze eens goed naar de titel hadden gekeken had je wel kunnen raden waar de game om draait. "Sport" Autosport dus, en dat doet de game in mijn ogen geweldig goedv8power67 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:26:
Zie net dat gt sport op een 75 staat op metacritic...
Echt ja what can i say...
Was te verwachten, maar als je veel van die reviews leest dan snap ik vaak niet waarom die persoon racegames reviewed. En ze klagen over dingen die ruim vtv aangekondigd zijn, maar ontdekken dit nu pas en nemen dit mee in eindcijfer..
Tja en een forza 7 krijgt alle lof ondanks vele bugs, fouten, irritaties(kan even doorgaan maar doe ik niet)
Pff this gaming world is doomed...
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
GT Sport is ook perfect met een controller te spelen.jaydenjarno schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:15:
Ok. Dank je w elkaar. Met driveclub me erg vermaakt. Ook omdat het met een controller goed te spelen was. Toch maar even wat filmpjes checken
Driveclub: Arcade
GT Sport: Simcade
Driveclub is fantastisch, ook vele uren gespeeld met controller, nu speel ik GT Sport met controller, het is wat realistischer maar gelukkig erg goed te spelen met een controller. Online meekomen is geen probleem want je komt in races met "soortgelijke" racers. Offline gaat ook goed, de challenges zijn tot nu toe erg makkelijk te halen dus wat dat betreft heb je zeer weinig nadelen als je met een controller speelt.jaydenjarno schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:15:
Ok. Dank je w elkaar. Met driveclub me erg vermaakt. Ook omdat het met een controller goed te spelen was. Toch maar even wat filmpjes checken
Kan iemand dit bevestigen?Daily just changed for me. The first one is now a one make (Civic) race?
/edit: Confirmed. PD luistert dus echt!
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 19-10-2017 15:38 ]
PSN: Sluuz
Dit soort geintjes lukt mij iig niet meer (GT5):

[ Voor 26% gewijzigd door S_Chief op 19-10-2017 15:49 ]
Verwijderd
Als je online wilt racen in een league met medefanboys stuur me dan ff een pmVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:31:
Meeste positieve en negatieve dingen zijn hier nu wel zon beetje gezegd, daarom houd ik het maar kort : waanzinnig wat een mooie game, voor mij persoonlijk in echt alle facetten, van graphics tot aan de muziek tot aan de kilometertjes wat bij gehouden wordt tot aan bespeelbaarheid,en alles wat er tussen zit nogmaals waanzinnig, ben ik nu een fanboi?, yep iam
PSN RobinNova
Wees gerust, de userreviews liggen wat hoger voor GTSv8power67 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:26:
Zie net dat gt sport op een 75 staat op metacritic...
Echt ja what can i say...
Was te verwachten, maar als je veel van die reviews leest dan snap ik vaak niet waarom die persoon racegames reviewed. En ze klagen over dingen die ruim vtv aangekondigd zijn, maar ontdekken dit nu pas en nemen dit mee in eindcijfer..
Tja en een forza 7 krijgt alle lof ondanks vele bugs, fouten, irritaties(kan even doorgaan maar doe ik niet)
Pff this gaming world is doomed...
(goed, bij Forza was het recent veel door het lootbox 'schandaal').
Het is maar een cijfer, einde van de rit gaat het erom of jij (en anderen) de game leuk vinden, niet wat 'de rest' er van vind (Destiny 2 bv... voor mij een 3 maximaal
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben ook benieuwd. Volgens mij heb ik ook alleen de credits gekregen. Vanavond maar nogmaals goed kijken..Bozzy schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:43:
Gister de pre-order code van Bol.com ingevoerd en kreeg alleen de 500.000 credits, niet de 3 auto's van het europe-pack. Meer mensen last van? Of doe ik iets verkeerd?
Had je het toevallig al gevonden? Mode knop groen? Ingedrukt houden 5-10 seconde, loslaten en als die rood is moet het goed gaan.Techno Overlord schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:43:
Ik krijg mijn pedalen niet goed ingesteld. Bij de controller options kan ik alleen het stuur instellen, nergens iets over pedalen. De koppeling van mijn Thrustmaster T3PA pedalenset is het gas en de rem is de rem. Het gaspedaal doet niets. Iemand anders ditzelfde probleem en eventueel een oplossing?
Ik heb een Thrustmaster T300 Ferrari Integral stuur met T3PA pedalenset.
Ben zelf net begonnen aan GT Sport. Even wennen na F1 2017. De game is wat strenger op buiten de baan, maar lijkt wel weer meer te kunnen om een save te maken. Al is dat natuurlijk vooral doordat de meeste auto’s stuk minder snel zijn als een F1 bolide.
Was me na uurtje spelen niet helemaal duidelijk hoe je nou op de ‘oude’ manier van kampioenschap in kampioenschap kan rijden. Moet je dan eerst de driving school helemaal afmaken? Vroeger moest je geloof ik ook allemaal rijbewijzen halen toch? Is alweer een tijdje geleden.
Ook op comfort soft-banden? Dat zijn de straatbanden, welke beter moeten te driften zijn dan sport hard, welke meer semi-slicks voorstellen.S_Chief schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:45:
Ik heb gisteravond nog geprobeerd om een rondje te driften (M4), maar het is echt niet ideaal.. Vooral bij de exit vliegt de wagen direct de andere kant op (alsof je stuurinput genegeerd wordt).
Vroeger reed ik altijd op Sport soft voor en Sport hard achter, en dat reed erg goed. Heb nu alle varianten geprobeerd maar echt fijn is het niet.
Dat zit er ook niet inmiekol schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:36:
[...]
Was me na uurtje spelen niet helemaal duidelijk hoe je nou op de ‘oude’ manier van kampioenschap in kampioenschap kan rijden. Moet je dan eerst de driving school helemaal afmaken? Vroeger moest je geloof ik ook allemaal rijbewijzen halen toch? Is alweer een tijdje geleden.
GT:S draait om de online races/kampioenschappen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik kreeg de rest juist en niet de credits...Bozzy schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:43:
Gister de pre-order code van Bol.com ingevoerd en kreeg alleen de 500.000 credits, niet de 3 auto's van het europe-pack. Meer mensen last van? Of doe ik iets verkeerd?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Voeg me trouwens gerust toe mocht je nog iemand zoeken om een keer tegen te racen

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Die laatste plaat is erg geslaagd btw.
/edit: servers liggen plat.
[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 19-10-2017 19:40 ]
Niet super stabiel? Het is een aanfluiting. Dit is DE PlayStation game en door geen driedubbele capaciteit servers in te zetten (vinden ze waarschijnlijk te duur), krijg je dus dit.Rivanov schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:37:
Servers zijn weer niet super stabiel vanavond..
/edit: servers liggen plat.
Wat ik alsnog niet begrijp want de demo ging stukken beter (op options na) en het lijkt mij dat er meer spelers online waren.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
En toch, hier al veel problemen gelezen (ook beta), maar persoonlijk helemaal nergens last van (gehad).Rivanov schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:47:
Europa is aan het spelen en het gaat plat..
Ok,1x in de beta een crash gehad na 'options', maar alle andere keren ging het gewoon goed met de 'options' in de beta.
Ben jij nu online?ralph075 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:00:
[...]
En toch, hier al veel problemen gelezen (ook beta), maar persoonlijk helemaal nergens last van (gehad).
Ok,1x in de beta een crash gehad na 'options', maar alle andere keren ging het gewoon goed met de 'options' in de beta.
Same, maarja het gaat blijkbaar fout tussen 1900-2100u wanneer men massaal tijd heeft om te spelen. Buiten deze tijden werkt de game nagenoeg perfect.ralph075 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:00:
[...]
En toch, hier al veel problemen gelezen (ook beta), maar persoonlijk helemaal nergens last van (gehad).
Wel kwalijk overigens, je zou toch denken dat er voor een game als dit voldoende servercapaciteit aangeslingerd wordt.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Vanavond bij het opstarten van de PS4 kreeg ik uit het niets de melding dat er DLC was toegevoegd aan downloadsbarakuda schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:50:
[...]
Ben ook benieuwd. Volgens mij heb ik ook alleen de credits gekregen. Vanavond maar nogmaals goed kijken..
Verder ook hier een zwaar instabiele connectie met de servers

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 19-10-2017 20:05 ]
10/19/2017
The Gran Turismo Sport is currently experiencing an interruption in the following online features:
Content:
- Daily Races
- Open Lobby
- Discover
- Social Features
- Social Features (Notices)
- Social Features (News Feed)
- Social Features (Profile)
- Social Features (Friends)
- Social Features (Photo)
- Social Features (Livery)
- Social Features (Daily Races)
- Social Features (Campaign Mode)
- Online Saves
We are currently working to fix this issue. We thank you for your patience and apologize for any inconvenience.
Wel jammer, dat zelfs offline "career" mode online gesaved moet worden.....
Verder prima game, ben positief verrast met besturing met controller (niet genoeg ruimte meer voor me club sport set).
Hopelijk servers weer snel online zodat ik tenmiste nog een beetje waar voor me geld krijg.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Meh...leuk, maar niet voor iedereen even haalbaar. Jammer dat ze dat er totaal uitgehaald hebben. Vond niks zo leuk als een onwaarschijnlijke lelijke trage bak te kopen en helemaal te tunen. Zo bv een keer met heel veel pijn en moeite een of ander Japans kampioenschap met een soort Suzuki Carry gewonnenJasphur schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:52:
[...]
Dat zit er ook niet in
GT:S draait om de online races/kampioenschappen.
Al met al een redelijk eenvoudige driving school, alleen de rally stages waren behoorlijk lastig.
De prize car voor alles goud is top!
Om 20:00 nog niet. Net wel een uurtje, geen problemen ondervonden (2x online race gedaan via lobby, verder 'local' gespeeld (school, missies))
Daar ben je weer vlot doorheendvdkiwi schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:49:
Alle driving school missies op goud gehaald. Speciaal voor de Promise of Greatness trophy ook eentje een seconde onder goud gereden.
Al met al een redelijk eenvoudige driving school, alleen de rally stages waren behoorlijk lastig.
Zelf ben ik halverwege nu. Inderdaad best aardig te doorlopen.
De rally stages vond ik ook het lastigste, totdat ik ontdekte dat veel zelfbeheersing met het gas leidt tot veel snellere tijden.
[ Voor 51% gewijzigd door ralph075 op 19-10-2017 22:22 ]
Doe je snel! Ik ben intussen op 32, lukt me gewoon niet om goud te halen. Misschien dat wat slaap helpt. Hier nog geen verbindingsproblemen ervaren. Speelde van 20.48 tot 22.20.dvdkiwi schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:49:
Alle driving school missies op goud gehaald. Speciaal voor de Promise of Greatness trophy ook eentje een seconde onder goud gereden.
Nieuwe TV is trouwens besteld
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Die verdwaalde Black Sun Empire track kon mij dan wel weer bekoren. Helaas niet meer Drum & Bass tegengekomen.S_Chief schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:56:
Oké, de tracklist is geniaal. Er zitten wat rotnummers tussen, maar A Tribe Called Quest zag ik echt niet aankomen.![]()
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 19-10-2017 23:29 ]
Wees trouwens vrij mij toe te voegen als je wat wil racen!
[ Voor 14% gewijzigd door RobbieB op 19-10-2017 23:38 ]
Hele leuke opzet die daily races!
Deels mee eens, dagelijks zou van mij ook niet hoeven, zo kun je echt een paar dagen jezelf verbeteren. Maar wekelijks is wel erg lang.Schimanski81 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:44:
Daily races vind ik een van de beste onderdelen. Alleen jammer dat ze weekly zijn..
Ik hoop dat ze ook nog wat endurance races toe gaan voegen..
Verwijderd
Onderhoud aan de servers.
Het zal wat worden als ze over een aantal jaar de stekkers uit de servers gaan trekken.
Je lievelingsauto tunen en daarmee groeien mis ik ook heel erg.miekol schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:13:
[...]
Meh...leuk, maar niet voor iedereen even haalbaar. Jammer dat ze dat er totaal uitgehaald hebben. Vond niks zo leuk als een onwaarschijnlijke lelijke trage bak te kopen en helemaal te tunen. Zo bv een keer met heel veel pijn en moeite een of ander Japans kampioenschap met een soort Suzuki Carry gewonnen
Als inruil daarvoor vind ik de dagelijkse races wel weer erg leuk. Starten op een vaste tijd en tot die tijd om te oefenen en kwalificeren. Het valt me op dat wellicht daardoor iedereen echt zijn best doet om professioneel te rijden. Zelfs op de ova-baan. Maar misschien is dat ook omdat nu natuurlijk de echte liefhebbers als eerste online zijn.
Ik heb me ook vergist in de race-etiquette. Ik kon het nergens vinden en ging daarmee er vanuit dat ik eerst alle rijbewijzen moest halen. Ik ga pas door naar een volgende rijbewijs als ik goud heb, dus het heeft even geduurd voordat ik door had dat ik alleen maar 2 filmpjes hoefde te kijken

Ik kneep em gisteren steeds wel even toen tijdens mijn licence tests de servers er uit lagen. Hij reconnecte steeds wel weer dus ik kon gewoon doorgaan. Het enige wat niet werd geupdate was mijn tijd op de leaderboard.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 06:51:
Denk ik net even de dagelijkse kilometers te gaan rijden voor een leuke auto:
Het zal wat worden als ze over een aantal jaar de stekkers uit de servers gaan trekken.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Je kan ze naar je wall sharen en dan in je library via opties naar USB. Denk ik.mindgem schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:14:
Hoe download je de fotos van de livery editor? Ik denk mijn foto ergens online opgeslagen te hebben, maar kan hem op account.sonyentertainmentnetwork.com niet terug vinden.
Gisteravond lag ik eerste in een oval race, ik haal een achterblijver in die heen en weer zwabberde en ghost was: rij er doorheen, geen collision maar wel 12 seconden penalty.
Uiteindelijk wel eerste geworden maar die oval is een aardig slagveld
[ Voor 25% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 20-10-2017 08:38 ]
PSN: jannvsdvinvs
Of is dit ook echt?
[ Voor 16% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 20-10-2017 08:40 ]
Haha, nee dit is niet echt. Dit is GT Sport. GIF van SunhiLegend op NeoGAF. Die knaap staat bekend om de meest prachtige screenshots en GIF's.Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:39:
Laat dit aan 25 personen zien en 25 zullen zeggen dat dit echt is.
Of is dit ook echt?
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 08:44 ]
Top. 'k Heb lopen karten op die oval... lastig inhalenOntzettende_Jan schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:28:
[...]
Je kan ze naar je wall sharen en dan in je library via opties naar USB. Denk ik.
Gisteravond lag ik eerste in een oval race, ik haal een achterblijver in die heen en weer zwabberde en ghost was: rij er doorheen, geen collision maar wel 12 seconden penalty.
Uiteindelijk wel eerste geworden maar die oval is een aardig slagveld
In het home screen de notificaties (linksonder) in de gaten houden, daar werd het onderhoud van vanmorgen aangekondigdVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 06:51:
Denk ik net even de dagelijkse kilometers te gaan rijden voor een leuke auto:
Verwijderd
Dat had ik gister ook erg vaak...controller heeft al even kennis mogen maken met het laminaat en de salontafelRobbieB schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:37:
Bloody hell. Iedere keer weer, rij je zelf super goed, netjes op de 5e plek. BAM! Beukt iemand je eraf en kom je bij de kneuzen in het gedrang... aargh
Edit: Ik zag dat er wel wat straf secondes uitgedeeld werden aan het eind weten jullie hoe deze straffen bepaald worden?
[ Voor 28% gewijzigd door michaeltjeh1 op 20-10-2017 09:10 ]
Gisteravond waren de servers ook niet super stabiel en was het ook niet geheel lag-vrij. Dus dat bracht ook wat moeilijkheid met zich mee om netjes te rijden omdat je tegenstanders af en toe wat jumpy waren. Hier had ik dinsdag en woensdagavond totaal geen last van en toen werd er ook veel netter gereden.michaeltjeh1 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:10:
Had ik gister ook erg last van ondanks de berichten dat er heel netjes gereden wordt online gebruiken een groot aantal je nog als vangrail in de bochten...
Edit: Ik zag dat er wel wat straf secondes uitgedeeld werden aan het eind weten jullie hoe deze straffen bepaald worden?
Achja, dit komt binnen de komende weken wel goed als de kneusjes die alleen maar kunnen beuken, afhaken en weer verder gaan met de volgende nieuwe game.
Gisteravond kwam de tune van De Avondetappe voorbij.Sup4rdurt schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:58:
[...]
Die verdwaalde Black Sun Empire track kon mij dan wel weer bekoren. Helaas niet meer Drum & Bass tegengekomen.

Ik las dat uploaden problemen geeft vanwege auteursrechten op de muziek en dat de oplossing zou zijn om BGM tijdens races en replays uit te zetten. Nu heb ik dat gedaan maar uploaden lukte gisteren niet...
Vanmiddag weer een beetje mee spelen, kijken of ik het voor elkaar krijg.
*edit
Het uploadprobleem lijkt bij Playstation te liggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 20-10-2017 10:01 ]
De Mustang Gr.3 ziet er zó bruut uit. Doet me weer terugverlangen naar afgelopen zomervakantie toen ik een Mustang Cabrio als huurauto had in de West-Coast USA.
Dit ga ik lekker komend weekend uitproberen. Nu m'n doel is bereikt (Driving School alles op Gold en Level 20 > Nordschleife) kan ik me rustig gaan toeleggen op de rest van de game.dvdkiwi schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:19:
Is het iemand al gelukt om clips te capturen en op Youtube te plaatsen?
Ik las dat uploaden problemen geeft vanwege auteursrechten op de muziek en dat de oplossing zou zijn om BGM tijdens races en replays uit te zetten. Nu heb ik dat gedaan maar uploaden lukte gisteren niet...
[ Voor 108% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 09:28 ]
Op welke manier worden nu de pedalen gecalibreerd in GT sport?
PSN: DirkvT
Zolang je ze niet ‘monetized’ lijkt er niks aan de hand. Er wordt een copyright claim gedaan en klaar. Video blijft gewoon staan.dvdkiwi schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:19:
Is het iemand al gelukt om clips te capturen en op Youtube te plaatsen?
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Vincere Per Belli
Verwijderd
Kan jet pedaal zelf niet aanpassenDirk188 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:39:
Ik speel GT sport met mijn Fanatec CSW en Clubsport pedals V3 in combinatie met de Drivehub. Dit werkt in principe prima, alleen vroeg ik mij af of er ergens een mogelijkheid is om mijn (rem) pedalen te calibreren? Ik moet veel te veel kracht leveren op het rempedaal naar mijn zin.
Op welke manier worden nu de pedalen gecalibreerd in GT sport?
Dit is wel mogelijk. Heb ik zelf ook gedaan namelijk. Je kunt in de Livery Editor kiezen voor je Online Library en dan daar staan dan de gedownloade liveries.peeth schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:42:
Ik zag gisteren een paar prachtige livery’s gemaakt door andere. Deze kan je in je online bibliotheek zetten maar vervolgens kan ik ze niet op mijn auto zetten. Doe ik iets fout of is dit (nog) niet mogelijk. Voor de volledigheid, uiteraard gebruik ik dezelfde auto.
Ga naar je home(waar je je garage hebt) dan in het opties zie je liverys kiezen staan. En daar kan je ook online livery zien met een tabje(r1 of l1 drukken) en dan kan je hem daar toepassen. Als hrt goed is werkt het zo. Had een red bull livery voor mn group b gtr en die was van iemand andrrs dus kan wel.peeth schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:42:
Ik zag gisteren een paar prachtige livery’s gemaakt door andere. Deze kan je in je online bibliotheek zetten maar vervolgens kan ik ze niet op mijn auto zetten. Doe ik iets fout of is dit (nog) niet mogelijk. Voor de volledigheid, uiteraard gebruik ik dezelfde auto.
Verwijderd
Je kan 'm ook in een msg attachen en dan naar jezelf sturen. Via de app heb je 'm dan weer op je mobielmindgem schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:14:
Hoe download je de fotos van de livery editor? Ik denk mijn foto ergens online opgeslagen te hebben, maar kan hem op account.sonyentertainmentnetwork.com niet terug vinden.
Nadeel is dit werkt niet met .png, hij wordt dan weer .jpg.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:49:
[...]
Je kan 'm ook in een msg attachen en dan naar jezelf sturen. Via de app heb je 'm dan weer op je mobielBeetje omslachtig maar als je geen usb hebt liggen misschien een idee.
En dan verlies je een hoop kwaliteit. Beste is gewoon usb stick erin pompen en daarop gooien.
.png is toch echt nodig voor een game als deze qua kwaliteit

It's dogged that does it
Ik speel de game in 4K HDR op m'n PS4 Pro. Wanneer ik nu een replay opsla is dat in 30fps.
Stel dat ik de replay opsla, m'n PS4 Pro via System Settings naar 1080p zet. Vervolgens GT Sport in Framerate mode zet en de replay ga bekijken. Zie ik de replay dan wel in 1080p en 60fps i.p.v. 30fps?
Want dat zou voor de capture naar YouTube wel fijner zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 09:57 ]
Verwijderd
Truev8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:50:
[...]
Nadeel is dit werkt niet met .png, hij wordt dan weer .jpg.
En dan verlies je een hoop kwaliteit. Beste is gewoon usb stick erin pompen en daarop gooien.
.png is toch echt nodig voor een game als deze qua kwaliteit
Misschien wil ik 'm ook wel aanschaffen maar heb geen zin om met stuurtje te spelen, beetje lastig in mijn huiskamer.
Spelen jullie gewoon met controller? En ben je niet "kansloos" met controller tegen mensen met een stuurtje of valt dat wel mee? Keek gisteren wat streams op Twitch, en de meeste mensen leken toch met stuurtje te spelen
PSN: Maichel
Ik speel met controller en dat gaat erg goed, online kom je toch met mensen die even snel zijn dus of zij nu met controller of stuurtje spelen, dat maakt niet veel uit.Maichel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:10:
Zit dit topic nu al een paar dagen te lezen
Misschien wil ik 'm ook wel aanschaffen maar heb geen zin om met stuurtje te spelen, beetje lastig in mijn huiskamer.
Spelen jullie gewoon met controller? En ben je niet "kansloos" met controller tegen mensen met een stuurtje of valt dat wel mee? Keek gisteren wat streams op Twitch, en de meeste mensen leken toch met stuurtje te spelen
Zou lekker nog even wachten, je zit je de helft van de tijd toch maar te ergeren aan die niet-werkende game.Maichel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:10:
Zit dit topic nu al een paar dagen te lezen
It's dogged that does it
Je kunt het ook overdrijven. Waarom speel ik dan al 3 dagen non-stop iedere avond van 18:00 tot een uurtje of 23:00/23:30?SavageBrother schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:15:
[...]
Zou lekker nog even wachten, je zit je de helft van de tijd toch maar te ergeren aan die niet-werkende game.
Gisteren was voor mij even een uitzondering waarin ik welgeteld 15 minuten niet heb kunnen spelen vanwege de server disconnect. Maar vervolgens tot 0:00 weer probleemloos kunnen racen.
Omdat jij uniek bent.. en een hoop hier toch problemen hebben. Zelfs met 150/150 glazvezel hier heb ik problemen. De servers zijn gewoon brak en PD heeft het niet goed ingeschat. Als je zo lang aan een game werkt met gelimiteerde content mag je toch minsten verwachten dat alles werkt.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:19:
[...]
Je kunt het ook overdrijven. Waarom speel ik dan al 3 dagen non-stop iedere avond van 18:00 tot een uurtje of 23:00/23:30?
Gisteren was voor mij even een uitzondering waarin ik welgeteld 15 minuten niet heb kunnen spelen vanwege de server disconnect. Maar vervolgens tot 0:00 weer probleemloos kunnen racen.
Ik ontken niet dat er momenteel problemen zijn die absoluut opgelost moeten worden. Maar om nu te zeggen dat je de helft van de tijd de game niet kunt spelen is onzin. Dan was ik op dit moment geen Level 21, had ik niet alle Driving Schools op Gold en de Circuit Experiences op 80% voltooid.Cuqebaqer schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:24:
[...]
Omdat jij uniek bent.. en een hoop hier toch problemen hebben. Zelfs met 150/150 glazvezel hier heb ik problemen. De servers zijn gewoon brak en PD heeft het niet goed ingeschat. Als je zo lang aan een game werkt met gelimiteerde content mag je toch minsten verwachten dat alles werkt.
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing