Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
Allemaal parachuting. Vandaag ook twee daily races online gedaan. Hartstikke leuk.v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:03:
[...]
Okee naja ik speel nu al bijna 16 uur ong. En heb nog flink naar mijn zin. Alleen het is geen gt7, het is compleet anders dan elke GT.
Focus is vooral op online, alleen wat ik zeg speel al 16 uur en nog nooit online gespeeld. Alles wat ik tot nu toe gedaan heb kan zonder ps plus.
Er is een driving school met geloof 48 testen, deze gaan van leren remmen tot een race etc.
Er zijn iets van 60 driving missions, dit kunnen endurance races zijn, of gewone races of time trials etc.
Er is een circuit experience deel, hier kun je een circuit leren in sectoren. En de tijden zijn online dus je ziet je vrienden etc. En als je dan haalt kun je als laatste een volledige lap gaan doen. Hier verdien je flink geld mee btw.
Er is een arcade modus waar je gewoon per circuit je tijden kan neerzetten in time trials(wel offline alleen dus geen vrienden tijden te zien hier), en je kan driften, en custom races maken en er is vr.
Je hebt een livery editor en ja mis vast nog genoeg op te noemen maar dit is wel belangrijkste denk ik.
Maar zoals hierboven ook al gezegd ik mis gewoon een gebakje kopen, deze helemaal tunen en zo langzaam die carrière modus uitspelen. Zit nu soms toch beetje doelloos door de menus te scrollen. Kun je auto’s nu helemaal niet meer tunen? En waarom heb je eigenlijk nog eigen auto’s?
Dit is mijn eerste GT game, maar je kunt de auto’s tunen op basis van Race-settings. Denk hierbij aan:miekol schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:13:
[...]
Allemaal parachuting. Vandaag ook twee daily races online gedaan. Hartstikke leuk.
Maar zoals hierboven ook al gezegd ik mis gewoon een gebakje kopen, deze helemaal tunen en zo langzaam die carrière modus uitspelen. Zit nu soms toch beetje doelloos door de menus te scrollen. Kun je auto’s nu helemaal niet meer tunen? En waarom heb je eigenlijk nog eigen auto’s?
- downforce instellingen
- motor vermogen
- je kunt zelfs tot in detail per versnelling bepalen hoe de motor zich gedraagt (geen idee wat de technische vertaling hiervan is)
Kortom, het is meer afstellen dan echt onderdelen upgraden, maar als je echt online op het hoogste niveau mee wil doen kun je hier behoorlijk wat afstellen om een voordeel te krijgen.
Ja precies, afstellen. In de oude games kocht je een lelijke Volvo 240 of idioot busje en upgrade je met je zuur verdiende credits alle onderdelen (turbo, inspuiting, remmen, gewichtsreductie etc etc) tot een compleet idiote rampenbak. Maar wel jóuw rampenbak...RobbieB schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:22:
[...]
Dit is mijn eerste GT game, maar je kunt de auto’s tunen op basis van Race-settings. Denk hierbij aan:
- downforce instellingen
- motor vermogen
- je kunt zelfs tot in detail per versnelling bepalen hoe de motor zich gedraagt (geen idee wat de technische vertaling hiervan is)
Kortom, het is meer afstellen dan echt onderdelen upgraden, maar als je echt online op het hoogste niveau mee wil doen kun je hier behoorlijk wat afstellen om een voordeel te krijgen.
Maar damn was echt fenomenaal. Sfeer op de ring is gewoon perfectie. En damn wat is die bmw gemaakt voor de ring. Reed een 9:16 op soft banden.
Echt blijf me verbazen over deze game. Was echt bang dat ik me snel zou vervelen en dat de game gewoon slecht was ( als je de reviews leest zou je het bijna gaan denken) maar de game is gewoon echt geniaal.
Wat zou ik deze graag spelen op een 65 inch oled hdr tv met die nieuwe thrustmaster stuurtje.
Of bv stuurtje met vr !!
Dat wordt keihard sparen denk ik
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat versta je onder betere SR?. Zit nu in C, wat je dus als middenklasse kunt zien, maar daar zitten echt idioten. En dan te beseffen dat er nog een klasse D en E is...Cuqebaqer schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:59:
Wat ik merk is dat je even het begin moet overleven en goede sr moet opbouwen. Daarna kom je in groepen met betere sr en settle je met serieuze mensen.
PSN: DirkvT
Inderdaad wel jammer, tussen proppen waar het totaal niet kan.... geen geduld hebben..... hoop zelf snel een wat betere rating te krijgen.RobbieB schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:21:
Het online racen is echt toch wel tof, alleen ze moeten echt wat doen aan die SR. Minpunten krijgen als je gewoon keihard van de baan gebeukt wordt als je op de racelijn zit maakt het spel er niet leuker op.
Ik merk overigens wel dat de meeste mensen toch wel wat beter opletten vanwege de SR, maar als je eenmaal terug valt naar plek 6 of lager zijn echt alle regels overboord gegooid... vooral die Spanjaarden zijn echt zwaar slechte verliezers. Al 3x door een Spanjaard eraf gebeukt nadat ik hem in de 1e bocht op Suzuka voorbij ben gegaan...
maar we blijven proberen
Wel jammer dat je geen kilometers krijgt in hosted sessions (alleen de race, geen rating op de meeste zover ik gezien heb).
Maar blijft wel een lekkere game, alleen vind het wel jammer dat er maar 3 online daily races zijn, hadden er wel twee meer bij gemogen voor afwisseling.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ah ben niet de enigste dus. Denk ivm onderhoud wat er zo aan komt over uurtje.Dirk188 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 00:53:
Ik wil een nieuwe kwalificatie tijd neerzetten maar telkens slaat hij die nieuwe snellere tijd niet op. Meer mensen die hier last van hebben of doe ik iets fout?
Verwijderd
Prachtig spel, maar op deze manier is het niet te spelen.
Die daily races zijn ook niet te doen zonder elkaar te raken. 24 spelers op brand hatch korte versie. Of 24 spelers op een oval van 14 seconden.RobbieB schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 00:11:
[...]
Wat versta je onder betere SR?. Zit nu in C, wat je dus als middenklasse kunt zien, maar daar zitten echt idioten. En dan te beseffen dat er nog een klasse D en E is...
Maar wordt je DR en SR nu wel of niet aangepast in online lobbies?
Edit: hoe plaats je een livery op je auto die je hebt gedownload van iemand anders? Staat wel opgeslagen bij mijn online liveries maar kan deze niet selecteren om op de auto te plaatsen. Wat doe ik verkeerd?
[ Voor 17% gewijzigd door Schimanski81 op 21-10-2017 07:46 ]
Vind het ook erg bijzonder dat de save niet even lokaal wordt opgeslagen en dan gesynchroniseerd met de server. Wel zo makkelijk en kun je doorspelen....Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:07:
Er is helaas weer onderhoud nu en ik kan weer niet spelen.
Prachtig spel, maar op deze manier is het niet te spelen.
PhD i.o.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oe oe oe, die weet ik. (Gisteren hier namelijk ook gevraagd)Schimanski81 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:30:
[...]
Die daily races zijn ook niet te doen zonder elkaar te raken. 24 spelers op brand hatch korte versie. Of 24 spelers op een oval van 14 seconden.
Maar wordt je DR en SR nu wel of niet aangepast in online lobbies?
Edit: hoe plaats je een livery op je auto die je hebt gedownload van iemand anders? Staat wel opgeslagen bij mijn online liveries maar kan deze niet selecteren om op de auto te plaatsen. Wat doe ik verkeerd?
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52949781
Vincere Per Belli
Zat op GTplanet te zoeken, dacht dat ik het daar gezien had maar was dus gewoon in dit draadje. Helaas werkt dat niet bij mij. Hoewel ik me nu besef dat ik niet hetzelfde jaartal auto had....daar zal het wel aan liggen dan.peeth schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:19:
[...]
Oe oe oe, die weet ik. (Gisteren hier namelijk ook gevraagd)
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52949781
Verwijderd

De servers doen het weer.
Het is verstandig om vaak handmatig op opslaan op servers te kiezen.
Dan raak je niks kwijt.
Moeten we scores naar elkaar appen. Lijkt de jaren ‘90 wel (op appen na 😜)
Of ben ik de idioot en kijk ik niet goed?
Nu driving school 100%en alles gold, en circuit experience nu ook 100% en alles gold.
Nu nog 24 missions doen en het is hellemaal klaar.
Alleen vind wel dat je mey die circuit experience veelste rijkelijk beloond wordt. Meeste haalde ik in 1x en dan krijg je flink geld en na elke circuit compleet een auto.
Heb pas 3 auto's gekocht geloof ik, en de rest gekregen. Geen idee hoeveel ik er heb maar in begin had ik er al snel 40...
Tis absoluut geen moeilijke campaign.
Arcade modus is volledig offline qua leaderboards.Lekkerbek312 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:21:
Welke idioot heeft bedacht dat time trial scores alleen lokaal zijn? Ik wil toch vergelijken met vrienden en de top van de wereld?
Moeten we scores naar elkaar appen. Lijkt de jaren ‘90 wel (op appen na 😜)
Of ben ik de idioot en kijk ik niet goed?
Wil je echt tijden rijden tegen anderen, dan moet dit via de campaign, of via sport modus.
Dus je hebt geen losse leaderboards van klasses auto per circuit.
Nooit geweest ook btw.
[ Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 21-10-2017 11:34 ]
Nog een tip voor 36 van de driving school? Ik zit op 23.143 maar ik kom met geen mogelijk hoger lager uit. Rembalans al met -3 geprobeerd, TCS op 1 en ESP aan/uit maar ik kom na 3 uur ploeteren geen steek verder.v8power67 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:31:
Zo zit op 87% van de campaign.
Nu driving school 100%en alles gold, en circuit experience nu ook 100% en alles gold.
Nu nog 24 missions doen en het is hellemaal klaar.
Alleen vind wel dat je mey die circuit experience veelste rijkelijk beloond wordt. Meeste haalde ik in 1x en dan krijg je flink geld en na elke circuit compleet een auto.
Heb pas 3 auto's gekocht geloof ik, en de rest gekregen. Geen idee hoeveel ik er heb maar in begin had ik er al snel 40...
Tis absoluut geen moeilijke campaign.
[...]
Arcade modus is volledig offline qua leaderboards.
Wil je echt tijden rijden tegen anderen, dan moet dit via de campaign, of via sport modus.
Dus je hebt geen losse leaderboards van klasses auto per circuit.
Nooit geweest ook btw.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ha! Same here! Suzuka mini circuit is wel echt een toffe track, maar inhalen in de S’en is niet te doen, war dar betreft dus zeer realistisch, maar wel echt frustrerend want ik loop daar echt hard in met mijn 4C en kan uiteindelijk pas in de laatste bocht inhalen of in de eerste...Rivanov schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:46:
Ik doe de Mission Challenges tussen iedere Suzuka race in. Brands Hatch met de Civic en de Oval doe ik niet. Doe telkens een online race op Suzuka.. Mission Challenge in de tijd er tussen en weer een online race op Suzuka.
Nog tips?
Misschien tcs op 5 ? En dan alles uit behalve abs.patrickkoning schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
Nog een tip voor 36 van de driving school? Ik zit op 23.143 maar ik kom met geen mogelijk hoger lager uit. Rembalans al met -3 geprobeerd, TCS op 1 en ESP aan/uit maar ik kom na 3 uur ploeteren geen steek verder.
Geen idee haalde hem ook net met een 22.962, dus ja marges zijn zeer klein. Zal hem nog eens doen effe kijken of ik kan zien wat er qua tips.zijn.
Okee haal nu een 22.916.
Truc is in de eerst trage gedeelte de langzaam in snel uit methode. Tcs op 5 en dan zsm rechtzetten en trappen met hok. En dan die laatste bocht mag je flink wijd nemen maar zorg ook weer zsm recht en trappen.
Meer kan ik er niet van maken vrees ik..
Heb er even snel een youtube filmpje van gemaakt wordt nu geupload zal hem hier linken.
@patrickkoning
[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 21-10-2017 12:32 ]
Hoe heb jij je ABS staan? Ik rij met alles uit en ABS op weak en dat is prima te doen imov8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:43:
Zonder tcs. Alleen abs.
Wel jammer dat ik elke keer zelf de tc van 3 naar 0 moet zetten.
Qua screen info heb ik enkel race info (= lap tijd en positie in de race) aan staan, maar toch blijft die minimap bovenin beeld staan. Zo dus.
Hopelijk komt er een patch dat we individuele zaken aan of uit kunnen zetten. Ga ik nu bv een endurance race doen dan ben ik eigenlijk verplicht om álle HUD info aan te zetten omdat ik anders essentiele zaken mis. En zeker als je cockpit view rijdt is de helft van al die HUD info overbodig.
Wat dat betreft was de HUD info in pCars redelijk perfect: laptijden en rechtsonderin je fuel en tire info.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Abs stond op default, maar heb met deze gr4 m4 ook op dragon tail gereden zonder abs, is wennen maar zeer goed te doen.dvdkiwi schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:30:
[...]
Hoe heb jij je ABS staan? Ik rij met alles uit en ABS op weak en dat is prima te doen imo
Wel jammer dat ik elke keer zelf de tc van 3 naar 0 moet zetten.
Qua screen info heb ik enkel race info (= lap tijd en positie in de race) aan staan, maar toch blijft die minimap bovenin beeld staan. Zo dus.
Hopelijk komt er een patch dat we individuele zaken aan of uit kunnen zetten. Ga ik nu bv een endurance race doen dan ben ik eigenlijk verplicht om álle HUD info aan te zetten omdat ik anders essentiele zaken mis. En zeker als je cockpit view rijdt is de helft van al die HUD info overbodig.
Wat dat betreft was de HUD info in pCars redelijk perfect: laptijden en rechtsonderin je fuel en tire info.
Op weak en default vind ik weinig verschil.
Maar remmen zijn al 10x beter dan gt5/6 want daar was zonder abs niet mogelijk met controller bijna.
Bovendien vind ik ook op SR S rating mensen nog echt lomp gemeen rijden, maar goed dat zal met tijd wel beter worden.
Ik ben wel erg benieuwd hoe begin november die kampioenschappen gaan worden maar ik denk niet dat ik op deze manier veel Daily Races ga doen.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Dit dus! Groot minpunt van GT... blijkbaar kan het met die drivingschool en andere challenges wel...Lekkerbek312 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:21:
Welke idioot heeft bedacht dat time trial scores alleen lokaal zijn? Ik wil toch vergelijken met vrienden en de top van de wereld?
Omdat iedereen dat heeft.ictnoob schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:03:
Waarom heb ik steeds dezelfde 3 dagelijkse races? Blij dat de laptijden nu wel geregistreerd worden.
Races worden iedere dinsdag veranderd.
PhD i.o.
Ik ben inmiddels SR D omdat een stel idioten me constant beuken terwijl ik netjes op de race line zit.
Begin me er echt zwaar aan te storen en merk dat dit mijn plezier zwaar beïnvloed...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Manman, wat zijn we teleurgesteld
Toen het spel begon, dachte hij direct om aan gran turismo mode te beginnen.
Ik vertelde dat die spel niet eens heeft, ze hebben dat weggedaan. Hij was zo hard verschoten en teleurgesteld omdat hij graag goedkope of oude, gebruikte auto's kochte, kon tweaken, upgraden enzovoort met daarbij nodige rijbewijs halen.
Dus starten we acrade, dan verschoten we dat we tracks moesten unlocken met level
vervolgens namen we gewone circuit dat beschikbaar was en begon met autokeuzes.
Omg zo weinig autos
Na 2 uurke hebben we al uitgezien in dat spel
Auto tunen gedeelte,
Enige wat we kunnen upgraden is engine (chiptuning) en gewicht, en dat niet eens met geld te kopen is
Positief puntje is wel dat graphics goed uitzien
Ma wat heb je eraan als je niet met uw favoriete auto kunt rijden, niet op je favoriete circuit kunt rijden.
Het heeft niet eens Spa-Francorchamps circuit
Ze mogen dringend veel meer auto's en circuit bijbrengen zonder geld voor vragen vind ik
[ Voor 5% gewijzigd door royalt123 op 21-10-2017 16:06 ]
Verwijderd
https://store.playstation...02168_00-GTSSCAPESSTART01
Zo de Nürburgring maar eens opstarten in de circuit mode (zit nog niet op level 20
Tip: zet de Camera Option op Variable ipv Standard. Geeft met name op de Nordschleife spectaculaire beelden!
Gelukt zoals je kunt zienv8power67 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:15:
[...]
Misschien tcs op 5 ? En dan alles uit behalve abs.
Geen idee haalde hem ook net met een 22.962, dus ja marges zijn zeer klein. Zal hem nog eens doen effe kijken of ik kan zien wat er qua tips.zijn.
Okee haal nu een 22.916.
Truc is in de eerst trage gedeelte de langzaam in snel uit methode. Tcs op 5 en dan zsm rechtzetten en trappen met hok. En dan die laatste bocht mag je flink wijd nemen maar zorg ook weer zsm recht en trappen.
Meer kan ik er niet van maken vrees ik..
Heb er even snel een youtube filmpje van gemaakt wordt nu geupload zal hem hier linken.
@patrickkoning
[video]
Ja, kan gewoon.Wii4all schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:59:
Kan ik nou gewoon samen met een maat een privé lobby / race starten?
Verwijderd
Moet je eens sturen met een t300/500rsRobbieB schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:34:
Zo zeg, vandaag even de deur uit geweest om m’n 2e hands Thrusmaster T80 die ik voor 3 tientjes had gekocht te upgraden naar een T150... Jezus, wat een wereld van verschil. Heb echt het idee dat ik weer opnieuw moet leren rijden.. dus alle drive schools nu opnieuw aan het doen en als je het eenmaal een beetje gewend bent echt een totaal andere ervaring.
Zo de Nürburgring maar eens opstarten in de circuit mode (zit nog niet op level 20)
Waarom geen mogelijkheid voor een stuurtje?jaydenjarno schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:52:
Aarrrggghhhg. Ik twijfel toch te erg denk. Geen.mogelijkheid voor een stuurtje. Controller is goed te doen hoor ik en het trekt toch wel. Maar voor hoelang? Lastig lastig
Kan gewoon online racen al heel de dag en avond.Unbreukable schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:51:
Is er weer server onderhoud? Tijden van de driving school komen niet op het leaderbord...
Krijg m'n DR echter maar niet van D af. Maak iedere race wel wat plaatsen goed tov m'n start positie maar het klimt maar niet. M'n SR blijft stabiel op A.
[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 21-10-2017 20:47 ]
Ik heb daar geen tafel voor. Zou dan een tafel met stoelen etc aan moeten schaffen voor een racegame. Ben meer van op de bank met een controllerRobbieB schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:57:
[...]
Waarom geen mogelijkheid voor een stuurtje?
op suzuka short niet veel inhaal mogelijkheden, toch proberen ze het overal, ookal moeten ze je aan de kant zetten.
Hopelijk krijgen ze ook snel door dat elke auto een beetje anders gedraagt :-)
Hee, wij zaten net in een race op Suzuka samenrgarretsen schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:55:
Net drie races achter elkaar vanachter eraf gebeukt door mensen die de bocht niet eens zouden halen... gaat mijn rating omlaag......... mogen ze wel wat aan doen, als je nu 10km op de racelijn rijd ok, maar belachelijk dat als je vanachter gebeukt een penalty krijgt..
op suzuka short niet veel inhaal mogelijkheden, toch proberen ze het overal, ookal moeten ze je aan de kant zetten.
Hopelijk krijgen ze ook snel door dat elke auto een beetje anders gedraagt :-)
Toch handig om je wat te verdiepen in een game voordat tot een koop overgaat.royalt123 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:04:
Ik en kameraad hebben gisteren eerste ervaring kunnen proeven op zijn ps4.
Manman, wat zijn we teleurgesteld![]()
Toen het spel begon, dachte hij direct om aan gran turismo mode te beginnen.
Ik vertelde dat die spel niet eens heeft, ze hebben dat weggedaan. Hij was zo hard verschoten en teleurgesteld omdat hij graag goedkope of oude, gebruikte auto's kochte, kon tweaken, upgraden enzovoort met daarbij nodige rijbewijs halen.
Dus starten we acrade, dan verschoten we dat we tracks moesten unlocken met level,
vervolgens namen we gewone circuit dat beschikbaar was en begon met autokeuzes.
Omg zo weinig autos, elk merk hooguit 1 model (wij houden van gewone en sportauto's, niet GT variant)
Na 2 uurke hebben we al uitgezien in dat spel
Auto tunen gedeelte,
Enige wat we kunnen upgraden is engine (chiptuning) en gewicht, en dat niet eens met geld te kopen is
Positief puntje is wel dat graphics goed uitzienen gameplay, rijervaring was ook vrij goed.
Ma wat heb je eraan als je niet met uw favoriete auto kunt rijden, niet op je favoriete circuit kunt rijden.
Het heeft niet eens Spa-Francorchamps circuit.
Ze mogen dringend veel meer auto's en circuit bijbrengen zonder geld voor vragen vind ik
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Verwijderd
Wheel stand.pro heb je geen tafel bij nodig gewoon vanaf de bank gebruiken. Ik heb die besteld als aanvulling op de playseatjaydenjarno schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:50:
[...]
Ik heb daar geen tafel voor. Zou dan een tafel met stoelen etc aan moeten schaffen voor een racegame. Ben meer van op de bank met een controller
Als k ff snel wil rijden
Daily ook nog even gedaan maar dat was me een beetje te druk
Burp
Ik kom ook niet van D af. Sterker nog, dat balkje heeft bij mij gewoon nog niet bewogen. Ik denk dat het bugged is.Rivanov schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:46:
[...]
Kan gewoon online racen al heel de dag en avond.
Krijg m'n DR echter maar niet van D af. Maak iedere race wel wat plaatsen goed tov m'n start positie maar het klimt maar niet. M'n SR blijft stabiel op A.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Of Twitter / Facebook.RobbieB schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:03:
Btw, is de enige manier om foto’s van je PS4 af te halen via USB stick?
Maar USB is de beste manier.
Via Facebook enz is het .jpg.
Verschil is best groot.
Ik ben van D naar C gegaan na een serie van 3e, 4e, 2e.Voxalizer schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:31:
[...]
Ik kom ook niet van D af. Sterker nog, dat balkje heeft bij mij gewoon nog niet bewogen. Ik denk dat het bugged is.
Maar het nadeel is dat ik in C echt te ver achteraan moet starten (15e of lager) en hoewel ik wel wat plaatsjes win, komt vooral m’n SR in het gedrang... er zitten echt mensen die gewoon bewust zitten te kutten. Hopelijk is dat over een paar weken minder...
Overigens zou het denk ik goed zijn om de deelnemersaantallen te verkleinen naar 16 ofzo. De afstand vanaf nr 20 en 1 is echt het hele rechte stuk...
[ Voor 11% gewijzigd door RobbieB op 21-10-2017 22:54 ]
Heb nog 7 driving missions te halen en dan is de hele campaign af.
Vermaak me kostelijk met custom races opstarten met pit strategieën erin etc.
Alleen zou ik het heel erg waarderen ala PD een menutje erbij maakt voor pit strategie.
Via zelfde onscreen menu tijdens racen waar je je radar en tcs ziet, qls daar nu een optie was dat je hoeveelheid liters brandstof en keuze banden kon instellen. Dat zou zo baas zijn !!
Dat zit ook niet in GT Sport.Odinrage schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:42:
Is er iemand al een regenrace tegengekomen? Je kan wel voor wet en Intermediate kiezen maar je kunt geen race in de regen starten.
In de Mission Challenge zit één race met lichte regen. En verder heb je een missie met een nat wegdek. Maar regen kent het spel (vooralsnog) niet.
Ik heb dat opgelost met een wheelstand projaydenjarno schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:50:
[...]
Ik heb daar geen tafel voor. Zou dan een tafel met stoelen etc aan moeten schaffen voor een racegame. Ben meer van op de bank met een controller
3 plekken gestegen en iedere sector groene SR.
Dus ik ga naar mijn library en dan via de share optie daarvan screenshots te maken, maar dan staat de tekst r1 next/previous etc.in beeld wat ik niet weg krijg.
Iemand tips?
Enkel;
- 650S Gr4
- Megane Gr4
- Viper Gr4
- BMW M4 Gr4
En de kwalificatie tijden zijn gereset.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2017 11:46 ]
Suzuka was met de Civic's, toch?Rivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:43:
De auto's zijn veranderd voor de Suzuka race.
@Homeland o ja, da's waar ook...
[ Voor 27% gewijzigd door ralph075 op 22-10-2017 12:05 ]
Brands Hatch was, en is nog steeds met de Civic. Zit nu overigens ook in een race met maar 11 mensen.
Edit, Brands Hatch is nu standaard max 12 auto's volgens de race settings.
[ Voor 13% gewijzigd door Homeland op 22-10-2017 12:04 ]
Begint het toch nut te krijgen om auto's te kopen.
PD is flink aan het verbeteren.. Beetje bij beetje!
Snel de Cayman kopen nu.
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2017 12:16 ]
Lol, net nu ik al mijn 2 miljoen credits heb uitgegeven aan alle N-klasse auto'sRivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:15:
Jep ze hebben het veranderd. Enkel garage cars nu op Suzuka.
Ik dacht eerst waar heeft 'ie het over, maar zit ook vast op zilver nuRivanov schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:07:
Heb geen tips voor je want heb hetzelfde probleem met m'n Cayman.
Zin om in GT Sport weer eens zoiets te doen? We hebben de Nordschleife (nou ja, ik nog niet) en we hebben een Impreza, ik ben er wel voor in.
Zodra ik de Nordschleife unlockt heb neem ik de Impreza mee voor een paar rondjes
De DR is echt bugged. Komt geen beweging in...blijft maar op D terwijl ik wel zojuist SR rating S hebt behaald!
Die SR rating is steeds blauw na een race (geen idee of dat goed is) maar is nog steeds hetzelfde.
Edit: DR is nu wel omhoog gegaan (Of omlaag, net hoe je er naar kijkt).
[ Voor 20% gewijzigd door Unbreukable op 22-10-2017 13:20 ]
Om 19:30 zullen we starten en we rijden ongeveer een uurtje.
De rest van de week zullen we nog wat proefraces houden zodat we over een tweetal weken kunnen starten met de league.
Meedoen? Voeg me toe op PSN (RobinNova) en ben vanavond online.
Voor de andere datums kijk op onze website
PSN RobinNova
Kunnen ook een lobby doen met free run en dan gewoon uurtje lang of langer alleen maar time attacken. Dan zijn de regels wat meer te reguleren, en kan echt standaard bak met standaard banden etc afgedwongen worden.dvdkiwi schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:51:
@Voxalizer weet je nog dat we met GT5 met een aantal lui in het GT5 topic een (offline) time trial deden op de Nordschleife in de WRX STi '10 met stock setting en stock bandjes? Uiteindelijk reden we binnen de halve seconde van elkaar dacht ik
Zin om in GT Sport weer eens zoiets te doen? We hebben de Nordschleife (nou ja, ik nog niet) en we hebben een Impreza, ik ben er wel voor in.
Zodra ik de Nordschleife unlockt heb neem ik de Impreza mee voor een paar rondjes
Dat we een bepaalde tijd bespreken dat een lobby open is, dat mensen erin kunnen komen voor een tijd en dan aan het einde wie snelste is etc.
Op die manier is het wel eerlijker geregeld ivm reguleren van de restricties.
Maar just a idea
Als je naar My Home gaat zie je bovenin een balkje onder je DR rating staan. Bij mij beweegt dat balkje nauwelijks. Blijft maar rond de 25% staan.Unbreukable schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:05:
Bij mij staat die DR ook stil. Nog steeds op E
Die SR rating is steeds blauw na een race (geen idee of dat goed is) maar is nog steeds hetzelfde.
Edit: DR is nu wel omhoog gegaan (Of omlaag, net hoe je er naar kijkt).
Bij mij werkt de DR en SR wel gewoon, inmiddels op B. Daar waren wel een aantal overwinningen voor nodig dus wellicht dat het langzaam gaat.Rivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:57:
Goed idee @dvdkiwi!
De DR is echt bugged. Komt geen beweging in...blijft maar op D terwijl ik wel zojuist SR rating S hebt behaald!
Ben je paar keer tegengekomen tijdens een race.
En wat zijn de gevolgen van een contract tekenen bij een merk?
Wanneer je een contract tekent bij een merk, dan leen je hun auto's voor de Manufacturer Cup. Je bent dus hun 'fabrieks-rijder'.Unbreukable schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:46:
Kan je mee doen aan zowel die FIA GT Nations Cup, Manufacturer Series en PD Championship? Of sluit deelname aan het 1 het ander uit?
En wat zijn de gevolgen van een contract tekenen bij een merk?
Ben ik ook wel voor inv8power67 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:21:
[...]
Kunnen ook een lobby doen met free run en dan gewoon uurtje lang of langer alleen maar time attacken.
Maar just a idealijkt me wel leuk.
Verwacht dan geen toptijd want aan dat ene goede rondje in GT5 zijn meer dan 100 ronden Nordschleife aan vooraf gegaan
Gewoon even de Circuit Experience induiken. Dan ben je zo Level 20. Nog wat achievement bonusjes erbij en dan is het gefixt. Zo heb ik het afgelopen week ook behaald.dvdkiwi schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:51:
@Voxalizer weet je nog dat we met GT5 met een aantal lui in het GT5 topic een (offline) time trial deden op de Nordschleife in de WRX STi '10 met stock setting en stock bandjes? Uiteindelijk reden we binnen de halve seconde van elkaar dacht ik
Eerst maar eens verder met de mission challenges, daar heb ik pas 2 rijtjes af.
De circuit experience lijkt me het leukst dus die wil ik tot het laatst bewaren.
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2017 14:22 ]
Zeker, daar had ik wel op gehoopt, ook omdat ze een officieel FIA kampioenschap willen. Je merkt dat het ook proberen is en ze luisteren in ieder geval naar de conmunity. Nu hopen op wat meer daily races en/of korte tijdspanne van de races...Rivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:27:
Ben wel blij om te zien dat ze dus on the fly zaken aanpakken!
Edit: ze hebben ook de aantallen per race verkleind. Heel relaxt. En het is toch ook wel prettig om te zien dat als je er kei hard en bewust door iemand afgebeukt wordt dat die dan gedegradeerd wordt..
[ Voor 19% gewijzigd door RobbieB op 22-10-2017 14:38 ]
Jazeker, heb je ook een keer gezien vandaagRivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:30:
Ben jij DirkvT op PSN?
Ben je paar keer tegengekomen tijdens een race.
Dat mis ik ook wel een beetje. Of een auto net wat aanpassen zodat deze in een hogere klasse gebruikt kan worden. Denk ook dat door de kleinere hoeveelheid auto’s het verzamelen bewust een ondergeschikte rol heeft gekregen.ChrisdeW schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:39:
Ik vind het zo jammer dat het echt zo leunt op internet. Bedoel ik speel al GT vanaf de PSX en het mooiste wat ik er aan vond is dat je met je mx5 je begon en je dan op de marketplace een mooie auto kon kopen. veel cupjes rijden en dan de boel opvoeren. Nu koop je gewoon de duurste GT versie of je wint ineens 1 van de snelste auto's kortom het verzamelen en tunen is niet meer zoals vroeger. Hebben jullie dat niet?
Voorheen kon je toch ook dubbele wagens aan je vrienden als gift overdragen?
N300 op Kyoto
Gr 4 op Dragon Trail
Gr 3 op Lago Maggiore
Ben je dan niet beter af met een inklapbare Playseat Challenge?Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:07:
[...]
Wheel stand.pro heb je geen tafel bij nodig gewoon vanaf de bank gebruiken. Ik heb die besteld als aanvulling op de playseat
Als k ff snel wil rijden
Ik heb de Fanatec wheel stand en ff snel zou ik hem niet noemen zelf 😂
Verwijderd
Die heb ik. Maar ik game in de woonkamer. Dus die staat in de berging en moet dus elke keer in en uit elkaar .ding neemt gewoon veel ruimte in.miekol schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:27:
[...]
Ben je dan niet beter af met een inklapbare Playseat Challenge?
Ik heb de Fanatec wheel stand en ff snel zou ik hem niet noemen zelf 😂
2:00.800 m'n snelste tijd dusver. Kan nog wel wat scherper.
Herkenbaar... Ik ook van een Duitser, recht voor de finish. Gelijk van de baan af gevlogen 😪RobbieB schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:56:
Fffffffffff*** gewoon tot 2x toe een brake-test gehad van een Duitser (dezelfde) en nu gedegradeerd naar SR D... aargh....!
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing