Ja. Ik ook. Heb het voor nu opgegeven. Nog niet online 1 race mogen afronden.Robbie521 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:05:
Hebben meer mensen last van een netwerk fout als ze de lobby in gaan.
Is op een ps4.
Netwerk fout. Ne-2100028d
Verwijderd
Diegene die een ps4pro hebben, heb je gekozen voor framerate of graphics? Ik namelijk voor framerate, is de game veel mooier op graphics?
Rallycross voelt erg goed in deze GT.
Lekkere soudtrack trouwens.
Ze hebben die soundtrack zo in de mix gezet dat hij heel relaxed aanwezig is.
Lekkere soudtrack trouwens.
Ze hebben die soundtrack zo in de mix gezet dat hij heel relaxed aanwezig is.
[ Voor 38% gewijzigd door jori040 op 09-10-2017 20:21 ]
Je kan een room aanmaken en daar met vrienden in rijden (als het al werkt).Odinrage schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:10:
Kan je in de demo ook al tegen vrienden racen? Kan nergens de optie vinden om vrienden uit te nodigen.
Iemand al de driving school en de mission challenge gedaan? Ik ben benieuwd welke auto jullie gekregen hebben. Zelf kreeg ik bij de driving school een (3 x goud, de rest zilver) een Toyota 86 GRMN ' 16 en bij de mission challenge (alles goud) een McLaren 650S Gr. 4.
Er staan namelijk 2 auto's onder doeken maar ik weet niet zeker of deze allebij "vrijgespeeld" kunnen worden of dat het puur voor de sier is.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Die optie heb je enkel met een PS4 Pro in combinatie met een 1080p scherm. Ik heb een 4K TV en dan heb je die optie niet.Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:11:
Diegene die een ps4pro hebben, heb je gekozen voor framerate of graphics? Ik namelijk voor framerate, is de game veel mooier op graphics?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo... De laatste Gran Turismo welke ik gespeeld heb is nog op de PS2 geweest, dus.... het is even geleden, maar wat heb ik vanmiddag en vanavond een lol. De pre-order heb ik 3 of 4 maanden geleden al geplaatst en ik heb nog geen spijt. Wat ziet de game er lekker uit en wat rijdt hij lekker (afhankelijk van de auto en het circuit natuurlijk.) Ik vrees dat mijn DriveClub uurtjes er op zitten.
Alleen... WTF is er met de muziek gebeurd? Waar zijn The Cardigans, Foo Fighters, Garbage, Feeder, Moby, etc... naar toe? Hopelijk komt er een mogelijkheid je eigen muziek te importeren of een deftige soundpack als DLC, want wat er nu als muziek in zit is echt droevig...
Alleen... WTF is er met de muziek gebeurd? Waar zijn The Cardigans, Foo Fighters, Garbage, Feeder, Moby, etc... naar toe? Hopelijk komt er een mogelijkheid je eigen muziek te importeren of een deftige soundpack als DLC, want wat er nu als muziek in zit is echt droevig...
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Zet in het PS4 instellingen menu je TV output op 1080p, hierna kan je via GTSport wel kiezen voor die optie.Rivanov schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:31:
[...]
Die optie heb je enkel met een PS4 Pro in combinatie met een 1080p scherm. Ik heb een 4K TV en dan heb je die optie niet.
PSN-id: Chrasher
Je kunt toch ook met een gratis Spotify account je eigen playlist maken en streamen door het spel. Ik heb me vandaag kostelijk geamuseerd ook, uurtje of 4 gespeeld.TFHfony schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:38:Alleen... WTF is er met de muziek gebeurd? Waar zijn The Cardigans, Foo Fighters, Garbage, Feeder, Moby, etc... naar toe? Hopelijk komt er een mogelijkheid je eigen muziek te importeren of een deftige soundpack als DLC, want wat er nu als muziek in zit is echt droevig...
Heb ook Project Cars 2 maar die heb ik vandaag niet gespeeld. Wellicht deze toch ook maar bestellen.
[ Voor 0% gewijzigd door Bonzai op 09-10-2017 21:02 . Reden: Typo ]
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Aha, die optie had ik nog niet gevonden. Eens naar kijken, want dat vind ik wel de moeite waard....Bonzai schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:02:
[...]
Je kunt toch ook met een gratis Spotify account je eigen playlist maken en streamen door het spel. Ik heb me vandaag kostelijk geamuseerd ook, uurtje of 4 gespeeld.
Heb ook Project Cars 2 maar die heb ik vandaag niet gespeeld. Wellicht deze toch ook maar bestellen.
Thanks!
Hmmm, ik kan dit niet vinden...
Of doel je op los muziek streamen via iets anders?
[ Voor 8% gewijzigd door TFHfony op 09-10-2017 21:14 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Wat?! Servers down? Lekker, tijdens een datumgebonden demo

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat weet ik. Maar waarom zou ik in hemelsnaam m'n 4K TV op 1080p zetten. De game ziet er fabelachtig mooi uit in 4K HDR.Chrasher schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:02:
[...]
Zet in het PS4 instellingen menu je TV output op 1080p, hierna kan je via GTSport wel kiezen voor die optie.
De interiorview is echt spectaculair met de lighting.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
2x een online race willen doen, 2x server problemen en nu zijn de servers offline. Sowieso jammer dat je dan niet eens offline wat kan doen.
Nou gord te zien dat er geloof.ik 1 frame dropt op de pro in quality mode. En op og ps4 ook amper dropt.
En dat dus fps modus 60fps in replays heeft ipv 30 van og ps4 en ps4 pro quality.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nope. Online werkt niet. Ben de Mission Challenges maar aan het doen. stage 1 al afgerond. Nu met Stage 6 bezig. De tweede race is een 6 lap sprint race op Interlagos met GT4 wagens. Erg gaaf! Inclusief pitstop.
Hij crashed constant hier, niet echt te doen zo. 
Als ik naar de opties ga is het ook gelijk een crash
Als ik naar de opties ga is het ook gelijk een crash

[ Voor 35% gewijzigd door ScrooLoose op 09-10-2017 22:27 ]
Smiling as the shit comes down...
Geluid is ook echt heel goed hoor, naar mijn mening!
Je merkt wel dat vanaf een uur of zes vanavond de servers het echt lastig hebben. Veel disconnects, geen Sport Mode race meer kunnen doen vanavond. Verder saves die falen...
Vooral dat laatste is wel een dingetje waarvan ik hoop dat het in de full version anders is, dat je wel gewoon kan saven als je offline bent. Nu reed ik die 6 rondjes fuel challenge missie op Interlagos, 1e geworden maar progress kwijt doordat de server down was toen de game wilde saven. Ach ja, dan later nog maar eens opnieuw doen.
Misschien is het een manier om te voorkomen dat mensen nadat de demo beta periode is afgelopen toch nog kunnen spelen, wie weet. Het lijkt me in 2017 toch echt wel mogelijk om een soort cloudsync'd save systeem te kunnen gebruiken waarbij er ook offline progress opgeslagen kan worden.
Vooral dat laatste is wel een dingetje waarvan ik hoop dat het in de full version anders is, dat je wel gewoon kan saven als je offline bent. Nu reed ik die 6 rondjes fuel challenge missie op Interlagos, 1e geworden maar progress kwijt doordat de server down was toen de game wilde saven. Ach ja, dan later nog maar eens opnieuw doen.
Misschien is het een manier om te voorkomen dat mensen nadat de demo beta periode is afgelopen toch nog kunnen spelen, wie weet. Het lijkt me in 2017 toch echt wel mogelijk om een soort cloudsync'd save systeem te kunnen gebruiken waarbij er ook offline progress opgeslagen kan worden.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Best tevreden over de nieuwe gt. Menus zitten weer heerlijk in elkaar. Duidelijk. Lekker relaxed duintje erbij.
Rijdt toch best wel lekker weer. Zoals ik van gt gewend ben. Wellicht ietsje statisch. Snelheidsbeleving mis ik wel weer. Dat is niet veranderd ten opzichte van voorgaande delen.
Grafisch indrukwekkend af en toe. Minder kil dan gt5 en gt6.
Speel op een base ps4 in hdr. Framerate lijkt me stabiel.
Op de pspro zal het wellicht nog wat mooier en stabieler zijn. Maar toch mooi wat ze uit de verouderde harware weten te halen.
Rijdt toch best wel lekker weer. Zoals ik van gt gewend ben. Wellicht ietsje statisch. Snelheidsbeleving mis ik wel weer. Dat is niet veranderd ten opzichte van voorgaande delen.
Grafisch indrukwekkend af en toe. Minder kil dan gt5 en gt6.
Speel op een base ps4 in hdr. Framerate lijkt me stabiel.
Op de pspro zal het wellicht nog wat mooier en stabieler zijn. Maar toch mooi wat ze uit de verouderde harware weten te halen.
Wel balen dat ik op geen enkele manier in het optiemenu kan komen (net als vele anderen).
Dat ging gisteren nog prima..

Wel lichtelijk bizar dat zo'n bug er nu ineens in zit. In de beta kon ik de muziek gewoon uit zetten, maar nu dus die crash.
En racen met muziek.. no thanks.
En racen met muziek.. no thanks.
standaard ps4
1080P tv.
Mooie GFX.
Mooie belichting. Ochtend race gaf echt een sfeervol plaatje, helaas niet dynamisch.
Goede tracks. Race circuits tonen toch vaak wat saai, maar hier zijn ze leuk aangekleed met veel hoogteverschil etc.
Weinig Feedback via de DS4 controller. ik reed echt op visuele informatie en voelde weinig van grip etc.
Snelheidsgevoel vond ik matig.
Crashen in andere auto's voelt zwak.
na 8 minuten wachten op een onlinerace bleef hij hangen.
De hele contentlijst is natuurlijk al vrij gegeven. Met dat in het achterhoofd krijg ik een beetje het idee dat ze die mooie plaatjes (Scapes) er in hebben gedaan om een beetje te verdoezelen dat er gewoon erg weinig content inzit.
Replays zijn wel de moeite waard, en de hele GFX tonen wel kwaliteit en potentie. Ik vermoed alleen dat het totaal plaatje wat karig is.
1080P tv.
Mooie GFX.
Mooie belichting. Ochtend race gaf echt een sfeervol plaatje, helaas niet dynamisch.
Goede tracks. Race circuits tonen toch vaak wat saai, maar hier zijn ze leuk aangekleed met veel hoogteverschil etc.
Weinig Feedback via de DS4 controller. ik reed echt op visuele informatie en voelde weinig van grip etc.
Snelheidsgevoel vond ik matig.
Crashen in andere auto's voelt zwak.
na 8 minuten wachten op een onlinerace bleef hij hangen.
De hele contentlijst is natuurlijk al vrij gegeven. Met dat in het achterhoofd krijg ik een beetje het idee dat ze die mooie plaatjes (Scapes) er in hebben gedaan om een beetje te verdoezelen dat er gewoon erg weinig content inzit.
Replays zijn wel de moeite waard, en de hele GFX tonen wel kwaliteit en potentie. Ik vermoed alleen dat het totaal plaatje wat karig is.
Net een poging gewaagd. Moet ik hier warm of koud van worden? Wat een vreselijke game is dit zeg. Als je uberhaupt al aan racen toekomt lijkt het alsof je in een opblaasbadje over de baan drijft, ai is ruk, schademodel ontbreekt. Om nog maar te zwijgen over dat allervreselijkste menu waarin ik niet eens mijn controls aan kan passen.
Man, dat je dit online durft te gooien.
Man, dat je dit online durft te gooien.
It's dogged that does it
Ik mag toch hopen dat er nog wat gerepareerd gaat worden aan dit wanproduct.
Muziek, smaken verschillen maar wat een vreselijke bagger.
Grafisch wel ok, mijn mond valt er iig niet van open.
Physics zijn goed.
Erg weinig content. Maar hee, gelukkig zijn er van veel merken wel allerlei totaal oninteressante filmpjes te bekijken en virtuele musea te bezoeken. Wie verzint dit? Had dan gewoon een toffe GT mode erin gedaan, met de mogelijkheid om je Volkswagen Scirocco uit de jaren 90 te tunen tot een racemonster.
Nee, dit gaat ‘m niet worden.
Muziek, smaken verschillen maar wat een vreselijke bagger.
Grafisch wel ok, mijn mond valt er iig niet van open.
Physics zijn goed.
Erg weinig content. Maar hee, gelukkig zijn er van veel merken wel allerlei totaal oninteressante filmpjes te bekijken en virtuele musea te bezoeken. Wie verzint dit? Had dan gewoon een toffe GT mode erin gedaan, met de mogelijkheid om je Volkswagen Scirocco uit de jaren 90 te tunen tot een racemonster.
Nee, dit gaat ‘m niet worden.
Hele stomme vraag misschien. Maar ben ik de enige die in de driving line de "brake indicator" mist? Ik bedoel dat zat in GT5&6 wel gewoon? En in de afgelopen 6 delen van Forza. Ik vind het opzich een prima game en rij graag met alle assists uit. Ik heb alleen moeite met het stukje "snelheidsgevoel" en daarom speelde ik altijd met een driving line met brake zones. Kon nu alleen maar die pionnetjes aanzetten of een soort van flashy waarschuwing in het beeld, waar ik voor mijn gevoel niet ver mee kom.
TL…DR:
Hoe zorg ik dat er braking zones in de driving line zitten? Als dat er niet inzit cancel ik helaas m'n pre-order, misschien lekker banaal maar dan vind ik er weinig plezier in. (Voor mij! That is)
TL…DR:
Hoe zorg ik dat er braking zones in de driving line zitten? Als dat er niet inzit cancel ik helaas m'n pre-order, misschien lekker banaal maar dan vind ik er weinig plezier in. (Voor mij! That is)
40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)
Naast je gear indicator komt toch in het rood welk "gear" je door de bocht moet. Als daar een "2" staat en je zit in 5, denk ik dat het best is dat je remt -.-hdv111 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 01:54:
TL…DR:
Fijn dat je er zo serieus op in gaat. Ik haal ook nergens aan dat ik geen idee heb wanneer ik zou moeten remmen, ik vraag alleen of de weergave daarvan ook mogelijk is op de manier die ik persoonlijk het fijnst vind. Iets wat geen gekke vraag is aangezien het in zo'n beetje elke moderne racegame terug te vinden is.Scifo83 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 02:12:
[...]
Naast je gear indicator komt toch in het rood welk "gear" je door de bocht moet. Als daar een "2" staat en je zit in 5, denk ik dat het best is dat je remt -.-
[Sarcasm]
Nu weet ik eindelijk wat die vage nummertjes betekenen -,-[sarcasm off]
40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)
Gevoel van snelheid is ook erg goed. Deed de Mission Challenge met de McLaren Vision GT en dat vloog echt over m'n scherm!
Voor diegene die de Graphics 'meh' vinden. Jullie spelen op een base PS4 in 1080p?
Want ik denk niet dat je dezelfde mening hebt, zodra je deze game in 4K HDR hebt gespeeld / gezien.
Voor diegene die de Graphics 'meh' vinden. Jullie spelen op een base PS4 in 1080p?
Want ik denk niet dat je dezelfde mening hebt, zodra je deze game in 4K HDR hebt gespeeld / gezien.
Ieder z’n ding blijkbaar, maar ik vind de algehele presentatie van deze game echt subliem. Prachtige menu’s (al zijn ze wel van fan van 104 verschillende lettertypes) en heerlijke muziek.
Vergeet allemaal even niet dat het een beta is en geen demo. Je kan overal lezen dat ze af en toe de servers herstarten. Dus nu mag je gewoon niet echt zeiken vind ik. Mocht dit zich in de echte versie ook voordoen, na 2 beta tests, tja dan zou dat wel slecht zijn.
Vergeet allemaal even niet dat het een beta is en geen demo. Je kan overal lezen dat ze af en toe de servers herstarten. Dus nu mag je gewoon niet echt zeiken vind ik. Mocht dit zich in de echte versie ook voordoen, na 2 beta tests, tja dan zou dat wel slecht zijn.
PSN: Sluuz
Denk dat veel mensen de analyse maken dat als het nu al zo is met de tweede beta, en de release date 7 dagen van ons verwijderd, dat het bij het echte spel niet veel beter zal zijn. Misschien ongefundeerd maar wel een logische gedachte.Sluuz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 06:40:
Ieder z’n ding blijkbaar, maar ik vind de algehele presentatie van deze game echt subliem. Prachtige menu’s (al zijn ze wel van fan van 104 verschillende lettertypes) en heerlijke muziek.
Ga mij zelf vanavond eens wagen aan de beta. Ben benieuwd
PhD i.o.
Laadtijden op de PS4 Pro zijn ook lekker snel!
Sorry als ik te enthousiast over kom in al m'n posts.. Maar deze game is een van de redenen waarom ik een PS4 Pro en LG OLED heb gekocht en het maakt het meer dan waard. Dit is hoe 4K HDR gaming bedoeld is!
Sorry als ik te enthousiast over kom in al m'n posts.. Maar deze game is een van de redenen waarom ik een PS4 Pro en LG OLED heb gekocht en het maakt het meer dan waard. Dit is hoe 4K HDR gaming bedoeld is!
Zelfs op 1080p op een standaard ps4 is het een prachtige game. Degene die hier lopen te verkondigen dat het bagger is lopen te trollen. Dit is zeker een van de mooiste racegames ever namelijk.Rivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:43:
Laadtijden op de PS4 Pro zijn ook lekker snel!
Ik vermaak me er in ieder geval ontzettend mee. Met controller vind ik het niet zo goed zoals bij de voorgaande delen (die waren beter met controller te spelen), maar met stuurtje is het geniaal.
Enige wat ik lees is dat mensen geen race kunnen rijden door herstartende servers. Dat lijkt me gewoon onderdeel van een beta waarin je continu die servers tweakt en het totaal niet boeit of mensen op dat moment aan het racen zijn (want beta). Niet iets dat in 7 dagen snel gefixt moet worden. Er is een omvangrijke online beta test gedaan, vrijwel wereldwijd, dus ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt met de release en dat het draait als een zonnetje.Maximus schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 06:54:
[...]
Denk dat veel mensen de analyse maken dat als het nu al zo is met de tweede beta, en de release date 7 dagen van ons verwijderd, dat het bij het echte spel niet veel beter zal zijn. Misschien ongefundeerd maar wel een logische gedachte.
Die options bug is wel vreemd, maar blijkbaar alleen op PS4 Pro. Ik heb nergens last van op m'n oude bakkie.
Heb even teruggelezen, maar niemand beweert dat de game er ‘bagger’ uitziet.vlahonda schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:53:
[...]
Zelfs op 1080p op een standaard ps4 is het een prachtige game. Degene die hier lopen te verkondigen dat het bagger is lopen te trollen. Dit is zeker een van de mooiste racegames ever namelijk.
Ik vermaak me er in ieder geval ontzettend mee. Met controller vind ik het niet zo goed zoals bij de voorgaande delen (die waren beter met controller te spelen), maar met stuurtje is het geniaal.
De mensen die hier zeggen dat het er goed uit ziet zitten waarschijnlijk 6 meter van hun tv af want als er met een stuurtje met je neus boven op je tv zit dan is gewoon niet mooi. De presentie in de menu's, logo's en de driving school zien er zo slecht uit dat het op 4k niet echt beter zal zijn. En dan nog de filmpjes die niet full screen zijn dus geen 1080p dus zullen op een 4k scherm helemaal postzegels zijn. Het grote probleem is dat er groot contrast zit in de verschillende onderdelen en dingen die er wel goed uit zien zijn eigenlijk bijzaak zoals de foto mode.
Positief het rijden zelf de force feedback als de AI niet van de baan probeert te rijden.
Positief het rijden zelf de force feedback als de AI niet van de baan probeert te rijden.
Dit was niet af en toe een server herstarten. Ik ben van half 7 tot 10 uur bezig geweest, en heb in totaal maar 2 online races kunnen starten, en bij beide niet meer dan 1 daadwerkelijke raceronde kunnen rijden.Sluuz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:04:
[...]
Enige wat ik lees is dat mensen geen race kunnen rijden door herstartende servers. Dat lijkt me gewoon onderdeel van een beta waarin je continu die servers tweakt en het totaal niet boeit of mensen op dat moment aan het racen zijn (want beta).
dat vind ik toch een aardige blamage.
Zit 3m van m'n 55" 4K af.homernt schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:11:
De mensen die hier zeggen dat het er goed uit ziet zitten waarschijnlijk 6 meter van hun tv af want als er met een stuurtje met je neus boven op je tv zit dan is gewoon niet mooi. De presentie in de menu's, logo's en de driving school zien er zo slecht uit dat het op 4k niet echt beter zal zijn. En dan nog de filmpjes die niet full screen zijn dus geen 1080p dus zullen op een 4k scherm helemaal postzegels zijn. Het grote probleem is dat er groot contrast zit in de verschillende onderdelen en dingen die er wel goed uit zien zijn eigenlijk bijzaak zoals de foto mode.
Dit is toch wel het topic met de meest idiote reacties. Hoe kan je nu oordelen over iets wat je niet hebt gezien (4k, HDR).homernt schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:11:
Inderdaad. Seeing is believing.
Ach, sommige dingen moet je gewoon niet al te serieus nemen.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Gister ook Gran Turismo uitgeprobeerd wat een heerlijke game ik speel alleen met een controller helaas omdat ik maar weinig plek heb voor een playseat en dat is wel de ultieme ervaring vind ik maar denk wel dat deze game er gaat komen
Ik vind dat het standpunt vanuit de cockpit er heel mooi uitziet. Buiten dat is het echt niet heel bijzonder, zeker niet beter dan wat de concurrentie laat zien.
Waar is het opspattend grind? Bij een rallystage ligt de track er na de race nog net zo gladgestreken bij als voor de start. De auto's? Smetteloos schoon en zonder ook maar één krasje op de lak! De tracks voelen 'zielloos' aan, het asfalt ligt erbij alsof het een dag ervoor gelegd is. En geen dynamic weather? Komop zeg, het is 2017.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben fan van GT sinds de ps1. Ik wil dat deze game goed wordt, zeker omdat ik niet zo veel heb met PC2 of Driveclub. Des te teleurstellender is het dat Polyphony na jaaaaaren van ontwikkelen nu met dit halfbakken product komt.
Waar is het opspattend grind? Bij een rallystage ligt de track er na de race nog net zo gladgestreken bij als voor de start. De auto's? Smetteloos schoon en zonder ook maar één krasje op de lak! De tracks voelen 'zielloos' aan, het asfalt ligt erbij alsof het een dag ervoor gelegd is. En geen dynamic weather? Komop zeg, het is 2017.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben fan van GT sinds de ps1. Ik wil dat deze game goed wordt, zeker omdat ik niet zo veel heb met PC2 of Driveclub. Des te teleurstellender is het dat Polyphony na jaaaaaren van ontwikkelen nu met dit halfbakken product komt.
Ik zit op ongeveer 2 meter van mn 40inch 1080 schermpje en het ziet er allemaal rete strak uit hoor op de pro.homernt schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:11:
En niet full screen filmpjes? Heb je je display zone van je ps wel op de max van je scherm staan?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als je mijn post even terugleest, zie je ook dat ik dat ook niet zeg.ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:07:
[...]
Heb even teruggelezen, maar niemand beweert dat de game er ‘bagger’ uitziet.
Zelfs op 1080p op een standaard ps4 is het een prachtige game. Degene die hier lopen te verkondigen dat het bagger is lopen te trollen. Dit is zeker een van de mooiste racegames ever namelijk.vlahonda schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:11:
[...]
Als je mijn post even terugleest, zie je ook dat ik dat ook niet zeg.
Hiermee impliceer jij toch dat er mensen zijn die hebben verkondigd dat de game bagger is, op het gebied van graphics? Of bedoel je wat anders?
Ik heb het even gespeeld gisteren en ben tot de conclusie gekomen dat Driveclub grafisch gezien mooier is dan Gran Turismo Sport. Wat wel een groot voordeel is van GT:S is dat het 60fps is t.o.v. 30fps in Driveclub. Tegen elkaar afgewogen vind ik dat GT:S toch wel de betere keus heeft gemaakt om zich op fps te richten i.p.v. de mooiste visuals. Bij een simulatorspel heb je een hoge fps wel nodig.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Mijn eerste Gran Turismo ever (PS4 is ook mijn eerste console), veel wel over gehoord en nu dus ook gespeeld, 1 woord WOW, prachtig uitziend spel en rijd heerlijk, zelfs voor een niveautje Arcade rijder als ik en met de controller, vind het wel een beetje een gok omdat het puur online rijden is(gewoon weg omdat ik niet bijster goed ben), maargoed dan maar flink *trainen* in de drive school.
Hier ga ik mij wel uiterst mee vermaken
Hier ga ik mij wel uiterst mee vermaken
Nee ik zeg niks over graphics. Bedoel de game over het algemeen.ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:14:
[...]
Zelfs op 1080p op een standaard ps4 is het een prachtige game. Degene die hier lopen te verkondigen dat het bagger is lopen te trollen. Dit is zeker een van de mooiste racegames ever namelijk.
Hiermee impliceer jij toch dat er mensen zijn die hebben verkondigd dat de game bagger is, op het gebied van graphics? Of bedoel je wat anders?
‘Prachtige game’ en ‘mooiste racegame ever’.vlahonda schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:23:
[...]
Nee ik zeg niks over graphics. Bedoel de game over het algemeen.
Kan aan mij liggen, maar dan ga ik ervan uit dat je het over het grafische gedeelte hebt.
Anyway, tis te hopen dat de connectie problemen en blauwe schermen over een week of wat zijn opgelost. Zal wel, toch?
Ik speel het spel in 1080p hdr. Grafisch is het soms mooi, maar soms ook gewoontjes.
Forza 7 spat wat meer vh scherm af vind ik.
Ik speel het met controller. Ik mis de feeling met de auto's af en toe.
Dit doen f1 2017 en vooral forza 7 een stuk beter naar mijn mening.
Ah joh, in Battlefield 4 hebben we 3 jaar lang met blue screens en connection errors gespeeld; ik ben er wel aan gewendChrisLNFF schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:30:
[...]
Anyway, tis te hopen dat de connectie problemen en blauwe schermen over een week of wat zijn opgelost. Zal wel, toch?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zou knap zijn.ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:30:
[...]
‘Prachtige game’ en ‘mooiste racegame ever’.
Kan aan mij liggen, maar dan ga ik ervan uit dat je het over het grafische gedeelte hebt.
It's dogged that does it
Speel je met assists? Ik had ze voor de lol eens uitgezet en toen reageerde de wagens echt veel beter. Alleen word het dan wel erg moeilijk haha. Moet nog even de juiste settings vinden.invincible30 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:35:
Ik speel het spel in 1080p hdr. Grafisch is het soms mooi, maar soms ook gewoontjes.
Ik vind overigens die blauwe markers voor het inzetten van de bocht, apex en exit echt heel fijn. Veel fijner dan zo’n lijn op de baan.
Menu is ietwat onoverzichtelijk maar dat went en mijn grootste gemis is in ‘cockpit view’ het kijken naar de apex. In Project Cars staart de coureur naar de apex en dat maakt het net even iets makkelijker de apex op de juiste manier te raken.
Eigenlijk is dit gewoon een classic GT en dat bevalt mij prima. Verwacht zo rond de Kerst klaar te zijn met de games die ik nog heb liggen en dan deze GT in huis halen.

Na 2 uurtjes racen (standaard PS4 / G29)
Geen gekloot met ingewikkelde settings, korte laadtijden en meteen rijden.
Online daily race 23 tegenstanders met een strakke framerate zonder screen tearing/pop-up/pop-in is toch wel netjes hoor. Grafisch is het allemaal dik in orde.
De handling voelt natuurlijker en minder simpel dan GT6 (alle hulpmiddelen uit) maar het is niet van het niveau Assetto Corsa of Project Cars 2 (had ik ook niet verwacht).
Wat er qua auto's in zit is top (Ferrari, Porsche..) maar geen open wheelers en 2e handsjes vind ik wel een minpunt.
Aantal en selectie van circuits vind ik slecht (5 echte tracks is echt te weinig!)
Denk dat ik 'm voorlopig even laat liggen en tzt haal als ie afgeprijsd wordt.
Online daily race 23 tegenstanders met een strakke framerate zonder screen tearing/pop-up/pop-in is toch wel netjes hoor. Grafisch is het allemaal dik in orde.
De handling voelt natuurlijker en minder simpel dan GT6 (alle hulpmiddelen uit) maar het is niet van het niveau Assetto Corsa of Project Cars 2 (had ik ook niet verwacht).
Wat er qua auto's in zit is top (Ferrari, Porsche..) maar geen open wheelers en 2e handsjes vind ik wel een minpunt.
Aantal en selectie van circuits vind ik slecht (5 echte tracks is echt te weinig!)
PSN: jannvsdvinvs
Je bent op de hoogte dat dit een demo is en dat de full game volgende week uitkomt?Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:30:
Aantal en selectie van circuits vind ik slecht 5 echte tracks is echt te weinig!)
Current Gran Turismo Sport Track List
Alsace (2)
Alsace – Village
Alsace – Village II
Autodrome Lago Maggiore (2)
Autodrome Lago Maggiore – GP
Autodrome Lago Maggiore – GP II
Autódromo De Interlagos (1)
Autódromo De Interlagos
Blue Moon Bay (2)
Blue Moon Bay Speedway
Blue Moon Bay Speedway II
Brands Hatch (2)
Brands Hatch Grand Prix Circuit
Brands Hatch Indy Circuit
Broad Bean Raceway (2)
Broad Bean Raceway
Broad Bean Raceway II
Colorado Springs (2)
Colorado Springs – Lake
Colorado Springs – Lake II
Dragon Tail (2)
Dragon Trail – Seaside
Dragon Trail – Seaside II
Fishermans Ranch (2)
Fishermans Ranch
Fishermans Ranch II
KYOTO DRIVING PARK (3)
KYOTO DRIVING PARK – MIYABI
KYOTO DRIVING PARK – YAMAGIWA
KYOTO DRIVING PARK – YAMAGIWA II
Mount Panorama Motor Racing Circuit (1)
Mount Panorama Motor Racing Circuit
Northern Isle Speedway (2)
Northern Isle Speedway
Northern Isle Speedway – Infield
Nürburgring (4)
Nürburgring 24H
Nürburgring GP
Nürburgring Nordschleife
Nürburgring Nordschleife Tourist Layout
Sardegna (2)
Sardegna – Windmills
Sardegna – Windmills II
Suzuka (2)
Suzuka Circuit
Suzuka Circuit East Course
Tokyo Expressway (4)
Tokyo Expressway – Central Inner Loop
Tokyo Expressway – Central Outer Loop
Tokyo Expressway – East Inner Loop
Tokyo Expressway – East Outer Loop
Willow Springs International Raceway (5)
Willow Springs International Raceway: Big Willow
Willow Springs International Raceway: Horse Thief Mile
Willow Springs International Raceway: Horse Thief Mile II
Willow Springs International Raceway: Streets of Willow Springs
Willow Springs International Raceway: Streets of Willow Springs II
List Stats
Total Locations: 17
Total Variations: 40
DLC Tracks: 0
5 in de demo speelbare tracks. De volledigde game heeft er meer.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:30:
Aantal en selectie van circuits vind ik slecht 5 echte tracks is echt te weinig!)
En de tweedehands familie wagens komen eraan. Maar dan als DLC. Welke naar grote waarschijnlijkheid gratis is.
Edit: open wheels hebben in elke editie van GT gezeten. Ik zou niet weten waarom er voor de Sport editie juist geen open wheel beschikbaar is/komt. Dus we wachten het gewoon even af.
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 10-10-2017 10:37 ]
Met echte tracks bedoel ik circuits die ook echt bestaan:
Brands Hatch
Nürburgring
Mount Panorama
Suzuka
Interlagos
(Willow Springs bestaat ook echt maar daar is nog nooit een serieuze race op gereden volgens mij)
Brands Hatch
Nürburgring
Mount Panorama
Suzuka
Interlagos
(Willow Springs bestaat ook echt maar daar is nog nooit een serieuze race op gereden volgens mij)
Verwijderd
Forza 7 is juist heel slecht.. een pure arcade game naar mijn meeninginvincible30 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:35:
Zou er dan tóch nog regen in komen? 
Even naar 1:44 springen.
Even naar 1:44 springen.
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 10-10-2017 10:41 ]
Net een mooie race gehad, van plek 18 naar 7 gekomen. Hielp wel mee dat iedereen elkaar van de baan beukte.
Gisteren voor het eerst de GT Sport beta mogen proberen. Mijn eerste GT ooit.
Dit spel is qua graphics veruit het mooiste dat er is qua genre racespellen. Het terugkijken van een replay is echt genieten. @RobinNova @Kronos1979 wist me te wijzen op een aantal erg leuke details.
- Publiek op de tribunes dat aan de wandel is.
- Pit crew die buiten lopen in de pitsstraat
- Baancommissarissen die met verschillende kleuren vlaggen zwaaien vanachter de vangrail of uitkijkpostje.
- Reflectie van zon op de auto's, maar ook op het dashboard in cockpit view
En zo zijn er nog wel meer zaken die de aandacht voor details van de Japanners benadrukt.
Ja, dynamic weather zit er niet en persoonlijk geef ik niet om die scapes optie, maar dat laatste is wel iets wat altijd bij GT heeft gehoord en nu ook weer. En het ziet er donders goed uit. Weet zeker dat sommige mensen het niet van echt kunnen onderscheiden.
Je kunt ook over Project Cars 2 zeggen; geen livery editor? Kom jongens het is 2017!
Ik denk dat deze (subtiele) verschillen qua spelinhoud juist heel goed laten zien wat een GT Sport nou anders maakt dan een Project Cars. Naar mijn mening zou je ze dan ook niet met elkaar moeten vergelijken. Project Cars probeert geen GT Sport te zijn en GT Sport probeert geen Project Cars te zijn.
Het een is dan ook niet beter of slechter dan het ander. Het zijn gewoon compleet verschillende spellen die beide een bepaald doel hebben om de gamer een geweldige spelervaring te bieden met in hun ogen belangrijke features.
Kwestie van smaak waar uit eindelijk je voorkeur naar uit gaat.
Qua rijervaring moest ik erg wennen. Het rijdt gewoon anders dan Project Cars qua gevoel, niet beter of slechter, maar gewoon anders. Na een aantal rondjes (je moet het circuit ook leren kennen) en meerdere keren de verschillende soorten auto's te hebben gereden, ging dat steeds beter.
Waar ik bij Project Cars de rem moet gebruiken om voldoende af te remmen voor een bocht, kun je in GT Sport al veel bereiken door iets het gas te liften. Dit vergt, voor mij, wel wat aanpassing om hard te kunnen gaan, maar ik merk dat dit steeds beter gaat, het is wat verfijnder qua gevoel. Uiteraard gereden met expert settings en TCS op 1.
Hopelijk dat er nog wel wat online rondjes gereden kunnen worden. Dat was gisteravond nog niet het geval.
Dit spel is qua graphics veruit het mooiste dat er is qua genre racespellen. Het terugkijken van een replay is echt genieten. @RobinNova @Kronos1979 wist me te wijzen op een aantal erg leuke details.
- Publiek op de tribunes dat aan de wandel is.
- Pit crew die buiten lopen in de pitsstraat
- Baancommissarissen die met verschillende kleuren vlaggen zwaaien vanachter de vangrail of uitkijkpostje.
- Reflectie van zon op de auto's, maar ook op het dashboard in cockpit view
En zo zijn er nog wel meer zaken die de aandacht voor details van de Japanners benadrukt.
Ja, dynamic weather zit er niet en persoonlijk geef ik niet om die scapes optie, maar dat laatste is wel iets wat altijd bij GT heeft gehoord en nu ook weer. En het ziet er donders goed uit. Weet zeker dat sommige mensen het niet van echt kunnen onderscheiden.
Je kunt ook over Project Cars 2 zeggen; geen livery editor? Kom jongens het is 2017!
Ik denk dat deze (subtiele) verschillen qua spelinhoud juist heel goed laten zien wat een GT Sport nou anders maakt dan een Project Cars. Naar mijn mening zou je ze dan ook niet met elkaar moeten vergelijken. Project Cars probeert geen GT Sport te zijn en GT Sport probeert geen Project Cars te zijn.
Het een is dan ook niet beter of slechter dan het ander. Het zijn gewoon compleet verschillende spellen die beide een bepaald doel hebben om de gamer een geweldige spelervaring te bieden met in hun ogen belangrijke features.
Kwestie van smaak waar uit eindelijk je voorkeur naar uit gaat.
Qua rijervaring moest ik erg wennen. Het rijdt gewoon anders dan Project Cars qua gevoel, niet beter of slechter, maar gewoon anders. Na een aantal rondjes (je moet het circuit ook leren kennen) en meerdere keren de verschillende soorten auto's te hebben gereden, ging dat steeds beter.
Waar ik bij Project Cars de rem moet gebruiken om voldoende af te remmen voor een bocht, kun je in GT Sport al veel bereiken door iets het gas te liften. Dit vergt, voor mij, wel wat aanpassing om hard te kunnen gaan, maar ik merk dat dit steeds beter gaat, het is wat verfijnder qua gevoel. Uiteraard gereden met expert settings en TCS op 1.
Hopelijk dat er nog wel wat online rondjes gereden kunnen worden. Dat was gisteravond nog niet het geval.
[ Voor 0% gewijzigd door DeTjuk op 10-10-2017 11:04 . Reden: naamsverwisseling gecorrigeerd ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Vanuit PSNracing.nl gaan we in ieder geval hoe dan ook een league opzetten binnen GT sport.
Dus mocht je interesse hebben neem dan even contact op.
Ik ben in ieder geval verkocht en ga me nu beraden of ik twee of maar één racegame tegelijkertijd ga spelen
Dus mocht je interesse hebben neem dan even contact op.
Ik ben in ieder geval verkocht en ga me nu beraden of ik twee of maar één racegame tegelijkertijd ga spelen
PSN RobinNova
Overigens ook gaaf om te zien, is dat enkele auto's een volledige 'achterkant' hebben als je via interior-view naar achteren kijkt. In de AMG GT3 bijvoorbeeld, zie je dus niks omdat er een dikke rolkooi zit. 
Niet alle auto's hebben dit overigens, maar de meeste GT wagens wel geloof ik.
Niet alle auto's hebben dit overigens, maar de meeste GT wagens wel geloof ik.
Heerlijk om te spelen met controller, ziet er goed uit en heeft geweldige banen met een realistisch schademodel. Zeer veel leuke autoklasses en voor ieder wat wils, echter te weinig opties om de simulatie op nivo te krijgen. Arcade maar leuk om te spelen. Daar zijn games voor !Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:39:
[...]
Forza 7 is juist heel slecht.. een pure arcade game naar mijn meening
Niks slechts aan.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Ik zie hierboven de (voor mij ietwat teleurstellende) lijst met circuits (beetje weinig Europese tracks).
Maar is er ook al bekend welke circuits beschikbaar zijn voor psvr ?
Ik had ergens gelezen dat alle auto's psvr support hebben, maar niet alle tracks, klopt dat?
(Alleen psvr voor Nordschleife zou voor mij voldoende zijn om deze game een kans te geven
)
Maar is er ook al bekend welke circuits beschikbaar zijn voor psvr ?
Ik had ergens gelezen dat alle auto's psvr support hebben, maar niet alle tracks, klopt dat?
(Alleen psvr voor Nordschleife zou voor mij voldoende zijn om deze game een kans te geven
[Video: https://i.imgur.com/7GVIxOv.gifv]
[ Voor 56% gewijzigd door Rivanov op 10-10-2017 11:56 ]
Gisteren een goed uurtje gespeeld. Eerste indruk was dat het menu er vermomd strak uit ziet. Echt GT-stijl net zoals vroeger. Vervolgens rondje gereden op high speed ring (zo heette die vroeger toch ook) met diverse auto's (PS4 + controller). Voor mij persoonlijk véél malen leuker dan PC1 of DriveClub. Deze laaste twee speel ik nog regelmatig.
Ik heb zo even zitten zoeken naar de verschillende versies. Is de digitale bonusversie voor 69,- toevallig niet de beste koop? Extra auto's en in totaal 2.5M credits. Als ik de andere (disk) acties bekijk toch..
Ik heb zo even zitten zoeken naar de verschillende versies. Is de digitale bonusversie voor 69,- toevallig niet de beste koop? Extra auto's en in totaal 2.5M credits. Als ik de andere (disk) acties bekijk toch..
Ik ga voor de Digital Deluxe.Jelliuz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:55:
Gisteren een goed uurtje gespeeld. Eerste indruk was dat het menu er vermomd strak uit ziet. Echt GT-stijl net zoals vroeger. Vervolgens rondje gereden op high speed ring (zo heette die vroeger toch ook) met diverse auto's (PS4 + controller). Voor mij persoonlijk véél malen leuker dan PC1 of DriveClub. Deze laaste twee speel ik nog regelmatig.
heb ook even de beta geprobeerd. het ziet er erg goed uit, maar het rijdt voor geen meter vind ik. veel te veel arcade. jammer wel. 
veel plezier aan iedereen.
Niet om je te willen overtuigen oid, maar met welke instelling heb je gereden? Wat stond er aan en wat uit of op welke instelling?dawg schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:02:
heb ook even de beta geprobeerd. het ziet er erg goed uit, maar het rijdt voor geen meter vind ik. veel te veel arcade. jammer wel.
geen assists, dus geen racing line, geen brake/steering assist, geen stability, geen abs, nada.DeTjuk schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:11:
[...]
Niet om je te willen overtuigen oid, maar met welke instelling heb je gereden? Wat stond er aan en wat uit of op welke instelling?
het rijden was me wat te artificieel.
Verwijderd
Gister mn eerste rondjes gemaakt. Vind het heerlijk rijden. Alle assists uit en gaan
Jammer dat mn stuurtje het niet meer doet op de ps4 en ik mn wheelstand heb verkocht maar ja dan maar ouwerwets met de controller 
Vanavond online nog wat races doen
Vanavond online nog wat races doen
TCS op 0 of 1 geprobeerd? Dat maakt behoorlijk verschil, zowel in hoe snel je bent, maar ook in de car handling. Met TCS op 1 werd het voor mij in ieder geval een stuk leuker.dawg schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:13:
[...]
geen assists, dus geen racing line, geen brake/steering assist, geen stability, geen abs, nada.
het rijden was me wat te artificieel.
traction control bedoel je? op 1 inderdaad.DeTjuk schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:17:
[...]
TCS op 0 of 1 geprobeerd? Dat maakt behoorlijk verschil, zowel in hoe snel je bent, maar ook in de car handling. Met TCS op 1 werd het voor mij in ieder geval een stuk leuker.
maar snelheid was het probleem niet hoor, ik heb wel tegen ai gereden, op de moeilijkste graad? en dan makkelijk top 3 halen. ik weet niet, het is niet zo mijn ding denk ik, die arcade-achtige stijl/handling/physics.
edit: met stuurtje overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 10-10-2017 12:25 ]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.LoadedBaton schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
Arcade maar leuk om te spelen. Daar zijn games voor !
Niks slechts aan.
Dat een racegame (semi-)arcade is wil niet zeggen dat het een slechte game is, zie ook Driveclub.
Plezier staat voorop.
Betreffende de banen ben ik het met @Ontzettende_Jan eens: de tracklist in de volledige versie is karig.
Maar gelukkig hebben we straks wel de échte Suzuka, een nauwkeurige Nordschleife én Interlagos. Ook de fantasietracks zien er erg leuk uit.
Ik kan niet wachten
Verwijderd
Een xbox fan merk k .LoadedBaton schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
Heerlijk om te spelen met controller, ziet er goed uit en heeft geweldige banen met een realistisch schademodel. Zeer veel leuke autoklasses en voor ieder wat wils, echter te weinig opties om de simulatie op nivo te krijgen. Arcade maar leuk om te spelen. Daar zijn games voor !
Niks slechts aan.
Laten we nou niet op die tour gaan
Lago Maggiore is inderdaad een hele goeie fantasiebaan, niks mis mee. Doet me denken aan Brno en Imola..
Zou het een licentieverhaal zijn dat Silverstone, Spa, Le Mans, Monza, Red Bull Ring, Daytona, Indianapolis, Laguna Seca, Infineon Raceway, Fuji, Motegi er niet meer in zitten?
Of houden ze ze vast voor een Legendary Track pack?
En TSUKUBA natuurlijk!
Zou het een licentieverhaal zijn dat Silverstone, Spa, Le Mans, Monza, Red Bull Ring, Daytona, Indianapolis, Laguna Seca, Infineon Raceway, Fuji, Motegi er niet meer in zitten?
Of houden ze ze vast voor een Legendary Track pack?
En TSUKUBA natuurlijk!
[ Voor 15% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 10-10-2017 12:45 . Reden: tracks toegevoegd ]
Dat circuit met dat gigantische hoogteverschil is ook vet gedaan. Eerste keer toch maar even goed in de remmen gegaan.dvdkiwi schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:27:
[...]
Betreffende de banen ben ik het met @Ontzettende_Jan eens: de tracklist in de volledige versie is karig.
Maar gelukkig hebben we straks wel de échte Suzuka, een nauwkeurige Nordschleife én Interlagos. Ook de fantasietracks zien er erg leuk uit.
Ik kan niet wachten
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer een racegame gespeeld op de PS4 met deze beta. Krijg wel weer echt het gevoel van GT1 en 2 terug. Maar wat ik nog een beetje mistte in het spel zo zijn alle single player races en championships. Is dit nu echt vervangen door de challenges zeg maar en de rest vooral op online racen? Of komt er straks nog meer.
Was het in vorige versies mogelijk om de locatie van HUD onderdelen aan te passen?
Bepaalde zaken zou ik wel willen verplaatsen.
Bepaalde zaken zou ik wel willen verplaatsen.
Goed verhaalDeTjuk schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:52:
goed verhaal
Van alles wat ik tot nu toe gezien heb is het inderdaad weer een typische GT; alles wat je in een GT verwacht zit erin. Ik denk dat een hoop lui een Project Cars in een GT jasje verwachtten, maar zoals je al aangaf zijn het twee totaal verschillende racegames met elk hun compleet eigen stijltje.
Ik ben blij dat GT gewoon zijn eigen ding blijft doen en aan het vertrouwde GT gevoel vasthoudt.
GT fan vanaf GT4 en alles wat daarna kwam. Niet blind voor andere platformen en games.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Interlagos zit ook al in de demo. Mission Challenge 6.2 (even uit m'n hoofd) is op Interlagos.dvdkiwi schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:27:
[...]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Dat een racegame (semi-)arcade is wil niet zeggen dat het een slechte game is, zie ook Driveclub.
Plezier staat voorop.
Ik kan niet wachten
Pure liefde. Heerlijke baan.
Brands Hatch ook, 1 bocht in een van de eerste challengesRivanov schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
Interlagos zit ook al in de demo. Mission Challenge 6.2 (even uit m'n hoofd) is op Interlagos.
Blijft een heerlijke baan, maar ik mis gewoon Trial Mountain, mijn all-time favoriete baan uit GT.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zouden die banen niet nog via DLC komen? Mij lijkt het de perfecte game om helemaal uit te bouwen.
Ik speel beiden met controller. Assists uit.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:39:
[...]
Forza 7 is juist heel slecht.. een pure arcade game naar mijn meening
Met forza heb ik veel meer feeling of de wagen gaat uitbreken.
Zal grotendeels komen door de rumble in de trickers bij de xbox.
Dat mis ik bij gt sport best wel.
Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing