"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Of moord en brand roepen omdat er geen volwaardige Campaign in zit en daar nu verontwaardigd over zijn.dvdkiwi schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:28:
Elke dag hier komen klagen over hoe slecht de servers wel niet zijn helpt ook niet. Als je je elke avond zo ergert laat de game dan even liggen tot de problemen opgelost zijn. Of ga wat van de offline dingen doen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Weet ik veel waarom jij speelt? Ik heb het nu twee avonden gespeeld en iedere keer minstens een aantal keer blijven staan bij de start en gegarandeerd zwart scherm bij terugkeren naar het menu. Dus niks overdrijven, het is gewoon ruk en jij bent een fanboy die dat niet wilt erkennen.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:19:
[...]
Je kunt het ook overdrijven. Waarom speel ik dan al 3 dagen non-stop iedere avond van 18:00 tot een uurtje of 23:00/23:30?
Gisteren was voor mij even een uitzondering waarin ik welgeteld 15 minuten niet heb kunnen spelen vanwege de server disconnect. Maar vervolgens tot 0:00 weer probleemloos kunnen racen.
It's dogged that does it
Of jullie hebben verschillende ervaringen.. N=/=1SavageBrother schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:37:
[...]
Weet ik veel waarom jij speelt? Ik heb het nu twee avonden gespeeld en iedere keer minstens een aantal keer blijven staan bij de start en gegarandeerd zwart scherm bij terugkeren naar het menu. Dus niks overdrijven, het is gewoon ruk en jij bent een fanboy die dat niet wilt erkennen.
SavageBrother schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:37:
[...]
Weet ik veel waarom jij speelt? Ik heb het nu twee avonden gespeeld en iedere keer minstens een aantal keer blijven staan bij de start en gegarandeerd zwart scherm bij terugkeren naar het menu. Dus niks overdrijven, het is gewoon ruk en jij bent een fanboy die dat niet wilt erkennen.

Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:26:
[...]
Ik ontken niet dat er momenteel problemen zijn die absoluut opgelost moeten worden. Maar om nu te zeggen dat je de helft van de tijd de game niet kunt spelen is onzin. Dan was ik op dit moment geen Level 21, had ik niet alle Driving Schools op Gold en de Circuit Experiences op 80% voltooid.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
SavageBrother schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:40:
[...]
Dat snap ik ook, maar ik speelde gisteren met een groep van zeven volgens mij, waar er iedere keer twee of drie van bleven staan bij de start.
Ja, die individuele zooi. Dat kan je dan inderdaad heel de avond probleemloos zitten doen.
Have fun!
[ Voor 41% gewijzigd door SavageBrother op 20-10-2017 10:42 ]
It's dogged that does it
Het lijkt erop dat je de livery van anderen enkel op hetzelfde model auto kan gebruiken als waar zij het op hebben ontworpen. Dat was mijn conclusie gisteravond toen ik tegen hetzelfde aanliep.peeth schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:42:
Ik zag gisteren een paar prachtige livery’s gemaakt door andere. Deze kan je in je online bibliotheek zetten maar vervolgens kan ik ze niet op mijn auto zetten. Doe ik iets fout of is dit (nog) niet mogelijk. Voor de volledigheid, uiteraard gebruik ik dezelfde auto.
Edit: laatste zinnetje over het hoofd gezien

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 20-10-2017 10:44 ]
Als de servers het nooit zouden doen, zou die individuele zooi het ook niet doen hoor.SavageBrother schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:40:
[...]
[...]
Ja, die individuele zooi. Dat kan je dan inderdaad heel de avond probleemloos zitten doen.
Have fun!
Het is een grote fuck-up van PD, dat weet ik ook wel. Maar ik heb er vooralsnog alle vertrouwen in dat het gladgestreken wordt en we hier binnen afzienbare tijd ook online van kunnen gaan genieten.
Wat ik overigens al gewoon doe tijdens mijn online races, maar klaarblijkelijk ben ik daar uniek in.
http://playp.sn/f/R2Mkp_bbf3W4-Ic9
Ik heb het dan ook voornamelijk over het stil blijven staan bij de races. Ik heb geen idee waar dat aan ligt, het werkt gewoon niet.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:44:
[...]
Als de servers het nooit zouden doen, zou die individuele zooi het ook niet doen hoor.
Het is een grote fuck-up van PD, dat weet ik ook wel. Maar ik heb er vooralsnog alle vertrouwen in dat het gladgestreken wordt en we hier binnen afzienbare tijd ook online van kunnen gaan genieten.
Wat ik overigens al gewoon doe tijdens mijn online races, maar klaarblijkelijk ben ik daar uniek in.
It's dogged that does it
Zet anders gewoon even je PS ID neer ipv een link, ik ga er in elk geval niet op klikkenHomeland schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:45:
Zojuist even wat mensen hier toegevoegd, mochten mensen mij willen toevoegen als "friend" dan zou deze link moeten werken.
http://playp.sn/f/R2Mkp_bbf3W4-Ic9
Dat is ook opmerkelijk. Heb dit zelf één keer gehad. Toen bleven we niet stilstaan overigens, toen reden we met z'n allen automatisch achteruit bij de start.SavageBrother schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Ik heb het dan ook voornamelijk over het stil blijven staan bij de races. Ik heb geen idee waar dat aan ligt, het werkt gewoon niet.
M'n PSN ID is Niek_vd_Meer (i know, creatief...) Die link werkt trouwens echt (wel beetje jammer dat hij er zo gaar uitziet qua domein enzo), is een functie in de Playstation app waarmee je een link aanmaakt om te delen.dvdkiwi schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:47:
[...]
Zet anders gewoon even je PS ID neer ipv een link, ik ga er in elk geval niet op klikken
Edit: @ Zuperkiwi, via Driveclub heb ik jou al in m'n lijst staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Homeland op 20-10-2017 10:50 ]
Dit vooral. Gebeurd ook alleen in een publieke lobby. Dus als je alleen maar driving school en de andere SP content speelt heb je hier geen last van. En toch vind ik die game erg leuk al kijk ik nu al uit naar extra tracks.SavageBrother schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Ik heb het dan ook voornamelijk over het stil blijven staan bij de races. Ik heb geen idee waar dat aan ligt, het werkt gewoon niet.
Gisteren had de host de volgende track op vote staan en dan is er toch wel erg weinig om te kiezen, zeker als je niet op een dirt track wilt rijden. Gewoon binnen afzienbare tijd 10 tracks erbij, het aantal auto's boeit me nog niet eens zoveel omdat je toch maar een paar favorieten hebt. Hoewel, paar jaren 80 group B auto's of DTM spul
Mede tweakers die hun vriendenlijst willen uitbreiden om GT Sport te spelen en tijden te vergelijken...
PSN : Icaru83
Voeg maar toe...
Indien niet toegestaan verwijder je deze post maar...
https://www.gtplanet.net/...-control-steering.361602/
Vanochtend geprobeerd en het werkt echt goed, kan veel beter overstuur opvangen dan toen ik met de pookjes stuurde
Vanavond maar eens proberen al ben ik nu erg sceptisch, motion control heeft nooit echt goed gevoegd, bijv. met invoeren van tekst via motion control, dan drift de controller vaak toch een bepaalde kant op na een tijdje.Sander H schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:08:
Kwam gister dit tegen:
Vanochtend geprobeerd en het werkt echt goed, kan veel beter overstuur opvangen dan toen ik met de pookjes stuurde
Sander H schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:08:
Kwam gister dit tegen:

PSN: Maichel
Ik denk voor je houden en draaien, zoals een echt stuur dus.Homeland schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:20:
Moet je de controller dan voor je houden en draaien? Of vla houdenk en linker/rechterkant omhoog/omlaag doen?
Voor je houden en echt naar links en rechts draaien zoals een stuur.Homeland schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:20:
Moet je de controller dan voor je houden en draaien? Of vla houdenk en linker/rechterkant omhoog/omlaag doen?
Haha, Gran Turismo meets Mario Kart.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Voor je houden en echt naar links en rechts draaien zoals een stuur.
Zou het geen hype zijn, en dat uiteindelijk de controller toch nog beter stuurt? Bij Mario Kart 8 is de Pro Controller uiteindelijk toch het beste, om de beste resultaten neer te zetten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Sterker nog, mijn blinde vriendin kan zowaar meespelen door de combinatie van motion steering, auto brake en auto steeringRivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:15:
Zowat iedereen op NeoGaf en GTPlanet die Motion Steering gebruikt is helemaal lyrisch over de implementatie in GT Sport. Ik heb het kort gebruikt, maar vergt wel enige gewenning. Met name het accelereren en remmen met L2 en R2 i.c.m. Motion Steering werkt in het begin wat onhandig. Maar iedereen die het gebruikt wil niets anders meer.
Verder eigenlijk wel een fantastische GT game als ik eerlijk ben
Wat ik wel minder vind is het gebrek aan opties zoals het meekijken in bochten etc als je via de dashboard view speelt... In sommige auto's kun je echt geen kloten zien..
Buiten dat prima console racers die strak aanvoelt qua controlles
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Top, ik had het in de livery editor zelf geprobeerd, maar hier niet aangedacht.v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:47:
[...]
Ga naar je home(waar je je garage hebt) dan in het opties zie je liverys kiezen staan. En daar kan je ook online livery zien met een tabje(r1 of l1 drukken) en dan kan je hem daar toepassen. Als hrt goed is werkt het zo. Had een red bull livery voor mn group b gtr en die was van iemand andrrs dus kan wel.
Edit, die Red Bull livery ging het over, die had ik ook gepakt.
[ Voor 6% gewijzigd door peeth op 20-10-2017 12:24 ]
Vincere Per Belli
Ja zoiets mis ik ook, zoals bij Assetto Corsa, dan heb je ook een dashboard view waarbij je het stuur niet ziet.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:03:
Ze moeten een extra interiorview toevoegen. Net achter het stuur en voor de voorruit. Dus dat je 'op' het dashboard zit. Dat vind ik altijd de fijnste view.
Het geluid vind ik nu het mooist als je in de auto zit, maar je gezichtsveld is een stuk minder. Dus bij echt tijden rijden of online racen, zet ik de camera voor de auto (dus dat je niks van de auto ziet).
PSN ChrisdeW
Bumpercam gebruik ik ook bij auto's waarbij interiorview erg beperkt is. Op banen zoals Willow Springs heb ik zelfs de hoodcam gebruikt omdat de bumpercam te laag is om een lekker overzicht te hebben op die baan. Er is teveel hoogteverschil waardoor je bepaalde bochten niet goed ziet.bones schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:24:
[...]
Ja zoiets mis ik ook, zoals bij Assetto Corsa, dan heb je ook een dashboard view waarbij je het stuur niet ziet.
Het geluid vind ik nu het mooist als je in de auto zit, maar je gezichtsveld is een stuk minder. Dus bij echt tijden rijden of online racen, zet ik de camera voor de auto (dus dat je niks van de auto ziet).
Je geeft ook gewoon gas/rem met L2/R2?ChrisdeW schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:25:
Net even de motion stering gebruikt moet zeggen dat ik echt verbaast ben. Gaat echt heel precies.
PSN ChrisdeW
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 12:26 ]
Beetje ala fm7 zeg maar ?Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:03:
Ze moeten een extra interiorview toevoegen. Net achter het stuur en voor de voorruit. Dus dat je 'op' het dashboard zit. Dat vind ik altijd de fijnste view.
Dat is een van de weinige dingen die ik wel goed vond aan fm7
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja, die view zit inderdaad ook in FM7. Zowat in iedere 'fatsoenlijke' racegame.v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:26:
[...]
Beetje ala fm7 zeg maar ?
Het is al fijn dat ze in ieder geval wel de cockpitview positioning laten aanpassen. Maar dat is nog niet genoeg.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 12:27 ]
Mja ik gebruik in gt games altijd de hood/roof cam. Minder afleiding, want ben nogal snel afgeleid zeg maarRivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:26:
[...]
Ja, die view zit inderdaad ook in FM7. Zowat in iedere 'fatsoenlijke' racegame.
Het is al fijn dat ze in ieder geval wel de cockpitview positioning laten aanpassen. Maar dat is nog niet genoeg.
Heb zo vaak dat ik een race verneuk omdat ik iets aan het bewonderen ben haha. Dan is cockpitview niet voor mij met mn afleidingsgevoeligheid
*kuch* Driveclub *kuch*v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:26:
[...]
Beetje ala fm7 zeg maar ?
Die heeft de dashcam optie ook.
AH hoe kan ik die vergeten idd....ralph075 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:34:
[...]
*kuch* Driveclub *kuch*
Die heeft de dashcam optie ook.
Even in een hoekje gaan schamen hoor brb....
Iets in die trend iddRivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:03:
Project Cars en Asseto corsa kijkt de camera de juiste hoek in bij het aankomen van een bocht, dit systeem vind ik zelf heel prettig werken. De view in GT Sport vind ik weer heel statisch overkomen...
Maar wie weet wat ze in de toekomst nog zullen toevoegen icm een patch / update.
Voor mensen die wat races willen rijden.
PSN: Edwin1984
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Jammer dat de hoodcam in GT Sport zowat een truckcam is. Hij is me net iets te hoog.v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:29:
[...]
Mja ik gebruik in gt games altijd de hood/roof cam. Minder afleiding, want ben nogal snel afgeleid zeg maar
Heb zo vaak dat ik een race verneuk omdat ik iets aan het bewonderen ben haha. Dan is cockpitview niet voor mij met mn afleidingsgevoeligheid
Ja klopt alleen wilde net even tussendoor mijn tel oppakken even vergeten lag meteen naast de baan 😂
[ Voor 34% gewijzigd door FNale op 20-10-2017 13:01 ]
Bedoel je geen SDR? Want het kan best zijn dat je tv geen HDR ondersteunt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:13:
Raar ik heb een 4k tv maar kan alleen shd kiezen ??
Verwijderd
Ja dat idd .wat is het verschil??S_Chief schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:15:
[...]
Bedoel je geen SDR? Want het kan best zijn dat je tv geen HDR ondersteunt.
Dat is de roofcam, een echte hoodcam zit er niet in, het andere alternatief is nl de bumpercam.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:54:
[...]
Jammer dat de hoodcam in GT Sport zowat een truckcam is. Hij is me net iets te hoog.
En dat is dus precies het punt dat @v8power67 maakt.... het ontbreken van de hoodcam
Aanrader!!Homeland schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:47:
Jimmy Broadbent (youtuber die veel racegames streamt) is vandaag aan het streamen: YouTube: Gran Turismo Sport - Is It Worth The Wait?
Kijk al een aantal maanden naar zijn streams met een glimlach op m'n gezicht
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Verwijderd
Wat zijn die gasten saaiHomeland schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:47:
Jimmy Broadbent (youtuber die veel racegames streamt) is vandaag aan het streamen: YouTube: Gran Turismo Sport - Is It Worth The Wait?
Haak meteen af als ik smeek om geld te doneren dingen zie....Homeland schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:47:
Denk dat dan kunnen we elkaar ook een beetje helpen met het liken/geliked worden en het behalen van die uitdagingen.
EDIT: Zie nu net dat er een is :-)
[ Voor 13% gewijzigd door Homeland op 20-10-2017 14:24 ]
Verwijderd
Tv van amper een jaar oudS_Chief schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:15:
[...]
Bedoel je geen SDR? Want het kan best zijn dat je tv geen HDR ondersteunt.
Dat wil niets zeggen. HDR is geen standaard feature.
Jij werkt ook elke dsg voor niks of niet ?v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:16:
[...]
Haak meteen af als ik smeek om geld te doneren dingen zie....
Owh dit is werk ??Cuqebaqer schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:57:
[...]
Jij werkt ook elke dsg voor niks of niet ?
Voor hun wel.
De top-streamers verdienen ver boven modaal.
Dit is pas mijn eerste PS4 game dus ben nog wat nieuw in het wereldje maar het lijkt me leuk om te racen tegen mede tweakers.
Mijn PSN: CocoDude84
Nice. Ook meteen maar even lid geworden.Homeland schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:22:
Op zich zou een GT Sport GOT community ook nog wel een idee kunnen zijn? Dan is iedereen qua username ook snel te vinden.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Mja dus dan smeken voor donaties zorgt ervoor dat ik afhaak... Nog wel een donatie voor een auto... Wtf spaar gewoon ofzo... Naja misschien ben ik wel te oud aan het worden ofzo... (Net 30)...Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Voor hun wel.
De top-streamers verdienen ver boven modaal.
Ik ben ook 30 en kijk met veel plezier naar de topstreamers.v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:09:
[...]
Mja dus dan smeken voor donaties zorgt ervoor dat ik afhaak... Nog wel een donatie voor een auto... Wtf spaar gewoon ofzo... Naja misschien ben ik wel te oud aan het worden ofzo... (Net 30)...
Niet dat ik zelf doneer hoor.
Als het zijn werk is snap ik dat het er staat en ook gewoon welk doel hij er mee wil bereiken. Hij roept niet om de 3 minuten koop mijn shirt doneer hier etc. Ik vind Jimmy echt een fijne streamer.
Daarom zitten de meeste grote streamers ook op Twitch.Cuqebaqer schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:14:
Ik doneer ook niet maar maar youtube is de laatste tijd erg lastig met betalen van hun contect creators.
Als het zijn werk is snap ik dat het er staat en ook gewoon welk doel hij er mee wil bereiken. Hij roept niet om de 3 minuten koop mijn shirt doneer hier etc. Ik vind Jimmy echt een fijne streamer.
Maargoed, we dwalen af.
Koste even wat moeite maar ineens begin het te lukken.
Je moet zvm snelheid erin houden, anders dan draait hij te snel om.
En met controller sensitiviteit op 7 kan je hem goed opvangen. Haalde 12600 punten daar.
En heb nu al level 2 achievment gehaald van driften, zit ol bijna 4ton aan punten en ga nu voor de 1miljoen.
Enne top tip zet abs en tcs uit
Edit verdiende eigen post !!
[ Voor 76% gewijzigd door v8power67 op 20-10-2017 15:37 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 15:34 ]
Heb nog een soort trucje ontdekt.
In forza deed ik altijd schakelen met koppeling, dir was dan de a knop en opschakelen was dan x en terug b.
Hier in gt sport doe ik opschakelen met rondje, terug met vierkantje, en handrem is x.
Nou is het geval dat ik een paar keer uit reflex schakelde in gt sport alsof het forza is.
Dus met x van handrem, maar wat blijkt nou bij straat autos schakel je dan nog sneller ook.
Je moet wel goed eerst x dan rondje of vierkantje doen. Niet te snel anders gaat fout. Maar echt zonder grap dit werkt heel goed bij straat autos die langzaam schakelen.
HDR werkt ook alleen goed op de dure modellen met een oled-paneel of full array lcd. Ik hoor mensen over HDR praten met een televisie van 600 euro.
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 20-10-2017 15:52 ]
Verwijderd
Deze was ruim boven de 1500NotSoSteady schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:51:
[...]
HDR werkt ook alleen goed op de dure modellen met een oled of full array lcd. Ik hoor mensen over HDR praten met een televisie van 600 euro.
Ik wil nu die game spelen, blijft er gruwelijk uitzien!

Daarom wilde ik zo snel mogelijk Level 20 zijn, zodat ik de Nordschleife kapot kan spelen in Arcade Mode / Custom Race.Edwins1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:57:
[...]
Ik wil nu die game spelen, blijft er gruwelijk uitzien!
Ik ben zo vrij geweest om er even een aan te maken ik zal vanavond nog even wat details erbij zetten. Ik vond het handig dat er tenminste een groep is dat we elkaar kunnen vinden en maybe op vaste tijde lobby/partys kunnen doen als het allemaal wat stabieler is.Homeland schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:22:
Op zich zou een GT Sport GOT community ook nog wel een idee kunnen zijn? Dan is iedereen qua username ook snel te vinden.
ga bijna mn ps4 weer onder het stof vandaan halen om dit te spelen.. denk
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Speel niet veel online maar wie weet, tijden vergelijken is ook altijd leuk.
Ben wel alrijd in voor een free run lobby puur voor time attacken
Herkenbaar!Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:58:
[...]
Daarom wilde ik zo snel mogelijk Level 20 zijn, zodat ik de Nordschleife kapot kan spelen in Arcade Mode / Custom Race.
Die Nordschleife wil ik hier ook zo snel mogelijk beschikbaar hebben
Kreeg gewoon 10.000 exp punten. Ben nu level 24
Heb ook tot aan rij 6 van missions gedaan en alles op goud. Dus ben aardig op weg
[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 20-10-2017 16:53 ]
valt me ook op dat er relatief weinig reviews zijn ....
2. Nog niet bekend;
3. Ja, het is leuk;
4. Ja, single player content houdt je wel even zoet.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
En lekker een livery gemaakt voor mn nieuwe la ferrari.
Dus ja tot op heden niks te klagen. En heb het hele online nog niet eens bekeken.
Ook leuk genoeg als je überhaupt geen PS online hebt?v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:48:
Damn vermaak me kostelijk met de "singleplayer" op moment. Net wat circuit experiences afgewerkt.
En lekker een livery gemaakt voor mn nieuwe la ferrari.
Dus ja tot op heden niks te klagen. En heb het hele online nog niet eens bekeken.
Verwijderd
Ja ik 😁 zou niet anders willenScifo83 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:36:
Zijn er die met stuur spelen? Op beands hatch heb ik nu toch pole kunnen rijden 57.8 met controller
Bedoel je zonder internet of zonder ps plus ?Trezzahn schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:55:
[...]
Ook leuk genoeg als je überhaupt geen PS online hebt?
Zonder internet kan je geen dingen opslaan ivm online savegames verplichting.
Zonder ps plus kan je alles doen behalve echt online racen.
Je kan zelfs.in sport.modus kwalificeren, alleen kan je erna niet mee doen met de race.
Al de rest wat dit spel biedt is gewoon top.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Zonder PS Plus. Ik game echt maar zelden. Begonnen met Uncharted 4 bijvoorbeeld. Die vond ik wel vet, juist omdat dat 'offline' was.v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:25:
[...]
Bedoel je zonder internet of zonder ps plus ?
Zonder internet kan je geen dingen opslaan ivm online savegames verplichting.
Zonder ps plus kan je alles doen behalve echt online racen.
Je kan zelfs.in sport.modus kwalificeren, alleen kan je erna niet mee doen met de race.
Heb dus geen PS Plus en vroeg me af of ik met GTS ook uren spelplezier heb.
Okee naja ik speel nu al bijna 16 uur ong. En heb nog flink naar mijn zin. Alleen het is geen gt7, het is compleet anders dan elke GT.Trezzahn schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:51:
[...]
Zonder PS Plus. Ik game echt maar zelden. Begonnen met Uncharted 4 bijvoorbeeld. Die vond ik wel vet, juist omdat dat 'offline' was.
Heb dus geen PS Plus en vroeg me af of ik met GTS ook uren spelplezier heb.Internet dus wel aanwezig.
Focus is vooral op online, alleen wat ik zeg speel al 16 uur en nog nooit online gespeeld. Alles wat ik tot nu toe gedaan heb kan zonder ps plus.
Er is een driving school met geloof 48 testen, deze gaan van leren remmen tot een race etc.
Er zijn iets van 60 driving missions, dit kunnen endurance races zijn, of gewone races of time trials etc.
Er is een circuit experience deel, hier kun je een circuit leren in sectoren. En de tijden zijn online dus je ziet je vrienden etc. En als je dan haalt kun je als laatste een volledige lap gaan doen. Hier verdien je flink geld mee btw.
Er is een arcade modus waar je gewoon per circuit je tijden kan neerzetten in time trials(wel offline alleen dus geen vrienden tijden te zien hier), en je kan driften, en custom races maken en er is vr.
Je hebt een livery editor en ja mis vast nog genoeg op te noemen maar dit is wel belangrijkste denk ik.

Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing